Naam: Christel
Haarkleur/-lengte: Blond/halflang
Lengte dame: 1.70
Postuur/Cupmaat: Slank/mooie C
Nationaliteit/Taal: NL
Leeftijd: ca. 23
Tatoeages/Piercings: Geen (gezien)
Service: Zeer goed; massage, TZ, PZC, FT
Voordelen: Mooie meid, lief en vriendelijk
Nadelen: Geen
Tijdsduur: Ruim 1 uur
Prijs: 200,- (kamer 50,-/dame 150,-)
Extra’s bij het bezoek: PZC met FT
Bijzonderheden: Wellicht ook NMC mogelijk
Onlangs was ik voor zaken in Eindhoven. Vanwege het geboekte succes heb ik mezelf op een heerlijke massage getrakteerd. Bij aankomst in de massagesalon viel mijn oog op een mooie blonde volborstige schone, Christel.
Ik heb haar gekozen samen met een hete olie-massage. Eerst even lekker douchen en op de massage-mat gaan liggen. Na een paar minuten was ze terug. Toen ze haar kleding uitdeed zag ik haar goddelijke lichaam. Mooie volle borsten en een kaal geschoren kutje. Gewoon een genot om naar te kijken.
Na een korte rug massage mocht ik me omdraaien. Waar ze als snel met de warme olie mijn harde paal ging bewerken. Ze zei dat ik een mooie paal had die wel de moeite was om een keer te pijpen. Tegen extra betaling natuurlijk.
We waren het al snel eens over de prijs. Maar dan wel tot ik in je mondje klaar kom, zei ik. Dat was geen probleem. Nou mannen, een van de zaligste pijpbeurten die ik ooit heb mee gemaakt. Even een korte rook-pauze ingelast maar voordat het uur omwas heeft ze me nog een keer lekker afgetrokken.
Ook het tweede orgasme was zalig. De volgende keer zou ik haar ook lekker mogen likken, wanwege haar maandelijkse gedachtenis kon dit nu niet.
Ik denk dat ik bij een volgende bezoek aan eindhoven zeker weer Christel bezoek. Voor mij was het een heerlijke ervaring. Gegroet