Pagina 7 van 37 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 908
  1. #151
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Enkele huishoudelijke mededelingen (via het altijd betrouwbare hoerenlopers netwerk):

    Zaterdag wordt er gefilmd in Sharks door RTL Exclusiv Duitsland, voor een van die geweldige docu's die Paradise ook zo goed op de kaart hebben gezet. Mocht het je niet interesseren dat je in beeld komt (misschien wordt je als sekstourist zelfs geinterviewd): dames zijn verplicht op te komen dagen, anders mogen ze drie maanden vakantie gaan houden. Zal dus een goede line up zijn zaterdag.

    Er zijn de laatste tijd wat Mauro achtige bijkomsten geweest met de dames, met enkele nieuwe huisregels:

    -max 5 minuten praten voor de zimmervraag (al blijkt dit vooral bedoeld zodat ze je niet blijven aanbaggeren)
    -dame mee in jacuzzi kost 50E (geen idee wat ze doen als een dame er uit zichzelf bij komt)
    -zoenen en anfassen niet meer toegestaan in de barruimte

    klinkt allemaal geweldig, ga zondag even kijken hoe heet deze soep gegeten wordt (al lees ik weinig bemoedigends)
    Nou,dat is lekker. Klinkt niet echt als goed nieuws. Maar denk dat VJ wel in staat is die meisjes tot een TZ overtreding over te halen op de bank!

    Zo niet, dan is het flink minpunt voor deze club.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  2. #152
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:15
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Enkele huishoudelijke mededelingen (via het altijd betrouwbare hoerenlopers netwerk):

    Zaterdag wordt er gefilmd in Sharks door RTL Exclusiv Duitsland, voor een van die geweldige docu's die Paradise ook zo goed op de kaart hebben gezet. Mocht het je niet interesseren dat je in beeld komt (misschien wordt je als sekstourist zelfs geinterviewd): dames zijn verplicht op te komen dagen, anders mogen ze drie maanden vakantie gaan houden. Zal dus een goede line up zijn zaterdag.

    Er zijn de laatste tijd wat Mauro achtige bijkomsten geweest met de dames, met enkele nieuwe huisregels:

    -max 5 minuten praten voor de zimmervraag (al blijkt dit vooral bedoeld zodat ze je niet blijven aanbaggeren)
    -dame mee in jacuzzi kost 50E (geen idee wat ze doen als een dame er uit zichzelf bij komt)
    -zoenen en anfassen niet meer toegestaan in de barruimte

    klinkt allemaal geweldig, ga zondag even kijken hoe heet deze soep gegeten wordt (al lees ik weinig bemoedigends)
    Dat komt ervan als clubs zich eerst laten overbevolken met onderontwikkelde balkankinderen en ook nog eens onvoldoende aandacht hebben voor zoiets als een deurbeleid. Vroeg of laat worden dan ook de 'volwassenen' geconfronteerd met kinderregels. Twee jaar geleden had deze club een mooie mix aan vrouwen van verschillende origines en ervaarde ik de benadering door dames als correct en beleefd; in nauwelijks een paar maanden veranderde de line-up naar steeds meer Roemeens en gipsy. De benadering door dames werd steeds aggresiever en een rondje om de bar was nauwelijks mogelijk zonder ettelijke keren bij je arm vastgegrepen te worden door meiden met weinig beschaving. Ook sommige minder correcte klanten maken misbruik van deze aggresieve aandacht maar gaan uiteindelijk niet de kamer op. Inmiddels zijn er dus kindertuin regels nodig.

    Ongelooflijk hoe erg veel clubs de sexbeleving volledig weten te verknallen. Laat ze maar lekker hun waardeloze beleid uitvoeren en reageer met de enige wapen die je hebt als klant: wegblijven.

