Naam : Wendy
Nationaliteit / taal : Poolse (?), nederlands
Leeftijd : 26 - 29 jaar
Haarkleur / lengte : bruin halflang
Lengte : 1.55m
Postuur / Cupmaat : Slank / B - Cup
Service : PMC, NMC, zoenen
Extra:
Naam : Wendy
Nationaliteit / taal : Poolse (?), nederlands
Leeftijd : 26 - 29 jaar
Haarkleur / lengte : bruin halflang
Lengte : 1.55m
Postuur / Cupmaat : Slank / B - Cup
Service : PMC, NMC, zoenen
Extra:
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Laatste recensie is inmiddels meer dan een jaar geleden geplaatst...
Is bekend of deze mevrouw hier nog werkt?
Dank u wel voor uw berichten!
Befke
*..._______
*./________\
./OO__V__OO\
|=_-_____-_=|
I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
B'dum tsch ®
they have changed name into Privé 42
http://www.prive42.nl
30 minutes : 55€
45 minutes : 65€
60 minutes : 85€
No money, no honey !
Let me put the adress correctly : it's Haarlemmermeerstraat 42, not Haarlemmerstraat.
Haarlemmerstraat is a street nearby Centraal station,
Haarlemmer - meer - straat is another street of Amsterdam, this is where is located Prive42.
No money, no honey !
Enkele weken terug, net voor haar vakantie, uitgebreid kennisgemaakt met deze heerlijke verschijning, ze heeft het lichaam van een hele lekkere beauty en het leuke gezicht van je frisse buurmeisje. Dertig lentes telt Wendy, had haar zelf op ongeveer 25 geschat.
Kortom ogenschijnlijk waren alle ingredienten aanwezig om er een waar feestje van te maken ware het niet dat haar accu bijna leeg was.
Kan gebeuren natuurlijk maar het beinvloedt haar prestaties wel degelijk.
Ze moest merkbaar hard werken om haar skills uit haar tenen te trekken en dit uitte zich in doorzichtig fakegedrag vooral het regelmatig met verkeerde (profi, verveeld) intonatie uitspreken van woorden als "lieverd" etc.
Maar ook merkte ik dat ze met de handrem stevig aangetrokken haar werk deed, ze verspilde geen calorie te veel en ook ik moest me helaas van haar inhouden (beffen niet met de lippen maar alleen met de tong, niet helemaal vol tongzoenen, niet te hard stoten).
Ondanks dit is de prijs/kwaliteit verhouding in dit huis toch nog altijd heel goed: ze heeft m'n gereedschap (inmiddels tot vlaggemast gepromoveerd) zalig gewassen, het staand voorspel was ook OK, ze genoot er net als ik van dat ik met haar fantastische billen speelde en het blijft ondanks haar passiviteit op bed onweerstaanbaar als ze met haar heerlijke vrij strakke poes cowgirl op je komt zitten en je haar ongehaast neukt.
De nababbel met deze hoogopgeleidde dame was redelijk standaard maar zeker niet slecht en daarom kom ik alles bij elkaar uit op ruim voldoende waarbij ze het voordeel van de twijfel krijgt qua score en qua potentie/herkansing.