Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 95
  1. #51
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Zomer 2013 part 1.3: Maandag in Mainhattan

    Part 1: Vijfdaagse Premiere in Panthera
    Part 2: Sharks on Sunday
    Part 3: Maandag in Mainhattan
    Part 4: Dinsdag in Dietzenbach aka de RTC in Hessen
    Part 5: Woensdag in World

    Het gebeurt niet vaak dat ik op een maandag een club bezoek en de vraag is altijd: waar ga je heen? Zeker in Hessen. Een club die de bijna de hele dag een gereduceerd tarief aanbiedt zou toch de nodige mannen (en daarmee dames) moeten trekken, zoals ik zondag immers ook in Sharks had gezien: een eerste bezoek aan Mainhattan dus.

    Niet te gek vroeg gegaan, maar rond half drie naar binnen… nog niet veel loos. Ongeveer 10/15 dames en evenveel heren (voornamelijk bodybuilders en aziaten). Die heren zouden later nog worden ingewisseld voor andere exemplaren, maar bij de dames zou het hier wel zo een beetje bij blijven (misschien kwam er gedurende de avond nog een enkele dame bij hier en daar). Niet echt een indrukwekkende line up dus, maar over het algemeen best goed uitziende dame, waarbij de meesten toch al een tijdje in Duitsland leken te zijn.

    De club zelf ziet er fantastisch uit, met een erg luxueuze uitstraling, mooie banken, prachtige wellness… en ongeveer dubbel zoveel kamers als dames deze maandag. De tuin zag er ook aardig uit, maar door de regenstormen heb ik me daar maar niet al te veel opgehouden. Eten heel goed, met een smakelijk ‘ontbijt’, goede snacks en het grote mensen eten in de avond was ook niet slecht. Voor 45 euri het geld meer dan waard.

    Eerst even de kat uit de boom gekeken en wat rondgehangen en gekletst met meiden die kwamen polsen (Mainhattan is toch een beetje een presaleparadijs). Onder meer een Duitse die zich al snel manifesteerde als een ‘wife experience’, in dat ik niet kon wachten tot ze haar muil even zou houden… en een ontzettend leuke en grappige Bulgaarse die ook na de afgewimpelde sleutelvraag gezellig verder bleef kletsen (wat te doen als je van niets wetende zusje 1000 condooms in je kast aantreft). Veel dames maakten op een gegeven moment dan wel de fout om iets te openhartig te zijn, bv:
    - Als mannen na 5 minuten klaar zijn, kun je best meteen van de kamer… al is het bij sympathieke gasten niet erg om even te blijven terwijl het tasje wordt ingepakt.
    - Een beetje anfassen moet kunnen, maar eigenlijk is het voor 50E pijpen en neuken.
    - Uitgebreid ingaan op gasten die bij de theke geklaagd hebben over de service en hoe het niet haar probleem is als ie hem niet omhoog krijgt.

    Ja, je staat dan echt te springen om met ze naar de kamer te gaan. De kamersessies leken dan ook opvallend vaak binnen een kwartiertje gecheft, met een bodybuilder die er breed achteraan hobbelde.

    Langzaam werd duidelijk dat de getransfereerde meiden waar ik eigenlijk voor gekomen was (Katalea, Sasha, Adina) er niet zouden zijn, dus na nog wat te hebben gesproken met SenF (die wederom ook aanwezig tekende) maar iets met een ander meisje aangevangen. Het enige donkerharige lolita typje, dat zich Melanie noemde en Bulgaarse claimde te zijn…

    Lijkt een nieuw ding te zijn (viel me in Sharks ook op), alle meiden zijn Bulgaars en claimen meteen ook dat er nauwelijks ander Bulgaartjes zijn (in totaal in Mainhattan slechts 1 'Roemeense' gesproken)… Roemeentjes die liegen Bulgaars te zijn, waar gaat dat heen!

    Maar Melanie dus: klein, zwart haar, a cups, 23 jaar en best leuk. Zoenen ‘mag niet’ in de bar, maar zou geen probleem zijn op de kamer. Tongzoenen is voornamelijk haar tong in je bakkes… niet echt goed, maar heb het wel eens terughoudender gezien. Pijpen best goed, vingeren ok… en voor zo een kleintje een opvallend lekker neukertje. Cowgirl actief, maar had closer gekund… lepeltje lepeltje lekker en uiteindelijk in missionaris klaar gekomen. Geen topper, maar naar tevredenheid.

    Lang leek het bij deze ene sessie te blijven, maar op aanraden van 'anderen' ook nog even met Michelle gaan babbelen. Ook Bulgaars, blond en groene ogen, 1,75 lang, stevige a cupjes… 19 jaar oud. Hoewel ze al een tijdje in Duitsland is, lijkt ze nog wat onwennig… maar als je eenmaal aan het kletsen bent is ze wel schattig.

    Op de kamer staand al lang tongzoenen, op bed verder en opvallend goed pijpwerk met de nodige deepthroats… vingeren dan weer liever niet, maar daarna een hele behoorlijke en lange cowgirl. Eerst close en knuffelig, maar daarna een stuk steviger. Best leuk; het enige mindere was dat ze na 25 minuten vond dat de tijd om was, haar even de klok laten checken en ze gaf toe wat voorbarig te zijn geweest. Ondertussen vond de pula het wel best en het was nou ook niet dusdanig goed om nog te gaan verlengen. Daarbij was het tijd voor de laatste tram.

    Afgerekend en de tram naar de laufhauser genomen (met resultaat). Mainhattan is een mooie club, maar op een maandag zal ik er niet meer heen gaan. De volgende keer van te voren de aanwezigheid van meisjes checken (Sasha zou dinsdag wel komen, maar ik uiteindelijk niet).

  2. Onderstaande 5 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 4 augustus 2013),bergm550 ( 4 augustus 2013),Don Rudo ( 4 augustus 2013),MiniME ( 4 augustus 2013),seksenfun ( 9 augustus 2013)

  3. #52
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Klopt dat het een rustige dag was, die maandag. Zo weinig dames. Ik trof echter Michelle en liep nog uren op wolkjes. Mijn dag was dus reuze. Ik maakte met haar een intimiteit mee, zelden meegemaakt .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  4. #53
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Is er wat veranderd in Mainhattan tegenover vorig jaar? Nee, niet echt. Wie van lekker eten houdt moet wel bedenken dat het ontbijt nu heel gewoontjes is geworden. Je komt dus tot 13:00 goedkoper binnen maar je eet ook een goedkoper ontbijt. Op is trouwens op. Enkel op zondag is er een uitgebreid heerlijk ontbijt.
    De tuin is ook verfraaid. Meer zit- en knuffelmeubeltjes. De doorgang van de douches naar de bar is dichtgetimmerd.

    In de gang aan het restaurant houdt een blonde dame (niet echt mijn type) me tegen. Ze pakt me vast en omarmd me. Ik deed natuurlijk hetzelfde maar zij begon direct over kamer. Toen ze merkte dat ik niet van plan was om met haar te gaan kameren, liet ze me meteen los en liet me mijn weg vervolgen. Ik had nu even zin in een hete chocomelk. Die is trouwens erg lekker in de self bar. De warme choco van de machine in de hoofdbar is minder lekker (naar mijn smaak). Minder zoet.

    Terwijl ik m'n voeten aan het afdrogen was, klaar om in de sauna te gaan, komt Simona naast me zitten. Weer word ik lief vastgepakt. We geraken aan de babbel. Ze wil me kusjes geven maar (je gelooft het nooit) ik wil niet. Terwijl ze kusjes probeerde te geven, keek ze al in het rond. Blijkbaar vond ze van zichzelf dat ze met tien minuten al ruimschoots over haar gebruikelijke pre sale tijd zat. Ik bleef bij mijn saunagang. Ze liep weg en had later op de dag de meeste moeite om nog naar mij te kunnen lachen. Dat is echter mijn minste zorg. Concurrentie genoeg. Volgens insiders schijnt ze niet de beste te zijn. Kan ook niet anders. Ze maakt de kapitale GFE-fout om al te scannen naar nieuwe prooien terwijl ze nog bij een man zit te pre salen.

    Na de sauna werd ik verrast door Carla. Ook zij kreeg me niet op kamer. Ze begon al snel over een goede massage. Oeps, staat in het GFE-lijstje als rood flikkerlicht. Ik antwoordde haar dat ik niet op kamer ga om een goede massage te krijgen maar om goede seks te hebben. Ze was nogal mondig en zei dat ik het alle twee zou krijgen. Toch maar bedankt voor het aanbod.

    Wat later komt Laura bij me. Een leuk gesprekje en dan naar kamer, zonder veel gedoe. Haar kende ik dan ook al en zij beantwoordt perfect aan mijn wensen op kamer. Ze is open, laat veel gebeuren en gaat in alles gewillig mee op.

    Natuurlijk ook genoten van het zwembad dat lekker verwarmd is en de heerlijke BBQ. De drijfband in het zwembad is wel wat groot. Bijna zo groot als het zwembad zelf, bij manier van spreken. De overige wellness in Mainhattan blijft super. Alles mooi en modern en goed op temperatuur. Zowel het dampbad, de Finse sauna als de bio-sauna.

    Simona, ja Simona, ze komt nog eens polsen. Blijkbaar vergeten hoe slecht ik was en hoeveel tijd ik van haar had ingepikt in de loop van de middag. Ze was lief, heel lief. Ze vond dat ik koud had en ze kwam met haar warme mooie body dicht tegen me aan gekropen. Ik kwam net uit het zwembad. Ondanks dat ze doorgaat als mindere dame, kreeg ik het warm van haar. Ik kende haar naam nog, zij was mijn naam al vergeten. Is dat ook een slecht GFE-teken dan? Vermits de BBQ al om drie uur in de namiddag gestart was, had ik weer honger en hield ik het erbij dat ik eerst wat wou gaan eten in het restaurant. Geen BBQ meer want daar stoppen ze mee omstreeks half tien. Dan is er terug gewoon (en vegetarisch, is normaal in Mainhattan) eten in het restaurant.
    In het restaurant nog met twee dames gegiecheld. Da's dan zeker die halve vrouw in me. Het is wel erg moeilijk om niet een beetje te lachen als je een bepaalde man ineens in de gaten begint te krijgen. De twee dames zaten samen aan een tafeltje in het restaurant en begonnen ineens te giechelen en zeiden wat tegen mekaar. Ik keek naar waar zij keken en zag een man eten. Ik wist meteen waarom die twee dames zo aan het giechelen waren en ik kon mijn lach ook niet bedrukken. De dames zagen dat en zagen ook dat ik door had waarom zij zo veel pret hadden. Dat vonden ze leuk. Er zat namelijk een man (uit een gesticht?) in het restaurant die wel heel eigenaardig deed. Hij had een serieus opgetorend bord met tomaten, hij zocht met vork precies naar visjes in zijn bord, garnalen moesten nog in vier gesneden worden met knipperende ogen, lang loeren in een leeg bord, ineens zo stijf als een stambeeld zitten, randje vastpakken van het bord en met een vies gezicht het afruimen, raar tappen en rechtstaand in het midden van het restaurant minutenlang loeren in zijn cola.

    Na het avondeten had ik geen zin meer om nog op kamer te gaan. Ik dacht redelijk veilig te zitten op een kruk aan de bar maar dat was niet het geval. Meestal laten ze je beter gerust op een kruk aan de bar dan alleen zittend in een sofa.

    De DJ speelde erg goede muziek en mixte constant en perfect. (Behalve op maandag) zijn er altijd meer dan voldoende dames aanwezig. Het varieert wat van dag tot dag maar het damesaantal schommelt van ongeveer 35 tot 55. De optik zit zeker en vast erg goed, tenzij je op mollig en ouder valt. Nog nergens zag ik in verhouding zoveel bodybuilders in een club als in Mainhattan. Ook erg veel Italiaanse en jongere mannen. De vrouwen kunnen er maar goed mee zijn. Op weekends staat de muziek nog steeds niet te luid.

    Een dame kwam even polsen aan de bar of ik nog zin had om leuke seks met haar te beleven. Eigenlijk had ik dus geen zin meer na mijn meerdaagse Frankfurt, waar dit de laatste dag van was. Ik zei haar dat ook zo en ze was meteen weer weg. Pre sales tijd: 1,5 minuut.

