Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Kathy (Grieks)

  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:52
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Daumen hoch Kathy (Grieks)

    Haarkleur/-lengte : Half lang blond
    Lengte dame : 1.70 m
    Postuur/Cupmaat : volslank / C
    Nationaliteit/Taal : Griekse/Duits
    Leeftijd : 25-28
    Tatoeages/Piercings : Nee
    Service: Redelijk-goed, fzc, nmc, kussen, russisch, oor-bijten
    Voordelen: Goede pijptechniek en redelijk actief
    Nadelen: Iets te profi
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : € 50
    Extra’s bij het bezoek: geen

    De eerste dame die me bij mijn eerste bezoekje aan de Oase aansprak was Kathy, een Griekse dame die samen met haar vriendinnetje aan aan tafel in de relax ruimte zat. Leek me nog iets te vroeg meteen toe te happen, zeker omdat er de nodige dames rondliepen die big30 toch wat meer bevielen. Maar goed zo'n kleine 2 uur en 1 dame later, wou ik eigenlijk met Sonny gaan (de Berlijnse met siliconen borsten een begrip in de oase), maar ja die had mijn maat al gehad, dus toch maar niet. Had na dame 1 (Laetitia) al een paar maal tegen enkele bloed mooie blonde dames gezegd, "spaeter" , tsja en toen kwam Kathy weer langs (mijn maat was inmiddels met een zeer fraaie donker getinte dame uit Haitie vertrokken) en ik zat alleen dus hoppa kathy op mijn schoot en daar bleef het niet bij, . Was niet meer keuze bekwaam en maar met Kathy een kamer opgezocht. Het orale deed ze errug goed van de stam tot de top. Het n-werk ging van achteren en het klaarkomen op zijn russischs. Onderwijl zat ze behoorlijk heftig aan mijn oor te knabelen (kreeg ik eenmaal terug in het hotel nog een vraag over, :o :o ).
    Al met al een redelijk tot goede tweede ervaring, dame vooral gekozen voor haar borsten en uit nieuwsgeiligheid, :p .
    Nog wat nagezeten en om half 12 moe maar voldaan naar het hotel terug gereden. Een avondje Oase is toch een ietsiepietsie anders dan weer dame #zoveel in 1 van de bekende Eindhovense huizen opzoeken.
    De primeur voor big30 goes Germany maar gegeven aan dit forum!

    Gr. big30
    (een speciaal woord van dank gaat nogmaals uit aan ene Forza...germania, de man die big30 heeft ingewijd in het Duitse FKK gebeuren en de Oase i.h.b., )
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #2
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Volgens ex-collega nathalie is deze Kathy al geruime tijd gestopt met werken.

  3. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:52
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Volgens ex-collega nathalie is deze Kathy al geruime tijd gestopt met werken.
    Deze Kathy is een andere dan de Kathy! Deze was er vorige week zaterdag nog, zal haar wel eens aanwijzen!
    Goh 26 April 2006 was mijn tweede Duitsland recensie op dit forum n.a.v. mijn eerste Oase en tegelijk eerste Duitsland bezoek de dag ervoor !

    Het kan verkeren ... .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60