Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 50

Discussie: Princess

  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Princess

    Naam : Princess

    Haarkleur/-lengte : Lichtbruin/lang, vlechtjes

    Lengte dame : 1.60

    Postuur/Cupmaat : Slank/C-siliconen

    Nationaliteit/Taal : Frans(Afrikaans)/Engels, Duits, Frans

    Leeftijd : 23

    Tatoeages/Piercings : Navel en Tongpiercing

    Service : Goed; TZ, vingeren, beffen, NMC, PZC, FT, Deep Throat

    Voordelen : Supermooi lichaam, lief en communicatief

    Nadelen : Geen (want HM vindt siliconentietjes geil )

    Tijdsduur : 45 minuten

    Prijs : 50,-

    Extra’s bij het bezoek : FT

    Bezoek 26/04/06

    HM valt niet snel op Afrikaanse dames; ben ooit 1x met Lisa-PHG meegeweest. Maar Princess had zo'n supergeil lichaampje: slank en strak, heerlijk stevig kontje, geile siliconentietjes met stijve tepeltjes, kon er geen weerstand aan bieden :p. Vlak na binnenkomst aan de bar kennisgemaakt; Princess is pas 'n week in het Hof. Haar heuvels en valleitjes handmatig zachtjes verkend; daarna onze kennismaking voortgezet op de bank. Princess is lief en communicatief; zachtjes praten werd zachtjes tongzoenen, gevolgd door de gebruikelijke banksessie in het Hof. Dus nog meer tongzoenen, borstjes likken en vingeren, gevolgd door 'n lekkere pijpbeurt. Op de kamer haar gladgeschoren poesje natgelikt; mooi contrast tussen haar donkere huid en hele roze grotje. Daarna de rollen omgedraaid met Princess languit liggend voor 'n langdurige en natte blowjob, eindigend met FT over haar roze tongetje. Ook na de kamersessie nog geregeld oogcontact en wat kletsen, prima. Princess mag best nog 'n tijdje in het Hof blijven .
    Laatst gewijzigd door Befke; 17 januari 2007 om 15:55
    Founding Member

  2. #2
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:09
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Zeer goede ervaring met Princess gehad. Deze dame spreekt haar talen: Duits, Engels en Frans is geen probleem. Conform de gewoonte in deze club begint ook zij haar handelingen op de bank. Eenmaal op de kamer gaan de remmen redelijk los en maakte zij mij het goed naar mijn zin. Uiteraard revancheerde ik mij hetgeen zeer zeker op prijs werd gesteld.
    In mijn geval bleken we toch wel iets langer op de kamer verbracht te hebben dan het normale half uur. Bij het afrekenen bleek dat Princess hier geen extra kostenpost van had gemaakt. Op zich is het dan jammer dat je niet meteen kunt betalen want die fooi had ze wel verdiend.



    PS: Princess heeft een piercing in haar tong en een versierng in haar navel

  3. #3
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Bij mijn bezoek aan Hennef stond ik bij de bar boven in de kamer rond te kijken. Enkele meters voor mij zat een Afrikaanse dame op haar knieen met haar rug naar mij toe voor een man. Ik dacht: laten wij maar eens kijken wat ze er van bakt. Mijn priemende ogen moeten in haar rug hebben gebrand want in plaats van tot actie over te gaan, stond ze op en draaide zich om. Ze keek mij aan en begon te lachen en wierp mij een lucht-kusje toe.

    Ik dacht dat gluren misschien niet zo gewaardeerd zou worden en dus vertrok ik naar de bar beneden waar ik op een kruk ging zitten. Al snel kwam ook Princess beneden. Ik zwaaide naar haar en riep: "hey, you must be looking for me". En inderdaad ze kwam lachend op mij af, haar tong in mijn mond en haar hand in mijn kruis. Dat mag ik wel (op dat moment op die plaats) :p

    Zoenen kan ze heel goed. Dus op naar de kamer.

    Op de kamer kon ik haar strakke, goed gevormde lichaam nog eens goed zien. Afrikaanse meisjes en ik zijn meestal (uitzonderingen daar gelaten) geen goede combinatie. Die avond was het tijd voor eens een uitzondering op die regel.