  3. Onderstaande 8 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 juli 2013),bergm550 (26 juli 2013),Carlitos (26 juli 2013),jacky pakutra (26 juli 2013),Megaboob ( 4 augustus 2013),vrije jongen (26 juli 2013),wervelwind (26 juli 2013),Wijze grijze (26 juli 2013)

  4. #153
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Zaterdag wordt er gefilmd in Sharks door RTL Exclusiv Duitsland, voor een van die geweldige docu's die Paradise ook zo goed op de kaart hebben gezet. Mocht het je niet interesseren dat je in beeld komt (misschien wordt je als sekstourist zelfs geinterviewd): dames zijn verplicht op te komen dagen, anders mogen ze drie maanden vakantie gaan houden. Zal dus een goede line up zijn zaterdag.
    Kijk, en dit is dus een hele foute ontwikkeling. Het begin van het eind voor een club. Je moet altijd de pers buiten de deur houden. Nooit instemmen met interviews. Want je club wordt door dit soort reportages altijd in een slecht daglicht geplaatst.

    Waarom? Omdat de interviewers vaak zelf geen saunaclubbezoekers zijn en daarom altijd vooroordelen hebben. En het geeft een sneeuwbaleffect. Politici en gemeenteraadsleden in Duitsland kijken ook naar deze reportages en dan krijgen ze dus een heel negatief beeld. En dit heeft dus negatieve consequenties voor het voortbestaan van de saunaclubs.

    Echt hoor, hou die pers buiten de poort. Komt niks goeds van. Je moet het saunaclubwereldje exclusief houden. Het is juist goed als niet iedereen ervan weet. Dat het alleen maar bekend is tussen ons soort mensen of wel de hoerenlopers. Want als iedereen ervan weet, dan krijgt een club ook last met de overheid en met al die feministen die tegen prostitutie zijn.

    Hou het gewoon exclusief. Pottenkijkers zijn niet gewenst. De pers en zijn camera's horen niet in de wereld van de prostitutie thuis. De bezoekers en de vrouwen die er werkzaam zijn, willen anoniem blijven. Discretie is altijd gewenst in deze wereld.

  5. #154
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ongelooflijk hoe erg veel clubs de sexbeleving volledig weten te verknallen. Laat ze maar lekker hun waardeloze beleid uitvoeren en reageer met de enige wapen die je hebt als klant: wegblijven.
    Wederom mooi omschreven Picasso Uno!

  6. Onderstaande leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (26 juli 2013)

  7. #155
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    26 september 2023 @ 10:28
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    282
    Discussies
    5
    Thanks
    352
    Thanked
    416 in 113 posts

    Standaard

    Ben hier ruim 2 weken geleden geweest, ook met een heerlijke temperatuur zodat ik lekker buiten in de mega-speelweide en zwembad-area kon loungen, drinken, roken, lezen en wat vrouwelijk schoon kon uitchecken. Was een heerlijke dag, ik arriveerde rond 16 uur dus mooi de tijd om lekker van de zon te genieten. Maar wat een relaxte club, als je zo binnen in rondloopt! Echt mega-groot. Vanaf 16 uur waren er al redelijk wat chica's, werd gelijk binnen 1 minuut al aangeklampt door een iets vollere Bulgaarse, waar ik vervolgens rustig mee heb gebabbeld in de tuin...relaxed, niet gelijk na 5 minuten zimmer-vraag, maar ik wilde me toch even orienteren in het hele aquarium hier in deze sex-oase in Darmstadt!
    Rustig rondlopen rond de bar, waar inmiddels al zo'n 10 dames zaten, buiten denk ik nog zo'n 20 dames rond 17 uur was dit. Totaal aantal beren zal zo rond die tijd ongeveer 20 zijn geweest; prima verhouding. Daarna naar boven naar de 2 jacuzzi's; de trap op werd ik vergezeld van een kleine dame, met lekkere sili's en een lekker koppie. Even mee samen gezeten op een bankje boven, Ginga heete ze uit Bulgarije, beetje frisken aan haar kontje, en na een aantal minuten begon ze over het feit dat ze maar max. 5 minuten kon zitten met me, dus of we naar de kamer gingen....Ja, goed plan dacht ik! (waarom, omdat ik inmiddels al zo geil was geworden en ik dus rondliep met een enorme tent). Wij 1 van die hutjes bovenin gepakt, met airco, superfijn, was wel wat donker. Ze was me lekker aan het pijpen na een wat gezoen en gelik bij haar, maar ik moest haar af en toe even stoppen, daarna lekker in de missio stand geneukt en uiteindelijk ook afgemaakt, ik was te geil, niet goed voorbereid... daarna nog wat tijd over en een peukkie gerookt met haar, heel verhaal over haar kinderen en bla bla, allemaal geen zin in, dus ik vraag haar om zich nog maar weer eens geil op het bed te vleien, lekker met haar zelf spelen...
    Na de prima BBQ en wat lezen aan het zwembad, spotte ik nu meerdere dames, zo rond 18 uur komen er vaak meerdere, beetje ouwehoeren met een andere Beer...de dames; een Roemeense kwam bij me zitten, beetje opgeilen, maar ze was zo mager en ietwat achterlijk, dat ik me alleen maar slechter ging voelen...even wieberen
    Aan de bar vervolgens genesteld, daar zaten nu de werkmeisjes, zij die het serieus nemen zullen we maar zeggen. Al vrij snel een keuze gemaakt, wilde het ook niet te laat maken. Met een lekkere Bulgaarse blonde vervolgens een prima sessie gehad waarbij ik wel goed voorbereid was...de druk was van de ketel Lang pijpen en standje 69, een keertje cowboy en doggystyle en deze jongen was helemaal tevreden
    Ik vind het een hele relaxte club, wellicht volgende keer wat beter rondkijken wat er allemaal loopt, maar met mooi weer wil ik hier wel weer liggen

