Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 95
  1. #26
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Verder nog een dame gehad als derde sessie waar ik niet meer zo veel van weet. Zij heeft ergens geluk want ze was het niet waard.
    En zo kan het gebeuren dat....

    Toppertjes als Zoë, deel ik graag.
    Waarschuwingen voor floppertjes geef ik julie ook graag mee maar dan moet ik minstens nog wel de naam van de dame kennen. Die was ik dus vergeten maar... de dame hielp me toen ik een week geleden weer in Mainhattan was.

    Ja, ik zag haar weer, zij zag mij weer. We lachten en zeiden goeiedag tegen mekaar. Niet veel later nodigde ze me uit om bij haar te komen zitten in de sofa in de tuin in de schaduw. Ze hield niet zo van de zon. Voor mij het excuus bij uitstek om haar op gemakkelijke manier op afstand te houden. Ze zou me later nog eens uitnodigen. Op het verkeerde moment. Ik was net op weg naar de sauna. Die uitleg kreeg ze dan ook. Omdat ze zo bleef aandringen had ik zoiets van dat ik dan straks best wel bij haar kon gaan zitten en eens uitvissen waarom deze dame nog naar mij hunkerde .


    naam: Claudia of Pinky gebruikt ze
    haarkleur/-lengte: zwart/kort en een beetje bles de tweede keer, beetje breed geföhnd.

    ogen: bruin
    lengte: ong. 1,65 m
    postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A (of klein B-tje)
    nationaliteit/taal: Roemeens/Engels
    leeftijd: vooraan 20
    tatoeages/piercings: ?/? (zeker niet abnormaal opzichtelijk en veel)
    service:
    tongzoent liever niet (zuinig met gewoon zoenen), PZC, NMC,
    opmerkingen: absoluut
    geen GFE, hoewel ze je dat tijdens de voor service wel probeert te laten geloven, is erg kittelig aangelegd (met andere woorden: streel haar niet te veel), pijpt matig, tijdens het neuken staart ze naar het plafond, type: ga maar liggen en ze begint aan haar programma: kusje in de nek, enkele kusjes op je borst, terwijl je even strelen, afzakken naar beneden, wat pijpen en bij het minste dat hij wat stijf wordt het condoom al klaarnemen en vragen of je al wil neuken (dan hoopt ze dat je snel komt), mooi figuurtje, mooi stevig kontje, gebruikt twee namen om naamsverwarring in de hand te werken?
    Hint: neem ze als vijfde sessie .

    Heb ik dan niet genoten. Ja, toch wel. Welgeteld 5' op de 25'. Het lieve begin was voor mij uitstekend maar dat duurde dus geen minuut. Na wat matig pijpwerk en de vraag van haar wat er scheelde, legde ik haar uit hoe ze dat ding wel recht zou kunnen krijgen. Ze volgde mijn raad weer welgeteld enkele minuten op. Veel te kort. Van toenaf ging het snel. Kort napraatje zonder veel meer en weg ermee.

    Ik vermoedde nu wel dat ze zelf ook wel zou weten dat ze mij als klant kwijt is, dat het geen succes was.

    Toch kwam ze dus (zoals boven beschreven) weer meermaals polsen bij mij.

    Op een gegeven moment had ik net een cocktail (zomerpromotie in Mainhattan à € 2) besteld en wilde ik er rustig in de bar in een sofa van gaan genieten. Op de hoek van de bar kom ik haar weer tegen en vraagt ze mij wat ik van plan was. Ik antwoordde haar dus dat ik net wilde gaan genieten van mijn cocktail. Ze vraagt of ze er bij mocht komen zitten. Ik zei haar dat ik daar niets op tegen had als zij dat graag wou. Ten slotte is genieten met twee altijd leuker dan alleen.

    Dat ik vast en zeker niet met haar op kamer zou gaan, had ik voor mezelf al lang uitgemaakt. Een beetje grappen en flirten met deze schoonheid (want dat is ze zeker en vast wel en juist daarom is ze een van de weinige dames geweest die mijn inschattingsvermogen aantaste de eerste keer) wilde ik natuurlijk wel.
    Een beetje van mijn cocktail slaagde ze af. Ze hield het bij een cola. Na een tijdje stelt ze vrij voorzichtig en aftastend de kamervraag, die ik met een grapje ontweek en niet beantwoordde.
    Na nog even stelt ze de vraag veel concreter en verwacht ze ook een concreet antwoord. Ik zei haar dan maar dat ik weet dat vrouwen normaal gezien een veel beter geheugen hebben dan mannen en dat ze dan allicht nog wel zal weten dat onze eerste kamersessie geen succes was. Ik wist het nog wel. Ze herinnerde dat inderdaad en gaf mij als reden dat het aan haar lag omdat ze die dag niet goed was. Ze voegde er in een adem aan toe dat ze vandaag super is.
    Kijk meisje, antwoordde ik haar nog (om haar nog duidelijker te maken dat een kamergang en zeker niet zou inzitten): als ik op mijn werk kom dan verwacht men dat ik presteer als anders en niet dat ik vanwege wat voor reden ondermaats presteer (dan moet ik maar thuis blijven).

    Ze liet nog ontvallen waarom ze dan zo lang bij mij heeft moeten zitten. Dat moest natuurlijk niet. Ze vroeg dat zelf, wat ik haar ook liet weten.

    Een beetje gefrustreerd liep ze weg en ging ze bij een vriendin zitten. Ik hoorde haar zeggen dat ik niet wou. (He don't want.) Dit omdat haar vriendin precies niet begreep dat ze zo lang bij een man zat en dan niet naar kamer ging.

    Pikant detail (en het was niet als grap bedoeld):
    Ze vroeg nog voor ze weg ging of ik haar dan geen fles champagne wou trakteren omdat we dan lekker gezellig samen konden zitten voor een hele tijd en dat er dan geen risico bestaat op een slechte kamersessie. Ja hallo! En als ze zat is en ik licht en we gaan dan naar kamer zou het dolle pret worden zeker . In Sinterklaas geloof ik al lang niet meer .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. Onderstaande 7 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (12 augustus 2011),Boy69 (14 augustus 2011),ButtinSky (13 augustus 2011),duivenmelker (12 augustus 2011),jacky pakutra (13 augustus 2011),MichelJ (13 augustus 2011),rmjhexe (12 augustus 2011)

  3. #27
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Bedankt voor je uitvoerige bijdragen, maar zou het niet handiger zijn, zeker nu je haar naam weer weet, hiervoor een topic onder haar naam te openen?

  4. #28
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    De mods mogen dat verplaatsen als hen dat het beste lijkt. Ik schrijf niet graag zulke dik tegenvallende sessies en wou het bescheiden doen en niet te opvallend. Tenslotte kan het altijd zijn dat iemand anders daar wel een klik mee kan opbouwen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  5. #29
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Tonny en Toby van World gesignaleerd in Mainhattan .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #30
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Nog over Claudia (hierboven door mezelf beschreven): ze ziet er wat koketter uit dan de andere dames .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  7. #31
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Nog over Claudia (hierboven door mezelf beschreven): ze ziet er wat koketter uit dan de andere dames .
    Klinkt als een typische S&F sessie: lang aan het lijntje houden en dan niet eens champagne voor haar kopen! Verbaasd me dat je niet nog paar uur met haar hebt gedanst!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  8. #32
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Zaterdag 17 september waren er ca. 50 dames aanwezig, de line up was verbluffend en ik ben toch echt wel wat gewend. Circa 20 ultradunne tot dunne zwartharige vnl roemeense pistolladies die allemaal kamergeschikt waren bevonden en dan nog een stuk of wat blonde pareltjes waaronder een hele mooie uit de Chech Republic. Helaas, deze snoeppot is niet leeg te krijgen. Ik was van 14 tot 18 uur en van 24 tot 02.00 uur in World gebruik makend van de combikaart. Maar daar was de line up beduidend minder, wel veeel meer dvps, ca 100 geschat. Zeker na 24 uur was de sfeer in World bedroevend voornamelijk als gevolg van grote aantallen getattooeerde bodybuilders klerekasten waar natuurlijk de weinige mooie meiden als bijen op honing op afvlogen en vervolgens lang blijven plakken. Gelukkig had ik rond 15 uur al een topsessie gehad in World met een Laura lookalike, extreem hoe die twee op elkaar lijken. Doordat na 24 uur alle zithoekjes geclaimd werden door de kleerkasten die dan a 250 tot 750 euro een fles dure champagne bestellen waarbij ook een bordje reserved op de tafel wordt gezet. Tegen 02 uur, rijkelijk laat voor mijn doen verliet ik de kolkende massa in World. De volgende keren zou het heel goed kunnen dat ik alleen Mainhattan aandoe en World even links laat liggen. Mainhattan is toch wel veel beter voor mij, meer mooie meiden en minder storende factoren.

  9. Onderstaande leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (20 september 2011)

  10. #33
    Geregistreerd
    4 december 2005
    Last Online
    10 oktober 2020 @ 13:40
    Berichten
    148
    Discussies
    1
    Thanks
    684
    Thanked
    140 in 44 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Zaterdag 17 september . Ik was van 14 tot 18 uur en van 24 tot 02.00 uur in World gebruik makend van de combikaart. Maar daar was de line up beduidend minder, wel veeel meer dvps, ca 100 geschat. Zeker na 24 uur was de sfeer in World bedroevend voornamelijk als gevolg van grote aantallen getattooeerde bodybuilders klerekasten .....Doordat na 24 uur alle zithoekjes geclaimd werden door de kleerkasten ........ Tegen 02 uur, rijkelijk laat voor mijn doen verliet ik de kolkende massa in World..
    Hallo Pistol Pete, ik was er zaterddag ook in World, van 2100h tot 05.00h. Ik herken jou quoto's hierboven niet. Hebben toch betrekking op FKK Wolrd of niet? Met 60 dvps was het wel op en van grote aantallen getattooeerde bodybuilders heb ik ook geen last gehad. Heb me ook na 24.00h prima vermaakt in de vertrekhal maar om het nu een kolkende massa te noemen. Zo zie je maar dat 2 beren op het zelfde moment in de zelfde club een heel andere belevenswereld hebben achteraf. Dit is echter geen nieuw veschijnsel op dit forum.(mijn bericht hoort eigenlijk op de site van fkkw maar is reactie op bericht op deze site).
    In Mainhatten waren waarschijnlijk meer meiden deze week omdat de IAA is in Frankfurt. In Palace, waar ik tot half 9 was, waren ook veel meer meiden dan normaal.

  11. Onderstaande leden hebben ButtinSky bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (22 september 2011)

  12. #34
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Die VIP-kamers hierboven. Blijft de onduidelijkheid of je daar nu meer per halfuur dient in te betalen of niet. Sommigen moesten dat, anderen dan weer niet (ik ook niet). Mogen de dames hier willekeur hanteren ?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  13. #35
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard actie

    wie du bereits weisst, haben wir von Sonntag bis Donnerstag unser Double Check-In nur für kurze Zeit!
    Kurze Zeit heißt: nur noch bis 03.11. – 1x zahlen – 2x genießen.

