Pagina 14 van 32 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 326 t/m 350 van 782
  1. #326
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Last Online
    9 februari 2024 @ 22:07
    Berichten
    42
    Discussies
    8
    Thanks
    1
    Thanked
    7 in 3 posts

    Standaard

    Enkele dagen geleden voor de eerste maal afgezakt naar FKK Planet . Is een mooie grote club , alles netjes , alleen te weinig meisjes vond ik .
    Ik weet zelfs de namen niet meer van de 2 meisjes waar ik heb mee gekamerd .
    De service van de meisjes was zeer goed . Uiterlijk van de twee meisjes kon mss beter doch beter een goede fuck maar geen optic .
    Het eten was zeer goed .
    Alleen was de temperatuur van de grote jacuzzi te laag en was de sauna defect

    Kwil nog wel eens teruggaan . mss in de zomer ... Schitterend buitenzwembad ...

  2. #327
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Hopelijk repareren ze de sauna sneller dan het stoombad, dat bijna 1 maand versierd werd met een plakaatje: defect .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. #328
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Last Online
    22 december 2017 @ 22:32
    Berichten
    54
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    18 in 9 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdag met Don naar Fkk geweest.Er waren tussen de 10 en 15 dames aanwezig en ik moet zeggen wij hebben ons geen moment verveelt. De eerste sessie had ik met
    CECILIA een meisje uit Moskau, de tweede met ANA-LIANA een kleine roemeense opdonder, beiden zeer goed, hoog knuffelgehalte en prima service. Jammer van ANA-LIANA dat ze binnenkort teruggaat naar huis en naar haar eigen zeggen niet terugkomt in de business. De sauna was gemaakt maar nu was het stoombad defect. Het eten was weer eens voortreffelijk.
    Rond 1 uur zijn wij met een lekker gevoel naar huis gegaan.

  4. Onderstaande 2 leden hebben adulte bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 3 januari 2012),jacky pakutra ( 1 januari 2012)

  5. #329
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Is dat stoombad nu weer kapot? Trekken ze daar voor de crisis stekkers uit ?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #330
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Last Online
    22 december 2017 @ 22:32
    Berichten
    54
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    18 in 9 posts

    Standaard

    Laten we hopen dat ze niet alle stekkers er uit trekken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. #331
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    26 april 2024 @ 15:48
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adulte Bekijk bericht
    Laten we hopen dat ze niet alle stekkers er uit trekken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    dan zou mijn vrijkaartje niets meer waard zijn! En dat terwijl ik ECHT wil hoor...
    Zonde?!

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  8. #332
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:42
    Berichten
    1.976
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    864 in 324 posts

    Standaard

    Het is al weer een paar weken geleden dat ik hier met mijn vrijkaartje binnen stapte, vrijdag 16-12 om precies te zijn. Omdat ik toen echt geen tijd had om wat neer te pennen, doe ik het nu maar. Veel details ben ik al vergeten, maar ik kan nog wel een aantal zaken terug oproepen.
    We kwamen aan kort na de opening, er stonden nagenoeg geen wagens op de parking. Het is jammer, zo een mooie zaak en toch geen volk.
    Ik ben nu al een 5 tal keer in deze club geweest en steeds is er een overtal aan vrouwen, vaak zeer mooie vrouwen trouwens. En als je voor de middag aankomt ben je vaak ook de eerste ijsbeer. Soms is er een eenzame ziel je net voor. Klagen hoef ik niet, beter te veel dan te weinig meisjes. Maar voor het vrouwelijk schoon is dat niet goed, ze zitten te vaak werkloos in de bar. Langs de andere kant is er geen tijdsdruk. De kans dat ze een beer missen door wat langer op kamer te blijven is zeer klein, dat speelt dan weer in het voordeel van de beren.
    De zaak zag er weer netjes uit, het stoombad dampte als een echt Turks bad, de sauna stond heet en droog, dat is wat anders dan de meiden die heet en nat waren.
    De whirlpool was voor mij net ietsjes te koel, maar ja, wij zijn soms echte zeuren nietwaar.
    Zowel het ontbijt als het avondeten was verzorgt lekker en voldoende. Ik heb uiteindelijk 3 zeer bevredigende kamersessies gedaan waarvan het niveau vrij hoog lag, eentje haalde zelfs topniveau. Namen, ja als ik dit niet meteen schrijf dan zijn ze tussen de andere bits en bytes verdwenen in de duistere kant van mijn gekke brein.
    ’s Avond was er een DJ ingehuurd, hij draaide de ene goed mix na de andere, of beter, hij toverde de ene goed mix na de andere uit zijn toverhoed. Ik ging even een kijkje nemen en zijn toverhoed was van het merk SERATO , dan is het toveren echt kinderspel . Toch straf dat een club me beperkte bezetting een DJ kan inhuren die met de Rolls van de DJ software werkt. ’s Avonds dikte het volk wat aan, voor de balans mannen vrouwen begon stilaan in de richting van de mannen over te hellen, dat is zowaar de eerste keer dat ik dat in deze zaak meemaak, misschien komt het toch nog goed. Het is te hopen want deze club heeft alles in huis om een topclub te worden.
    Is er hier dan geen punt van kritiek, ja toch wel, de doorgang van de bar naar de welnes en kamers is en blijft een eikel punt tijdens koude dagen. Terwijl wij ijsberen onze badjas dicht snoeren, en gebruik maken van onze vetten om ons warm te houden. Lopen de meiden te bibberen als ze richting kamer trekken. Daar zou men toch mogen aan werken, maar het is een detail waar ikzelf trouwen geen last van heb.
    Planet is een mooie grote club die meer ijsberen verdient, ik kan maar niet snappen waarom hier niet meer volk komt.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  9. Onderstaande 5 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 5 januari 2012),ButtinSky ( 6 januari 2012),Cupido ( 5 januari 2012),Megaboob ( 4 januari 2012),satanic surfer ( 6 januari 2012)