  8. Onderstaande 2 leden hebben papi bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 4 augustus 2013),Megaboob ( 4 augustus 2013)

  9. #156
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 17:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Zomer 2013 part 1.2: Sharks on Sunday

    Part 1: Vijfdaagse Premiere in Panthera
    Part 2: Sharks on Sunday
    Part 3: Maandag in Mainhattan
    Part 4: Dinsdag in Dietzenbach aka de RTC in Hessen
    Part 5: Woensdag in World


    Na de geslaagde dag in Panthera, was de zondag voor Sharks. Om half twee gearriveerd en de 40 euro voor het happy hour tarief overhandigd. Locker nummer 100, wat aangaf dat het al behoorlijk druk was. Kennelijk is de goedkope inkom een goede reden voor kerels om op zondag naar Sharks te komen. Hierdoor waren er in de vroege middag meer mannen dan vrouwen… en eigenlijk was de verhouding best goed. Geen enkele vrouw die onbereikbaar was, maar ook niet het vrouwenoverschot dat ik hier wel eens ervaren heb.

    Meteen maar iets geluncht, al vind ik het ‘ontbijt’ in Sharks nooit zo geslaagd. Later wel lekkere snacks bij de barbecue… en de barbecue zelf mocht er ook zijn. Jammer dat het weer tegen die tijd spelbreker was, met hele behoorlijke buitjes. Wel handig dus om ook een binnenzwembad te hebben en daar lekker een paar baantjes getrokken. Ook de whirlpools waren weer goed, wat kouder afgesteld dan normaal, maar dat was met deze temperaturen juist lekker.

    Volgens de meisjes was het rustig qua dames, maar ik vond het eigenlijk heel behoorlijk. Best afwisselende types, en meer dan genoeg mooie dames (beter dan ik de laatste tijd in NRW heb gezien). Na de vier sessies in Panthera, duurde het alleen een tijdje voordat ik zin had.

    Er zijn de laatste tijd wat meldingen over nieuwe regels in Sharks, waarbij sommige dingen meteen naar het rijk der fabelen kunnen worden verwezen (openbaar zoenverbod bv)… maar op andere gebieden lijkt er echt wel wat veranderd. Zo werd ik door zowel Kamelia als Flori gedag gezoend…en daar bleef het de rest van de dag bij. Deze meiden komen normaal gezien een keer of 8 op je liggen, maar nu helemaal niet… sowieso heel weinig dames die echt proberen contact te zoeken en zelfs als het gebeurt, heel terughoudend.