    Wenn Du Deinen Clubtag entspannt und zufrieden beendest, erhältst Du beim Check-Out eine Freikarte für die darauf folgende Woche (Sonntag bis Donnerstag). Auf dieser Karte wird der von Dir gewählte Wochentag ausgewiesen und berechtigt Dich zum kostenfreien Eintritt an diesem Tag.





    MONSTER PARTYVorankündigung: Am 05.11 findet unsere einzig aber nicht artige Monster Party statt.

    Wieder dabei:
    • Live-Shows: mit CARMEN RIVERA
    • Gang Bang: mit XENIA
    • Walk Acts
    • Monster Buffet




    Nähere Info´s und Überraschungen erhältst du in Kürze.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 oktober 2011 om 11:30
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  14. #36
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 16:18
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    En op de site van Laureen Pink http://laureen-pink.com/index.php?site=1002 staat:

    05-11.

    Vorabinfo: Voraussichtlich werde ich erstmalig im FKK Mainhattan zu Gast sein!

    Dat belooft vuurwerk!
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  15. #37
    Geregistreerd
    15 april 2012
    Last Online
    21 juni 2018 @ 10:29
    Berichten
    31
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    13 in 4 posts

    Standaard

    Ben opzoek naar afrikaanse of Aziatische dames.. kan ik deze hier vinden? Zo ja hoeveel kan ik er vinden (en op welke dagen indien van toepassing)??

  16. #38
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Iemand al ervaring of de prijsdaling ook gelijk staat met verminderde kwaliteit van de wellnessfaciliteiten, eenvoudiger eten en minder mooie dames ?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  17. #39
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Last Online
    15 november 2022 @ 17:46
    Berichten
    115
    Discussies
    0
    Thanks
    64
    Thanked
    198 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Iemand al ervaring of de prijsdaling ook gelijk staat met verminderde kwaliteit van de wellnessfaciliteiten, eenvoudiger eten en minder mooie dames ?
    Vermits ik hier nooit eerder was weet ik niet of de kwaliteit van de wellness, het eten en de dames minder geworden is, maar ik denk dat dat haast niet kan.
    Meestal ga ik naar Palace of World als ik in de buurt van Frankfurt ben, maar deze keer koos ik er voor om Mainhattan maar eens te gaan verkennen. Dat viel gigantisch goed mee. Wellness, eten en ...allerbelangrijkst .....mooie dames waren van een zeer hoog niveau. Ik schat dat er een 30-tal dames "splitternackt" rondliepen, met daarbij misschien hoogstens 1 of 2 waar ik niet direct een kamersessie zou mee zien zitten. De keuze uit prachtige dames was dus groot en ... moeilijk :-) Enig minpuntje is dat er relatief weinig geanimeerd wordt en dat er geregeld een groot aantal dames zich in de rokersruimte ophoudt, waar ik als niet roker niet direct binnen kom. Uiteindelijk een eerste sessie gehad met Ella uit Spanje, eigenlijk omdat zij de eerste was die toch wat meer animeerde op de sofa n haar voorgansters die braafjes naast mij kwamen zitten. Elly gedroeg zich een beetje als een losbol, was niet te benauwd om onder mijn handdoek te voelen en met wat op te geilen en duwde mijn hand steeds opnieuw op haar mooi poesje. Ik kon dit wel apprecieren, dus, hop de kamer op. Daar werd het een lekkere sessie met een prima blowjob een energieke cowgirl gevolgd door doggy tot het eind. Nadien nog wat nasoezen en met haar poesje gespeeld waarbij ze heftig en luidruchtig ( maar duidelijk gefaket ) klaar kwam. Al bij al toch een mooie sessie. Nadien gebruik gemaakt van de prima wellness ( kruiden sauna ) , wat gerelaxed en nog wat lekker gegeten. Het liep al tegen 3:00 aan en om 4:00 was sluitingstijd. Dus nog wat in de lounge gezeten en zitten denken of ik er nog een sessie zou bovenop doen of gewoon rustig zou vertrekken. Omdat er nog zoveel eye-candy rondliep me toch nog wat in de sofa's geploft en nog wat rondgekeken naar al die mooie dames in de hoop terug de dame te spotten die ik eerder op de avond al had gezien, maar nu al een hele tijd niet meer had gezien. Opeens kwam ze van de "zimmer" terug en nadat ze zich had opgefrist zat ze op een sofa wat verderop. Ik wenkte haar om bij mij te komen zitten, wat ze ook deed. Juliette is een knappe Roemeense met kort zwart haar, een perfecte body en mooie borsten. Na wat "smalltalk" op de sofa me dan toch beslist om voor sluitingstijd nog effe met haar te kameren. Dat was hemels. Echte tedere en rustige GFE. Fantastische blowjob gevolgd door langzame missio. Super. Enig minpuntje. Het was pokkewarm in de kamer dus droop er bijna meer vocht van mijn lichaam dan uit mijn knuppel :-) Toen we terug in de lounge aankwamen was het er compleet leeg. Iedereen was reeds verdwenen want het was inmiddels 4:00. Dus nog vlug een douche genomen en dan ook vertrokken. Hopende dat ik hier snel nog eens terug kan komen vooraleer Juliette in juli met vakantie vertrekt. Heel mooie club, met heel mooie faciliteiten en een fantastische line-up. Iets minder animeren dan in Palace of World, maar line-up zeker even goed, ik vond hem zelfs beter dan diegene van twee weken terug in World. Een aanrader dus ! Ik ga er zeker graag nog eens terug als de kans zich voor doet.

  18. Onderstaande 4 leden hebben bart_007 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 4 juni 2012),bergm550 (15 juni 2012),Megaboob ( 4 juni 2012),satanic surfer ( 5 juni 2012)

  19. #40
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard FKK Mainhattan, 10-6

    Op de heenreis naar Kiev even bij FKK Mainhattan binnengewipt. Een korte passage uit een langer verslag wat nog wel online komt:

    Nog één dag voor vertrek naar de Oekraïne. ’s Ochtends opgestaan met een enorme kater na het verlies tegen Denemarken. Eigenlijk had ik helemaal geen zin om te gaan, de kansen op een succesvol EK was enorm afgenomen met wedstrijden tegen Duitsland en Portugal in het vooruitzicht. Moest ik wel gaan? Ja, natuurlijk. Een wedstrijd tegen Duitsland op een EK is altijd speciaal en ik wilde, in Kiev was ik al eerder geweest, Kharkov ook wel een bezichtigen. Maandagochtend vroeg had ik de vlucht van Frankfurt naar Kiev, dus besloot ik maar een hotel te boeken en zondagavond alvast richting Frankfurt te rijden. De rit naar Frankfurt verliep zeer spoedig, erg weinig verkeer op de weg, waardoor ik rond 20.30 uur bij het hotel kon inchecken.

    Terwijl ik op me kamer wat aan het ipad-en ben besef ik me ineens dat ik waarschijnlijk wel heel dicht bij FKK Mainhattan ben. Een blik op een kaart liet me zien dat ik hemelsbreed nog geen kilometer van Mainhattan was. Snel even onder de douche gesprongen en naar de club gereden. Iets over 21 uur kwam ik binnen en het bleek behoorlijk rustig te zijn, net als de vorige keer (al weer bijna een jaar geleden). Aangezien het nog zeer aangenaam weer was ging ik buiten in de tuin een dutje doen om even uit te rusten van de autorit. Veel rustig had ik niet, om de paar minuten kwam er een DVP informeren of er geld te verdienen was. Hoewel het niet bomvol MJ-meisjes zat in Mainhattan liepen er toch wel enkele interessante meiden rond, de meesten met lange zwarte haren en één met natuurlijk blond haar. En precies die laatste bleef in mijn kop zitten….

    Na wat uitgerust te hebben besloot ik om naar het restaurant te gaan. Het eten zag er prima uit, er was volop keuze en het smaakte meer dan prima, niks op aan te merken. Terwijl ik aan het eten was kwam dat “ene” blondje voorbij lopen, ze lachte, knipoogde en liep weer verder, ze deed me denken aan Larissa ex-PHG, niet zo zeer haar uiterlijk, maar mee haar gedrag en dat beviel me wel .

    Nadat ik me buik vol gegeten had ging ik opzoek naar haar, maar zag d’r nergens. Dan maar wat sigaretten roken in de speciale ruimte die er in Mainhattan is. Hier zat het trouwens vol met meiden die, wegens gebrek aan ijsberen, ook de ene naar de andere sigaret weg paften. Ineens zie ik het blonde meisje ook binnenkomen en ik knikte direct naar haar van “kom maar hier zitten”. Roxanna bleek een zeer aangenaam gezelschap te zijn. In tegenstelling tot veel andere meiden totaal niet jagerig, maar eerder relaxt. Nadat we allebei de sigaret ophadden vroeg ze me of ik met haar ergens anders wilde gaan zitten, ergens waar het wat rustiger was. Ik stemde in en dacht dat ze bedoelde om op kamer te gaan, maar ik had het fout. We zochten een bankje in een rustige hoek, zodat we van niemand en niks last hadden. Een kleine drie kwartier zitten we te lullen over van alles en nog wat. Aangezien het inmiddels al 23 uur was (en ik de volgende ochtend om 6 uur op moest staan) was het de hoogste tijd om te gaan kameren. De kamersessie met Roxanna was fenomenaal, de perfecte combinatie tussen GFE en PSE. Voor zo’n meisje zou ik zonder probleem 350 km rijden, maar helaas heeft ze geen plannen om langdurig in Mainhattan te blijven, volgens eigen zeggen zou het er te rustig zijn. Waar ze naar toe wil (of moet) weet ze nog niet, maar ze heeft me beloofd om me via SMS op de hoogte te houden, laat ze maar naar NRW komen . Na ruim 2 uur sprong ik, ruim 200 euro lichter, onder een verfrissende douche. Ik besloot om nog even wat te drinken en dan terug naar het hotel te gaan. Terwijl ik nog aan de bar hang komt Roxanne ook weer terug de bar in en loopt naar me toe. Ze was moe en vroeg of ik nog even bij haar kwam zitten. Eigenlijk vond ik het wel mooi geweest, maar aangezien ik weer verliefd was geworden besloot ik om haar niet alleen te laten en haar nog even gezelschap te houden. Na twee Wodka Red Bull komen we allebei weer een beetje tot leven en Roxanna begint maar te ratelen en ratelen. Zonder dat ik het in de gaten had bleek het al 3.15 uur te zijn . Van slapen zou deze nacht niks meer terecht komen en dus besloot ik maar tot het einde in Mainhattan te blijven. Iets voor 4 uur in de ochtend neem ik afscheid van Roxanna en ga terug naar mijn hotel een paar minuten verderop. Ondanks dat het erg rustig was in Mainhattan kan ik bijzonder positief terug kijken, mede…of eigenlijk voornamelijk dankzij Roxanna….

  20. Onderstaande 4 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (15 juni 2012),Cupido (15 juni 2012),Megaboob (15 juni 2012),satanic surfer (16 juni 2012)

  21. #41
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Sinds enige maanden zijn er nieuwe eigenaars die deze zaak runnen. De eerste belangrijke stap die zij ondernomen hebben: prijsdaling. Van € 59 naar € 50 (€ 45 voor 13:00). Ik koos een rustige dag uit om de zaak eens te verkennen: een zondag. Eens kijken of de prijsdaling zijn effect heeft op de service in negatieve zin.

