Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Laetitia (Duits)

Threaded View

  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:40
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.627
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.252 in 5.173 posts

    Daumen hoch Laetitia (Duits)

    Haarkleur/-lengte : Zwart lang
    Lengte dame : 1.70 m
    Postuur/Cupmaat : slank / B
    Nationaliteit/Taal : Duitse met Spaans/Marokaans bloed
    Leeftijd : 23-25
    Tatoeages/Piercings : Navelpiercing
    Service: Redelijk-goed, fzc, nmc, kussen, ft
    Voordelen: Goede pijptechniek
    Nadelen: Iets te profi
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : € 100
    Extra’s bij het bezoek: ft

    De eerste dame waarmee big30 de kamer op ging in een FKK club was Laetitia. Voor de algemene oase ervaringen van big30 zie topic Oase-algemeen. Nadat al veel dames langs waren geweest en de inwendige mens was versterkt bleek dat ik exact 40m binnen was, tijd voor actie, . Dacht de eerste dame die langs komt en mijn smaak is daar moet het maar mee gebeuren. Tsja toen nestelde zich Laetitia zich boven op me begon te strelen en zoenen en vroeg ik of lust hatte, hm ja dat had ik, .
    Een licht getinte dame met een mooi gezichtje, zwart haar en natuurlijke borsten. Volgens eigen zeggen half spaans-marokaans maar in Duitsland opgegroeid. Na een goed verzorgde orale beurt vroeg ze of ik wist wat ft was, "ich glaube schon, aber keine lust" was toen mijn antwoord. Vervolgens kwam ze boven op me zitten, toen we naar een ander standje wouden overgaan vroeg ze; "Oder vielleicht doch ft?", nein dacht ik en ja zei ik, :D !
    Ach ja ... . Nog even wat geklets wo komst du her, van die verplichte kost.
    Was zeer OK voor een eerste keer. Dame is wel redelijk profi en mist op de kamer een GFE. Daarna gedoucht en over mijn "zonden :thefinger " nagedacht.

    Gr. Big30
    Laatst gewijzigd door Big30; 12 maart 2007 om 03:22
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43.