Pagina 4 van 32 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 782
  1. #76
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Voordat MiniMe er naar toe zal gaan en er waarschijnlijk wel een hele prijsdiscussie zal ontstaan geeft Deepreamer het antwoord in duits :
    MM komt allang niet meer in de NRW clubs en betaald in Hessen met alle liefde de daar geldende Aufpreis vanwege de geboden kwaliteit van de dames daar.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  2. #77
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Last Online
    4 november 2023 @ 20:52
    Locatie
    (Te) dicht bij Brüggen
    Berichten
    139
    Discussies
    7
    Thanks
    167
    Thanked
    62 in 19 posts

    Standaard

    Is iemand er afgelopen week (of zelfs afgelopen do/vrij/za) nog geweest?

    De berichten van het openingsweekend waren namelijk veelbelovend, maar of dat ook voor de weken/maanden erop geldt is natuurlijk maar net de vraag...

  3. #78
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Frage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer2121 Bekijk bericht
    Is iemand er afgelopen week (of zelfs afgelopen do/vrij/za) nog geweest?

    De berichten van het openingsweekend waren namelijk veelbelovend, maar of dat ook voor de weken/maanden erop geldt is natuurlijk maar net de vraag...
    Homepage is -nu?- niet bereikbaar...

    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  4. #79
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    Homepage is -nu?- niet bereikbaar...

    http://www.fkk-planet.com/ met deze link?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #80
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Yep, doet het, meteen de links in het reclame-topic ook maar even aanpassen zou ik zeggen...

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=21700



    Note Big30: thxs, aangepast!
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  6. #81
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer2121 Bekijk bericht
    Is iemand er afgelopen week (of zelfs afgelopen do/vrij/za) nog geweest?
    Ik ben er afgelopen zaterdag geweest.

    Het was veel rustiger dan ik had verwacht.
    Ik schat dat er plusminus 20-25 dames aanwezig waren, waarvan een groot gedeelte oninteressant (maar dan is persoonlijk).

    Bij vertrek heb ik aangegev en dat het vrouwenaanbod me wat tegenviel qua aantal.
    De vriendelijke dame aan de receptie gaf echter aan dat er 34 dams aanwezig waren
    Waarschijnlijk heeft ze het personeel echter meegeteld !

    Desondanks heb ik een uitstekende dag gehad bij FKK Planet !

  7. #82
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Ausrufezeichen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    Yep, doet het, meteen de links in het reclame-topic ook maar even aanpassen zou ik zeggen...

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=21700



    Note Big30: thxs, aangepast!
    Silvester wil niet zeuren, maar pas de "plakkaten" dan ook meteen aan, werken nu ook nog niet...

    Silvester die maar al te goed weet hoe je een sponsor tevreden moet houden...

    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  8. #83
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    Silvester wil niet zeuren, maar pas de "plakkaten" dan ook meteen aan, werken nu ook nog niet...

    Staat er allemaal goed, maar lijkt er op alsof deze link www.fkk-planet.com nu ook niet meer werkt. Die linkt door naar fkkplanet. Kunnen wij ook verder weinig aan doen.
    Laatst gewijzigd door Big30; 29 november 2010 om 17:09
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #84
    Geregistreerd
    14 oktober 2010
    Last Online
    7 februari 2024 @ 01:25
    Berichten
    518
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624
    Thanked
    1.049 in 165 posts

    Standaard

    Afgelopen weekend in de nieuwe club in Merzenich geweest. Zowel zaterdag 27 als zondag 28 november geweest. Ik zal hieronder een korte samenvatting geven:

