Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 126
  1. #76
    Geregistreerd
    6 juli 2007
    Last Online
    22 februari 2024 @ 07:38
    Berichten
    172
    Discussies
    21
    Thanks
    366
    Thanked
    587 in 86 posts

    Standaard CANDY

    Ik zag haar op de trapjes bij de kino zitten en ze keek me verlokkend aan, na mijn eerste rondje met anastasia zocht ik eigenlijk iemand die wel van wat stevig doorrammelen houdt. Cindu leek in eerste instantie niet iemand die daar voor in was. Na wat instancieel geklets werd ik toch op stoom gebracht door haar grrrrrrrrrrrrr geluidjes en dus maar de kamer opgegaan.

    Een werkelijk prachtig lijfje,ogenschijnlijk nog geen 20 j, met wat 2 bescheide tatoes rond haar middel, kleine borstjes en leuke halflange krulletjes stond plotseling voor me en een van de mooiste kale kutjes die ik in tijden had gezien gloeide zowat tussen haar benen, verdomme wat een lekker ding zeg.

    Iedereen die wel eens in bruggen is geweest kent de gang van zaken op de kamer wel. Opvallen vond ik die passionele manier van pijpen afgewisseld met natte tongzoenen, even doorzetten was het wel als ze rechtstreek van je natte lul je mond opzoekt maar nee zeggen is zo dom. Heb geprobeert haar ook op stoom te krijgen maar mijn orale vuurwerk vond helaas weinig respons maar toch wel heel lekken om te doen. Onder het neuken boog ze in allerlei bochten om je te zoenen en mijn tepels te likken/bijten en dat met volle overgaven, lekker in doggie geeindigd in mocht nog even in haar blijven na schokken, wat ik ooooo zooooooooo lekker vind. Jullie kennen wel die sesies waarbij direct na het klaarkomen er al een handje om je condoom gelegd wordt als teken dat je niet langer welkom bent in een kutje, maar niets van dat alles bij Candy hoor.

    Leuke meid dus die uit polen/duitsland komt, midden 20 blijkt te zijn en naar eigen zeggen eigenlijk alleen op zondag aanwezig is.
    EEN RAPPORTAGE VAN UW BERINNENSCOUT TER PLAATSE

  2. #77
    Geregistreerd
    21 juni 2006
    Last Online
    29 maart 2024 @ 13:27
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Is deze meid reeds beschreven ondere "Kandy" of niet toch ??

  3. #78
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    15 april 2024 @ 00:17
    Berichten
    197
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik denk niet dat er een ijsbeer op dit forum is die Kandy nog niet kent.
    Grrrrrrrr is haar handelsmerk. Ogenschijnlijk 20 maar toch iets ouder.

  4. #79
    Geregistreerd
    22 december 2007
    Last Online
    4 februari 2021 @ 13:33
    Berichten
    328
    Discussies
    17
    Thanks
    14
    Thanked
    19 in 13 posts

    Standaard

    Kandy was er gisteren ook weer en hoewel ik al 3 keer op de kamer was geweest heb ik besloten om er nog een vierde aan vast te maken en heb daar zeker geen spijt van gekregen. Wat een ontzettend mooie dame is dit en ook nog leuk in de omgang... en ook op de kamer erg goede ervaring gehad zonder in details te treden.

  5. #80
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:17
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard Zondag 25 januari, grrrrr.....

    Vandaag aan de praat geraakt met Kandy. Ik had haar veel vaker gezien maar na het lezen van zoveel lovende berichten met betrekking tot haar pijpkwaliteiten was ik eigenlijk wel nieuwsgierig. Het gesprek was leuk en aangenaam en 20 minuten later gingen we naar een kamer.

    Terwijl we staande aan het kussen waren maakte ze bij elk pauzemoment het geluid "grrrrr". Ik moest er op een gegeven moment wel om lachen en begon terug te grrrrr'en :D. Haar reactie was een volle smile op dat prachtige gezicht.

    Allerlei standjes doorgelopen waarbij we beiden om en om initiatief namen. Het werd een heerlijke neuksessie waarbij hard en GFE 'achtig continu werd afgewisseld. En zij bleef regelmatig grrrrrrr'en.
    Aan het eind heeft ze me klaargepijpt. Ze was mijn eerste dus dat voelde van mijn kant als een behoorlijke explosieve ontlading. Zij moest er even van hoesten en veegde vervolgens wat druppeltjes aan de zijkant van haar lippen weg. Ze keek me aan en ik keek terug en zei "grrrrr" :D.

    Heerlijke meid.

    Zakkenleger zal me nu vast wel haten .

  6. #81
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    ...

    Zakkenleger zal me nu vast wel haten .
    Porque, amigo?

    Als je maar lol hebt, zeg ik dan :D.

