Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Daumen hoch Jill, ( donker duits)

    Haarkleur/-lengte : Donker/Lang
    Lengte dame :± 1.75 cm
    Postuur/Cupmaat :Strak en slank/A misschien zelfs AA
    Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
    Leeftijd : 24 jaar
    Tatoeages/Piercings :Oeps
    Service: PZC,NMC enz
    Voordelen: Lief
    Nadelen:?
    Tijdsduur :30 minuten
    Prijs :€ 50,-
    Extra’s bij het bezoek:


    Blijkbaar gaan ze nu allemaal Jill heten, deze is een leuke verschijning en ze dankt de naam aan haar Engelse achtergrong van familie en haar oma was zelfs Nederlands, ze was me al eerder opgevallen maar had de handjes nog vol aan Corina, toch nog even voor het eten, wat dramatisch slecht was even met deze meid meegegaan, gelukkig voor mij was ze beter dan het latere eten wat we voorgeschoteld kregen. Een heel strak lijfje met kleine maar gevoelige tietjes, eigenlijk meer voor mijn broer dan voor mij, maar lief en sensueel dus heb ik me met haar uitstekend vermaakt, had op het laatst van de avond bijna nog een keer met haar gegaan maar het was net als met mijn portemonnee gesteld er zat weinig of geen inhoud meer in
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ik heb zo het vermoeden gezien haar achtergrond dat we deze Jill al een keer eerder ergens anders hebben gezien.
    Deze heeft dus niks met de grote en kleine tevens blonde Jill's te maken

    Groeten Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Reden Wie van de drie??

    Nee, Willem daar heb je gelijk in, deze Jill heeft echt niets met een van de twee andere Jills te maken deze is lief sexy en heerlijk om te zien, Koosje had gelijk kriebels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Ik heb zo het vermoeden gezien haar achtergrond dat we deze Jill al een keer eerder ergens anders hebben gezien.
    Deze heeft dus niks met de grote en kleine tevens blonde Jill's te maken

    Groeten Willem2 :wink:
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  4. #4
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Zeer lieve meid inderdaad en erg compleet (dwz zowel in vriendelijkheid, goede gesprekken, full service op de kamer als goede after sales!).

    Tweede keer mee weggeweest en gewoon goed.

    Services: ZK, PZC, FT, MMT en WP

  5. #5
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Lächeln Jill, altijd enthousiast

    Na wat te eten te hebben besteld, het was natuurlijk op nadat ik met Daria van de kamer afkwam, het buiten even op mijn gemak samen met mijn broertje zitten opeten. Daar de strategie voor de avond besproken en samen overlegd dat we toch minstens nog een keer wat plezier moesten maken :D .
    Het leek wel of het nog drukker was geworden en dat de wachttijden nog verder opliepen. Dus dan maar even in de kino kijken, per slot van rekening gebeurd daar meestal wel wat . En ja hoor, daar was ze weer met haar prachtige kop met haar en haar pretoogjes, Jill. We hadden elkaar al eerder gezien deze dag en zoals altijd was ze weer zeer enthousiast, maar toen had ik gezegd om het even aan te zien. Maar nu was ik in de kino en vondt ze het tijd voor wat aandacht van haar kant en kwam als een duveltje uit een doosje :zauberkis spontaan bij me op het bed liggen en zeg dan maar eens nee . Ik vertelde haar dat ik geen zin had om het in de kino te doen maar dat de wachttijden te lang waren om naar een kamer te gaan. Dit beaamde ze maar zij ik ga toch even kijken, ik tegen haar doe maar wat je niet kunt laten maar je kan het wel vergeten. Nog geen 2 minuten later was ze weer terug en liet heel triomfantelijk de sleutel zien van blokhut 12, ik vroeg haar hoe ze dat gedaan had, en ze vertelde dat ze een smoesje had verzonnen in de zin van, dat ze al meer dan een uur op een sleutel had zitten wachten :thefinger en zodoende had ze de eerste de beste sleutel in handen gekregen, wat een leugentje al dan niet kan doen. In de blokhut lekker kussen en toen begon ze aan little Koosje te sabbelen vol overgave waarbij ze me steeds geil bleef aankijken, daarna besteeg ze me als een volleerd amazone en reed ze zich zelf klaar, toen moest little Koosje nog klaar en dat deden we in doggystyle, was toch zeker weer een prettige ervaring met deze lieve meid die ook als je niets wilt altijd vriendelijk tegen je is, dat is pas pure klasse.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  6. #6
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Reden Een zwaar leven?