    Een wilde staande tongzoen-sessie begon , waarna ze zich omdraaide en staand met haar kontje naar mij toe draaide. Alle hormonen stonden op scherp. Op het bed volgde een pijp en bef beurt, waarbij Princess zich goed liet gaan. Ze pijpt goed, lang en nat.
    Haar poesje is mooi en wordt lekker nat. Ze laat het lekker op het ritme van mijn tong draaien, waarbij ze zacht en niet overdreven kreunt.

    Daarna ging het condoom om mijn lid en ging ze op mij zitten. Een wilde n**k-partij volgde, waarbij ik ook boven op haar ging liggen en haar van achter nam. Uiteindelijk kwam ze weer een keer op mij zitten en zette nu het tempo er flink in. Ik merkte wel dat ze niet ging klaarkomen, maar ik wilde het ook zo lang mogelijk rekken. Haar poesje was kletsnat en mijn penis sopte lekker er in en er uit.

    Ineens stapte ze van mij af en ze keek mij quasi-kwaad aan. Ze haalde het condoom eraf en begon mijn penis lang, diep, wild en nat te pijpen. Dat hield ik niet lang uit en mijn sperma klotste dan ook tegen haar gehemelte aan. Niet alles kon ze verwerken en ze verslikte zich bijna. Ze moest er om lachen. "How many weeks did you not fuck?", vroeg ze. "Uh, ik denk een uurtje of zo."

    Ondanks dat het half uurtje al was overschreden hebben wij nog even zitten nakletsen. Geen gehaast, maar het was volgens mij ook niet super druk.

    Princess is zeker een aanradertje.

  4. #4
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Omdat Bredero na twee sessies nog wel wat krachten over had even kennis gaan maken met een leuk ogend afrikaans meisje. Bleek princess te heten en dat was ze ook. Nou op de bank deed ze al erg flink haar best. Het was wel erg druk vrijdag, zo druk dat er kastjes moesten gedeeld worden. Dit maar om te zeggen dat er ook een kamertekort was en we dus een zee van tijd op de bank hebben liggen doorbrengen. Tegen de tijd dat er een kamer beschikbaar was was kleine bredero al heel erg enthousiast geworden. Op de kamer maar even begonnen met mevrouw eens flink te verwennen. Daarna een flinke pijpbeurt om via een hele hoop standjes uiteindelijk toch de zaak af te ronden via FT. God wat pijp deze dame diep zeg. Nog even nagenieten en dan douchen? Neen princess wou nog een rondje. No problemo, wel eerst even douchen om dan langzaam weer op te bouwen. Dit keer wel m'n uiterste best moeten doen maar met de hulp van dit prinsesje toch nog voldoende energie gevonden om finaal diep in haar geweldige grotje klaar te komen. Echt een top GFE ervaring. Als Bredero nog eens bij z'n ome Bernd komt gaat ie gegarandeerd voor Princess. Zelfs de siliconen stoorden me niet alleen vrees ik dat de chirurg die deze operatie uitvoerde net afgestudeerd was als slager. Dood en doodjammer.


    P.S. voor het paspoort : arschgeweih hoewel je daar door haar donkere huidskleur weinig van merkt en meestal fel rode lipstick.

  5. #5
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Heb Princess ook een bezoek gebracht in Lichtenberg en zij is idd een prachige donkere meid met een mooi lijf en oh wat een zonde die littekens om deze kluns een slager te noemen is nog te veel van het goede .

    Maar daar gaat het hier niet om:

    Op de bank gezeten zat eens een princess, zij zat daar zo alleen en ik denk daar ga ik wat aan doen, ben naast haar gaan zitten en dat was een goede zet .

    Ik ben erg gek op een mooie pijpsessie en had dit niet verwacht wat kan deze meid DT-en mijn Cock verdween in z'n geheel in haar keeltje alsof het niks was :p en daar moest ik meer van weten en dus naar de kamer en heb haar heel kort genomen maar dat viel in het niks bij haar pijpkunsten, ben een pijpjunk en dat blijf ik, ook wilde ik het DeepThroat gevoel doorzetten en dat werd een ontlading wouw .

    Je voelt gewoon de doorslag van de eikel naar de slokdarm of is het pijpdarm :green_smi .

    Ik heb haar bij Sonny2 aangeraden en ook hij was .

    Zo weer een pijpsessie meer op mijn naam :wink: .

    Groeten,

    De Cock.

