Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 58
  1. #26
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Ik struin wel eens door het woud wat internet heet en dan kom ik wel eens wat tegen : http://prostitutie2006.punt.nl/

    En daar vind ik dan deze uitspraak :

    Op 24-05-2006, 10.59 uur heeft Rick op ons forum hookers.nl een bericht geplaatst waarin contact/ medewerking wordt verzocht voor de studie Prostitutie. Zonder toestemming is het echter niet toegstaan dat instellingen, bedrijven e.d. berichten plaatsen. Als er voor het onderzoek gebruik wil worden gemaakt van onze informatie, faciliteiten is het raadzaam vooraf toestemming te vragen.

    Hookers.nl is uitgegroeid vanaf februari 2002 tot het grootste prostitutie - forum van Nederland/België met dagelijks 22.000 unieke gelijk geïntresseerde bezoekers. Op tal van vlakken verlenen wij al onze medewerking. Indien u daar gebruik van wilt maken: klik op ons forum op FAQ | Email ons of neem kontakt op met ondergetekende.

    Mvrgr,

    Wim Scholten
    Blixem Internet Services
    Nijmegen
    Daar staat iets over onze informatie maar het is toch mijn informatie

    Knabbel :wink:

  2. #27
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    25 april 2024 @ 20:24
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Ja wat je hier boven schrijft dat klopt,maar kijk nou eens naar het geklets hier bij G.T. en H.G.
    Ikzelf ben een grote liefhebber van H.G en kom daar al 4 jaar wekelijks.
    Maar kijk nou eens waar het nu over gaat ?

    Happy Garden:

    Over de dames wordt niet echt meer geschreven zoals deze site voor bestemd is.
    Het gaat alleen nog over hele flauwe lol, eten en andere kindspelletjes.

    Golden Time:

    Soms een beetje flauw over de oppergoden maar verder wordt er nog goed geschreven over de vrouwen.

    Bij Hookers wordt er toch minder kinderachtig gereageerd en ook wordt er veelvuldig gestreept over dingen die daar niet thuis horen of van een dame niet geplaats mogen worden.

    Ik zal hier wel weer op aangevallen worden omdat hier alleen maar de mening van een man geldt.

    Ik ben nu ook redelijk aktief in G.T. de laatste weken en ook hier zijn meer mensen van mening dat er over niets meer wordt geschreven,alleen mekaar afkatten op het forum.
    Ik kan hier meer dan 10 ijsberen invullen die hier niet meer schrijven of onder een andere naam zelfs inloggen.
    Dit kan ik ook maar ik heb een harde huid en verberg me niet snel.

    Verder heb ik Willem al laten weten( persoonlijk) dat men wel uit moet gaan kijken over wat er geschreven wordt.


    Ik vind dan ook dat er een rubriek mag komen van heel flauw geklets bij H.G.
    dan kan je die als normale ijsbeer overslaan.

    Ik Babbel en Knabbel ook graag maar Jansen lees eens wat opmerkingen die jezelf geplaatst hebt de laatste tijd :D
    Daar kunnen Knabbel en Babbel nog wat van leren wat een hoop gebabbel waar jij graag een recensie zou willen hebben.
    Gelukkig Babbel ik maar wat

    Babbel :wink:

  3. #28
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knabbel
    ............Hookers.nl is uitgegroeid vanaf februari 2002 tot het grootste prostitutie - forum van Nederland/België met dagelijks 22.000 unieke gelijk geïntresseerde bezoekers.
    22.000...........Ik lach een beetje .........

    lg neukie :wink:

  4. #29
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden ik lach nog harder

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie
    22.000...........Ik lach een beetje .........

    lg neukie :wink:
    Ik lach nog harder, hoor neukie.
    Op hun startpagina staat nu een banner. Veel vrouwen die meekijken achter de rug van hun echtgenoot gaan dit leuk vinden, de joe gaat veel vechtscheidingen veroorzaken. 22000 misschien :D, ja, als je bijvoorbeeld Anna in google typt, heb je hen ook bezocht, ergens op pagina 50000 staat er dan wel ook een vermelding naar hookers.
    Trouwens, het valt me op, op hookers zijn steeds veel meer gasten dan leden online, tja, en die cijfertjes zijn nu niet zo moeilijk te manipuleren ook niet
    En ze zijn bezig hun leden weg te jagen met hun commerciële banners. mij niet gelaten hoor.
    Iemand anders bezwaren daartegen?

