Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 95 van 95
  1. #76
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.490 in 6.299 posts

    Standaard

    HET VERRE OOSTEN

    Na alweer bijna een jaar om de clubs in en rond NRW te hebben gezwermd had ik toch wel nieuwe plannen voor ogen. Tijdens mijn SC vakantie in 2017 was ik niet verder gekomen dan NRW. Dat heeft verschillende redenen gehad. Enerzijds door de lijst op het forum grotendeels de focus heeft op de clubs nabij Nederland, had ik deze clubs ook hoog op de wishlist staan. Verder zijn er in en rondom NRW zoveel clubs dat dit me al uitgeput had en verder reizen er niet meer in zat. En na m'n SC vakantie was er ook niet de behoefte om nog meer clubs te ontdekken, omdat er rondom Mentholcave voldoende afwisseling was om me bezig te houden.
    Zodoende dus lange tijd rond deze regio gebleven. Maar beetje bij beetje ontstond toch wel de nieuwsgierigheid naar die ene grote club met z'n vele drop dead gorgeous DVP's. Waarom toch dat ik nooit naartoe was gegaan?

    Ik heb het over Shark, de club nabij Frankfurt die met z'n messe veel lui uit het buitenland aantrekt. En die lui hebben ook wel trek in een verzetje. Leuk voor de clubs. En voor de dames die meestelijk zijn geworden in het upsellen en als ware haaien op zoek naar prooi zouden zijn.

    Wel, ik wou dat ook wel es zien. Nu is Frankfurt light years away van Mentholland. Dus een dagje uit zou niet genoeg zijn, maar een weekendje zou moeten lukken. Maar dan wilde ik ook wel meer zien dan alleen Shark.
    En dan heb ik het niet over shoppen door de autovrije winkelstraat of een wandeling maken in de botanische tuin, maar natuurlijk over bezienswaardigheden voor hoerenlopers
    Oftewel, in mijn geval nog meer SC en FKK clubs! Want de nightclubs nabij het station enzo zijn niet zo mijn ding. Beetje zoeken bracht me al snel een paar clubs, zoals Oase, World, en The Palace. Van ijsbeer The Joker had ik al vernomen dat Mainhattan ook een goeie club was om te bezoeken. Wat kleiner dan Sharks, maar wel relaxed en dat bevalt me wel.
    Na nog wat informatie inwinnen, beetje geshuffle met welke club op welke dag, ben ik op de 3e vrijdag van de 2e maand richting 'HET VERRE OOSTEN' gegaan. To boldly go where no mentholbear has gone before...

    Eerst nog overwogen om de reis in 2 etappes te doen, en in Oceans of Magnum te crashen. Maar uiteindelijk toch besloten de rit in 1x te doen.
    Aangezien Joker zei dat Mainhattan een relaxte club zou zijn, besloten dat dit mijn eerste stop zou worden.
    Vroeg in de ochtend de Mentholmobile aangeduwd en rijden maar. Met tussendoor even tanken, en wat uhm... lossen en wat pauze, kwam ik al tuffend in m'n barrel zo na ruim 6 uur aan op mijn plaats van bestemming.

    De parking voor de club is zeer klein, maar zo vroeg op de middag was er ruimschoots plek. Binnen werd ik vriendelijk verwelkomd door een de jongen achter de receptie. Hoewel ik geen rondleiding kreeg was hij erg behulpzaam met het uitleggen van zaken en gaf hij o.a. aan dat mobieltjes in de club niet toegestaan waren. Enkel bij de receptie. E-readers waren geen probleem. Moet ik toch misschien een keer aan die krengen. Want terwijl ik m'n brunch deed in hun restaurant kwam de kok al grommend melden dat mobieltjes verboden waren, en op mijn smoes dat het een e-reader was kreeg ik steevast als antwoord 'handy verbot'.

    Enfin, na betaling van entree met gebruik van hun happy hour (45 euro) om gaan omkleden en de tent te verkennen. De club ziet er beetje als een kronkelige L vorm. Op het kruispunt had je dus de entree en receptie, met daar tegenover de lockers. Hun lockers zijn van het type lang en slank. Handig om je lange jas of pak in op te hangen. Minder handig als je een weekend tas of back pack ofzo mee zou hebben.
    Bij de lockers heb je een douche ruimte met toilet. Loop je verder de ene 'vleugel' van het gebouw door, heb je links van je entree tot de tuin, verderop nog een kleedruimte, verderop een rustige kino en uiteindelijk kom je in hun restaurant gedeelte. Daar hebben ze een simpel klein zelf bedienings bar. Ik vind dat erg prettig, omdat je dan niet elke keer aan de bar hoeft te bedelen. Het eten was simpel maar afdoende om je maag mee te vullen. Ik zou het stellen op Heaven 7 niveau, niet zo uitgebreid als in YY maar ook niet zo karig als voorheen in By Night.

