Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Singapore

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Berichten
    41.799
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.555 in 8.579 posts

    Standaard Singapore

    Singapore meent dat prostitutie een noodzakelijk kwaad is ............ http://www.debeurs.nl/opmerkelijk/47...oeren-wel.html
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    15 april 2008
    Last Online
    26 augustus 2018 @ 19:59
    Berichten
    86
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 6 posts

    Standaard

    Net terug van een week Singapore. Geprobeerd business met pleasure te combineren. En dat gaat prima in SIngapore. Er zijn twee plaatsen waar je meisjes op kunt pikken: Orchard Towers en Geylang. In beide plaatsen geweest. In de buurt van Geylang twee Indonesische meisjes ontmoet in een restaurant. Beide begin 20 en perfect strakke figuurtjes. Na een paar drankjes heb ik ze meegenomen naar mijn hotel. Het begon allemaal nogal netjes maar hoe verder de nacht vorderde hoe meer de handrem eraf ging. Alles gedaan met deze twee heerlijke meiden. In alle gaatjes geneukt en overal in klaargekomen. Alhoewel ik geen anaal fan ben heb ik ze beide in hun kontje geneukt. Het sperma zat werkelijk overal. Een bleek ook de squirten...daar kwam ik achter toen ik haar befte en vingerde (met 4 vingers...)....opeens spoot ze me helemaal onder met haar zoete sap. Daarna ben ik in haar mondje en gezicht klaargekomen terwijl de andere mijn ballen likte. Totaal voor 2 meiden de hele nacht: s$250, omgerekend ca. EUR 125,- !
    De nacht erop bijna hetzelfde ritueel maar dan met twee Thaise meiden.
    De derde nacht naar Orchard Towers. Man, wat loopt daar een lekkers rond. Echt honderden meiden op straat, op de roltrappen in de bars. Uiteindelijk een Chinees meisje van 18 jaar ontmoet. Weer zo'n lekker strak meisje. Eerst haar buiten in een steegje gezoend, gevingerd en mijn pik in haar mondje gestoken. Deze test doorstond ze met verve....in de taxi haar geile sap van mijn vingers gelikt....mijn andere hand tussen haar dijen op zoek naar haar kutje. Op de kamer ging ze helemaal los. Na een uitgebreide pijpbeurt ging ze boven op mij zitten. Ze was enorm lenig en vond cow girl en reverse cowgirl helemaal te gek. Nou ik ook, haar geile lichaam kronkelde op mij en ik had perfect uitzicht op haar strakke kontje en haar lekkere b-cup. Ze heeft me drie keer laten komen. Nadat we uitgeput gingen slapen, begonnen ik weer met haar te friemelen terwijl ze half sliep. Haar kutje was kletsnat en mijn pik stond weer keihard klaar. Ze lag op haar buik en ik schoof mijn hard pik tussen haar dijen zoekend naar haar geile kutje. Ik gleed meteen naar binnen, ze begon te kreunen. Ik trok haar kontje omhoog en pakte haar kontje stevig beet en trok haar krachtig naar me toe. Haar hele lichaam begon te schokken. Ik neukte haar steeds harder. Mijn duim zat inmiddels in haar kontgaatje en ik merkte dat ze dit lekker vond. Toen schoof ik langzaam met mijn eikel haar geile kontgaatje in. Mijn pik is behoorlijk groot en ik was bang haar pijn te doen. Toch wou ik het heel graag, ik merkte dat ze me aanspoorde dieper te gaan. Ze begon helemaal te zweten en schreeuwde van alles in een voor mij onbegrijpelijke taal. Wat ik wel begreep is dat ik haar hard moest neuken. Met lange halen kwam ik klaar en spoot mijn sperma diep in haar kontje. Wat een heerlijke meid is dit zeg.
    De volgende ochtend samen ontbeten en nog wat gefriemeld. Totaal haar s$150 gegeven voor de hele nacht....
    Ik kom heel snel weer terug in Singapore. Hier is het heerlijk wandelen !

  3. #3
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard Orchard towers - The 4 floors of whores

    Orchard towers

    Orchard Towers; OT voor intimi of ook wel de 4 floors of whores. De filmpjes en de verhalen liegen er niet om. Het is een vervallen gebouw gelegen aan Orchard Road. Even ben ik bang dat ik het niet zou kunnen vinden, maar als je er voor staat dan weet je dat je er bent. Geen twijfel mogelijk. Eerst eens om heen gelopen en langs het gebouw hielden zich al direct een aantal freelancers op.



    Orchard Towers

    Het gebouw dan ook maar eens doorgelopen. Eigenlijk een paar keer en ik meen me te herinneren gelezen te hebben dat op de begane grond de minder knappe exemplaren zich zouden begeven. De ladyboys op de 3e verdieping en op de 4e verdieping de bars. Nou de ladyboys lopen overal en de minder mooie exemplaren ook. Wellicht dat wij met de Roemeentjes te veel verwend zijn, maar 9 van de 10 zou ik niet naar het hotel kunnen meenemen. Niet omdat ik er geen gasten mocht ontvangen, maar omdat ze me gewoon zouden uitlachen met een derde-rangs snol waar je je hond nog niet over heen laat gaan.

    De proppers bij de lege bars waar je naar binnen kon kijken willen me maar al te graag naar binnen krijgen. De Spaanse costa’s zijn er niets bij. Een aantal eenzame wandelingen volgen over 4 kleine en vrijwel lege vloeren met misschien 10 hoertjes die in Nederland zouden verhongeren. Onder het mom dat je soms wat moet, laat me ik me overhalen om dan toch maar eens ergens binnen te gaan kijken. Kijken kan geen kwaad, toch? Een Brit die op de lift staat te wachten kijkt waar we heen gaan en loopt even mee en seint dat de tent “Girl Next Door” ok is. Dus ik goed vertrouwen van mijn fellow-monger stap ik naar binnen.