    - Entrée: €35,- per dag inclusief badjas (deze actie blijft waarschijnlijk zo tot kerstmis).
    - Zeer mooie, moderne, grote en nieuwe club.
    - Welness (sauna, bubbelbad en dampbad) groot, mooi, rustig en ontspannend.
    - Mooie en goede sexcinema is aanwezig.
    - Bediening was zeer vriendelijk.
    - Zaterdag avond DJ met goede muziek.
    - Eten: goede kwaliteit, meer dan genoeg aanwezig, vanalles wat en wanneer je maar wilt (continu de hele dag door en niet om 22:00 uur in een lange rij staan wachten voor een stukje pizza).
    - Aantal dames: maximaal 20 dames per dag aanwezig en bijzonder weinig ijsberen aanwezig (circa 15 ijsberen per dag).
    - Kwaliteit dames: idem als GT en LR (er waren ook een aantal dames uit GT en LR aanwezig).
    - Je kunt de kamer op wanneer je wilt.
    - Dames doen zich veel moeite en lange pre-sale (logisch als er nauwelijks ijsberen zijn).
    - Cijfer accomodatie: 10.
    - Cijfer aanbod dames: 7.

    Kortom: de club en de dames zijn er klaar voor. Alleen de ijsberen zelf moeten nog komen. Ik denk dat veel ijsberen naar hun vertrouwde clubs gaan omdat ze weten wat of wie ze daar aantreffen. Maar Merzenich is zeker een goed alternatief. Misschien moeten de zeer ervaren ijsberen daar eens een forum feest organiseren ???

  10. #85
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Daumen hoch @ Rudi_NL

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rudi_NL Bekijk bericht
    Afgelopen weekend in de nieuwe club in Merzenich geweest. Zowel zaterdag 27 als zondag 28 november geweest. Ik zal hieronder een korte samenvatting geven:

    Kortom: de club en de dames zijn er klaar voor. Alleen de ijsberen zelf moeten nog komen. Ik denk dat veel ijsberen naar hun vertrouwde clubs gaan omdat ze weten wat of wie ze daar aantreffen. Maar Merzenich is zeker een goed alternatief. Misschien moeten de zeer ervaren ijsberen daar eens een forum feest organiseren ???
    gute Idee von dir !

    aber: jeder neue Club braucht eine lange Anlaufzeit, das ist zu erwarten bei der inzwischen angewachsenen Zahl.
    Und: jeder Club steht und fällt mit dem Angebot der Dienstleistenden, d.h.
    wenn z.B. einige Spitzenfrauen plötzlich auf die Idee kämen aus einigen Clubs abzuwandern und dort tätig zu werden ja dann würden die ganzen Jungs, welche nur hauptsächlich wegen 2-3 Lieblingsfrauen immer den gleichen Club aufsuchen und sich dort auch noch mit etlichen Kollegen verabreden plötzlich umschwenken.
    Sowas ist allerdings ein Glücksfall für einen Club und man kanns nicht erzwingen.

    Gruss Egon

    PS.: aber danke für deine Info
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  11. #86
    Geregistreerd
    14 oktober 2010
    Last Online
    7 februari 2024 @ 01:25
    Berichten
    518
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624
    Thanked
    1.049 in 165 posts

    Standaard

    Gisteren weer in FKK Planet geweest. Was wederom fijn:

    - Begint met goed parkeren van je auto (plaats genoeg op het terrein).
    - Entrée nog steeds maar €35,-
    - Genoeg "Lebensraum" in de kleedruimten.
    - Zeer mooie club met bijzonder grote en goede welness.
    - Werd door de lekkere Isabella letterlijk uit de whirlpool gevist en gingen direct van hieruit kletsnat een kamer in om te vogelen. Wat wachten op een sleutel!!! Dat is hier onbekend.
    - Twee goede sessies gehad met alles erop en eraan (PZC, TZ, etc.) tegen de gebruikelijke prijzen conform GT, LR, VV, etc.
    - Continu door goed eten. Niks op een bepaald tijdstip in een lange rij wachten, maar eten wanneer je daar zin in hebt. En niet in een tent, maar gewoon binnen in de eetzaal.
    - Circa 25 dames (vaarvan 20 knappe exemplaren) en gemiddeld 10 ijsberen aanwezig. Ondanks deze relatief kleine aantallen toch zeer gezellig geweest.
    - herhalingsgevaar: 100%. Maar zal zeker ook in de clubs tussen Roermond-Venlo en Düsseldorf blijven komen. FKK Planet is een goed alternatief en een leuke afwisseling.