    Ik haat zelf niet zo snel. Gehaat worden gaat makkelijker
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  7. #82
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    hahahaha Picassoo zo herkenbaar dat GRRRRRRRRRRRRRR tja ik vond het maar niets.. dat GRRRRRRRRRRR ik ben een keer met haar naar de kamer geweest..en t is een moooie lieve meid maar ik werd een beetje moe van dat gegrom... tijd voor een nieuw geluidje Kandy

  8. #83
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Laat Kandy maar grommen.... Ik heb heerlijk van en met haar genoten. Ik vond de GRRR best wel leuk, ben dus voor het eerst met haar op de kamer geweest. Kan me voorstellen dat het na meerdere sessie went. Maar over Kandy niets dan lof. Ze wist me kort na een langere sessie met Vesna in no time weer op te winden. Haar body contact en orale kunsten zijn zeer aangenaam. Ik zal bij gelegenheid zeker nog eens met Kandy de kamer opzoeken, dan zal ik wat langer blijven dan het halve uurtje vanavond doordat het al bijna middernacht was toen we de kamer verlieten. Maar het half uurtje was zeer welbesteed, heerlijke sex met een supersexy dame.

  9. #84
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Vandaag @ 10:42
    Berichten
    384
    Discussies
    14
    Thanks
    99
    Thanked
    258 in 75 posts

    Standaard

    Wat is dit toch een geweldige vrouw! Heerlijke looks, kijkt lekker ondeugend en is dat ook op de kamer!

    Uurtje gerollebold en afgesloten met een ft.Ongelooflijk dat dit allemaal kan, en dat voor 100 euro!

    Deze dame werkt erg onregelmatig, maar ik hoop haar snel weer te zien!

  10. #85
    Geregistreerd
    6 juli 2007
    Last Online
    22 februari 2024 @ 07:38
    Berichten
    172
    Discussies
    21
    Thanks
    366
    Thanked
    587 in 86 posts

    Standaard claustrofobie

    Yep, ze was er op dinsdagmiddag, ze had niet echt veel te doen en dus liep ik haar al snel tegen het lijf, en wat voor een lijfje.

    zij geeft me een strilling door me rug die eindigd in en stijve leuter, ik hoop dat dit normaal is? Ze deed uitzichzelf de ´golden triangel`, een door mijzelf gelanceerde uitdrukking voor afwisselend kussen, pijpen en tepellikken/beiten. Als een meisje dat met de juiste speelsheid doet, rechtshandige volgen de driehoek met gelijkezijden/hoeken van 60° tegen de klok in en visa versa , kun je de climax perfect beheersen, althans die uitwerking heeft het op mij.

    Ons blokhutje was zo koud dat Kandy ganzenhaut kreeg, of ik deed iets goed.
    Intussen was ik zo opgewonden dat mijn erectie zowat op knappen stond, toen bleek ze die dag erg nauw te zijn , dus al gehurkt op me zitten reed en ballanceerde ze op de top van mijn pik na een tijdje kreeg ik toch engtevrees en kwam de ´golden triangel` weer goed van pas. Kandy kreeg het voor elkaar om me als een fonteintje te laten komen, hiervoor dank en ode aan kandy .
    EEN RAPPORTAGE VAN UW BERINNENSCOUT TER PLAATSE

  11. #86
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    ...

    Een volgende keer maar weer. :wink:
    En die keer was dus gisteren. Als de vorige keer weer erg goed, en toch is het (helaas) niet meer als vroeger. Ligt grotendeels aan ZL en ook een beetje aan Kandy, ze staat nu toch iets anders in dit werk dan een paar jaar geleden. Hoewel nog heel prima, zeg maar 8+, is dat voor deze veel te verwende beer niet meer voldoende.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  12. #87
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard Rrrrrr

    Gisteren met deze dame naar de kamer geweest. Moet zeggen dat ik erg gelachen heb. Regelmatig maakte ze het geluidje: Rrrrrrr. De service was goed. Herhalingsgevaar is aanwezig.
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  13. #88
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Last Online
    6 augustus 2017 @ 18:56
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    326
    Discussies
    16
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht
    Gisteren met deze dame naar de kamer geweest. Moet zeggen dat ik erg gelachen heb. Regelmatig maakte ze het geluidje: Rrrrrrr. De service was goed. Herhalingsgevaar is aanwezig.

    een keer is inderdaag grappig.............Ze staat bij mij nog steeds als wallpaper op mijn computer.......ze had me destijds een kaartje gegeven met het adres van een website met haar foto's . die website bestaat voglens mij niet meer.....

  14. #89
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 11:26
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard hot hot hot

    Pistol Pete noemde het de beste sessie ooit dit jaar.........met Kandy. Zaterdag moest ik ook van haar proeven, dus toen ik een kans zag haar te strikken, met haar mee naar kamertje numero uno.........wat een hitte daarbinnen zeg, raam kan niet open en de clima anlage deed het ook niet al te best, maar Kandy gelukkig wel.

    Tja het is een Poolse, dus die weten van geen ophouden. Net zo lang doorpijpen totdat ik aangaf dat ik weleens de donkere schacht van murora wilde bezoeken............