  5. #30
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard advertenties

    MiniME heeft dat thema "censuur" in een zeer goede manier afgewerkt. OH kunt je alleen met censuur stoppen en censuur is precies dat wat wij 3 admins (alle 3 ex-hookers-mods) niet willen.

    Censuur is het niet, als wij beledigingen, onbeleefdheid enz enz zonder comment wissen. Censuur is het ook niet als wij op orde en de regels van dit forum kijken.

    Witchmaster komt nu met dat thema "banners".
    Banners=advertenties=money.
    Ziet je een banner op onze site? Als ik met de fingertjes snip hebben wij morgen advertenties zonder einde drop. Willen wij niet. Wij proberen de site zo lang als het mogelijk is "zonder" te stuuren. Tot de traffic te duur wordt, maar dat duurt nog wat. Zonder reclame = onafhankeligheid. Precies dat zijn wij, zijn wij gewest en worden wij zijn. Onafhankelijg, niet te koop.

    Persoonlijk denk it, dat deze thread brodnodig was. Ze weet elke van jullie hoe wij 3 dat forum stuuren. Maar ik denk nu ook, dat wij nu weer wat lekker wandelen gaan, heerlijke uurtjes met de grieten genieten en daarnaar wat berichten schrijven..... ..

    lg neukie :wink:

  6. #31
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Op 24-05-2006, 10.59 uur heeft Rick op ons forum hookers.nl een bericht geplaatst waarin contact/ medewerking wordt verzocht voor de studie Prostitutie.
    So, kun je hier nu ook al een studie voor volgen? Ben benieuwd naar de klassefoto van de eerste groep afgestudeerden
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  7. #32
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Al met al wordt hier veel veel gekletst over onderwerpen en soms door personen die ook gebruik maakten van een grote portie onderbroekenlol en dat fenomeen nu hier afkraken. De pot verwijt de ketel dus.....:thefinger

    Ach ja, ik zeg maar zo, als ik het ergens naar mijn zin heb, dan blijf je daar. En dat gold niet meer voor Who-cares met al die regels en censuurmaatregelen.
    Wat ze daar nu doen (en dat lees ik dus hier), is hun eigen leden verjagen want met een beetje humor kom je veel verder.
    Posts die mij niet boeien vermijd ik en probeer me dr niet meer aan te storen. Schrijf zelf ook stuk minder nu, omdat ik niet veel nieuwigheden heb te vermelden. 10* hetzelfde schrijven is ook niets waard......en tja met bijna 200 postings mag men niet klagen denk ik

    :wink: :wink:
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  8. #33
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Nou ik ben blij met deze bovenstaande reacties en e.mails naar mij persoonlijk.
    Het blijkt dus dat er hier meer mannen niet meer schrijven omdat het te veel onderbroekenlol werd in plaats van goede ressenties.
    Zo heb je mannen die schrijven dat ze alleen lezer zijn,nou die probeer ik wel over te halen om ook te gaan schrijven.
    Maar zij zijn bang dat ze dan te veel worden aangevallen,nou gewoon terug slaan met je dik berevel.
    Ik snap precies wat men bedoelt want het heeft meestal met afgunst te maken,dit is duidelijk aan de orde geweest in Happy Garden en daarom wordt er daar nu juist weinig meer geschreven.
    Donderdag in G.T. kunnen we weer heerlijk aan de slag samen, om dat dan vrijdag weer te plaatsen op eventueel beide forums.
    En Cock we hebben iets speciaals gevonden voor jouw. S.heeft het al half verteld aan je.

    p.s. na een periode van G.T. heb ik volgende week mijn vizier gericht op PHG en een keer naar de verbouwde PSW club gaan kijken.

    O ja Ik schrijf liever een dame op in plaats van een verhaal.

    Jansen dat Klopt,

    ben ik alleen niet aan toe gekomen ik zat nl. 'vast' in de WC, misschien dat 5 julie iets te bieden heeft .

    Ik zie je dan pas weer, man ik hoop dat ik je nog herken :thefinger .

    Groeten,

    De Cock.

  9. #34
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard Leeg?

    En zo heel langzaam loopt het andere forum leeg.......

    zie: http://hookers.nl/showthread.php?t=41734&page=22

    Snap werkelijk niet dat er niet begrepen wordt dat de LEDEN het forum maken (of breken!) en niet de mods!