  12. #87
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard FKK Planet

    Goed nog eens een positieve noot te lezen tussen al die gematigde recensies.

  13. #88
    Geregistreerd
    13 december 2008
    Last Online
    20 maart 2024 @ 09:24
    Locatie
    een goeie 130 km van Hamminkeln
    Berichten
    156
    Discussies
    21
    Thanks
    50
    Thanked
    93 in 35 posts

    Standaard

    Ik was er van dinsdag op woensdag. Inderdaad verdomd mooie tent. Puike tent op t 1e oog. Ontvangst prima en van die €35 kan je geen bult vallen. Ijsberenvacht is (nu nog) voor nop. Voordat je richting de kleedruimte gaat, is er een kluisje waar je spullen in kan leggen die v waarde zijn. De kleedruimte ziet er schoon, ordelijk en hygiënisch uit. De vloerverwarming is een lust voor mijn voeten en de douches zijn gewoonweg goed. Binnenkomst id ruimte. Lust voor het oog. De dames die r zijn, zijn helaas niet in overvloed aanwezig, maar (ik schat) de 8 die er zijn zien er appetijtelijk uit. wat natuurlijk telt zijn de skills en met (Sh)erin zit dat wel goed..... De bar zeer ok. Mooi vooral met neon rood bekleed (tussen kitsch en modern) en ademt sfeer uit met her & der kussens om te lounchen. Stoombad is prima. Whirpool is groot maar wat koud, hoewel no probs na een verhitting te hebben opgelopen id sauna en na de sessie met de dame in kwestie.
    De drankenkaart is trouwens netjes geregeld. Ik bestelde een Jack Daniels en moest apart bij de receptie zo'n kaartje halen a raison van €10. Een Jack Daniels kost €8 en mocht die overige €2 aan het einde van je avondje nog openstaan, krijg je die netjes terug.
    Al met al... als er nou eens wat meer vrouwelijk schoon komt, wordt dit een nieuwe toptent!

  14. #89
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdag een bezoekje gebracht aan Planet. Met realistische verwachtingen op pad gegaan hopend op een positieve draai. Ook Mijsbeer, Rheinschwimmer en Knabbel hadden hun aanwezigheid aangekondigd, dus gezelschap was aanwezig. Rond 14.30u aangekomen en zeer vriendelijk door de ontvangstdame ontvangen. Korte uitleg over hoe en wat gekregen en 35 euro betaald. Op zoek naar de kleedkamer waar het me opviel dat er heerlijke vloerverwarming was. Na de plichtplegingen de bar in. Ik liep meteen tegen twee blondines aan die me vriendelijke groetten. Eentje deed dat wel heel enthousiast dus ik keek nog een keer... Het bleek Nadja te zijn die ik eerst in Acapulco en vervolgens in World was tegengekomen. Aan de andere kant van de bar zaten nog twee donkerharige dames en op de bank nog een blondine en brunette. Na even bijgekletst te hebben, ben ik op zoek gegaan naar mijn gezelschap. Mijn eerst "guess" was meteen raak: in het restaurant. Prachtig. Alles voor handen en de hele dag door eten.

    Nadat de heren hun buikje rond hadden, dronken we een kop koffie aan de bar en maakten we kennis met Teassie (een vriendelijke en knappen negerin) en Isabel (een vrij lange ik dacht Roemeense met lange zwarte haren en erg goed figuur. Maar ik had mijn zinnen al gezet op Nadja en zo geschiedde. Wederom een heerlijk half uurtje met haar beleefd. Alleen al voor haar zou ik weer naar Planet gaan.

    Daarna de heren opgezocht die inmiddels het wellnessgedeelte aan een test aan het onderwerpen waren. Het is allemaal spiksplinter nieuw. Heerlijke regendouches, een grote sauna met grote ramen, een whirlpool die eerder iets wegheeft van een klein zwembadje met bubbels.

