Bekijk resultaten enquête: animatie?

Aantal stemmers
96. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • wil ik niet

    7 7,29%
  • heb ik graag

    31 32,29%
  • wil ik niet maar enige actie op de bank wel

    18 18,75%
  • wil ik niet maar actie op bank moet onbeperkt zijn

    13 13,54%
  • wil ik niet en ook de rest eerder op kamer

    1 1,04%
  • heb ik graag en acties op bank ook onbeperkt

    26 27,08%
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 55

Discussie: Animeren

  1. #26
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Beitrag

    Mij persoonlijk stoort de opdringerige vorm van animeren wel degelijk. In elke club heb je wel van die meiden die meteen onder je badjas zitten, tegen je aan komen rijden zonder dat je het vraagt etc etc
    In de ene club is dat veel erger dan de andere, maar daarom ben ik nooit een liefhebber geworden van GT, waar dit in het verlden toch een normale vorm van gedrag was.

    Zag echter van het weekend in VV ook animerende mannen (nee geen dansende Sonnu ofzo) maar stel mafkezen die dachten te kunnen dansen en tegen meiden aanreden die dat net echt geweldig vonden.
    Letterlijke quote van eentje aan mijn adres : The asshole is following me everywhere, i am going crazy

    Maar ja als je al langer in de clubs komt, zoals ik, dan weet je snel genoeg bij wie je uit de buurt moet blijven

  2. #27
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoobert Bekijk bericht
    Zag echter van het weekend in VV ook animerende mannen (nee geen dansende Sonnu ofzo) maar stel mafkezen die dachten te kunnen dansen en tegen meiden aanreden die dat net echt geweldig vonden.
    Letterlijke quote van eentje aan mijn adres : The asshole is following me everywhere, i am going crazy
    Toch niet deze hè

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Na het prima eten begon de DJ eens wat party muziek te draaien, slim gemengd met voor Roemeentjes populaire nummers, wat meteen ontaardde in een dansfeest. Diverse beren deden daar ook aan mee, waaronder ikzelf (bankhangen mocht niet van de dames), en ik heb een heerlijke avond gehad tussen al die feestbeesten.
    want volgens hem vinden de dames hem sympathiek

  3. #28
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht

    Toch niet deze hè
    want volgens hem vinden de dames hem sympathiek

    Geloof niet dat hij het was, hij sprak nogal vloeiend Duits en had een redelijke bierpens van het niet drinken neem ik aan
    Volgende keer zal ik vragen aan de meid zijn naam vragen, is his name Sackenemptier or what ?

  4. #29
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hahaha! Ik durf het bijna niet te zeggen, Picasso, maar ik was het niet.

    En ja de dames vinden me allemaal sympathiek. Geen uitzonderingen.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  5. #30
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoobert Bekijk bericht
    Mij persoonlijk stoort de opdringerige vorm van animeren wel degelijk. In elke club heb je wel van die meiden die meteen onder je badjas zitten, tegen je aan komen rijden zonder dat je het vraagt etc etc
    Ik vind dat dames te ver gaan wanneer zij mij lastigvallen terwijl ik lig te dutten in een ligstoel of in de sauna zit. Dan wil ik met rust gelaten worden. Of wanneer zij mijn uitzicht belemmeren wanneer ik tv lig te kijken. Dat overkwam mij vaak in FKK Sharks (Darmstadt). Ik werd er tureluurs van. Op het laatst was het gewoon niet leuk meer en ben ik weggegaan.
    Zouden zij met dit gedrag wel eens een kamerdate scoren? Ik betwijfel het ten zeerste.

    Groeten,

  6. #31
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Ik kan hier niks constructiefs over zeggen...mijn favo clubjes zijn Oase en Freude. Wat animeren betreft zo een beetje de uitersten.

  7. #32
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Ik kan hier niks constructiefs over zeggen...mijn favo clubjes zijn Oase en Freude. Wat animeren betreft zo een beetje de uitersten.
    Dan moet Oase net zo erg zijn als Sharks. Klopt dat?

    Groeten,

  8. #33
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Mijn debuut in Sharks is komende donderdag, maar inderdaad Hessens gejaag (gelijk aan Palace, maar wat meer dan in World). Ik ben er een paar keer geweest op zeer ijsbeer-luwe dagen, ik heb nog nergens zulke 'aggresieve' dames gezien als toen; maar eigenlijk wel leuk... ook al wordt je soms uit je middagdutje gewekt.