  10. #333
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    26 april 2024 @ 15:48
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Je hebt me helemaal overtuigd met je mooie verslag Zeppo.
    Ik ga subiet ik voldoende tijd vind hier eens rondwandelen!

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  11. #334
    Geregistreerd
    14 oktober 2010
    Last Online
    7 februari 2024 @ 01:25
    Berichten
    518
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624
    Thanked
    1.049 in 165 posts

    Ausrufezeichen FKK Planet: 2 januari 2012

    INLEIDING
    Bij de party van FKK Planet op 3 december 2011 kregen alle bezoekers een vrijkaartje overhandigd bij hun vertrek. Dit vrijkaartje was geldig tot 4 januari 2012, derhalve ben ik maandag 2 januari 2012 maar eens naar FKK Planet gegaan. Gelukkig zag ik op de heenweg tijdig een mobiele flitser langs de autosnelweg staan tussen Maastricht en Heerlen, want anders was het financiële voordeel vanwege het vrijkaartje al geheel teniet gedaan.


    AANBOD AAN DAMES
    Omstreeks 13:00 uur arriveerde ik bij FKK Planet. Natuurlijk was het hier op de eerste maandag van het nieuwe jaar nog erg rustig op dit tijdstip. Er waren – absoluut gezien – nog niet zo veel dames (8 stuks) en er waren nog veel minder ijsberen (3 stuks). De verhouding tussen het aantal dames en het aantal ijsberen was dus wel heel goed.


    TO-DO-LIST DAME
    Hoewel goed??? Als je daar als één van de weinige ijsberen aanwezig bent, krijg je relatief veel dames op je schoot of aan je lolly en dat terwijl ik maar voor één bepaalde dame speciaal naar Planet was gegaan. Deze dame is het stoeipoesje Analia en zij is één van mijn toppers die met kop en schouder uitsteekt boven alle andere dames in de saunaclubs (figuurlijk dan). Het probleem was echter dat Analia op dit vroege tijdstip nog niet aanwezig was.


    AFWIMPEREN VAN DAMES
    Tot overmaat van ramp gaf de aardige thekedame ook nog eens opdracht aan de aanwezige meiden om mij aan de bar te entertainen. Dit was goed bedoeld, maar op dat moment zat ik daar niet zo op te wachten en zat ik eigenlijk met mijn gedachten al bij Analia. Zo kwam het dat ik de welbespraakte en spontane Duits/Turkse Alien (een knap milfje die ook nog eens zeer goed op de kamer is) helaas moest teleur stellen dit keer. Verder moest ik ook nog de Bulgaarse Carmen en de Roemeense Daria van me afschudden, want ondanks het feit dat dit aardige dames zijn, zijn beiden totaal niet mijn type. Dit vriendelijk ”nee” zeggen tegen de dames kan soms lastig of vervelend zijn, maar je kunt natuurlijk niet met ze allemaal de kamer op.


