Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 58
  1. #1
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Ausrufezeichen Ongelooflijk maar waar!

    Door de bazen op het andere forum is weer "werkoverleg" gevoerd, met gelukkig een heel positief resultaat voor het IJsberenforum: er is bestaansrecht voor een ander forum waar informatie WEL gecombineerd mag worden met gezellig geklets!

    Lees hieronder een paar quotes uit de tekst van 1 van de mods (L.), en vorm je eigen mening:

    ..................

    Ik ga toch weer even de schoolmeester uithangen.

    Het OH-gehalte begint weer ongekende hoogte te krijgen

    Hookers is een site voor informatie over prostitutie, prostituees en clubs, buurten, tippelzones enz. enz. Hookers is geen gezelligheidsvereniging. Veruit de meeste lezers komen voor de informatie en haken af als ze zich door veel gezwets moeten heenworstelen.
    In de topics van de dames houd ik het streng in de hand. Daarbij zeg ik steeds dat in de rubriek 'Algemene Info Duitsland' meer ruimte is. Maar het begint weer aardig uit de hand te lopen. De laatste berichten in het topic van GoldenTime zijn voor niemand interessant. Ze zijn alleen leuk voor degenen die aan het geklets deelnemen.

    Op een onlangs gehouden moderatorenvergadering heeft de oppersmurf hier opmerkingen over gemaakt en gezegd dat hij zich beraadt over maatregelen. De maatregelen waarover hij dacht zijn niet leuk en komen neer op een verbanning van het geklets naar een uithoek van de site.
    Ik wil dit voor zijn. Ik maak in 'Algemene Info Duitsland' een speciale kletsthread 'Duitsland Geklets'. En misschien voor enkele clubs een speciale kletsthread. Je krijgt dan bijvoorbeeld 'Brüggen, Heidweg 1, GoldenTime Info' en 'Brüggen, Heidweg 1, GoldenTime, Geklets'. Over dat laatste ga ik na mijn vakantie eens nadenken.

    De jongens-onder-elkaar-sfeer die hier hangt schrikt heel veel lezers af en weerhoudt veel anderen ook te schrijven. Bedenk voordat je een berichtje schrijft of het ook interessant is voor anderen dan alleen je eigen maten. Zo nee, doe het dan in 'Duitsland Geklets' of per Privebericht.
    .................
    Geloof het of niet, maar er staat letterlijk "Hookers is GEEN gezelligheidsvereniging". Laat ik nu net denken dat mensen voor hun plezier en de gezelligheid naar clubs gaan en op het net hier hun ervaringen over delen met mede wandelaars, blijkt dit opeens niet zo te zijn.........is het soms professionele business geworden om een forum te hebben over dit onderwerp?

    Goed, dit is dus precies de reden dat ik sinds 2 maanden gestopt ben met posten daar, zowel van informatie over dames als overige zaken.........jammer maar helaas, want uiteraard dragen we de mensen en initatiefnemers daar nog steeds een warm hart toe! Ze zijn natuurlijk ook allemaal van harte welkom hier, ook handig als ze wat meer inside info willen natuurlijk! :D

    Disclaimer: de aangehaalde tekst betreft slechts enkele citaten, en blijven uiteraard onder verantwoordelijkheid en copyright van de desbetreffende auteur
    Laatst gewijzigd door MiniME; 8 mei 2006 om 22:44

  2. #2
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Nou Minime,

    Toen ik dit net ook op het andere forum las, kreeg ik ook een spontaan idee om er voortaan ook maar niet meer te schrijven. Dit soort censuur maakt een forum kapot. Dan ben ik toch blij dat er nu dit ijsberenforum is, waar deze vorm van censuur toch achterwege blijft. In mijn optiek, moet je de recenties en het delen van het plezier en gezwam moeten kunnen combineren.

    Dus nogmaals.... Hulde voor dit ijsberenforum
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard geklets

    Ja wat je hier boven schrijft dat klopt,maar kijk nou eens naar het geklets hier bij G.T. en H.G.
    Ikzelf ben een grote liefhebber van H.G en kom daar al 4 jaar wekelijks.
    Maar kijk nou eens waar het nu over gaat ?

    Happy Garden:

    Over de dames wordt niet echt meer geschreven zoals deze site voor bestemd is.
    Het gaat alleen nog over hele flauwe lol, eten en andere kindspelletjes.

    Golden Time:

    Soms een beetje flauw over de oppergoden maar verder wordt er nog goed geschreven over de vrouwen.

    Bij Hookers wordt er toch minder kinderachtig gereageerd en ook wordt er veelvuldig gestreept over dingen die daar niet thuis horen of van een dame niet geplaats mogen worden.