    Ik kom binnen in een donkere ruimte en word direct besprongen door 12 pinays. De eerste geeft mij een hand en zo ga ik ze allemaal maar af. De bar vrouw vraagt of ik wat te drinken wil en ik bestel een biertje. Spoedig staat er een halve liter koude pils en krijg ik een rekening S$ 11 (6,5 euro). Direct beginnen de dames over drankjes. Hmm 12 x S$11 ? Nope. De dames stellen voor dat er eentje een lucky girl zou moeten worden en een drankje zou krijgen. Stom van dat ik daar mee in stem zonder te vragen wat het me kost en dat lucky girl drankje is dus S$ 65 (38 Euro). Een mooi meisje is een beetje naar voren geschoven door de andere omdat ze nieuw en verlegen is en ik kies haar. De andere dames laten ons met rust en zo heb ik het genoegen met Marian alleen. Marian beweert 30 te zijn. Ik heb moeite te geloven dat ze de 20 gepasseerd is. Direct een mental-note gemaakt dat ik eens naar de Filippijnen moet en dat mijn leergeld dus nog ergens goed voor is. (red: inmiddels geweest, top idee).

    Marian krijgt bij haar drankje een stempeltje op een kaart. Ik ben de eerste die door haar bekocht is en dus heeft ze na mijn drankje wel liefst 1 stempel. Marian blijft zich meerdere malen verontschuldigen met “Sorry, I’m really shy!”, maar ondertussen kan ze ook niet van mij afblijven. Ik ben even met Marian gaan dansen en ze danst dicht tegen me aan. Of het bier, de hitte of het meisje is weet ik niet, maar ik heb daar een paal in mijn broek van heb ik jou daar. Even zitten en met haar handjes wrijft Marian maar over de bobbel in mijn broek. “I’m so shy, sorry!!” roept ze, doorgaand met de bijna-handjob onder tafel. Gelezen over barfines in Azie, had nog geen benul toen, vraag ik of ze met me mee wil. Dat kan als ze nog eerst nog 49 stickers verzameld zou hebben. Bijna 1900 euro aan barfines werd me toch te gortig. Rustig mijn biertje opgedronken met Marian half op schoot. Ze zegt tegen mij dat ze ijverig stickers zal blijven sparen en misschien als ik nu eens over een jaartje terug kom, dat ze met me mee kan. Erg jammer want ze is me een potje geil. Een kusje op de mond en we nemen afscheid.

    Met een gesneuvelde illusie sta ik buiten. De rest van de bars heb ik in OT maar voor lief genomen en ben buiten een rondje gaan doen. Onderweg nog met Vietnamese dame op straat staan praten. Leuke dame gezellige babbel. Vanwege haar werk wel makkelijk in de omgang. Er is niet echt veel ander keus op dat moment, dus ik doe nog een blokje om. Als ik haar daarna wil op pikken ben ik te laat. Ze is weg. Nog een rondje en dan komt er een meisje aangelopen en zegt ik ga met jou mee, neemt haar hand in de mijne en we lopen verder. Nou waarheen dan? Waar jij heen wil. Maar ik heb geen idee waar ik heen moet gaan, zeg ik haar. Ik loop maar richting het hotel. We lopen hand in hand. ik weet niet of het de warmte of de reis is, maar ik loop al direct de hele weg met duidelijke stijve in mijn broek. Ik moet denken westerse mannen die dan met een jonge griet die hun dochter kan zijn in de lift staan. Zo’n ouwe snoepert, zo voel ik me nu ook.

    Op een moment vraagt ze waar mijn hotel is. Nou hier we staan voor de ingang. Ik ben altijd heel slecht in afspraken maken dus zodoende heb ik haar tong al in mijn bek en nog geen benul wat het me zou gaan kosten. Mijn radars waren in de Girl Next Door wel aangegaan, maar deze genegeerd met het idee dat ik openminded moest zijn in landen die ik niet ken.

    Mijn gevoel bij de Vietnamese Lee zat wel goed. Het gaat dan nog even door je hoofd dat je wellicht een dame op gepikt hebt die toevallig ook bij Orchard Towers liep en geen professional is. Dat is net zo geloofwaardig als een meisje dat pizza komt bezorgen, van onder haar petje een bos ventilatordansende blonde lokken te voorschijn tovert. De pizzadoos op de grond gooit, jou tegen de muur van gang duwt, het schilderij van je grootmoeder op de grond valt en de bloemvaas van het kastje klettert…. Toen ik voor het eerst eten bestelde had ik wilde fantasieën na het zien van films met jongens die hun lul in een pizzadoos verstopten en deze dan bij rondborstige Amerikaanse vrouwen op leeftijd mee lieten slikken. In mijn buurt waren het over het algemeen Marokkanen op scooters en dus leerde ik op vroege leeftijd maar zelf koken.