    Na de wellness terug naar de bar, eens kijken of er nog dames gearriveerd waren. In totaal telden we er 14 op een gegeven moment. Ik schat dat ik er gedurende de hele dag 20 heb geteld, voor ieder wat wils zou ik zeggen. Sherin en Sheila uit LivingRoom arriveerden later ook nog.

    Na het avondeten nog een wellnessrondje gedaan en rond 22u was het welletjes. Kortom: Planet is zeker voor herhaling vatbaar. Nu de feestdagen voorbij zijn schat ik dat ook het aantal dames zal stijgen. Ik vind het momenteel een beetje als PSR, wellness, lekker eten en een 25 tal dames zijn prima als je een lekker dagje wilt relaxen. Even niet de drukte van bijv GT of LR.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  15. #90
    Geregistreerd
    6 april 2010
    Last Online
    3 mei 2020 @ 14:19
    Berichten
    52
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked
    26 in 8 posts

    Standaard

    Hallo jongens,

    Hoe zit het met de zwarte meisjes situatie in deze club?
    Een het eten?


    Heel erg bedankt!

  16. #91
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Italia77 Bekijk bericht
    Hallo jongens,

    Hoe zit het met de zwarte meisjes situatie in deze club?
    Een het eten?


    Heel erg bedankt!
    Eten is prima verzorgd, eenvoudig maar doeltreffend. Er is een separate ruime eetzaal waar je rustig en ongestoord kunt zitten.

    Afgelopen week 2 zwarte dames gespot: een dikkerdje met slappe borsten die ook nog eens vervelend bleek te zijn en een bijzonder slanke Kameroen(een)se van 31 met een hele mooie uitstraling, puntige a-cups en een expressieve kop en dito bos krullen: Stacey. Uitvoerig met haar naar tevredenheid gekamerd.

  17. #92
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Last Online
    4 december 2022 @ 09:26
    Berichten
    47
    Discussies
    5
    Thanks
    24
    Thanked
    31 in 12 posts

    Standaard

    ik ga deze tent ook eens bekijken en zal kijken of ik Sherin kan strikken...

  18. #93
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Last Online
    4 december 2022 @ 09:26
    Berichten
    47
    Discussies
    5
    Thanks
    24
    Thanked
    31 in 12 posts

    Standaard

    mag je roken aan de bar?

  19. #94
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frans164 Bekijk bericht
    mag je roken aan de bar?
    Enkel pijp, geloof ik...

  20. #95
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flurkman Bekijk bericht
    Enkel pijp, geloof ik...
    Lol

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frans164 Bekijk bericht
    mag je roken aan de bar?
    Yep.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  21. #96
    Geregistreerd
    16 juli 2008
    Last Online
    28 februari 2024 @ 17:57
    Berichten
    55
    Discussies
    0
    Thanks
    7
    Thanked
    13 in 6 posts

    Beitrag Zaterdagavond

    Afgelopen zaterdagavond deze club bezocht.
    Een zeer mooie en grote club, het was er niet druk, toch vond ik de sfeer wel goed.
    Ik denk dat als het iets drukker is het dan echt een feest kan zijn daar.

    Ook kennisgemaakt met Stacey die in een ander draadje wordt genoemd. Gezellige meid en ik was ook wel van plan met haar te kameren. Ze heeft leuk voor me gedanst, maar toen ik wilde kameren was ze er niet.
    En toen een andere dame een aanbod deed die ik niet kon afslaan, tja.....
    Dat vond Stacey niet zo leuk, sorry Stacey, volgende keer beter.

    Ik hoop echt dat deze club wat wordt, zeker van de zomer moet het super worden daar, nog even doorbijten dus.
    Ik ga er de komende tijd nog wel een paar keer naar toe.

  22. #97
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don418 Bekijk bericht
    Dat vond Stacey niet zo leuk, sorry Stacey, volgende keer beter.
    Dit is duidelijk een understatement, ze wordt gewoon pisnijdig als je met haar niet naar de kamer gaat.