    WELNESS
    Na de eerste aanvallen van de dames afgeweerd te hebben, ben ik eens lekker gaan relaxen in het mooie grote welness-gedeelte. Dat is in Planet echt een oase van rust. De sauna is groot en voorzien van ramen met uitzicht op de tuin. Het bubbelbad is groot en was goed op temperatuur. Het stoombad was echter defect, maar dat is natuurlijk geen ramp (veel saunaclubs zoals GoldenTime hebben bijvoorbeeld nog niet eens een stoombad).


    PLUSPUNTEN FKK PLANET
    Een pluspunt bij Planet is dat er een waterkoeler in het welness-gedeelte staat om je vochtgehalte aan te kunnen vullen. Dit zouden ze in alle saunaclubs moeten doen!!! In GoldenTime moet je namelijk steeds een Wasser Ohne Alles (dus zonder prik, zonder citroen en zonder ijsblokjes) aan de bar bestellen en wat krijg je dan steeds……….??? Juist ja, een klein glaasje met prik, citroen en veel ijsblokjes waardoor je dorst blijft houden!!! Maar goed, dit zijn natuurlijk niet echt belangrijke zaken. Ook een voordeel in Planet is dat de douchekranen niet voorzien zijn van die vervelende drukknoppen, want anders moet je soms 10 keer per minuut op de waterknop drukken voor het verkrijgen van douchewater (zoals dat in veel saunaclubs het geval is).


    TOPDAMES
    Na een heerlijke en zeer uitgebreide middagmaaltijd in de eetzaal kwam ik gelukkig mijn to-do-list dame Analia tegen. Dit tot grote vreugde van mezelf, maar ook tot vreugde van Analia. Analia is (samen met Alice, die ook in Planet werkt) de absolute top voor wat betreft knappe dames die ook nog eens heel erg goed en relaxed op de kamer zijn. Deze twee dames zijn niet alleen mijn toppers in Planet, maar ik vind beide dames ook stukken beter dan de dames in GoldenTime en LivingRoom (maar dit is natuurlijk een persoonlijke mening). In ieder geval zijn Analia en Alice heerlijke stoeipoesjes.


    ANALIA
    Analia is een Roemeense van 20 lentes jong met lange, zwarte haren. Ze is heel knap en het is een klein meisje met een lekkere smalle taille. Bovendien heeft ze schitterende flinke naturel borsten en heeft ze mooie grote zaadvragende ogen. Ze spreekt goed Engels, is erg aardig en geïnteresseerd. Knuffelen, teasen, likken, tongzoenen, pijpen, ballen zuigen en lager likken en neuken in diverse standjes doet ze heel erg goed en gepassioneerd. Haar poesje is zeer strak en haar beffen of standje 69 met haar doen, is dan ook een aardigheid. Kortom: Analia is helemaal top, maakt mij geheel gek en bij haar is het herhalingsgevaar dan ook velen malen meer dan 100%.


    KAMERSESSIE
    Na een kamersessie van twee uur en twee keer flink klaarkomen (één keer in haar poesje in het condoom en één keer op haar lichaam) was ik geheel bezweet geraakt van de actie en was ik zeer vrolijk geworden van de geweldige seksmomenten. Ook dit keer stond ik wederom versteld van haar uitstekende serviceniveau.


    LOL
    Analia leerde mij enkele Roemeense woordjes en natuurlijk moest ik (met mijn puberale gedrag) weten hoe je ”Zuigen kreng!!!” in het Roemeens moest uitspreken. Eenmaal geslaagd daagde Analia me uit met de weddenschap dat ik dit niet tegen haar bevriende Roemeense damesgroepje durfde te roepen. Natuurlijk stond ik op, liep naar het groepje toe en riep in het Roemeens ”Zuigen kreng!!!”. Nou dat heb ik geweten, want de dames sloegen erop los als wilde SM-meesteressen en dat was best lekker. Grrr…..en ook nog eens gratis ook. Ik ben wel blij dat veel Roemeense dames nog met Muschipause (= vakantie) waren anders had ik de aanval misschien niet overleefd. Hi hi.