    Gelukkig hier geen (onnodige!) censuur en geen banners :D

    MM
    (dievandaagal3recensiesheeftgepostennudusmagOHen!)

  10. #35
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    Snap werkelijk niet dat er niet begrepen wordt dat de LEDEN het forum maken (of breken!) en niet de mods!
    Dat is zo niet correct: Wat is een mod? - een lid met wat meer functies en meer werk. wat is een admin? een lid met nog meer functies en nog meer werk. Je weet niet hoeveel uurtjes werk voor een forum nodig is " Een site gemaakt door IJsberen en voor IJsberen." (Tekst op onze startpag)

    Nog eens: Voor ons is dat hobby.

    lg neukie :wink:

    PS: Als je wat lachen wilt, nog een link:
    http://www.hookers.nl/showthread.php?t=57165
    Laatst gewijzigd door neukie; 12 juni 2006 om 00:28

  11. #36
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    Gelukkig hier geen (onnodige!) censuur en geen banners :D
    MM
    Nog gaat het zonder banners. Eens kijken hoe lang. Een goede traffic is geen goedkoop.

    lg neukie :wink:

  12. #37
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln nog meer lachen

    Of beter huilen met de pet op.
    En de Antwerpse leden op hookers hebben zich alweer laten overhalen om rustig verder te schrijven.
    Volgens mij, en ik ben niet alleen, vragen ze niet liever dan vernederd te worden.
    Lees maar deze en de volgende pagina. Arme leden.
    Joe haalt gewoon zijn slag thuis door NIET in discussie te willen gaan, en de leden van Antwerpen zwijgen 2 dagen, en beginnen er dan terug verder op los te lullen, met censuur. Met bedreigingen voor een bannetje, bwah, leeghangers zijn het. Een dezer laat ik me nog naturaliseren, pffffff.
    http://www.hookers.nl/showthread.php?t=65472&page=10

    Broken Witchmasters Code is 22 - skw

  13. #38
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Ausrufezeichen gusto un poco maltiempo

    Gustomass moet toch even wat kwijt...

    Ondergetekende komt meer in het Duitse dan in het belgische als het gaat om te genieten van de dames.
    Kan inhoudelijk nog niet meekletsen over Relax. Dat komt er vast en zeker nog wel een keertje van.
    Over het werken met de bezem door moderatoren , kan ondergetekende inmiddels wel meepraten. De striemen en de krassen van de bezem die door Duitsland wordt gehaald heb ik op mijn tere huidje staan. Hoe leg ik dat aanstaande bezoek aan mijn favoriete meisjes in Golden Time uit. Ok een uitdaging...

    Nu even serieus.
    Prachtig dat jullie in de hand willen houden wat er geschreven wordt.
    Niet alles moet kunnen, niet alles moet mogen.
    Maar.................. als we noodgedwongen over moeten gaan tot het droog en zakelijk schrijven over clubs, dames etc, ja dan verandert er wel een en ander.
    Je kan maar één keer schrijven hoe lang, hoog en breed de bar is. Na de verbouwing kan dat nog een keer. Dan houdt het op.
    Pure info, daar reageert geen mens op. Een dame is zoals ze is. Als je mag schrijven in welke omstandighden je haar hebt ontmoet e haar hebt genoten kan dat verklaren dat jou ervaring zoveel anders is als de ervaring van de vorige ijsbeer met....jawel dezelfde dame. Of juist niet...
    De omstandigheden, hoe ben je er zelf aan, hoe is de dame eraan, hoe is de bar, hoe zijn de medegasten. allemaal van invloed op hoe jouw kamerbezoek met dame x is op dat moment. Kom je morgen terug kun je met dezelfde dame hele andere ervaring hebben, want alles kan anders zijn, jijzelf, de bar, de dame, de gasten,.......
    Dit alles hebben we tot op heden in onze recensies mogen opnemen.
    Allemaal essentiele informatie.
    Door het lezen van deze "ouderwetse" recensies ben ik in augustis 2005 wakker geworden en zijn mijn ogen open gegaan. Ik ben Hookers tot op de dag van vandaag nog altijd dankbaar dat ik door de recensies zoals die toen (nog mochten worden) geschreven werden, het heeft mij getriggerd.

    Jammer voor alle nieuwe lezers die over enkele weken de uitgeklede recensies onder ogen krijgen. Die lezen ze niet eens meer.
    Komen nooit een eerste keer in Relax, Golden Time, PHG, etc terecht.

