Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 20

Discussie: Lena

  1. #1
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Daumen hoch Lena

    Naam : Lena

    Nationaliteit / taal : oorspronkelijk Baltische / Duits (goed, maar met wat accent)

    Leeftijd : 25 jaar volgens de website - maar tel daar maar rustig wat bij op

    Haarkleur/lengte : Blond halflang haar

    Lengte : 1.60m

    Postuur / Cupmaat : Normaal / A-cup

    Tatoeage / Piercing : geen

    Service : PZC, NMC, zoenen, aftrekken, massage

    Extra : service wisselend naar feeling met klant
    __________________________________________________ ______________


    Dit is misschien niet een dame voor iedereen. Ze is nogal kieskeurig in haar dienstverlening en zal niet ieder met een standaardprogramma behandelen. Om met haar naar een kamer te gaan moet ge zowat een sollicitatieprocedure doorgaan. Praten is het motto - en haar serieus nemen. Maar als het klikt, dan klikt het ook goed, en hebt ge een sympathieke blondine die haar uiterste best doet u een goede tijd te bezorgen. En dan (maar ook alleen dan) een oraal van wereldklasse presenteert.

    Alleen dat leuke gezicht en de blik in haar ogen maken mij een sessie met haar al waard.

    Voor de anderen geldt het Amerikaanse 'Your Mileage May Vary'.


    W-L

  2. #2
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Berichten
    364
    Discussies
    9
    Thanks
    26
    Thanked
    51 in 32 posts

    Standaard Lena

    Welche Tage arbeitet Sie?
    Gruß
    woods25

  3. #3
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Beitrag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door woods25 Bekijk bericht
    Welche Tage arbeitet Sie?
    Gruß
    woods25
    Er,

    Weiss ich nicht. Ich bin immer Mitte der Woche da (entweder Dienstags, Mittwochs oder Donnerstags) und dann sehe ich sie meistens. Am bestens vorher anrufen und die charmante Empfangsdame 'mal fragen. Die beist nicht (wenn nuchtern).

    gute Jagd,


    W-L

  4. #4
    Geregistreerd
    14 februari 2009
    Last Online
    13 oktober 2018 @ 19:11
    Berichten
    61
    Discussies
    4
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 2 posts

    Standaard

    Ik heb haar ook eens gehad, leuke meid aparte soort humor (plaagt graag), je moet haar inderdaad echt veroveren. Zij neemt zelf geen initiatief om contact te leggen of om te gaan kameren.
    Ik vond dat persoonlijk wel heel erg leuk, verhoogde de spanning aanzienlijk.
    Als het klikt is veel mogelijk heb ik gemerkt.
    Ook tijdens de sex gaat het plagen gewoon verder, ze blijft je geil aankijken tijdens het pijpen, als het hoogtepunt dreigt te komen stopt ze even alvorens ze verder gaat.
    Ik dit leuk en ze is een aanrader voor niet al te verlegen ijsberen.
    Have fun!

  5. #5
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Berichten
    364
    Discussies
    9
    Thanks
    26
    Thanked
    51 in 32 posts

    Standaard Lena

    Ich glaube Sie arbeitet nicht mehr im Babylon,steht nicht mehr auf dem HP.
    Gruß
    woods25

  6. #6
    Geregistreerd
    20 oktober 2008
    Last Online
    28 januari 2011 @ 21:27
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Lena is nu in PSR

  7. #7
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kuger Bekijk bericht
    Lena is nu in PSR
    Daar is ze al weer weg omdat ze niet aan het minimale servicenivo wenst te voldoen. Toch fijn dat er clubs zijn die dit serieus nemen.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  8. #8
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Frage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Daar is ze al weer weg omdat ze niet aan het minimale servicenivo wenst te voldoen. Toch fijn dat er clubs zijn die dit serieus nemen.
    Merkwaardig.

    Ze voldeed wel aan het serviceniveau in 'Babylon'... In ieder geval met ondergetekende. Wat ging er fout in PSR ?

    W-L

  9. #9
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits Bekijk bericht
    Merkwaardig.

    Ze voldeed wel aan het serviceniveau in 'Babylon'... In ieder geval met ondergetekende. Wat ging er fout in PSR ?

    W-L
    Tja, wat ik van PSR lees is dat het servicenieau daar niet onder doet voor wat in Babylon gebruikelijk is (ben nog nooit in PSR geweest overigens, maar het staat nu wel op mijn lijstje, wil het dan wel zo plannen dat ik net voor groentenwandelaar aan de bar zit en me ter plekke uitgebreid door Mevr J (vh BSH/YY) laat verwennen als hij binnenkomt., niet dat deze dame mijn favoriet was maar het idee alleen al)...