    Om kort te zijn: de service is nog even hoog als voorheen. Daar is niet aan geknabbeld. Lees gerust meer.

    De ontvangst is vriendelijk. Het personeel is overgenomen. De Finse sauna wordt opgevrolijkt met achtergrondmuziek: romantische hete muziek). Er is zelfs aan de faciliteiten in goede zin veranderd. Zo is het buitenzwembad nu lekker verwarmd. De tuin is opgesmukt met tentjes en zo. Het eten is nog steeds continue te verkrijgen en heeft ook weer een opwaardering gekregen. Als ontbijt kon je onder andere uit het volgende kiezen: warme croissants met hesp en kaas, warm- en koudbuffet, fruitschaal met vele fruitsoorten zoals kiwi, banaan, meloen, aardbeien, druiven...). De flat screen in het restaurant is weg. De club is nog altijd rookvrij (behalve het kleine gedeelte achter glas in de bar). Uit de koffieautomaat kan je ook Amaretti krijgen (straffe soort koffie, zoals espresso).

    Ik had nog niet direct honger omdat ik op hotel al ontbeten had. Ik begon na de verkenningsronde de dag met een saunarondje. Sauna, koude douche en heerlijk wat zwemmen.

    Bij het zwembad maakte ik kennis met Carla en Ela. Toen ik wat aan het uitrusten was in een overkapte buitenstoel, kwam Carla erbij zitten. We hebben een gezellig praatje gemaakt maar Carla was niet mijn type dame. Tot een kamergang kwam het dus niet.

    Het werd nu wel tijd om aan de ontbijttafel te gaan zitten. Tijdens ruime ontbijturen is er nu altijd bediening in het restaurant aan de bar. Je kan er je drank bestellen (ook fruitsap, dat enkel tijdens het ontbijt inbegrepen is in de prijs; voorheen altijd betalend) maar ook vragen om een eitje te bakken. Na het ontbijt wisseld het eten telkens. Omstreeks 15:00 is het pizzatime à volonté. Ook het dessertenbuffet staat vanaf dan klaar en ook de soep.

    Bijna gewoontegetrouw ga ik na het eten wat broebelen in de HWP. Buiten was het aan de frisse kant voor de tijd van het jaar maar de schuiframen rond de HWP waren open. Je zat dus als het ware in een buiten-HWP. Zalig!

    De eerste uren op deze zondag waren er ongeveer 20 dames aanwezig. Niet slecht toch voor de eerste uren op een zondag. Ik was blij verrast. Helaas nog niet de mooiste.

    Carla deed nog enkele verwoede pogingen om mij heel close en privé bij haar te krijgen maar tevergeefs.

    Ela, ze had wel iets maar tegelijkertijd ook iets dat mij van haar afstootte. Ze was nochtans heel attent op een gegeven moment. Toen ik in de Finse sauna zat kwam ze even binnen om wat water op de hete stenen te gieten. Ik was haar erg dankbaar. Het geurde enorm lekker. Het was nu wel even doorbijten in die sauna. Ze had er pertang (Vlaams voor nochtans) niet veel opgegoten. Ik kon het van haar echter niet weigeren. Zelf ben ik niet de eerste om sauna's te bevochtigen.

    Een lange slanke dame met lang zwart haar, wiens naam ik vergeten ben maar waarvan ik nog wel weet dat het op kamer een catastrofe was, was een man in de HWP aan het verleiden en lukte daar nog in ook. Ze weet wel waar ze moet zijn. Ze heeft kattenpootjes als tatoe.

    Ina (of klinkt als) gaf me een werpkus terwijl ik in de sauna zat. Ze kreeg er eentje terug. Ze keerde terug en deed teken of ik niet uit de sauna wou komen. Ik knikte van nee.

    Na een rustpauze genoten te hebben, verdween ik weer in de bio-sauna. Op dat moment zo niet direct dé dame van mijn leven in de omtrek. Ik zat er nog niet goed en wel in of er verschijnt ineens een superknappe dame ten tonele. Ze moet dat aan mijn gezicht gezien hebben want ze kwam wat dichter om goedendag te zeggen maar ze had het verstand om de saunadeur niet zomaar open te doen om een stomme kamervraag te stellen. Ik krijg het ervan als dames de saunadeur opendoen, de kou binnen laten, om gewoon te vragen of ik met haar niet op kamer zou willen gaan.
    Wat later komt een vieze dikke man uit de douche. Deze man zoekt direct toenadering tot mevrouw. Ze keek nauwelijks naar hem en er kon deze keer geen lach af. Ze ontweek de man snel. Wat een verschil. Niet veel later papte ze aan met een jonge gast maar die zag ik teken doen dat hij geen zin had om met haar op kamer te gaan. Wat kan het leven soms hard zijn.

    Julie, ja dat bleek haar naam te zijn. Ik kwam ze weer tegen op haar jachtterrein: de wellnessarea. Ik wilde mijn saunarelaxing helemaal compleet afrondden. Nog even in het stoombad dus. Zij stak echter stokken tussen de wielen.

    De stoombadsessie moest dus maar even wachten.

    Intussen was het stralend weer en kon ik na het stoombad en wat zwemmen, genieten van de prachtige tuin. Ik kreeg het gezelschap van Nathalie. Ze komt op mijn schoot zitten. We hadden het best tof met mekaar maar ik moest haar opbiechten dat ik nog niet zo lang een kamertje gedaan had en dat ik na de stoombadsessie erbij zeker nog even wat rust nodig had. Moest ze compleet mijn type geweest zijn, was ik allicht toch op kamer vertrokken. Het zat wel goed tussen ons. Ze probeerde niet te laten merken dat ze teleurgesteld was maar ik zag het toch.

    De vriendin van Ela probeerde mij wat later ook nog tot een kamer te overhalen maar ook dat lukte weer niet. De voorstelletjes waren de gekende: samen wat in de kino gaan liggen, een praatje gaan maken in een sofa in de bar....

    Terwijl ik dan ook effectief in het wellnessgedeelte in een ligzetel wat op adem aan het komen was, kwam Erika pardoes, zonder glimlach of woord, op mij gekropen. Een zeer directe vraag moest naar een kamer leiden maar dat pakt bij mij natuurlijk verkeerd uit. Het was overigens precies de zus van Carla maar dan wat molliger en met een bril op.

    Wie ik van de hele dag niet gezien heb, is een duvelse dame die iedereen voor het kameren in haar val doet tuimelen met groot GFE-gedoe en die op kamer amper de basic service haalt. Haar had ik graag ontmoet. Misschien was ze toevallig afwezig, misschien is ze moeten verhuizen naar een andere club? In elk geval had ik haar een koekje van eigen deeg willen laten proeven. Niet dus.

    Wat later in het zonnetje in de tuin was het ook weeral een groot liefdestafereel. Kristina komt bij mij tussen mijn benen zitten in de ligzetel in de zon om mij te beginnen verleiden. Naast mij probeert een Afrikaanse dame met haar hele trukendoos een andere man te verleiden en Julie verkrachtte bijna nog een andere man, vlak achter mij. Ik probeerde Kristina duidelijk te maken dat ik eigenlijk een hongerige maag begon te krijgen. Ik zou me tegoed mogen doen aan haar poesje op kamer. Ik moest haar teleurstellen. Daar zou mijn grote honger niet mee gestild zijn.

    Het avondeten was heel erg lekker. Onder andere: hinde, eendenbout en eendenfilet. Een ruim assortiment van koude groenten, kroketjes, rijst en frieten.

    Na het eten probeerde Kristina buiten op een bankje aan het zwembad nog een keer, terwijl ik mijn koffie nog aan het opdrinken was. Trop is trop. Ik liet haar weten dat als de tijd rijp is ik haar wel zal komen opzoeken. Ik zat daar overigens niet zomaar. Ik had goed zicht op Julie die bij drie mannen gekropen was, in de hoop dan toch minstens één van hen voor haar te kunnen winnen. Ik weet dat het een totaal foute boel is maar ik was enorm geïnteresseerd in Julie. Het meest gekke van al was dat het wederzijds was. Zij zat daar bij die drie mannen en enkele keren keek zij ook naar mij. Zij zag mij zitten bij Kristina.

    In de avond liep het aantal vrouwen op tot een stuk of 40. In de avond lag de club op een gegeven moment ook volledig plat. Niet omdat de elektriciteit uitgevallen was of zo maar omdat de voetbal begonnen was. De finalematch van het EK. De meeste vrouwen hadden een partner gevonden om t.v. te kijken. Precies als thuis met je vrouw. Enkele vrouwen zaten nog apart aan de bar. Enkele mannen waren ook niet geïnteresseerd in voetbal. Ik was bij die mannen en kreeg het bezoek van een "ferm wijf". Door de dag heen had ze me niet zien staan, nu wel. Op voorwaarde dat we de luxe suite zouden betrekken, wilde ik op haar avances ingaan. Ik heb er hoegenaamd geen spijt van gehad en twee trams later dan gepland door moeten nemen. Ze was super !

    Al bij al genomen is Mainhattan zeker geen club voor heren die gejaag haten of niet nee kunnen zeggen. Anderzijds is het ook zo dat je in Mainhattan behoorlijk wat kans maakt om een dame te treffen die mindere service geeft op kamer. Het is aan de beer zelf om het kaf van het koren te scheiden. Dan kan je in Mainhattan een hele leuke tijd beleven. Qua optic moet Mainhattan zeker niet onderdoen voor Sharks, World, Oase... Mainhattan is nog een stuk beter qua optic. Tenminste toch voor heren die vallen op die typische slanke Roemeentjes .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  22. Onderstaande 6 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (15 juli 2012),dbd67 (15 juli 2012),Megaboob (15 juli 2012),MichelJ (16 juli 2012),satanic surfer (15 juli 2012),vrije jongen (15 juli 2012)

  23. #42
    Geregistreerd
    31 januari 2012
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:35
    Berichten
    341
    Discussies
    4
    Thanks
    979
    Thanked
    263 in 131 posts

    Standaard

    Bedankt voor jouw verslag S&F nu zit ik te twijfelen om Oase toch in te ruilen voor Mainhattan als ik mijn Hessen tour ga doen.

  24. #43
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Ik weet niet precies wanneer je bent geweest, maar de prijs is inmiddels weer 60... maar nu weer inclusief bier (eerder was dat afgeschaft). Tussen 11 en 12 heb je nu happy hour inkom voor 45, maar dan weer zonder bier... ze zijn een peetje aan het 'Planet-Edenen' met de prijzen dus.