    Dan terug richting de lockers om de andere vleugel van het pand te ontdekken. Langs de receptie loop je zo hun bar in. Daar hebben ze in een hoekje nog een toiletruimte, een podium met danspalen voor de shows en wat lounge banken er omheen. Pal naast deze dansvloer zit een glazen schuifdeur om de wellness te betreden. Gelijk rechts een paar lounge banken waar je met wat maken kan chillen.
    Gelijk links heb je een bed. Hoewel ik het niet heb gezien, vraag ik me af of daar ook actie op gebeurt....
    Aan de linker wand heb je de hete sauna en er gelijk naast een minder hete (bio?) sauna die ergens rond de 65 graden zit. Verderop links van de wellness heb je een doorgang naar de kamers, waaronder eentje voor de masseuse. In het midden heb je een paar ligbanken naast elkaar om even een dutje te doen. Bij de achterwand hebben ze hun stoomcabine en is er nog een douche, zodat je na een wellness rondje niet door de bar hoeft naar de douche in de lockers. En rechts hebben ze heel leuk gedaan een soort uitbouw. Hierin past precies hun jacuzzi die in hun tuin in steekt. Het leuke is dat de glazen panelen in de zomer weg geschoven kan worden, zodat je als het waren in een buitenlucht jacuzzi zit. Kan best lekker zijn, als het buiten wat afkoelt en je in een warm bubbelend badje ligt, genietend van een ondergaande zon en fraaie dames...

    Rechts achterin de wellness zit naast de stoomcabine ook een deur om de tuin te betreden. Een kleine tuin die tussen de 2 vleugels in zit, maar waar het in de zomer vast lekker vertoeven is.

    Ik besloot om eerst even de inwendige mens aan te sterken in hun restaurant. Ze hebben het er leuk ingedeeld met aan de linkerkant een paar cafetarie achtige zithoekjes voor 4 man. Achterin een paar hogere zit/sta tafels (naast een super grote luidspreker, kweenie wat dat ding daar in die ruimte moest...), en in het midden een lange eettafel waar je met meer aan kunt plaatsnemen. Leuk gevarieerd zo. Rechts vind je het warme en koude buffet met ernaast nog een tafel met wat brood en beleg.
    Grappig is dat ze een soort fkk magazin hebben voor hun regio, waar nog enkele andere clubs in adverteren. Leuk om zo nog meer te zien.

    Om uit te puffen van de lange reis, besloot ik hun wellness op te zoeken. Door de bar heen kennis gemaakt met enkele dames die al gauw interesse voor een kamer hadden.
    Ik gaf aan na een lange reis eerst bij te willen komen en zo lieten ze me gauw genoeg gaan. Eerst lekker opwarmen in hun jacuzzi. Dat lukte maar matig, aangezien die niet op temperatuur was.
    Dan maar even even het luie zweet er uit krijgen en dook de linker/warme sauna in. Tot mijn verrassing had de aufguss een lekker citroen geurtje! Later merkte ik dat de massage dame het teiltje dus af en toe bijvult met citroen aufguss, heerlijk...
    Voor mij was het net wat te heet en zocht na 10 minuutjes de verkoeling op in de buitenlucht. Dat lukte zonder meer met het frisse weer. Alleen ging dat niet helemaal zonder slag of stoot. Wat was nou, wanneer je buiten staat, kun je de tuindeur niet dicht doen. Die waait dus binnen no time weer open en koelt heel de wellness ruimte af. Dus ik de hele tijd handmatig trekkend de deur dicht houden. Dat had beter gekund. Al was het maar met een deur stopper of haakje, zodat de deur dicht/op een kier bleef.
    Lekker liggen uitpuffen op 1 van hun ligbedjes ging dan weer wel prima. Drankje erbij die je op het muurtje kon zetten, en kon me eindelijk even opladen na een rit van een kwart dag. Nog een paar keer een praatje gemaakt met wat andere gasten, waaronder een groep Aziaten (Japanners als ik me niet vergis).
    Ook nog gebruik van hun stoomcabine en minder hete kruiden sauna (waar ik overigens geen kruiden rook).

    Dit door de dag heen een paar maal herhaald met een paar maaltijden tussendoor. Ondertussen zag ik dat de club steeds voller liep. De line up werd flink uitgebreid met leuke dames. Helaas arriveerden later op de avond ook wat brulapen. Samen met de intussen gearriveerde DJ maakten ze een einde aan de rust in de wellness. Het glazen wandje hield maar beperkt het gedreun uit de bar tegen. En aangezien de dames geregeld met een klant naar de kamers achter de wellness liepen (en weer terug), ging de glazen schuifdeur ook geregeld open en dicht.
    De brulapen moest hoog nodig oergeluiden maken in de jacuzzi. Alsof ze in geen jaren in bad hebben gezeten ofzo. Bezopen als ze waren vielen er tot 5 maal toe iemand erin. Wat bleek, die water roosters zaten wat los, en die malloten weten dan niet even het trapje te nemen, om voorzichtig de jacuzzi in te gaan. Toegegeven, met de schuifpuien dicht, is het ook niet echt een logische manier om de whirlpool vanaf de 'achterzijde' te benaderen. En door de bubbels zie je het trapje niet. Beter hadden ze er een soort armleuning ofzo bij gezet, zodat je kunt zien dat je er aan die kant in kan. Of nog beter, de hele jacuzzi omgedraaid, zodat je met de open schuiframen in de zomer zonder belemmering de tuin in kunt kijken.

