Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 36
  1. #1
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Beitrag Alice ex-Dominica PHG

    Name: Dominica
    Haarfarbe/-länge: blond, halblang
    Größe: ca. 177 cm
    Figur: schlank, normale Oberweite
    Herkunft/Sprache: Polen, kein Deutsch, brauchbares Englisch
    Geburtsjahr: 1982
    Tattoos/Piercings: Tribal am linken Oberarm, Bauchnabelpiercing
    Service: sehr gut, etwas zögerliche ZK, sehr gutes Frz., Fingern und FT möglich
    Sonstiges: Freundin von Leonie, hat große Ähnlichkeit mit der unvergessenen Sammy
    Lebenslauf: ?

    Seit ca. 3 Wochen im PHG, derzeit in Urlaub. Fällt sofort durch ihre Größe und ihre Erscheinung auf . Sehr freundlich, zum ersten Mal in Deutschland, daher keine deutschen Sprachkenntnisse. Unterhaltung in englisch problemlos möglich. Gutes und tiefes Frz., wollte recht schnell nach einem Kondom greifen. Hat auf Wunsch aber ausdauernd weitergeblasen. Glatt rasiert und feucht, lässt sich gerne lecken :smile:. Macht frz. mit Aufnahme, ich hatte den Eindruck, dass sie auch alles geschluckt hat. Insgesamt 60 sehr schöne Minuten :smile:. Hat mir im direkten Vergleich mit der hier sehr hoch gehandelten Leonie besser gefallen.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  2. #2
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Heb blonde Russische Dominica ontmoet op donderdag 13 april rond 20u. Is inderdaad groot en slank met haar 177cm, vooral als ze op hoge hakken staat... Vermits ikzelf echter 190cm meet, kon ik toch probleemloos in haar décolleteetje kijken... Omdat ik haar zei dat haar naam "zondag" betekent, en zij dus wel een zondagskind moet zijn, kon ik blijkbaar meteen al niks meer verkeerd doen... Heb met haar ruim een uur grondig onderzoekswerk verricht...

    Erg lekkere meid, helemaal niet opdringerig (ben zelf bij haar gaan zitten op de bank). Erg mooi kontje en poesje... Zo'n poesje wil ik elke dag wel... Haar poesje ziet er zelfs nog enigszins "ongebruikt" uit (!), maar ja, dat zal wel wishful thinking zijn, zeker? Heel mooie lipjes trouwens...

    Ziet er op het eerste gezicht misschien zelfs een beetje frêle uit, maar vergis je niet: ze heeft geen enkel probleem met stevig en zelfs hard doorflurken (bijna een half uur stevig neukwerk, na natuurlijk eerst uitgebreid beffen). Ze houdt bovendien, zodra ze lekker opgewarmd is, van onderzoekende vingertjes, ook tijdens het flurken... Ze bleef het hele uur trouwens welgezind glimlachen...

    Nog pluspunten: vriendelijk, blond, lekker jong en slank, GEEN siliconen, héél gewillig en zelfs onvermoeibaar. Bovendien blijft ze heel vriendelijk en natuurlijk, ook als je haar een halfuur of 3 kwartier later nog eens tegen het lijf loopt (daar kunnen sommige collegaatjes nog wat van opsteken!).

    Bij het verlaten van de zaak vroeg de verantwoordelijke dame (ken haar naam niet) me expliciet of Dominica goed was geweest. Mijn antwoord was volmondig ja, maar waarom gebeurt dat? Omdat ze nieuw is? Omdat er klachten waren? Toch een beetje bizar vind ik, want wordt van elke klant bijgehouden met wie hij op de kamer was???? Mijn "oponthoud" met Dominica was toen trouwens al ruim een uur voorbij...?! Is big brother watching us, op de kamers van PHG? Op zich vind ik dat geen vreemde vraag als het meisje in kwestie nog heel "nieuw" is. Maar ons uurtje was op dat moment al wel ruim een uur voorbij... Strange

    Conclusie: heel lekkere en gewillige meid die ik bij een volgend bezoek beslist opnieuw onoirbare voorstellen zal doen...

  3. #3
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Eén enkel klein minpuntje: het tongzoenen was niet 100 % fris... Dat kan toeval geweest zijn (ik weet niet meer wat er toen in PHG te eten was), want misschien was ze gewoon vergeten de tandjes te poetsen. Het leek me een combinatie van zure room en rode biet (grondsmaakje).

    Met de andere meiden van die avond (Letse Karina en Juliette1) had ik die ervaring niet, dus aan mezelf kan het niet gelegen hebben (ik loop trouwens constant op pepermuntjes te zuigen en ik eet nooit in een club, tenzij net vóór ik vertrek).