  6. #6
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Princess, 12 september 2006

    Afgelopen dinsdag heb ik ook van deze Princess mogen genieten. Een mooi egaal bruin (negerinnetje) van bijna 20 jaar.

    Ze is spontaan en spreekt al perfect Duits, ondanks dat ze pas een maand of 8 in Duitsland woont. Ze is in Frankrijk geboren uit een Kameroense moeder. Haar vader komt uit het Caribische gebied. Dus een echte asbakken ras.

    Maar deze combinatie heeft wel wat moois opgeleverd in uiterlijk. Of haar pijpkunst ook hieruit is voortgevloeid kan ik niet met 100% zeggen, maar wat ik inmiddels wel weet is dat ze dit als de beste kan. Dit was voor mij de eerste dame welke DEEPTROATH doet waarbij je lul echt helemaal (tot aan de wortel) naar binnen gaat. Wat DeCock hierboven al schreef, je voelt echt op een gegeven moment de "knoep" waarbij de lul een ruimte verder binnendringt. Of dit nu de slokdarm of pijpdarm is, dat laat ik even dan de voorgaande schrijver over. Ik heb me deze ronde alleen maar laten pijpen en heb mijn sperma echt heel diep in haar mondje gedeponeerd. Geen druppel werd er gemorst.

    Deze dame zal hoog endigen in een BlaseHaze TOP40.

    Verder is ze opvallende lief. Ze kan je lekker over de rug heen kriebelen

    Zeker voor herhaling vatbaar.

    BR, Sonny:wink:

  7. #7
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Standaard Volle bak...

    Afgelopen vrijdag was het dus volle bak, net op tijd binnen, had de laatste sleutel bemachtigd (de duitser achter mij had net buiten zijn sleutel laten vallen en was ik hem dus net voor.. )
    Meteen werd er verteld dat er slechts 13 dames waren.... ik heb de thekedame nog proberen uit te leggen dat dat aantal voor Silvestertje zelfs nog teveel was, gezien het gemompel snapte ze het niet helemaal...
    Tijdje ge-ijsbeerd, saunatje gepikt, wat showtjes aanschouwd en toen Princess aangesproken, die de hele tijd gewoon stil in de hoekjes zat...altijd gevaarlijk zo'n poging dan, maar toch geprobeerd.
    Heb het geweten, dat meiske werd gruwelijk geil van al dat geshow onder in de kelder, ze begon me daar een partij te tongen...oef...
    Uiteraard snel afgedaald naar mijn voorganger en een heerlijke pijpbeurt als voorproef van wat komen ging op de bank gehad.
    Princess heeft een giga grote mond, zij zou denk ik zo voor de BurgerKing reclame een 3-dubbele whopper naar binnen kunnen schuiven..
    En zo'n mondje biedt ook perspectief voor het pijpen, en dat was ook zo: zelden heb ik zo'n echte deepthroath meegemaakt, dit was dus een van de weinige echte: gewoon je pik inslikken (het kloinck-effect) en dan door blijven slijkken, allemachtig, ze zuigt je pik als een penispomp werkelijk tot onherkenbare grootte...
    En ze blijft maar doorgaan, steekt je vingers in haar kletsnatte grot, en spuiten..? het liefst achterin haar keel, en dan nog een tijdje doorgaan...fabuleus......
    Ik ken maar een paar dames die deze techniek op deze manier beheersen, vroeger zat er in Continental in de Kiel een zekere Tjarda, die is nooit ge-evenaard, we kennen allemaal de Nina's, Ive's, Layla's, Leyla's, Harley's, Swetlana's, Mieke's, etc. maar Princess staat wat dat betreft echt bij de top 5.
    Ik hoop dat ze haar plastisch chirurg ook nog eens een keer pijpt, en dan gelijk zijn handeltje afbijt en echt inslikt, wat is dat een malloot geweest....
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  8. #8
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch Princess van het Hof....

    Een geweldige ervaring met Princess die Gusto zijn tegenwoordige toppertje zelfs deed vergeten....

