Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Last Online
    7 mei 2006 @ 14:50
    Berichten
    1
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln Schipperstraat, Trannie

    Hallo wandelaars,

    Ik ben afgelopen najaar bij toeval in de schipperstraat bij een zuid amerikaanse transsexueel binnengestapt. Ik had van buiten af NIET gezien dat ze omgebouwd was. Dit is een uitzondering hoor want er zitten er diverse en dat kun je goed zien. Maar niet bij deze "juffrouw". Toen ik het in de gaten kreeg schrok ik in eerste instantie, maar de nieuwsgierigheid won het van de schrik. Ik ben een aardig ervaren wandelaar maar wat ik hier meemaakte grensde aan het ongeloofelijke. Iemand die je zo geruststelt, zo schoon en netjes te werk gaat, je het gevoel geeft de enige te zijn en iemand die me zo fantastisch verwend heeft is voor wat mij betreft een voorbeeld voor de dames van plezier. Ik was zo onder de indruk dat ik vergeten ben haar naam te vragen. Ga ik zeker de volgende keer doen. Ik ben benieuwd naar de ervaring van jullie met deze fantastische meid.
    Grz Big B

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Big B,

    mooi, maar haar naam is echt niet het allerbelangrijkste.
    Bij mijn weten zitten er wel een twintigtal transjes in het SKW, waaronder misschien 10 uit Zuid-Amerika
    Dus het was de Schippersstraat. Waar ergens, de kant van 't Falconplein? Als je toevallig eens passeert, kijk dan ook eens naar het huisnummer, naar alle waarschijnlijkheid gaan enkele wandelaars je dan wel meer info en recensies kunnen voorleggen.
    Heb je toevallig ook wat maten en gewichten voor ons? Prijzen? Kleur ogen, haren, size borsten, grote van de juffrouw en meneer :D, tijdsduur, ...

    Groetjes

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48.

  Freude 468*60