Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 30 van 30
  1. #26
    Geregistreerd
    7 augustus 2014
    Last Online
    11 juni 2023 @ 23:44
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    17 in 5 posts

    Standaard

    Riga viel me vorige maand behoorlijk tegen! Door de razzia was er weinig te doen. Nu gaat ik binnenkort naar Vilnius en om wat beter voorbereid te zijn ben ik op zoek naar recente ervaringen /tips

  2. #27
    Geregistreerd
    17 maart 2014
    Last Online
    13 mei 2019 @ 14:09
    Berichten
    252
    Discussies
    6
    Thanks
    93
    Thanked
    235 in 127 posts

    Standaard

    hotel zarunas......vlak bij voetbalstation............laatste verdieping...........veel plezier

  3. #28
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    De llaef, ik hoorde dat je in die stad de allermooiste babes van je moet afschudden? Momenteel hoeft rven niet, maar op termijn, is het een optie. Kloppen de verhalen? En willrn ze daar ook zllemaal mee nzar het westen?

  4. #29
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Blijkbaar m is communicatie en denken enkele al dat dit voor mezelf zou zijn, no way op dit moment, kan ik er dat nu niet nog bijhebben.
    Wat de toekomst brengt weet niemand, maar nu heden neen.
    normaal mag ik het geen fuck aantrekken wat een ander denkt over mijn persoonlijk leven, maar dit is dan bij deze rechtgezet

  5. #30
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Kwam gisteren een van de mooiste vrouwen tegen ooit gezien.
    eindeloze benen, kortgerokt met laarzen, volle borsten en ronde kont maar vooral een wondermooi gezicht met lang blond haar, allemaal 100% natuur.
    uit Riga Letland vertelde ze mij,alleen zag ik wat laat haar trouwring, zonde zo jong.
    anyway Riga moet even mooi zijn dan Sint Petersburg. beschikt wel niet over de Hermitage maar wel tal van musea die te moeite zijn.
    Maar vooral, volgens een zakenkennis lopen er nergens zoveel mooie vrouwen op een klein oppervlakte als in Riga, rond,sterker nog er zijn daar het dubbel aantal vrouwen tgo mannen.
    niet in de valkuilen trappen zei hij, maar dat geldt toch voor overal veronderstel ik.
    Soit, ben nog nooit in een der Baltische staten geweest en nu is het niet opportuun wegens de koude, maar een citytrip rond pasen zegt me wel iets.
    iemand onlangs daar geweest?
    en in Hotel Lavita waar je op de 26ste! (Hopelijk snelle liften) verdieping, de skylnebar vind waar je niet alleen een prachtig uitzicht zou hebben over Riga en daarbuiten, maar ook binnen de bar oogverblindende vrouwen.
    ook gehoord van een Hospitatisrestaurant waar de knappe rondborstige diensters je komen bedienen in sexy ultrakot verpleegsterkostuums en de raarste fingen met je doen
    Laatst gewijzigd door deket; 13 oktober 2016 om 00:27

  6. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 oktober 2016)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26.