  25. #44
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Het verandert er snel. Ben er pas geweest. Voor mij blijft het overigens € 45 want ik drink doorgaans geen bier in saunaclubs en ben doorgaans voor 12:00 in de clubs. Dat Planet-Edenen is niet goed, als je het mij vraagt. Klanten houden niet van telkens nieuwe regels bij elk nieuw bezoek en nog minder van (onaangename) verrassingen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  26. #45
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Last Online
    15 november 2022 @ 17:46
    Berichten
    115
    Discussies
    0
    Thanks
    64
    Thanked
    198 in 48 posts

    Standaard

    ik was er iets meer dan een maand geleden en toen was alles nog 50 Euro. Inkom 50, half uurtje 50. Simpel.
    Als ik Mainhattan vergelijk met de 60 Euro van World en de 75 van Palace dan is 50 Euro een correcte prijs.
    World is wel een eind groter en heeft in aantal ook een grotere line-up, dus 60 Euro World en 50 Euro in Mainhattan lijkt me correct.
    Palace daar zien ze me niet meer na een eerdere rip-off. Dame hield zich niet aan wat prijs/tijd afgesproken was + 75Euro eintritt : ook al is het een mooie tent met een fantastische keuken, 75 Euro is me toch wat te veel...we komen ten slotte niet hoofdzakelijk voor de lekkere keuken.
    De nieuwe prijzen in Mainhattan zullen me in het vervolg toch maar voor World doen kiezen vermoed ik, zeker met goed weer want het aussengelande in World is toch wel serieus meer dan in Mainhattan. Samenvattend : Happy Hour aan gereduceerd tarief : prima, maar ik kan er toch zelden gebruik van maken vermits ik eerder een avondbezoeker ben. Dat dit dan met of zonder alcoholische dranken is kan me maar matig interesseren vermits ik toch een non alcohol / spa rood beer ben. Als echter de gewone eintritt omhoog gaat van 50 naar 60 als compensatie voor de verlaging naar 45 bij happy hour, dan zal ik hoogstwaarschijnlijk vanuit Frankfurt naar het noorden/World karren ipv naar het oosten/Mainhattan.

  27. #46
    Geregistreerd
    20 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 12:24
    Berichten
    189
    Discussies
    11
    Thanks
    193
    Thanked
    278 in 63 posts

    Standaard

    Aangezien ik naar de Ibiza party ging ben ik vrijdag avond even wezen kijken in Manhatten. Heb weliswaar 2 goeie sessies gehad (weet niet meer met wie), maar er waren circa 15 beren en 15 berinnen in deze FKK. Het is wel een mooie club, maar gezien de bezetting op een vrijdagavond zal ik de volgende keer eerder naar Oase gaan voordat ik naar World ga.

  28. #47
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ontvangen door een theke waarmee ik direct in bed zou willen duiken. Ze legde me nog even de prijzenpolitiek uit. Promo-inkom à 45 euro exclusief bier of € 60 inclusief bier. Vandaag een keer meer een handdoek komen halen dus.

    Ik ben na een drankje en na een douche maar meteen gaan zweten in de Finse sauna. Was het toeval of hebben ze er bewust voor gekozen om de sensuele achtergrondmuziek weg te laten in de Finse sauna? Eender met de geuremulsie. Het was gewoon water dat je kon opgieten.

    Na de sauna een koude douche genomen en wat gezwommen in het verwarmde buitenzwembad. Terwijl ik mij aan het afdrogen was, kwam ik in contact met een knappe dame. Ik ben haar naam vergeten. Wanneer ik ze wat later weer tegen het lijf liep, was ik als lucht voor haar. Allicht had ik direct met haar op kamer moeten gaan. Geen probleem, mijn zinnen stonden toch al op een andere knappe dame en Maya. Maya zag ik binnenkomen toen ik binnenkwam in haar gewone kledij. Ook dan mocht ze er meer dan wezen.

    Omstreeks 12:00 waren er ongeveer 20 dames voor ongeveer 10 beren op deze zondag. Feest voor de beren dus. Er zaten trouwens best al heel wat mooie vrouwen tussen. Leuk. In de meeste clubs komen de pareltjes pas binnen met de tweede shift.

    Na de sauna heb ik mijn maag gevuld met het weeral hele lekkere uitgebreide ontbijt. Soms vraag ik me zelfs af of het niet met wat minder kan. Op de meeste doorsnee overnachtingsplekken krijg je niet zo'n uitgebreid aanbod als hier. Tijdens het eten kwam Nigeriaanse Jennifer bij mij zitten. Ze werkt nu in Mainhattan in plaats van in Sharks. Een leuk onderhoudend praatje gemaakt.

    Vandaag was het een mooie dag buiten. Heerlijke temperatuur. Niet zoals momenteel. Ze hadden regen afgeroepen dus het waterzonnetje was hartelijk welkom.

    Na het eten wat uitbuiken in de HWP. Alle deurramen waren geopend en tot een harmonica geplooid. Zo zat je eigenlijk gewoon in een buiten-HWP. Julie kwam even gedag zeggen. Ze zei dat het weeral lang geleden was dat ik nog eens in Mainhattan was geweest. Een maand. Is dat lang?
    Vanessa kwam ook eens polsen aan de HWP. Ze wou zelfs mee in de HWP kruipen. Ik heb er voor bedankt. Dat ze hoegenaamd die vraag nog aan mij durft stellen. Zo'n bedroevende sessie dat ik daar mee had. Soms stel ik mij toch de vraag of de dames komedie spelen of écht niet beseffen hoe inspiratieloos ze bezig zijn op kamer. Zij zei trouwens ook dat het lang geleden was. Ze ging zelfs nog een stapje verder en vroeg waar ik gisteren was.

    Tijdens een verkenningsrondje zag ik madam met haar kattenpootjestatoe weer rondlopen. Tenzij je even snel gepijpt wil worden en rap een standje of twee wil doen en na 15' de kamer weer uit wil, moet je daar afblijven.

    Ik wilde wel een keer naar bed maar ik vond nu net geen van mijn favo's. Maya had ik zien binnenkomen in haar vrijetijdskledij maar ik vond daar geen spoor van terug. Heel de vroege namiddag trouwens al niet. Spookt het hier?

    Terwijl ik even in de zon nog wat was gaan zitten, stapt Julie regelrecht op me af. Ik was al behoorlijk geil op dat moment maar wou dat niet meteen laten blijken. Ze moet gedacht hebben dat ik uit het water een makkelijkere prooi zou zijn voor haar. Ze kwam in mijn schoot zitten en niet veel later lagen we in mekaars lichamen verwikkeld in bed in een kamer aan de kino.

    Met Julie was het weeral zoals het moet zijn. Een aanraadster! In Mainhattan is het een beetje zoeken naar dames die een perfecte service geven maar in welke club is dat niet (uitgenomen PSR)? Mooie dames genoeg. De combinatie stunner/perfecte service gaat nochtans hand in hand in Mainhattan als je niet gewoon naar de eerste de beste dame "sleutel" roept.

    Vlak na mijn uursessie met Julie, rustte ik wat uit, buiten in het zonnetje en probeerde een dame mij te verleiden. Zonder succes uiteraard.

    Chinezen, Chinezen, Chinezen.... Ik vraag me af waar ik naar toe moet tenen om deze mensen niet tegen te komen. Je ziet ze overal. Ze spreken vaak Engels dus zijn het niet niet-ingeburgerde Duitsers, veronderstel ik dan maar. Vaak zijn ze met groepjes. Niet dat ik me stoor aan deze mensen maar het valt me op dat zij van heinde en ver neerstrijken in de blijkbaar bekende saunaclubs in Duitsland (over heel de wereld). Tijdens mijn zesdaagse kwam ik enkel in Van Goch geen Chinezen tegen.

    Acrobaten, mannen met een vijs kwijt, ook geen eigenaardigheid meer. In Sharks was een man met zichzelf aan het spreken in het zwembad, afwisselend met handstand oefenen in het zwembad. Vandaag in Mainhattan liep een man compleet naakt door de bar, lounge, tuin, overal... met een plastiek zak van Lidl in zijn hand. Hij maakte vele korte praatjes met de dames maar trok er nooit mee op kamer. Ik schatte de man eind de 70. Misschien had hij perverse voorstelletjes? Nog een andere oude man zat meer dan een uur in het zwembad met een dame. De dame had duidelijk koud maar dacht enkel aan de centjes. De oude man was niet met haar gaan kameren, bleek later. Hij wou gewoon een uur een dame in het zwembad langs zijn zijde. Hij bleef zelfs erg braaf in het zwembad. Toch als ik in zijn buurt hing. Tijdens het avondeten zou blijken dat deze man een stinkend rijke gepensioneerde man uit Londen was die zo goed als 3/4 van zijn leven doorbracht in Duitsland tussen de DVP's. Hij bezoekt niet alleen saunaclubs (ik denk dat hij er meer kent dan wij allen tezamen) maar ook stripteasetenten enzovoort. Een wandelende DVP-gids. Uiteraard stelde ik vele vragen. Dit was mijn kans om over deze materie ook nog wat bij te leren.

    Nicole kwam ook nog even bij me zitten. Ze kwam ook even polsen maar ik was niet van plan om nog op kamer te gaan voor het avondeten. Ze probeerde nog met een massage voor te stellen. Ik had al mijn twijfels over dat ze misschien wel eens een professionele dame zou kunnen zijn. Door over die massage te beginnen werd mijn vermoeden alleen maar versterkt. Haar aanrakingen waren nochtans magisch.

    Voor het eten wou ik nog even in de bio-sauna gaan. Na het zwemmen lachte ik eens lief naar een prachtige dame. Ik doe dat altijd. Ik lachte enige minuutjes later weer eens lief, toen ze weer passeerde. Ze kwam nu bij me. Ze kon eigenlijk alleen maar Spaans spreken. Een vlot gesprek startte dus niet op. Niet dat ik om te praten op kamer trek maar toch.... Een andere dame wou mij in de ligzetels aan de HWP in het openbaar beginnen te pijpen. O.k., dat moet al eens kunnen maar dan door een dame die 100 % mijn type is.

    Tijdens de BBQ geraakte ik nog in gesprek met een Duitser en kwam het gesprek toevallig op Julie. Hij kon volledig beamen dat zij een toppertje is. Hij wil met geen andere dame meer gaan kameren (en ik denk dat hij in een sukkelstraatje is gekomen; verliefd aan het worden is op haar).

    In Mainhattan begint de BBQ op het gewone etensuur en gaan ze door tot ongeveer 20:00 à 21:00. Na dit uur staat er binnen in het restaurant weer warm eten op je te wachten maar dan uitsluitend vegetarisch.

    Om ongeveer 20:00 komt Xenia in de bar bij mij hangen. Ze maakt direct een super professionele indruk op mij. Je kent dat wel. Vanuit een plek in de omgeving starten, regelrecht op het doel aflopen en de flapuit en grappige meid uithangen. Welbespraakt en vrolijk doen maar toch na wat traditionele vraagjes al stiekem met de kamervraag afkomen draven. Nee, bedankt. Xenia was de tweede dame die mij onlangs vertelde dat haar ogen van kleur veranderen alvolgens bijvoorbeeld de weeromstandigheden, stress.... Ik wist niet eens dat dat mogelijk was. Xenia was weggelopen bij een vriendin van haar. Ze wou dus natuurlijk even laten zien dat ze die man (ik dus) eens snel zou inpakken. We grapten nog wat over de woorden: "vielleicht später" en "maybe later". Woorden die dames niet graag horen. Zij stelde echter zulke vragen waarop het enorm moeilijk was om niet te antwoorden met die korte zinnetjes. Uiteindelijk zei ze zelf deze woordjes toen ze bij me wegging, een beetje gedegouteerd omdat ze me niet had in 1, 2, 3. Toch leuk als jij bepaalt wanneer en aan wie je het geld uitgeeft in plaats van dat je afhankelijk bent van iemand zijn beslissing daaromtrent. Ze kon heel in het begin al niet lachen met mijn uitspraak dat ik naar TV aan het kijken was naar de sportmatchen, terwijl ik onder de TV zat en er eigenlijk niets kon van zien.