    Uiteindelijk een tijdje rondgehangen, gewellnesst, met club globetrotter SenF gesproken…zoals het gaat. Aan de bar zat inmiddels een lief ogend meisje naast me, die subtiel contact zat te zoeken (met een handje of voetje). Een leuk babbeltje opgestart: Amy uit Bulgarije, iets van 1.60 groot, stralende lach, relatief kort geblondeerd haar… ze deed me enorm aan Gaby uit H7 denken; de service gelukkig niet. Na een tijdje ons naar een bankje verplaatst en daar een tijdje zitten kletsen over de filmcrews van een dag eerder. Weinig haast en na het eerste rondje tongzoenen, nog rustig alle koffietjes en drankjes opgedronken, voor we nogmaal wat tongzoenden en naar boven gingen. Een van de ‘grotten’, want daar is airco!

    Service is gewoon goed te noemen. Lekker tongzoenen, knuffelen, vingeren was geen probleem. Oraal is het best aardig, maar je zult het na een paar andere sessies niet meer echt weten te herinneren lijkt me, cowgirl behoorlijk close met veel tongzoenen… nou ja gewoon goede clubstandaard met een mooi en sympathiek meisje.

    In de loop van de avond wat verder gekletst en gehangen. Uiteindelijk nog behoorlijk mijn best moeten doen voor een tweede sessie. Sommige dames bleken in gesprek na 20 seconden weinig meer te melden te hebben en de drie uiteindelijke candidates bleken moeilijker te vangen te zijn dan je zou denken. De laat gearriveerde Franceska was lang geboekt (eerst anderhalf uur in de jacuzzi en daarna lang op de kamer), een van de weinige onervaren meisjes was na haar laatste sessie al tijden niet meer tevoorschijn gekomen (later zag ik haar dan toch lopen)… dus toch maar met die blonde.

    Roxane is 19, mooi slank, 1.72, leuke a cupjes, mooi gezichtje, vrolijk met een leuke lach en behoorlijk druk geboekt. Ik had haar eigenlijk al afgeschreven, want eerder had ze na een blik bij het langslopen tegen me gezegd dat ik haar volgende slachtoffer zou zijn… om dan 5 minuten later met een ander naar de kamer te gaan (nou ja, het is niet alsof we echt iets afgesproken hadden… maar toch). Ze kwam het toch nog eens proberen en is wel erg sympathiek; spreekt ook erg goed Duits voor een meisje dat pas zo kort in Duitsland is. Ze was enthousiast over mijn Hollanderschap, want ze had kennelijk alleen Duitsers gehad die dag (meestal is populariteit onder locals wel een goed teken). Een enthousiaiste zoen uit het niets, dus maar gewoon doen.

    Zoals gezegd een leuk en mooi meisje. Zoenen is goed, al wordt de tong alleen gebruikt voor ‘spelletjes’; pas in de cowgirl kreeg ik een paar echte, goede tongzoenen. Ze lag al snel op me en al zoenend glipte een vingertje makkelijk naar binnen (strak!) na een minuutje begon ze wat met haar kont te schudden en ik moest even checken of dit een hint was of dat het voor ‘de lol’ was: liever no finger inside dus… wel een tamelijk relaxte manier om dat duidelijk te maken. Inmiddels zat ze met de poes op mijn piemel, en ik kon haar makkelijk een beetje heen en weer schuiven. Ze keek wat verbaasd naar me en even het fenomeen pussy sliden besproken (leek ze niet echt bekend mee). Eventjes zo verder gegaan en verder naar het orale werk. Zacht en best goed, met af en toe een deepthroat poginkje. Condoom erover heen en zonder hulpmiddelen naar binnen (aangename verassing). Intiem goed met veel zoenen en uiteindelijk in missionaris het hoogtepunt. Leuk en sympathiek meisje met best leuke serivice (al zou ik het niet meteen bij de ‘top’ zetten).