    Na een poos daarom ook maar besloten om even de bar in te gaan. Als het toch al zo een kabaal is, kan ik net zo goed es kijken wat daar te beleven valt.
    1 Brulaap had een Aziaat zo ver gekregen om samen met hem een dans show weg te geven. Helemaal toen de DJ Oppa Gungnam style draaide ging die Aziaat helemaal los. Zou het dan misschien een Koreaan zijn geweest?
    Hoe dan ook, de sfeer zat er goed in. Vooral omdat die brulaap het nodig vond om telkens de handdoek van die Aziaat weg te trekken. Aan het eind van het nummer kregen ze van de crowd aan dames en beren een daverend applaus.

    Ik nestelde me in een bankje. Een jonge dame kwam bij me zitten om te zien wat ik aan het lezen was. We hadden een leuk praatje en de klik was er. Dus besloten om met haar de kamer op te gaan. Had me niet vergist, en het werd een heerlijk kamertje met Roemeense Louisa https://www.ijsberenforum.com/forum/...386#post645386.

    Met een tevreden gevoel verliet ik de club. Voor zo een kleine club zag het er in het weekend goed gevuld uit, met een fraaie line up van ik denk rond de 40 dames en 30 heren, uitgebreide voorzieningen, en wat ik had begrepen van enkele andere gasten dichtbij het station zodat het ook zonder auto goed te bereiken was.
    Ik zou er niet speciaal de afstand voor afleggen, maar als je een paar dagen rond Frankfurt zou vertoeven, is de club wel de moeite waard om even langs te wippen.

  2. Onderstaande 10 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 7 april 2019),Devante (24 april 2019),Giodude ( 7 april 2019),Megaboob (23 april 2019),Partycrasher ( 7 april 2019),pret ( 7 april 2019),schoolmeester ( 7 april 2019),Sjeufke ( 7 april 2019),The Joker (23 april 2019),Wijze grijze ( 7 april 2019)

  3. #77
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.490 in 6.299 posts

    Standaard

    Oh ja, even een toevoeging. De club is een echte FKK, waar de dames dus in hun blootje rondlopen (of met handdoek om) ipv in lingerie/badkleding zoals in saunaclubs.

  4. #78
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Shakir Frankfurter's trip

    * 6 juli: Bahnhofsviertel
    * 7 juli: ROM (overdag) & FKK Sharks ('s avonds)
    * 8 juli: FKK Mainhattan

    FKK Mainhattan dan. De laatste club tijdens mijn kort verblijf in Frankfurt, want ik was hier eigenlijk maar op doorreis. De ICE-trein naar Brussel vertrok pas om 18u27 dus had ik nog een handvol tijd. Wat te doen? Frankfurt city nog eens bezichtigen? Bwah, ik hou niet zo van Frankfurt, het stadsleven oogt hectisch en rauw. Bovendien straalt de stad weinig uit. Nog eens "trapje op trapje af" in de laufhausen van het Bahnhofsviertel? Ja de groeten, ik had geen zin meer om rond te zwerven in dat stuk ghetto. Een saunaclub dan? Het was maandag (+ vakantie-uittocht), een dag die ik altijd bewust gemeden had in de clubs i.v.m. de dodelijke kalmte. Ook werd ik langs alle kanten gewaarschuwd dat de prijs-kwaliteitsverhouding in de clubs hier zijn afgegleden tot een ware verschrikking.

    Op de website van FKK Mainhattan zag ik dat het happy hour tarief slechts 45 euro bedroeg (zonder bier). In een gewone zedige sauna ben je dat bedrag immers ook kwijt. Bovendien hoefde er voor mij die dag niet meer geneukt te worden. Allez vooruit, allen daarheen!

    Een voordeel van de Frankfurter clubs is dat ze doorgaans gemakkelijk te bereiken zijn met het openbaar vervoer. In tegenstelling tot veel NRW-clubs heb je hier in feite geen wagen nodig. Om tot FKK Mainhattan te komen neem je eenvoudigweg tram STR 11 (richting: Fechenheim) vlak voor Frankfurt HBF, en stap je na een rit van 25 minuten af aan halte "Daimlerstraße". Vandaar is het nog een symbolische minuut te voet tot de club. De korte wandeling oogde nogal teleurstellend, want Mainhattan ligt midden in een rauw industriegebied, pal tegenover een Lufthansa fabriek (waar ik zelfs de staart van een vliegtuig zag). Maar de zon scheen (voor iedereen), en dan kan de dag niet meer stuk! En al zeker niet toen ik de poort naar dit lusthof betrad.

