Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 74
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Standaard Villa Vertigo, Algemeen Geleuter, Oktober 2008

    Ik realiseer me dat ik al ruim een maand niets meer over mijn VV bezoekjes heb geschreven! Hier een up-date:

    - De ontvangst en het afscheid zou je bijna als een hoogtepunt van het bezoek kunnen zien als Milana achter de Theke staat en dat staat ze vaak.
    - Het eten en de gril (vorige week donderdag werd en nog gegrild) als altijd net een paar sterretjes meer dan we gewend zijn in andere clubs in NRW.
    - Zo/ma/di typisch wat rustige dagen in de Villa. Do/Vr gevolgd door Wo/Za de beste dagen voor een bezoek. Dan typisch 's middags 15-20 dames en na 18u begint het vol te lopen en dan vaak 30-40 dames. Hierop wel enige fluctuatie, ik bedoel er zijn woensdagen dat je een rustige dag verwacht dan zijn er 's avonds opeens 50 dames en zo zijn er zaterdagen dat je minimaal 40 dames verwacht en dan zijn er net iets meer dan 30. Noem het de "varkenscyclus :p"
    - Opvallend voor de Villa is dat je bij elk bezoek altijd weer nieuwe dames aantreft. De line-up heeft mij de laatste maand nog nooit teleurgesteld !
    - Anna werk soms achter de theke dan wel bar maar heel af en toe is ze ook weer voor de bar werkzaam.
    - De Sauna staat nog steeds net een paar graden te laag afgesteld.
    - Stephan loopt nog steeds als vanouds door de zaak om de klanten te vragen naar of ze tevreden zijn en op welke punten de Villa nog kan improven . Daar kunnen veel andere clubs een voorbeeld aannemen.
    - De 2 Roemeense masseurs verstaan hun vak zeer goed.
    - Een gezichtsmassage in de Villa is een aanrader, thxs Sonny voor de tip!

    IJsbeertjes die ik tijdens mijn recente bezoeken ben tegengekomen o.a.: Manni1A, Lindberg, Sonny, SW, P1 en nog wel meer natuurlijk.
    Vraag me niet tijdens welk bezoek ik wie ben tegengekomen, Da bin ich überfragt :p!

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #2
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    14 januari 2010 @ 22:37
    Locatie
    te ver weg van Butzenstrasse 41
    Berichten
    227
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ik realiseer me dat ik al ruim een maand niets meer over mijn VV bezoekjes heb geschreven! Hier een up-date:

    Had dat lekker zo gelaten, niks schrijven :thefinger :D :thefinger

    "carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"

  3. #3
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard nou nou

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ik realiseer me dat ik al ruim een maand niets meer over mijn VV bezoekjes heb geschreven! Hier een up-date:
    Wanneer kom je nu eens met een echte update????
    Tsjonge jonge jonge wat een update zeg..................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden tsjonge tsjonge, dat zit precies diep

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe diem Bekijk bericht
    Had dat lekker zo gelaten, niks schrijven :thefinger :D :thefinger

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    Wanneer kom je nu eens met een echte update????
    Tsjonge jonge jonge wat een update zeg..................
    De updates van Big3O zijn in ieder geval veel waardevoller dan jullie (en nu ook mijn) gezever :teuflisch
    Ik begrijp best waar jullie beiden naartoe willen (Acapulco ofzo ) maar dat is niet fair tegenover de villa
    En neen, ik kom er voorlopig ook niet (meer), maar als ze daar bewijzen dat ze het waard zijn, zien ze me zeker terug

    :wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:16
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    En neen, ik kom er voorlopig ook niet (meer), maar als ze daar bewijzen dat ze het waard zijn, zien ze me zeker terug
    Gisteren was de sfeer bruisend en hoerig à la GT. Aanwezig ergens rond de 35 dames. Een DJ draaide allerlei populaire platen, een aantal dames liep topless, verschillende vrouwen die aan animatie deden :p en het hoerige/sletterige gedrag nam duidelijk toe.
    Ik vond het heerlijk en rplover denk ik zien ze niet snel terug in GT2.

    Goh, er lijkt zowaar een alternatief te ontstaan voor Toppie33 en Ace2.

  6. #6
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Gisteren was de sfeer bruisend en hoerig à la GT. Aanwezig ergens rond de 35 dames. Een DJ draaide allerlei populaire platen, een aantal dames liep topless, verschillende vrouwen die aan animatie deden :p en het hoerige/sletterige gedrag nam duidelijk toe.
    Ik vond het heerlijk en rplover denk ik zien ze niet snel terug in GT2.