  9. #34
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Planet Eden begnt aardig onaangenaam te worden; je wordt bijna verkracht als je net arriveert door de 'slechste kanshebbers'.

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  10. #35
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 20:54
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Animeren hoort er gewoon bij.
    Een spelletje tussen DVP en ijsbeer.

    Vervelend wordt het pas als de DVP zich niet realiseert dat ze met een kansloze missie bezig is

  11. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Red Devil ( 2 juli 2012)

  12. #36
    Geregistreerd
    8 februari 2011
    Last Online
    19 februari 2024 @ 15:14
    Berichten
    53
    Discussies
    1
    Thanks
    91
    Thanked
    62 in 21 posts

    Standaard

    Ik houd er ook wel van om door een dame 'verleid' te worden. Echter niet door elke dame. Maar als ik niet geïnteresseerd ben in een dame die naar mij toe komt, dan laat ik haar dit wel weten. Ik blijf altijd netjes, maar als ik drie keer moet zeggen dat ik geen interesse heb dan wordt het wel vervelend. Mocht ik wel interesse hebben, dan moet ze wel een beetje tijd investeren en niet na 5 minuten al vragen of er een sleutel gehaald moet worden.
    Hoever het moet kunnen gaan, ach, dat moet iedereen voor zich uitmaken. En de club voor ons allemaal. Mij persoonlijk stoort het niet als ze naast me op de bank de volledige kama sutra doorwerken, als ze er maar rekening mee houden dat ik mijn koffie zwart drink

  13. #37
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Devil Bekijk bericht
    Om dan toch een minpuntje te noemen: er wordt erg agressief gejaagd.
    Je moet daar tegen kunnen.

    Zie ook de discussie over animeren.

    Groeten,
    Wat versta je onder aggressief jagen? Ik ben tot nu toe enkel naar GT geweest en daar wordt ook gejaagd. Is het nog erger dan daar? Ik kan wel zeggen dat het animeren van de dames vooral bij het begin wel leuk is: vrouwen jagen nooit irl en is altijd leuk even in de illusie te koesteren dat je gewild bent (je geld althans).

  14. #38
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wogerwabbit Bekijk bericht
    In Sharks daarentegen zal een dame je aanspreken, misschien strelen of kussen, maar altijd eerst een gesprek voorstellen, liefst op een bankje alwaar nadere kennismaking kan plaatsvinden, al dan niet met wat voorspel of een verkennende PZC. Nee zeggen wordt in het algemeen geaccepteerd zonder diepgaande ondervraging waarom dan niet en wanneer dan wel.
    ...
    Als je in Sharks alleen op een bankje zit komen er regelmatig dames bij je zitten, maar als je er geen zin in hebt, accepteren ze "nein danke" zonder te gaan zeuren.
    Dit klopt allemaal.
    Ik denk dat ik een lagere 'jaagtolerantie' heb dan jij. Ik vind het al storend wanneer ik in de sauna zit en dat een DVP zich half over mij heen drapeert. Ik zit daar voor mijn rust en om mij even te ontrekken aan de 'aandacht' van de dames.

    Ik was van plan om over een maand eens naar World of naar Oase te gaan, maar daar kan ik kennelijk beter vanaf zien. Bedankt voor de waarschuwing.

