Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    1 februari 2024 @ 12:45
    Locatie
    Wallonie
    Berichten
    52
    Discussies
    3
    Thanks
    5
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch GESTOPT: Lemiers, Aspasia, Rijksweg 1, Sarah 2 (Poolse)

    Sarah 2

    Haarkleur/-lengte : donkerbruin, halflang (tot de schouders)
    Lengte dame : 1.65 m
    Postuur/Cupmaat : slank, cup B
    Nationaliteit/Taal : Pools/ Engels
    Leeftijd : 30
    Tatoeages/Piercings :een soort "armband" links, tussen schouder en ellenboog
    Service: TZ, beffen met vingeren, PZC, NMC
    Voordelen: zachtheid, ervaring, sensualiteit, deelname. Heel fraaie gezicht en lichaam. GFE. Slim en redelijk aan't praten.
    Nadelen:spreekt maar Engels (maar is het een nadeel ?)
    Tijdsduur :1 uur
    Prijs :95 euros
    Extra’s bij het bezoek:

    Maandag namiddag was ik bij Aspasia, om Mila te ontmoeten (ik had Befke's bericht gelezen). Maar ze was afwezig. Parade dus. Hoeveel meisjes werden mij voorgesteld ? Zeker meer dan tien, waarvan veel “nieuwe”. In de rij bemerkte ik een bruinharige heel mooie dame, met een stijlvolle houding. Niet precies de “hoerenstandaard”, maar eleganter en meer beschaafd. Ze heette Sarah. Niet de welbekende Duitse Sarah, nu verdwenen. Maar een beeldschone Poolse van 30 jaar, met perfecte lichaam en gezicht. Laat dus ons ze “Sarah 2” noemen. Die was mijn keuze, een keuze die ik zeker nooit heb betreurd… Een uur naast een zo prachtige dame is een echt genot in se, maar wanneer de dame bovendien sensueel en ervaren is, wordt het een inzicht van het paradijs…
    We waren in een heel luxueuze nieuwe kamer, met een ronde bed. Onze sessie zal ik niet detailleren, maar geloof mij, het was heerlijk. Dus een samenvatting:
    Zoenen: ja, met overvloed. Heel goed.:smile:
    Pijpen: heel zacht en ervaren, "mit verständnisinige Blicken" (dat kan ik niet in het Nederlands vertalen, sorry). Tussen heel goed en uitstekend.:D
    Beffen: uitstekend, wonderbaarlijk. Met vingeren. Ze was er gek van, werd bijna onmiddelijk nat en trilde en kreunde zonder fake totdat ze klarkwam, 20 minuten later...:thefinger
    Neuken: langzaam en diep, geen haast, veel deelname en sensualiteit. Heel goed.
    Besluit: 9/10 zonder aarzeling. Herhalingsgevaar : 200 %

    Groeten

    Protea
    Laatst gewijzigd door Befke; 20 september 2006 om 07:20 Reden: smilie toegevoegd aan onderwerp

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard Sara

    Naam: SARA - uit het hebreews: 'Vorstin', 'Prinses' (vrouwelijke vorm van Sar - Koning, Prins). Nogal toepasselijk. Ik heb het pas 's avonds, na thuiskomst, even opgezocht en warempel, we hadden elkaar de hele avond al met dat soort epitheta versierd... :hdl[1]:
    Haarkleur/-lengte: Donkerbruin, schouderlang, licht golvend;
    Lengte: ca. 165 cm;
    Postuur/Cupmaat: Slank-normaal, handjevol B met pronte tepels in kleine tepelhoven;
    Afkomst/Taal: Polen, spreekt behoorlijk goed Engels;
    Leeftijd: Heel erg vooraan in de dertig;
    Tattoeages/Piercings: Heeft een armbandje om haar linker bovenarm getatoeeerd;
    Service: Zacht, nat, bijna liefdevol en nogal geil;
    Overige: Honingzoete geschoren flamoes met heerlijke, ik zou haast zeggen: koninklijke schaamlippen
    Tijdsduur: 1 uur;
    Prijs: 95 euros;
    Extra’s bij het bezoek: De mogelijkheid van vervolgbezoeken...