    De inkomhal doet al vermoeden dat het om een bijzonder nette club moet gaat. Het ontvangst was vriendelijk en alles werd van naaldje tot draadje uitgelegd. Een badjas koste 5 euro extra, maar ik weet niet of deze regel ook gangbaar is buiten het happy hour. Dat lijkt wel op een irritante Ryanair-techniek, maar mij hebben ze niet liggen want het was veel te warm om een badjas aan te trekken. Mocht je een stevige drinkebroer zijn dan blijft er van het billijke happy hour tarief niet veel meer overeind.

    Vervolgens begaf ik me samen met een andere ijsbeer naar de kleedkamer. Het verschil met de "stille ijsberen" in ROM gisteren kon niet groter zijn. De man bleek een echte spraakwaterval te zijn, wat op zeker ogenblik wel neigde naar eenrichtingsverkeer, maar kom. Ik hoorde hem iets bazelen over schuiftrompetten enzo. Blijkbaar was hij vroeger een professionele trompettist. Goed, dat weten we dan ook weeral.

    Over naar de orde van de dag: de eerste indruk van de club. Onmiskenbaar gaat het om een echte stadsclub. Qua grootte zou ik Mainhatten classificeren als een "grote middelgrote club". Wat ook in het oog springt is dat alles perfect op orde is. Een pico bello saunaclub van onder tot boven! De plattegrond van het gebouw bestaat uit een U-vorm, waarvan de bar en de wellness een "L"-gedeelte betrekken. In het andere stuk huist een ruime resto waar ik meteen goed heb ontbeten. Tussen de resto en de rest heb je een doorgang en een vreemde wirwar van kleedruimten. De tuin bevindt zich middenin de U-vorm.

    Toen ik arriveerde waren er al twee dames aanwezig. Het eerste uur zaten ze me voornamelijk te begapen. Ik wil liever niet weten wat ze over me zaten te konkelfoezen ("Oh, wat een lekkere gast", ofzo?). In de loop van de middag liep het damesaantal op tot ongeveer 20-25. Niet slecht voor een maandag in juli.

    De bar: bubbels bij een gladde babbel

    De bar deed me op het eerste gezicht denken aan een lounge van een of ander 4-sterrenhotel voor gladde zakenmannen. Voeg hier nu nog schaaldieren en champagne aan toe en de boel was helemaal af. M.a.w.: een stijlvol establishment voor een chique kerel als Shakir. Mooi, mooi, mooi, dat ziet er allemaal lekker VIPperig uit. Er staat ook een skyline afgebeeld op een groot lichtgevend paneel wat de club nog een extra kosmopolitisch elan geeft.

    Wellness & tuin

    Het wellness gedeelte bevindt zich naast de bar en is afgescheiden met een glazen wand. De voorzieningen zijn uitmuntend en garanderen een ontspannen verblijf in een elegante setting. Er zijn twee ruime sauna's (van waaruit je in de bar kan gluren), een stoombad, een jacuzzi en een buitenzwembad. Zeker de jacuzzi viel me in de smaak, die stond in een glazen veranda die bij goed weer wordt opengezet.

    De tuin is mooi onderhouden en wordt doorkruist door kasseien wandelpaadjes. Naast ligstoelen stonden er ook enkele hemelbedden waar je kan flikflooien met de dames.

    Mainhatten is volledig ingesloten door de industrie, en dat is ook zichtbaar vanuit de tuin. Ik heb inmiddels al heel wat clubs met zicht op industrie gezien, maar deze spant toch echt wel de kroon! De club lijkt helemaal opgeslorpt te worden door de tientallen metershoge aanpalende industrie, wat het geheel een haast surrealistische aanblik geeft. En toch stoort dit me vreemd genoeg niet omdat de grote industriële gevels proper en wit zijn. Bizar. In feite wordt het kosmopolitisch gevoel hiermee alleen maar versterkt, maar je moet ervan houden natuurlijk. Ik kan dat best wel smaken.

    Catering

    Met het mooie weer werd er buiten gebarbecued. De keuze is ruim. Je selecteert de groenten aan het buffet en vult uw bord naar keuze. Daarna kiest je het vlees en de saus, en maakt de kok het vol overgave klaar. Een pluim voor het vriendelijke personeel! De club komt niet zo onpersoonlijk over als de megaclubs zoals Sharks.

    De hoerenvakbond...

    Ja, je leest het goed: de dames zijn hier praktisch allemaal gesyndiceerd. Erg leuk allemaal, maar wat wil dat concreet voor ons zeggen? Wel, voor 50 euro krijg je een kale sessie met enkel PMC & NMC. Geen discussie mogelijk. Voor pre-7-17-service betaal je 100 euro, als ze het überhaupt al willen geven. Een verkennend gesprekje gaat er ongeveer zo. Zij: "Oh, maar dat gaat je geld kosten, kerel. 100 euro voor een half uur." Even stilte. Zij nogmaals: "Het is echt 100 euro, vraag maar aan mijn vriendinnen." Weer geen reactie van mijn kant. Zij (geprikkeld): "Dus het is 100 euro." Dit is dus een typische illustratie van de botte onderhandelingstechnieken: blijven snauwen tot dat één van beiden opkrast. Wel, in dat geval mogen ze dat surrogaat VIP-clubje in hun vorte reet steken.

