Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Beitrag Sylvia (Duitse) (GT)

    Nou Duits, er zit wel een Balkan -achtergrondje bij, hoor (zoals bij zovelen...)

    Haarkleur/-lengte : halflang donkerblond
    Lengte dame : 1.70m
    Postuur/Cupmaat : iets mollig
    Nationaliteit/Taal : Duits, Duits (wel enige allochtone achtergrond)
    Leeftijd : in de 20 ?
    Tatoeages/Piercings : vrij veel, vrij groot, vrij kleurrijk
    Service: doet waarschijnlijk alles, lief en heet
    Voordelen: gaat graag de wirlpool in
    Nadelen:
    Tijdsduur : 30 minuten (plus nog wat massagewerk later)
    Prijs : EUR 50
    Extra’s bij het bezoek: gratis massage in de pool

    Sylvia is een dame die op het eerste gezicht waarschijnlijk niet bij de top-acts van Golden Time gerekend zou worden. Met net iets te veel en te grote tatouages en piercings en niet echt een poppig uiterlijk zal ze een beginneling makkelijk afschrikken. Maar dat zou jammer zijn, want ze is een hele leuke meid waarmee het prima vertoeven is, zowel in bad als in de kamer. Ik (W-L) kan mezelf nog voor de kop slaan dat ik destijds de legendarische 'Denise-met-de-adelaar' nooit heb durven aanspreken, en dat heb ik bij deze gelegenheid maar snel goedgemaakt.

    Sylvia is Duitse met wel een beetje zuidelijke Balkan -achtergrond (wie niet, daar ?). Ze is vaak in de jacuzzi te vinden, tegenwoordig een favoriete stek van mij om dames op te vissen. Ze doet daar niet moeilijk over wat inleidende fysieke acties, integendeel. Ik heb de indruk dat dames die vlot zin in het water ook goed zijn op de kamer, maar dat kan berusten op een te kleine steekproef. Met Uw aller welnemen test ik volgende keer wel verder.

    Op de kamer is Sylvia bijzonder aangenaam. Goed, er zijn mooiere dames in GT te vinden, maar niet veel vriendelijker, vind ik. En ze is uiterst reactief op liefkozingen van orale of manuele aard van haar - heerlijk hoe nat ze aanvoelde toen ik haar mocht verwennen (moest aan Christina of - vroeger - Claudia denken). Zelf ben ik overigens ook ruimschoots aan mijn trekken gekomen. En na de sessie even rustig kletsen, waarbij ze in een lachstuip ging toen ik mijn twee regels van haar voorvaderlijke landstaal uitprobeerde.

    's Avonds, na het eten, heb ik nog een heerlijk toetje van haar gekregen. Ik zat even te spijsverteren in de pool en hop, daar stapte de dame in en gaf me wat knuffeltjes en bleef even lekker bij me zitten. Heeeerlijk. Herhalingsgevaar 200%

    W-L

  2. #2
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard de herhaling

    Afgelopen donderdag op tijd aangekomen in Brueggen, een heerlijk vers croissantje en koffie opgepikt en lekker op het terras zitten lunchen. jongens, wat een paradijs, toch, zeker als het uitzicht bestaat uit een dozijn schaarsgeklede dames die in het zonnetje liggen. Allez vooruit, de aanwezige heren neem ik dan maar op de koop toe :teuflisch .

    Een van de zonnende dames was een bekende - wacht even, bij nader insziens waren dat er veel meer, maar daar gaat het even nu niet over : Sylvia. Ze lag lekker met een vriendin te kletsen en te zonnen en vermaakte zich zo aanstekelijk dat ik het haast zonde vond om haar te storen. Bovendien ga ik na 170 kilometer en twee uur rijden niet meteen aan het werk, toch ? Maar zie: zij had mij ook gezien en wenkte. Ik dus op haar af.

    Na rustig even gepraat te hebben besloten we van de lekker temperatuur te genieten en achterin de tuin op een matras wat fysieke oefeningen te doen. Enig oncomfortbel element was dat de matras wat warm was in de volle zon, en wij na een tijdje ook. Het was bijna windstil en daar we behoorlijk actief waren liep het zweet al gauw van onze ruggen af. Tijd om de tenten op te zetten dus, heren van GT, opdat we wat schaduw hebben ! Maar we hebben ons niet laten kennen en hebben een fijna sessie neergezet tot beider volle tevredenheid. Daarna wel lekker even lang gedouched.

    Ik vind Sylvia's after -sales trouwens minstens zo leuk als haar sessies. Wat een schattige kletskous...

    W-L

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59.

FKK Artemis 468*60