    Ik zal hier wel weer op aangevallen worden omdat hier alleen maar de mening van een man geldt.

    Ik ben nu ook redelijk aktief in G.T. de laatste weken en ook hier zijn meer mensen van mening dat er over niets meer wordt geschreven,alleen mekaar afkatten op het forum.
    Ik kan hier meer dan 10 ijsberen invullen die hier niet meer schrijven of onder een andere naam zelfs inloggen.
    Dit kan ik ook maar ik heb een harde huid en verberg me niet snel.

    Verder heb ik Willem al laten weten( persoonlijk) dat men wel uit moet gaan kijken over wat er geschreven wordt.


    Ik vind dan ook dat er een rubriek mag komen van heel flauw geklets bij H.G.
    dan kan je die als normale ijsbeer overslaan.
    Laatst gewijzigd door Jansen; 8 mei 2006 om 22:55

  4. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Blinzeln

    Joe heeft gewoon bepaald dat er minder geouwehoerd moet worden en de mods voeren dat braaf uit, niet alleen in het D-hoekie. Wel jammer, big30 heeft ook wel eens de neiging in een recensie met een vraag/opmerking/ijzersterk grapje te komen.
    Blijf trouwens gewoon op beide fora braaf recensies schrijven en zeer af en toe wat onzin plaatsen . Ben pas na de splitsing gaan schrijven en beide fora zijn me even lief (ja hier zeg ik natuurlijk dat ik een YBF fan ben op dat andere forum net andersom!).:wink: :wink:
    Gaat hier iets minder schoolmeesterachtig aan toe moet ik wel zeggen (slijmbal big30 :D !!)

    Nu ff serieus maar de basis van een forum zijn natuurlijk wel degelijk de recensies laat dat duidelijk zijn een oewehoer hoekje is prima die behoefte bestaat nu eenmaal.
    Maar en daar heb ik me ook wel eens aan bezondigd als bepaalde opmerkingen alleen door bepaalde leden begrepen worden omdat je die kent en jij weet hoe zij denken kan er een in-crowd sfeertje ontstaan die wat nieuwere leden kan afschrikken om te gaan schrijven.

    Gr. big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #5
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Prima om over dit soort zaken een open discussie te voeren Jansen, lijkt me onderdeel van een forum om ook te bespreken wat wel/niet gewenst is in bepaalde rubrieken en eventueel aparte OH rubrieken, etc.

    ALLES is bespreekbaar, ALLE meningen van ALLE leden zijn relevant en worden met respect besproken, aangenomen of verworpen, afhankelijk van de groep. Maar dan ook wel als groep/community bespreken en tot 1 (of meerdere) mening(en) komen, en niet met gedreig/machtsmisbruik van bovenaf, omdat het even niet in het beleid past oid en dan censureren (gebeurt op H meerdere(!) malen per dag) of dingen domweg schrappen/vegen, etc.

    Kortom: over de inhoud (wel/geen aparte rubriek voor ge-OH) is altijd discussie mogelijk, de manier waarop er bij H met dit soort zaken wordt omgegaan, laat hier echter helemaal geen ruimte voor en dus komt men (eenzijdig) maar tot de conclusie dat gezelligheid niet thuis hoort op het forum. Door te dreigen met maatregelen vindt er geen discussie meer over plaats, maar hiermee is de behoefte aan geklets bij bepaalde mensen dus niet verdwenen, en dus gaan die naar een ander forum.........

  6. #6
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Beste Collega's,

    Ik wil ook wel even reageren en ik denk dat het een zeer goede zet van de Mod. was om het zo te doen dus om een eigen OUWEHOER hoekje te maken en zoals jansen al aangeeft zie ook ik het dus ECHT niet als CENSUUR daar waak ik zelf ook voor en ben op het H-Forum ook kritisch en laat dat ook merken maar dan wel op een nette en eerlijke wijze.

    Ik lul ook aardig een eind weg en vaak ook met Humor in de postings.

    Dus ik denk dat dat hier ook geen slechte zet zou zijn.

    Groeten,

    De Cock.

  7. #7
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azrael
    Nou Minime,

    Toen ik dit net ook op het andere forum las, kreeg ik ook een spontaan idee om er voortaan ook maar niet meer te schrijven. Dit soort censuur maakt een forum kapot. Dan ben ik toch blij dat er nu dit ijsberenforum is, waar deze vorm van censuur toch achterwege blijft. In mijn optiek, moet je de recenties en het delen van het plezier en gezwam moeten kunnen combineren.