    Ach, ik zou me niet zo mogen opwinden, alles is toch relatief in het leven? Ook tijd blijkbaar. In Mainhattan schijnt dat een halfuur effectief een kwartier is. Zo zag ik tijdens een saunagang met mijn eigen ogen dat een koppel naar en van de kamer afging. Vreemd, mijn saunagang duurde toch maximaal een kwartier? Of haperen de zandlopers hier misschien?

    Na een tijdje begon het een irritante kermis te worden van 100 euro-loeders en had ik zin gekregen om zelf eens het klootzakse uit te hangen. Dat lucht al eens op. Toen één van die flessentreksters dacht me te grazen te kunnen nemen heb ik haar duidelijk in het gezicht geslingerd dat ik geen 100 euro betaal voor een kwartier, of dacht ze dat mijn ogen in mijn zakken zaten? En vervolgens draaide ik ostentatief mijn rug. "Kijk, moet je die gozer nu zien!": zal ze wel naar haar vriendinnen hebben geroepen in het Roemeens.

    Slechts één dame was bereid om normale service te geven voor 50 euro, maar ik heb wel serieus mogen roeien om ze zo ver te krijgen. Eerst vroeg ze hoeveel ik wou spenderen, een verkooptechniek dat ik nogal sfeerdodend vind. Na een tijdje begon ze te zwichten en was ze bereid alle hoeken van de kamer te laten zien voor 50 euro. Let wel dat ze toegaf in alle discretie, stel je voor dat haar collega's zouden weten dat ze onder de prijs werkt, schande! Ze zou ter plekke aan de galg komen. Uiteindelijk had ik de deal toch maar afgeblazen want de sfeer zat er niet meer in van al dat onderhandelen (het lijkt wel Belgische politiek). Goed, ik geef toe dat ik nu zelf de bokkige beer was.

    De hoerenvakbond. Het bestaat dus wel degelijk. En dan heb je een afgevaardigde van testaankoop voor hoerenlopers die hier de draak komt steken. Daar komen vodden van.

    Eigenlijk zou ik me moeten schamen voor mijn slecht gedrag. Om kosten te besparen had ik het meest luizige hotel van de stad geboekt bij louche Pakistanen. Ontbijt sloeg ik over. En dan kom ik hier de grote Jan uit hangen in een kosmopolitisch snobclubje? Om dan vervolgens de meiden vakkundig de grond in te boren? Dat kan in het vervolg beter, Shakir!

    Samenvattend heb ik een uitstekend wellness dagje gehad voor een zacht prijsje. Jammer van de woekerprijzen van de dames maar dat wist ik al bij voorbaat. Sowieso kwam ik met het idee dat er niets hoefde. Dus. Facilitair gezien staat FKK Mainhattan met kop en schouders boven gelijk welke NRW-club. Maar toch, ik kan niet precies zeggen wat, er was iets wat maakte dat ik me er niet helemaal thuis voelde... Waarschijnlijk was het de dosis chichi en tralala die me niet geheel lag. Hoe het er 's avonds voorstaat kan ik niet zeggen gezien het ongelukkige tijdstip van mijn bezoek. Hoe dan ook, met deze sessieprijzen zit een herkansing er niet meer in, helaas.

    Het welbevinden per club:

    * Gezelligste club......ROM https://www.ijsberenforum.com/forum/...070#post666070
    * Beste line up & beste sessie......Sharks Sharks Sharks Sharks (verslag volgt nog)
    * Beste faciliteiten......FKK Mainhattan

  5. Onderstaande 11 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 juli 2019),ButtinSky (30 juli 2019),fervent (30 juli 2019),Henry S ( 3 juli 2022),Meme Moo (31 juli 2019),Patjax (30 juli 2019),pret (30 juli 2019),Sjeufke (30 juli 2019),stimpy3 (31 juli 2019),Ties85 (16 augustus 2021),Wijze grijze (30 juli 2019)

  6. #79
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    'N vraag Shakir,
    sind die Frauen im FKK M noch nackig? Denn das Anschauen von Nackedeis müßte dann ja auch EXTRA kosten!
    Oder sind die DL's dort noch nicht auf die Zusatzeinnahme gekommen??

    vanKees

  7. #80
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    'N vraag Shakir,
    sind die Frauen im FKK M noch nackig? Denn das Anschauen von Nackedeis müßte dann ja auch EXTRA kosten!
    Oder sind die DL's dort noch nicht auf die Zusatzeinnahme gekommen??

    vanKees
    Mainhattan --> FKK

  8. #81
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Laut Clubseite zu wegen Inzidenzzahlen!

    vanKees

  9. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 9 januari 2022)

  10. #82
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Club ist seit heute den 07.02.2022 auch wieder geöffnet (siehe Clubseite).

    vanKees

  11. #83
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Heute, 02.07.2022, Geburtstags - Party. Ist einer von euch Ijsberen da?