    SLOT
    Tot slot ben ik nog een paar drankjes aan de mooi ingerichte bar gaan consumeren en heb ik me onderhouden met een vriendelijke Duitse ijsbeer (een Samya-fan die FKK Planet ook top vond). Vervolgens ben ik omstreeks 19:00 uur zeer voldaan en tevreden naar huis gereden. In de komende periode zullen bijna al mijn saunabezoekjes in FKK Planet plaatsvinden, mits de toppers (Analia of Alice) daar natuurlijk aanwezig zijn.


    Groeten Rudi_NL
    Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.

  12. Onderstaande 25 leden hebben Rudi_NL bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 6 januari 2012),Badslippers ( 5 januari 2012),bergm550 ( 5 januari 2012),Big30 ( 5 januari 2012),Bosco ( 5 januari 2012),ButtinSky ( 6 januari 2012),Carlitos (18 januari 2012),Cupido ( 6 januari 2012),De Shyman ( 7 januari 2012),duivenmelker ( 6 januari 2012),Goedemorgenallemaal (11 januari 2012),Jack42 ( 5 januari 2012),jacky pakutra ( 5 januari 2012),jandoedel (21 januari 2012),Megaboob ( 5 januari 2012),MichelJ ( 7 januari 2012),OCD ( 7 januari 2012),rmjhexe ( 6 januari 2012),rob45 ( 6 januari 2012),salitos ( 6 januari 2012),satanic surfer ( 6 januari 2012),seksenfun ( 7 januari 2012),Sparky ( 6 januari 2012),Sphinx ( 5 januari 2012),Tiga ( 6 januari 2012)

  13. #335
    Geregistreerd
    4 december 2005
    Last Online
    10 oktober 2020 @ 13:40
    Berichten
    148
    Discussies
    1
    Thanks
    684
    Thanked
    140 in 44 posts

    Standaard

    [[I]QUOTE=Rudi_NL;248333][B][U]
    Analia is (samen met Alice, die ook in Planet werkt) de absolute top voor wat betreft knappe dames die ook nog eens heel erg goed en relaxed op de kamer zijn. Deze twee dames zijn niet alleen mijn toppers in Planet, maar ik vind beide dames ook stukken beter dan de dames in GoldenTime en LivingRoom (maar dit is natuurlijk een persoonlijke mening). In ieder geval zijn Analia en Alice heerlijke stoeipoesjes.


    Ook mijn mening Rudi )
    Nog iets vernomen over wanneer Alice er weer is? Ze vertelde me een paar weken geleden dat ze misschien niet terug zou komen, maarja ......laten we daar niet vanuit gaan.

  14. #336
    Geregistreerd
    14 oktober 2010
    Last Online
    7 februari 2024 @ 01:25
    Berichten
    518
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624
    Thanked
    1.049 in 165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ButtinSky Bekijk bericht
    Ook mijn mening Rudi )
    Nog iets vernomen over wanneer Alice er weer is? Ze vertelde me een paar weken geleden dat ze misschien niet terug zou komen, maarja ......laten we daar niet vanuit gaan.
    Exacte datum inzake de terugkeer van Alice weet ik niet. Dat ze misschien niet meer terug zou komen vertelde ze mij ook al, maar je weet hoe dat gaat met die meiden en volgens mij zal ze binnenkort wel weer aanwezig zijn.
    Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.

  15. #337
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Last Online
    22 december 2017 @ 22:32
    Berichten
    54
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    18 in 9 posts

    Standaard

    Hoi ALICE is weer terug. Super

  16. Onderstaande 2 leden hebben adulte bedankt voor deze bijdrage:

    ButtinSky (13 januari 2012),Rudi_NL ( 7 januari 2012)

  17. #338
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    @ pic, ik heb RNL een "thanks" gegeven.

    Enkel en alleen omdat ik info vond over Analia. Ik ben dan ook een verwoed clubsfeertjeslezer. Blijft echter jammer dat Analia ontbreekt in de topics over de dames terwijl zij zowat de mooiste en beste is in Planet. Dit zou strakker gemodereerd moeten worden, vind ik persoonlijk. De massa wil dat snel vinden. Begrijp je dat ik me op den duur onnozel voel als ik telkens nieuwe topic moet aanmaken van dames in clubs die daar al lang en door iedereen gekend zijn om hun goede prestaties? Als je dat bij hookers doet vrage ze je per IM om het draadje aan te maken maar nu geraak ik in een ander topic .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  18. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Rudi_NL ( 7 januari 2012)

  19. #339
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard akelig leeg

    Gisterenavond omstreeks 22.45 uur aangekomen in Planet. Planet na Yin Yang. In Yin Yang was er geen water meer om je te wassen. Zeppos en ik kozen voor Planet omdat dat niet te ver rijden was en al een stuk op weg naar huis was. Bovendien is Planet open tot 05.00 uur 's morgens in het weekend.

