Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Discussie: WanLi

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard WanLi

    Naam : WanLi

    Haarkleur/-lengte : Zwart

    Lengte dame : 1.65m

    Postuur/Cupmaat : Normaal , B-Cup

    Nationaliteit/Taal : Thais/Indonesisch, duits en engels

    Leeftijd : 35-45jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service :Goede service, aftrekken, beffen, massage, neuken, PZC

    Bijzonderheden : WanLi is al heel lang actief in de PHG en heeft altijd haar vaste klanten. Het is echt geen mooie meid maar vriendelijk is ze wel en zoals gezegd de heren die er mee gaan zijn allemaal tevreden. Haar leeftijd is lastig te schatten en ze sjokt soms wat door de PHG.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 juli 2008 om 15:43
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Standaard Wanli

    Gisteren nacht afgesloten met een olie massage van Wanli. De massage was van behoorlijke kwaliteit. Ze vertelde me trouwens dat ze hiervan een officieel diploma heeft. Daarna het erotisch gedeelte. Na wat standjes de finale uiteindelijk bereikt. Inderdaad niet van de mooiste maar goede service.

  3. #3
    Geregistreerd
    18 november 2005
    Last Online
    5 maart 2013 @ 21:45
    Locatie
    Niederzier, Germany
    Berichten
    205
    Discussies
    46
    Thanks
    4
    Thanked
    62 in 14 posts

    Standaard

    Mit Wan Li war ich auch öfters auf dem Zimmer. Ist eine ganz Liebe! Der Service ist eher durchschnitt. Nur Sie hat einen kleinen Fehler! Immer wenn ich mit ihr weg bin, vergißt sie irgendetwas! :D Keineswegs um Zeit zu schinden, die bekomme ich immer mehr als genug nach.

    Dafür dass Sie schon lange in Deutschland ist, ist ihr deutsch sehr mäßig. Aber sonst ne ganz Liebe.



    Rolliman

  4. #4
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    @JM94058

    Emma is niet gelijk aan WanLi. Er zijn naar mijn weten alleen Emma's uit Hongarije geweest.

    WanLi is al jaren in de PHG. Is gewoon een instituut. Ook zaterdag en zondag was ze er weer. Je kan een goede massage van haar krijgen.

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Wan Li was een instituut in de PHG. Maar volgens mij is ze nu echt opgehouden..................
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #6
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Opgehouden? Owee.... Ik maakte met Wan Li bij elk bezoek een babbeltje. Er was echter telkens ook zoveel ander moois aanwezig, dat een uurtje (of 2) met Wan Li er nooit van gekomen is... Heb ooit eens ergens geschreven dat ik absoluut die lekkere kont van haar wel eens zou willen inspecteren... Mocht ze toch nog terug opduiken, dan laat ik het niet langer bij een praatje...

  7. #7
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Was zaterdag in Villa Vertigo.
    Ik dacht dat ze met pensioen was gegaan :o Maar na een zware operatie is ze kennelijk weer begonnen.
    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #8
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:42
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Was zaterdag in Villa Vertigo.
    Ik dacht dat ze met pensioen was gegaan
    :D

    Dann fährt Sunny jetzt bestimmt auch in die Villa :thefinger

  9. #9
    Geregistreerd
    15 maart 2008
    Last Online
    27 augustus 2023 @ 16:59
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Sinds kort heeft deze ijsbeer ook zijn eerste voorzichtige schreden op het erotische ijs gezet. Ik kreeg het er gewoon warm van! Yin Yang was de afgelopen weken het eerste aan de beurt maar toen ik in het plaatselijke huis aan huis krantje een advertentie zag staan van VV was de keuze snel gemaakt. Op een steenworp afstand van mijn woonplaats.

    Afgelopen woensdag voor de tweede keer in VV een aangename tijd doorgebracht. Parkeerplaats was goed vol met bovenmodale automobielen. Alle voors en tegens zijn hier inmiddels de revu gepasseerd. Van de te kleine entree, kleedruimte en sauna tot en met de vriendelijkheid van het personeel, de luxe uitstraling en de mooie dames.