    Maar er is maar weinig nodig, ze kan net niet klikken met iemand en dat is niet onmogelijk gelet op jouw beschrijving van "extra":
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits Bekijk bericht
    Naam : Lena
    Service : PZC, NMC, zoenen, aftrekken, massage
    Extra : service wisselend naar feeling met klant
    W-L
    en als dat nou net een vriendje van de bedrijfsleiding is, of een hele goede klant of ze kon niet zo goed met de leiding opschieten, dan lig je er al met een half woord uit.

    Hoeft dus niks met "handhaven serviceniveau" te maken hebben (overigens niet voor het eerst dat ik iets dergelijks over PSR hoor).
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  10. #10
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Ze weigerde bij elke ijsbeer om TZ te doen, haar goed recht natuurlijk, maar ze reageerde ook ongemeen (en onterecht) fel toen ze fijntjes op de huisregels van PSR werd gewezen.

    Terwijl het natuurlijk vrijheid blijheid is: als de regels je niet aanstaan, prima, ga dan in 1 van de vele clubs in de grensstreek werken waar je wel de kantjes er vanaf kan lopen en er nog voor betaald wordt ook!

    Mogelijk is het een andere Lena, maar de hele omschrijving vond ik verder wel kloppen. Heb haar behalve die 1 keer ook niet meer gezien in PSR, dus mogelijk heeft ze idd een club keuze gemaakt die beter bij haar past. Elke club krijgt de dames die het verdient zeg ik dan

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  11. #11
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Ze weigerde bij elke ijsbeer om TZ te doen, haar goed recht natuurlijk, maar ze reageerde ook ongemeen (en onterecht) fel toen ze fijntjes op de huisregels van PSR werd gewezen.

    Terwijl het natuurlijk vrijheid blijheid is: als de regels je niet aanstaan, prima, ga dan in 1 van de vele clubs in de grensstreek werken waar je wel de kantjes er vanaf kan lopen en er nog voor betaald wordt ook!

    Mogelijk is het een andere Lena, maar de hele omschrijving vond ik verder wel kloppen. Heb haar behalve die 1 keer ook niet meer gezien in PSR, dus mogelijk heeft ze idd een club keuze gemaakt die beter bij haar past. Elke club krijgt de dames die het verdient zeg ik dan
    Ik zal het volgende week eens gaan bekijken in PSR of de arbeids-omstandigheden voor de dames wel in orde zijn.
    Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er verschillende ijsberen zich niet grondig hebben geschoren en gewassen,dan is het normaal dat een dvp sommige dingen niet wil of kan uitvoeren door de stank die zo'n ijsbeer uitstraalt.
    Andersom gebeurd hetzelfde wanneer een dvp stinkt dan is het forum te klein en wordt ze hier gewoon afgeslacht.
    Een geluk heb je Minime we hebben de koffie-jufrouw van ACAPULCO-PIA naar je toegestuurd om je te troosten.
    Het was altijd een hele vriendelijke dame die haar werk echt serieus nam maar toch liever wat wil verdienen met op de rug te liggen en de benen wijd.
    Deze dvp straalt sex uit dus zal ze je wel bevallen veel sterkte ermee ,hoor of zie het volgende week zelf wel hoe ze daar haar best doet.
    Wanneer ze de ijsberen net zo behandeld als in ACAPULCO met de koffie dan zullen ze daar lang moeten wachten

  12. #12
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Ze weigerde bij elke ijsbeer om TZ te doen, haar goed recht natuurlijk, maar ze reageerde ook ongemeen (en onterecht) fel toen ze fijntjes op de huisregels van PSR werd gewezen.

    Terwijl het natuurlijk vrijheid blijheid is: als de regels je niet aanstaan, prima, ga dan in 1 van de vele clubs in de grensstreek werken waar je wel de kantjes er vanaf kan lopen en er nog voor betaald wordt ook!

    Mogelijk is het een andere Lena, maar de hele omschrijving vond ik verder wel kloppen. Heb haar behalve die 1 keer ook niet meer gezien in PSR, dus mogelijk heeft ze idd een club keuze gemaakt die beter bij haar past. Elke club krijgt de dames die het verdient zeg ik dan
    Nee, denk dat het wel om deze Lena gaat - zeker als ze zo fel heeft gereageerd.
    Tja, zoals de Amerikanen zo fijn zeggen: 'Your Mileage May Vary'. Zo fel als ze is, zo fanatiek kon ze ook zijn als het wel klikte. Zo gaat dat in de business - het blijft mensenwerk.