    In de loop van de avond was het damesaantal gegroeid tot een stuk of 40 voor nog steeds minder mannen.

    Verder: airco in de bar en de muziek was geen gezeik en stond ook niet te hard.

    In de bar wou 's avondslaat nog een dame met mij gaan kameren. Ze kwam op mijn schoot zitten in een sofa in de bar maar zij was totaal mijn type niet. Veel, veel te lang.

    Bij het buitengaan weer een vrolijke verrassing. Alweer een theke waarmee ik nog wel effe de lakens mee wou delen. Ik zei haar dat ik best nog wat langer in de club wou blijven als.... Ik kreeg al veel minder zin toen ze bij het doorsnijden van mijn bandje vroeg of ze mijn lul er ook moest afsnijden. Lugubere humor, als je het mij vraagt .


    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  29. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (19 augustus 2012)

  30. #48
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch sfeerimpressie

    Na een vriendelijke ontvangst en na me omgekleed te hebben ben ik eerst een fruitbordje gaan eten. Er was keuze te over. Ananas, aardbeien, banaan, appel, appelsien, meloen, sterfruit....

    Daarna even gaan zweten in de sauna en natuurlijk een beetje "aufguss" opgegoten. Niet te veel want dan hou ik het niet meer uit. In Mainhattan is er goedgeurende olie ingedaan. Daarna onder de koude douche buiten gaan staan. De vrouwen die binnen toevallig passeerden, zag ik bedenkelijk kijken. Het was vandaag zwaar bewolkt weer en maar net 20° C. Daarna nog wat baantjes (die erg kort zijn in Mainhattan; zo kan je er snel veel trekken) gezwommen in het verwarmde zwembad.

    Na zo'n inspanning verdient een mens wat rust. Jennifer (ex-Sharks; Zuid-Afrikaanse) lag in het tweepersoonsbed in het wellnessgedeelte. Ze lag dwars in bed. Ik ben er dan maar dwars naast gaan liggen. Zo lagen we daar eventjes. Ze was niet erg spraakzaam en verdween al snel. Die moet zich zeker afgevraagd hebben wat ik naast haar in bed kwam doen. Ik ken ze al vrij lang en ben er nog nooit mee naar kamer geweest. Ergens ben ik niet meer zo voor Zuid-Afrikaanse dames; die tijd is over. Toch zag ik wel iets in haar. Hoe langer hoe meer. Dat ze normaal altijd vrolijk en goedlachs is, zal daar zeker ook mee te maken hebben. Ze is geen stunner. Zij moet er rotsvast van overtuigd geweest zijn dat ik nooit met haar zal gaan kameren. Ze had dan natuurlijk liever gezien dat iemand anders bij haar in bed was komen liggen, vermoed ik.
    Ergens in de loop van de avond stelde ik haar de vraag of ze ineens iets tegen mij had. Dat was niet het geval. Ze heeft me gewoon afgeschreven. Geen probleem, geen erg. De mooiste is ze niet, de lelijkste ook niet. Ik wil maar zeggen dat er nog andere opties te over zijn.

    Ik bleef nog maar even op het bed liggen. Lang lag ik niet alleen. Ach, ik weet dat wel, de dames denken dan dat je dringend seks nodig hebt en aan het vragen bent dat er een dame naast je zou komen liggen en gênante voorstellen begint te doen. Ik was echter gewoon wat aan het rusten. De dame die afkwam en naast me kwam liggen kon dat natuurlijk niet weten. Massage? Seks? Het was zowat het enige dat ze vroeg. Nee, ik was gewoon aan het uitrusten. Zij wist dat dus duidelijk niet.

    Intussen had ik stilaan terug een beetje honger gekregen. Het was toch weeral geleden van in mijn hotel (het ontbijt). Na twee grote muffins (een bleke en een zwarte) en twee minikoffiekoeken met wat druifjes erbij, had ik weeral een volle maag.

    Als niemand me tegenhoudt volgt dan wat “ge-uitbuik” in de HWP. Van op het droge keek een dame mij met veel pretentie aan. Dat kan ik ook, dus.... Later bleek ze best lief in de omgang met mannen. Nog een die een pik op mij heeft. Vooruit, straks schiet er hier geen enkele dame meer over die nog met mij naar kamer wil. Gelukkig kan je hier erg goed relaxen.

    Omdat ik gisteren in ROM twee goede sessies had, plande ik niet echt zo onmiddellijk al een kamergang. Zolang de dames mij dan niet attaqueren....

    Ik genoot dus nog eens van een rondje sauna. Dit keer in de aangename milde heerlijk geurende bio-kruidensauna.
    Een dame die helemaal mijn type niet was, komt vervaarlijk dicht in de buurt van de sauna en de saunadeur. Als er iets is waar ik een hekel aan heb, is het wel dat een dame zomaar de deur van de sauna opent om goedendag te zeggen. Ik keek dus weg van haar maar zag vanuit mijn ooghoeken dat ze absoluut een antwoord wou op haar goedendag. Ik knikte dan maar eens vriendelijk en keek ongeïnteresseerd weer meteen weg van haar. Wat een geluk. Ze liet het hierbij.
    Ondertussen wandelden twee erg prachtige dames naar buiten. Niet enkel zowat de mooiste van de club maar ook nog eens "hete brokken" om met dit weer een sigaretje buiten te gaan roken in plaats van in de verwarmde rookkamer van Mainhattan. Langs een van de twee dames zat al gauw een man. In eerste instantie dacht ik dat de andere dame volledig mee in het gesprek was geraakt maar dat bleek niet het geval te zijn. Ze voelde zich allicht het vijfde wiel aan de wagen. Ze zat dan ook voortdurend strak naar mij te kijken. Ik speelde dat spel mee. Regelmatig keek ze terug naar mij. Ze kon haar ogen precies niet van mij afhouden.
    Ondertussen had ik gezien dat ze kattenpootjes als tatoe heeft. Vorige keer schreef ik nog dat ik in het verleden geen goede ervaringen had met dames met kattenpootjes. Ik moet daar op terugkomen. Het was in World dat ik met zo een dame ging en de seks was net heel erg goed. Dat herinner ik me nu maar weer pas. Soms laat mijn geheugen mij al eens in de steek (of tracht verwarring te zaaien). In de club had ik echter nog het idee dat kattenpootervaringen niet best waren. Ik was dus verre van geneigd om haar ten dans te vragen. Daar dook dan meteen een nieuw probleem op. Na de sauna heb je afkoeling nodig. Nu het weer het nog toelaat, wou ik dat absoluut in het zwembad doen, na een koude buitendouche. Hoe zou ik voorbij haar geraken zonder dat ze mij zou uitnodigen met de bedoeling op kamer te zullen gaan met mij? Ik zag niet zo direct een adequate oplossing. Ik bleef dan maar iets langer in de bio-kruidensauna zitten. Dat ging best. Deze sauna is erg mild (ongeveer 65° C). Ik hoopte dat ze na haar sigaret direct weer naar binnen zou gaan omdat ze het toch maar te frisjes vond (ondanks de omgezwierde handdoek). Nadat haar sigaret op was, had ze niet de neiging om direct naar binnen te gaan. Ze bleef daar bij haar vriendin en die man zitten. Gelukkig is zij zo knap dat vele mannen zich sterk aangetrokken zullen voelen tot haar. Het duurde dan ook maar enkele minuutjes vooraleer er ook een¨duidelijk geïnteresseerde man naast haar ging zitten.
    Dit was mijn kans! Ik ga uit de sauna en loop haar snel voorbij. Ik gunde haar geen blik. Een beetje verwarring zaaien vind ik altijd wel leuk. Daarnet nog strak naar haar kijken en haar laten denken dat de interesse in haar erg groot is en nu dus straal voorbijlopen.
    Met mijn ooghoeken hield ik haar reactie in het oog maar had de indruk dat al haar interesse plots voor die andere man was.

    Een koude douche later en wat baantjes trekken later, loop ik door de bar om ergens comfortabel met de benen omhoog te kunnen gaan liggen. Op mijn weg, vraagt een dame in een sofa of alles goed gaat. Kortweg antwoordde ik ja en vervolgde mijn weg naar de bar. Ik had dorst. Weer viel het me zwaar dat mijn beleefdheid beter kon en vrij meteen stap ik terug op haar af. Inmiddels zat ze al terug met haar rug naar mij gekeerd. Ze verschoot zich dan ook bijna een ongeluk toen ik (voorzichtig) op haar schouder tikte en vroeg of met haar ook alles o.k. was. Op het verschieten na wel.

    Als je mij nu zou vragen welke een van de mooiste nieuwe clubs is dan zal Mainhattan in mijn top 3 staan. Als je nu zou vragen waar de mooiste dames rondlopen zal Mainhattan in mijn top 2 staan. Ik wil maar zeggen. Toch had het er vandaag alles van weg om een neukloze dag te worden. Zelf nam ik geen initiatief en de vrouwen waren vandaag zo braaf.
    Zo belandde ik dus in het dampbad.

    Tijdens het uitrusten na het dampbad kwam dan toch al vrij snel een dame bij mij zitten. Het is te zeggen: Maya. De dame met haar kattenpootjes. Ze is bijzonder maar dan ook bijzonder mooi (als ze al niet de mooiste van de klas is) en vond dat ze dat moest showen. Alle dames zaten ergens in een sofa, liepen gewoon rond of zaten op een kruk aan de bar. Zij legde haar handdoek met veel sier op het danspodium en ging daar sierlijk zitten met zo'n air van: hoe lang kunnen jullie mannen aan mij weerstaan. Naast me kijken kunnen jullie nu alvast niet meer. Inderdaad, een centraler danspodium als in Mainhattan, vind je niet snel. Laat ik mezelf vooral niet wijsmaken dat ze zo in mijn zicht ging zitten vanwege het spel dat we met mekaar speelden tijdens mijn rondje bio-kruidensauna. Ze ging wel zo zitten dat ze met haar rug naar mij zat. Eigenaardig genoeg keek ze toch al vrij snel om. Ze staarde weer even naar mij, ik naar haar. Voelde ze dan dat ik haar aan het bewonderen was vanuit mijn luie sofa in de lounge? Ze keek weg en weer naar mij. Ondertussen had ik voor mezelf al lang uitgemaakt dat ik haar bij mij in bed wou hebben. Kattenpootjes of geen kattenpootjes. Op zo'n moment kijk ik dan net weer wat anders naar haar dan toen ik in de sauna zat. We zaten nu ook veel dichter bij mekaar. Het maakt allemaal een verschil. Uiteindelijk maakten we mekaar duidelijk dat we veel te ver van mekaar zaten.
    De rest ga ik onder haar eigen draadje onderbrengen.