    Nu, al bij al, was het ook weer niet zó erg, want het is me overigens nu pas terug te binnen geschoten... Volgende keer voel ik haar dus beslist opnieuw "aan de tand"...

  4. #4
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    16 april 2024 @ 22:41
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Dominica ist seit Mittwoch wieder im PHG. Sie hat im Heimaturlaub nichts verlernt

  5. #5
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:50
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Dominica vrijdag 1-9

    Afgelopen vrijdag met deze dame weggeweest.........................
    Ik heb haar al eerder zien ronddwarrelen in Happy Garden en omdat er vrijdag voor mij niet veel bijzonders rondliep gekozen voor deze blonde Poolse.......

    Ik weet niet of het aan mij lag of aan haar, maar het lukte gewoon niet met haar, ik voelde me totaal niet op mijn gemak bij deze vrouw, dus na 10 minuten ( weet niet meer precies, kunnen er ook 8 of 11 geweest zijn) haar bedankt en de sessie gestopt.

    Helaas gebeurd mij dit weleens zo nu en dan....................
    En dat is ook de reden waarom ik 9 van de 10 keer alleen voor de voor mij bekende dames kies en daar dan ook regelmatig mee ga!!!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  6. #6
    Geregistreerd
    8 april 2006
    Last Online
    21 oktober 2023 @ 21:21
    Berichten
    15
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard overgave

    Vorige week een sessie met Dominica mogen meemaken. Nadat ik al was afgereden door Kassandra, dacht ik wel even mee te kunnen met deze struise poolse

    On-ge-lo-fe-lijk...Ben zelden met zoveel overgave gepijpt. Alsof ze elke druppel naar binnen wilde hebben. Met veel speeksel en veel deep-throat was ik snel aan mijn HP toe. Ik wilde echter eerst nog wat grotten verkennen, wat dan ook gewillig werd toegestaan. Afgemaakt met FT wat weer met een ongeevenaarde inzet gebeurde.

    Heren, een absolute aanrader! Zelden zoveel inzet en overgave meegemaakt...

    Frank

  7. #7
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 19:43
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Ik las ergens dat Dominica er weer was. Daar ben ik ook wel eens mee geweest. Al wel weer een tijdje terug. Ik had toen zin om weer eens in een dame te klimmen. Ik vond het toen redelijk en heb er daarom niks over geschreven denk ik.
    Haar vriendin Sandra vond ik veel leuker. Wilde wel een keer een trio of kwartet maar dat wilde de dames toen niet.

    Babbel

  8. #8
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    10 november 2015 @ 08:15
    Berichten
    145
    Discussies
    19
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Om Dominica toch in het zonnetje te zetten
    Voor details en specificaties omtrent "1 mal Sex mit " moet je bij bitchhunter zijn :wink:
    Der Service von Dominica gehört doch schon zum Allgemeinwissen.... lies es nach. Oben in der Tabelle steht... ich zitiere:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Service: sehr gut, etwas zögerliche ZK, sehr gutes Frz., Fingern und FT möglich
    [color=gray]
    Ich finde sie küsst nur zu Beginn der Session zögerlich. Sonst alles wie da steht.

    Gruß
    bitchhunter

  9. #9
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    16 april 2024 @ 22:41
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Dominica hat übrigens derzeit ne neue Frisur: Nicht mehr blond, aber sehr schick - fast ein anderer Typ.
    Aber fürs Geschäft ist vermutlich blond besser :D

  10. #10
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    19 januari 2024 @ 20:46
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    166
    Discussies
    7
    Thanks
    11
    Thanked
    63 in 22 posts

    Daumen hoch

    Ik heb gisteren een heerlijk uurtje met Dominica meegemaakt in een van de hutjes. Dit is gewoon een lieve meid die zelf ook van haar werk lijkt te genieten. Ze is overigens (weer) blond, met lokken tot flink over haar mooie schouders. Voor mij was het GFE. Ze ziet me dan ook zeker terug, al vertelde ze wel dat ze over een dag of vijf weer teruggaat naar Polen. Ik wacht echter graag op haar terugkomst.