    Goh, er lijkt zowaar een alternatief te ontstaan voor Toppie33 en Ace2.
    Ik lees "hoerig/sletterig" en "Ace2" in hetzelfde verhaal. Je hebt mijn aandacht. Heeft iemand mijn vrijkaartje soms ergens zien liggen?

  7. #7
    Geregistreerd
    16 februari 2007
    Last Online
    12 februari 2010 @ 01:06
    Locatie
    Midden-Ned.
    Berichten
    107
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden vrijkaartje

    Jawel Ace, dat vrijkaartje heb ik nl nog liggen .........en n.a.v. de opmerkingen "hoerig en sletterig" krijg ik plotseling een 'dierlijke' drang om het te verzilveren!!!

    GGRRREEEETTZZZ Harry
    " Still going strong....... "

  8. #8
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Gisteren was de sfeer bruisend en hoerig à la GT. Aanwezig ergens rond de 35 dames. Een DJ draaide allerlei populaire platen, een aantal dames liep topless, verschillende vrouwen die aan animatie deden :p en het hoerige/sletterige gedrag nam duidelijk toe.
    Zo heb ik samen met Sonny, Knabbel en Manni1A vrijdag jl. ook ervaren! Wat mij betreft was dat een top-avond in de Villa !

    Was wel even wennen een Lesbo Show in de Villa, maar ach alles went :D!

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #9
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Das war's dann wohl mit der Villa: :green_smi

    => http://express.motionet.de/index.yum?activeVideoID=1889
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  10. #10
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:14
    Berichten
    41.601
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Das war's dann wohl mit der Villa: :green_smi

    => http://express.motionet.de/index.yum?activeVideoID=1889
    Beter is deze : http://www.express.de/nachrichten/re...769297107.html

    Indien Willi69 gelijk heeft dan is het ook einde PHG en Partytreff Willich.

    Dinsdag , een dag na de inval, was Big30 gewoon in Villa Vertigo. En waren er dus 35 dames aanwezig en ging het leven gewoon verder .......

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  11. #11
    Geregistreerd
    18 november 2005
    Last Online
    5 maart 2013 @ 21:45
    Locatie
    Niederzier, Germany
    Berichten
    205
    Discussies
    46
    Thanks
    4
    Thanked
    62 in 14 posts

    Standaard

    Maybe the police is part of the Club-Programm! A little bit Action for the guests... teuflisch:teuflisch

  12. #12
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    kan hem niet openenen, wie helpt????

  13. #13
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    Es ging ja wohl auch anscheinend weniger um die Villa selbst, als um deren Besitzer (nicht "Betreiber").

    Viele Grüße

  14. #14
    Geregistreerd
    22 oktober 2006
    Last Online
    2 november 2014 @ 14:40
    Locatie
    Iglo
    Berichten
    91
    Discussies
    60
    Thanks
    7
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch oK

    Dankjewel RP
    Duidelijke taal gelukkig :smile:
    ....Verliefdheid is een moment van waanzin. Het is onmogelijk lang vol te houden, dan zou je echt gek worden....:krach:

  15. #15
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    14 januari 2010 @ 22:37
    Locatie
    te ver weg van Butzenstrasse 41
    Berichten
    227
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Verbrechen: Razzia in der Villa Vertigo


    http://www.wz-newsline.de/?redid=314861
    "carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"

  16. #16
    Geregistreerd
    29 september 2008
    Last Online
    21 september 2010 @ 08:37
    Berichten
    17
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Beter is deze : http://www.express.de/nachrichten/re...769297107.html

    Indien Willi69 gelijk heeft dan is het ook einde PHG en Partytreff Willich.

    :wink:
    Partytreff Willich heeft hier niks mee te maken lijkt me Willem2. PHG wel...

    Er zouden wellicht wat dames kunnen verdwijnen...Ik vroeg me eigenlijk al af hoe het komt dat er relatief veel (jonge) dames uit voormalige sovjet republieken in die clubs rondlopen...

  17. #17
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Das war's dann wohl mit der Villa: :green_smi

    => http://express.motionet.de/index.yum?activeVideoID=1889
    Der Villa ist noch immer da, genau wie PHG und Partytreff Willich.