    In de loop van de namiddag waren er ongeveer 15 dames en ongeveer evenveel beren aanwezig. Rustig dus maar dat had ik ook wel verwacht tijdens de eerste uren dat de club open is op een zondag. Gelukkig waren er wel erg veel dames die volledig beantwoordden aan mijn smaak maar dat is altijd zo in Mainhattan. Ik weet doorgaans wel waarom ik waar naartoe trek.
    In de loop van de avond groeide het damesaantal aan tot een stuk of 35 en wat meer beren.

    Het avondeten. (Ik had wel honger na de sessie met Maya.) Het was weer erg lekker. Het heeft een periode (onder de vorige eigenaars) wat minder geweest maar nu is het weer top! Je kon kiezen tussen: vegetarisch (deze keuze is er altijd), vis (Pangasiusfilet*), varkenssteak, lauwwarm geitenkaasje in krakend jasje met andijvie in roomsaus, frieten, pasta, grote variëteit aan warme en koude groenten.
    Een dame die toch moest rechtstaan om drinken voor haar vriendin en haar te gaan halen, vroeg wat ik wilde drinken en bracht het topless bij mij aan tafel. Dat is nog eens service!

    Na het eten ben ik mij gaan nestelen met een drankje in een makkelijke sofa. Niet veel later loopt Bella voorbij en komt op mijn schoot zitten. Die had zeker haar zinnen op mij gezet. Het ging er leuk aan toe. Ze was me behoorlijk aan het proberen te verleiden. Bella... de naam zegt genoeg.
    Ineens komt Maya voorbijgewandeld. Ik zie toevallig dat ze ziet wat ik aan het uitspoken was met Bella. Ze roept dan ook op me met de woorden "darling". Ik was net wat Roemeens aan het spreken met Bella. Ze komt er bij zitten en vraagt van waar ik Roemeens ken. Of ik soms een pooier ben van de Bulgaarse dames? Ik heb haar er gewoon voor gewaarschuwd dat als er nog eens Belgische gasten op bezoek komen dat ze dan moeten uitkijken wat ze zeggen want dat ze in België Frans en Nederlands spreken en dat Roemeens aanleunt tegen het Frans. Een andere dame heeft me zo de afgelopen vier dagen even getest. Ze vroeg ineens in het Roemeens mijn naam. Ik wist tot dan niet hoe je dat in het Roemeens zou moeten zeggen maar het leunde per ongeluk wel heel erg dicht tegen het Frans aan, deze keer, dat ik niet door de mand viel. Bovendien het moment dat ze de vraag stelde, de intonatie. Ik wist dat ik juist zat.
    Maya zet wat meer druk op de ketel. Ze zag dat ik niet loste van Bella. Heel erg actief was ik nu ook weer niet met Bella. Zo vlak na het eten ga ik normaal gezien niet naar kamer. Ik hield me dus wat in met Bella. Bella voelde dat en maakte er een opmerking over. Daarop zag Maya haar kans schoon. Ze zei dat seksenfun maar één schatje heeft in de club en dat zij dat was. Bella sprong van mijn schoot en liet het koppeltje voor wat ze waard waren.
    Daarstraks op kamer had ik koude handen, neus en voeten omdat ik nog niet zo lang geleden voor onze kamersessie in het zwembadwater en onder de koude douche was geweest. Deze keer had zij koude handen, neus en voeten. Deze keer moest ik het ontgelden. Net als de eskimo's waren we neuze-neuze aan het doen. Ik wou van haar weten of haar voeten inderdaad kou hadden. Daarvoor wou ik eventjes haar schoenen uit doen en (niet voelen) maar beginnen kittelen maar ik had pech. Ze had schoenen aan die met gespen toegehouden werden. Het kon dus allemaal niet eventjes snel gebeuren. Ik zei haar dat ze geluk had want dat als ik haar schoen maar even snel gewoon had uit te trekken dat ik ze doodgekieteld had.
    Ze heeft me behoorlijk liggen verleiden. Ik speelde het spel mee maar zag geen reden om met haar een tweede keer op kamer te gaan en bovendien had ik ook voor haar nog maar net gegeten. Pas wanneer ze helemaal twijfelde over mijn bedoelingen vroeg ze of ik dan niet op kamer wou gaan met haar. Ik liet haar weten dat het een njet zou worden. Zo professioneel als zij daarstraks was (niet negatief bedoeld), zo professioneel was ik dan nu weer. Eigenlijk had ik ze wat ver laten gaan om dan nee te zeggen maar alles gewikt en gewogen kon het nu wel. Ze nam het ook sportief op.

    Ik heb nog wat rondgekeken en genoten van al het schouwtoneel en ben dan erg gelukkig weer naar mijn hotel vertrokken .




    * pangasius
    http://www.demorgen.be/dm/nl/5381/Be...vriesvak.dhtml
    Voor één keer kan het geen kwaad natuurlijk. Je zou dan natuurlijk denken dat zo'n vissoort niet in restaurants op de menukaart prijkt maar dan heb je het mis. Gisteren nog naar een klasserestaurant geweest en daar stond hij ook op de menukaart.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  31. Onderstaande 3 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (31 oktober 2012),Big30 (28 oktober 2012),dbd67 ( 2 september 2012)

  32. #49
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard Mainhattan 25-10, Onderste boven van Roxanna!

    ¡uɐɐƃ ǝʇ uɐʇʇɐɥuıɐɯ ɹɐɐu ƃnɹǝʇ ɹǝǝʍ uǝɹǝqoɹd ɹǝʞǝz ʞı ןɐz uǝq ʇɹnnq ǝp uı ʞı sןɐ ɟo sı ƃnɹǝʇ ɐuuɐxoɹ sןɐ ˙pǝoƃ uɐp ɹǝǝɯ ǝʇʞɐɐɯs uǝ ǝznǝʞ ǝpuǝopןoʌ 'ʞɾıןǝɟɟǝɹʇɹooʌ ɹǝǝʍ sɐʍ uǝʇǝ ˙ɯɐʇ ƃɹǝ ƃɐpɹǝʌo uǝɹǝq ʇǝɯ ʞoo '(pןɹoʍ ɟo ǝsɐo sןɐ dn-ǝuıן u,oz ʇǝıu sɐɐןǝɥ) uǝpıǝɯ 03-52 u,oz ʇɐɥɔs ʞı 'uɐʇʇɐɥuıɐɯ uı ƃıʇsnɹ ƃɹǝ ʇǝɥ sɐʍ ɹǝpɹǝʌ

    ˙uǝız ןǝʍ ʇǝɥ uǝןןnz ǝʍ 'uǝƃƃǝz ǝz ʇɐʍ sı ɹɐɐʍ ʇǝɥ ɟo ʇıoou ǝɾ ʇǝǝʍ s,dʌp ɾıq ɹɐɐɯ 'puɐןsʇınp ɹɐɐu uǝƃɐp ןɐʇuɐɐ uǝǝ uǝpuɐɐɯ ןǝǝʌoz ǝp uı suǝǝ ǝz ʇɯoʞ ʞɾıןuɾıɥɔsɹɐɐʍ ˙uɐɐןıɯ ɹɐɐu ƃnɹǝʇ ɹǝǝʍ uǝƃɹoɯ ǝz ʇƃǝıןʌ sɐɐןǝɥ ˙2102 uı ƃuıɹǝʇou-5doʇ uǝǝ 'pɐɥǝƃ ɹɐɐɥ ʇǝɯ pɾıʇ ǝƃıpןǝʍǝƃ uǝǝ ıunɾ uı ɹǝǝʞ ǝƃıɹoʌ ǝp sןɐ ʇǝu ˙uǝʇʇǝן ǝʇ do ʇǝıu ʞoo ɹɐɐp ʞı ǝpɟǝoɥ uǝqqǝɥ ʇʞɐɐɯǝƃ ןɐǝp ǝpǝoƃ uǝǝ ǝʍ uǝızǝƃuɐɐ ˙ɹǝɯɐʞ do pɹɐɐɹǝʇın uǝ ssǝuןןǝʍ 'ɹɐq ǝp uı uǝʞǝoʞuǝuuɐd uǝƃƃıן ɐuuɐxoɹ ʇǝɯ ƃɐp ǝןǝɥ ǝp ˙ƃuıƃ uǝɹoןɹǝʌ pɾıʇ uǝǝƃ ɹǝ ʇɐpoz 'ɾıʇɹɐd ǝp uɐʌ ןɐ ʞoo ɐuuɐxoɹ sɐʍ ƃıʞʞnןǝƃ ˙ʇɹnɟʞuɐɹɟ uı uǝɯoʞǝƃuɐɐ ƃɐppıɯ ǝp uı ƃǝoɹʌ ןǝǝɥ ןɐ uǝ uǝʞɐɯ ǝʇ uǝʇǝʍ ɾıɹʌ ɥɔoʇ ƃɐpɹǝpuop ǝp ˙ɹǝqɯǝʌou uı ʇoqɹǝʌɹɥɐɟ ʇǝɥ ɹoop ǝpǝɯ 'uǝןןɐʌ ǝʇ ǝǝɯ ʇǝıu ʞǝǝןq ʇɐp ɹɐɐɯ 'ʇɥɔozǝƃ ǝɾʇɐɐƃ uǝǝ ɐpuǝƃɐ u,ɯ uı snp ןǝus ˙uǝʌɾıןq ʇǝıu ǝz noz ƃuɐן ɹɐɐɯ 'uǝןǝƃǝɹ ǝʇ uǝƃuıp ʇɐʍ ɯo uǝɯoʞ noz ʇɹnɟʞuɐɹɟ ɹɐɐu uǝƃɐp ɹɐɐd uǝǝ ǝz ʇɐp ɹɐɐɥ uɐʌ ʇɥɔıɹǝq uǝǝ ʞı ƃǝǝɹʞ ʞǝǝʍ ǝƃıɹoʌ ˙uǝןǝʇʇǝs uɐɐƃ ǝʇ ëıןɐʇı uı ɯo uǝʌǝƃǝƃuɐɐ ǝɯ pɐɥ ǝz ˙ɹǝƃuǝssǝɯ uǝ sɯs ɐıʌ ɐuuɐxoɹ ʇǝɯ ʇɔɐʇuoɔ ƃıʇɐɯןǝƃǝɹ ʞı pɐɥ uǝpuɐɐɯ uǝdoןǝƃɟɐ ˙uǝpɹoʍǝƃ ʇǝıu snp sɐɐןǝɥ ʇǝɥ sı ʍɹu