    Dus nogmaals.... Hulde voor dit ijsberenforum
    Hoi Azrael,

    jij laat je toch niet zo snel leiden en loopt weg om niets, make not war :wink: .

    Ik hoop je op de 11e te mogen ontmoeten.

    Groeten,

    De Cock.

  8. #8
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Cock
    Hoi Azrael,

    jij laat je toch niet zo snel leiden en loopt weg om niets, make not war :wink: .

    Ik hoop je op de 11e te mogen ontmoeten.

    Groeten,

    De Cock.
    Hoi,

    Ik laat met inderdaad niet snel leiden...:D Behalve door kleine Azrael..:green_smi Ik zal proberen om komende donderdag in GT te zijn, maar het kan zijn dat er helaas een probleempje met het vervoer ontstaat waardoor ik in PHG terechtkom...
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  9. #9
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Laat ik even duidelijk maken dat ik geen problemen het met het andere forum en de nieuwe geklets-omgeving.. Ik weet alleen niet of dat nu de juiste plek is om dat soort recenties cq opmerkingen te plaatsen. Het argument dat de fora voornamelijk zijn voor de recenties, kan ik wel onderschrijven, maar een nieuwe ijsbeer kan ook uit het geouwehoer veel informatie halen. Daar kan ook snel uit blijken of een bepaalde club binnen je eigen gezelligheidssfeer past of dat je misschien toch iets anders zoekt. Ik denk niet dat een nieuwe ijsbeer zich snel zal laten afschrikken door dat soort berichten tussen de recenties. Maar ja, dat is alleen maar mijn mening...:D
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  10. #10
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azrael
    Hoi,

    Ik laat met inderdaad niet snel leiden...:D Behalve door kleine Azrael..:green_smi Ik zal proberen om komende donderdag in GT te zijn, maar het kan zijn dat er helaas een probleempje met het vervoer ontstaat waardoor ik in PHG terechtkom...

    Dan moet je beter vervoer regelen

    De Cock.

  11. #11
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Cock
    Dan moet je beter vervoer regelen

    De Cock.
    He.... Hoezo? Is PHG niet meer goed genoeg voor je??? :D
    Nee, we zullen wel zien waar we terecht komen..
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  12. #12
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Beide forums hebben bestaansrecht

    YBF is losser, en daarom meer kans op flauwekul. Daarin kunnen we doorschieten, dat ben ik met Jansen eens.

    H.NL is veel strakker. Ook van mij worden soms berichten gewist waarvan ik denk, dat kon toch geen kwaad? Maar: het is niet MIJN forum.

    Uiteindelijk bepaalt elk forum zijn eigen beleid. Ik schrijf daar, waar ik me thuis voel, en waar ik me niet gecensureerd voel. Dat zijn in Nederland dus bovenstaande forums, en in DLD rheinforum (zelden; heb geen zin alles in 't Duits te schrijven).

    In het geval ik geen duidelijkheid (na vragen) krijg van de mods waarom sommige berichten van mij gewist worden, is het moment gekomen zo'n forum te verlaten.

    Ik denk niet dat nieuwe lezers zich laten afschrikken door een 'incrowd' sfeertje. Deed ik ook niet toen ik in 2004 begon te lezen over DLD / FKK clubs. Integendeel, een wereld ging open. En mijn portemonnee ook :D . Ook nu komen er bij alle forums toch steeds nieuwe leden bij?

    Leven, en laten leven, dus.

  13. #13
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy
    H.NL is veel strakker. Ook van mij worden soms berichten gewist waarvan ik denk, dat kon toch geen kwaad? Maar: het is niet MIJN forum.
    Dit is inderdaad een fundamenteel verschil tussen de verschillende fora op Internet: soms is een forum inderdaad duidelijk NIET van de gebruikers maar van de eigenaren/mods (veel ingrepen, censuur, regels, etc.) en soms is een forum WEL van de gebruikers (veel mag, als het maar netjes en met respect gebeurd) zodat zodoende een eigen cultuur ontstaat, niet alleen bepaald door paar individuen, net als andere communities in de "normale" wereld.

    Mijn stelling: het forum............dat ben jij!

  14. #14
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Door IJsberen en voor IJsberen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    Mijn stelling: het forum............dat ben jij !
    Daarom staat op onze homepage ook niet voor niets Een site gemaakt door IJsberen en voor IJsberen.
    Daardoor voelen velen zich hier thuis. Na 7 maanden bijna 1200 leden, en er komen maandelijks 200 beren bij .

    Echter moet HM wel iets van het hart.