  11. #11
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Reden Iets om te klimmen

    Ben gisterenavond met deze Dominica even in een hutje geweest, gloeiende kolen wat is dat grietje lang en zeker met die hoge hakken aan, in de bar kwam ze een beetje koeltjes over maar in het hutje opende ze zich :green_smi letterlijk en figuurlijk, heel rustig begin maar ze kwam al snel op stoom, het pijpen heeft ze op de oralsky academy geleerd en vele standjes gedaan, gewoon een heel lekker ding die goed van sex weet te genieten, is het toeval of heb Stiffler toch steeds meer voorkeur voor Pools :green_smi:green_smi
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  12. #12
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 12:58
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.955
    Discussies
    62
    Thanks
    8.241
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard

    Ik was bijna 2 weken geleden sinds een lange tijd weer in Oedt, met Dominica op de kamer geweest. Ik heb er geen spijt van gehad ze is makkelijk te herkennen: een boomlange blonde poolse met een beugeltje. zeker voor herhaling vatbaar!! :p

  13. #13
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    En waar is in hemelsnaam Dominica met de superlekkere lange benen gebleven??????
    Laatst gewijzigd door Willem2; 31 augustus 2008 om 00:22

  14. #14
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    19 januari 2024 @ 20:46
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    166
    Discussies
    7
    Thanks
    11
    Thanked
    63 in 22 posts

    Standaard

    Vandaag was ze er weer. Nadat ik was bekomen van een uurtje met Anna, kwam ik Dominica tegen in de bar. Op dit moment heeft ze niet alleen blonde lokken, maar ook een paar donkere extensies ertussen. Heerlijk met haar naar een kamer vertrokken, en ja, zoals vanouds! Ze was overigens net vandaag terug van een half jaar afwezigheid, en zal eind volgende week weer terug gaan om zich verder aan haar study te wijden. Niet alleen een hele mooie, maar dus ook een hele slimme meid...

  15. #15
    Geregistreerd
    12 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2009 @ 20:37
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch "wieder da"........

    Sinds/afgelopen zaterdag weer aanwezig

  16. #16
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    19 januari 2024 @ 20:46
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    166
    Discussies
    7
    Thanks
    11
    Thanked
    63 in 22 posts

    Standaard

    Gisteren ook van deze dame genoten. Gaat Pasen in Polen vieren, en is dus binnenkort weer weg. Ze komt echter terug.

  17. #17
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    24 november 2018 @ 14:54
    Berichten
    237
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Je moet al een riant postuur hebben, om boven haar uit te steken, als je samen op weg bent naar de kamer, want, eens ontdaan van schoeisel, is ze nog steeds 1m77 groot.
    Ik maakte haar die bemerking, en ze vroeg of dat een probleem was.. Niet dus, zei ik, want.. ik was nog steeds ietsje groter.

    De click, de gemeenschappelijke noemer , of teller.. die kwam er echter nooit tussen ons. Wel heerlijke seks met een op en top naturelle meid met een goed gevulde boezem(B+ of C?? ik ben geen expert, wel boezemliefhebber ) Lekker vol zoenen, mmmm en nog mee van dat heerlijks..
    Neuken... daar zijn we echter niet meer aan toegekomen, want.. tijdens een heftige 69 vond mijn lul het nodig om vrijgeleide te geven aan mijn laatste reserves ero-vocht, als wou hij daarmee aangeven dat het welletjes was geweest voor die dag, en graag naar huis wou. Tja... dan moet een mens maar volgen hé, want... een beer zonder lul, is als een ... ja, als wat... als een coureur zonder pul (vlaamse primitieve benaming voor drinkfles, nen “bidon”')

    Met volle graagte deponeerde hij mijn liefdessappen in haar warme mondje. Ze vond het zo lekker , of winstgevend, dat ze bleef doorgaan met zuigen, tot het zowaar overgevoelig begon te kietelen.. jullie weten wel wat ik bedoel hé

    Het napraatje stelde niet veel voor.. Blijkbaar waren en buiten onze zakelijke transactie geen verdere raakvlakken die avond.

    Geen klachten, maar.. ook gering herhalingsgevaar voor mij..

  18. #18
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Standaard 2e paasdag in PHG

    Heren, beren,

    Er was een dame waar ik normaal nooit mee zou gaan. Ze was blond, met hakken zeker 2 koppen groter als (niet dan, ik schrijf brabants) ik. Verder was ze erg verlegen en ik kreeg niet echt een gesprekje los, het was poolse Dominica. na het gesprek kwam ze niet met een sleutelvraag en ik besloot om nog maar eens rond te kijken, en nog maar eens en nog maar eens. Afijn het liep tegen 23:00 en dan moet je de knoop doorhakken, dus ik ging bij haar groepke zitten, niets. Ik bleef maar kijken, maar ze keek niet terug. Ik liep op en neer en toen ging ik gewoon naast haar zitten, niets. Ik dacht het kan me niet bommen ik vraag je gewoon nog wat, en daarna vroeg ik zelf direct voor de kamer.