    Groeten,

  15. #39
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wogerwabbit Bekijk bericht
    In World of Oase wordt je vaak gewoon vastgepakt en moet je je soms haast fysiek verweren om niet naar een kamer te worden gesleurd. Nee zeggen resulteert dan in een respons als "Aber warum nicht, Schatzie? Wir Spass machen! Ich gut!". Een keer in World had ik het gevoel dat ik als enkele ijsbeer een prooi in de Afrikaanse savanne was. Veel Ijsberen stonden in groepjes, collectief beter in staat om zich tegen de roofdieren te beschermen. Naakte eurodorstige leeuwinnen bewogen zich katachtig door alle ruimten, geschoren Muschis trots vooruitgestoken om een van de veilige kudde afgedwaalde ijsbeer te verschalken. Ze vervolgens overtuigen om me los te laten wanneer ze me in een hoek hadden gedreven was zwaar werk en ik werd het snel zat.
    Ik kan geen enkel herkenningspunt vinden in het bericht van Wogerwabbit. Ik heb zijn ervaring met het agressief jagen in World of Oase totaal niet. Het zijn beide prima clubs, waar je leuke meiden ontmoet. Ja, af en toe zal een meisje je op de schouder kloppen of haar been voor je uitstrekken, als je voorbij loopt. Dan loop je gewoon verder en zeg je dat je al bezet bent of geen zin hebt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Devil Bekijk bericht
    Dit klopt allemaal.
    Ik denk dat ik een lagere 'jaagtolerantie' heb dan jij. Ik vind het al storend wanneer ik in de sauna zit en dat een DVP zich half over mij heen drapeert. Ik zit daar voor mijn rust en om mij even te ontrekken aan de 'aandacht' van de dames.
    Ook dit heb ik nog nooit meegemaakt dat een vrouw zichzelf in de sauna over mij heen legt. Ik heb nog geen enkele keer meegemaakt in World dat een vrouw animeerde in de sauna.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Devil Bekijk bericht
    Ik was van plan om over een maand eens naar World of naar Oase te gaan, maar daar kan ik kennelijk beter vanaf zien. Bedankt voor de waarschuwing.
    En dit begrijp ik al helemaal niet, dat je World en Oase links laat liggen, omdat je op het forum gelezen hebt dat er geanimeerd wordt.
    Vorm je eigen mening en ga niet blindelings op het forum af. Ga er nu eerst eens zelf heen en beoordeel dan daarna voor jezelf of het goede of slechte clubs zijn. Of je een club goed of slecht vindt, dat is natuurlijk subjectief, maar om een club niet te bezoeken vanwege berichtgeving op het forum, vind ik niet verstandig. Temeer ook, omdat World en Oase toevallig gewoon goede clubs zijn.

  16. #40
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Ik kan geen enkel herkenningspunt vinden in het bericht van Wogerwabbit. Ik heb zijn ervaring met het agressief jagen in World of Oase totaal niet. Het zijn beide prima clubs, waar je leuke meiden ontmoet. Ja, af en toe zal een meisje je op de schouder kloppen of haar been voor je uitstrekken, als je voorbij loopt. Dan loop je gewoon verder en zeg je dat je al bezet bent of geen zin hebt.
    Als je uit bv. Aca voor het eerst naar World/Oase gaat is het verschil toch wel enorm. De eerste keer in World moet je, voor je gevoel, zowat een vliegenmepper meenemen, maar als je een paar keer geweest bent, heb je vrijwel geen last meer van het gejaag. De meiden daar ruiken dat je nieuw bent.

    Maar idd....animeren is a part of the game. Het is aandacht en aandacht is leuk.

  17. #41
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Devil Bekijk bericht

    Ik was van plan om over een maand eens naar World of naar Oase te gaan, maar daar kan ik kennelijk beter vanaf zien. Bedankt voor de waarschuwing.

    Groeten,
    Gewoon gaan! Je zult geen spijt krijgen en als je wel spijt hebt dan kun je erover meepraten moet je maar denken, het spel gewoon meespelen, kan ook leuk zijn.
    Of je moet een animeer allergie hebben maar daar kun je voorbehandeld worden , ik heb nog wel 2 adressen waar je daarvoor goed terecht kunt.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #42
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    En dit begrijp ik al helemaal niet, dat je World en Oase links laat liggen, omdat je op het forum gelezen hebt dat er geanimeerd wordt.
    Vorm je eigen mening en ga niet blindelings op het forum af. Ga er nu eerst eens zelf heen en beoordeel dan daarna voor jezelf of het goede of slechte clubs zijn. Of je een club goed of slecht vindt, dat is natuurlijk subjectief, maar om een club niet te bezoeken vanwege berichtgeving op het forum, vind ik niet verstandig. Temeer ook, omdat World en Oase toevallig gewoon goede clubs zijn.
    Maar daar zijn recensies toch voor bedoeld? Om je te helpen een (voor)selectie te maken?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Of je moet een animeer allergie hebben maar daar kun je voorbehandeld worden , ik heb nog wel 2 adressen waar je daarvoor goed terecht kunt.
    Suggesties per IM zijn welkom!

    Groeten,

  19. #43
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Ik koos voor "heb ik graag en acties op bank ook onbeperkt". Ik heb echter geen uitgebreide ervaring: slechts GT, deze maand nog Sharks en volgende maand mss nog een andere club maar dat is wat ik wel graag zou hebben. Ik ben in het echte leven al geen vrouwenversierder, verre van en alleen al voor dat animeren keer ik graag naar dit saunaclub-concept terug. Het gevoel 'gewild' te zijn al is dat puur een illusie en willen ze gewoon je centen, is altijd een leuke opsteker voor een introverte kerel als ik.