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ɾןǝɥɔıɯ Bekijk bericht
    uǝɯoʞ ʍɹu ɹɐɐu ɹɐɐɯ ǝz ʇɐɐן 'uǝpnoɥ ǝʇ ǝʇƃooɥ ǝp do sɯs ɐıʌ ǝɯ ɯo pɟooןǝq ǝɯ ʇɟǝǝɥ ǝz ɹɐɐɯ 'ʇǝıu ƃou ǝz ʇǝǝʍ (ʇǝoɯ ɟo) ןıʍ ǝoʇ ɹɐɐu ǝz ɹɐɐʍ ˙uɾız ƃıʇsnɹ ǝʇ ɹǝ ʇǝɥ noz uǝƃƃǝz uǝƃıǝ suǝƃןoʌ 'uǝʌɾıןq ǝʇ uɐʇʇɐɥuıɐɯ uı ƃıɹnpƃuɐן ɯo uǝuuɐןd uǝǝƃ ǝz ʇɟǝǝɥ sɐɐןǝɥ ɹɐɐɯ 'uǝpɾıɹ ɯʞ 053 ɯǝǝןqoɹd ɹǝpuoz ʞı noz ǝɾsıǝɯ u’oz ɹooʌ ˙ǝsd uǝ ǝɟƃ uǝssnʇ ǝıʇɐuıqɯoɔ ǝʇɔǝɟɹǝd ǝp 'ןɐɐuǝɯouǝɟ sɐʍ ɐuuɐxoɹ ʇǝɯ ǝıssǝsɹǝɯɐʞ ǝp ˙uǝɹǝɯɐʞ uɐɐƃ ǝʇ ɯo pɾıʇ ǝʇsƃooɥ ǝp ʇǝɥ sɐʍ (uɐɐʇs ʇsǝoɯ do ɹnn 6 ɯo puǝʇɥɔo ǝpuǝƃןoʌ ǝp ʞı uǝ) sɐʍ ɹnn 32 ןɐ sןǝppıɯuı ʇǝɥ uǝızǝƃuɐɐ ˙ʇɐʍ ƃou uǝ sǝןןɐ uɐʌ ɹǝʌo uǝןןnן ǝʇ ǝʍ uǝʇʇız ɹǝıʇɹɐʍʞ ǝıɹp ǝuıǝןʞ uǝǝ ˙uǝppɐɥ ʇsɐן sʞıu uǝ puɐɯǝıu uɐʌ ǝʍ ʇɐpoz 'ʞǝoɥ ǝƃıʇsnɹ uǝǝ uı ǝɾʞuɐq uǝǝ uǝʇɥɔoz ǝʍ ˙ʇnoɟ ʇǝɥ pɐɥ ʞı ɹɐɐɯ 'uɐɐƃ ǝʇ ɹǝɯɐʞ do ɯo ǝpןǝopǝq ǝz ʇɐp ʇɥɔɐp uǝ uı ǝpɯǝʇs ʞı ˙sɐʍ ɹǝƃıʇsnɹ ʇɐʍ ʇǝɥ ɹɐɐʍ suǝƃɹǝ 'uǝʇʇız uɐɐƃ ǝpןıʍ sɹǝpuɐ suǝƃɹǝ ɹɐɐɥ ʇǝɯ ʞı ɟo ǝɯ ǝz ƃǝoɹʌ uǝppɐɥdo ʇǝɹɐƃıs ǝp ıǝqǝןןɐ ǝʍ ʇɐpɐu ˙ʇxɐןǝɹ ɹǝpɹǝǝ ɹɐɐɯ 'ƃıɹǝƃɐɾ ʇǝıu ןɐɐʇoʇ uǝpıǝɯ ǝɹǝpuɐ ןǝǝʌ ʇoʇ ƃuıןןǝʇsuǝƃǝʇ uı ˙uɾız ǝʇ dɐɥɔsןǝzǝƃ ɯɐɐuǝƃuɐɐ ɹǝǝz uǝǝ ʞǝǝןq ɐuuɐxoɹ

  33. Onderstaande 9 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (31 oktober 2012),Big30 (28 oktober 2012),dbd67 (28 oktober 2012),gignnl (28 oktober 2012),Goedemorgenallemaal (28 oktober 2012),noglangnietuitgewandeld (28 oktober 2012),SeX++ (28 oktober 2012),Snor (28 oktober 2012),vrije jongen (29 oktober 2012)

  34. #50
    Geregistreerd
    25 augustus 2012
    Last Online
    16 oktober 2022 @ 21:16
    Locatie
    Nordlicht
    Berichten
    66
    Discussies
    2
    Thanks
    5
    Thanked
    84 in 21 posts

    Standaard

    Männerglück im Mainhattan

    So, dann will ich mal weiter von meiner kleinen Tour de Fick in der letzten Woche berichten. Nachdem ich die Finca Erotica in Dierdorf gegen Abend verlassen hatte und mit dem letzten Bus ( fäht schon um 19.05 Uhr) zurück nach Neuwied gefahren war, setzte ich meine Fahrt mit dem Zug nach Frankfurt fort. Was für eine malerische Strecke am Rhein entlang, ich klebte mit der Nase förmlich am Zugfenster, besonders Boppard und Bingen schmiegen sich wunderbar in die Landschaft. So eine optische Verzückung ereilt mich sonst nur beim Betrachten schöner Frauen Nun gut, so ein optischer Orgasmus muss auch mal sein. Toll war es auch die Frankfurter Skyline im Dunkeln zu genießen, als der Zug Frankfurt erreichte. Ich checkte an dem Abend nur noch im Hostel ein und tankte Kraft für den kommenden Tag.

    Gut ausgeschlafen machte ich mich am nächsten Morgen auf ins FKK Mainhattan. Die Anfahrt mit S- und Straßenbahn verlief problemlos, leider regnete es nach dem vorherigen Sonnentag heftig, watt för Schietwetter, wie der Norddeutsche sagt. Die Straßenbahnlinie 11 vom Hauptbahnhof bringt einen in ca. 24 Minuten zur Haltestelle Dieselstraße im Osthafen, dann noch wenige Gehminuten und schon steht man vor dem FKK Mainhattan.

    Ich trudelte zur Happy-Hour gegen 12 Uhr ein und wurde als Erstbesucher sehr freundlich empfangen. Finde ich sehr angenehm, wenn die Empfangsdame nicht mürrisch, sondern kommunikativ veranlagt ist, es gibt ja leider auch noch die Spezies Hausdrache, die einen eher unwillkommen heißt. Die Empfangsdame gab mir sogar eine kleine Überblicksführung. Ich zahlte 45€+5€ (Bademantelgebühr), diese Zusatzgebühr für einen Bademantel finde ich etwas affig, nächstes Mal bringe ich meinen eigenen mit

    Das Mainhattan selbst ist knapp 3 Jahre alt, es ist modern, noch nicht abgerockt. Ich fühlte mich auf Anhieb wohl. Im Hauptraum ist es etwas düster, aber der gesamte Club ist schön sauber und gepflegt. Auch das Bistro ist nett gemacht, nicht so steril wie manch andere Essbereiche in Clubs. Es gibt ein paar Sitzecken, aber auch einen richtig großen Holztisch in der Mitte mit vielen Stühlen drum herum. Das Speisenangebot ist super, so startete ich mit einem ausgiebigen Frühstück mit Rührei, Würstchen und Frikadellchen. Dazu etwas Brot und Aufschnitt. Kaffeespezialitäten nimmt man sich vor Ort aus einem Automaten, auch Softgetränke kann man sich selber zapfen, das ist sehr gut, so braucht man zum Essen keine Getränke umständlich aus dem Barbereich holen oder schon von dort mitbringen. Es gibt den ganzen Tag immer ausreichend Essbares, beginnend mit dem Frühstücksbuffet, Warmes Buffet I um 15 Uhr, warmes Buffet II gegen 18 Uhr. So labte ich mich im Verlauf des Tages und der Nacht an Tomatensüppchen mit Basilikum, Hähnchennuggets mit Kartoffelsalat, später an Hühnerbrust indischer Art, Kohlroulade, gefüllten Apfelpfannkuchen mit Vanillesauce und gegen 3 Uhr noch Hühnerbeinchen.

    Damit die Plautze nicht noch weiter wächst, mussten diese Kalorien natürlich durch ausgiebiges Ficken wieder verbrannt werden. Den sehr schönen Gartenbereich mit Außenpool konnte ich leider über Tag wegen des Regens gar nicht nutzen, am späten Abend und dann die Nacht hindurch holte ich dies aber nach, dann war es endlich trocken und die Luft war warm und angenehm. Nach den diversen Ficks immer mal wieder eine Runde durch den Garten zu drehen, und die im Vergleich zum Gebäude kühle Außenluft zu genießen, war genial.

    In den Vormittagsstunden bis in den Nachmittag hinein waren eher wenig Mädels und Männer vor Ort, entsprechend meinten manche Girls sich auf mich als Frischfleisch und auch noch Erstbesucher stürzen zu müssen. Da hat man dann schneller eine Maid auf dem Schoß als einem lieb ist. Ich machte freundlich aber bestimmt klar, dass ich zunächst entspannen, in Ruhe die Atmosphäre des Clubs erspüren wolle, und zwar alleine, ich würde dann schon meinerseits auf das Girl zukommen. Manche brauchten zwei oder auch drei Anläufe, ehe sie meine message verinnerlicht hatten, sind halt nicht alle so flexibel und mit einer schnellen Auffassungsgabe ausgestattet

    Ich nutzte erst mal den schönen Wellnessbereich, eine Runde blubbern im Whirlpool, eine Runde sich lang machen auf den bequemen Liegen, das tat gut.
    Dann zog es mich doch mal wieder an die Theke, um mir ein Getränk zu holen. Dort sprach mich die rassig-kurvige Rumänin Gabriella auf die nette, gar nicht plumpe Tour an. Gabriella hat makellose Haut, KF 36, ca. 1,65m groß, braun-gelockte Haare und ist etwas 24 Jahre alt. Gabriella ließ erste Berührungen an der Theke zu und hatte eine nette Art mich zu verführen, also stimmte ich einem Zimmergang zu. Dort erlebte ich zaghafte, kurze ZK, eine feucht werdende, wohl schmeckende, sich gut leckende Pussy. Gabriellas FO war ausdauernd und gefühlvoll, der anschließende Fick nach Gummimontage war auch nicht von schlechten Eltern, ich orgelte die Süße in Missio und Doggy ordentlich durch. Beim Abgang hatte ich ihre herrlichen Arschbacken fest in der Hand. Insgesamt war das eine ordentliche Nummer ohne große Höhen und Tiefen. Gabriellas ZK hätten tiefer und leidenschaftlicher sein können. Eine halbe Stunde reichte aber, 50€ übergeben, Küsschen und fertig.

    Im Raucheraquarium lernte ich später beim Zigarillo, Jasmin kennen. Sie sprach mich mit den Worten "du Armer" an. Ich fragte warum? Da sprach sie mir ihr Mitgefühl aus, dass ich von manchen Girls so plumpe oder hartnäckige Anmachen erdulden musste. Wir haben uns dann sehr lange und super unterhalten, wie ich später merkte, habe ich alter Hase mich da von ihrer kommunikativen Art blenden lassen. Jasmin ist eine groß gewachsene Frau mit langen glatten, schwarzen Haaren. Sie hat eine schöne Handvoll Oberweite und ein türkisches Aussehen, sie kommt aber wohl aus Deutschland und spricht akzentfrei Deutsch. Da wir uns so gut verstanden und Jasmin mir erklärte, dass sie öffentliche Action nicht möge, aber dafür auf dem Zimmer die Männer umso besser verwöhne, stimmte ich irgendwann dem Zimmergang zu. Sie hatte sich so viel Zeit für mich genommen, kein bisschen Druck für einen Zimmergang aufkommen lassen, ihre Worte, dass es bei ihr genau umgekehrt sei, wie bei manchen ihrer Mitbewerberinnen, die, sobald die Zimmertür sich hinter dem Gast schließe, ihr wahres Gesicht zeigten, hatten mich benebelt, daher hatte ich keine Nachfragen bezüglich Lecken und Küssen mehr gestartet, was sich leider als üble Nachlässigkeit meinerseits herausstellen sollte. Auf dem Zimmer, als die Action endlich losgehen sollte, kam erst mal das Feuchttuch zum Einsatz, dann offenbarte mir Jasmin, dass sie nicht küsse und jetzt kommt der Hammer, sie lässt sich auch nicht lecken. Sie faselte was von Gesundheit usw., ne ist klar Mädel, lässt dich nicht lecken, bläst aber die Schwänze blank Nach diesen Offenbarungen auf dem Zimmer war ich angesäuert, das merkte auch Jasmin und versuchte mich mit den Worten aufzumuntern, " du darfts meine Pussy nicht lecken, aber dafür darfst du mit deinem Schwanz rein". Toll, wäre ja auch nicht mehr viel übrig geblieben, wenn sie sich auch nicht hätte ficken lassen wollen.