    Op kamer aangekomen, doet Lee haar schoenen uit. Ze nestelt zich op bed en pakt een tijdschrift en bladert het door. Ik bied haar iets te drinken aan en ze staat op om het aan te pakken. Ze verplaatste zich naar een fauteuil, die deze luxe kamer o.a. ook met een raam naar de douche in het centrum van Singapore en gelukkig niet door ondergetekende betaald hoeft te worden. Ik kniel voor haar stoel en buig naar voren haar om te zoenen. Mijn hand voelde onder haar jurkje een nat zijden slipje. Ik kus haar nek en wil afdalen. “Let’s have a shower. “, stopt ze me abrupt. Wij douchen met zijn tweeen en dan komen de showercaps van pas. Lee heeft kleine hangende borstjes en een litteken op haar buik. Haar koppie en kontje mogen er echter zeker zijn. Ze wast me grondig en ben weer helemaal fris en fruitig. We komen de kamer weer op en ze zit op bed. “You have condoms?”, vraagt ze. Ik knik en wijs naar het nachtkastje. Ze trekt me het bed op ze pakt een condoom. Na wat rollen en bollen gaat het condoom er op. Heerlijk sex op een fatsoenlijk matras in plaats van een dun oud vod wat ze in alle clubs hebben. Veel te snel volgt er een ontlading en is het gedaan met de pret.

    Moment of truth; de afhandeling. Ik had nog precies S$150 bij me. Op de vraag wat ze wilde kreeg ik een up to you. Dus ik tover de S$150 uit mijn zak en geef die aan haar en wacht haar reactie af. Het is akkoord. Ze pakt van het bureau nog een rode Anta flu snoepje en ik sta daar toch even vragend bij te kijken. Ze wikkelt het papiertje er af en ruikt er aan, trekt een vies gezicht en kijkt vragend naar mij. Ik kan me lach niet inhouden. “Dat vind je niet lekker”, bedenk ik me. Ze wikkelt hem snel weer in het papiertje en legt hem terug. Ik heb uit Nederland ook nog drop mee, maar vind deze zelf al niet echt lekker, dus dat wil ik haar helemaal niet aandoen.

    Ze verlaat de kamer en ik blijf alleen achter. Mijn eerste keer met een dame van lichten zeden op hotel. Verhalen gelezen over hoe heerlijk het is om daarna nog in die kamer te zijn en haar geur te ruiken. Ik vind het maar saai en ben naar het zwembad vertrokken om buiten rustig wat baantjes te trekken. Om de klok van 03:00 heb ik het hele dakterras inclusief zwembed voor mijzelf.



    Hotel Zwembad

  4. Onderstaande 15 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (23 december 2013),bad pritt (24 december 2013),Badslippers (23 december 2013),Bluebear (23 december 2013),Don Rudo (30 december 2013),felrops (30 december 2013),LittleJoe (23 december 2013),lustman (23 december 2013),Megaboob (24 december 2013),mikem2 (25 december 2013),nieuwkomertje ( 1 januari 2014),noglangnietuitgewandeld (23 december 2013),Pietjepik (23 december 2013),rob45 (23 december 2013),Wijze grijze (24 december 2013)

  5. #4
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard Geylang

    Geylang
    Na een korte nacht met wat jetlag ontwaakt en direct achter de laptop gekropen op zoek naar het volgende uitje: Geylang. De gedacht om het aan de taxi chauffeur te moeten vragen was een brug te ver. Daarom het plan gevat om met het openbaar vervoer te gaan. Daar vandaan direct door naar de Southern Ridges. Om daar dan tegen schemering aan te komen. Gewapend met een blaadje met bustijden loop ik vol goede moed door de hotellobby. Buiten aangekomen lopen de plannen letterlijk in het water vanwege de aanhoudende moezon. Besloten om door te zetten en maar gewoon te gaan en wel te zien op locatie. Het is immers nog een heel stuk met de bus. De eerste buschauffeur met handen en voeten proberen uit te leggen dat ik 9 haltes of eigenlijk naar zijn eindpunt meewil. Dat is dan S$1.10 en sinds ik nog geen muntjes heb dus S$2. Wisselgeld blijkt aan een schaars goed in dit welvarende Aziatisch ministaatje. Doorgelopen en achter in de bus gaan zitten. Ik mis een halte in de telling, want terwijl ik nog op 8 zit, arriveren we al bij een groot busstation. Naast het busstation is een groot openlucht kantine voor de minder bedeelde singaporeanen. Honger heb ik helemaal niet, ondanks dat ik niet ontbeten heb. Het ziet er ook nog niet uitnodigend uit, dus heb ook niet direct de moed om wat te bestellen.


    Southern Ridges by night

    Bij de overstap weer te veel voor de bus betaald. Ik lieg tegen de buschauffeur dat ik 6 haltes mee wil. Ik stap echter na 16 haltes pas uit. Dat was er zelfs nog eentje te vroeg. De innerlijke kompas wijst me de weg; zo heb ik puur uit instinct ooit de Achterdam gevonden evenals Steintor in Hannover, alsmede diverse tippelzones in het buitenland. Al snel loop ik via Lorang 19 de Geylang straat op. Een kant van Geylang Road heeft Lorangs (zijstraten) met alleen maar oneven nummers. Daar is voor ons niets te vinden. De andere kant van Geylang Road kent de even Lorangs en hier zitten allemaal kleine bordeeltjes. Het volgende kaartje laat zien hoe de straten ook op herkomst ingedeeld te zijn.


    Geylang plattegrond

    In de zoektocht naar een kaartje kom ik deze site tegen: http://geylangchecker.blogspot.sg/. Vrouwen uit Singapore die de handen ineenslaan en in deze vuige buurt patrouilleren. Ze maken foto’s van bezoekers om daaruit af te leiden of hun mannen vreemd gaan. De titel laat weinig aan de fantasie over: “Lets corner the Singaporean Guys in their forbidden fruits finding.”. Bij deze zijn jullie gewaarschuwd. Ik stel voor als je door een Milf van middelbare leeftijd achtervolgt word, je haar uitnodigt naar de dichtstbijzijnde Hotel 81 en helemaal uit elkaar trekt en wat briefjes op het nachtkastje achterlaat. Misschien dat ze het de volgende keer dan laat.