    Dan, dan komt Kristina bij me zitten, naast me op een kruk. Kristina, da's weer een verhaal binnen een verhaal.
    Ze komt dus naast me zitten. Echt een knappe vrouw! Wat ben ik daar echter mee als GFE-er als... (zie lijstje)? Voor ze bij me kwam zitten, zat ze de aandacht te trekken van alle mannen op de verhoogde dansvloer. Een beetje wulps bewegen. Je kent dat wel. Een andere man zat daar op een kruk en zat voortdurend met zijn gezicht bijna in de poes van Kristina. Ik zou bezwijken maar hij duidelijk niet. Waarom trouwens zit zo'n een knappe dame lang alleen? Ik maak met opzet oogcontact met haar. Eerst doet ze of ze heeft het niet gezien. Ik herhaal en blijf haar aanstaren. Ze kijkt naar haar vriendinnen en zegt wat. Dan komt ze op me af. Wat zou ze gezegd hebben? Misschien dat ik als een verliefde sukkel op haar was aan het geilen en ze me eens snel ging inpakken? Doet er niet zo toe.
    We beginnen onze babbel met wat traditionele vraagjes. Een grote cliché om mee te beginnen dus. Omdat ze zo opvallend deed aan de danspaal, was ik gealarmeerd. Meestal zijn de dames die erg opvallend doen in de bar (overacting) niet zo vol leven op kamer.
    Het gesprek was dus zeker niet direct zo geweldig te noemen (geen directe klik). Als het al moet beginnen met die traditionele vraagjes. Er valt zelfs een stilte. Daarop zegt ze dat als ik niet met haar wil praten, het ook moet zeggen. Waarom zou ik met haar niet willen praten? Ineens ontstaat toch een grappig gesprekje. Dit ondanks dat ik haar had gezegd dat ik misschien een beetje mee was en eigenlijk nog maar wat pauzeerde op de kruk aan de bar met een drankje. Ik zei haar ook nog dat ze dus gerust mocht weglopen, nu ze wist dat ik aan het pauzeren was. Dat deed ze dus niet. Wou ze zichzelf niet laten kennen misschien? We small talkten nog wat verder. Het was vermakelijk en dat werd het nog meer (voor mij dan toch). Even polsen natuurlijk. Het moment was aangebroken. Zelfs voor mij mocht er een einde komen aan de pre sales. Ze was knap, heel erg knap dus tot hier geen probleem. Ik wil wel gaan kameren en mijn moeheid even opzij zetten. Even polsen dus want ik weet op seksueel vlak van haar nog niets. Nog geen aanrakingen (of praktisch niet, enkel haar hand even tussen mijn benen) en nog geen kusje. Ik kan nog niet beginnen polsen. Het lijkt wel of zij begint te polsen achter mijn ik. (Dan heeft ze nog veel werk, kan zij dat weten). Ze vraagt of ik een gentle man ben. Ik antwoord haar dat ik net genoeg gentle man ben. Daar zeker niet in overdrijven. Ze zegt dat ze van gentle mans houdt. Wat bedoelt ze daar nou mee? Toch niet mannen die op kamer graag lang blijven maar enkel om te praten en champagne te drinken? Ze ondervraagt me verder. Da's eens in de andere richting. Ze vraagt wat ik graag doe op kamer. (Heb je even een halfuurtje Kristina?) Ik hou het met opzet heel vaag, in de hoop eindelijk mijn vragen op haar af te kunnen vuren en laat haar weten dat ik normale seks verkies. (Da's niet helemaal waar, maar goed.) Eindelijk is het dan mijn buurt. Ik vraag haar niet wat zij graag doet op kamer maar vraag haar wat ze niet wil op kamer. Ze antwoordt open en eerlijk. Ze wil niet tongzoenen en ze wil niet dat je haar likt. Ze voegt er nog netjes aan toe dat ze wel wil kussen. Op de mond, op mijn hele lichaam maar niet de tong erbij. Meteen antwoord ik haar even eerlijk dat het zo niet zal lukken. Ik hou niet van beperkingen, zeker niet als het om gewone normale seksuele handelingen gaat. Ik neem aan dat niet alle dames anaal willen doen, dat versta ik wel. Ik zei dat ik GFE wil en dat tongzoenen daar dan zeker bijhoort. GFE verstaat ze niet. Ik heb haar dat heel bondig uitgelegd. Daardoor ontstaan er weer een boel leuke small talks maar ineens begint ze toch weer over seks. Je zit in een seksclub of niet natuurlijk. Ik had nochtans al gezegd dat dat hoofdstuk met haar voor mij afgesloten was. We passen nu eenmaal niet bij mekaar voor wat seks betreft. Ineens kon tongzoenen en likken wel. Hallo!!?? Spookt het hier, hoor ik soms stemmen? Eerst vroeg ze me nog of ik zo graag lik. Ik lik graag als er een goede klik is, als de rest op kamer vlekkeloos verloopt, als ze er wat kan in opgaan, als ze er nat van wordt.... Er valt even een stilte. Kijk, als likken al niet mag, zal vingeren zeker niet mogen en ik foefel net zo graag aan die muisjes. Eigenlijk best een leuke griet, mooi om naar te kijken, leuk om onnozel mee te doen in de bar. Waarom mocht er eigenlijk niet gelikt worden? Omdat ze veel te gevoelig aan haar clitoris was, zei ze me. Ze zal wel wat kittelig geweest zijn zeker. Nog zoiets dat ik niet graag hoor bij de seks. Maar goed, het kon dus ineens wel. Bestaat er een middeltje tegen kittelen? Geld misschien? Ja, inderdaad. Tongzoenen en likken mag tegen meerprijs. Dada! Ze verklaart haar nader en zegt dat alle dames in deze club voor € 50 enkel PZC en NMC. Laura liep toevallig aan de andere kant van de bar voorbij. Ik wijs er haar fijntjes op dat onder andere die dame heel wat meer in haar pakket heeft zitten voor € 150. Ze kijkt even heel raar naar me en zegt dan dat die dus ook niet alles doet voor € 50. Daarop antwoord ik haar doodleuk dat dat wel het geval is maar dat als de seks niet vol beperkingen zit, spontaan en leuk, geil en opwindend, zonder te veel taboes is, dat ik dan met een halfuurtje kameren niet toekom. Hierop antwoordde onze Kristina dan weer dat als ik langer dan 30 minuten op kamer blijf met haar, tongzoenen en likken ook geen probleem is. Ik neem haar nog een lief vast en laat haar weten dat voor mij de start wel heel erg vals was. Ik zei haar nog dat ik lief ben maar niet zot (er staat niet stomkop op mijn voorhoofd) en weet wat ik wil. Dat had ze intussen wel begrepen, zei ze. Ze zegt dan maar dat ze even gaat bellen en dan weer zal terugkomen. Hallo!!?? Wil die nog langer tijd verliezen bij mij? Vrouwen zijn onbegrijpbaar maar sommige nog meer dan anderen.
    Ze komt na even de bar weer binnen, loopt me gewoon voorbij en gaat weer pronken op het verhoogde danspodium. Ik kijk naar haar en doe een kom-gebaar. Ik mag haar erotisch aanraken en zeg haar dat ze liegt. Ook dat nog. Ze vindt het nog grappig ook (is echt wel een leuke dame hoor) en blijft nog wat bij me staan. Daarna loopt ze toch weer weg. Voor meer dan buitenskamers zot doen passen we toch niet bij mekaar .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  5. Onderstaande 5 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (17 augustus 2013),Bluebear (16 augustus 2013),hansdordt (17 augustus 2013),jacky pakutra (16 augustus 2013),vrije jongen (18 augustus 2013)

  6. #54
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Zomer 203 part 2.4: Herkansing in Mainhattan

    Part 1: Andiamo
    Part 2: Paradise
    Part 3: Sakura
    Part 4: Mainhattan
    Part 5: Acapulco

    Na twee dagen Stuttgart zat ik toch wat te twijfelen over World zonder favorietjes; misschien toch beter naar Sharks, Oase of Mainhattan… eerst maar even in een voorstad van Frankfurt gestopt om een brutaal Roemeentje bij de kont te grijpen (ook om weer eens het ritme van een sessie van een half uur aan te leren), waar de radio op een gegeven moment berichtte over 18 autos die tussen Frankfurt en Giessen hadden besloten hetzelfde stukje asfalt nodig te hebben… World dus maar niet en zonder specifieke reden bedacht ik Mainhattan eens op een zaterdag te bekijken (na de rustige maandag een paar weken terug).

    Daar het laatste naampje op mijn kaartje eerst een uurtje nodig had om haar frustratie over andere klanten te luchten (ik had toen kennelijk al mijn eau de lulmaarveel op), reed ik pas rond vijven Frankfurt binnen en had binnen een minuut bij de club kunnen zijn. Eerst een stukje doorgereden en op de bonnefooi een bagger hotelletje gevonden; het zou bier zuipen worden, dus drie haltes zwartgetramd en nog voor etenstijd de club binnen.

    Weinig van ontbijt en lunch meegekregen dus, maar meteen aangeschoven voor het ‘diner’… teleurstellend genoeg een bbq. Normaal gezien heel behoorlijk eten hier, maar nu een tamelijk triest excuus voor een bbq. Dat kleine hokje waar een paar soorten vlees en worst worden klaargemaakt en 3 bakken met een soort van salade: minder dan de bbq’s van World, Sharks en Oase; laat staan die van Sakura. De paar gerechtjes die later op de avond nog geserveerd werden vond ik eigenlijk veel lekkerder: sommige clubs moeten gewoon geen bbq doen.

    Daar ik al de nodige schoten gelost had, was de zin in seks nul… maar in Duitsland kan ik eigenlijk niet zo snel iets anders bedenken dan een club bezoeken. Dus lekker een tijdje in de tuin gelegen, saunaatje gedaan en even gezocht naar die sportschool, want het was me weer een annabolencircus… veelal uit Italie ook, maar voor de verandering eens niet zo storend.

    Een stuk meer dames dan de vorige keer, maar over de gehele dag gezien zullen het er toch niet meer dan 40 zijn geweest (onder het voorbehoud dat ik heel slecht in schatten ben)… in ieder geval heel wat minder dan de clubs in de buurt op zaterdagen tentoon spreiden; maar zoals de ijsberenwijsheid zegt: ‘Je hebt er maar 1 nodig’. Wel een goed aantal mooie meiden en wat dat betreft toch wat beter dan in Stuttgart. Ik wist al dat Katalea helaas op vakantie was, maar liep al snel tegen Adina op. Een paar jaar geleden topsessies mee gehad in Oase en ze blijft er super uitzien (al is ze inmiddels wel weer heel erg dun)… maar het lollige spontane meisje is al lang verdwenen. Het korte praatje blonk uit in desinteresse en elke vraag werd beantwoord op een wijze om het onderwerp af te kappen; kennelijk moet je nu Roemeense dvp (of Bulgaarse die vloeiend Roemeens spreekt) zijn om een beetje lol met haar te kunnen hebben. Bij de bbq had ik Sasha (Nieky in Samya/Katy in PHG) al zien zitten, die vertwijfeld even zwaaide… maar voor de rest de eerste uren vast zat aan een pannekoek. Als we het over optiek hebben waarschijnlijk het mooiste meisje dat ik deze tour heb gezien, al is het jammer van die dikke lagen make up, die ze volgens mij helemaal niet nodig heeft. Dan nog een aantal mooie meiden die ik al dan niet kende van de vorige keer.

    Eigenlijk zou de conclusie van deze avond moeten zijn geweest dat er weinig aan was. Het aantal dames en mannen lag te laag om tot een ‘party’ te komen… daar kon de aardige DJ weinig aan veranderen, ook niet door zelf met de saxofoon mee te spelen. Af en toe een paaldansshowtje, sporadisch een paar meisjes die de manele beloonden met een schuddend kontje… maar daar bleef het wel bij. De meeste kerels zaten ook in de tuin te zuipen of liepen rondjes... ook voor een zaterdagavond zou ik Mainhattan niet echt aanraden (tenzij je van rust houdt). Dus lekker vroeg naar bed gegaan? Nee dus, om vijf uur samen met het oud vuil de club uitgebonjourd.

    Vanaf mijn ligbed zag ik een bekend uitziend meisje binnenkomen en eigenlijk was ik er redelijk zeker van dat ik haar herkende van een tamelijk matige sessie in Sharks; op navraag zei ze stellig daar nooit te hebben gewerkt… nou ja, whatever.