    Naast Gusto zat een wat stille Princess wat voor zich uit te kijken. Al weer stille wateren met diepe gronden, net als vanmiddag met Monika. Het zal toch niet wáár zijn…. Nadat ze een oude opa tot 2 keer toe gevraagd had om hem iets te drinken te halen, zag Gusto dat hij van hem geen concurrentie te duchten had. Toen Princess met de vraag kwam of die man (duidende op De Cock, ) ietsje veel gedronken had, kon ik haar geruststellen en aangeven dat het een goede gozer is. Hij moest zich immers proberen te ontdoen van één van de twee niet opgevende dames, ga d’r maar eens aan staan hè De Cock.
    Even gevraagd, heel origineel, hoe de naam van dit werkelijk mooie Afrikaanse lijfke wel niet mocht zijn... Princess.. Vanaf dat moment begon ook voor Gusto de strijd om je in gezelschap van zo een dame volledig te geven, volledig toe te leggen en toe te spitsen op haar en je niets aan te trekken van al die “goedbedoelende “ collega’s die het uitzicht mooi vinden en je gewoon proberen van je stuk te brengen. Toen Gusto had duidelijk gemaakt dat ie nog met zijn handjes kon zwaaien terwijl ie op een ongekend heerlijke manier gepijpt werd, waren de inmiddels van zijn sessie met Portugese Agatha teruggekeerde 2horny4u en De Cock enigszins tevreden en kon Gusto zijn handjes weer inzetten in en aan dit lekkere stuk afrikaanse chocolade, puur van Kwatta, geweldig.
    Het meisje deed verschrikkelijk haar best en zweette op de gekste plekjes… Nu is me geheel duidelijk waarom er handdoeken op de sofa’s worden gelegd en waarom bij voorgaande bezoeken van De Cock en Sonny er wat deining ontstond vanwege mogelijke in het rond vliegende spetters…. Ook nu werd het wel erg twijfelachtig of inderdaad de kamercrisis een feit was. Lange tijd leek het erop dat Princess deze keer geen zin had in de gang naar een kamer en dat ze hier alles tot een bevredigend einde zou brengen.
    Op advies van Princess ervaringsdeskundige De Cock nog een code in mijn oren geknoopt, iets van DT, maar hij kon niet zien dat die al enkele keren een feit waren geweest…
    Geweldig.......
    Na 2horny4u even een welgemeend goede thuisreis gewenst te hebben, togen we naar de kamer, deze keer helemaal naar boven, zoals het hoort.
    Eerste wat dametje doet is de ventilator op standje hoog zetten. Is dat nodig dacht nog even heel onnozel…
    OK een standje terug dan ,maar had nooit durven verwachten dat haar standje hoog in feite vanaf de eerste minuut hard nodig zou zijn.
    Sjonge jonge, wat kan die er wat van. Even wennen aan die tongpiercing, maar daarna enkel genot, genot, genot… Maravilloso!!!
    Het werd een hele strijd, waarbij er op gegeven moment maar één doordouwster over bleef.
    Heerlijk van alles uitgespookt alles ging, en bleef maar gaan…
    Na een half uur werd duidelijk wat voor een impact die diepe massage van Monika op de fysieke toestand van Gusto had gehad . Het psyschisch en het fysiek klaarkomen liep nu niet meer synchroon. Toen na 2 keer psychisch er nog geen tastbaar en taste-baar bewijs was begon mijn meisje Princess te twijfelen aan ….haarzelf….
    Nee Princess, het ligt niet aan jou meisje, uitgelegd dat Monika gewoon héél erg hebberig was geweest en niks had overgelaten voor haar collegatjes. … Daar nam deze vurige afrikaanse dus HELEMAAL GEEN genoegen mee en laste een volgende ronde in. Er zouden er nog 2 méér volgen…..
    Petje af voor deze dame, is nog jong en meent oprecht dat een man enkel tevreden kan zijn als het tot een spuitpartij komt. Dat de weg ernaar toe vele male lekkerder kan zijn, dat is mij niet gelukt haar duidelijk te maken. Wat dat betreft is ze blijkbaar nog wat jong. Mocht tegen niemand vertellen……
    Na een klein uurtje de kamer opgeruimd en kamer helemaal kapot verlaten…
    Een beetje pesten mag toch wel. Lopen we naar beneden, de trap af, vraagt ze; moet ik een grote of een kleine handdoek voor je pakken, waarop gusto een beetje hard zegt, wat denk je zelf, een kleine is in mijn geval meer dan genoeg, een grote, waarvoor dan???
    Ze zag de grap van mijn zwarte humor wel een beetje in, ok een hééél klein beetje dan.