    Marina en Ulrike, de nieuwe gastvrouwen bij Aspasia, beginnen hun draai te vinden. Natuurlijk kennen ze nog niet alle eigenaardigheden van alle klanten maar Ulrike wist wel redelijk precies wanneer ik voor het laatst geweest was... :guilty[1]
    Voor ik er erg in had, stond er al een line-up. Meestal voorkom ik deze: ik vind dat een beetje teveel vleesmarkt. Maar goed, daar stonden ze dan: Aspasia's tiental, terwijl ik er maar eentje hoefde (en als je er dan eentje kiest, kies je er wel negen niet...)
    Nou ken ik Protea inmiddels een beetje, en doorgaans weten wij elkaars adviezen nogal goed op waarde te schatten. Ook deze keer weer had Protea een pareltje gevonden! Ik was - diep in mijn hart - voor Sara gekomen, en Sara moest het worden.

    Zij was in een schattig wit niemendalletje gehuld en - het mag gezegd, de eerste indruk was voortreffelijk. Slank maar ook rond en weelderig waar het rond en weelderig moet zijn. Open snoetje met mooie groene ogen. Zacht schouderlang golvend haar. Een plaatje.
    We zochten samen een plekje op een van de banken uit en keuvelden wat over van alles en nog wat, en ik vroeg me gaandeweg af hoe ze er in een strak zwart kleedje uit zou zien.
    Nou trof dat :teuflisch , want zoiets had ik bij me, en ter plekke gingen wit niemendalletje en behaatje uit en het zwarte jurkje aan. Jullie hadden haar moeten zien... Elke ronding perfect geaccentueerd, het stond haar prachtig - dat vond ze zelf - geloof ik - ook en ze moest het gelijk aan de andere meisjes gaan laten zien. Bij terugkeer was ook het witte stringetje verdwenen...
    En ik, ik voelde me vereerd met zo'n lieve mooie meid te mogen babbelen... En eraan te mogen zitten... Met het vooruitzicht van een kamersessie.
    Het leek wel feest.

    Na de kennismaking (de tijd vliegt om met zo'n leuke meid en onderwerpen waren er in overvloed) op de bank werd het tijd om in een intiemere omgeving (met spiegels graag) de ontdekkingsreis lichamelijker te maken en in ieder geval deels horizonaal voort te zetten.
    Op kamer 11 werd zo eerst de TV uitgezet, vervolgens werd ik met zachte handen tergend langzaam uitgekleed, werd het zwarte kleedje voorzichtig en plagerig afgestroopt en hebben we elkaar een uur lang met hand en tand, met huid en haar, met man en muis verwend. De sordide details wijken niet af van hetgeen door Protea reeds in zijn bericht hierboven is vermeld en zijn beoordeling van de verleende diensten onderschrijf ik volmondig (met de smaak van haar flamoes nog vers in het geheugen).

    Suffice to say: voor herhaling vatbaar!
    Laatst gewijzigd door Befke; 31 mei 2006 om 20:11
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard 2 Sara(h)'s... moet niet gekker worden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie
    ...
    het liefdje van ons alle........de beste GF6-queen in Limboland
    ...
    Nou nou nou... "het liefje van ons allen" - enige nuance mag wel worden aangebracht. Hou het op: "Geliefd bij ons alllen". Een kanjer, dat zeker, een koningin zonder twijfel en GF6 stond daar absoluut prominent op het menu, maar wat mij betreft staat deze Sarah niet op heel erg verschrikkelijk eenzame hoogte: er zijn er bij Aspasia mijns inziens wel een paar meer op die top.

    Protea had overigens in zijn bericht hierboven het onderscheid met Duitse Sarah al duidelijk aangebracht:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door protea
    ...
    Ze heette Sarah. Niet de welbekende Duitse Sarah, nu verdwenen. Maar een beeldschone Poolse ... Laat dus ons ze “Sarah 2” noemen
    :wink:
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  4. #4
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard Another one bites the dust...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke
    't Meisje is vanaf vandaag een weekje naar huis... :wink:
    Naar verwachting 26 juni weer op haar post

    Cherio!
    :wink:
    Vakantie blijkt eindeloos: dit moppie komt niet meer terug.

    :wink:
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.

Babylon 468*60