    Ik heb er een prima tijd gehad; aan de bar, kletsend met de inderdaad niet opdringerige dames, in het eetgedeelte, en natuurlijk op de kamers. Tussen de bedrijven door kon ik mooi voetbal kijken op de flatscreens in het gezelschap van wat vrouwelijk schoons. "Drinks are on the house", nou en voor die Pina Colada wil ik best wat neerleggen.

    Ook deze tweede liep ik de donkere Lee tegen het lijf in het smalle tussengangetje dat de twee bargedeeltes verbindt. Ze herkende me direct en het leek alsof ik een goeie vriendin tegenkwam. Spontane begroeting en wat gezoen, gefriemel en ondeugend gedoe in die gang. Vervolgens wat gaan drinken en effe bijgekletst. Na een poosje naar de kamer beneden (bij de whirlpool links af).

    Lee is een ervaren masseuse en ze pzc. Ze komt uit Thailand en is opgegroeid in Indonesie. Na massage plus ondeugend voorspel, nmc in diverse standjes. Vervolgens dat condoom er weer af en dan geeft ze me toch een pijpbeurt waarbij ze maar kermt: "Kommen im mund, kommen im mund!" Het eindresultaat zal duidelijk zijn. Lee heeft een hele tas met massageolie, attributen en weet ik niet wat bij zich waarmee ze je lekker verwendt. Geen afgeraffel gedoe, en daarna nog eens een keer n massage. Na het douchen terug naar de zitjes en nog gezellig wat gedronken en gekletst waarbij ze absoluut geen aanstalten maakte om de volgende klant op te zoeken (om te scoren).

    Daarna nog even de (te krappe) sauna ingedoken. Die 2 whirlpools liggen trouwens ook op een domme plek. Bijna midden in de bar ruimte. Wel mooie doucheruimte. Desalniettemin is VV een mooie club met vriendelijke (en nog zoekende) bediening en een ontspannen (niet hijgerige) sfeer.

    Nu alleen nog eens uitzoeken hoe ik de mede ijsberen van dit forum leer herkennen. Ik heb alleen gesproken met Duitse en Poolse ijsberen, die trouwens uiterst vriendelijk en behulpzaam waren in het wegwijs maken. VV kan de komende tijd zeker op deze ijsbeer rekenen.

  10. #10
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    ++++++++++++Dann fährt Sunny jetzt bestimmt auch in die Villa++++++++

    Manni, wenn Du abundzu mal das "Rheinforum" lesen würdest, dann wüsstest Du, das ich mir meine "Massagen" schon längst abgeholt habe :p:p:p

    Und das 1 Jahr Auszeit sei ihr von Herzen gegönnt, wobei ich es ihr noch mehr gegönnt hätte, wenn sie ganz hätte Aufhören können.

    Viele Grüße

  11. #11
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Daumen hoch

    Heren, Beren,

    Na de slechste sessie ooit van mijn leven liep ik bij de BBQ deze mevrouw tegen het lijf. Ik dacht die niet, maar na even met haar gepraat te hebben dacht ik dat is wat ik nu nodig heb, gewoon een oudere ,niet knappe die rustig maar gedegen werk wil leveren en het liefst een uur lang, daar maakte ze geen geheim van.

    Nou toch maar gewaagd, wel het was prima ! ze pijpte me zeker een kwartier, niet dat ze dat super kan maar ze deed haar best en ging gewoon door. Na een partijtje neuken doggy afgemaakt en hierbij maakte ze wel een beetje een nepgeluidtje.

    Na even praten, is erg lastig want haar duits of engels is gebrekkig. Toen begon ze weer met kleine foots. Die was volgens haar weer sterk en ze lurkte er vrolijk op los en ze wilde dat ik in haar mond spoot. (Had ze van te voren al beloofd en dat was in het uur inbegrepen, net als de 2e keer).