    Rond een uurtje of negen zat ik in een van de relaxte zetels bij de uitgang van de welness, toen het haar beurt was om naar mij toe te komen. Zin in seks was er sowieso nog niet en met haar opening over een slechte dag hebben, was de estimated time of rejection een kleine vijf minuten… nou ja, het getal ‘vijf’ zou in ieder geval kloppend blijken. Nog geen week in de club en ze had inderdaad een paar maanden elders gewerkt. Toen ik vroeg waar, keek ze me wat sceptisch aan…en inderdaad, een club waar ik niet snel aan gedacht zou hebben. Een meisje uit de Luderlounge in een grote Hessense club… zij natuurlijk ook verrast dat ik Vicky’s hoeren hok kende; iets later bleek nog dat een handvol mij bekende Roemeentjes uit Neby haar huisgenootjes waren geweest…

    Francesca dus, en aangezien ze me vroeg niet tegen iedereen rond te bazuinen dat ze nu in Mainhattan zit, zal ik haar lulo naam hier ook maar weglaten. Slank - maar vergeleken met de hardbodies toch wat minder strak - stevige a-cupjes, midden 20 en constant aan het lachen (tamelijk uitzonderlijk deze avond). Nou ja een hele, hele heel hoop gelul, naar buiten voor een sigaretje, naar binnen voor de warmte, thrust and repeat. Ongedwongen, buitengewoon gezellig en heel natuurlijk allemaal... kameren kwam niet eens ter sprake.

    Geen idee meer wie er echt de aanzet gaf, maar volgens mij zette ik in met de korte giebelende zoentjes (het is hier niet de luderlounge!) en bedacht om eens een kamer op te zoeken. Geen seconde getwijfeld aan het succes hiervan. Een basis van lulo service, met een toefje gezellig kletsen en lachen erbij en als kers bovenop ben ik ook nog eens niet een saaie serieuze oude Duitser (beiden kennelijk tamelijk ongewoon voor een dame die lulo gewend is).

    Beetje moeilijk te verwoorden hoe het was; ‘goede service’ past niet echt. Eigenlijk was het voornamelijk een heel natuurlijk vervolg van een gezellig avondje kletsen, waarna je samen gewoon hele leuke en gelijkwaardige seks hebt. Niemand die bepaalt wat er gebeurd, gewoon beiden doen wat er in je opkomt. Maar voor de meeschrijvers: tongzoenen veel, goed en voornamelijk heel natuurlijk; pijpen zacht en goed; pussysliden geil en intiem; bij het vingeren al behoorlijk nat en met enthousiaste reactie (wat heet!); intiem ook heel behoorlijk; closeness… are you kidding me?! Een uur intensief bezig geweest, met alle onderdelen die meerdere keren aan bod kwamen... een van de weinige keren dat ik het geclaimde orgasme misschien wel geloof. Nog even bezweet en bespermaat lachend liggen knuffelen en verder gekletst terwijl madame haar verplichte after sex peukje rookte… het haar in alle staten, alsof je met een vogelverschrikker in bed ligt.

    Netjes een uurtje afgerekend (geen sigarettentruc natuurlijk) en ik kreeg meteen de bestelling voor een colaatje mee. Na het douchen weer verder waar we gebleven waren, af en toe een peukje doen buiten… naar eigen zeggen was het toch bagger qua werk. Het was wel ontzettend lachen om te zien hoe ze af en toe toch een kerel probeerde aan te spreken (Hey baby!... een arme Duitse jongen werd er helemaal nerveus van); dat het wellicht beter zou werken als ik niet naast haar zou zitten, werd lacherig weggewuifd.

    Uiteindelijk kwam een vriendin haar dan halen om een rondje te gaan maken, half twee inmiddels. Natuurlijk nog een paar keer met haar geklets, maar het was ook goed om te zien dat enkele andere mannen haar leuke karakter konden waarderen. Echt een van de leukste 'dates' die ik heb gehad.

    Een paar biertjes gedronken en terloops een paar woordjes met Sasha gewisseld, die dacht me van Mainhattan te kennen en in eerste instantie had ik het idee dat ze niet echt zat te wachten op gasten van ‘vroegah’: boy was I wrong.

    Een tijdje later kwam ze aan de bar een drankje halen en schoof wat onrustig op haar kruk: dj boy draaide Manele en iedereen hing wat in een bank. ‘Mis je de zaterdagen in Samya niet?’… nou de eau de lulmaarveel deed zijn werk weer eens. Aan de bar een warme choco gedeeld, ze wilde wat eten (netjes opgevoed en gewoon met de handjes), naar het rookhok… ik had toch het idee dat ze in Mainhattan een stuk beter verdient dan in Samya; gebeurt toch niet vaak dat een meisje heel positief over een oude club is. Ze wilde van alles weten over PHG (zit je bij mij goed) en het is toch sneu om zo een 19 jarig meisje dromerig te horen ophemelen hoe leuk het in Samya wel niet was. Ik had eerder op de avond toch het idee dat ze wat professioneler was geworden, maar niks daarvan… ze blijft die onschuldigheid uitstralen (met die grote groene ogen ook).

    Hoewel ze moe was, moest ik toch nog met haar naar de kamer. Eigenlijk toch wel een stuk minder dan in Samya. Ze sprong meteen op bed om wat met haar kont te schudden en de eerste zoenen lijken aan te sturen op een oppervlakkige variant. Snel gevolgd door een paar zachte tongzoenen, die daarna weer wat afgebouwd werden naar enkele korte tongzoentjes… best ok, maar niet het leuke afwisselende tongzoenen dat ik me herinnerde. Pijpen is nog steeds goed, no fingers inside wordt al aangekondigd voor je ook maar in de buurt van haar poes bent, bij het neuken was zij ditmaal lui…geen cowgirl voor VJ. Het blijft ook op de kamer een heel lief meisje, maar qua service niet het niveau dat ik eerder van haar mocht beleven (misschien ook omdat het tussen 4 en 5 ’s nachts was). Overigens geen enkele moeite om voor de 5e keer deze dag klaar te komen, met dat lijfje en dat snoetje…

    Bij het afrekenen wilde ze meteen weten wanneer ik weer kwam en mijn al tamelijk positief ingeschatte antwoord, moest toch worden ingekort… terwijl ze tegen je aan staat en je met die grote ogen aankijkt. Ik wil niet eens weten hoeveel slachtoffers deze kleine op haar conto heeft staan.

    Nog een paar pilsjes gekregen van de goede barman Barry en bij het aangaan van de lichten me gaan omkleden. Eigenlijk was het voor een zaterdag dus een matte bedoening, met het geluk dat ik een paar leuke en praatgrage meisjes tegen ben gekomen. In het restaurant met Sasha werd me door een paar andere Roemeentjes ook verteld dat ‘You talk too much’; ik kan ze daar deze avond geen ongelijk in geven.

  7. Onderstaande 4 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (20 augustus 2013),Don Rudo (20 augustus 2013),MiniME (20 augustus 2013),Tiga (20 augustus 2013)

  8. #55
    Geregistreerd
    25 augustus 2012
    Last Online
    16 oktober 2022 @ 21:16
    Locatie
    Nordlicht
    Berichten
    66
    Discussies
    2
    Thanks
    5
    Thanked
    84 in 21 posts

    Standaard

    Ob Blond, ob braun: Ich liebe alle Frauen

    Da es mir bei meinem Erstbesuch super im FKK-Mainhattan gefallen hatte, schaute ich neulich wieder vorbei. Ich betrat pünktlich zur Happy Hour den Club und wurde freundlich begrüßt, ich zahlte also 45€ + 5€ Bademantelgebühr, tja die gibt es immer noch und ich hatte meinen eigenen Bademantel vergessen. Nett war, dass die Empfangslady mir problemlos einen unteren Spind anbot, in dem auch meine Tasche Platz fand, wenn es nicht gepasst hätte, wäre es möglich gewesen meine Tasche im Securityraum zu deponieren, vorbildlich!

    Es war erst kurz nach 11 Uhr, noch keine Lady in Sicht, ich konnte es also ruhig angehen lassen. So duschte ich ausgiebig und begab mich dann zum reichhaltigen Frühstück: Rührei, Frikadellchen, Frankfurter Würstchen, dazu Brot und Brötchen mit lecker Café Latte. Es setzte sich dann noch die Managerin Monika auf einen kleinen Plausch zu mir, sehr nett. Wenig später bot mir ein anderer Gast an, seine FAZ weiter zu lesen, nahm ich dankend an.

    So herrlich entspannt darf ein Tag beginnen, dazu die helle und freundliche Atmosphäre des Club-Bistros mit Blick in den Garten, ich fühlte mich wohl. Durch den Garten schlenderte ich dann auch in Richtung Wellnessbereich, dort genoss ich die Kräutersauna und legte mich dann schön in den Whirlpool, danach auf einer der Liegen relaxen. Doch mit dem Relaxen wurde es schwierig, denn allmählich hatten die ersten Ladies ihre Arbeit aufgenommen, besonders penetrant baggerte mich Vivian an. Ich gab ihr zu verstehen, dass ich meine Ruhe wollte und versprach ihr nichts. Ich würde sie ansprechen, wenn ich was von ihr wolle. Ich stieß leider mit meiner Ansage bei Vivian auf taube Ohren, ständig kam sie wieder bei mir an, fühlte mich schon gestalkt:bigmotz:

    Ich wechselte nach einer Zeit von den Liegen in einen der herrlich gemütlichen Sessel im Welnessbereich und döste, wenn ich nicht Vivian abwehren musste Als ich die Augen wieder aufschlug erblickte ich die sexy Rückenansicht einer attraktiven Blondine. Mein Puls ging schneller beim Anblick der langen blonden Mähne, die locker fiel, dazu hinreißend lange Beine und ein wunderbar geformter Po. Völlig um mich geschehen war es, als die Schönheit sich umdrehte und mit einem strahlend-natürlichen Lachen auf mich zukam. Ihre Augen blitzten mich herausfordernd an, dann nahm sie schon auf meinem Schoß Platz und verführte mich zu meinem ersten Zimmer. Die Schöne heißt Viktoria.

    Wir verschwanden direkt in das Zimmer neben den Sesseln im Wellnessbereich. Viktoria gab mir von der ersten Minute an das Gefühl auch heiß auf mich zu sein, da kam echte Leidenschaft rüber, und immer dieses Strahlen aus ihren schönen Augen. Innige Berührungen und ZK heizten die Lust weiter an, Viktoria tauchte ab und sagte meinem Schwanz schon mal guten Tag, mhhhh fühlte sich gut an. Erst mal wollte ich aber Viktorias untere Lippen näher kennen lernen. Mit Genuss leckte ich Viktorias feuchte Spalte und streichelte die Innenseiten ihrer Schenkel. Die Süße wurde immer erregter, ich strich immer mal wieder über ihre herrlichen Brüste und umkreiste mit meinen Fingerkuppen ihre Nippel.

    So aufgegeilt blies mir Viktoria dann wenig später wieder ordentlich den Marsch, ihr FO :blasen: war gefühlvoll und leidenschaftlich zugleich, der Anblick dieser leidenschaftlich blasenden Schönheit ließ bei mir die Säfte steigen, also höchste Zeit für den Conti. Viktorias Pussy schmeckte nicht nur 1a, sie fühlte sich beim Vögeln auch herrlich intensiv an, Viktoria ging super mit und stöhnte erregt bei jedem Stoß, da es mein erstes Zimmer war, musste ich dann aber recht bald die Segel streichen und mit Schmackes füllte ich das Gummi. Tolle halbe Stunde, meinen Zimmergang hatte auch Vivian mitbekommen und nervte von da an nicht mehr, zumal ich ihr vorschwärmte wie geil es mit Viktoria war :D

    Im Bistro war die erste warme Mahlzeit des Tages schon aufgetragen worden, ich gönnte mir etwas von der Möhrencreme-Suppe, dazu etwas Bauernsalat. Die Nürnberger Bratwürstel mit Kartoffelpüree und Sauerkraut waren mir zu schwer verdaulich, ich wollte schließlich noch weiter vögeln.

    Nach dem Essen soll man rauchen oder eine Frau gebrauchen, zog aber zunächst das Rauchen im Gartenbereich vor, dort kam ich noch nett mit der Masseurin ins Gespräch, leider war sie später ausgebucht, so dass ich ihr Können nicht mehr live erleben konnte.