    Toen we aankwamen waren er ongeveer 15 vrouwen en ongeveer evenveel beren. Erg rustig dus voor een vrijdagavond.

    Omdat ik eigenlijk van plan was om in Yin Yang nog wat eten naar binnen te spelen, liep ik maar door naar het restaurant. Het restaurant is immers maar open tot 23.00 uur. Later zou blijken dat ze ruim omspringen met dit uur en enkele minuten voor 23.00 uur nog aanvullen. Er was ruime keuze aan verse groenten, gekookte broccoli, schnitzel, worstjes en lekkere frietjes. Veel beter dan de Nederlandse friet en bijna zo goed als de Belgische frieten. Later in de nacht zou blijken dat als de keuken sluit er een overvloed aan lekkere hapjes worden klaargezet om op te smullen in de nacht. Zoete desserts, mini-toastjes met heerlijk smeersel, mini-pizza's....

    Echter... rond middernacht waren er al gauw nog maar héél weinig vrouwen beschikbaar. Hoewel er op dat moment meer mannen dan vrouwen waren, waren er vrouwen die op de gokkasten gingen spelen, waren er vrouwen die in de kamers gaan slapen, waren er vrouwen die.... Ergens kan ik wel volgen. De keren dat ik niet goeie avond maar goeie morgen moest zeggen als ik toekwam, zag ik dat verschillende vrouwen in Planet beginnen om 11.00 uur 's morgens en er om 23.00 uur 's avonds nog zijn. Dat zijn veel meer uren dan wij presteren.

    Zeker een pluspunt in Planet zijn de talrijke paaldansacts die daar gegeven worden. Ik ben er nog geen enkele keer geweest dat ik geen showke kon meepikken en vaak meerdere per dag/avond.

    Planet is absoluut geen club om te vertoeven in de vroege uurtjes. Hoewel ze dan in het weekend wel open zijn. Er was wel een DJ. Ik zou het als DJ niet zo leuk vinden om te moeten draaien voor een man en een paardenkop. De boxen zijn duidelijk van mindere kwaliteit. De muziek wisselend modern .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  20. Onderstaande 5 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 8 januari 2012),jacky pakutra ( 8 januari 2012),Rudi_NL ( 7 januari 2012),satanic surfer ( 9 januari 2012),Sparky ( 9 januari 2012)

  21. #340
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:42
    Berichten
    1.976
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    864 in 324 posts

    Standaard

    Hetniet steeds kermis zijn.

    Zo is dat…. Na het YY debacle van geen water, en toch lekker nieuwe ijsberen binnen laten want de kassa moet draaien deden we, dankzij de Duitse snelwegen en de 110 PK motorkracht de afstand YY-Planet in 45 minuten, terwijl TOM TOM het over 63 had.