    Dit zijn wel de directe consequenties van het nieuwe Hookers beleid. (Heren moderatoren, jullie snappen dat dit niet persoonlijk bedoeld is, dus nu even niet flauw reageren.)
    Jullie kunnen het niet maken om er de oorzaak van te zijn dat minder Hookers bezoekers de recensies lezen en er de drive uithalen om op bezoek in de clubs te gaan. Dat kunnen jullie richting jullie zelf niet maken, dat kunnen jullie richting jullie sponsoren niet maken, en nu komt het een na belangrijkste dat kunnen jullie richting ons ijsberen en potentiele ijsberen niet maken.
    Heren Hookers leiding, dat kunnen jullie richting onze dames niet maken.

    Ik weet inmiddels dat er geen land te bezeilen is met jullie, ja sorry zo hard schiet Gustomass zelden uit zijn slof, maar jullie hebben mij en vele anderen wel flink geraakt.
    Straks hoeven we enkel een lijstje met namen van dames waarmee we heerlijke 30 minuutjes hebben gehad door te geven, schrijven jullie de recensies wel. Ja weet ik, erg kort door de bocht maar hopleijk wordt de essentie een beetje duidelijk. Hopelijk.

    Mijn zin is een beetje over op dit moment, Let wel niet mijn zin in mijn 30 minuutjes met wéér enkele Golden Time edelhertjes. Want ik heb zojuist een slogan in een diepzinnig gesrpek over het tijdperk na een echtscheiding geponeerd.
    Ik kies in mijn toekomst voor een dames, dat is zeker. Die zin heeft mijn ex vrouw er niet uitgekregen, misschien wel aangewakkerd zelfs..
    Verder is zeker dat ik ze kies; Je neemt een vrouw Of voor 30 minuutjes , Of voor 30 jaar.[/B]
    Er gewoon lekkere sex mee hebben, eerlijke sex betalen en wegwezen, beiden, Of je gaat voor een relatie waar je je beiden volledig voor geeft.

    Zo ik kon het niet laten, veel geklets, maar oh zo boordevol met "levens"informatie.
    Veel belangrijker dan te weten kleur het Golden Time hek is geschilderd.

    Sorry heren, moderatoren maar ook lezers en lezeressen, maar op een bepaald moment gaan anderen wel errug ver met je.
    Dit moment is er deze week.

    Tisnieanders

    Gustomass.

  14. #39
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Berichten
    41.799
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.554 in 8.579 posts

    Standaard

    @ Gustomass

    Bedankt dat je dit stuk weer zo geplaatst hebt want zoals je weet kan ik op die andere site niet lezen. Ik neem namelijk aan dat jouw bericht zo geplaatst is op die andere site. Allemaal niet erg, maar enige aanpassing voordat je het op deze site neerzette had wel zo aardig geweest.

    Ik denk dat jouw bericht naar de topic Ongelofelijk maar waar zal verhuizen. Ik vind namelijk niet dat het echt over GT gaat. Indien jij het anders wilt dan horen wij het wel.

    Groeten Willem2 :wink:


    Note : Bericht verplaatst uit Geile Tijden - Golden Time
    PS Van en voor de IJsberen / wandelaars
    Laatst gewijzigd door Willem2; 28 juni 2006 om 17:06
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  15. #40
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Daumen hoch sorry

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    @ Gustomass

    Bedankt dat je dit stuk weer zo geplaatst hebt want zoals je weet kan ik op die andere site niet lezen. Ik neem namelijk aan dat jouw bericht zo geplaatst is op die andere site. Allemaal niet erg, maar enige aanpassing voordat je het op deze site neerzette had wel zo aardig geweest.

    Ik denk dat jouw bericht naar de topic Ongelofelijk maar waar zal verhuizen. Ik vind namelijk niet dat het echt over GT gaat. Indien jij het anders wilt dan horen wij het wel.

    Groeten Willem2 :wink:


    PS Van en voor de IJsberen / wandelaars
    Sorry, sorry, ik heb vergeten aan te geven dat het om een bericht op het andere forum ging.
    Maar, een goed verstaander heeft aan half woord genoehg.
    Sorry, was zo zeker niet de bedoeling geweest.