    He, he, keuze gemaakt en wij naar de kamer. Ze draaide ze zich verlegen om om haar bikini uit te trekken, maar Foots is een romanticus (heel soms) en uiteraard kuste ik haar schouder (ja, ik kon niet hoger) en hield ik haar prachtige grote borsten vast, wouw wat een geweldige tieten heeft deze jongedame, dat is zeker C en puur natuur ! Voor de heren ik heb het opgemeten met mijn eigen handen en die zijn goed getraind. Ze boog en zoende me terug en we gingen op bed liggen, ha dan mogen ze wel langer zijn, maar op bed zijn ze allemaal gemakkelijk bestijgbaar, hoelang ze ook zijn.

    Op het bed bleek deze lange poolse jongedame een goede kusser en hier heb ik dan ook van genoten. Sommige maakten in haar topic een opmerking over haar gebit, maar ik kan niet anders zeggen dat ik heerlijk met haar heb kunnen tongen en het voelde als een vriendin.
    Uiteraard kan ik mijn handen niet huis houden en voelen mocht, maar niet vingeren, dus schrap deze maar uit het paspoortje. Het pijpen deed ze erg gebogen, terwijl ze op bed zat, het zal zeker zeer hebben gedaan aan haar rug. Ook kwam ze snel met het condoom en ik wilde haar nog graag lekker kussen. Zelfs tijdens het kussen maakte ze al hijggeluiden en dat is niet mijn favoriet.

    Met het condoom erop kwam ze op me zitten, mooi, mooi, mooi, zoeen lange vrouw en die prachtige borsten. Het hijgen had een geluidsniveau gekregen dat ze haar op de parkeerplaats gemakkelijk konden horen en in een minuut schoot ik mijn kruit af. Zo, ik was het kwijt dat was het voor de pasen heren, beren. Nog even gekust en van kamer gegaan. Was iets meer dan 20 minuten en mijn slechte dag was toch nog goed geeindigd. Ik kleedde me om en ik reed naar huis, ik voelde me nog steeds slecht maar ik had in ieder geval weer een droom waargemaakt. een blonde dame die veel groter is als ik.

    Groet, Foots :wink:
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

    * Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

    Hoeren neuken, nooit meer werken !

  19. #19
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    19 januari 2024 @ 20:46
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    166
    Discussies
    7
    Thanks
    11
    Thanked
    63 in 22 posts

    Standaard

    Beste Foots, ze heeft inderdaad erg mooie borsten, maar helemaal van moeder natuur zijn ze niet.

  20. #20
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bitchhunter Bekijk bericht
    Ich finde sie küsst nur zu Beginn der Session zögerlich. Sonst alles wie da steht.
    Ja, nach ziemlich genau 3 Jahren muss ich mein damaliges Urteil revidieren - zögerlich kann man die Küsse nun wirklich nicht mehr nennen. Sie hat auch sonst dazu gelernt, neben deutschen Sprachkentnissen scheint nun auch AV im Angebot zu sein, und FT endet immer mit Schlucken.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  21. #21
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Voor de liefhebbers: Dominica is back! Ik was haar al een tijdje uit het oog verloren, maar nu heb ik haar nog eens volop aan de tand kunnen voelen. Nog altijd even vriendelijk en goedlachs als 3 jaar geleden. Enkel spijtig van die siliconen die ze nu al een jaar of 2 meetorst. Is nog altijd even heet en gewillig als toen.

    Als het niet zo oneerbiedig zou klinken, zou ik haar een superlieve "hete kut" noemen. Heerlijke meid, en bovendien is er een 'klik' tussen ons, een vleugje complicité.

    I love her (een beetje toch).

    Moderator: als je haar recensies leest, verdient haar thread absoluut zo'n geel-oranje "Daumen hoch" embleempje!
    Laatst gewijzigd door Flurkman; 6 november 2009 om 09:43 Reden: Toevoeging voor moderator

  22. #22
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Vandaag ook met deze lange stoot wezen kameren.
    Voor mijn gevoel zag ze er op de gang een beetje ongeïnteresseerd uit, maar na een gesprekje bleek het reuze mee te vallen.
    Op de kamer ook gewoon ouderwets goede Poolse kwaliteit.
    Gek dat ik haar nog nooit eerder heb gezien in PHG, zo'n meid valt zeker op.

  23. #23
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Gek dat ik haar nog nooit eerder heb gezien in PHG, zo'n meid valt zeker op.
    Ich glaube, sie arbeitet nur eine Woche pro Monat.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  24. #24
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    zo bijzonder is ze nou ook weer niet
    er loopt wel meer rond met meer positieve uitstraling in deze club

  25. #25
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Sinds deze week in GT and looking good!
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.