    Ich saß dann wieder in einem der Sessel im Wellnessbereich, auf dem großen Bett daneben gab ein Kollege ein nettes Schnarchkonzert, das von den vorbeikommenden Girls mit Schmunzeln und leisem Gekicher zur Kenntnis genommen wurde. Gina aus Moldawien wurde dann mein verspätetes Dessert. Gina hat kinnlange blonde Haare, eine schlanke Figur und einen verführerisch rot geschminkten Kussmund, dazu recht helle, makellose Haut und hübsch geformte Titties. Wir nahmen nach ersten Sesselkuscheleien wieder den kurzen Weg ins Zimmer direkt neben den Sesseln. Mit Gina gab es dann ZK, die jedoch nicht besonders leidenschaftlich ausfielen, Ginas FO :blasen:war gekonnt vorgetragen, besondere Raffinessen sind mir nicht in Erinnerung geblieben. Nach Gummimontage folgte ein angenehmer Fick, Ginas Pussy bietet genug Reibung für ein ordentliches Wohlgefühl des Schwanzes :poppen:, so stand denn einem ordentlichen Befüllen des Gummis nichts im Weg. Das war eine solide halbe Stunde ohne besondere Höhen und Tiefen.

    Ich schaute dann auch mal im Raucheraquarium vorbei und beobachtete die zockenden Girls an den Daddelautomaten, ein Girl bot mir netterweise eine ihrer Slimzigaretten mit einem Hauch von Menthol an, so rauchte ich denn mal ein sogenanntes Nuttenstängelchen Interessanterweise lief ein Porno von Videorama im Hintergrund, dort zeigte die Darstellerin Kim Kim Dee ihre DT-Fähigkeiten, geiles Weib, dreht aber keine Pornos mehr, war in Leipzig mal 'ne Zeit als Escort buchbar.

    Mich überrascht immer wieder wie die Zeit in einem Club verrinnt, denn auf einmal war es schon Zeit für das Abendbuffet. Ich ließ mir Fisch à la Bordelaise, Hühnchen, Buttergemüse, Pasta und Obstsalat schmecken.

    Gut, dass ich mich ordentlich gestärkt hatte, denn ich gönnte mir im Verlauf des Abends und der Nacht noch zwei Sessions mit absolut süßen Teeny-Prinzessinnen :sabber: Sarah kannte ich schon von meinem Erstbesuch, Katalina hatte neu angefangen, ich hatte gesehen, wie sie eine Führung durchs Haus bekam. Beide Girlies strahlen eine herrliche Natürlichkeit und Frische aus. Sarah ist gertenschlank, hat ein zuckersüßes Unschuldsgesicht und kleine Titties, ihre Haut ist hell. Katalina ist ebenfalls schlank, aber weniger skinny als Sarah. Katalina hat gebräuntere Haut, dunkle Haare, ihr Gesicht ist supersüß und Tabledance-Erfahrung hat die Kleine auch noch. Beide Girls strahlen diese Unschuld aus und wissen aber auf dem Zimmer genau wo es langgeht. Katalina präsentierte mir auf dem Sofa stolz ihren makellosen jungen Körper, sie fragte mit Augenaufschlag, ob ich auf junge Mädels wie sie stehe, geiles kleines Luder:herzeyes: Sarah ist sich ihrer Wirkung ebenso bewusst, als ich neben ihr Platz nahm raunte sie mir triumphierend zu " I get you".

    Beide küssen mit Zunge, beide blasen FO, mit Talent und schon recht versiert und abwechslungsreich, dabei geht Sarah etwas wilder zu Werke, Katalina ist insgesamt die Sanftere von beiden. Mit beiden Engelchen hatte ich jeweils nach professionellem Aufziehen des Gummis tollen Sex, es war eng, intensiv und beide ziehen beim Ficken voll mit, kein Wegziehen oder dergleichen. Der Anblick der zarten, makellosen Körper, dazu die Lolitablicke aus zuckersüßen Gesichtern, diese optischen Reize geilten mich so was von auf beim Ficken, heftig atmend und schwitzend kam ich jeweils über die Ziellinie und ergoss mich ins Gummi.
    Ich habe beide in Einzelsessions genossen, mit den beiden wäre ein 3er aber ein reizvoller Gedanke.

    Leer bis auf den letzten Tropfen verließ ich gegen 3:45 das Mainhattan, beim Anblick der jungen Girls in Alltagsklamotten am Ausgang fühlte ich doch tatsächlich noch ein Restkribbeln...

  9. Onderstaande 4 leden hebben pussyfucker07 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (15 oktober 2013),ButtinSky (21 november 2013),gignnl (15 oktober 2013),Megaboob (14 oktober 2013)

  10. #56
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 10:13
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    375
    Discussies
    7
    Thanks
    461
    Thanked
    401 in 128 posts

    Standaard

    Mooi die aankondiging van de X-mas party met afbeelding van een van mijn favoriete pornstars Katsuni, het zou toch niet....

  11. #57
    Geregistreerd
    10 oktober 2013
    Last Online
    12 februari 2014 @ 20:31
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GrandCru Bekijk bericht
    Mooi die aankondiging van de X-mas party met afbeelding van een van mijn favoriete pornstars Katsuni, het zou toch niet....
    For me it has been the most boring club i have ever been. Cold atmosphere, kino with no action, pushy mediocre ladies, and the abomination of the smoking room. A waste of time not to say money

  12. #58
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch Geen lolita's.

    Tref ik daar toch niet een look a like van Nienke in YY zeker. Niet zo direct qua uiterlijk maar wel qua vriendelijkheid. Ik toon mijn Silver card en ze antwoordt meteen hoe het mogelijk is dat ik in godsnaam die kaart nog in mijn bezit heb. Nee, ik zal € 200 wegsmijten. Ik had nog twee van die kaarten. Eentje bleek al vol. Je kan dat zelf niet zien. Toen kreeg ze al helemaal de webben. Toen haalde ik de andere boven. Ik had haar dag weeral helemaal verbrod, vrees ik.

    Het was weeral van de zomer geleden dat ik daar nog was. Eigenlijk kom ik daar maar zelden in de winterperiode omdat je dan niet van het prachtige buitengedeelte kan genieten en er andere clubs zijn waar geen (noemenswaardig) buitengedeelte aan is. Die bezoek ik dan liever in de winter.
    Mainhattan blijft toch een van de beste clubs als het op wellness aankomt. Een HWP, een kruidensauna, een Finse sauna, een stoombad, rustruimte, ligbedden, ijskoude waterafkoeling, knappe Thaise masseuse....
    Nieuw is dat de dames niet meer mogen jagen in het wellnessgedeelte. Het wellnessgedeelte is van de lounge afgesloten door een automatische glazen deur (zoals in YY). In het wellnessgedeelte komen de dames dus niet meer. Enkel nog maar om naar de kamers te gaan, naar het toilet of voor een massage. Het is wel grappig om te zien. Vroeger liepen de dames continue in en uit het wellnessgedeelte, kwamen ze niet enkel achterlangs de ligzetels gelopen maar ook er voor en kwamen ze zich showen ter hoogte van de HWP. Showen en wat uitdagen.

    Allicht mede door de periode van het jaar, begon het zaterdag erg rustig. De eerste uren schat ik dat er ongeveer 20 dames waren en ongeveer 30 heren. In de avond was het drukker. Best nog veel volk, dames en heren, nog veel ambiance, voor deze periode van het jaar. Het aantal vrouwen groeide aan tot ongeveer 40. Een stuk meer mannen.

    De dames die aanwezig waren, waren stuk voor stuk mooie dames. Toch was er geen enkele dame die compleet mijn type was. Dat lag gewoon aan het feit dat er eigenlijk geen lolita's waren. Vele jonge slanke vrouwen die ofwel te groot waren voor mij, ofwel slank maar ook geen borsten (A-cup) ofwel geen geaccentueerde heupen maar slank (plat zoals ik dat noem). Ik bedoel weinig borsten, geen strak kontje en weinig heupen. Het zijn nochtans de types waar veel mannen erg graag mee gaan. Ik weet dat. ' s Avonds waren er enkele lolita's.

    De kerstversiering mocht er wezen. Vooral de buitentuin was mooi versierd. Overal lichtjes, kerstallen verlicht, bomen met lichtjes, hagen vol met lichtjes. Prachtig kersttafereel.

    Het eten, ik weet het nog goed dat dat heel erg lekker en uitgebreid was, de eerste maanden dat Mainhattan open was. De zondagbrunch is nu nog steeds erg uitgebreid en lekker. De gewone maaltijden zijn lekker maar eenvoudig. De kerststronk was lekker en niet te vergeten, de chocolademelk van de machine is ook erg lekker.

    Ik was nog maar net binnen en een dame vraagt mij al direct om met haar ergens te gaan zitten. Ik heb daarvoor meteen bedankt. Daarna had ik een grappig gesprek met een dame aan de bar. Nog wat later komt een dame naar mij aan de bar. Ze kijkt eens diep lang en verleidelijk in mijn ogen en showt haar prachtige borsten en vraagt dan of het o.k. is. Wat o.k.? Of ik met haar naar kamer wou gaan. Toen ik nee zei, zei ze dat ik een sterke man was. Ik begrijp iets niet. Andersom zou ik het gewoon maar zwak vinden. Misschien kabbelde de melk alleen bij mij? De volgende dame. Ze probeert me ook op kamer te pushen. Toen ik negatief antwoordde en haar vertelde dat ik misschien straks met haar naar kamer zou gaan, zei ze dat dat geen goed idee was omdat straks alle kamers bezet zijn. Ik maakte haar meteen duidelijk dat ik niet de eerste keer in Mainhattan kwam en zei dat het niet zo'n vaart loopt met de kamers in Mainhattan en dat nu alle dames naar de eenvoudige kamers beneden gaan en dat straks vele dames ook naar boven gaan omdat er straks niet meer te kiezen valt maar de kamer die vrij is, genomen dient te worden. Ik zei haar dat ik dus straks met wat geluk de VIP kamers kan nemen zonder er voor te moeten bijbetalen. Ze lachte eens en snapte dat ik goed weet hoe de vork in de steel zit, daar in Mainhattan.

    Overdag speelden ze voornamelijk rap-achtige muziek. Niet zo mijn ding maar de muziek stond op achtergrond volume en overdag was ik toch meer in het wellnessgedeelte waar je de muziek (praktisch) niet hoort. 's Avonds was er een DJ. Die speelde goede muziek en het volume stond niet te hard.

    Omdat ik maandag weer een dagje Mainhattan had gepland, ben ik 's avonds niet te laat gebleven. Morgen wou ik immers vroeg in The Palace zijn ook omdat ik daar niet vaak kom. Vermits er vandaag zo goed als geen lolita's aanwezig waren, kwamen toch maar steeds vrouwen op mij af die ik niet perse wou. De paar lolita's die aanwezig waren, zag ik ook niet meer. Allicht zwaar volgeboekt. Dit is niet de gewoonte bij Mainhattan maar door de kerstperiode zullen ze al blij geweest zijn dat er toch nog voldoende dames, overigens wel mooie, aanwezig waren. De knapste voor mij zag ik overdag af en toe telkens enkele seconden en ze was altijd druk bezig en bezet. Pfff....

    Ik zal morgen in The Palace flink mijn best doen omdat ik vrees dat het hier in Mainhatten maandag er rustig zal zijn. Nog meer dames die vertrokken zullen zijn en Mainhatten de dag nadien gesloten en dus zullen de dames al vroeg beginnen uitbollen. Denk ik zo maar. Straks moet ik nog tot dinsdag op mijn kin kloppen, tot in Sharks. Nee hè, dat kan niet zijn. Nu ja, gefrustreerd zal ik er niet door geraken. Daar moeten ze vroeger voor opstaan.

    Kleine anekdote nog. Ik stond op de tram te wachten en een knappe jonge vrouw (rond de 35) kwam daar ook aan met haar kindje in de kinderwagen en haar ronduit dikke (letterlijk) vriend. Die vriend was dan nog eens aan het roepen ook naar haar. Net toen ik dacht dat die beter met mij af zou zijn, lachte ze eens verleidelijk toen haar vriend de andere kant opkeek. Even terug gelachen en verder niets begonnen. Ik denk niet dat die vriend dat zou geapprecieerd hebben.