    Groetjes, Gustomass

  16. #41
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Ausrufezeichen voor wie om welke rede dan ook niet meer op Hookers inlogt

    recensie zojuist op Hookers geplaatst


    Heb geen geheimen, wat dit betreft-......


    weglopen, nee hoor!!

    Dass ist nicht im Frage.

    We lopen gewoon lekker van onze auto , via de poorten van Golden Time, zeggen die immer fröliche Tatjana gedag en spoeden ons het paradijs in.
    Ok liefde en echte genegenheid zul je er niet aantreffen.
    Maar wat dan wel. Je loopt het paradijs binnen. Je betaalt je 50 Euri. Je mag naar binnen en eten en drinken zo veel je wilt. Je kan onbeschaamd alle vrouwen volop bewonderen. Deze dames doen daar niet moeilijk over. Rij ik vanmiddag in de file, zie je een mooie dame en je knikt instemmend dat wat je ziet dat je dat heel goed bevalt. Met andere woorden, wat zie jij er goed uit. Maar, sleutel halen ho maar.
    Een wat afwijzende blik valt je ten deel.
    Verder ga je in de file, met de zekerheid dat je GT weer spoedig zal bezoeken.
    De dames daar waarderen al je blikken, je kan ze zonder schroom bekijken en bewonderen, ze reageren positief, zoals een vrouw zou moeten reageren. Je kan ze voor 50 euro een half uur mee naar de kamer nemen en je kan er heerlijke ongeremde sex mee hebben.
    Wil je niet meteen, ben je nog een uurtje of 8 daar, doe je het toch gewoon later. jij bent de baas, zolang je maar betaalt. OK, dat weet je tevoren.
    Hier zitten dames op je te wachten, het zijn in hun soort stuk voor stuk toppertjes.. Vergelijk ze eens . Neem de dames eens in gedachten zoals je die de laatste keer hebt gezien bij je bezoek aan GT, Voor mijn part YY of PHG of welke saunaclub dan ook. Bekijk morgen alle dames eens en vergelijk ze eens met de dames die je van je favoriete club kent.
    Trek je conclusie dan.
    Je moet in de gewone leven wel omgeven zijn door heel mooie dames wil de balans , niet naar de GT, YY, PHG dames overhellen.
    Laten we gewoon maar lekker genieten van onze GT dames. Doen zij ook van ons, een half uurtje plezier met ons is ook plezier voor hen, enkel is het verschil dat zij er een hele mooie cent aan over houden, want dat is toch een feit.
    50 euri netto voor een half uurtje plezier met jou.....
    Maar, laten we ervan genieten, dat wij keuze hebben uit 30 tot 60 vrouwen, enkel de beschikbaarheid van een sleutel, kamer, is soms een beperking. Maar, dan blijft er nog even iets te verlangen over...mooi toch??

    Nee, het is een paradijsje voor een stukje lekkere sex.
    Laten we dat niet vergeten, het is begonnen met al dit moois, warm gemaakt, lekker gemaakt door leuke pakkende Hookers recensies, over dames, over geouwezwam verhalen, over smeuige verhalen over dames, wat je wel en wat je niet bij haar hebt gedaan, had ze er zin in of niet, met andere woorden, per saldo kreeg je als aanvankelijk-nog-niet-lidvan-Hookers een heel leuk stuk informatie waarop je toch lekker gemaakt werd en je de stoute schoenen uit trok en YY en GT binnen stapte, nou ja stapte, heel voorzichtig, onwennig, beetje verlegen, gespannen, ging je naar binnen, Een echte eerste keer, jongens wat was dat mooi.
    En....dat allemaal door leuke lichte recensies op Hookers, geen gedoe , geen beperkingen, gewoon lekker pakkend wat potentiele GT bezoekers óf direkt in de auto laat springen óf ze zouden er nooit van ze leven naar toe gaan.

