..................
Ik ga toch weer even de
schoolmeester uithangen.
Het OH-gehalte begint weer ongekende hoogte te krijgen
Hookers is een site voor informatie over prostitutie, prostituees en clubs, buurten, tippelzones enz. enz.
Hookers is geen gezelligheidsvereniging. Veruit de meeste lezers komen voor de informatie en haken af als ze zich door veel gezwets moeten heenworstelen.
In de topics van de dames houd ik het streng in de hand. Daarbij zeg ik steeds dat in de rubriek 'Algemene Info Duitsland' meer ruimte is. Maar het begint weer aardig uit de hand te lopen.
De laatste berichten in het topic van GoldenTime zijn voor niemand interessant. Ze zijn alleen leuk voor degenen die aan het geklets deelnemen.
Op een onlangs gehouden moderatorenvergadering heeft
de oppersmurf hier opmerkingen over gemaakt en gezegd dat hij
zich beraadt over maatregelen. De maatregelen waarover hij dacht zijn niet leuk en komen neer op een verbanning van het geklets naar een uithoek van de site.
Ik wil dit voor zijn. Ik maak in 'Algemene Info Duitsland' een speciale kletsthread 'Duitsland Geklets'. En misschien voor enkele clubs een speciale kletsthread. Je krijgt dan bijvoorbeeld 'Brüggen, Heidweg 1, GoldenTime Info' en 'Brüggen, Heidweg 1, GoldenTime, Geklets'. Over dat laatste ga ik na mijn vakantie eens nadenken.
De jongens-onder-elkaar-sfeer die hier hangt schrikt heel veel lezers af en weerhoudt veel anderen ook te schrijven. Bedenk voordat je een berichtje schrijft of het ook interessant is voor anderen dan alleen je eigen maten. Zo nee, doe het dan in 'Duitsland Geklets' of per Privebericht.
.................