    Tijdje later komt ze de keuken binnen, een wijzend vingertje en een flink uitgestoken tong vallen me ten deel… "You told your friends, didn’t you".
    Daar kunnen ze dus helemaal niet tegen… die dames..
    Heb het helemaal goed weten te maken met mijn laatste wapen.
    Even op de bank nagepraat en te horen gekregen dat ze zich niet goed voelde. Op mijn aanbod om haar eens met een lekkere massage te verwennen ging ze met glunderende ogen in.
    Flesje baby olie erbij en kamer opgezocht, oh nee hoor zegt ze snel, kost je niks…
    Ander meisje eerder die dag, Monika, ook massage aangeboden, werd wel gewoon gerekend als één programma à 50 euri.
    Door netjes afscheid te nemen van Sonny en Bart is het gelukt om hen buiten onze kamer te houden. Deze keer geen geklop op de deur, oh nee,…. Die was al weg..
    Deze Princess had nog nooit een echte massage gehad en ze heeft er zó van genoten, ongelofelijk. Wat fijn voor háár, maar ook wat fijn voor Gusto. Dat je een meisje met zo iets simpels gelukkig kan maken. !!! er zijn mooie en héle mooie dingen in dit leven.
    Heel veel gepraat, wat gaat er zoal om in deze jonge wezentjes. Hopelijk hoeft het allemaal niet lang te duren en kan ze bereiken wat ze voor ogen heeft. Deze staat sterk.
    Je moest dat meisje eens zien toen we tegen 24 uur gemaand werden er een eind aan te breien.
    Ziet ze zichzelf in de spiegel helemaal met blinkende huid van de olie. Ze wordt helemaal crazy, zó geniet ze, zó blij is ze. Je mag dat als man allemaal aanschouwen en genieten, dat maakt je gelukkig, heel gelukkig en flink als je bent lukt het je om je tranen van emotie te bedwingen, maar nét, maar OK, maar het lukte.
    Douchen en tijdens aankleden hoor je een beetje hoe de kamerverdeling is. Aantal dames slaapt ook hier intern, waar kennen we dat van.
    Bij het afrekenen valt het gewoon op dat het meevalt. Entree van 70 was al voldaan, nu afrekenen 125 euro. Eén heerlijke massage en 2 geweldige kamersessies…. Heeft die Princess gewoon maar één programma geteld voor al haar tijd en energie die zij in mij en ik in haar heb gestoken…..
    Tot de Bernds-procedure behoort blijkbaar dat een dame waarmee je geweest bent dat die je uitgeleide mag doen. Dat was mijn eigen Princessje in dit geval. Een blij kind, een mond vol met mooie witte tanden, een lach zo heerlijk en zo eerlijk, een hoofdhuid die nog glanst van de massageolie. Haar een fooi gegeven en zo goed en zo slecht als het ging me een weg naar buiten gebaand, onder de woorden; “Princess , you were special to me, and I will be back, you bet, especially for you” … Eigenschuld Gusto, de reactie die je dan krijgt doet je met een dikke brok in de keel vrijwel door de grond zakken en met natte ogen ga je de koude herfstnacht in. In de auto geeft de thermometer 8 C aan en de tijd is precies 00.00 uur.

    Al met al een afsluiting van een geweldige inwijding in Ome Bernds Schieferhofclub.
    Alle ingredienten waren aanwezig, waarvan een aardige gelegenheid, een groep mooie en goede vrouwen en een eigen groepje collega’s waarop je terug kan vallen indien gewenst. Lijkt me best essentieel, als je gaat , ga met een paar man….

    Me ervan bewust dat dit slechts de ervaring is van één van ons clubje beren, en dat het verre van volledig is sluit ik toch af , een beetje hopend op weerwoord van enkele collega’s.
    Voor het weerwoord van ons Princessje en Monika, gaat Gusto gewoon nog eens 170 km one way tzt.