    Zo ben ik persoonlijk ingewijd in dit gebeuren.
    Zó gun ik het al degenen die nu nog iedere dag voor de eerste keer inloggen op Hookers, dat zij een zelfde Begeisterung, verwondering, hoe noem je het, mogen meemaken, zoals ik die zelf in september 2005 heb mogen meemaken.
    Maar..........wat krijgt een "voor de eerste keer inlogger op Hookers te zien en te lezen." Een dame die op de rand van een koud bad zich met een vibrator zit te plezieren, een 3 keer per etmaal opflitsende fake recensie van Diana in Den Haag. Laat ons eens die bitch van een Verdonk eens lekker te grazen nemen in Den Haag.
    Verder leest de nieuwe Hookers bezoeker een hoop protest over schrijvers en gewezen schrijvers van goede tot zeer goede maar vooral pakkende recensies, die tot voor enige tijd terug lekker smeuige recensies schreven over veel dames.
    Tot een maandje terug, als ik dan eens één etmaal niet had ingelogd had je 5 à 6 pagina's met nieuwe recensies, met minimaal 5 en vaak tot 8 à 10 recensies over GT, PHG, en de dames aldaar.
    Nu valt het op dat er etmalen zijn ZONDER ENIGE RECENSIE OVER GOLDEN TIME OF OVER EEN VAN DIE EDELHERTJES DIE ER DAAR ONS PLEZIEREN.
    Heren van de Hookers leiding.
    Dit hebben jullie met jullie beleid bereikt.
    Niet meer en niet minder.
    Ik ben er nog, wil niet weg lopen, maar het leuke is er op een klein beetje na helemaal vanaf. Dat is jammer, in de eerste plaats voor al die dagelijks nieuwe Hookers bezoekers, maar ook voor mezelf. Ik had er verschrikkelijk veel plezier in om voor jullie, voor de lezers en niet te vergeten voor mezelf te schrijven.
    Heb je een mooi overzicht vastgelegd van je eigen ervaringen. Als je voor je werk je eigen lamme vingers moet tikken aan verslagen, waarom zou je je eigen dagboek, nou OK nachtboek, dan niet ook typen en bewaren.


    Op zaterdagavond 31 augustus om 18.00 uur in 1974 sprak wijlen Rob Out de historische woorden voor Radio Veronica 538 ; "met het verdwijnen van Radio Veronica verdwijnt ook een beetje de democratie in Nederland...en dat spijt me.....voor Nederland"


    Gustomass woensdags 28 juni 2006 om 01.20.
    "Met de implementatie van het huidige doordrammerige Hookers beleid verdwijnt het leuke aan de Hookers site, voor de huidige shcrijvers, maar met name voor de (aspirant) bezoekers aan de Duitse Saunaclubs....... Dat spijt me....... voor al deze aspirant GT,YY,PHG etc bezoekers, die niet meer getriggerd worden zoals Gustomass in september 2005 getriggerd is mogen worden door........ www.Hookers.nl"


    PS Het legale Veronica is nooit meer "De Radio Veronica geworden met al zijn charmes en zijn allure"

    invuloefening; Het nieuw opgezette Hookers is......................


    Gustomass is het weer even kwijt, gaat nu slapen maar niet voordat hij heeft benadrukt dat ie elk woord hierboven voor de volle 100% meent.

  17. #42
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    1 augustus 2011 @ 10:30
    Berichten
    32
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Het nieuw opgezette hookers is.... hier dus! Ha, gevonden!
    Dharma ziet het maar zo: een van zijn favoriete schrijvers, Gustomass, is alleen maar van "uitgever" veranderd. Hij blijft verder schrijven zoals hij altijd deed.
    Dharma leest vrolijk verder, en houdt ondertussen in de gaten hoe het "de oude uitgever" vergaat.

  18. #43
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Berichten
    41.799
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.554 in 8.579 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dharma
    Het nieuw opgezette hookers is.... hier dus! Ha, gevonden!
    Dharma ziet het maar zo: een van zijn favoriete schrijvers, Gustomass, is alleen maar van "uitgever" veranderd. Hij blijft verder schrijven zoals hij altijd deed.
    Dharma leest vrolijk verder, en houdt ondertussen in de gaten hoe het "de oude uitgever" vergaat.

    Het IJsberenforum is een site die opgericht is door de lopers, en van en voor de lopers is.

    Die andere site is een commerciële site met als eigenaar Hollands Goed (internetbedrijf te Nijmegen). Dit heeft als gevolg dat er allerlei belangen zijn die de argeloze schrijver niet door heeft.

    Groeten Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  19. #44
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Ben blij dat voor deze "uitgever" inderdaad geldt: van en door het volk!

    Je ziet inderdaad het aantal recensies in het Duitsland deel van die andere uitgever flink afnemen, jammer, maar de uitleg van Gustomass raakt in dit opzicht de kern. Zelf ben ik ook om deze reden een maand of wat geleden gestopt bij die ene uitgever (na een tijdje 2 uitgevers gehad te hebben).