    W-L

  13. #13
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Met deze dame eenmaal een trio gedaan in PSR ergens einde mei en deze mooie lieve aangename dame was me bijgebleven ,dat mooie gezichtje bleef in mijn hoofd spoken, jammer genoeg was ze kort na onze sessie teruggekeerd naar Babylon .
    Maar voor haar wilde ik wel eens terug naar Babylon , ik was al eens langs geweest maar toen ik hoorde dat Lena er niet was ben ik maar terug doorgereden en mijn duifje opgezocht in Keulen . Maar nu was alles goed voorbereid met Jamila afgesproken en even telefonisch bevestiging gevraagd van de aanwezigheid van Lena voor donderdag .
    Toen ik glunderend en afgemat van kamer kwam na een eerste fantastische sessie met mijn Jamila zag ik Lena zitten, en een innige omhelzing volgde met een dikke kus en al vlug afgesproken voor een uur later , en maar best ook want ze was zeer druk bezet , de weinige beren die er waren hadden precies alleen maar aandacht voor haar .
    Een uur later kwam ze toch bij ons zitten, het was een blij weerzien ze is een vriendin van Jamila en met mij heeft ze een goede klik , na een klein voorspel in de zetel trokken we naar boven voor een zeer goede trio.
    Lena kan zeer overtuigend tongzoenen , liet zich goed likken waarbij ze ook klaarkwam , ze kan goed pijpen terwijl ze je geil blijkt aankijken en ze gaf me een groot GFE gevoel en dan daar noch Jamila erbij mijn vriendin die me altijd maar weer terug naar de zevende hemel brengt we hebben samen een zalig uurtje doorgebracht en we hebben dit anderhalf uur later nog eens overgedaan .
    Er was slechts een minpunt, Lena had het veel te druk ,voor onze tweede trio was ze bezig in de kino en is ze pas later bij ons gekomen en toen we van kamer kwamen stond er al een andere geilaard haar opdringerig op te wachten maar eerst heeft ze nog uitgebreid afscheid genomen van mij en Jamila .
    Lena doet me verlangen naar meer van dit en we hebben alvast afgesproken om dit binnenkort te herhalen .
    Dus Babylon zal me af en toe nog weleens terug zien met Jamila , alleen Jamila krijgt het wat moeilijk met het naakt lopen daar .
    PHP-code:
    Wenn ich en Voglein war dan vlog ich zu dir
    Da ich keins bin 
    Vogel ich dir in Saunaclub 

  14. Onderstaande 2 leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME ( 9 oktober 2011),quitje (10 oktober 2011)

  15. #14
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groentenwandelaar Bekijk bericht
    alleen Jamila krijgt het wat moeilijk met het naakt lopen .
    Apart, ze heeft een top figuur, is ooit in Bernds begonnen (daar moet je toch niet verlegen voor zijn), in PSR had ze gewoon lingerie aan kunnen doen, maar liepen ze altijd (vrijwillig dus) naakt rond.......misschien wil ze alleen haar grote liefde (GW!) nog haar mooie lijf laten zien!

    Ben nog steeds benieuwd of dit dezelfde Lena is die de kantjes er zo vanaf liep in PSR.......(zie hiervoor), uit de omschrijving van GW kan ik dit niet halen, maar als het een blonde, russiche, golddiggende milf (30) is, dan is kan ik er niet warm voor lopen. Mogelijk (hopelijk) is het een andere (GW en ik hebben nl vaak dezelfde smaak).

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  16. #15
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    [QUOTE]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Apart, ze heeft een top figuur, is ooit in Bernds begonnen (daar moet je toch niet verlegen voor zijn), in PSR had ze gewoon lingerie aan kunnen doen, maar liepen ze altijd (vrijwillig dus) naakt rond.......misschien wil ze alleen haar grote liefde (GW!) nog haar mooie lijf laten zien!
    Vanaf dit jaar liep Jamila zelden naakt in PSR

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Ben nog steeds benieuwd of dit dezelfde Lena is die de kantjes er zo vanaf liep in PSR.......(zie hiervoor), uit de omschrijving van GW kan ik dit niet halen, maar als het een blonde, russiche, golddiggende milf (30) is, dan is kan ik er niet warm voor lopen. Mogelijk (hopelijk) is het een andere (GW en ik hebben nl vaak dezelfde smaak).
    Denk wel dat dit dezelfde is , mooie blauwe ogen , blonde haren , 30 j , kan een mooie glimlach tevoorschijn toveren en kan je heerlijk plagen . Het is een aangename dame als het klikt en dan krijg je een bovenbeste service als het niet klikt dan kun je beter een ander zoeken en zoals Wagon-Lits het schrijft "zo fanatiek kon ze ook zijn als het wel klikte"
    Het is precies ,dat ik zo een type dames opzoek die wat kieskeurig zijn maar als het eenmaal klikt dan heb je een supersessie .