    Mucho gusto

    Gustomass.
    Laatst gewijzigd door Gustomass; 17 oktober 2006 om 11:52

  9. #9
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard Halloween Party

    Hedenmiddag met een compagnie forumleden Bernds bezocht en deze dame aan een grondige inspectie onderworpen. Tja wat moet je hier op zeggen.....alles is eigenlijk al gezegd en ik zal niet in herhalingen vallen. Groot Wiederholungsgefahr maar tis wel een eind rijden

  10. #10
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 21:14
    Berichten
    363
    Discussies
    25
    Thanks
    21
    Thanked
    503 in 73 posts

    Standaard Princesse met een extra "e"

    Gisteren weer eens met een inmiddels steeds vaster groepje naar Oom Bernds geweest. Sonny, De Cock, Gustomass, Hollandmale, en voor mij een aantal nog onbekende beren Liefhebber, Rob10 en enkelen wier forum naam mij nu ontschiet.

    Het was Halloween en dus reden voor de Halloween party. Dit betekende tot grote teleurstelling van o.a. ondergetekende, dat de dames in allerlei outfitten rondliepen in de plaats van het mooie kostuum dat hen door de schepper is meegegeven.

    Ook het aantal aangespoelde Duitse Zeerobben die op de banken lagen te verpieteren drukte enigszins de stemming.

    Gelukkig liet Sonny zich niet van de wijs brengen en was hij niet alleen als eerste binnen (om 10 voor één) maar was hij ook binnen vijf minuten ten prooi gevallen aan een dame.

    Ondergetekende pakte het wat rustiger aan. Zijn libido was wat getemperd door allerlei verhalen over zeer onveilige en stompzinnige seks en over verhalen die verklaren dat dames voor enkele euro’s hun leven en dat van anderen wagen. Eerlijkheid gebied te zeggen dat de scribent dezes tevens met zijn gedachten in het buitenland zat en dat verhalen over allerlei machinaties om dames te manipuleren ook niet libido verhogend waren.

    En net terwijl ik mij bij mijn lot neer had gelegd en terwijl ik ook wel een beetje trots op mijzelf was dat het me voor het eerst zou lukken om een club onverrichter zaken te verlaten kwam ik naast Princess te zitten.

    Nu was ik redelijk bestand tegen vrouwelijk schoon, maar Princess bleek “Princesse” te zijn, op zijn Frans, (later zou ook blijken dat ze het Frans perfect beheerste). Nu spreek ik een aardig woordje Frans en zodoende toch maar de band aangehaald.

    Gaandeweg kreeg ik een goed gevoel over háár motieven om voor dit vak te kiezen (háár met accenten !) en ook de kans om wat extra omzet te draaien met wat onfrisse diensten sloeg zij af. Hierdoor gerustgesteld en aangemoedigd door met name Sonny besloot ik dan toch maar in te geven aan deze Princesse.

    Wat kan een dame je dag veranderen. Eerst uitgebreid zoenen op de bank, daarna uitgebreide orale diensten, daarna uitgebreid zoenen, daarna uitgebreid orale diensten, daarna,.... daarna de kamer.

    Zeer vakkundig werden alle gedachten en hersenkronkels weggezogen; kon ik me tot voor kort alleen nog maar een voorstelling maken bij de term Nilfisk, nu weet ik dat je er blaren aan over kan houden.

    Om wat verder van deze dame te genieten gevraagd of ze boven op mij plaats wou nemen. Geen probleem. Hooo, wat heerlijk, wat kan die lekkere derrière goed zijn werk doen. En dat heerlijke zoenen erbij...

    Om een lang verhaal kort te maken. Deze meid is top.

    Bart

  11. #11
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Reden Deepthroat-FT.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester
    .....zelden heb ik zo'n echte deepthroat meegemaakt, dit was dus een van de weinige echte: gewoon je pik inslikken (het kloinck-effect) en dan door blijven slikken.....en spuiten..? Het liefst achterin haar keel, en dan nog een tijdje doorgaan...fabuleus......
    Tiga, voeg bij de service in Princess' paspoort Deepthroat-FT toe.
    We hebben het afgelopen dinsdag weer volop mogen meebeleven :p.
    Founding Member