    So gingen wir dann zügig zum FO über, geblasen hat sie ganz ordentlich, zwischendurch nervte aber ihre Ausspuckerei dann Gummi drüber und ab in ihre Pussy, bevor sie da noch ein "closed" Schild aufhängte. Ihre Pussy fühlte sich richtig schön eng an, da machte jeder Stoß Spaß, ich vögelte sie in der Missio erst langsam, ich glitt in voller Länge ein und aus. Später stupste und kreiselte ich tief in ihr herum, Jasmin stöhnte dezent, ihre Wangen färbten sich zunehmend rot, sehr süß wie mein Schwanz sie doch in Wallung brachte. Ich setzte dann irgendwann zum Finale an, dazu packte ich ihre langen Beine und stieß mein Rohr in schneller Stoßfolge in ihr enges Loch bis ich meine Sahne nicht mehr halten konnte und das Gummi volltankte. Jasmin kann man allenfalls als Startnummer zum ersten Druckabbau empfehlen, da sie vom Service her nur die absoluten Basics (FO, Ficken) bietet. Da wird die halbe Stunde dann schon lang.

    Ich gönnte mir nach dieser eher enttäuschenden Nummer erst mal eine ordentliche halbstündige Massage bei einer hübsche Massagemaus im Wellnessbereich. Das war sehr angenehm und entspannend.
    Es zog mich aber nach einer Weile wieder zu den Mädels an der Theke. Eine fand ich besonders scharf, weil sie lange Haare, aber auf einer Seite Sidecut hatte. Ich find diesen Sidecut bei jungen Girls sehr sexy. Sie stellte sich als Christina vor, zu einer Buchung kam es nicht, weil sie weder küsst noch sich lecken lässt. Und wieder kam die spezielle CDL-Logik, ich dachte schon, in welches Nest hast du hier gestochen, sind die Girls etwa alle so? Christina fragte, warum ich sie lecken wolle, wo sie doch mit so vielen Typen vögele, sie verstehe das nicht. Ich verkniff mir dann lieber die Gegenfrage, ob sie sich denn Gedanken mache, wieviele Mädels meinen Schwanz schon geblasen haben, bevor sie an die Reihe käme, tzttzz
    Das ist mir zu wenig, da schaute ich sie mir lieber nur für umsonst weiter an

    Mein nächstes Zimmer ging an die fröhlich-freche Rumänin Roberta. Sie hat ein sehr süßes Gesicht mit einem frechen Lächeln, lockige, sanft fallende Haare umspielen ihr Teenyface, zwei natürliche Boobies und ein schlanker Körper unterstreichen ihre Attraktivität, sie dürfte vom Alter in den frühen Zwanzigern sein. Auf dem Zimmer ließ sich Roberta schön fallen, es gab zaghafte ZK, an meinen Leckkünsten hatte sie ihre Freude, ihre Boobs fassten sich schön an, ihre Krönchen mochten meine Lippen. Roberta bläst abwechslungsreich und mit der nötigen Ausdauer, sie vermag es beim Blasen einen Spannungsbogen zu halten, doch ich wollte sie schließlich noch ficken, also Gummihut drüber und hinein in ihre feuchte Musch. Roberta ließ sich herrlich ficken, sie genießt es und ist auf dem Zimmer sowieso unkompliziert. Kräftig hämmernd sah ich in ihr strahlendes Gesicht und schoss verzückt mein Sperma in die Latexhülle.

    Später saß ich in einem der bequemen Ohrensessel im Wellnessbereich, je später der Abend, umso mehr Girls liefen auf, sehr viele attraktive und absolut buchbare Optionen für einen Mittwoch. So stellten sich bei mir am Ohrensessel immer wieder Mädels vor und wollten gerne von mir beglückt werden Alle paar Minuten hatte ich ein Girl auf dem Schoß, hat schon was, so ein andauerndes Bewerbungsgespräch fast nackter Grazien.

    Bei Alexa gab ich dann nach und ging mit ihr mit. Alexa ist Rumänin, recht groß, bestimmt 1,75m, sie hat lange dunkle Haare, volle Brüste und ein etwas herberes Gesicht mit vollen Lippen. An ihr ist auch etwas mehr dran, schöne Kurven hat sie halt, alles schön propper und stramm. Mit ihr wurde es eine geile Stunde mit viel Fickerei. Zum Start wurde etwas geküsst, ich wanderte mit meiner Zunge zu ihren Boobs und zwirbelte an ihren Nippeln. Dann küsste ich mich abwärts über ihren Bauch, hin zu ihrer leckeren Muschi. Alexa ließ sich ausgiebig durchlecken und ging geil dabei ab, beim sich anschließenden FO hat sie es mir heimgezahlt. Gut, dass sie an dem Tag schon Girl Nr.4 war, daher konnte ich ihren Blowjob ohne Abspritzgefahr sehr lange genießen Sie hatte sich beim Blasen schön zwischen meine Beine gekniet und ihren vollen Hintern schön aufgebockt, sie hielt schönen Blickkontakt und ließ auf meine Bitte auch schön Speichel auf meinen Ständer tropfen. Ich bat dann ums Gummi und lochte in der Missio ein, Alexa fühlte sich verdammt heiß an, auch im Doggy ließ sie sich schön hart nehmen, kein Wort des Murrens, good Girl zum Finale bat ich sie dann aufzusatteln. Klaglos spießte sie sich auf und ritt ordentlich klatschend auf mir, ich fasste sie dann am Hintern und stieß von unten zu bis ich erneut explodierte, das war wirklich geil, sonst mache ich oft gar nicht so viele Stellungswechsel, aber mit Alexa hat das richtig gerockt.

    Zwischendurch habe ich wieder gegessen, mal im verwaisten Pornokino nach dem Rechten geschaut, im kühlen Garten geraucht und auch noch mal das Blubbern im Whirlpool genossen. Hier waren mittlerweile die Fensterelemente zum Garten aufgestellt, so dass ich vom Whirlie schön in den beleuchteten Garten schauen konnte. 4 Nummern hatte ich jetzt schon genossen, zwei weitere sollten noch folgen, war mir da noch nicht klar und auch nicht von mir geplant. Auf dem Weg zum Pornokino lief mir Sara in die Arme. Mein Gott was für ein süßes rumänisches Teeny-Mäuschen. Sara ist sehr zierlich und zart, ca. 1,55m groß, hat sehr kleine Titties, ihr mädchenhaftes Babyface machte mich sowas von an, dazu ihre dunklen Haare, geschmackvolle Ohrringe und Dessous (war ja Mittwoch). Wir verschwanden im Eiltempo in einem der Zimmer beim Pornokino. Ich war so scharf auf Sara, ich umarmte und liebkoste sie schon von hinten als sie die Handtücher richtete. Dann gab es Streicheleinheiten und zarte Küsse, wow ist die süß, ich küsste jede Stelle ihres Teeny-Körpers. Schier rasend machte mich der Anblick ihrer Mädchenpussy als sie bereitwillig grinsend ihre Beine für mich spreizte, dazu ihre süßen Blicke, ich leckte sie mit voller Hingabe und sie genoss es, dabei streichelte ich ihre kleinen Titties und ihren flachen Bauch, sie zuckte und erschauerte. Dann kam ein optisches Highlight, meinen Schwanz in diesem süßen Mädchenmund zu sehen war einfach nur saugeil, wie diese süße Maus mit diesem niedlichen Mund saugte und lutschte und züngelte, rrrrrrrrrtr.... dann ließ ich eintüten und glitt in ihre enge Muschi, erstaunlich was so ein zierliches, elfengleiches Geschöpf wegsteckt. Nach zartem Anfangsstoßen merkte ich, dass ich problemlos mehr Gas geben konnte und fing richtig an zu ficken, mal schnell, mal langsam, mal tief und tiefer...
    Ich fasste ich kleinen Füße und leckte und lutschte ihre gepflegten Zehen. Es brodelte immer mehr in mir, Saras großen Zeh lutschend und Schweiß überströmt pumpte ich meine weiße Lava heftig ins Gummi. Beim Schreiben dieser Zeilen werde ich so was von rallig auf Sara...

    Nach fünf Nummern stärkte ich mich gegen 3 Uhr in der Nacht bei einem letzten Hühnerbein mit Brötchen und wollte danach den Weg ins Hostel antreten. Doch es zog mich noch mal in den Wellnessbereich und dort warf sich mir die rassige Alice in die Arme und beklagte sich, dass ich doch so oft auf dem Zimmer war, aber nie Zeit für sie hatte. Alice ist groß gewachsen, hat lange dunkle Haare und herrlich gebräunte Haut, lange schlanke Beine und herrlich geformte Brüste unterstreichen ihre Attraktivität noch mehr, sie hat ein rassiges Gesicht. Ich konnte ihr einfach nicht wiederstehen als ich sie so im Arm hatte. Also ging es gleich ins Zimmer rechts vom Eingang zum Wellnessbereich. Dort fielen wir leidenschaftlich übereinander her, ich spürte nichts von den 5 vorherigen Nummern, ich war geil auf Alice als wäre sie meine erste Frau des Tages. Leidenschaftlich küssten und berührten wir uns, Alice drängte sich dicht an mich, wow die hat Feuer, sie schaute mich mit ihren Glutaugen herausfordernd an, ich leckte sie bis zur Extase, stürmisch wurde ich von Alice geblasen, sie verschlang immer wieder gierig mein Rohr, mein Schwanz pulsierte und gierte nach ihrer Möse, also Conti über die harte Latte gezogen und ab ging der letzte Fick des Tages. Bei der sechsten Nummer hatte ich eine mächtige Ausdauer und konnte es Alice ausgiebig besorgen, ich konnte rammeln und rammeln, Alice stöhnte ihre Geilheit laut heraus, nach einem intensiven Fick spritzte ich noch mal ab und fühlte mich einfach nur saugut.

    Tief befriedigt verließ ich eine ausgiebige kühle Dusche später das Mainhattan, so macht Leben Spaß!

  35. Onderstaande leden hebben pussyfucker07 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (12 juli 2013)

 

 
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.

Babylon 468*60