    VanKees

  12. #84
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:27
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Nein

  13. #85
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:10
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.058
    Discussies
    111
    Thanks
    14.013
    Thanked
    5.704 in 2.896 posts

    Standaard

    Ich auch nicht.
    Zu weit fahren.

  14. #86
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Geburtstagsparty im FKK Mainhattan

    Am Samstag den 02.07. lud das Mainhattan zu seiner GeburtstagsParty!
    Die Adresse liegt in einem Industriegebiet, das seine beste Zeit hinter sich hatte und teilweise
    einem Scherbenviertel glich. Was soll’s.
    Da ich den Club noch nicht kannte, ist so ein Tag genau richtig ihn kennenzulernen. Schon
    kurz vor 11.00 Uhr begehrten einige männl. Gäste Einlass, der Uns für 65€ Obulus gewährt
    wurde. Einige hatten Karten und bekamen ein silbernes Armband, meines war lila. Was das
    auf sich hatte sollte ich später erfahren.
    Mit Schlüssel und Handtuch bewaffnet ging ich auf Schranksuche. Ah, auch hier diese schmalen
    L-förmigen Spinde, wo es ein gewisses Mass an Verteilen der Clubutensilien verlangte.
    Umgezogen ging ich auf die Suche nach dem Garten, der klein, aber gepflegt dalag. Bequeme
    Liegen, Rasen, ein kleiner Pool und Sonnenschirmbestückte Sitzgruppen.
    Jetzt erstmal frühstücken. Ein reichhaltiges Buffet machte die Auswahl nicht leicht und besonders
    hervorzuheben waren die Backwaren und das selbstgebackene Brot. Lecker!
    Schon da einige Gäster kennengelernt. Wurde gleich an ihren Tisch gebeten und füllte
    Mich wohl. Endlich wieder mal normale Leute!
    Auf später verabschiedet, da ich dem Sonnenbaden frönen und in meinem Buch lesen wollte.
    Die Sonne versprach einen warmen Sommertag, auch waren 3 Frauen kurzzeitig im Freien zu
    sehen. Ist das nicht ein FKK-Club? Anscheinend nicht heute, alle Frauen hatten so Netzteile an,
    die mehr oder weniger nackte Haut zeigte. Was soll’s.
    In einer Sitzgruppe sassen einge Männer die ich flüchtig kannte und ich durfte mich zu ihnen gesellen. Die Gespräche
    drehten sich auch bei denen um unser Hobby, aber mit Niveau und die eine oder andere
    Clubgeschichte wurde lustig vorgetragen. Ganz anders als die oftmals dümmlichen Puffgespräche.
    Danke dafür!
    Hier erfuhr ich auch die Differenzierung der farbigen Bändchen. Gold und Silber haben einige
    preisliche Vorteile was den Eintritt und Getränke angeht. Bademantel, sonst 5€ extra ist dort
    auch inbegriffen. Schade, dass an diesem Tag der doch auch zu Werbezwecke und ein Dankeschön
    für die Stammgäste dienen sollte, vieles nur gegen Bares zu bestellen war. Bier und auch einige
    höherwertige Säfte fielen darunter. Gut, was soll’s.
    Dass aber als Softgetränke Bluna und Africola im Angebot war, enttäuschend.
    Schon bald wurde die Grillhütte eröffnet und der ‚Ofen‘ angeschürt, da es Leiterle (auf neudeutsch
    SpareRibs) geben sollte.
    Das Angebot aus der Grillhütte war Standard mit einigen Salaten. Gut gemacht ist auch die kleine
    Größe der Teller, da passt wirklich fast nichts drauf.
    Später wurde dann das Lamm eingespannt und für gute 3 Stunden im geschlossenen Grill gedreht.
    Habe es nicht probiert, da zu dem Zeitpunkt ich keinen Hunger hatte.
    Was mir nicht gefallen hat, dass ich um meinen Durst zu löschen nach etlichen Gläsern stilles Wasser
    auf Früchtetee umschwenken mußte. Das Bier durfte ich kosten, aber meinem verwöhnten Pils- und
    Weißbiergaumen nicht trinkbar. Das ist aber meine subjektive Meinung.
    Es trudelten immer wieder Frauen ein, die sich aber fast überwiegend im Club aufhielten, kurz mal in
    den Garten lugten aber keine geschäftigte Anzeichen machen. Kein Problem für mich, ich muß ja
    nicht unbedingt ‚Zimmern‘.
    Am frühen Nachmittag unterhielt und dezent eine EinMann (manchmal ZweiMann)-Band mit
    Keyboard und Saxophon. Später übernahm dann ein DJ, der Musik zum eher Einschlafen zum
    Besten gab. War nicht mein Musikgeschmack, aber leider auch zu laut.
    Mich mit mehreren Clubgästen unterhalten, die auch keinen Unterschied entdeckten zu einem
    normalen Club-Samstag. Trügte doch nicht mein Eindruck. Einer warnte mich sogar, dass ab abends
    die Frauen aggressiv animieren würden, doch ich hatte in der ganzen Zeit davon nichts gemerkt.
    Ab gegen 19.00 Uhr hatte sich die Anzahl der Frauen bestimmt verdoppelt, die Übersicht ist aber
    hier in diesem Club nicht so leicht möglich. Figurlich waren 4 dabei, aber die gesamte Optik und
    auch das desinteressierte Verhalten machte es mir leicht heute nicht aktiv zu werden. Gegen
    20.40 wurde das Abendbuffet eröffnet, als spezielleres gab es Lachs am Stück, Sushi in der Box
    (was ich bei den Temperaturen leicht grenzwertig fand und von mir nicht probiert). Salate,
    Braten, verschiedene Beilagen. Geburtstagskuchen durfte nicht fehlen, einige kleine Dessert und eine
    üppige Käseplatte.
    Animation, Aktionen oder auch ausgelassene Tanzeinlagen der Frauen fand nicht statt, ab und
    zu sah ich Anbahnungsgespräche die aber genauso oft nicht zu einem Zimmergang führten.
    Nach dem Flyer hatte ich doch mehr erwartet, als Extras gab es die zeitlich befristete Freikarte im
    Wert von 65€, Schampus am Eingang, ab und zu dort auch Shots. Das Lamm und das Abendbuffet
    und das Feuerwerk gegen 22.50.
    Ob mich dieser Geburtstag überzeugt hat wieder einmal im FKK Mainhattan vorbeizuschauen?
    Eher nicht, denn die Frauenriege was für mich wichtig ist hat mich nicht zu gedanklichen und
    körperlichen Regungen angemacht.
    Was mich aber richtig gestört hat, ist das öffentliche Zelebrieren vom ‚Tütenrauchen‘. Zwei Meter
    von mir weg, ob Weiblein oder Männelein. Im Verlauf des Tages und Abends hatte ich das 4,5x
    unangenehm in der Nase. Und selbst die Security hat es gesehen und nur mit einem Lächeln
    quittiert.
    Lobend möchte ich hervorheben, dass schon unter dem Tag viele dienstbare Geister für unser
    Wohl und Sauberkeit in jeder Ecke des Clubs gesorgt haben. Noch bin ich im Zwiespalt ob es
    mir gefallen hat oder nicht. Was soll’s, ich schlafe noch mal einige Tage darüber.