    Na de douche nog even met Hongaarse Dina (of Tina) zitten praten over haar tijd in LR. Mooi gezichtje en prachtige ogen, maar er komt in zo een gesprekje toch een stapel prinsessyndroom langs…oei, ik zie me er niet snel mee kameren (al lijken haar klanten tevreden). Daarna een taxi genomen naar het station, best leuke dag in sharks met wederom een hele behoorlijke line up.

  10. Onderstaande 9 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (14 augustus 2013),Badslippers ( 4 augustus 2013),bergm550 ( 4 augustus 2013),Big30 (10 augustus 2013),Don Rudo ( 4 augustus 2013),Hunziker ( 5 augustus 2013),Megaboob ( 4 augustus 2013),MiniME ( 4 augustus 2013),noglangnietuitgewandeld ( 4 augustus 2013)

  11. #157
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Noot: even rekening houden met dames die graag vertellen wat hun uitkomt. Openbare seks twee keer gezien op de dag dat ik er was. Ik geloof niets van nieuwe huisregels en dat geroddel errond. Ik werd door de dames in elk geval als voorheen benaderd. Ik heb dat eerder ook wel eens gehad in Sharks. Een dame die enkel zou tongzoenen als je € 30 bijbetaalde. Zo werkt dat hier nu eenmaal, vertelde ze dan aan een man die zij voor het eerst zag in Sharks maar die daar al tientallen keren geweest was en haar gewoon alleen liet zitten .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  12. #158
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.627
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.252 in 5.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ik geloof niets van nieuwe huisregels en dat geroddel errond. Ik werd door de dames in elk geval als voorheen benaderd.
    Niet zo zeer een kwestie van geloven, maar meer dat jij zegt dat de nieuwe huisregels klaarblijkelijk niet zo streng worden toegepast en zeker niet worden gehandhaafd zoals blijkt uit je eigen recente ervaringen aldaar.

    Trouwens roddelen staan we hier niet toe, laat dat duidelijk zijn, dus graag namen van de roddelaars hier, rodelen is een ander verhaal dat moet kunnen vind ik, winter rodelen dan en niet zomer rodelen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #159
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    De Duitse fora staan bol van die roddels. Ach ja, roddels, geroddel, roddelen.... what's in a name ?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  14. #160
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Zondag, het dagje bij uitstek om naar Sharks te gaan. Je betaalt dan maar € 40 inkom in plaats van € 65. Er zijn nog wel meer promo's.











    In de tuin viel weer veel te beleven. Binnen was het donker en stiller. Anabelle was de eerste die mij wilde veroveren. Ik heb echter vriendelijk bedankt. Zo vroeg, zo vlug en de tijd dat ik op alle plaatsen binnen de club lag te rollebollen met een Afrikaanse is al lang vervlogen. Kort na de eerste keer kwam ze nog eens polsen. Blijkbaar was ik niet duidelijk genoeg geweest.

    Wat later... in het zwembad. Gabriella komt op haar hurken voor me zitten met haar naakte gleufje. (Gabriella = ex-Carla Oase) Ze had drinken bij. Ze had gezien dat mijn lievelingsdrankje appelsiensap is. Ze had voor mij een glas appelsiensap bij met twee schijfjes citroen erin. Over verwenning gesproken. Als je goed bent voor de dames....

    Omdat sommige beweren dat in Sharks geen pre sales toegelaten zijn toch even vermelden dat ik in de lounge opgegeten werd door mijn vriendinnetje Kamelia. Echter vandaag haar overslaan. Snel geeft zij het niet op. Ze trakteerde me dan nog op kusjes, lieve kusjes in de nek, beetje mijn lul verwennen en zo dicht als ze kon tegen me aankruipen.

    Kokoska* (Maraya)... ja ik had ze al gezien. Ze kwam van kamer met een man, rekende af en ging naar de damesruimte. Ineens stond ze boven bij mij en verwelkomde mij weer. Ik was aan het rusten van een saunagang en wilde nog niet direct op kamer. Vaak ga ik dan ook gewoon nog niet maar de betere dames kunnen mij dan weer (vrij) makkelijk op andere gedachten brengen. Zij dus ook.