    Ondertussen geraken we gewend aan de regen, de druiligere regen. Regen 's morgens, regen 's middags, regen 's avonds, regen 's nachts, regen allicht ook morgen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  13. Onderstaande 4 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    dbd67 ( 4 januari 2014),KanariePiet ( 4 januari 2014),Mr Pussy ( 4 januari 2014),Wijze grijze ( 4 januari 2014)

  14. #59
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch Mainhattan de dag voor sluiting, de dag voor oudejaarsavond.

    Vandaag heel erg vriendelijk ontvangen door een andere theke. Ze maakte helemaal geen probleem over mijn kaart van afgelopen zomer.

    Qua vrouwen viel het vandaag nog reuze mee. Over de gehele dag gezien, waren er gemiddeld 30 dames aanwezig. De eerste uren weinig mannen, 's avonds was het nog behoorlijk druk met mannen. Tegen al mijn verwachtingen in. De dames van eergisteren waren ook bijna allemaal vandaag present. Voor mij trad dus weer hetzelfde fenomeen op dat er eigenlijk weer geen lolita's aanwezig waren maar op zich wel erg mooie vrouwen. We zien nog wel. Gisteren een dominante sessie (erg goed) en een super GFE-sessie van een uur gehad in The Palace. Morgen big party in Sharks met meer dan 100 knappe vrouwen. De lakens delen moet vandaag niet perse. Laten we met die gedachte de dag beginnen en zien wat er eventueel nog uit de bus komt.

    Terwijl de dag wat voortkabbelt kan ik je nog wat algemene tips meegeven. In Mainhattan wisselt het avondbuffet ongeveer om de drie uur. Als je dus de eerste ronde het eten niet zo heel lekker vindt, kan je even wachten en kijken wat de tweede ronde schaft. Ik deed dat maandag ook en gelukkig maar.
    Over de chocomelk kan ik nog kwijt, voor wie het interesseert, dat de chocomelk uit de machine aan de bar bij de lounge lekkerder is (minder sterk, minder zoet) maar eigenlijk net iets te weinig warm uit de machine komt. Die uit de machine in het restaurant is heter maar straffer en minder zoet. Voor alles is een oplossing en die vond ik. Men neme eerst een kleine tas en drukke dan op cappuccino. De kleine tas zet je pas op de machine als het beetje water dat uit de machine komt melk wordt. Het laatste beetje melk laat je ook in de machine lekken. Dan doe je de melk in een grote tas en druk je op de knop chocolademelk. Nu heb je hete en hele lekkere chocolademelk. Dat de dames werkelijk alles zien, omdat ze weinig anders om handen hebben, was ook hier weer duidelijk. Ineens hoor ik een dame tegen haar collega iets zeggen dat zoveel wou zeggen (Roemeens) als: wat is dien aan het doen? Ze verschoten natuurlijk toen ik liet blijken dat ik het had verstaan. Het leunde zo dicht tegen het Frans aan.
    Nog een kleine tip voor wie niet graag trappen loopt. Als je van de bar naar het restaurant wandelt, loop je beter door de kleedkamers dicht bij het restaurant en de kino. Zo spaar je enkele trapjes.

    Ook vandaag hield ik het vooral bij wellnessen. Tot in de latere avond na het eten in de lounge. De volgende momenten had het er alles van dat ik met twee dames op kamer zou gaan.

    Een blonde mooie vrouw komt vlak bij me in de buurt zitten. Niet naast me maar in de sofa achter me, die aanleunt aan de sofa waar ik inzat. Ik legde contact met haar. De aanleiding was dat zij ook gezien had wat ik gezien had. Er kwamen twee Chinezen binnen. Ze gingen in een sofa zitten en twee vrouwen komen er onmiddellijk bij zitten. De ene Chinees was, zoals de meeste Chinezen, heel zwak en wou direct mee op kamer gaan. De andere Chinees komt echter tussen en aan de gebaren en de uitdrukking enzovoort op zijn gezicht (en de reactie van die andere Chinees) kon je verstaan dat hij zijn vriend duidelijk maakte dat hij zo snel niet op kamer mag gaan. De dame moet tijd voor je maken. Uiteindelijk ving de dame dus toch bot. Hij ging dan maar niet meer met haar. De andere dame bij de andere Chinees liep dan samen met haar collega gefrustreerd weg. Ik vertelde de blonde dame wat zich afspeelde. Ze moest eens lachen. We beginnen wat te praten. Ineens komt een Italiaan naast haar zitten en de blonde gaat in op de man zijn vragen. De Italiaan ging dan wat later weer weg en ging niet met haar op kamer. De blonde was wel al dicht tegen hem aan gaan liggen en zo. Verbouwereerd komt ze bij mij zitten. Ik vraag haar wat ze wil. Ze wou duidelijk verder gaan, daar waar ze het net zelf had onderbroken. Ik heb aan haar verstand gebracht dat ik niet de persoon ben die zulke handelingen tof vind. Ze kon dus niet anders dan maar weer op zoek te gaan naar een nieuwe klant. Poging 1 dus fout gelopen.

    Een andere blonde (eigenlijk heb ik het daar al niet zo mee) komt in mijn buurt rondhangen. Lieve uitdrukking in haar gezicht, A-cup, slank-plat. Zelf zou ik haar normaal niet uitkiezen. Nu was ze wat met haar handdoek aan het zwaaien. Ze wou hem op een bepaalde manier op die leuningen van beide sofa's leggen maar de handdoeken kwamen nog niet zo snel te liggen zoals zij het wou. Nog eens opplooien. Ik doe teken dat ze hem maar gewoon helemaal uitspreid en er op gaat liggen, languit. Ze komt bij me in de sofa zitten. Ik zei haar meteen wat eigenlijk mijn bedoeling was maar dat wou ze niet doen. Dat vond ze een beetje... ja, eu... allé, zie je mij hier zo al liggen. Waarschijnlijk had ze ook wat problemen met het feit dat ze niet goed wist wat ik dan allemaal zou doen, zo en public. Eerst probeerde ze het af te wimpelen door te zeggen dat de leuningen te smal waren maar ze moest wel wat anders zeggen toen ik antwoordde dat dat niet het probleem kon zijn omdat zij ook smal was. Zo begon het dus tussen ons twee. Zeer stilletjes aan wordt het leuker en leuker tussen ons. Nog niet om van een geweldige klik te spreken, dat niet. Eerst zitten we gewoon naast mekaar, daarna pakt ze mijn hand vast en zitten we daar een tijdje hand in hand. Op een gegeven moment vond ik het zo lang duren en zo stom dat ik zei dat het net was alsof twee 15-jarige hier zitten en hun eerste seksuele contacten hebben. Ze vindt het grappig maar laat mijn hand niet los. Met nog wat flauwe en stomme grapjes kon ze hartelijk lachen. Er ontstaat echter geen spontane dame, laat staan een losbol. Vooraleer ze bij me kwam zitten, was ik nog even met mijn gedachten bij Isabel van The Palace maar die was ik intussen al lang vergeten. Ik werd bijna verliefd op deze plat-slanke dame als ik in haar ogen keek. We zitten nu al dik een kwartier samen in de sofa. Dat is erg lang voor pre sales in Mainhattan. Je merkt dat madam de kamervraag zou willen stellen. Ze komt tegen me aan liggen. Ze legt haar hoofd tegen mijn hoofd. Ik omarm haar. Ze legt haar hand op mijn buik en verdwijnt met haar hand onder mijn handdoek. Ze speelt wat met mijn lul en natuurlijk wordt die stijf. Ze hief mijn handdoek op zodat de dame over ons ook eens naar mijn half stijve lul kon kijken. Toen ze haar handen weer van mijn lul nam, ebde de stijfheid toch weer snel weg. Er sloegen geen vonken over. Nu stelde ze de kamervraag. Ze zal gevonden hebben dat het na haar actie van daarnet nu wel kon. Omdat ik veel liever met een losbol op kamer ga dan met een pop en omdat ze niet zo spontaan was, vraag ik haar waarmee ze mij op kamer dan zou willen (kunnen) plezieren. Daarop vraagt zij wat ik wil horen. Moet ik nu al mijn eigen vragen gaan beantwoorden? Hallo! Ze vond het een vervelende vraag. Daarom draaide ze maar wat rond de pot. Dan komen er bij mij natuurlijk nog meer voelsprieten recht te staan. Mijn antwoord was, wat dacht je ook anders, ludiek. PZC, NMC (paar standjes), klaar en weg. Ze voelt wel dat er iets niet helemaal klopt. Ze vult aan. FT, hmmm. Ik zei dat ik daar geen kick van krijg. Spuiten op het lichaam, tussen de borsten dan, vraagt ze nog. Buiten het condoom spuiten, kost ook extra in Frankfurt. Mijn zin om met haar dan toch te gaan, verdween zienderogen. Ik dacht al: weer zo een dame die je maar weinig plezier geeft als je enkel dingen wil doen op kamer die in de basisprijs inbegrepen zit. Ik sleur ze er nog wat door en vul aan met of ze dan graag anaal doet. Na nog eens goed voelen aan mijn lul, antwoordt ze ja. In haar hoofd zag ze al vele dollartekens, denk ik. FT (€ 50 extra, spuiten buiten het condoom € 25 extra, anaal € 100 extra, dat kan niet allemaal binnen het halfuur dus een uur, weer € 50 meer). Er komt een collega van haar op de leuning achter ons zitten. Ze vraagt of ik ze aantrekkelijk vind. Ze was mooi ja. Dan vraagt ze of ik soms graag een trio zou willen doen. Hopla weer een vijftig euro of meer (lesbisch act) cashen. Ik voelde mij een gokmachine worden. Ik zei haar dat ik niet geïnteresseerd was in een trio. Ze wou dus dolgraag met mij op kamer maar vooral dolgraag dingen doen die haar rijk maken. Dat soort moet ik niet. De kamervraag dan maar weer. Of ze nu hoegenaamd nog wel wist wat er dan zou gaan gebeuren? Ik denk het niet meer. Ik had ze wel graag dicht bij mij en draaide nu zelf wat rond de pot. Nu we hier dan toch al een sessie lang zaten, stak het niet meer op wat minuten zeker? Ik zei haar dat ik er nog even wil over nadenken bij een drankje. Ze gaat akkoord. Zij gaat dan ondertussen een sigaret roken in het rokersgedeelte. Ze zal na haar sigaret terugkomen en verlangt dan een ja of nee van mij te horen. Ze zei eerst nog dat je op kamer moet nadenken. Nu verstond ik haar helemaal niet meer. Ik zei haar dat ik op kamer net niet wil denken want dat dat mijn libido nefast beïnvloed.
    Ik ga terug zitten met mijn drankje. Zij is nog aan het roken. Een dame komt op het danspodium en begint op Roemeense muziek te dansen met zo'n rokje met belletjes. Ondertussen komt madam van het rokersgedeelte terug en komt weer bij me zitten maar niet zo close meer. Ze laat me nog naar de buikdansact kijken. Ze laat me ook nog mijn drankje opdrinken. We praatten nog wat. Ik neem mijn laatste slok en voor haar was dat het startschot om te vragen of het ja of nee zou worden. Hier kwam ik dan weer met mijn vraag. De vraag of ze tongzoent. Een kus (laat staan tongzoen) had ik van haar nog niet gekregen. Lief doen genoeg. Haar antwoord doet me zonder twijfelen een definitief kort antwoord formuleren: nee. Ze antwoordde dat tongzoenen mogelijk was. Wat is dat nu weer voor een antwoord? Ik verstond het antwoord als dat het mogelijk is al je extra betaalt. Dat zint me niet. Verkeerde antwoord dus. De gong! (Waar is de tijd: http://www.imdb.com/title/tt0385418/ ). Ze vraagt dan nog of ik haar niet leuk vind. Ze was in de war, toch wel een beetje. Het was allemaal wat te gecompliceerd voor deze blonde 19-jarige jonge meid. Ik zei dat dat niet het probleem was maar dat onze seksuele wensen veel te ver uit mekaar liggen. Ze was maar even in de war. Ik zei haar nog dat het mijn intuïtie was en dat ik wel weet dat intuïtie bij mannen minder goed is dan bij vrouwen. Ze blijft nog wat zitten, we praten nog wat. Intussen duurde de sessie al bijna een uur. Ach, zo druk was het niet in Mainhattan vandaag. Ik dacht dat dat de reden was dat ze zo lang bij me bleef zitten maar als ik haar mag geloven vond ze het leuk en interessant bij mij en vond ze dat ik een interessant persoon was. Ze relativeert misschien een beetje. Ze loopt dan weg. Ik krijg een kusje op mijn wang .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  15. Onderstaande 7 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    dbd67 ( 4 januari 2014),Don Rudo ( 4 januari 2014),hansdordt ( 4 januari 2014),KanariePiet ( 4 januari 2014),Megaboob ( 4 januari 2014),Mr Pussy ( 4 januari 2014),Wijze grijze ( 4 januari 2014)

  16. #60
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Nieuw is dat de dames niet meer mogen jagen in het wellnessgedeelte. Het wellnessgedeelte is van de lounge afgesloten door een automatische glazen deur (zoals in YY). In het wellnessgedeelte komen de dames dus niet meer. Enkel nog maar om naar de kamers te gaan, naar het toilet of voor een massage. Het is wel grappig om te zien. Vroeger liepen de dames continue in en uit het wellnessgedeelte, kwamen ze niet enkel achterlangs de ligzetels gelopen maar ook er voor en kwamen ze zich showen ter hoogte van de HWP. Showen en wat uitdagen.
    Dat klinkt als een nadeel eerlijk gezegd?