  23. #98
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    1 juli 2016 @ 13:18
    Berichten
    540
    Discussies
    24
    Thanks
    68
    Thanked
    248 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don418 Bekijk bericht
    Afgelopen zaterdagavond deze club bezocht.
    Een zeer mooie en grote club, het was er niet druk, toch vond ik de sfeer wel goed.
    Ik denk dat als het iets drukker is het dan echt een feest kan zijn daar.

    Ik ben zaterdag ook met enkel maatjes daar geweest. Onze ervaring was echter erg magertjes.

    Het hele verhaal dient dan ook verteld te worden.

    Bij aankomst rond 12 uur was de tent nog zo goed als leeg. Mij niet gelaten, een hapje eten en een beetje van de wellness genieten tot de dames arriveren was nl het plan.

    Echter toen we aankwamen in het wellness gedeelte na de brunch kwam dadelijk de hausmeister naar ons toe : ze hadden een technisch probleem en de stroom lag even uit, ze waren er mee bezig en een half uurtje later zou alles opgelost zijn .

    Enige tijd later bleek dat de problemen enorm waren en dat ondertussen de hoofdzekering gesprongen was en dat ze die niet zelf konden vervangen. Ze hadden ondertussen al contact gehad met de electriciteitsmaatschappij maar het heeft nog tot 17u15 ( en ondertussen was het al donker geworden) geduurd voordat ze opnieuw stroom hadden.

    De hele namiddag telkens een update gehad in de vorm van over een half uurtje dit, over een uurtje dat, de elektrieker is nog niet komen opdagen enz.

    Een zeer 'langweilige' namiddag, zeker gezien de zeer beperkte dames bezetting en het feit dat de kamers pik donker waren wegens geen daglicht.


    Eens de stroom terug hersteld was, nog een matige sessie met een dame gehad.

    Teleur gesteld de club verlaten en bij het weggaan nog even aangegeven dat het wel erg jammer was dat ze zoveel techische problemen gehad hadden die dag.

    Enge antwoord van de theke dame hierop was : ja ik heb ervan gehoord.
    Haar reactie was nog wel het meest teleurstellend van de hele dag en was in mijn ogen niet erg klantvriendelijk.

    Het gaat nog wel even duren voordat ze me hier terug zien.

    Ik begrijp wel dat het niet hun fout is dat ze een electrische panne hebben, alhoewel , dit is niet de eerste keer, maar ze zouden wel mogen inzien dat ze door overmacht niet konden leveren wat in de inkom inbegrepen was.

  24. #99
    Geregistreerd
    16 juli 2008
    Last Online
    28 februari 2024 @ 17:57
    Berichten
    55
    Discussies
    0
    Thanks
    7
    Thanked
    13 in 6 posts

    Standaard Geluk

    Dan maar een geluk dat ik pas nadat de panne was verholpen ben aangekomen.
    misschien verklaart dat wel waarom het rustiger was dan normaal volgens sommige dames.

  25. #100
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Last Online
    4 december 2022 @ 09:26
    Berichten
    47
    Discussies
    5
    Thanks
    24
    Thanked
    31 in 12 posts

    Standaard

    Vorige week zoals aangekondigd deze club bezocht: Ik ga geheel mee met bovenstaande positieve beschrijvingen van deze fraaie tent. Voor mij is een extra plus de uitstekende sauna´s. Maar vooral de mooie en vooral jonge meiden. OK het waren er niet veel (10), maar het is mij dan ook nog niet gelukt om er meer dan 3 op een dag te pakken. Man ik was na dit bezoek toch wel erg onder de indruk. Enerzijds genoten van de rust en sauna en anderszijds met de meiden uit je dak gaan! Ik moest nog dagen na dit bezoek er goed op letten niet zomaar spontaan mijn belevenissen te vertellen op plaatsen waar dat niet goed begrepen zou worden. Ik zit nu weer met een glimlach te mijmeren over die lekkere meiden.

 

 
Pagina 4 van 32 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.

  Living Room 468*60