    Die WZ erreichte Markus S., der auch Inhaber der Immobilien „Happy Garden“ zwischen Grefrath-Oedt und Tönisvorst sowie „Hotel Hindenburg“ (Viersen-Süchteln) is

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Beter is deze : http://www.express.de/nachrichten/re...769297107.html

    Indien Willi69 gelijk heeft dan is het ook einde PHG en Partytreff Willich.

    Dinsdag , een dag na de inval, was Big30 gewoon in Villa Vertigo. En waren er dus 35 dames aanwezig en ging het leven gewoon verder .......

    :wink:
    Het was dinsdag inderdaad business as usual na de inval van de Steuerbehörde Düsseldorf. Even goed als het woensdag weer business as usual was in Happy.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sunny Bekijk bericht
    Es ging ja wohl auch anscheinend weniger um die Villa selbst, als um deren Besitzer (nicht "Betreiber").

    Viele Grüße
    Genau so war es!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haiduc Bekijk bericht
    Partytreff Willich heeft hier niks mee te maken lijkt me Willem2. PHG wel...

    Er zouden wellicht wat dames kunnen verdwijnen...Ik vroeg me eigenlijk al af hoe het komt dat er relatief veel (jonge) dames uit voormalige sovjet republieken in die clubs rondlopen...
    Partytreff Willich heeft er dus wel mee te maken! Zie de quote. Er zijn als gevolg van de inval geen dames opgepakt of verdwenen.

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #18
    Geregistreerd
    29 september 2008
    Last Online
    21 september 2010 @ 08:37
    Berichten
    17
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Alleen een quote van Willi69 en Willem2 toch? Of werd Partytreff Willich ook in dat express artikel genoemd? (Ik kan het artikel om de een of andere reden niet lezen, het is een wit vlak).

    In ieder geval kan ik getuigen dat het daar gisteren ook business as usual was

  19. #19
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:46
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.483
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Het is toch niet normaal dat ze op een maandag met meer dan 100! man binnenvallen...
    Verwachten ze Bin Laden aan te treffen of zo?

  20. #20
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:18
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.066
    Thanked
    3.158 in 946 posts

    Standaard

    Wees blij, ze hadden ook langs de weg kunnen staan om snelheid te meten
    Laatst gewijzigd door Willem2; 9 oktober 2008 om 11:02
    Een uurtje is ook maar een uur...

  21. #21
    Geregistreerd
    16 februari 2007
    Last Online
    12 februari 2010 @ 01:06
    Locatie
    Midden-Ned.
    Berichten
    107
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard To be or not ..........

    Ik zal het morgen ff laten weten...
    Gezien de geldigheid van mijn (of was het die van Ace) vrijkaartje voor de Villa is het volgens mij verstandiger die vanavond in te leveren...

    Ze kunnen trouwens wel overdrijven die Duitsers......inval met 100 man politie en dan met een beetje cannabis weer naar huis.......

    GGRREEEETTZZ Harry
    " Still going strong....... "

