Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 30 van 30

Discussie: Brazilie, Fortaleza

  1. #26
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Pirata bar

    Deze bar is enkel nog open op maandag avond. Een deel van de bar is eigenlijk een piratenboot als decor. Verder is dit een populair event in Fortaleza , zowel lokaal als voor gringo's. Veel show en forro-muziek : lokale country muziek. Veel mooie dames aanwezig. Maar die zitten niet op een westerling te wachten hoor. Ze gaan er toch vanuit dat je als single gringo in Fortaleza een hoerenloper bent. Verder waren er wel 20 DVP aanwezig die je zo komen versieren tot meer. Ik was niet onder de indruk van dit spektakel. Forro is niet men ding en het evenement was een wat belachelijke bedoening. Niets naar men zin onder de dames van plezier.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  2. Onderstaande 2 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (20 september 2015),noglangnietuitgewandeld (20 september 2015)

  3. #27
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Complexo Armazem

    Mega grote discotheek. Met drie verschillende zalen. Capaciteit rond de 3000 personen. Ingang 5€ een biertje 2€. De hoofdzaal is de grootste met live muziek en deels openluchtruimte. Snel beland in de dance-hal. Hier werd een mix van dance en trance gedraaid. Goede sfeer en ambiance. Al dansend contact gelegd met een mooie dame : hoe kan het dan ook anders van plezier. Wat later naar een love-motel ( 17€ ) en 46€ voor een zeer goede sessie met een knappe dame.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  4. Onderstaande 7 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (20 september 2015),Don Rudo (20 september 2015),goldstar (20 september 2015),Jansen (19 september 2015),noglangnietuitgewandeld (20 september 2015),The Saint (19 september 2015),VAZKOR (20 september 2015)

  5. #28
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Club Belissima rua vicente leite 2020

    Door de taxi me voor de deur laten afzetten. Wel raar een muur van zeker 30meter met in het midden een deur. Taxi man ging even mee aanbellen. Twee portiers lieten me binnen. Ik kwam terecht aan de receptie daar zaten vijf dames op een bank. Volgende ruimte voorzien van drie zitbanken met zeker acht dames. Over naar de barruimte zes dames. Even een pint besteld 2,5€. Er waren een vijftal klanten binnen. Sommige dames waren met hun smartphone aan de gang , enkele anderen wat droevige kop en een deel de tong uit de mond : psss gringo ! Leeftijd van de dames 20-30 jaar. Drie stunners aanwezig en meeste anderen zeker te doen.

    Uiteindelijk zelf gekozen voor Tamara. Even een praatje de klik was er, aan de receptie 172real betaald ( 40€ ). De kamer was heel simpel , volledig wit geverfd , een versleten spiegel , douche ruimte , toch airco aanwezig , maar niet echt gezellig. Een leuke staande opgeil actie ging van start. Dan het bed op : zoenen was niet mogelijk en enkel pmc. Dus gingen we snel over naar het neuken. De inzet van deze latina was ontzettend hoog. Ze trok een heel standjes encyclopedie open. Tsaka,tsaka, boem, boem... Bij nummer vijf ben ik uiteindelijk klaargekomen. Het neukwerk was gewoonweg topsex. Nog even beide de douche onder en afscheid genomen.

    Via de receptie een taxi laten bellen. In deze buurt wil je geen minuut staan wachten. Verder was deze tent wel een ervaring. Het kan zo dienst doen als decor voor een gangster film. Man man wat een louche afgeleefde marginale keet. Toch tevreden terug naar men hotel.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  6. Onderstaande 6 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (20 september 2015),Don Rudo (20 september 2015),hasta la pasta (20 september 2015),Nedlovefkk (24 september 2015),The Saint (20 september 2015),VAZKOR (20 september 2015)

  7. #29
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Het is alweer een tijdje gelden dat ik in Fortaleza was, maar hier dan toch het verslag van deze vakantie.

    Nadat ik in april mijn liefje had achtergelaten ben ik in juli weer terug geweest. Ze stond mij op het vliegveld op te wachten en we zijn linea recta naar het hotel gereden. De hele nacht liggen rollebollen en zo is het eigenlijk de hele vakantie gegaan. Overdag naar het strand, zwembad, shopping, centro of waar dan ook, we zijn letterlijk geen minuut van elkaar geweken .....

    Op een nacht wilden we iets anders proberen en hebben we het matras op het balkon gelegd. Zij bovenop, onder, naast, zittend, staand, hurkend, knielend en ik weet niet al wat meer. Terwijl je het verkeer onder ons heen hoorde razen en af en toe mensen hoorde praten vlogen de vonken ervan af. Soms keiharde seks en dan weer heel zachtjes en teder.

    Natuurlijk, ik weet ook wel dat ze een pro is (was). Ze is een stuk jonger dan ik en ziet er nog goed uit ook. Maar ze heeft altijd relaties gehad met oudere mannen, dus wie weet dat ze echt op mij valt. In ieder geval is ze op de dag dat ik naar Holland ging ook vertrokken uit Fortaleza, bij mama in het interior. Over twee weekjes gaan we allebei naar Fortaleza en dan begint het weer van voor af aan !

  8. Onderstaande leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (24 september 2015)

  9. #30
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Ik val zelf wel op latina's maar dan wel met een Europese look. Moeilijk om dit te beschrijven maar misschien komt onderstaand rijtje in de buurt.

    - Liever iets langer dan te klein
    - Bruin haar
    - Normaal tot slank
    - Engels als voertaal..
    - leeftijd 21+ , Max 30...+/-

    Moet je zoiets zoeken in studentensteden?

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.