    Flori, voor velen een begrip in Sharks. Ik begrijp ze niet. De laatste keer zat ik een kwartier met haar in het zwembad onnozel te doen, gek te doen, beetje te flirten en ik weigerde steevast om nog eens met haar op kamer te gaan. Ze begreep er (zogezegd) geen jota van. Ik heb het haar uitgelegd dat als een dame 1 keer op kamer denkt om er mee te kunnen rammelen dat het dan over is. Toch probeerde ze vandaag weer banden te smeden.

    In de HWP. Een erg knappe dame komt voorbij. Wat doe je dan als man? Er naar gapen ja. Voor haar was dat het moment om een kom-gebaartje te doen. Ik? Nu al uit de HWP? Nee. Ik wil best met haar gaan seksen maar dan moet ze eerst mee in de HWP. Dat was mijn voorstel. De HWP blijkt voor haar echter een deal breaker te zijn.
    Wat later lig ik te luieren. Ze komt voorbij paraderen. Ze komt niet op me af. Ze showt wat. Beetje sierlijk en verleidelijk rondhuppelen, met haar hand eens in het zwembadwater voelen. Ze blijft wat rond me hangen. Hoopte ze dat ik de eerste stap nu zou zetten? Misschien.... Ik dacht echter wat te lang na want een andere man spreekt haar aan. Hij stelde verdorie een nog vervelendere vraag dan ik. Hij wou dat ze mee in het zwembad zou gaan met hem. Ik zag het aan zijn gebaren en aan haar bevreesd gezicht. Na veel moeite staat ze dan toch tot aan haar hoofd in het water. Niet lang. Ze ging er al snel terug uit. Haar "watertijd" bleek onvoldoende om een briefje te ontvangen van de man. Ik stond recht toen ze aan de rand van het zwembad stond om haar af te drogen en deed alsof ik ze er weer ging induwen. Ze kon er mee lachen. Moest ik nog zo lang geleden niet op kamer geweest zijn met Kokoska* (Maraya) dan had ik haar zeker ten huwelijk gevraagd. Nu wou ik het nog wat blauw - blauw laten. We zouden de rest van de dag nog een beetje kat en muis spelen.

    Even tussendoor vermelden dat de buiten-HWP verdwenen is. De tuin is er nog mooier op geworden met nog meer tuinmeubilair (schommelstoelen, hutjes waar je kan foefelen (half uit het zicht), haagjes waar je het in de bosjes kan doen.... Voor echte zonnekloppers is er nu minder plaats.

    In Sharks BBQ-en ze snel dus ook vandaag weer lekkere BBQ kunnen smullen.

    Ook vandaag weer veel vrouwen en veel mooie vrouwen. Zo goed als allemaal goed geluimd. Sommige wat meer met hun werk bezig, anderen luieren en bruinen mee in de zon, aan de rand van het zwembad (sexy om zien). Ook vandaag weer heerlijke muziek in de tuin. Een mix van nieuwe muziek tot de jaren tachtig. In de tuin klinkt de muziek lekker omdat er verspreid over de tuin 8 boxen hangen.

    Moet het nog gezegd dat de wellness in Sharks tip-top is. Vandaag stond de bio-sauna wel warm (85° C).

    Grappig was ook het feit dat een bepaald "jagertje" bij zowat alle mannen aan het zwembad probeerde om ze uit de zon te krijgen. Ze liep als het ware het rijtje af. Mij sloeg ze gewoon over. Ze herinnerde zich dus nog goed dat ik ze vroeger al eens duidelijk had gezegd dat haar kansen bij mij nihil waren.

    Tot slot nog even vermelden dat niet alle dames van plan zijn om met GFE-heren op kamer te gaan. In Sharks zit er zo eentje. Ze voelde de GFE van mij afdruipen en bedankte voor verdere samenwerking. Ze wil "boensen" .