    Geylang is een aparte buurt met vele kleine huisjes met nummers of neon “We’re open”-signs erg zichtbaar, maar vaak de deur gesloten dus weet je niet wat er binnen is. Ik wil eerst een rondje lopen om alles een beetje op te nemen en wellicht bij een paar huizen te gaan kijken. Ware het niet dat de moesson weer op komt zetten en ik dus onder een boom moet schuilen. Niet dat het helpt. Snel ren ik door naar een hotel 81 in de buurt waar een afdak is. Ik ben niet alleen en veel mensen schuilen voor de regen. Aan de overkant van de straat was een ander hotel 81. Er staat een wat ik zou typeren als een ‘chinees’ meisje met een kort spijker rokje, handtasje en lang wit t-shirt met schreeuwende print. Ze wuift en seint om bij haar te komen. Het regent dus ik negeer haar, maar het is vrij duidelijk voor mij bedoelt. De mensen om mij heen zijn allen gezinnetjes. Met een hotel in de hoeren buurt. Dan kan manlief ’s avonds voor het slapen gaan even een visse neus halen.

    Het regent vooralsnog dus het Chinese meisje moest maar even wachten. Naast me staat een Brit met een Thaise. Beiden inmiddels op bescheiden leeftijd. Aan zijn tan te zien spendeert hij de meeste tijd buiten het oorspronkelijk koninkrijk. Flink geïrriteerd door en de regen. Hij spreekt met zijn tirakje op belerende irritante toon. De liefde uit Pattaya is al jaren geleden gesneuveld. De regen begint langzaam te minderen en zo kan ik mijn verkenningstocht vervolgen.

    Het ontgaat me niet dat hier hele mooie dames rondlopen. Niet zo zeer freelancers want ze lopen allemaal richting een van de vele huisjes om aan het werk te gaan. Ik probeer tevergeefs contact te leggen. Meer dan een glimlach krijg ik niet. Ik ben nog geen 200 meter verder en weer komt het met bakken uit de hemel vallen. Het lijkt er niet op dat dit snel beter wordt. Ik kijk naar rechts en zie een man me druk zwaaiend naar zijn bordeel uitnodigen. Door de regen ploeteren is niet een waardig alternatief en zo ga ik op het aanbod in. “Great deal for you. “, roept hij gelijk als ik in de deur opening sta. “We have beautiful Thai ladies. Only S$80 for 45 minuten, massage and sex. I recommend number 10. She is new and only two days here.”. Ik heb nog 2 weken Thailand voor de boeg en zou dan kans genoeg krijgen om Thaise popjes te schaken, maar die regen he?

    De ontvangstkamer is in 2en gedeeld met een glazenwand. Hierachter allemaal dames. Ik schat een stuk of 20. Het is even zoeken tot ik nummer 10 gevonden heb. In die zoektocht is mijn oog gevallen op nummer 88. Nummer 88 heeft flinke jetsers die er om smeken om uit dat bevangende bhtje getrokken te worden. Ik vraag de uitbater naar nummer 88 en dat was ook en prima keuze volgens hem. Een andere dame word langzaam wakker en begint als een malle te zwaaien en luidkeels Hallo te roepen. Ik groet haar terug en wacht dan op nummer 88 die instructies krijgt om de vissekom te verlaten.


    Vissenkom met meisjes

    Ik reken S$80 af (~45 Euro) en nummer 88 gaat mij voor de trap op. Boven aangekomen wijst ze me de wc. Op kamer aangekomen, stelt zij zich voor als Win-song (met pauze er tussen). De kamer is best netjes. Beetje wat je vroeger op zandpad trof met een twijfelaar en gelukkig met deze hitte een airco. Ik kleed me uit en Win-Song gaat mij voor de douche in. Ik word goed ingesmeerd. Heel plagerig maakt ze mijn edele delen ook goed schoon. Mijn oog valt op een sticker aan de muur. “Oral sex 100% with condom”.

    We drogen ons in de douche af en stappen de kamer weer in. Ze vraagt me op het bed plaats te nemen. Ik ga op mijn rug liggen, maar al snel werd me duidelijk gemaakt dat ik op mijn buik moest liggen. Win-song loopt naar het voeteneind en begint heel langzaam, balancerend op mij te klimmen. Ze stopt halverwege de klauterpartij, omdat ze andere muziek wil. Even cd'tje wisselen en ze loopt weer naar het uiteinde van het bed om opnieuw op te klauteren. Weer blijkt het cd'tje niet juist. Ze stopt weer en gaat nogmaals de cd wisselen. En ook dit cd'tje is uiteindelijk niet de juiste maar ze laat het er maar bij. Het is de 109e editie van ‘Thai love song’s’ in dubbel cd editie. Niet dat ik zelf onderscheid had kunnen maken tussen deze en de vorige 108 edities.

    Het word een stevige massage met haar volle gewicht op mij maar gelukkig ook afgewisseld met plagerig en zachte strelingen. Nadat ze een minuut of 10 bezig is mag ik mij omdraaien. Win-Song begint over mijn hele lichaam een soort van zuigende kusjes te geven. Over mijn mijn benen, borst, buik en tot ze ook mijn harde pik voorziet van kusjes langs de schacht en ook boven op de eikel. Blijkbaar valt dit niet onder oral sex in Singapore. Ik laat mijn vingers over haar slipjes gaan en beroer haar poesje. Mijn schacht en eikel helemaal schoon gelikt staat ze op om haar slipje uit te trekken en een dikke klodder glijmiddel aan te brengen. Nu word er wel een condoom aan gebracht en ze gaat er zo voor liggen dat ik met glijmiddel een vrolijke kliederboel kan maken als zij met diepe halen om mijn pik zuigt.