  12. #12
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Dinsdag 16/01/06

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale
    Eerst gedoucht en gegeten, waarna Princess arriveerde. Haar meteen gearresteerd nadat ze zich had omgekleed (of beter uitgekleed ), vervolgens in de kelder samen wat gedronken en gepraat, waarna Princess op de bank aan het bekende Hof-ritueel begon. Elders volgt nog 'n recensie, maar kan alvast verklappen dat het 'n sessie om van te dromen is geworden .
    Tja, wat nog toe te voegen aan alle goeds dat al over Princess is geschreven ? Over haar heerlijke lichaam, topzoenen en uitzonderlijke pijpen is al veel gemeld; HM kan het opnieuw beamen. Princess behoort inmiddels tot de topdames in het Hof en is begrijpelijk veelgevraagd. Beertjes die op zoek zijn naar de fameuze girlfriend-ervaring zijn bij haar aan het juiste adres. Princess vrijt zelfs de meest verwende ijsbeer compleet van de wereld en heeft heel wat geheime bewonderaars op dit forum . Degene die haar overslaat omdat-ie niet op donkere dames valt, doet zichzelf ernstig tekort. Hou je van vanillevla, is chocoladevla voor de verandering ook heel lekker :p.
    Founding Member

  13. #13
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale
    Degene die haar overslaat omdat-ie niet op donkere dames valt, doet zichzelf ernstig tekort.
    I couldn't agree more.

  14. #14
    Geregistreerd
    21 november 2006
    Last Online
    29 augustus 2023 @ 13:58
    Berichten
    78
    Discussies
    7
    Thanks
    14
    Thanked
    47 in 12 posts

    Standaard

    Tsja, superlatieven schieten tekort. Ik zat me onlangs af te vragen met ik nu eens het handdoekje zou delen, toen ik boven ineens een mooie, donkere dame zag zitten. Omdat ik vrij kort daarvoor m'n eerste kruit al had verschoten en dus de tijd nodig had om weer even op te laden, besloot ik haar eens een poosje in de peiling te houden.
    Ze had het echter niet zo druk en werd zelfs een beetje sjaggerijnig toen een andere dame de plek naast haar bezet hield. Zo zou ze nooit aan een klant komen, mopperde ze. Ik was even later weer klaar voor wat actie, liep op haar af en werd verwelkomd met een stralende glimlach. Ze bleek Princess te heten en sprak goddank ook een aardig mondje Engels.
    Al snel raakten we verwikkeld in een supergeile vrijpartij. Waarschijnlijk wilde Princess de aanwezige mannen laten zien wat ook hen te wachten stond als ze met haar aanpapten, want ze trok alle registers los om er een hele hete show van te maken. Als ik af en toe om me heen keek, viel het me dan ook op dat alle mannelijke blikken inderdaad op ons gericht waren. Best wel een ervaring hoor, zo'n prachtige hete zwarte bliksem, die alles uit de kast haalt om je zo geil mogelijk te maken en tegelijkertijd min of meer reclame maakt.
    Na ruim een kwartier besloten om de kamer op te zoeken en daar nog een half uurtje flink tekeer gegaan. De details zal ik jullie besparen, die zijn al uitvoerig beschreven. Inderdaad een hele bijzondere ervaring, deze Zwarte Princess.

  15. #15
    Geregistreerd
    4 december 2006
    Last Online
    3 juli 2022 @ 17:03
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard diper dieper diepst

    Het was ontzettend geil om eens zelf te ervaren hoe diep ze je pijpt. Het is hier al eens gezegd; dit is echt uitzonderlijk. Heb ik zelf maar 1 keer eerder meegemaakt.
    Verder is het meeste al gezegd, en ik kan het bevestigen: een schatje hoor, dat enorm haar best doet je een top ervaring te geven.

  16. #16
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    Alleen deze zuigmachine was lekker als afsluiting, ze pijpt echt megadiep en geil wat een heerlijke zuigmond, goede aftapster!!!

  17. #17
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald35
    Alleen deze zuigmachine was lekker als afsluiting, ze pijpt echt megadiep en geil wat een heerlijke zuigmond, goede aftapster!!!
    Bedoel je dat de andere Hof-dames niet zo lekker waren, dus alleen Princess :o ?
    Founding Member

  18. #18
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    Ja vond het errug tegenvallen, en heeeeeeel stil

  19. #19
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Op woensdag was het Prinsess die als 2de aan de beurt kwam, na een geslaagde sessie met Tanja ging het Prinsess worden.
    Ik had van enkele mede ijsberen vernomen dat ze een echt stofzuigertje is, en inderdaad ik had haar pijkunsten al kunnen bewonderen boven op de bank. Van het zijn van haar pijpkunsten alleen al was kleine zeppos een maatje groter geworden.:teuflisch

    Toe ik ze vrij zag rondhuppelen en uiteindelijk neervlijen in de zetel ben ik er gaan naast zitten.
    In een mengeling van Engels en Duits even kennis gemaakt en al meteen haar gepiercte tong tegen de mijne gevoeld.

