Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard Olivia (Poolse), ex-Vulkanstrasse 26 te Duisburg

    Haarkleur/-lengte : (Donker)blond
    Lengte dame : 1,65-1,70
    Postuur/Cupmaat : Normaal B cup
    Nationaliteit/Taal : Pools, duits
    Leeftijd : 24
    Tatoeages/Piercings : Nee/Nee
    Service: PMC, NMC
    Voordelen: Heerlijk lichaam
    Nadelen: Raam-service
    Tijdsduur : 20 min.
    Prijs : 30 Euro

    Zaterdag zat ik lang te twijfelen wat ik zou gaan doen. Had weinig zin om naar GT, PHG en LR te gaan. Even dan naar VM kijken? Nee, dat werd hem ook niet. Uiteindelijk besloten om samen met GT-J even in Duisburg te gaan kijken. Teven een uur of 23 arriveerde mijn prive-chauffeur. Eerst nog een Becks Ice gedronken (om toch een beetje het gevoel van GT te krijgen ) om vervolgens naar Duisburg te vertrekken. Rond half 1 aangekomen. Het meest interessante is 17-19 en 26 dus in volgorde maar een rondje gemaakt. Heerlijk trappen lopen bij een temperatuur van boven de 25 graden . In 17-19 zaten wel een paar leuke dames, maar toch maar even doorgelopen naar 26. Hier zou Chantal (ex-PHG) ook moeten werken, dus maar eens even kijken. Even dachten we haar gevonden te hebben rechts achter in de hoek, waar de naam 'Chantal' op het raam geplakt stond. Echter, ik kom me herinneren dat ze in Duisburg Loredana heet. Dat was een kamer er naast, maar ze was helaas niet aanwezig.
    Ondertussen bleek ook dat Tiga en Babbel onderweg waren om even in Duisburg te kijken. Terwijl ik met GT-J buiten stond te praten kwamen ze er aan rijden. Na 5.256 traptreden gehad te hebben was het tijd om even wat te eten bij de snackbar op de hoek tegenover Sexpalace.GT-J had belangrijkere dingen te doen dan eten , Babbel vond het wel mooi geweest voor vandaag dus zat ik met Tiga aan een frietje met redbull.
    Na het eten was het tijd voor een toetje. Helaas was Oekrainse Kahlia, die ik van 'vroeger' kende, niet aanwezig. Dan maar eens kijken of Turkse Bahar (ex-PHG/LR) er was. Ja...die was er wel maar continu bezet. Aangezien het inmiddels al na 3 uur was besloten om wat anders te zoeken: het 'slachtoffer' werd Poolse Olivia. Geen prototype MJ-meisje, geen donker haar, maar wel een hele mooie meid die qua uiterlijk zeker mee kan in de saunaclubs. Qua uitstraling deed ze me een beetje denken aan Ramona/Mikalea (GT), ook een mooie meid, maar toch heb ik telkens mijn twijfels.
    Eenmaal binnen bleek ze toch mee te vallen, hoewel de service niet echt denderd was. Tsja...voor 30 euro in een ramenbuurt kun je ook niet veel meer verwachten en mag je zeker niet vergelijken met een saunaclub-sessie. Ze had een heerlijk lichaam, PMC en NMC was ok, heb het wel eens slechter getroffen in Duisburg, maar ja... je raakt snel gewoon aan club-services.
    Hoewel het gezellig was een paar uurtjes in Duisburg met paar bekende ijsberen, is het toch niet mijn ding. Volgende keer maar eens naar World toe

    MJ

  2. #2
    Geregistreerd
    22 december 2007
    Last Online
    4 februari 2021 @ 13:33
    Berichten
    328
    Discussies
    17
    Thanks
    14
    Thanked
    19 in 13 posts

    Standaard

    tijdje geleden ook bij deze, toch wel erg mooie, dame geweest. Service is voor Laufhaus niveau erg goed te noemen. Olivia neemt de tijd voor je en kijkt niet continue op haar horloge, zoals je dat veel ziet. Service bij haar ligt op een beduidend beter niveau dan gemiddeld in de Laufhauser. Pijpen kan ze echt geweldig en lekker diep... Bovendien is ze in het bezit van 2 behoorlijk grote pluspunten en ziet er erg verzorgd uit. Ze zit aan helemaal aan het eind van het middenpad aan de rechter kant. Naam staat op het raam volgens mij. Aanrader dus, maar behoorlijk druk bezet!

  3. #3
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard Ze is er nog !

    Deze dame zit er nog...afgelopen vrijdag nog gezien.

    Eros 26 kamer 116, linker gang dus een na laatste kamer.

  4. #4
    Geregistreerd
    24 april 2011
    Last Online
    7 januari 2012 @ 16:01
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Dame is nu een al een tijdje weg. Ze schijnt nu bij "Stout" in den Haag te zitten...

  5. #5
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    -> nieuwe markt, Nijmegen


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #6
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    olivia heb ik niet meer in nijmegen gezien

  7. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 7 januari 2012)

  8. #7
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Last Online
    10 maart 2021 @ 17:24
    Locatie
    Königsallee, Düsseldorf
    Berichten
    601
    Discussies
    41
    Thanks
    230
    Thanked
    391 in 181 posts

    Standaard

    Deze dame is nu werkzaam in het Red Light Palace in Almelo.
    Dus voor haar fans, start je auto en rijdt er naartoe!
    En voor de Mods. Verplaatsen naar Almelo aub.

  9. #8
    Geregistreerd
    12 juli 2015
    Last Online
    13 juli 2015 @ 18:42
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hey bin im Almelo Red L P , kammer 5!!! Ich bleibe noch bis 28.07. Lg OLIWIA

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52.

Babylon 468*60