    * misschien maar eens Googlen op kokoska en als je er dan nog niets van begrijpt misschien eens werken met de zoekfunctie op dit forum
    Laatst gewijzigd door seksenfun; 22 augustus 2013 om 23:12
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  15. Onderstaande 3 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    luminous (17 augustus 2014),MiniME (23 augustus 2013),rmjhexe (22 augustus 2013)

  16. #161
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Maraya

    Ze kwam naar boven geslopen. Naar de oase van rust. Waarschijnlijk komt ze mijn rust verstoren. Ik kwam nog zo lang geleden niet uit de sauna en was niet zinnens om met haar naar kamer te vertrekken. Sommige dames kunnen me echter snel van gedacht doen veranderen.

    Na de juiste pre sales (op me komen liggen, veel kusjes geven, een tongzoen of drie, vier,..., beginnen pijpen. Ik zeg nee als ik dat wil maar niet als ik zo'n pre sales toegelaten heb. Even later dus de stijlvolle brede trap op naar boven, naar de kamers.

    Het was weer heerlijk vertoeven met deze lange (naar mijn normen toch) dame, deze lieve dame (die ook erg stout kan zijn; gelukkig maar). Ik bleef 1,5 uur op kamer. Heerlijk zacht van mekaars lichamen genieten. Mekaar oraal verwennen. Ze werd er behoorlijk nat van, erg opwindend. Hét grootste orale werk liet ik toch over aan haar. Ze pijpte enorm goed. Ik liet haar dus lange tijd begaan. Ik moest mijn point of no return altijd te slim af zijn. Ze teasde me trouwens heerlijk. Uiteindelijk kan ik me niet meer houden en kom ik dan toch eens klaar natuurlijk. Zonder neuken werd het een zalige FT. Het allerleukste was dat er niet afgesproken werd om voor FT te gaan en ze weet dat ik daar meestal niet van hoef te weten. Hierdoor belandde mijn eerste druppels in haar haar, de rest nam ze snel in haar mond. Wat daar zo grappig aan is? Dat geen enkele vrouw graag heeft dat er sperma in haar haar terecht komt.

    Heeft voorgaande er wat mee te maken? Was ze wat van slag? In elk geval kreeg ik het gedaan om de FT op één uur en 7 minuten te volbrengen, bleek achteraf. Ze wilde het niet bij een sessie van een uur houden. Je kan dat maar vragen maar als het niet kan, is het ook zo. Geen probleem. Wel heb ik dan graag in die laatste 23' nog wat fun en actie op kamer. Dat viel wat tegen. Ze was zelfs een beetje terughoudend. Dan zeggen ze van mannen als ze zijn klaargekomen dat ze in slaap vallen, de vrouw er maar laten liggen. Je voelt 'm al aankomen... Herhalingsgevaar: nihil. Concurrentie genoeg .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  17. #162
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Vraagje: is er ook een tombola voor Sharks?
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  18. #163
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Vraagje: is er ook een tombola voor Sharks?
    nee...
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  19. #164
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Aangezien een vorige post wat warrig en onbegrijpelijk was volgens sommigen ditmaal eentje poepsimpel puntsgewijs opgebouwd voor da heardheaded:

    * rit onderweg, hotelboeking etc: irrelevant
    * ontvangst vriendelijk, kostenloze eintritt grazie an Hector the Clubinspector
    * wellness prima, muziek prima, netheid voorbeeldig, eten lekker en ruim voorhanden
    * animatie en ergerlijke promtalk van de dames bepaald miniem aanwezig, gezellig dus
    * internationaal herenpubliek dat zich vermaakte door de band genomen had ik fel de indruk
    * openbare actie in minieme mate aanwezig doch presales van naar Hessense normen goede tot zéér goede factuur doorgaans
    * line-up numeriek goed: 70-tal dames, exotisme matig doch relatief veel Slavische dames die doorgaans fraai en sofisticated zijn...
    * line-up kwalitatief qua looks goed, enkele zéér mooie dames waaronder 3-tal Letse dames waarvan alvast eentje persoonlijk werd getest en overmatig goed bevonden, Hector scoorde een andere en kwam met overmatige smile van de kamer as well
    * voorts een uitgesponnen sessie met een Roemeense steltenloopster tot grote tevredenheid
    * enkele bekannten getroffen wat het quatschen goed uitkwam
    * weinig tot geen Nederlands of Frans gehoord doorheen de dag, opvallend veel Italianen...