  17. #16
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Mark my words GW: dat "klikken" is bij Lena alleen maar ingegeven door haar golddigger mentaliteit! Serieus en oprecht gemeende waarschuwing dus aan jou (ze weet van Jamilla ondertussen wel hoe jij in elkaar steekt, don't worry..........).

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  18. #17
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Ben nog steeds benieuwd of dit dezelfde Lena is die de kantjes er zo vanaf liep in PSR.......(zie hiervoor), uit de omschrijving van GW kan ik dit niet halen, maar als het een blonde, russiche, golddiggende milf (30) is, dan is kan ik er niet warm voor lopen. Mogelijk (hopelijk) is het een andere (GW en ik hebben nl vaak dezelfde smaak).
    Het is dezelfde, een hele poos geleden had ik er contact mee in PSR, zonder gevolg, en een week later kwam ik ze tegen in Babylon.
    " A dirty mind is a joy forever"

  19. Onderstaande leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (10 oktober 2011)

  20. #18
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard

    nou zeg,

    MILF, ja beslist. Maar golddiggend.... Ben het er niet mee eens.
    Als ze wou verdienen zou ze toch om het even welke klant nemen ?
    Iemand een blauwtje gelopen, misschien ?

    En: ze pendelt tussen PSR en 'Babylon'. En mogelijk nog andere tenten.

    W-L
    tevreden client (meerdere malen)

  21. Onderstaande leden hebben Wagons-Lits bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (10 oktober 2011)

  22. #19
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Halloween party session two

    Deze dame kende ik niet en had ze nog nooit gezien in Babylon. Even kennisgemaakt en dan op de kamer beland. Bij mij klikte het wel. Het monde uit in een top-sessie. Zo goed zelfs dat ik verlengd heb , iets wat ik maar zelden doe. Een uur sex van de bovenste plank !
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  23. Onderstaande leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker ( 7 november 2011)

  24. #20
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Met rasse schreden liep ik de trap terug naar boven en gelukkig LENA was nog vrij , meestal is dit een van de meest druk bezette dames in Babylon en altijd sessies van minstens een uur , we hebben al meermaals een trio samen met Jamila gedaan die me altijd zeer goed waren bevallen .
    Lena is in de bar wat terughoudend en een vluchtende zoener , dit was vandaag ook zo maar wetende dat mijn tijd in de club beperkt was , maar vlug naar een kamer gevraagd .
    Wij samen naar boven , ze voelde dat ik wat treurde door de afwezigheid van mijn oogappel en probeerde me te troosten , toch was ik blij om eens met haar alleen te kunnen genieten en het was eens goed voor mijn kop om ook eens zonder Jamila van de sex te genieten .
    Op de kamer ontpopte deze blonde schoonheid zich tot een fantastische zoener , wat speels maar heerlijk met volle overgave zoenen .
    Mekaar liefkozen en spelen met elkaar , mekaars lichaam verkennen en geen enkel plekje overslaan , droogneuken , vingeren in beide gaatjes , we leerden elkaar kennen zoals we nog nooit ervaren hadden , liefkozend en afwisselend ondeugend, uitdagend , plagend , ze liet zich heerlijk beffen waarbij ze kronkelde van genot en de heerlijke sappen uit haar kutje vloeiden die ik gretig opzuigde totdat ze hevig schokkend klaarkwam , ze beroerde mijn tepels met volle kracht zodat mijn genotskreten luid weergalmden in de dubbele kamer .
    Ze bracht me vele malen bijna tot het hoogtepunt maar telkens hield ze zich tijdig in om de boel niet te laten ontploffen.
    Ze kwam op me zitten om me als een ervaren amazone te berijden .
    Uiteindelijk na anderhalf uur heerlijke sex kwam ik klaar in haar mondje en zuigde ze volop door terwijl ik kronkelde van genot en mijn ultieme genotskreet ten beste gaf .
    Het was anderhalf uur heerlijke sex en dit zonder mijn duifje . Het was een jaar geleden dat ik dit nog heb meegemaakt zonder Jamila .

    Hierna een kleine pauze genomen wat eten , douchen en terug bij Lena gaan zitten om haar rug en hals te masseren zodoende kon ik andere kapers van haar weghouden ,na deze massage waar Lena volop van genoot trokken we terug naar de kamer ,maar ik wilde nog Shiva spreken om te weten waarom mijn duifje niet was komen opdagen , zodoende hebben we haar er maar bijgevraagd in een half uurtje was de sessie voorbij , een FT ,mijn tijd zat erop .

  25. Onderstaande 3 leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (20 januari 2012),quitje (22 januari 2012),SeX++ (20 januari 2012)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57.

Living Room 468*60