    Ik weet niet of de vraag hier echt gesteld is geweest maar zou de wijze van animeren ook niet eerder afhangen van dame tot dame individueel? En zouden er ook geen bepaalde duidelijke verschillen zijn naar nationaliteit toe? In de laatste weken heb ik intensiever dit forum doorgespit en 't valt me op dat Roemenië sterk vertegenwoordigd is in de clubs. Mss is dit besproken in een ander topic -zeg me welk- maar jagen die meer en aggressiever dan bvb russische of poolse dames?

  20. #44
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Gisteren @ 16:22
    Berichten
    383
    Discussies
    14
    Thanks
    98
    Thanked
    258 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knut666 Bekijk bericht
    Ik koos voor "heb ik graag en acties op bank ook onbeperkt".
    Dan moet je zeker een keer naar Freude (Bochum) of Bernds (Hennef) toe. Daar kom je op dit vlak volledig aan je trekken, en ook Babylon scoort hier redelijk op. Zeker in vergelijking met GT dat je al enigszins kent.

    Uiteraard zitten er verschillen per dame in, maar dames die niet elke man op de bank willen zoenen en pijpen, gaan dus niet in Freude of Berns werken, maar kiezen voor het in dat opzicht "makkelijkere" GT, dus elke club krijgt het type dame (en type ijsbeer) dat het verdient.

    Trouwens opvallend dat meer dan 63% die "actie op de bank" belangrijk vindt, maar mogelijk nog nooit bovengenoemde clubs heeft bezocht..............

  21. #45
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Acties op de bank zijn in sommige clubs zelf verboden. Ik weet het zeker van YY, PHG, VV. In GT en LR zag ik het nooit of zelden (tenzij uit het zicht in de tuin). Ik vind het total loss om zoiets te verbieden in een seksclub, eigenlijk .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  22. #46
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    In GT en LR zag ik het nooit of zelden (tenzij uit het zicht in de tuin). Ik vind het total loss om zoiets te verbieden in een seksclub, eigenlijk
    Ja, klopt. Dat vind ik ook ruk.
    Dat je In "LR" en "GT" geen openbare actie ziet komt o.a. omdat de dames elkaar daarop hoofdschuddend aankijken. Zij creëren als het ware de norm "geen seks in de publieke ruimte". Echter, het is evenwel goed mogelijk. Zelf bijzonder goede ervaringen met Katja, Flo, Sonja, Andrea, Dorothea, Lulu in "GT". Dat zijn dan wel de gevestigde. In "LR" lopen er ook een aantal rond die er niet vies van zijn. Dat moet jij toch weten. "Remember" in het verleden de Bulgaarse zigeuners Simona en Leni. maar ook tegenwoordig wordt er nog volop "geblasen" in de tuin en daar kun je je moeilijk verstoppen ("LR"). Behoort dus nog steeds tot de mogelijkheden maar veel dames zien er vanaf en deze tenten. Jammer.

  23. #47
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Voor mij mag alles dus heb ik voor het onderste gekozen,maar dat hadden jullie toch al verwacht.

  24. #48
    Geregistreerd
    15 september 2010
    Last Online
    14 februari 2024 @ 21:43
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    427
    Discussies
    6
    Thanks
    364
    Thanked
    573 in 116 posts

    Standaard

    Jansen, volledig met je eens. Voor mij ook: gewoon actie in da house!!!
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

  25. #49
    Geregistreerd
    14 september 2010
    Last Online
    7 juni 2018 @ 16:41
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    212
    Discussies
    24
    Thanks
    197
    Thanked
    299 in 80 posts

    Standaard En actie

    Voor Saabie ook de laatste optie! Als Saabie er geen zin in heeft wijst hij de dame in kwestie wel keurig en netjes af zoals een heer betaamd.

    Qua actie!
    Vind wel lkr hoor btje actie in de kot! Afgelopen vrijdag midden in de “huiskamer” helemaal aflebbert door een bijzonder knappe dame uit Hongarije
    Bazinga.....

  26. #50
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    Ma doare in pula!!

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19.

Freude 468*60   Diamond 468*60