  17. #61
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Dat is een enorm voordeel.
    Je werd echt helemaal gek van dat geanimeer.
    Juist als je geen gezeik aan je kop wilt en dus rustig op een ligbedje wilde liggen, kwamen ze aan jet trekken en op je zitten en smeken om een kamerbezoek.
    Beren die besprongen willen worden blijven lekker in de barruimte en de homo's kunnen nu veilig in het natte gedeelte blijven...

  18. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy ( 5 januari 2014)

  19. #62
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    De clubervaring vorige maandag (is sowieso een rustige dag, overal) was zoals ik dat gewend ben van Mainhattan.

    - Vele mooie dames. Uiteraard minder in aantal dan op een vrijdagavond maar de verhouding dames-heren was erg goed. Ik schat zo ongeveer 35 dames. De eerste uren minder heren dan dames, 's avonds meer heren dan dames maar de heren niet in overtal.
    - In de wellnessarea blijft het animeerverbod gelden. Ik hoorde het toevallig trouwens ook zeggen door de theke tegen een nieuwe dame. In de bar/lounge komen de dames zich wel regelmatig voorstellen. Ze komen bij je zitten en trachten je met hen op kamer te verleiden. Geheel vrijblijvend en zeker niet opdringerig.
    - Het eten was weer erg lekker.
    - De wellness is nog steeds perfect. Alle sauna's aangenaam en erg goed op temperatuur. De Finse sauna heel heet, de kruidensauna mild en heerlijk geurend. Het stoombad ook op ideale temperatuur. De HWP daar valt wel wat op te zeggen. Het lijkt wel of ze die 's nachts ook afzetten. Die is de eerste uren dat de club open is altijd vrij fris en in de loop van de avond aangenaam warm. Het is maar een weetje. In de Finse sauna is opgieten toegelaten en staat er altijd heerlijke geurende parfum klaar.
    - Vanaf 01/05/14 wordt het zwembad verwarmd. Voor de rest is de tuin al zomerklaar. Ik had geluk, het was mooi weer dus zalig kunnen genieten in de tuin.
    - Het personeel is er erg vriendelijk.
    - Goede muziekkeuze en niet te luid.
    - Mooie paaldansact gezien.
    - Het blijft een zalige club om te vertoeven. Zeker in de avonduren met al die gekleurde verlichting in de tuin en het cabardouche-rode licht in de bar/lounge; het geeft een boost aan de erotische uitstraling van de club. Op warme zomeravonden des te meer. De airco in de bar is daarbij erg welgekomen.
    - Dat de club rookvrij is (op een rookkamer na), blijft voor mij een pluspunt.
    - De club is erg goed bereikbaar met het openbaar vervoer.
    - Momenteel loopt er een dame rond met wel een erg opvallend kapsel. Het stoot me tegelijk af en tegelijk straalt ze er geilheid mee uit. De dame in kwestie heeft zwart haar dat aan de linkerzijde bijna tot op de grond hangt (bij manier van spreken) en aan de rechterzijde is ze kaal geschoren.
    - Voor € 45 (promotarief) inkom kan je niet bedrogen worden in deze club, hoewel het écht wel uitkijken is met welke dame je op kamer gaat als je niet graag afgewerkt wil worden en dus niet voldaan bent met een goede blow job en 1 of enkele standjes .

    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  20. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (13 april 2014)

  21. #63
    Geregistreerd
    3 december 2011
    Last Online
    29 november 2023 @ 20:48
    Berichten
    111
    Discussies
    4
    Thanks
    121
    Thanked
    143 in 44 posts

    Standaard

    Ik ben hier vorige week dinsdag geweest. De entree is € 65, en je mag een "eitje" uit een grabbelton halen maar helaas "niets"gewonnen. Qua optik perfect : alle dames ca. 24 jr en ze lijken qua lijf wel uit het zelfde hout gesneden. Alleen al in de club zitten is een lust voor het oog. ER waren zeker 20 dames aanwezig om 15.00, en dat was om 20.00 zeker gestegen naar ca. 35.
    Maar ik werd eerlijk gezegd "gek van dat geanimeer" > Ik heb dat in geen één club zo erg mee gemaakt. Continue ben je aan het afwimpelen.
    Meerprijs in mond klaarkomen € 50,- en daar sturen de dames behoorlijk op aan. Heb 2 kamersessies gehad, één met de vreselijk verleidelijke hoogblonde Gina (wow wat kan die meid in de presales fase leuke dingen tegen je zeggen, maar op de kamer was de inzet matig/gemiddeld en was ze volgens mij zo'n beetje alles vergeten wat ze beneden had verteld ).
    Maar wat mij aan beide sessies stoorde dat je continue in onderhandeling bent : de andere dame tot 3 x toe gevraagd of ik toch niet in haar mond wilde klaarkomen. Eerlijk gezegd vergaat mij dan de zin (de opgebouwde erotische spanning verdwijnt dan).
    Ik vind deze club alleen hierdoor niet voor herhaling vatbaar.
    Gr. Boybensdorp

  22. Onderstaande 2 leden hebben Boybensdorp bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (28 juli 2014),MiniME (28 juli 2014)

  23. #64
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Idee Dollen, dollen, dollen... seks in al zijn extremen!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME;227408 2012
    Klinkt als een typische S&F sessie: lang aan het lijntje houden en dan niet eens champagne voor haar kopen!
    Bubbels worden niet zomaar tevoorschijn getoverd. Onlangs dus toch haar op bubbels getrakteerd (€ 250).

    Ik herinner me ze nog, toen ze er twee jaar geleden erg lief en kokette uitzag. Nu is ze getransformeerd naar een lekker hoerig uitziende dame, positief bedoeld. Een heel lieve, mooie en doordringende geile uitstraling in haar gezicht. Eigenlijk veel te veel gekleurde tatoes overal, voor mij maar een figuurtje dat meer dan aan mijn wensen voldoet. Lolita, slank, klein, lekker klein strak rond poepje en een mooie stevige B-cup. Momenteel valt ze heel erg op door haar haardracht. Ze heeft langs de ene kant haar haar tot bijna aan de onderrug en aan de andere kant ver rond haar oren helemaal kaal geschoren. Het effect is enorm qua PSE-uitstraling! (en laat ik daar doorsnee nu eigenlijk niet voor vallen, zelfs).
    Ik herinner me ze natuurlijk ook nog van twee jaar geleden vanuit bed. Een fiasco! Ik was nog een stukje makkelijk te verschalken en ze kwam toch zo "GFE-erig" bij me zitten toen in de sofa.
    Goed, ze ziet er onweerstaanbaar aantrekkelijk, lief en tegelijkertijd geil uit. Da's 1 ding dus. Tegelijk wist ik voor mezelf dat ze voor mij maar 3/10 scoort op kamer. Ik ga er gemakkelijkheidshalve steeds vanuit dat de dames nog beter voor ogen kunnen houden wie jij bent en hoe het met jou op kamer was (dat blijkt vaak ook, onvoorstelbaar eigenlijk maar deel van hun vak zeker). Claudia is lang niet aanwezig geweest in Mainhattan of het moest zo zijn geweest dat zij er telkens net niet was als ik er wel was. De laatste bezoeken die ik kort na mekaar maakte aan Mainhattan was zij er telkens wel. Dat het contact tussen ons, in eerste instantie, zeer oppervlakkig bleef, hoeft nauwelijks te verbazen, gezien onze geschiedenis (en gezien zij nog heel goed zal weten dat ik lang met haar flaneerde - lees: me liet flaneren -) na onze eerste sessie, zonder champagne te trakteren of zonder nog eens te gaan kameren). Groot verlies dus in de ogen van deze zeer commerciële dame. Toch... om één of andere reden groeide de aantrekking tussen ons beiden sterk. Ik dolde en grapte op den duur (bijna) overdreven met haar, zonder te gaan kameren (maar met de sterke wil om te herhalen, deze keer goed wetende dat het niet veel soeps zou worden). Ze liet begaan, bijna onbegrijpelijk, zeker voor wie haar beter kent. Ik wist dat zij er van uit ging dat ik gewoon leuk wou doen met haar maar niet meer met haar wou gaan kameren. Ja, op zich, diep in haar hart, is het een erg goede ziel. Ze bevestigde dat ook zo, toen ik haar plots inviteerde voor een kamergang. Ik plaagde haar ook graag. Een mooi voorbeeldje daarvan was dat ik haar toevallig in de gang trof, de gang die loopt van de kleedkamers van de mannen aan de douches naar het restaurant en kino en kamers. Ik trof haar daar in het begin van de gang (aan de lockers). Ik neem haar vast, we lopen arm in arm een eindje verder en ik vraag haar bij de splitsing restaurant/kino/kamers en vrouwen douche ruimte waar ze heen gaat. Ze had een handdoek om haar middel. Ik wist dus verdomd goed dat ze niet met mij naar kamer zou lopen. Ze antwoordde dan ook dat ze ging douchen. Ik antwoordde haar dan dat ik dat heel erg spijtig vond want dat ik andere plannen had (die ik toen bijlange nog niet had dus). Claudia is wel zo pienter om door te hebben dat ik verdraaid goed wist waar ik mee bezig was. Enfin, door zulke zetten ontstond er warempel en onbeschrijflijke band tussen ons, geheel vrijblijvend met haar instemming hoewel ik misschien eerder toch gewild had dat ze wat zou proberen te forceren bij mij. Waarom ze dat niet deed? Kunnen veel reden aan ten grondslag liggen. De tijd begon echter te nijpen bij mij. Mainhattan, Sharks... Frankfurt... het blijft een zomerparadijs. De zomer lijkt zich stilaan te bedenken, het beste is er af, misschien gaat Claudia ook nog wel op zomervakantie.... Ik besliste dan vorige zondag om 's avonds op haar af te stappen in de bar. Verwoede pogingen om het spontaner of pardoes per ongeluk te laten verlopen, mislukten. Ze was te druk, het was te druk met mannen. Plots stond ik dus voor haar kruk, omarmde ze en kuste haar in haar nek. Ze pakt me lief vast en legt haar hoofd op mijn schouders. Ik gaf haar een kusje op de mond en vroeg meteen of ze mee naar kamer wou gaan met mij. Ze voelde eens aan mijn voorhoofd en vroeg of ik wel meende wat ik zei. Ze kon het niet geloven. Ik die haar vroeg om te gaan kameren. Ik weet nu ook wel dat dames vaak opgezette spelletjes spelen maar de eerste uitroepen, de eerste directe gelaatsuitdrukkingen spreken altijd de waarheid. Claudia het niet in het minst verwacht dat ik haar om een date zou smeken. Ik had de juiste beslissing genomen op het juiste moment want de volgende dag was ze er niet (hoewel dat gewoon bleek te zijn omdat ze 's maandags nooit werkt). Nu ja, ik kom even niet meer in Frankfurt, dus blijft het een juiste beslissing op het juiste moment. Ik dus op weg naar een sessie die allicht een fiasco zou worden maar wel met een moordgriet. Mijn eigen bewuste beslissing dus. (De ervaring leert me wel dat als ik al erg lange tijd geil op een dame mijn lul viagra-achtig reageert in plaats van als een stokoud mannetje.)