    Als het op neuken aan komt gaat het een beetje op automatisch piloot. De 3 standaard standjes doorgenomen. Ze lijkt er niet echt zin in te hebben, vragen van mijn kant wat er is worden verworpen. Toch maar naar een hoogte punt gewerkt en we blijven nog even op bed liggen. Via een intercom word iets gemeld. Vast dat de tijd bijna op is. Snel nog even onder douche en boven afscheid genomen van Win-song. Een aparte ervaring.

    Ik verlaat het pand en liep direct weer de stromende regen in. Aan de overkant van de straat zitten wat eettentjes en ik steek de weg over. Vanwege de aanhoudende regen is het druk. Inmiddels heb ik ook wel honger gekregen. Een casual geklede dame spreekt me aan, maar ik versta haar niet. Ik stopt om te horen wat ze zegt. Ze trekt dan haar vriendin erbij; die zou me namelijk iets te zeggen hebben. Ze stoot haar vriendin aan, zo van dit is je cue. “You want massage?“, komt er iets verlegen uit. “Sorry. Just had a massage, I’m looking for food now“. Ik loop door en eindig uiteindelijk bij een Indisch eethuisje waar twee mannen rijst met kip in zoetzure saus met hun handen aan het mengen zijn. Ze scheppen het ook met de kom van hun hand naar binnen. Betoverend kijk ik er naar. Mijn gezicht zou waarschijnlijk helemaal onder zitten als ik het probeer.

  6. Onderstaande 8 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (25 december 2013),Don Rudo (30 december 2013),felrops (30 december 2013),hallodaarbenikweer (25 december 2013),Mr Pussy (25 december 2013),mynasch (27 december 2013),nieuwkomertje ( 1 januari 2014),Wijze grijze (25 december 2013)

  7. #5
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard Ochard Towers, Part Deux

    Ochard Towers, Part Deux
    Een bezoek aan Singapore is natuurlijk niet compleet zonder het bezichtigen van het wereld beroemde strijkplank gebouw. Rondom Amsterdam heeft men een dergelijk constructie in schoenvorm proberen na te bouwen. Helaas zonder internationaal overdonderend succes. De toeristen komen nog steeds massaal voor de theehuisjes en rood verlichte ramen en laten de schoen langs de A10 voor wat het is. Vooralsnog is deze attractie wel in trek bij de lokale forensen en transformeert dit bouwwerk de A10 elke ochtend en avond weer in een P10.

    Dus na de Southern Ridges van een afstand het bizarre bouwwerk gade geslagen en terug richting downtown.


    Marina Bay Sands

    Die avond besluit ik Orchard Towers nog een keer te herkansen. Deze middag als gepopt dus hopelijk kan ik het vanavond langer volhouden. Ik twijfel of ik Lee weer zou meenemen als ik haar zie. In eerste instantie lijkt het wat drukker in de torentjes, maar telkens als ik een leuke dame zie en haar volg, gaan ze allemaal een club binnen. Na het incident van gisteren pas ik daar toch een beetje voor. Ik neem buiten pauze tussen de 2 torens en om zo alles een beetje gade te slaan. Vrij snel daarna komt Lee langs lopen, en ze negeert me. Heeft ze me niet gezien, of wellicht was S$150 wel gewoon te weinig en hoopte ze op meer?


    Dames rondom en in Orchard Towers

    Ik loop nog een rondje door het algemene gebouw, waar de meeste actie is. Als die er al is. Ik loop dan buitenom langs Orchard Towers. Lee staat met een paar vriendinnen te kletsen. Ik vang een glimp van haar blik op maar ook niet meer. Dus toch geen herkenning of gewoon ignore-mode. Er zijn weinig interessante dames rondom OT en ik besluit te vertrekken naar een bar om en nabij de Thai embassy genaamd Blowfish, een pick-up bar volgens het net. Bij aankomst krijg ik van de portier een goedkeurend knikje en ik begeef me naar binnen.


    Blowfish bar ingang

    Direct word ik begroet door een knap jong meisje. Het is een takke herrie hier binnen en ik versta er weinig van. Ik kijk om mij heen en ik zie redelijk wat mensen. Laat ik hier maar een drankje doen, besluit ik. Ik loop naar de achterkant van de bar om een drankje te bestellen. Als ik mijn versgetapte biertje krijg, staat het mooie ingangsbegroetende meisje naast me. Ze is een pinay, heet Mika en heeft dorst. Ik lach naar haar en vertel dat dit mij gisteren S$60 kostte en dat niet door gaat. “No, but here it is regular price. Not extra expensive“. Twijfelend ga ik akkoord en laat haar een Whiskey-cola bestellen; S$16 (10 euro). Tegen een biertje van S$11 is dat wel ergens normaal, maar niet echt prijzen waarbij ik graag aan de zuip gaat.