    Na eerst een voetbaltoernooi te hebben gespeeld toch maar besloten om de 3e helft in GT door te brengen, en zo geschiedde het dat ik na het laatste fluitsignaal snel onder de douche sprong en met de auto op de automatische piloot naar Duitsland reed . Daar aangekomen om ± 15.30 uur en de kleding omgeruild voor de bekende ijsberenvel, het was gematigd druk en eerst maar even wat drinken en dan naar de tuin waar het zonnetje redelijk tot goed scheen en me neergevleid op een bedje met hier en daar wat andere bekende ijsberen die "genoten van een wedstrijd van het Nederlands elftal" nog niet lang daar gelegen of ik werdt hartelijk begroet door Jill :D , ja vertelde ze me ik zag je in mijn ooghoek en dacht dat is Koos en ze kuste me hallo en kwam er gezellig bij liggen, en zowaar ze heeft verstand van voetbal en samen hebben we de wedstrijd uitgekeken. Op een gegeven moment komt natuurlijk de vraag of ik ook nog een wedstrijdje wilde spelen, dit beaamde ik maar wel na het eten en haar uitgelegd dat mijn andere wedstrijden me nog goed in de benen zat en ik nog even bij wilde komen, geen probleem en ze legde haar hoofdje weer tegen me aan en het was goed dat een aardige Duitser tegen me begon te praten anders was het lampje echt uitgegaan . Na het eten mijn belofte ingelost maar eerst Melissa moeten teleurstellen dat ik al met Jill naar de kamer zou gaan, het werdt kamer 1 en daar aangekomen ging ze vol in aktie, ze moet gedacht hebben die "oude" zal ik even laten bibberen en begon me op de rand van het bed zittende al behoorlijk te kluiven en het zou wel aan de zon hebben gelegen maar het kleine kopje werdt roder dan de grote en die was rood . Toen zij ze dat ik op het bed moest gaan liggen en hebben we eerst wat geknuffeld en toen ging ze weer over op het pijpen en dat gebeurde met zoveel plezier dat kleine Koosje pardoes zijn zaadcelletjes achter in haar keeltje spoot en toen had ik het gevoel dat ik door een locomotief onderste boven was gereden, ze wilde nog wat andere taken met me doornemen maar ik vertelde haar dat ik nu toch echt aan een massage toe was en dat het batterijtje weer moest worden opgeladen, snel gaan douchen en me gemeld bij Sacha voor de broodnodige massage, en Jill, nog steeds lief en lekker en altijd weer vriendelijk, kunnen er veel een voorbeeld aan nemen, wat mij betreft, Jill tot volgende keer.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  7. #7
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard Jill ?

    Iemand nog iets van de lieftallige dame Jill gehoord en/of nog beter gezien, zou het graag vernemen.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  8. #8
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch zappen van ene naar andere vrouwtje.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koos56
    Iemand nog iets van de lieftallige dame Jill gehoord en/of nog beter gezien, zou het graag vernemen.
    Nee Koos56, gisteren wederom tussen de bedrijven door gekeken waar een aantal voormalige toppertjes waren. Inderdaad, ook Jill is er zo eentje waarvan het opvalt dat ze al zo lang niets meer van zich laten zien en horen..

    Hopelijk is dat niet definitief, voor ons als liefhebbers dan..

    Maar als je ziet wat er wél rondloopt moet ik toegeven ben je weer gauw afgeleid , noem het maar verleid en ben je al weer met een ander bezig....
    Tja, dat heb je met die zap maatschappij waarin we blijkbaar leven....

    Gustomass gaat nog eens even in Griekenland kijken,
    wellicht probeert Jill zich daar te verstoppen?????

    Hasta Luego, Gustomass

  9. #9
    Geregistreerd
    23 augustus 2006
    Last Online
    9 januari 2012 @ 23:13
    Berichten
    35
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard jill

    Als ik mij niet vergis was Jill afgelopen donderdag in GT. Dit voor de liefhebbers. en ja ze is super.............

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.

  Diamond 468*60