Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    4 mei 2011 @ 18:17
    Berichten
    5
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Beitrag Schiphol, Van der Valk, Cloe (Zuzana.tv)

    Van der Valk Schiphol Cloe Zuzana.tv

    Tussen kerst en oud en nieuw zou de door mij erg begeerde Cloe eindelijk naar Nederland te komen. Dus snel geboekt voor vier uur. Op de afgesproken tijd aangeklopt op de deur van de aangegeven kamer maar er werd niet open gedaan. Omdat ik iets te vroeg was even een rondje gelopen en nogmaals geprobeerd maar ook deze keer vergeefs. Omdat ik niet zomaar wilde opgeven een SMS gestuurd naar het bureau en die antwoordden 20 min. later met het bericht dat Cloe zonder waarschuwing de kamer had verlaten om haar verloren koffer op te halen van Schiphol. Ook werden er excuses aangeboden met de toezegging dat ik bij de volgende afspraak korting zou krijgen. Teleurgesteld ben ik maar ergens anders mijn heil gaan zoeken. Hieruit blijkt weer eens de wisselende betrouwbaarheid van dit bureau. De belofte om korting te geven zijn ze wel nagekomen door mij eenhalf uur extra te geven tijdens mijn laatste bezoek. Helaas is het me die week niet meer gelukt om een nieuwe afspraak te maken omdat ze helemaal vol geboekt was. Ik hoop dat er iemand is die haar wel heeft mogen bezoeken en zijn bevindingen met mij wil delen.

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Laatste recensie is inmiddels meer dan een jaar geleden geplaatst...
    Is bekend of deze mevrouw hier nog werkt?
    Dank u wel voor uw berichten!
    Befke
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17.

  Babylon 468*60