    Op de agenda staan vaak wel ijsberen aangemeld voor 'n clubbezoek, maar lezen we er vervolgens weinig van. Ons forum bestaat bij de gratie van schrijvende beren, dus laat na je bezoek wat van je horen. En hoewel we onze vaste correspondenten zeer waarderen, is het ook leuk om wat van de anderen te horen.

    Deze week 26 ijsberen aangemeld op de agenda; daar moet toch iets meer uitkomen dan slechts 'n handjevol recensies :green_smi.
    Founding Member

  15. #15
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Kijk ik ben het helemaal met HM eens als je ziet en hoort wat er elke maand aan nieuwe ijsberen bijkomt en dan ziet hoe weinig er geschreven wordt. Als een ieder na een bezoek ook maar 1 bericht zou schrijven hoe kort ook, dan zou het er allemaal al heel anders uitzien, en wat betreft Hookers, ze willen het anders daarom ook denk ik dat er zoveel nieuwe ijsberen zich op dit forum inschrijven, en inderdaad ook ik denk wel eens bij Hookers waarom is dit gewist of dat aangepast, het zal hun strategie zijn.:green_smi :green_smi






    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Daarom staat op onze homepage ook niet voor niets Een site gemaakt door IJsberen en voor IJsberen.
    Daardoor voelen velen zich hier thuis. Na 7 maanden bijna 1200 leden, en er komen maandelijks 200 beren bij .

    Echter moet HM wel iets van het hart.

    Op de agenda staan vaak wel ijsberen aangemeld voor 'n clubbezoek, maar lezen we er vervolgens weinig van. Ons forum bestaat bij de gratie van schrijvende beren, dus laat na je bezoek wat van je horen. En hoewel we onze vaste correspondenten zeer waarderen, is het ook leuk om wat van de anderen te horen.

    Deze week 26 ijsberen aangemeld op de agenda; daar moet toch iets meer uitkomen dan slechts 'n handjevol recensies :green_smi.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  16. #16
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Schrijven of opschrijven.

    Nou ik ben blij met deze bovenstaande reacties en e.mails naar mij persoonlijk.
    Het blijkt dus dat er hier meer mannen niet meer schrijven omdat het te veel onderbroekenlol werd in plaats van goede ressenties.
    Zo heb je mannen die schrijven dat ze alleen lezer zijn,nou die probeer ik wel over te halen om ook te gaan schrijven.
    Maar zij zijn bang dat ze dan te veel worden aangevallen,nou gewoon terug slaan met je dik berevel.
    Ik snap precies wat men bedoelt want het heeft meestal met afgunst te maken,dit is duidelijk aan de orde geweest in Happy Garden en daarom wordt er daar nu juist weinig meer geschreven.
    Donderdag in G.T. kunnen we weer heerlijk aan de slag samen, om dat dan vrijdag weer te plaatsen op eventueel beide forums.
    En Cock we hebben iets speciaals gevonden voor jouw. S.heeft het al half verteld aan je.

    p.s. na een periode van G.T. heb ik volgende week mijn vizier gericht op PHG en een keer naar de verbouwde PSW club gaan kijken.

    O ja Ik schrijf liever een dame op in plaats van een verhaal.

  17. #17
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Maar zij zijn bang dat ze dan te veel worden aangevallen,nou gewoon terug slaan met je dik berevel.
    Ik snap precies wat men bedoelt want het heeft meestal met afgunst te maken,dit is duidelijk aan de orde geweest in Happy Garden en daarom wordt er daar nu juist weinig meer geschreven
    Afgunst is van alle tijden, de zin en de onzin daarvan ook. Maar de meeste mensen zijn gewoon te gemakszuchtig om te schrijven. Ik krijg zelden commentaar op wat ik schrijf. Dus het ligt toch echt aan de schrijver zelf. Ik zeg alleen, denk een beeje na over wat je schrijft. Als je je normaal gedraagt is er niets aan de hand.


  18. #18
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Afgunst is van alle tijden, de zin en de onzin daarvan ook. Maar de meeste mensen zijn gewoon te gemakszuchtig om te schrijven. Ik krijg zelden commentaar op wat ik schrijf. Dus het ligt toch echt aan de schrijver zelf. Ik zeg alleen, denk een beeje na over wat je schrijft. Als je je normaal gedraagt is er niets aan de hand.

    Ik krijg wel commentaar, maar tot nu toe niet negatief. Laat de afgunstigen lekker gaarkoken in hun jaloerse sopje :thefinger .

    Normaal? Da's een lastige, niemand weet wat normaal is. Sommige mensen zijn meer uitgesproken, en krijgen daar vaak reacties op van de gevoeligere types. Ik zelf hou wel van mensen met een duidelijke mening, die ze ook uitspreken. Wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben. Integendeel

    Maar van de dames hou ik meer

  19. #19
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard Doel bereikt?