    Op kamer begon het niet anders dan ik had kunnen denken. Standaardprogramma of specials? De leuke, geile intrigerende knappe dame ineens zo cool als wat. Als je dat op voorhand weet, scheelt het ook weeral. Ik blijf daar altijd heel erg vaag over als de dames zo'n vraag stellen. We zullen wel zien hoe goed ik me amuseer. Bij haar deed ik dus niet anders. Het resultaat was dat ze zeer standaard begon (want het standaardprogramma bij dames die in Mainhattan over een standaardprogramma beginnen is: PZC, NMC en na ongeveer 15' de kamer af). Ze kuste dus even mijn borst, mijn tepels en zakte naar onder om te beginnen pijpen. Ze vertelde me zomaar even dat zij de beste pijpster van de club is (alarm!). Wat mij betreft is het pijpen er op die twee jaar tijd nog niet beter op geweest en blijft het bij mij matig pijpwerk. Veel te monotoon en proberen of veel handwerk pakt, wat bij mij niet pakt. Weliswaar krabt ze lichtjes over je ballen terwijl ze pijpt, wat ik geweldig vind. Niettegenstaande het pijpwerk maar matig was, was ik al heel erg lang zo geboeid door haar en zo onder de indruk van haar schoonheid dat ze hem toch makkelijk overeind kreeg (denk aan viagra-achig versus stokoud mannetje dus). Ze is dan erg snel om er een condoom over te doen. Vorige keer was ik niet eens dat een stijve (het woord waard) geraakt bij haar, deze keer liet ik haar dus maar begaan en wilde ik haar toch eens goed neuken. Het neuken wou echter niet zo goed vlotten, was niet geil, ze gedroeg zich in missio als een popje en deed haar job wat flauwtjes bij de rodeorit. Dit tezamen met het feit dat mijn lul nog niet door en door stijf was toen het condoom errond gedaan werd, maakte dat mijn lul verslapte in haar foef in plaats van te exploderen. Dit lag duidelijk aan haar en dan die stomme (zogezegd onschuldige) reactie daarop van: lul heeft merkbaar schrik van rubber. De tijd was nog lang niet op. Ik zet haar dus terug aan de blow job. Ik geil ondertussen weer meer op haar prachtige uiterlijk dan dat ik zalig geniet van haar pijpwerk. Dat was toch maar matig. Hij komt weer helemaal recht. Ze vraagt of ze er nog eens een condoom moet omdoen. Ik zei dat ze verder moest pijpen. (Hem door en door stijf pijpen, mag je toch wel verwachten, niet?) Hij geraakte echter niet door en door stijf en keihard door het matige pijpwerk. Haar antwoord hierop is om met snel handwerk te beginnen. Ik laat zoiets heel koel over me heen gaan en laat mijn lul dan helemaal verslappen want voor aftrekken kom in niet naar een club. Dat kan ik beter zelf. Woorden had ik er niet voor nodig om haar snel aan haar verstand te brengen dat ze nu wel heel erg hopeloos bezig was. Ze is best pienter, herinner je. Ze hervat het matige pijpwerk. Ik kom tussen beide en zei haar dat ik het nu wel heel erg jammer vind dat mijn lul niet op (volledige) oorlogssterkte wou komen omdat ik enorm geil was op haar en haar dolgraag anaal wou neuken en flink in haar mondje wou spuiten. Deze geile taal verstond ze als geen ander. Ze voelde er zich erg goed bij. Ze heeft dat graag. (Nuance: ze ziet dan natuurlijk vooral veel oranje briefjes fladderen.) Het was hier op doorgaan nu of de sessie zonder resultaat beëindigen. Het halfuur was om. (Ze had eerder al wel geprobeerd om de tijd in te korten maar ik wees er haar fijntjes op dat we de Duitse klok hanteren en niet de Roemeense. Ook dat begreep ze onmiddellijk.) Toegegeven vind ik het zelf ontzettend geil om in mekaars oren te fluisteren welke geilheid er nog gaat volgen. Ik doe niet veel anaal en FT maar soms kijk ik er écht naar uit. Dat was nu het geval. Tijdens onze geile praat, haar "geile kop" aanschouwend, aaide ze lichtjes mijn lul die de fantasieën van mij zeker ook genegen was want hij stond in geen mum van tijd kei stijf. Ik wilde meteen dat ze op mij kwam zitten en me anaal zou berijden. Ik wilde niet het risico nemen om haar weer even matig te laten pijpen om dan weer een (iets) verzwakte lul te krijgen. Zelf liet ze nog even ontvallen dat ze enorm graag anaal doet. Zelf versta ik dat als: € 100 (in Frankfurt) extra in kas. Ik ging zo liggen dat ik alles goed kon volgen in de spiegel. Zo krijg het fantastische zicht dat je ook in pornofilms krijgt bij de anale rodeorit en zie je je lul flink in en (bijna) uit glijden. Geweldig! Achteraf moet ik toch wel toegeven dat ze beide leuk vindt. Het extra geld maar ook de anale actie. Waar de rodeorit vaginaal nogal nep was, was de anale rodeorit helemaal niet nep. Lekker strak, lekker eng gevoel. Van in het begin. Na even zat mijn lul er goed in en dan begon ze maar pas echt met de actie. Ze ging gevarieerd tekeer alsof haar leven ervan afhing. Deze pientere dame was toch niet vergeten dat ik nog € 50 extra had beloofd voor een FT? Het leek er wel naar. Gelukkig kon ik bij mijn verstand in mijn hersenen blijven en dacht ik niet met mijn verstand tussen mijn benen. Na best een lange tijd kon ik niet anders dan haar bedaren en over te gaan tot missio zodat ik de controle volledig over mezelf had. Ik koos er zelf voor om dit weer vaginaal te doen. Als snel was er nog maar weinig mede-actie van haar kant te bespeuren. Ik was echter zo geil dat het me niet echt meer kon beïnvloeden, in negatieve zin en genoot des te meer, wat meer rechtkruipend, van dat "mooie ding" dat onder mij lag, haar "geile, mooie, dominante en tegelijk lieve kop". Ik maakte haar ook al neukende even attent op het feit dat het zaakje nog niet geklonken was en dat ik graag nog mijn kwak in haar mond zou willen droppen. Ik voegde er echter direct aan toe dat ik een voorwaarde stelde en die was dat ik dan daarna wil spermatongzoenen. (Ik had al besloten om de kwak in het condoom te dumpen als ze daar ook nog eens iets extra voor zou aanrekenen maar een beetje commerciële - en dat is ze zeker - dame weet ook dat als de teller al mooi aantikt, het goed is en je dan effe niet de kantjes er van gaat aflopen.) Gespeeld of niet maar ik stelde iets voor dat zelden wordt voorgesteld, volgens haar en waar ze zelf erg dol op is. Weet je, ik moet het nog gaan geloven ook want haar pijpkunsten kwam nu op het niveau van gemiddeld. Wat geile praat erbij: heerlijk jouw sperma, druppend van mijn lippen, uit mijn mond en dan smakelijk aan mekaar doorgeven, hmmm. De praat kwam eigenlijk vooral van haar. Ik begon écht te geloven dat ze dit het summum ter afronding van een seksbeurt vindt. Uiteindelijk was het dan zover. Ik kwakte alles in haar mondje. Alles, ja alles. Claudia is niet zo'n dame die het geld van een FT tracht op te strijken en je dan niet de kans geeft om volledig in de mond klaar te komen. Tot de laatste druppel nam ze alles binnen. Daarna natuurlijk het moment suprême, waarbij ik me eens lekker liet gaan. Sperma uitwisselen en lekker vol tongzoenen ondertussen. Ze deed goed mee maar zei na heel even wel ineens dat het zo wel genoeg geweest was. Op tongzoenen heeft ze het sowieso niet begrepen en als je daardoor dan ook nog een beetje van het sperma geslikt krijgt. Ze geilt enorm op sperma uitwisselen met de mond maar net iets minder als haar partner zich daar dan volop en super enthousiast in uitleeft (hihihi).

    Kortom: de champagne is betaald en ik heb er dik en dubbel mijn plezier voor gehad. Zo moet dat zijn. Als je zuinigheid steeds op de eerste plaats laat komen, mis je heel wat in het leven.

    Noot: aan de lockers schaamde ze zich niet om nog wat tip te vragen voor het werk dat ze in me gestoken had. Ze is pienter maar ik ben ook niet onnozel. Verstandig als ze is, wist ik wel dat ze zou verstaan wat ik bedoelde met dat ze al tip genoeg had ontvangen omdat niemand weet wat er op kamer gebeurd is.

    Ze vroeg nog even voor de neus weg wanneer ik terug zou komen en toen ik antwoordde dat dat morgen zou zijn, hoorde ik echt wel een beetje een teleurstelling in haar stem toen ze antwoordde dat dat haar vaste rustdag is .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  24. #65
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Misschien nog een paar losse tips.

    - Eens een dame bij je in de HWP gekropen is, moet je op kamer gaan.
    - Wie (niet alle dagen) BBQ wil, kan bij stralend weer wachten tot acht uur 's avonds, dan serveren ze gewoon eten. Ze BBQ-en snel, als het begint te onweren dan houden ze het sneller voor bekeken en is er ook sneller het gewone avondeten binnen.
    - Het buitenzwembad is frisjes (onverwarmd) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  25. #66
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Idee Nog wat algemeenheden.

    Let op voor de prijs die je dient te betalen voor een sessie met een dame. De clubleiding deinst er niet voor terug om bij het binnenkomen te vermelden dat niet alles kan voor € 50 voor een halfuur. Als je wat dieper graaft, kom je te weten dat de dames onderling min of meer hebben afgesproken dat voor € 50 enkel pijpen en neuken en weg kan. Natuurlijk vond dit speurbeertje de uitzonderingen. Het is maar dat je weet dat het lang niet meer vanzelfsprekend is dat je kan tongzoenen met een dame als je maar € 50 spendeert. Laat staan vingeren. In feite evolueren velen clubs in deze richting. Dat "voel" je maar dat het ook uitdrukkelijk wordt vermeld door de theke bij binnenkomst (als je er naar vraagt), is nog net een stapje verder.
    Op zoek dus naar de uitzonderingen, de "mooie" uitzonderingen, kwam ik bij Donna terecht. De sessie vond uiteindelijk geen doorgang. Ze levert GFE-diensten maar viel dan weer over het vingeren (wat ze als een PSE-dienst bestempelde). Vaak "gebruik" ik de dame of maak ik "misbruik" van de situatie of gebruik gewoon mijn charmes ; zo bekwam ik dat ik wel mocht vingeren bij haar maar op voorwaarde dat ik een condoom rond mijn vinger zou doen. Laat het dan dus maar want wat is er net zo leuk aan vingeren? Natuurlijk, de sappen voelen plakken vanbinnen en je vingers daarna als een ijsje aflikken.

    Zei ik het al of niet maar eens een dame bij je in de HWP komt gekropen, moet je op kamer gaan. Een beetje een vreemde regel maar het is nu eenmaal zo. Sandra kwam daarentegen naar mijn aanvoelen nogal bruusk bij me in de HWP gekropen. Ik zei haar direct dat ik niet wilde kameren met haar. Ze drong haar wat op en toen ik dan maar uit de HWP ging, zei ze dat ze haar beklag ging doen bij de theke. Na een discussie kon Sandra toch fluiten achter haar geld. Een tip voor Sandra: kijk volgende keer naar de kleur van het bandje dat de mannen omhebben en probeer zulke zaken niet bij trouwe Mainhattan-bezoekers waar ze nooit problemen mee hebben.

    Helena, ze zou zo graag eens met mij willen seksen (ja Dalton, daar heb je het weer). Ik wil echter niet met haar. Het frustreert haar wel een beetje. Dan weer is ze poeslief en erg behulpzaam (bandje van me omdoen terwijl ze mijn arm tegen haar borsten houdt), dan trekt ze weer een boos gezicht als ik haar weer afwijs, dan zegt ze gewoon weer niets....

    Hoewel de temperatuur buiten er deze zomer niet echt meer naar zal worden dat je snakt naar een zwembad, geef ik toch maar even mee dat het buitenzwembad niet meer wordt verwarmd in Mainhattan.

    Het animeerverbod in het wellnessgedeelte (dat toch enige maanden heeft gegolden) geldt niet meer.