    Blowfish bar

    Beiden met een drankje in de hand, vraag ik haar aan een tafeltje te gaan zitten aan de andere kant van de bar. Het is daar wat rustiger en verder verwijderd van de herrie die de DJ produceert. We gaan zitten en een bandje neemt het over van de DJ. Dat is een stuk beter, vooral omdat ze een stuk zachter staan. Een leuk gesprekje volgt met Mika, waarbij ze erg haar best doet om gezellig te doen. Het is een schatje, maar wel erg een crowdpleaser; makkelijk in de omgang, maar weinig diepgang. Ik probeer een beetje in te schatten hoe dat dan gaat, zo’n pick-up. Gewoon vragen? Maar je weet niet of een dame wel mee kan. Ik heb verhalen gelezen over serveerstertjes die aan het eind van hun shift meegaan, maar met S$27 per rondje lijkt me dat een dure gok. Mika houd het nogal oppervlakkig en een schlusselvraag is nog lang niet inzicht. Totdat ze vraagt: “Where did you pay S$ 60 for a drink? Orchard Towers?”. “Yes, in a disco“, geef ik toe. Ze vraagt of ze nog 2 drankjes voor ons kan halen. Ik sla haar voorstel af. Ik krijg namelijk steeds meer het idee dat het een hostess bar is. Ik geef haar aan dat dit mijn laatste drankje van de avond is. “Ok one moment”, en ze spurt weg en komt rap terug met 2 glaasjes water. “You know it is hot outside, I should not let you leave with a water“, zegt ze me lief. Een collegaatje komt bij ons buurten en stelt zich voor als Heart en maakt een hartjes gebaar met haar handen. Ze vertelt dat ze Mika hier begeleid in haar werk. “How you do you mean work? “,vraag ik haar. Alsof ze haar mond voorbij gepraat heeft, neemt ze onmiddellijk afscheid. Mika vertelt nog over hoe schoon Singapore is. Ze kan hier met een wit shirt over straat. In Manilla zou dit binnen 5 minuten helemaal bruin en vies zijn. Ze vraagt of ik morgen weer terug kom en geef aan dat het mijn laatste vrij avond in Singapore is en dat ik morgen verder reis. “Ok I hope to meet you again. I very much like you. I have another customer, sorry I need to leave“. Ik bleef alleen achter met een glas water een schaaltje met nootjes en Mika komt nog een keertje langs om haar excuses aan te bieden. No problem. De tweede prikkel om eens in de Filippijnen te gaan kijken is gezet.


    Orchard Road

    Ik keer terug naar Orchard Towers. Er zijn minder dames dan eerder op de avond. Lee zie ik niet meer, een vriendin van haar wel. Ik krijg er geen contact mee. Dames reageren op moment so wie so wat laks. Er lopen wel veel gasten te scouten. Elke keer in mijn rondje word ik diverse malen aangesproken. In eerste instantie wend ik ze af dat ik gewoon een beetje rondslenter. Maar na 3 x hetzelfde rondje binnen 20 minuten, komt een van hen naar me toe en vragt of hij me misschien niet kan helpen. Hij probeert me Europese dames te slijten. Ik vertel dat ik uit Europa kom, dus daar Europees gezien wel aan me trekken kom. Ok Thais dan; ik kan je aan mijn dames voorstellen, als er niets voor je bijzit geen probleem. Ik vertel hem dat ik ook zelf kan rondkijken. “Freelancers, meaning girls you pick up here are dangerous. Before you know it they put something in your drink or they will rob you. Tomorrow they are gone and there is no one you can complaint to. Many don’t have visa's and if they get caught with you, then you have a problem with immigration. All my girls are tested for STD’s, have visa’s and I stand here every night. So I make sure there are no troubles because otherwise I don’t have good business“, begint hij overtuigend. “Ok, so about how much we’re talking then?”, vraag ik hem op de man af. “S$250.”. “Wow I don’t have that with me. No deal, sorry”, excuseer ik mij. “How much can you spend?“, vraagt hij mij. “Max S$150”, antwoord ik. Hij denkt even na en knikt. “Ok that is good for 1 hour.”. Zonder af te wachten of ik daar akkoord mee ben, pakt hij zijn mobiel en belt iemand op om te melden dat we er aan komen.

    “We’ll take a taxi and then go to the appartment where the girls are and you can pick the girl you like.”, vervolgt hij. “Eh”, zeg ik, “Taxi? How far is it?”. “Just 5 minutes and the taxi will wait for you while you pick the girl and then he will drop you to your hotel”. Ik vertel hem nogmaals dat ik dus S$ 150 max heb en dus niet een taxi kan betalen. De taxi zal maar iets van maar S$20 zijn, gok hij. Ik haal uit mijn zak het kleingeld. Tel het openbaar en kom tot slechts S$12. “That’s fine. I’ll cover the rest.”, zegt hij als hij mij met het geld ziet staan. “Sorry dude, but I need the S$12 still tomorrow. Look if we need to get taxi’s and go to apartments and such it is no deal. I had S$150 with me and that’s what I intend to spend. If I was able to pick up a girl here than I could have just walked and the S$150 was all I would have spend. Now it is the S$150 and a taxi which I don’t know how much it will be.”. Ben het spelletje een beetje zat en probeer er onderuit te komen. “Ok, I pay the taxi”, probeert hij te lijmen. “Ok alright, and I pay the girl when we get to my hotel, right?”. “No you will pay me”, zoals een echte pimp betaamt. Ik loop achter hem aan naar de taxi en in tegenstelling tot de dag ervoor negeer ik dit keer niet alle alarmbellen. Ik doe hetgeen wat ik al van te voren wist dat ik ging doen. “Sorry, the deal is off. Have a good night, sorry again”.