    De parking zag er uit zoals de Planet parking er altijd uitziet. Vrij leeg.
    Eens binnen waren er toch voldoende vrouwen om nog eens goed uit de bol te gaan. De SERATO DJ draaide de variërende beats weer netjes in elkaar en hier en daar stond een vrouw met haar kont te draaien, op die beats. Natuurlijk om ons zwakke mannen het hoofd dol te maken, wat dacht je.
    Toe ik de bar passeerde zag ik een zeer jong uitziende donkerblonde aan de bar staan. Je zou ze 15, hooguit 16 schatten. Een 10 tal minuten later was ze weg en we hebben ze de rest van de avond niet meer opgemerkt. Misschien moest ze voor 1 uur thuis zijn?
    Selsenfun had honger en terwijl hij zijn maaltijd binnen werkte besloot ik om het YY zwemwater, of de droge restanten ervan, hier weg te spoelen. Een heerlijke douche, met veel zeep, later voelde ik me weer fris. Het was tijd voor een grote tijgersprong.
    Ik had geen zin in jong geweld en koos er een wat oudere Duitse uit, zwart lang haar en na ik mij herinner begint har naam met een J, maar zelfs daar ben ik niet zeker van. Ze vertelde dat ze meestal enkel op vrijdag daar is, maar die dames vertellen ons wat ze willen, ze weten toch dat we dat niet kunnen, of willen controleren.
    Bon genoeg getater vond ik tijd voor AKTIE een uur lang lekker seks op de kamer en ik was kompleet leeg. Deze dame heeft de know how en ondervinding om een vent volledig leeg te zuigen (en neuken). Mijn dag was goed.
    Na de douche nog eens in de bar gaan kijken een Cola besteld die nogal sterk naar Amerikaanse rommel smaakte…. Ja het was ook rommel ze blijken dat zelf Pepsi te noemen. Over valse reclame gesproken medio jaren 70 klonk het zelfs van likkebaardendlekker koelsprankelendfrisse Pesieieie, rommel is het.
    Terwijl Coca Cola een smakelijk drank weet te produceren maar vergif in een groen flesje doet (Sprite) is dat bij Pepsi dus net andersom. Geef me maar een 7-up, neen ééntje is voldoende geen zeven (domme Duitsers achter die bar).
    Ik werd wat moe, ben naar het welnes getrokken, het was er ook verdacht rustig. Ben wat is de zetel gaan liggen en ben er zowaar in slaap gevallen, en niemand viel me lastig.
    Toen ik wakker schoot trok ik terug naar de bar.
    De zaak was nagenoeg leeg, nog wat ijsberen en een paar meiden die op een gokautomaat zaten te tokkelen (ze zouden beter op een beer zitten, dat brengt nog wat op) en eentje dat zeer intens aan het dansen was. Zo intens dat ze wat later afkoeling zocht buiten in een zetel.
    S&F had al sinds zijn maaltijd zijn oog laten vallen op een donkerharige meid, en ik had zelf te kans gehad om haar mee naar kamer te nemen, maar het verorberen van zijn maaltijd had zoveel tijd in beslag genomen dat hij zowaar de kaas van tussen zijn boterham had laten stelen.
    Goed (of net niet), die meid zat met 3 beren te praten en gek te doen, sinds zondag weet ik hoe je zo een situatie moet aanpakken. Je stapt er op af, fluistert in haar oor net wat ze wil horen, en je gaat ermee op kamer.
    Uiteindelijk gebeurde dat dus niet, omdat er toch geen AKTIE meer was, er waren namelijk enkele meiden alleen op kamer getrokken om een dutje te doen en een aantal anderen zaten nog steeds op de automaten in plaats van op de ijsberen en diegenen die overbleven waren onze 50€ niet waard, zijn we dan maar huiswaarts gereden. Een lange rit naar Vlaanderen om de zaterdag in te zetten. Niets dat me kon doen denken dat ik zondag weer naar YY zou trekken. Ja we hebben geen glazen bol natuurlijk.
    Zo zie je maar, het niet steeds kermis zijn.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  22. Onderstaande 5 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 januari 2012),bergm550 (13 januari 2012),Goedemorgenallemaal (11 januari 2012),Rudi_NL (10 januari 2012),satanic surfer ( 9 januari 2012)

  23. #341
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    26 april 2024 @ 15:48
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Mijn vrijkaartje al heel snel kunnen inwisselen in dit voor mij onbekende oort.

    Slechts een middagje had ik tijd maar besloot dit toch hier te laten doorgaan.
    Mijn plan was er gewoon even rond te neusen, mss een kamertje te doen maar vooral goed van de geroemde wellness gebruik te maken.
    Dit was om dan tijdig terug te zijn en een goede sportprestatie te kunnen neerzetten. Leek me prima idee.

    Erg mooie en grote ruimtes, inkom netjes, duurde even voor de ontvangstdame uit de spelonken was opgedoken.
    Het geheel verkend, tis zo groot dat je je haast verloopt in het begin.
    Alles is super groot, netjes, modern. Er is gewoon nergens op bespaard.

    De aanwezige beren waren er ongeveer een tiental. Dames waren er volgens diverse geluiden tegen de 30.

    Door mijn gemoed al snel met Jacky, daarna lang en goed met Cecile en afgeknalt met Joy. (zie resp. recs)
    Alleen aan het einde nog even in de sauna en wat langer in de dampen gezeten.
    Dus die ontspanning waar ik voor ging moet iets anders opgevat worden..