  22. #22
    Geregistreerd
    23 augustus 2006
    Last Online
    9 januari 2012 @ 23:13
    Berichten
    35
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ben vandaag dan ook maar mijn vrijkaart gaan inleveren het stond al op het programma voordat ik wist van de inval maar toch , ik win nooit iets in mijn leven en nou heb ik eens een vrijkaartje gewonnen en zou het mij natuurlijk weer overkomen dat de tent dicht gaat..... maar nee vanmiddag rond 17.00 uur aangekomen en er stonden al aardig wat auto's op de parking 2/3 uit NL zo te zien, ik was er trouwens al een paar keer geweest afgelopen zomer maar heb er niet zo mijn draai kunnen vinden toen, ik ben vaste GT bezoeker, omdat bij GT nu het winter regime is ingetreden vind ik het wel erg druk binnen geworden en ik denk dat er meer beren dat vinden dus VV kan daar misschien een voordeel mee doen.
    Ik ben tot ca 20.00 uur geweest, in VV dus, en heb alles een goed en rustig bekeken en geprobeerd te begrijpen waarom het bij GT zo druk is en in deze, in principe, mooiere zaak het zo rustig / anders is, ik ben er nog steeds niet uit waarom maar ik denk dat het een combinatie van 'net nietjes' is , ik bedoel daarmee de gezelligheid, ik ga meestal alleen op stap en hier zit een ander soort beer dan in GT , ik kom hier moeilijker in contact met andere beren, ook de interactie met de dames is hier anders. De kino is verdwenen maar dat is daar geen verlies, de 2 pers. whirlpools worden niet gebruikt ze zijn te klant onvriendelijk en slecht gepositioneerd, bij het douchen liggen geen handdoeken die moet je weer bij de ingang gaan halen, de toiletten blijven klein en belachelijk onhandig met dat glas, de kastjes die eerst in gebruik waren bij de douches worden nou niet meer gebruikt je moet nu naar de nieuwe waar eerst de kino was, ongemakkelijk en hinderlijk dat er constant heen en weer word gelopen ook klanten die komen en gaan met kleding aan passeren nu langs de bar daar en dat stoort mij. er is overal licht behalve bij het eten dat staat in het donker. Verder vind ik dat een masseur niet geweldig ik zie liever een masseuse dat kijkt beter en voelt lekkerder maar misschien is dat alleen het idee.
    Positief is wel de vriendelijkheid van het personeel zowel achter de bar als bij binnenkomst verder staat of valt deze zaak met het aantal bezoekers maar dat zal wel overal zijn , nu waren er ca 25 beren en evenveel vrouwen.
    Al met al dankbaar voor de vrijkaart maar ik blijf het toch nog niet helemaal begrijpen waarschijnlijk maar ja in het begin zaten we ook met 10 man in GT en kijk nu eens....
    Oh ja ben met Stella op de kamer geweest , zie recensie, zij wist zelf niks van een inval af en ze had net een tijd met de baas gesproken zei ze, gek he dat hij dat niet heeft verteld hij houd zeker niet van opscheppen want als ze met 100 man komen dan heb je toch wel een verhaal lijkt me ...

  23. #23
    Geregistreerd
    11 januari 2007
    Last Online
    28 oktober 2011 @ 11:38
    Berichten
    31
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    vandaag in de buurt van Grefrath langsgereden en dus maar eens bij villa vertigo binnengegaan.
    Was me dat een ontdekking zeg ! Mooie grote en heldere ruimtes, smaakvolle design aankleding, en vooral echt veel ruimte. Verder viel me vooral de (uiterlijke) kwaliteit van de dames op. Veel verschillende types, meer karaktervolle types, ook meer klassedames zowel in uiterlijk als in gedrag.
    Als Belg ging ik al langer naar duitse sauneclubs maar na villa vertigo krijg je me voorlopig in geen andere club meer binnen.

  24. #24
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Maar weer eens in de Villa geweest. Was al weer te lang geleden. Klassetent! Genoeg mooie dames, niet zo veel als in GT maar wel ruim genoeg voor deze verwende beer. Barpersoneel mag wel wat vlotter zijn (zoals in GT of LR) maar voor de rest weinig aan te merken.

    Laid back atmosfeer (voor GT fans: saai :teuflisch) maar groot pluspunt: geen takkeherrie zoals in GT, PHG of LR. De vrouwen zijn zeer benaderbaar en zeuren niet meteen om sleutels, al kijken ze af en toe wel hongerig :D

    Voor de beren die niet van ranzigheid houden: er is geen pornokino a la GT met rondvliegende condooms, de porno is uitsluitend op de kamers.

    Klasse, stijl en verzorgd, met mooie vrouwen. Toch maar eens vaker heen.

  25. #25
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    14 januari 2010 @ 22:37
    Locatie
    te ver weg van Butzenstrasse 41
    Berichten
    227
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Maar weer eens in de Villa geweest. Was al weer te lang geleden. Klassetent! Genoeg mooie dames, niet zo veel als in GT maar wel ruim genoeg voor deze verwende beer. Barpersoneel mag wel wat vlotter zijn (zoals in GT of LR) maar voor de rest weinig aan te merken.

    Laid back atmosfeer (voor GT fans: saai :teuflisch) maar groot pluspunt: geen takkeherrie zoals in GT, PHG of LR. De vrouwen zijn zeer benaderbaar en zeuren niet meteen om sleutels, al kijken ze af en toe wel hongerig :D

    Voor de beren die niet van ranzigheid houden: er is geen pornokino a la GT met rondvliegende condooms, de porno is uitsluitend op de kamers.

    Klasse, stijl en verzorgd, met mooie vrouwen. Toch maar eens vaker heen.

    Wat kan een mens toch veranderen van mening over de Villa, niet waar mister.........??!!!


    Greetz

    "carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60