    Na me in het zweet te hebben geneukt, heb ik haar wederom laten pijpen. Ik heb geen zaadcellen meer aangetroffen, alles was weg........
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  15. #90
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Fuck of the month...

    Het verschil was dat ik in een koele tent tegen de bosrand zat te rollebollen met Kandy en niet in een stoomhok. Fuck of the year, niet direct maar fuck of the month komt zeker in beeld. Na 25 minuten heerlijke sex konden Kandy en ik nog net op tijd voordat een stortbui de tent doorweekte in het cafe komen. Rrrrrrrrr.... \

    Nu ik alle recensies over Kandy nog eens lees besef ik hoe goed deze meid is, drie jaar na de eerste recensies schrijven veel beren nog steeds lyrisch over deze superdame.

  16. #91
    Geregistreerd
    27 juli 2009
    Last Online
    21 februari 2012 @ 01:35
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ze valt inderdaad op door haar knappe verschijning. persoonlijk vond ik het grr-en niet echt opwindend ofzo....verder wel een enorm lekkere sessie met deze lekkere dame gehad!

  17. #92
    Geregistreerd
    22 december 2007
    Last Online
    4 februari 2021 @ 13:33
    Berichten
    328
    Discussies
    17
    Thanks
    14
    Thanked
    19 in 13 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag weer een uitstekende sessie gehad met deze bijzonder mooie dame. Erg goede sex en leuk contact....

  18. #93
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    24 november 2018 @ 14:54
    Berichten
    237
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Vorige vrijdag was KANDY mijn eerste "kamermaatje" op de Weihnachtsparty in ... jawel... Villa Vertigo !
    Ze viel me meteen op door haar ranke verschijning, los opgestoken lokken en een stijlvol sexy jurkje : waar andere dames cliché-matig (maar wel best leuk) gekozen hadden voor rood met witte pluchen boord, droeg zij een vuurrood satijnachtig kleedje met sexy asymmetrische snit. Echt een plaatje !
    Voordien had ik haar in GT (op Cupido's party) enkel kort eens aangesproken, doch.. het beeld was me bijgebleven.
    Haar dus even gevraagd of ik het bij het juiste eind had.. en jawel !

    In het bargedeelte was het vrij druk en luidruchtig met kerst- .. euchm.. housemuziek zodat we eerst voor een praatje naar de veranda gingen.
    Al het goede wat me was verteld, bleek aanwezig : een heel lieve meid, niet zeer pushy en een vlotte babbel.

    Nadien de catacomben van VV opgezocht : jawel : we moesten er zelfs even voor door de wasruimte naar buiten. Viel niet mee bij temperaturen onder 0 !
    Bleek een kamer te zijn die rechtstreeks uitgaf op het buitenterras. Wel lekker gezellig dus , een eigen cocon voor ons tweetjes.

    Ik heb het me zeker niet beklaagd.... ik krijg er nog rrrrrrrrrrrillingen van !!
    Het was haar eerste dag in VV. Omwille van het extra party-publiek waren nog een 5-tal dames uit GT en evenveel uit PHG die een centje kwamen meepikken, doch Kandy gaf me te verstaan in VV te blijven .
    Ze had een "akefietje" meegemaakt met de leiding in GT, en daardoor was ze uitgeweken.

    Verplaatsen naar VV of... gewoon even afwachten?

  19. #94
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door onzo Bekijk bericht
    Vorige vrijdag was KANDY mijn eerste "kamermaatje" op de Weihnachtsparty in ... jawel... Villa Vertigo!

    Het was haar eerste dag in VV.
    Kandy huppelt als een echte bunny wat af, maar was met tussenpozen al eerder werkzaam in VV afgewisseld met GT.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel in 2008 Bekijk bericht
    Ondanks dat ik haar uit zowel PHG als GT had moeten kennen, herkende ik haar niet direct terug in VV. Was inmiddels ook alweer behoorlijk tijdje geleden. Herhalingsgevaar nog steeds aanwezig. Vraag is alleen waar...

  20. #95
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door onzo Bekijk bericht
    Vorige vrijdag was KANDY mijn eerste "kamermaatje" op de Weihnachtsparty in ... jawel... Villa Vertigo !Ze had een "akefietje" meegemaakt met de leiding in GT, en daardoor was ze uitgeweken.

    Verplaatsen naar VV of... gewoon even afwachten?
    Kandy was vandaag in GT
    Het doel heiligt de middelen

  21. #96
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Kandy vandaag in GT? Niet gezien!

  22. #97
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    'Mijn' Kandy weer naar die neukfabriek?
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  23. #98
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Kandy is inderdaad (al een paar dagen) terug waar ze hoort te zijn...

  24. #99
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Kandy vandaag in GT? Niet gezien!
    Kandy was afgelopen woensdag ook in GT toen heb je haar wel gezien. Grrrrr!
    Onze Pim kan er vast meer over vertellen

  25. #100
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Michelj mag je verplaatsen naar PHG
    Het doel heiligt de middelen

 

 
Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.

Babylon 468*60   Living Room 468*60