    vanKees

  15. Onderstaande 3 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 4 juli 2022),mentholbear ( 4 juli 2022),Wentelt Eefje ( 4 juli 2022)

  16. #87
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Wass hast du für eine scheis Editor vanKees ?

    Dank für deine Bericht, weil es einige andere Clubs in die Gegend gibt, werden wir warscheinlich besser Sharks und FKK Village und/oder Oase besuchen können wann ich deine Bericht gut verstehe.
    En Garde

  17. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Kurt Cobain ( 4 juli 2022)

  18. #88
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Neue Eintrittspreise:

    https://fkk-mainhattan.de/preise/

    MA.jpg

    vanKees

  19. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (12 juli 2023),mentholbear ( 6 februari 2023)

  20. #89
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Meine Pläne für den Samstag 08.07. waren andere. Aber gegen Mitternacht erreichte mich eine PN die mich umdisponieren ließ.
    Am Samstag war doch Club-Geburtstag!
    Ein Kumpel wollte auch kommen, somit war Ablenkung und Spaß garantiert. Danke Klaus!
    65€ Eintritt, und ihr seid in einem edlen Club.
    Schon das ausladende Frühstücksbuffet, unter Tag wird frisch und auf Bestellung gegrillt und dann ab 21.00 das Buffet, momentan unerreicht. Am Nachmittag spielte ein Trio Garten- und Poolmusik (zum mitsingen? mir egal, ich habs gemacht), am Abend eine gute Light-and Fire-Show als Alternative zum sonstigen Feuerwerk.
    Die Frauen trudelten zum frühen Nachmittag ein. Nichts, was mich vom Hocker riß bis... das Schwesternpaar Jackly(I) n und Rachel kamen. Türkisch mit orientalischen Gesichtszügen und Körper, klasse!
    Die jüngere J. animierte mich mehrmals und nach kurzer Absprache ging es nach oben. Guter BJ mit, Reiter und Misso, wo Sie mich aufforderte: "Fuck me deeper, fuck me harder! O. K.! Für diese halbe Stunde 50&,mehr als fair!
    Bei der nächtlichen Verlosung noch einen freien Eintritt gewonnen.
    Ein schöner Tag, ein schöner Abend im Mainhattan. DANKE!