    Nadat ze op mijn schoot kwam zitten om verder te tongen zakte ze af en kreeg ik een pijpbeurt o u TEGEN TE ZEGGEN;
    Zeer nat heerlijk en zeer diep, heel mijn ding verdween in haar mondje echt een gevoel om WAUW van te worden.

    Later op de kamer na een befbeurt en nog meer verwenning van haar mondje kwam ze in omgekeerde amazone op mij.
    Zo drong ik zeer diep bij haar binnen, en dat knappe negerinnenkontje was echt prachtig om te aanschouwen.

    Enkele malen van standje gewisseld en in missionaris lekker diep in haar gekomen.

    ’t Was weer zo een supermoment zoals ze meestal zijn bij Bernds.

    Toch 1 minpunt, Princess haar borsten zijn bijgewerkt, op zich mooie tietjes maar ik denk dat ze door een medicijnman zijn bijgevuld, de littekens die ze er aan over heeft gehouden zijn gewoon afgrijselijk, jammer maar waar.

    Ik had in ieder geval een zeer goede ervaring met Princess, en al was het voor het pijpen alleen ze staat volgende keer terug op mijn verlanglijstje

  20. #20
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Böse "Plastisch chirurg..."

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    ....Toch 1 minpunt, Princess haar borsten zijn bijgewerkt, op zich mooie tietjes maar ik denk dat ze door een medicijnman zijn bijgevuld, de littekens die ze er aan over heeft gehouden zijn gewoon afgrijselijk, jammer maar waar....
    Eeuwig zonde ja, vandaar dat Silvester al 'ns schreef:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    ....Ik hoop dat ze haar plastisch chirurg ook nog eens een keer pijpt, en dan gelijk zijn handeltje afbijt en echt inslikt, wat is dat een malloot geweest........
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  21. #21
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Morgen gaat liefhebber het allemaal uitleggen omtrent haar borsten zodat er geen gezeur meer zal zijn :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  22. #22
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    17 maart 2024 @ 09:58
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Ausrufezeichen Nog ÉÉN keertje dan!!!!!!!!

    Princesse heeft een compleet ander huidtype dan wij "blankies" (en zelfs de meeste donkere mensen die ik ken - ahemm, let maar eens op ze zelfs "van binnen" zwart en niet roze als je begrijpt wat ik bedoel), de huid is VEEL dichter en compacter van struktuur. Dit heeft tot gevolg dat bij een verwonding deze huid ook flink anders gaat helen. Wij blankies krijgen littekenweefsel wat "in de huid valt".

    Princesse krijgt zelfs bij een kleine schram een litteken OP de huid.
    Laat staan bij een operatie zoals die van haar borsten!! dat verklaard de "ritsluitingen" onder haar borsten.
    DUS geen slechte chirurg maar een genetisch probleem bij de "stam" waarvan ze afkomstig is, niet meer en niet minder.

    Ik vind overigens de operatie geslaagd in het opzicht dat het vrouwtje er veel meer zelfvertrouwen door heeft gekregen en ZICHZELF VEEL mooier vindt (dat jullie het leuk of niet leuk vinden is maar bijzaak!!)

    Zullen we het er dus maar niet meer over hebben?

    By the way: Princesse is van afgelopen zaterdag tot eind mei met verlof (vakantie)

    GRTZ Liefhebber
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  23. #23
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Uit recente berichten.....

    .....blijkt dat Princess weer terug is, na 'n langere afwezigheid .
    Founding Member

  24. #24
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Toen ik een paar weken geleden in hrt hof was, was ze er ook. Ze komt meestal wat later binnen zo rond 16u dacht ik.

  25. #25
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Ik ben gisteren 2 keer met Princesse naar kamer geweest.

    Een van mijn beste ervaringen ooit in een sauna club

    Ter info : zij is er nooit op donderdag ... en zij zou in december haar aktiviteit in Lichtenberg stopzetten om naar de universiteit te gaan.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10.

Diamond 468*60   Living Room 468*60