    In Mainhattan is de line up een beetje tegenvallend tijdens de eerste uren. Tegen de avond bulkt het dan weer van de mooie vrouwen. Het spreekwoord hoe later, hoe schoner het volk, geldt hier dus des te meer. Ik vind dat er in Mainhatten (zeker tijdens de eerste uren) in verhouding weinig échte lolita's zijn. Het vrouwenaanbod varieert in Mainhattan ook sterk van dag tot dag en de ene zaterdag is ook niet de andere zaterdag, de ene maandag is ook de andere maandag niet .




    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  26. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (17 augustus 2014),The Joker (18 augustus 2014)

  27. #67
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Ausrufezeichen Prijsstijgingen.

    Vanaf 1 september betaal je € 65 inkom voor een dagkaart (inclusief bier).
    De VIP- silver- en goldcards kan je nog tot en met 31 oktober opmaken.
    De vroege vogels blijven profiteren en betalen slechts € 45 inkom (exclusief bier) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  28. #68
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Niet dat het moet maar een mens denkt dan wel eens dat als een club tijdens de feestdagen toe is dat ze dan een glaasje of zo trakteren aan hun klanten op 1 januari. Dat was niet zo. Mainhattan heeft doorgaans lekker eten. Het is wel zo dat dat vanaf de opening steeds een beetje minder en minder geworden is. Vandaag was ook dat heel eenvoudig en minder dan anders.

    Gelukkig was de wellness zoals altijd tip-top in orde. Daar heb ik me dan ook eens goed kunnen laten gaan. Kruidenbad, Finse sauna, stoombad lekker heet, HWP lekker warm (al moet je daar mee wachten tot 's avonds want 's morgens en 's namiddags is die altijd nogal frisjes. Het lijkt er echt op dat ze die elke nacht afzetten. Het is maar een weet.

    De dames dan. Bij gebrek aan culinaire hoogstandjes op 1 januari zou dat natuurlijk zo opgeheven kunnen worden als het zou bulken van de mooie dames. Ik zou niet zo laat blijven. Volledig uitgewellnest en gegeten 's avonds, zou ik het niet meer zo lang trekken. Er waren in de loop van de namiddag ongeveer 20 dames komen opdagen. Geen avondshift. Alle dames van de dagshift moesten dus blijven omdat ze anders geen dames meer hadden gehad. De dames die er waren, waren diegene die er al jaren rondlopen. Niet de jongste en niet de mooiste dus. Er was één nieuwe dame die het "lolita-zijn" zo goed als benaderde, enkel wat bleekjes van huid. Gewoon gezichtje. Zij was regelmatig bezet maar voor mijn part veel te veel vooral met zichzelf bezig. Ik had geen zin om een poging te wagen. Ongepoept ging ik dan ook weg bij Mainhattan. Het leek wel dat ik een gewone familiesauna had bezocht .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  29. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Marcus69 (14 september 2015),Mr.IJsbeer ( 5 januari 2015)

  30. #69
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Dat was weeral even geleden dat ik nog eens een bezoekje bracht aan deze club. Bijna een jaar gelden. De tijd gaat snel. Eigenlijk een beetje ten onrechte want wie klasse met de betere service van de dames wil combineren, moet in Frankfurt toch nog altijd in Mainhattan zijn. Toch zeker als je wellnessen ook mee als prioriteit op je verlanglijstje hebt staan. Wil je anderzijds massaal veel vrouwen zien, ga je beter naar Sharks. In beide clubs is het gewoon wat zoeken en aftasten om de betere service te kunnen verkrijgen van de minderheid van de dames.

    Het doet natuurlijk wel altijd een beetje deugd, het geeft toch een goed gevoel... of het is toch minstens veelbetekenend naar klantenservice, herkennen van klanten (je bent geen nummer, niet louter een inkombriefje waard) als ze je na zo lang nog kennen, tot de schoenmaat toe!

    Zoals ik daarnet al een beetje liet uitschemeren, is nog steeds alles dik o.k., goed geregeld in FKK Mainhattan. Mooie naakte vrouwen die niet agressief jagen, geurende bio-sauna op ideale temperatuur, Finse sauna op 95° C maar heel erg goed geacclimatiseerd zodat het er aangenaam vertoeven is, dampbad op de juiste temperatuur, koude douches, ijskoude emmer, buitenzwembad(je), mooie tuin, BBQ én gewoon warm eten dat lekker smaakt, mooie en VIP-kamers met extra luxe voor minder (lees: gelijke prijs) geld, personeel vriendelijk, hygiëne op orde.... Leuke nieuwigheid is het houten terras vooraan in de tuin, vlakbij de bar binnen. Goed idee!

    Later op de avond toch weer een mooie dansshow aan de danspaal kunnen meepikken. Een danspaal aan de bar op een serieus verhoog. Van overal kan je de act goed zien. Vanop korte afstand vanop een barkruk zie je ook het "mosselwerk" goed.

    Ik weet wel waar ik moet zijn en zeker tegen hun gunstige tarief van € 45 als je vroeg komt


    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  31. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Marcus69 (14 september 2015)

  32. #70
    Geregistreerd
    19 april 2015
    Last Online
    21 mei 2022 @ 08:28
    Berichten
    116
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    550 in 65 posts

    Standaard

    In FKK Mainhattan terecht gekomen deze zaterdag.

    Ik had gelezen dat dit een goeie club is om in de vroege middag te doen, en ik wou hier toch es op verkenning komen. Het ligt eigenlijk nog in het centrum van Frankfurt, dus ver rijden is het niet. Het ligt een paar honderd meter van FKK Beach. Die FKK Beach lijkt me maar iets bizars en louche bezien vanaf de straatkant. Maar soit....

    Mainhattan heeft een kleine parking, dus het is wat puzzelen om de wagen te parkeren. Bedoeling is dat ik hier straks gemakkelijk terug weggeraak want het zal een blitzbezoekje worden. Omdat ik rond de middag toekwam genoot ik nog van het verminderd tarief. 45euro neergeteld. Theke was vriendelijk en gaf een hele uitleg in het Duits (dat ik maar half verstond natuurlijk). Bon, eerst even op verkenning. In de bar hadden zich al een paar dames verzameld; waaronder een paar poezen. Optische kwaliteit van de dames is dus goedgekeurd door deze beer. De barruimte is mooi en klassiek gedecoreerd. Er is een aparte rokersruimte achter glas vlak bij de bar, en binnen de club wordt niet gerookt. Aansluitend aan de bar is de wellness. Niet zo verschillend van andere grote clubs, behalve dan dat ze ook een kruidensauna hebben. Er is één jacuzzi die goed op temperatuur was. De kino ligt aan de andere kant van de inkom en is erg groot en donker. Als je van het zonlicht binnen komt moet je bijna op de tast gaan voelen of er al iemand ligt. Voor deze beer die graag een dutje doet in een donkere kamer is dit dus ideaal. De tuin heeft een zwembad maar die is niet verwarmd. Het restaurant was redelijk klein en typische FKK-kost. Desondanks dat alle faciliteiten aanwezig zijn had ik toch het gevoel dat de club maar middelmatig is kwa grootte.

    Eerst even ontbijtje. Wat groentjes, cornflakes, koffietje. Al vanaf de middag werd de wellness goed gebruikt, en ik besloot dat ik toch even wat ontspanning nodig had na de verre reis naar Hessen. Nadien nog even genoten in de tuin van wat wellicht het laatste nazomer zonnetje ging worden. Het is nog lekker warm en je kunt nog goed naakt in de tuin liggen zonnen. Na de middag gaat het weer verslechteren. Er kwamen nu meer meiden toe. Ik schat zo'n 15 tot 20-tal. Sommige meiden heb ik maar één keer gezien. Mss dat die terug in hun bed gekropen zijn. Het duurde niet lang of ik zag een lang slank en zeer knap meisje met carré-kapsel zitten in het restaurant. Mijn keus was gemaakt! Het duurde zeker een uur tegen dat madam had gegeten, gewassen, sigaret gerookt en geroddeld met de collegas. Toen ik haar aantrof id zetel erbij gaan zitten. Ze heette Nori, was 23j oud en kwam uit hongarije. Prachtlichaam. Beetje kletsen en deze dame weet wel hoe ze een een man kan geruststellen en een goed gevoel geven. Na een kwartiertje kwam de onvermijdelijke kamervraag. Ze heeft het graag rustig, maar heftig tongzoenen doet ze niet. Op de kamer een bijna GFE-ervaring. Enkel het feit dat zoenen zonder de tong is, ontbrak aan wat anders een zeer goeie ervaring zou zijn. Wat liggen spelen, en dan in verschillende standjes geneukt. Bizar eigenlijk. In discotheken draaien vrouwen een tong met wie het maar wil, maar is sex bijna onbereikbaar moeilijk, en in FKK-clubs is sex no problemo maar doen ze moeilijk over een tong daaien. Ik heb vandaag met 3 grieten sex gehad en geen ervan passioneel TZ.

    Nadien ben ik onmiddelijk doorgegaan naar Das 5th element.

  33. Onderstaande 6 leden hebben Marcus69 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (14 september 2015),MiniME (14 september 2015),seksenfun (14 september 2015),stimpy3 (14 september 2015),VAZKOR (14 september 2015),Wijze grijze (14 september 2015)

  34. #71
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ja, bizar. Ik vraag dat altijd vooraf van dat tongzoenen. Geen verrassingen op kamer. Lees nog maar eens hoe het kan lopen. Je kan ze ook met hun mond vol tanden zetten door op te merken dat tongzoenen zowat in elke pornofilm gebeurt en dat het daar ook niet om liefde draait. Ze hebben nog liever tien keer per dag alle soorten spermasmaakjes in hun mond dan een tong. Ik begrijp het ook niet, of toch... alles voor het geld .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  35. #72
    Geregistreerd
    19 april 2015
    Last Online
    21 mei 2022 @ 08:28
    Berichten
    116
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    550 in 65 posts

    Standaard

    Ik vraag hen meestal wat ze doen op de kamer en wat ze niet leuk vinden. Meestal is het antwoord "I do normal sex", en "no anal". Ik zeg dan dat ik graag zoen, en dan is het antwoord altijd "op de kamer".

  36. #73
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Die met het antwoord "op kamer" laat ik al vallen.
    Eentje die zegt: goede massage (, goed pijpen, ficken): moet ik ook al niet .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  37. #74
    Geregistreerd
    19 december 2007
    Last Online
    22 juni 2023 @ 18:57
    Locatie
    lille frankrijk
    Berichten
    339
    Discussies
    4
    Thanks
    168
    Thanked
    33 in 27 posts

    Standaard

    Wat is normal ? Het hangt van de sprekerin af. Als ze zegt dat ze zoent, moet je voraan vragen of het met de tong is ! Sexenfun is veel voorzichtiger.

  38. #75
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Woensdag 2 augustus.
    Deze onderbelichtte club, waar schijnbaar bijna geen schrijvende ijsberen meer komen.
    Entree 45 euro.
    Je krijgt dan een wit bandje dus geen gratis bier.
    Verder super goed ontbijt en eten de gehele dag.
    Als het mooi weer is het hier erg goed vertoeven.
    Doordat het kleiner is dan Sharks krijg je toch wat meer band met iedereen op zon dag.
    Woensdag is het saunadag.
    Ik wist niet wat het in ging houden maar het was een super mooie belevenis.
    Heb 3 keer mee gedaan.
    Er kwam een erg mooie Thaise binnen Coco.
    Ik dacht die gaan we scoren.
    Dus wij op de kamer.
    De meest waardeloze sessie van de laatste 2 jaar!!
    Ze kreeg hem nog niet een stijf zodat er een condoom om zou kunnen. Dit terwijl ze vaak tegen me zeggen of ik iets gebruik, zo hard is hij dan.
    Ze bleef maar wat sjorren over de stam terwijl het gevoel toch ik het topje zit.
    Na 20 min de kamer verlaten. Wel betaald.
    Maar echt die krijgt een 0,0
    Verder zijn hier prima en super mooie meiden.
    Verkeerde keus.

  39. Onderstaande 3 leden hebben geert5 bedankt voor deze bijdrage:

    bertje600 ( 8 augustus 2017),forgetskinnyletsgetfatty ( 2 augustus 2017),Sjeufke ( 2 augustus 2017)

 

 
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26.