    Goed, deze thread ging dus eigenlijk over het wel of niet gezellig mogen discussieren over leuke dingen of de minder leuke dingen die we in de Duitse clubs meemaken. Op dit forum kan en mag dat wel op het andere niet.

    Voorlopige conclusie na een kleine week:

    Sinds 11 mei is op het andere forum dus al het ge-OH verplaatst naar een totaal andere plek op het forum en wat blijkt?? Het heeft gewerkt, want er is sinds 12 mei niets meer gepost in die rubriek (normaliter betrof dit 10-20 posts op 1 dag)! Als er zo af en toe nog wel wat (illegaal!) gekletst wordt in de hoofdgroep Duitsland, dan lijkt het even te kunnen. Als het dan echt ergens over dreigt te gaan (zie dappere poging van Enzo aldaar) dan springen alle mods erop en "is het een herhaling van zetten", "iedereen weet het al" etc, kortom: we gaan vegen!

    Doel bereikt dus voor Joe et al?

    Minder ge-OH, betekent minder censuur, minder geveeg, minder mods nodig, minder management tijd, etc, etc en nog belangrijker, geen ruzie met de verschillende clubleidingen en hun achterban!

    Dit is dus voor mij precies de reden dat ik een aantal weken gestopt ben met posten op dat andere forum (toch een kleine 180 berichten, en dat is nog zonder de verwijderde mee te tellen!). Er wordt continu van hogerhand ingegrepen als het eindelijk echt ergens over dreigt te gaan..........vooral als het gaat over dit specifieke onderwerp (vrouwen wel/niet gedwongen, rol GT clubleiding, etc.) dan wordt er direct ingegrepen.

    Iedereen moet zijn eigen conclusie maar trekken...........

  20. #20
    Geregistreerd
    17 januari 2006
    Last Online
    26 december 2006 @ 19:57
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    Doel bereikt dus voor Joe et al?
    enzo is ook hier haha. Ben benieuwt naar het et al deel...

  21. #21
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    Dit is inderdaad een fundamenteel verschil tussen de verschillende fora op Internet: soms is een forum inderdaad duidelijk NIET van de gebruikers maar van de eigenaren/mods (veel ingrepen, censuur, regels, etc.) en soms is een forum WEL van de gebruikers (veel mag, als het maar netjes en met respect gebeurd) zodat zodoende een eigen cultuur ontstaat, niet alleen bepaald door paar individuen, net als andere communities in de "normale" wereld.

    Mijn stelling: het forum............dat ben jij!
    Er zijn leden die graag zouden willen dat ik iets op dit onderwerp zou zeggen. Dat doe ik dus niet, dat mag ik namelijk niet van Befke (ga maar zoeken).
    Maar met deze quote zeg ik misschien al teveel .

    Groeten Willem2 :wink:

    PS Veel schrijf,- en leesplezier
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  22. #22
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Eventjes een vergelijking met politieke partijen: de meeste partijen bezondigen zich voortdurend aan het becommentariëren van de andere partijen, i.p.v. over zichzelf te publiceren.

    De partijen met de beste communicatie zijn die, die enkel over de eigen objectieven, plannen en daden spreken. Wie over zijn tegenstanders spreekt, bezorgt die tegenstanders ongevraagd extra en gratis publiciteit!

    Dus: schrijf over jezelf of...shut up, tot meerdere glorie van het eigen forum.

  23. #23
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard Dat mag niet van Befke...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    ... dat mag ik namelijk niet van Befke (ga maar zoeken).
    Maar met deze quote zeg ik misschien al teveel .
    Alsof ik daar iets over te vertellen zou hebben...

    Flurkman zegt het trouwens netjes!

    Liefs,
    :wink:
    Befke

    (en nog 1...)
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  24. #24
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:13
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    In een dictatuur heb je geen of weinig politieke partijen en mag je al helemaal niet zomaar babbelen :D

    Babbel :wink:

  25. #25
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden oppersmurf spreekt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babbel
    In een dictatuur heb je geen of weinig politieke partijen en mag je al helemaal niet zomaar babbelen :D

    Babbel :wink:
    Ik zou zelfs meer zeggen. Wie hieronder nog iets durft te posten, krijgt een bannetje van minimum één maand, en de posts worden sowieso gewist. Enkel recensies hier, gezever in het desbetreffende topic, al hebben we het dan verbannen naar een hoekje van het forum. Ik hoop dat de boodschap overkomt.

    Oops, witchmaster waande zich even het opperhoofd.
    Negeren dus, dit volledige bericht

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60