    Leuk ook om de reactie te zien op welgeteld 1 nieuwe schrijver daar, die met groot enthousiasme wordt onthaald! :D

    Goed, ieder zijn smaak, gelukkig is er keus en kan iedereen doen wat ie wil. Hopelijk komt er ook nog een dag dat er inderdaad die (voetbal?)wedstrijd doorgang kan vinden, maar dan moeten sommige lieden nog wel wat relativeringsvermogen gaan krijgen en eea niet zo heel serieus meer nemen. Het blijft tenslotte een uit de hand gelopen hobby! :D
    Laatst gewijzigd door Willem2; 28 juni 2006 om 19:16

  20. #45
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard Open deur...

    Het is voor sommigen een open deur maar een spreekwoord luidt: "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is...." En dat mag dus niet op het andere forum....

    Sommige hebben dat eerder ervaren dan anderen en komen er nu achter... Als je niet in de pas loopt wordt je soms letterlijk de mond gesnoerd (in mijn geval door een ban).

    Als het dus niet langer meer mogelijk is om te schrijven op Hookers dan zoek je automatisch een ander medium... Zelf denk ik: 'laat die Oppersmurf maar lekker klooien met zijn adjudanten..' Na verloop van tijd komen anderen ook wel tot de ontdekking dat creativiteit en op informele wijze schrijven niet mogelijk is daar.

    Ik ben tevreden met het ijsberenforum en de moeite die ik moet doen om een ander ip adres te nemen (2 minuten werk) is het me al lang niet meer waard. Ik mis daar namelijk niks.

    Grtz, Horny_one

  21. #46
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Ausrufezeichen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    @ Gustomass

    Bedankt dat je dit stuk weer zo geplaatst hebt want zoals je weet kan ik op die andere site niet lezen. Ik neem namelijk aan dat jouw bericht zo geplaatst is op die andere site. Allemaal niet erg, maar enige aanpassing voordat je het op deze site neerzette had wel zo aardig geweest.

    Ik denk dat jouw bericht naar de topic Ongelofelijk maar waar zal verhuizen. Ik vind namelijk niet dat het echt over GT gaat. Indien jij het anders wilt dan horen wij het wel.

    Groeten Willem2 :wink:


    Note : Bericht verplaatst uit Geile Tijden - Golden Time
    PS Van en voor de IJsberen / wandelaars

    Nee Willem2 , Gustomass is niet op de hoogte van het feit dat je niet zou kunnen lezen op de andere site.
    Is toch een goed idee om eens ergens wat bij te praten onder het genot van een drankje, met een dametje op mijn knie, bij een mooi tentje, aan dat mooie meertje bij Golden Time....
    Nee, toch maar niet op zo'n lokatie ga je toch niet bijpraten over de internetsites.
    Wellicht toch liever ergens anders. We will see.

    Gustomass.

    ps . Gusto heeft half uur geleden de balans opgemaakt van 24 uur nieuwe recensies op Hookers. zie onderstaand rapport.

    een koele, koude, zakelijke optelsom leert Gustomass dat van de 127 nieuwe recensies van de afgelopen 24 uur er zegge en schrijve één echte recensie over een Golden Time dame Sonja ging, één over een Happy Garden Ewa dame en zéro over YY. Beiden overigens netjes kort, zakelijk geschreven.
    Het is positief te zien dat beide recensies door relatief nieuwe schrijvers geschreven zijn. Tegelijkertijd ondersteunt dat de onderstaande stelling die vooralsnog geldig blijft.
    Morgen om deze tijd log ik wéér in om de Toestand in de Hookers-saunaclub wereld te bekijken.

    Gustomass is wel een beetje verdrietig.

  22. #47
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Het IJsberenforum is een site die opgericht is door de lopers, en van en voor de lopers is.

    Die andere site is een commerciële site met als eigenaar Hollands Goed (internetbedrijf te Nijmegen). Dit heeft als gevolg dat er allerlei belangen zijn die de argeloze schrijver niet door heeft.