    Deze 'tent' verdiend echt heel erg veel meer beren!
    Ik ga echt me niet meer vermoeien in GT en hier is gewoon alles en het is perfect!
    Ik heb ook geen slechte dames gezien of onvriendelijke. Bij GT heb je enkele waar ik elke keer weer van weet dat ik die jachtdriften moet afblazen. Erg vervelend.
    Voor mij zal de wind nog vaak richting Planet gaan waaien, vrees ik......:wink:

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  24. Onderstaande 8 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (13 januari 2012),Badslippers (13 januari 2012),Big30 (12 januari 2012),ButtinSky (13 januari 2012),jacky pakutra (12 januari 2012),Rudi_NL (14 januari 2012),satanic surfer (13 januari 2012),seksenfun (13 januari 2012)

  25. #342
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    26 april 2024 @ 15:48
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Ik hoorde tijdens mijn uren met Cecile dat de inkom voor de dames hier toch 65,- euro bedraagt.
    Dit lijkt me best hoog en ik dacht dat andere saunaclubs lagere tarieven hanteren.
    Moet je minstens 1 sessie met extra's of 2 sessie standaard scoren om uit je kosten te komen (rekening houdend met een niet te duur vervoer!).
    KLopt mijn idee?

    Hoop verder dat hier snel een kwart van GT en LR komt buurten.
    Betere dampfbad of whirlpool bestaat niet en de sauna mag er ook wezen!

    BefBeer

    PS
    Ben al best enthousiast geworden in 1x!
    Niet lang foppen, effe poppen!

  26. Onderstaande 2 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (14 januari 2012),Rudi_NL (19 januari 2012)

  27. #343
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    26 april 2024 @ 15:48
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Van de week weer gegaan naar deze pracht club.
    Ik was er wat vroeger op de middag.
    Weinig te beleven aan beren en aantal vrouwen was ook weinig.

    Ik hoop dat het snel beter wordt.
    Alles is prima en de vrouwen die ik zag of probeerde waren goed!

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  28. Onderstaande leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    Rudi_NL (19 januari 2012)

  29. #344
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Analia toevallig gezien? Een super lolita met zwart haar en een mooie natuurlijke B-cup .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  30. #345
    Geregistreerd
    14 oktober 2010
    Last Online
    7 februari 2024 @ 01:25
    Berichten
    518
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624
    Thanked
    1.049 in 165 posts

    Ausrufezeichen Analia

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Analia toevallig gezien? Een super lolita met zwart haar en een mooie natuurlijke B-cup .
    Op 10 januari 2012 is ze naar huis in Roemenië gegaan. Ze zou examens hebben voor haar studie rechten. Naar eigen zeggen zou ze pas in februari misschien weer terugkomen in FKK Planet. Nu maar wachten op Analia en hopen dat ze inderdaad weer terugkomt.
    Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.

  31. Onderstaande leden hebben Rudi_NL bedankt voor deze bijdrage:

    seksenfun (20 januari 2012)

  32. #346
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Love is like a symphony.

    Zondag 22 januari 2012: dagje relaxen in FKK Planet.

