Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Beitrag Stella (Duits / Italiaanse) (GT)

    Haarkleur/-lengte : Lang, donker (meestal opgestoken)
    Lengte dame : 1,70 m
    Postuur/Cupmaat : redelijk fors, C
    Nationaliteit/Taal : Duits, Duits Italiaans (Italiaanse herkomst)
    Leeftijd :
    Tatoeages/Piercings : niet gezien
    Service:
    Voordelen: leuk in bad !
    Nadelen: beetje afwezig - kan aan kamer gelegen hebben
    Tijdsduur : 30 minuten
    Prijs : 50 EURO
    Extra’s bij het bezoek:

    Stella was de laatste van mijn drie dames afgelopen donderdag in Brueggen. Bij een vorig bezoek (heeeel lang geleden, wel 3 weken) was me al opgevallen dat ze graag zelf de pool in ging om mannen op te vissen. Daar ze zich daarbij op uiterst aantrekkelijke wijze gedroeg, leek me dat een aardige afsluiting van de avond. Ik zal al in de pool, daar kwam Stella voorbij, en inderdaad, een half woord volstond om haar er in te krijgen. Bang voor infecties was ze niet, zoals sommige andere meiden wel. En ze vlijde zich naast / aan / op mij en ik moet zeggen, zo kom je de avond wel door. En helemaal geen haast om een sleutel te halen, chapeau.

    Toch uiteindelijk maar een kamer opgegaan, natuurlijk, want zo ben ik ook wel weer. We kwamen terecht in een van de nieuwste hutten, die nog niet helemaal af waren en nog een beetje naar beits (lijm ? hars ?) roken. Ze toonde zich uiterst aardig maar na een klein kwartier keken we elkaar aan, en waren het volkomen eens: zo ging het niet. Beide kregen we hoofdpijn. We hebben de ramen opengedaan, even uitgerust en zijn toen verder gegaan, maar het echte vuur was er wel af. Hoewel ik niet mag klagen en prima aan mijn trekken gekomen ben, heeft Stella haar excuses aangeboden voor het gebeurde, dat zij onder haar maat vond. Dat waardeerde ik zeer, maar het is niet haar schuld dat ze bij GT de hutten uit de grond stampen, natuurlijk.

    Volgende keer gewoon nog een keertje proberen, denk ik.

    W-L

  2. #2
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Stella werkt nog niet zo heel lang. Ze heeft een eerder koele blik.
    WL, je moet dringend je bril eens laten bijstellen, deze dame heeft een tattoo op de arm !
    Voor de rest:
    goed pijpen
    goed kussen
    tijdens het neuken eerder passief
    laat zich graag likken
    en is op sommige plaatsen overgevoelig (zoals de tepels bvb) waardoor je er niet aan mag komen, of heel zachtjes.

    redelijk tot goed half uur mee gehad, maar dat is het dan ook.
    (kan niet zeggen dat het slecht was)

  3. #3
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Blinzeln o, excuus voor de verslaglegging

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 099
    WL, je moet dringend je bril eens laten bijstellen, deze dame heeft een tattoo op de arm !
    Voor de rest:
    is op sommige plaatsen overgevoelig (zoals de tepels bvb) waardoor je er niet aan mag komen, of heel zachtjes
    099,

    Heb ik een tattoo gemist ? Kan best, mijn brilleglazen willen in de pool wel eens beslaan. Sorry voor de foute verslaglegging.
    En ik heb inderdaad ook gemerkt dat ze aanraken van haar tepels niet zo prettig vond - maar dat had ik aan mijzelve geweten, en dus niet vermeld. Interessant dat het je ook overkomen is. Het verminderd mijn lust naar een tweede keer met de dame enigszins.

    of zou ik aanstaande donderdag ..... ik ben er nog niet uit

    W-L

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60