    Groeten Willem2
    Klopt precies wat Willem zei. Wij 5 (3 admins 2 mods) wandelen alle zeeeeeer graag. Het is een beetje een lifestyle. Ook blijven wij noncomm. Het is alleen een hobby. Onze money verdienen wij in onze reale job. Zeker worden wij eens advertenties publiceren (moeten) om de traffic betalen te kunnen, maar nog gaat dit zonder.
    Ik heb geen probs daarmee als hookers dat spelletje zo verder spelt. Goed voor ons.....

    lg uit de medocq
    neukie de vakantieganger :wink:

  23. #48
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    5 juni 2008 @ 11:00
    Locatie
    over het water
    Berichten
    31
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie
    lg uit de medocq
    neukie de vakantieganger :wink:
    Mijn lievelingswijn is Haut-Medoc, streng maar rechtvaardig.

    "Wandelen" tussen de wijngaarden is ook leuk.

    Groetjes
    Poleimos Pantoon Pater

  24. #49
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Is toch een goed idee om eens ergens wat bij te praten onder het genot van een drankje, met een dametje op mijn knie, bij een mooi tentje, aan dat mooie meertje bij Golden Time....
    Neem dan wel muggenspray mee:D

    BR, Sonny
    Laatst gewijzigd door neukie; 30 juni 2006 om 09:03

  25. #50
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard Een site van en voor wandelaars

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Het IJsberenforum is een site die opgericht is door de lopers, en van en voor de lopers is.
    En dat geldt ook voor Hookers... Hookers is ontstaan uit een (één enkele, na verloop van tijd moest je wel wat scrollen ) pagina op het web - van lang voor PHP en 'echte' forumsoftware - geïnitieerd door een wandelaar die zijn eigen ervaring opschreef, en anderen de mogelijkheid bood een duit in hetzelfde zakje te doen. Van en voor en door de wandelaars - een stuk of tien, twintig toen ik daar mijn eertse verhaaltje schreef.

    Hollands Goed zag daar mogelijkheden, bod de site ruimere webpresence, en de rest is geschiedenis: de site begon klein, met een beperkt aantal leden die elkaar (on-line, soms ook off-line) kenden, moderatoren die gezamenlijk kleine uitstapjes maakten, met een gemoedelijke sfeer en weinig bemoeienis van 'hogerhand'. In die tijd modereerde ik Limburg.

    Met het groeien van de naamsbekendheid groeide het ledental en daarmee de behoefte aan bandbreedte, en daarmee ook de kosten - de eerste advertenties verschenen. En toen schreef ik alleen nog.

    Met het groeien van de naamsbekendheid groeide het aantal schrijvers en het aantal lezers en nam de behoefte aan meer struktuur op de site toe om de boel overzichtelijk te houden.
    Daarmee werd het werk van de moderator steeds meer een klus die aan allerhande regels en regeltjes moest voldoen . Sommige moderatoren vonden die regeltjes en bemoeienis vervelend, overdreven, onnodig, ongepast en gaven er de brui aan.
    Sommigen daarvan begonnen een kleine website - gewoon, voor het leuke, een site van en voor en door wandelaars.
    Op deze nieuwe site schrijf ik nu - mijn recensies post ik ook nog op Hookers, aan discussies doe ik daar niet mee.
    Hier kan en mag ik schrijven wat ik wil, (daar ook, maar hier met veel ruimere marges dan op Hookers), vandaar...

    Groei is mensen eigen, groei is hobby's eigen (ik denk alleen al aan mijn wandelcarriere, die harder groeit dan mijn professionele carriere ), groei is dit soort leuke websites eigen. Hoe leuker, hoe groeider

    Neukie schreef hierboven al (ongeveer, mijn interpretatie, citaat hieronder): zolang we het niet nodig hebben om de behoefte aan bandbreedte te dekken, komen hier geen advertenties.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie
    Zeker worden wij eens advertenties publiceren (moeten) om de traffic betalen te kunnen, maar nog gaat dit zonder.
    Daarna wel.
    En wordt de boel gestruktureerd, of overgenomen, of beide. Hoe dan ook, met de groei zal het karakter veranderen. Ook hier. Hoe jammer ik dat ook zal vinden (als het langzaam genoeg gaat, merk ik het wellicht niet meer - Aloys Alzheimer kijkt over mijn schouder mee - of maak ik het helemaal niet meer mee).

    Geschiedenis, jongens en meisjes, geschiedenis - of zoals Houelebeq het Arthur Conan Doyle naschreef: "Elementary, my dear Watson; elementary."
    Laatst gewijzigd door Befke; 29 juni 2006 om 20:31 Reden: citaat Neukie toegevoegd
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21.

Diamond 468*60