    Bij binnenkomst hingen er gelijk al twee dames om mijn nek. Ik dacht even dat de dames verliefd op mij waren gezien de intensheid van de verwelkoming. Maar het werd me al snel duidelijk dat dit een vorm van klantenbinding was. Dat was broodnodig want er waren de hele avond maximaal 10 a 12 beren en bijna het dubbele aantal dames. En een goeie vorm van klantenbinding want ik trapte er heel graag in. De heerlijke zwoele lippen van Sabrina waren niet uit mijn gedachten verdwenen de rest van de middag. Wow. In de uren die volgden heb ik die lippen nog heel wat keren opgezocht. Toch was het niet Sabrina die uiteindelijk mijn hart veroverde. Dat zou een andere dame doen maar die verdween na de verwelkoming spontaan bijkans 1,5 uur. Sommige dames hebben nu eenmaal veel tijd nodig voor haar en make-up. Maar het resultaat was er ook naar, wat een beauty is die meid, op en top een pistollady. Ook die metamorfose werkte, zo goed zelfs dat die dame mij geruime tijd op de kamer bezig hield. Op de kamer kreeg ik gaandeweg het gevoel dat ik weer een nieuwe nummer 1 heb, de eerste van 2012. Heel geleidelijk aan eigenlijk met een apotheose na geruime tijd samenzijn. Het werd een topsessie. Heerlijk rustig beginnen, friemelen, tongen en beetje vingeren. Geleidelijk aan het vuurtje aanwakkeren en vervolgens hongerig verder sexen. Verschillende standjes die heel natuurlijk in elkaar overgaan en plots klaarkomen van de dame...Zou het? Sommige ijsberen zouden, overtuigd van hun attraction, direct zeker weten dat ze de dame tot een hoogtepunt hadden gebracht. Deze ijsbeer twijfelt maar wat zou het. Het hoorde bij het sexspel dat ze vol overgave speelde. en ik genoot met volle teugen. Het zal zo een 45 minuten geduurd hebben en ook ik kwam tot een stotend hoogtepunt. Love is like a symphony. Wow wat was die griet lekker. we lagen even stil in elkaars armen maar dat zou niet lang duren. Ze toverde een fles bodymilk te voorschijn en wou gemasseerd worden. Nou mag ik dat bij mijn pistolladies toevallig heel graag doen. Ik besloot een erotische massage toe te passen, zacht en sensueel. Of het haar opwond weet ik niet maar ik zat in notime met een paal van jewelste...
    Maar een man een man en een woord een woord, of zoiets. Ik maakte de massage af en het uur was reeds ruimstreeks verstreken. Zij lag er verzadigd bij en ik zat met mijn stijve. Het gebaar was wat het hem deed. Ze draaide dr om en pakte nog een condoom uit dr tasje die ze vakkundig om mijn piemelmans schoof. Ze zei iets van je kan zo niet de kamer verlaten en klom boven op mij. In vijf minuten werd ik vakkundig klaargereden. brrrrr. Wat een weekend.
    Gister, zaterdagavond laat nog naar de vulkanstrasse in duisburg gereden alwaar ik ook al twee prima sessies had die niet onderdeden voor een saunaclubsessie. Ik geloof dat ik de Pick up art al redelijk onder controle heb......

    En op de terugweg klonk I'll write e song for you, die perfecte golden oldie discohit van weleer, herhaaldelijk door de speakers van mijn bolide (Schitterend hoe dat nummer na een intro van 4 minuten tot een apotheose komt). Pistol heeft weer een nieuwe nummer 1....

  33. Onderstaande 11 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (23 januari 2012),Alabama (22 januari 2012),Badslippers (23 januari 2012),Big30 (22 januari 2012),Dalton (23 januari 2012),jacky pakutra (22 januari 2012),Megaboob (23 januari 2012),NikXXX (22 januari 2012),rob45 (23 januari 2012),Rudi_NL (24 januari 2012),satanic surfer (23 januari 2012)

  34. #347
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    PP=pick up piet

  35. #348
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    PP=pick up piet


    In 1 ding heb je wel gelijk, in de vulkanstrasse is veel te doen met heel veel mooie meiden.
    Maar dat wist PP al als trouwe bezoeker van deze beste laufhausbuurt in NRW die ik ruim 3 jaar geleden ontdekte.


  36. Onderstaande leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (23 januari 2012)

  37. #349
    Geregistreerd
    24 juli 2011
    Last Online
    1 juni 2013 @ 18:45
    Locatie
    Heerlen (NL)
    Berichten
    49
    Discussies
    11
    Thanks
    8
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    zondag de 15e deze sauna bezocht. 's middags circa 6 a 8 hoertjes aanwezig, circa 5 hoerenlopers aanwezig

    niet echt een gevoel om terug te gaan

  38. Onderstaande leden hebben numac.ts bedankt voor deze bijdrage:

    Rudi_NL (30 januari 2012)

  39. #350
    Geregistreerd
    14 maart 2008
    Last Online
    30 maart 2024 @ 08:01
    Berichten
    134
    Discussies
    4
    Thanks
    111
    Thanked
    64 in 33 posts

    Standaard

    ik was hier ook vorige week, en vond het ook niet echt een tent om terug te gaan,hoewel het personeel proffesioneel en vriendelijk is vind ik de line-up teveel met elkaar bezig.
    Ik kan de dvp-s wel begrijpen maar op de een of andere manier hebben ze geen gevoel voor ambiance en ik vind ze teveel opdringerig, uitzonderingen daar gelaten.

  40. Onderstaande leden hebben Autobahn bedankt voor deze bijdrage:

    Rudi_NL (30 januari 2012)

 

 
Pagina 14 van 32 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.

Babylon 468*60