    VanKees

  21. Onderstaande 7 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (12 juli 2023),le_belge (13 juli 2023),mentholbear (12 juli 2023),nick n. (12 juli 2023),Reinstecke Fuchs (12 juli 2023),WANDELAAR5 (12 juli 2023),Wentelt Eefje (26 juli 2023)

  22. #90
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Hab mich entschieden, meine Erfahrungen aus den letzten zwei Besuchen (Sa 16.09. + So 24.09) hier zu berichten.
    Beide Male war das Wetter mir hold und es schien die Sonne um den Herbsttag zu verschönen. Empfang wie immer höflich und war auch bei dem einen oder anderen kleinen Problem behilflich, in einer souveränen Art und Weise.
    Die Verabredung mit einem Mit-Clubberer, bekannt als der Verweser, war für unter dem Samstag das Highlight. Amüsante Clubgeschichten, Charme und Witz machte es zu einem kurzweiligen und lustigen Tag.
    Den darauffolgenden Sonntag verbrachte ich 'alleine', bewaffnet mit Buch und Sonnentag Utensilien ausgestattet verbrachte ich den Sonntag im Garten. Mein "Wingman" hatte andere Verpflichtungen und ich trau mich auch solo. Schade war es trotzdem. Einige interessante Gespräche taten sich aber doch auf. Leider mußte sich wohl ein VIP Gast mit seinen Oktoberfest Anekdoten immer wieder mal lauthals seinem Gefolge mitteilen.
    An beiden Tagen war das Kulinarische Angebot wie immer 'erschlagend', die Steigerung kam aber am Sonntag. Der griechische Koch hatte schon mit kleinen Leckereien das Frühstücksbuffet aufgewertet, kochte einen Mittagsgang und für den Abend noch einmal neu! Das Grillen habe ich an dem Tag nicht vermisst und musste mich sehr zusammen reißen nicht endlos zu futtern.
    Jetzt aber doch auch mal zu den Frauen.
    An beiden Tagen waren sie über Stunden nicht im Garten zu sehen, an dem Grill-Samstag sah 'Mann' einige beim Essen, am Sonntag war in meiner Liegezeit von sicherlich 6 Stunden (nur unterbrochen von kurzen Besorgungsgängen) keine einzige Frau im Garten zu sehen. Der Raucherraum zählt für mich nicht dazu.
    Optisch interessant war am Samstag Michelle mit dem schönen Birnen-Ärschchen, am Abend aber nicht da (wegen Dauerbuchung?), Sonntag hatte ich ein nettes Gespräch mit Delia(h), doch als ich frisch geduscht zum zweiten, intensiveren Gespräch zu ihr wollte war einer schneller.
    Leider gibt es zu beiden keine weiteren Infos, ich versuche bei meinem nächsten Besuch da in die 'Tiefe' zu gehen.
    Das war das Signal für mich den schönen Clubtag in einem sehr schönen und gut geführten Saunaclub zu verlassen.

    vanKees

  23. Onderstaande 5 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (26 september 2023),mentholbear (26 september 2023),Patjax (26 september 2023),WANDELAAR5 (26 september 2023),Wentelt Eefje (27 september 2023)

  24. #91
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    War gestern im Mainhattan. Der Club ist gut und die Freitagsaktion.. unschlagbar!
    Frühstück wow, Mittags- und Abendbuffet toll!
    Die Sonne nochmal den ganzen Tag genossen, am Abend die heißeste Dampfsauna aller SC's 3x aufgesucht. Wenn dann noch 14 Saunagänger "die kleine Kneipe in unserer Strasse" falsch aber laut gröllen.. dann verbringt Mann einen Tag im Männerparadies.
    Auf dem frühen Abend bestimmt 35+ Frauen da. Michelle einer der Hübschesten, aber die wartet auf den Prinzen mit dem weißen Ross. An Der beiße ich mir wohl die Zähne aus.
    Morgen am Sonntag wird die Freikarte möglicherweise gleich eingelöst.
    Gut Stoß!

    VanKees

  25. Onderstaande 3 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (14 oktober 2023),schoolmeester (14 oktober 2023),WANDELAAR5 (14 oktober 2023)

  26. #92
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    K(C)amila bulgarisch, Ex-Mina aus dem Samya, ist seit bestimmt Mai diesen Jahres im FKK Mainhattan.
    Mein Respekt, immer noch die gleiche skinny Figur mit den schönen Titten. Macht in dem Club die meisten Laufkilometer und
    auch mit die meisten Zimmer. Hat sogar ein paar Stamm-Gäste.

    vanKees

  27. #93
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Wieder einen schönen Tag und Abend im Mainhattan verbracht. Spät am Abend Melek, 41 Jahre, halb türkisch/halb russisch!, toller Körper und sehr angenehme Gesprächspartnerin kennengelernt. Wäre sicherlich ein Erlebnis geworden, ich bin aber im 3wöchigen Zölibat. Freiwillig! Melek ist bis Mitte Januar seit heute im Urlaub.

    VanKees

  28. #94
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Live:
    Ein Vögelchen hat gezwitzert, dass die Freitag-Aktion 2024 entfällt.
    Die armen Rabattjäger!

    VanKees

  29. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (29 december 2023)

  30. #95
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Live:
    Es ist noch ruhig. Jetzt sind erstmal die Saunierer in Aktion. Frauen10+
    Party beginnt wohl erst mit der ersten Tanzeinlage gegen 18.30
    Melde mich später noch einmal.

    VanKees

  31. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (10 maart 2024)

 

 
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.