Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Angela

  1. #1
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    22 maart 2022 @ 17:23
    Locatie
    de oneindige ruimte, waar mannen zich mannen voelen
    Berichten
    34
    Discussies
    16
    Thanks
    1
    Thanked 16 Times in 1 Post

    Böse Angela

    Naam : Angela

    Haarkleur/-lengte : Donker lang krulhaar

    Lengte dame : 1.65

    Postuur/Cupmaat : Normaal , B-cup, wat hangend

    Nationaliteit/Taal : duits

    Leeftijd : 40 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : zoenen, beffen, NMC, PZC, FT (kost extra?)

    Bijzonderheden : beter op de bank dan op de kamer

    Bij het binnenkomen viel mijn oog direct op Angela, aangezien ze op de bank onder het TV-toestel in de hoek zat. Omdat naast haar het enige onbezette plaatsje was, ging ik er zitten om de “voorbereidende activiteiten” van een drietal koppeltjes in de huiskamer boven op mijn gemak te aanschouwen, alsook het aanwezige potentieel in te schatten. We maakten kennis, en ze beviel me wel, idd al wat ouder, maar haar lome, onderuitgezakte houding (ze deed me wat denken aan Kristina uit GT toen die nog in Dolce Vita werkte), en de wat hangende borsten die ze langzaam masseerde, bevielen me wel. Na de daaropvolgende sauna besloot ik dan ook mijn hernieuwde FKK-debuut in haar armen te maken, hopend op een rustige vakkundige sessie met een ervaren vrouw.

    Dat viel een beetje tegen. Op de bank was alles nog ok: tijd voor een praatje, lang en zacht tongzoenen, lekker langzaam pijpen. Eenmaal op de kamer zoende ze al heel wat minder enthousiast, en was van de sensuele “vel tegen vel” waarop ik gehoopt had geen sprake meer. Dan maar ff beffen om haar te ontdooien, dacht ik. Ze leek dit wel te apprecieren, maar er bleef een zekere afstand, en het neuken gebeurde dan ook met weinig gevoel. Terug overgeschakeld naar pijpen dus, dat doet ze wel uitstekend, nat en mijn aanwijzingen goed volgend, maar toen ik FT wou besluiten beweerde ze doodleuk dat dit extra kost. Mijn opwerping dat dit tegen de huisregels was vond ze ongeloofwaardig (ik wist dat dit mijn eerste bezoek aan Bernt was), en ik had geen zin in een discussie, dus heb ik maar haar borsten ondergespoten.

    Van enige aftersales was geen sprake, ze veegde het zaakje bij elkaar en verdween als de gesmeerde bliksem naar de bar om de sessie te noteren, een afscheidskusje kon er met moeite af.
    Misschien ben ik wel wat streng, haar service zou in elke andere FKK als ruim voldoende zijn gequoteerd, maar op dit adres stel je toch hogere verwachtingen. Allicht moet ze nog wat inrijden, hopelijk wordt ze beter (zie quote hm), maar ik zal alvast niet het risico lopen om haar nog eens te proberen.

  2. #2
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 05:42
    Berichten
    2.869
    Discussies
    82
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.180 in 951 posts

    Standaard

    Als dit de dame is die tegenwoordig als zijnde "Angie" door het leven gaat (iets voller, plaatje op de borst, geen piercings) en min of meer recentelijk weer begonnen is, dan moet ik zeggen dat ze in de tussentijd een fikse dosis inspiratie heeft opgedaan. Pfffff, wat een stomende sessie!
    Een uurtje is ook maar een uur...

  3. #3
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 23:57
    Locatie
    3e planeet van ons zonnestelsel
    Berichten
    1.939
    Discussies
    14
    Thanks
    278
    Thanked
    506 in 162 posts

    Standaard

    Volgens mij niet uurtje , Angie heeft zeker geen b cup of ze moet ze hebben laten vergroten in die tussentijd

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42.

  FKK Artemis 468*60