Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.461 in 8.528 posts

    Standaard Zoent Angelina Jolie het best? (filmpje)

    LONDEN - Welke filmkus was vorig jaar het mooist? Die van Angelina Jolie en Brad Pitt in Mr & Mrs Smith, of die tussen Heath Ledger en Jake Gyllenhaal in Brokeback Mountain? Beide zoenscènes zijn genomineerd voor een MTV Movie Award 2006. MTV zendt de uitreikingen uit op 8 juni.

    De competitie lijkt niet eerlijk, want tijdens de opnamen van Mr & Mrs Smith raakten Pitt en Jolie (samen al liefkozend Brangelina genoemd) ook echt verliefd, en de twee andere - mannelijke - acteurs geenszins. Het duo is overigens ook genomineerd in de categorie beste gevecht, voor hun geruzie in dezelfde film. Hier moet 'Brangelina' voor een award opboksen tegen King Kong die vergeefs de aanvallende vliegtuigen van zich afslaat.

    In de categorie beste film gaat het tussen Batman Begins, King Kong, Sin City, The 40-Year-Old Virgin en Wedding Crashers. Behalve de andere gebruikelijke categorieën zijn er ook awards voor wie het best pure doodsangst kan spelen. Genomineerd is onder meer Paris Hilton voor haar rol in House of Wax.

    (ANP)




    Genomineerden : MTV Kiss Genomineerden
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.461 in 8.528 posts

    Standaard Eeven geen gezoen meer van Paris Hilton.....

    Geen one-night stands voor Paris Hilton


    Paris Hilton lijkt haar imago tegen te hebben. Terwijl iedereen denkt dat de blonde ster al met tientallen mannen de koffer is ingedoken, beweert ze zelf dat dat best meevalt.

    "Ik doe niet aan one night stands. Ik zoen liever met mannen" , legt ze uit.

    Seks heeft ze een jaar geleden al opgegeven. Het zou haar belemmeren tijdens de ’zoektocht naar zichzelf’. "Normaal stak ik al mijn tijd in mijn vriendjes en vergat ik mezelf, dat is nu verleden tijd".


    Bron : Het Nieuwsblad . be
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33.

FKK Artemis 468*60