    Ging niet, dan maar neuken en dat lukt ook nog niet. Toen vroeg ze of ik me trok en zij likte mijn ballen, nog steeds niet, maar ze gaf niet snel op en na een herhaling toch nog gekomen en ze was zichtbaar erg blij en trots dat ze het had "geschafft" want ik kwam eigenlijk koud van de kamer terug.

    € 80 gegeven en ze was tevreden en vroeg of ik nog eens terug kwam. Dat ga ik zeker nog eens een keer doen, als ik weer een barre sessie met een toplooks heb gehad.

    Groet, Foots :wink:

  12. #12
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    Jaja, Wan Li, immer wieder

    Viele Grüße

  13. #13
    Geregistreerd
    12 april 2007
    Last Online
    5 maart 2009 @ 12:55
    Berichten
    9
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Unglaublich

    ich habe ihre professionelle einstellung schon im garten bewundert.
    immer freundlich, immer lächelnd.
    vorbildlich.
    vg
    theo

  14. #14
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    Theo-Loge: die braucht keine "professionelle Einstellung", die ist einfach so

    Viele Grüße

    P.S.: Willem, habs gerade erst gesehen: nimm doch mal die "C-Cups" aus der Beschreibung, oder hast Du ein Vergrößerungsglas auf der Nase? Das ist höchstens kleine B-Cups.

  15. #15
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Frage

    Heren, beren,

    Ik was zaterdag bij VV en ik kom mezelf pas om kwart voor 5 losrukken bij het werk en rond kwart voor 6 liep ik naar de zijdeur.

    Ik kwam binnen en na omgekleed te zijn in de nieuwe kleedruimte zal ik weer heel wat bekenden, is altijd leuk.

    Na het eten, zal ik niets meer van zeggen, want was goed, alleen het paste niet echt fantastisch bij elkaar, maar ik ben niet verwend en freet gewoon alles door elkaar, je bent een freetvarken of niet !

    Nou na een tijdtje zie ik Wanli en zij ziet mij, ze begint meteen te lachen, even gepraat en mijn kleine foots kreeg zin. Nou Wanli is een goede service mevrouw, dus ik dacht, ja sjit er lopen veel mooiere maar deze is prima, dus..

    Naar de kamer, Wanli wil het liefst 1 uur sessies en ze vroeg of dat prima was, ze stemde ook af dat dat € 75,- was en ik mocht haar ook in de mond spuiten zei ze. Nou Ok is prima, niet zelf gevraagd RP, dat mag ik natuurlijk omdat ik zo lekker smaak en zo aardig en schoon ben.

    Ze begon me te kussen en daarna te pijpen, even neuken en de condoom gevuld. Ik kan het me nu eigenlijk al bijna niets meer herinneren. Daarna mocht ik op mijn buik liggen en heeft ze me gemasseerd, vond ik prima. Ik moest weer heel wat frustraties en spanningen kwijt, bovendien hoef ik dan gewoon even een kwartier niets te doen. Nou na ongeveer 1 kwartier omgedraaid en me toen weer flink laten pijpen. Weet ik nog steeds weinig te herinneren maar uiteindelijk kwam ik en ze hield haar mond open, zodat ik in haar mond kon spuiten. Kwam niet veel meer uit denk ik. Geen idee, ik ben het eigenlijk helemaal kwijt.

    Nou heel eerlijk het is een recensie van niks, ik weet me nauwelijks wat te herinneren, maar ondanks dat het 2 maal in een uur heb gedaan vond ik het maar gematigd. Soms moet je gewoon niet een sessie herhalen, is het beter om een nieuwe ervaring op te doen. Had ik moeten doen, want er liep toch heel wat moois en lekkers rond.

    Mijn excuses, maar mooier kan ik het niet maken, wel korter. Das war es !

    Groet, Foots, :wink:

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.