    Han
    Ik loop terug naar het hotel. Dan maar geen dame. Ik ben Orchard Towers toch al te vaak door gelopen. Een beetje zoals een raambuurt waar je geen keuze kunt maken en maar rondjes blijft lopen, wachtend op een wonder dat er toch nog een leuk meisje verschijnt. “Ach het is prima”, denk ik nog terwijl ik terug loop. Ik heb mijn verzetje al gehad vandaag in Geylang. Terug naar Orchard Towers en zelf zoeken is niet echt een optie, aangezien ik geen zin heb in gezeik met de lokale pimps daar. Ergens had ik ook gelezen van iemand die zo rond middernacht in de lift was gaan staan en dan wachten tot er een dame instapt. Een beetje oogcontact was vaak al genoeg. Van wat ik heb gelezen zou 3 x op en neer scheepsrecht zijn. Ook een optie, denk ik nog. Er staan wat dames bij het bushokje verder op in de straat richting Scotts road. Een leuke dame in normale kleren komt me tegemoet lopen. Ik kijk, zij kijkt, we kijken beiden weg en weer naar elkaar en glimlachen. Net terwijl ik haar passeer, spreekt een van de dames bij het bushokje me aan. Ze lijkt een beetje op de dame van gisteren bij wie ik hard-to-get gespeeld heb en na nog een rondje lopen weg was. Dit is volgens mij een ander meisje. Haar Engels is minder goed en spontaan, maar het zouden qua uiterlijk zusjes kunnen zijn. Ze neemt mijn arm beet en vertelt me dat ze mij een massage wilt geven. “You want to give me a massage here? On the street?”, vraag ik haar. “No, in hotel”, verklaart ze. “Oh in hotel?”, herhaal ik. “Yes. Hotel 81”, zegt ze. “Where is that?”, vraag ik haar. ”It’s close to here”, antwoordt ze. “But I have nice hotel already, down the corner”, wijs ik. “Ok”, knikt ze. ”We go to my hotel then and you give me a massage”, vraag ik haar. “ Yes”, glimlacht ze.


    Dames op straat

    We beginnen hand in hand te lopen en ze vraagt me “You have condoms in hotel?”. Ik stop abrupt en zet mijn verbaasde blik op. “Condoms? Why? I think you say you give me massage!”. Ze knijpt wat in mijn hand om mij uit de onschuldige droom te halen. Lachend lopen we weer verder. Gisteren heb ik dus het probleem dat mijn gedachten zichtbaar in mijn broek aanwezig waren en had gehoopt dat het Geylang tochtje dit deze avond zou verhelpen. Maar er zit hier iets in de lucht of in het water dat er voor zorgt dat ik toch een beetje controle verlies. In sauna clubs heb ik er dus nooit last van en daar maakt het niet zo veel uit. Ach hier ook niet, maar toch het fatsoenlijke in me zegt dat onzedelijkheden zich beter binnen 4 muren kunnen plaats vinden en niet in de openbare ruimte.


    Hotel Lobby

    Net als de dag ervoor lopen we zonder problemen het hotel binnen. In tegenstelling tot Lee, waarmee ik hand in hand het hotel binnenliep, loopt Han iets achter me. Ik denk dat ze ook een beetje zenuwachtig is. Later blijkt dat meer. In de lift staan we met een stelletje met kind en nog een oude snoepert. Alleen is deze oude snoepert met een 20 tot 30 jaar jongere donkere dame. De snoepert maakt wat grapjes naar het stel en leid zo de aandacht mooi af. Vast express, thanks dude! We komen de lift uit. Ik neem Han’ haar hand weer in de mijne en begeleid haar naar mijn kamer. Ik bied haar wat te drinken aan. Net als Lee gaat ze voor het water. Verstandige meid. Ze komt dicht bij me staan en we wisselen wat kusjes uit en vraagt of ik haar betaal. We hadden nog niets afgesproken, dus ik vraag hoeveel. “200”, zegt ze. “Oh, I only have 150”, vertel ik haar terwijl ik deze te voorschijn haal. “Is ok?”.”Yes is ok. Let’s go take shower”.

    Han gaat zich in bad wassen, terwijl ik onder de douche stap en de eerste keer deze reis mezelf moet insoppen. Ik spoel het sop af en Han staat al in de kamer bij het bed. Omwikkeld in een handdoek. Ze tilt het dekbed op en kruipt er snel onder en trek dan pas de handdoek weg. Dit alles is te volgen omdat er een raam is tussen de badkamer en slaapkamer. Ik droog mij af en kruip bij haar onder de dekens. Ze vraagt me of het licht uit mag. Of in ieder geval gedimd kan worden. Even gaan de alarmbellen af. Het is toch wel een dame? Vraag ik me af. Nee dit kan geen vent zijn, ik weet het zeker. Toch? Wel? Kut! Damn! Zonde van het geld, maar dan zet ik haar er weer uit, bedenk ik me. Of me toch maar door een jongetje laten pijpen. Ogen dicht en voor het vaderland? Hoe ben ik hier nu weer in verzuild geraakt? Dan herstel ik me. Ze wilt alleen het licht dimmen, niets meer, geen paniek. Ik kijk nog eens goed en en weet het wel zeker het is gewoon een meisje. Een iets wat schichtig meisje.

    Het licht is gedimd en ik klim weer op het bed. Ze neemt tussen mijn benen plaats, streelt me langzaam en neemt mijn pik onbeschermd in haar mond. Rustig sabbelt ze er aan en vraagt me na een paar minuten waar de condooms liggen. Ik sta op en pak er eentje uit mijn toilet tas. Uit gewoonte wil ik het condoom aan haar geven. Ze kijkt me vragend aan. Ik neem hem terug en rol hem er zelf dan maar omheen. Eerst bijna verkeerd nog. Het condoom zit er om en Han gaat om haar rug liggen en heel langzaam begin ik met haar te penetreren terwijl we kussen. Vervolgens draaien we de rollen om klimt Han boven op voor een rustige cowgirl. Het is een klein lolita vrouwtje en heeft het snel koud. Beide standjes moesten voor haar onder de dekens gebeuren. Eigenlijk is dat gewoon te warm voor mij. Ik pak een handdoek om wat zweet van mijn voorhoofd te vegen. Han zit direct weer onder de dekens en ik til het eind van het dekbedovertrek op zeg haar dat het best doggy kunnen doen. Zij onder de dekens en alleen dat kleine kontje wat er uitsteekt. Dit werkt beter en het 2e rubbertje van de dag word gevuld. We puffen even na en ze zegt me op mijn buik te gaan liggen. Een verdienstelijke massage volgt.

    Bij het aankleden praten we nog wat. Ik bied het water mee te nemen wat ze geopend heeft, maar dat wil ze niet. Ze gaat naar huis om te slapen. Eigenlijk had ik wel verwacht dat ze weer op de stoep de volgende klant ging opwachten, maar nee ze had een normale 9 tot 5 baan en dit deed ze er naast.

  8. Onderstaande 11 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (29 december 2013),bad pritt (30 december 2013),Bluebear (29 december 2013),Don Rudo (30 december 2013),felrops (30 december 2013),Mr Pussy (29 december 2013),nieuwkomertje ( 1 januari 2014),Pietjepik (29 december 2013),rob45 (29 december 2013),Ties85 ( 4 maart 2014),Wijze grijze (29 december 2013)

  9. #6
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    26 september 2023 @ 10:28
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    282
    Discussies
    5
    Thanks
    352
    Thanked
    416 in 113 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aamu Bekijk bericht
    Ochard Towers, Part Deux
    Een bezoek aan Singapore is natuurlijk niet compleet zonder het bezichtigen van het wereld beroemde strijkplank gebouw. ....................... Een verdienstelijke massage volgt.

    Bij het aankleden praten we nog wat. Ik bied het water mee te nemen wat ze geopend heeft, maar dat wil ze niet. Ze gaat naar huis om te slapen. Eigenlijk had ik wel verwacht dat ze weer op de stoep de volgende klant ging opwachten, maar nee ze had een normale 9 tot 5 baan en dit deed ze er naast.
    haha, beetje je quote ingekort AAMU...ik wil je hartelijk danken voor je uitgebreide verslagen van je Azie trip hier en in bijzonder Singapore. Ik ga er zelf ook heen binnenkort namelijk, en dit relaas helpt enorm in de beeldvorming en tips en tricks!!
    ciao

  10. Onderstaande leden hebben papi bedankt voor deze bijdrage:

    schluter (31 mei 2015)

  11. #7
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    26 september 2023 @ 10:28
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    282
    Discussies
    5
    Thanks
    352
    Thanked
    416 in 113 posts

    Standaard

    Zou het niet hebben gedacht, maar ongekend dat hier zo bizar veel DVP's zijn...ik ga me er die anderhalve dag vrije tijd (onderdeel van rondreis) zeker niet vervelen!!

  12. Onderstaande leden hebben papi bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (31 mei 2015)

  13. #8
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Singapore is een land vol expats. Die moeten natuurlijk wel wat te doen hebben in avond

  14. #9
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    26 september 2023 @ 10:28
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    282
    Discussies
    5
    Thanks
    352
    Thanked
    416 in 113 posts

    Standaard

    En dat hebben ze zeker wel daar!!!! Man man man, dat was een leuk bezoekje die ik heb gedaan aan deze stad in die spaarzame vrije tijd die ik had tijdens onze trip. Nabij Orchard Road zou volgens de taxi-chauffeur ook van alles rondlopen bij Cuppage Terrace en de mall van Cuppage, uiteraard verderop op de Orchard road zit het befaamde Orchard Tower, hiervoor al toegelicht! UIteindelijk gekozen om met een taxi naar Geylang te gaan en daar zit je ook zo. taxis zijn wel goedkoop in SG! uitgestapt op Lorang 12 (dank voor de tips Aamu!!) en gelijk bij de eerste de beste kiet naar binnen om te kijken:-) En zo loop je vanuit elke zijstraat, via de Geylang Road, weer de volgende in. De ene zijstraat heeft meer vissekom-tentjes dan de andere, de bezetting varieert van Thais tot Chinees en een beetje Indonesisch/ Maleisisch. De prijzen varieren tussen de 60 en 100 SG$ voor een 45-60 minuten, maar dan uiteraard wel met maar 1 keer spass machen uiteraard.
    Ben uiteindelijk bij eentje binnengelopen op Lorang 20, waar de meer legal Thai-meiden zitten, voor mijn gevoel zaten in deze straat de mooiere dames, prijzen waren dan hier ook wel die 100$ voor 45 min. Prima, gaat weer om die spanning van deze sexperience...you know what I am talking about.
    Keuze gemaakt voor een leuke Thaise, naar de kamer, uitkleden, lekker met airco hier, en dat is wle fijn als het buiten 30 graden is snachts met nog steeds een hele vochtige lucht...
    Samen eerst douchen waarbij ik een zeepbeurt kreeg alsof ik een klein kind was die in de modder heeft zitten spelen...alles werd goed ingezeept en gewassen, inclusief alle private parts. Zij daarna ook, dus helemaal clean en naakt het bed op, lekker jong en stevig slank lichaam van haar tegen me aan, goede pijpsessie waarbij mijn pik eerst wat likjes en kusjes kreeg, toen die condoom erom en toen werden mijn ballen ook heel lang gezogen. goeie sex-sessie, met lekkere lange halen in dat kleine kutje van d'r, top. daarna weer douchen allebei, toen nog tijd over voor een massage op bed, was ook lekker om dat jonge ding over me heen te laten gaan met haar handen en voeten en lichaam....money well spent

    tot zover mijn sex-relaas vanuit SG....ciao!

  15. Onderstaande 2 leden hebben papi bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (28 juli 2015),Ties85 ( 5 augustus 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02.

Living Room 468*60   Freude 468*60