    Fazit: zeer degelijke line-up, enkele impressionante dames, 2 sessies waaronder 1 op herhaling wegens plausibele redenen, voorts Letse furie gespot die een lucratieve financiële toekomst tegemoet ziet als ze haar servicelevel niet aanpast aan...

    Peace out!

  20. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 8 september 2013),MiniME ( 8 september 2013)

  21. #165
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Vanwege afnemende service kwaliteit in Oase (zie ander bericht) en in de buurt afspelende mobiliteitsactiviteiten (IAA), toch maar eens naar FKK Sharks afgezakt (vanuit het Noorden gezien verder dan bv World of Oase, maar als je via Keulen rijdt maakt het weinig uit).

    De club ligt niet echt in een leuke buurt, maar als je toch een auto wilt kopen of naar de bouwmarkt moet (niet dezelfde keten als in Bruggen trouwens) dan wip je gelijk even langs

    Eenmaal binnen waan je je echter in een totaal andere wereld: ongelooflijk eigenlijk hoe je een lelijke, saaie loods/fabriekshal, in zo'n mooie club kan ombouwen! De inrichting is echt met zorg gedaan, en ook de sfeer is echt "clubby" (beetje de discoclubs zoals je die in Rusland en dat soort landen treft).

    Trouwens leuk om te zien dat niet alleen de ijsberen, maar ook de thekefrau uit Oase is ovegekomen
    Verder weinig belende dames, maar het is juist ook leuk eens aantal nieuwe te ontmoeten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Er zijn de laatste tijd wat Mauro achtige bijkomsten geweest met de dames, met enkele nieuwe huisregels:

    -max 5 minuten praten voor de zimmervraag (al blijkt dit vooral bedoeld zodat ze je niet blijven aanbaggeren)
    -dame mee in jacuzzi kost 50E (geen idee wat ze doen als een dame er uit zichzelf bij komt)
    -zoenen en anfassen niet meer toegestaan in de barruimte

    klinkt allemaal geweldig, ga zondag even kijken hoe heet deze soep gegeten wordt (al lees ik weinig bemoedigends)
    Als dit waar zou zijn, zou dat de zoektocht naar nieuw talent natuurlijk niet bespoedigen, maar gelukkig: bijna alle dames zijn niet vies van wat zoenen in de bar/gemeenschappelijke ruimte, echt voorspel vindt er niet buiten de kamers plaats (en waar zouden al die grote toiletrollen toch voor zijn bij alle bankjes.....? en dat grote bed in het midden van de bar? ).

    De sfeer is goed en relaxed, groot contrast met het gejaag en gestress van de dames in Oase. Denk dat Mauro zelf eens op cursus moet en de dames dezelfde briefing moet geven zoals er in Sharks gedaan wordt (zie ander bericht)!

    Aantal dames circa 40-50, veelal optisch prima, en zoals later zal blijken op de kamer ook niet verkeerd (1 beauty gesproken die niet aan zoenen deed, maar die gaf dat netjes vooraf aan, was al enigszins op mijn hoede, maar wel jammer dat je dit dus vooraf moet vragen, er zullen er vast meer tussen zitten..........).

    Douches, lockers, zwembad, sauna, tuin, etc allemaal prima op orde en van nivo. Eten was ook prima verzorgd (in Freude zouden ze er van kunnen leren dat eten met een buffet toch lekker kan zijn) en je voelt dan ook snel thuis.

    Door de goede line-up en sfeer, aantal prima sessies gehad (slechts een zeven, en meerdere 9+). Als Oase niet snel verandert zullen steeds meer vaste klanten daar weglopen (paar bekende van ISG zijn al weg, en ook de dames aldaar merken dit en trekken hun conclusies..............) en Sharks is een prima alternatief.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  22. Onderstaande 9 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (14 september 2013),Big30 (16 september 2013),kempie (15 september 2013),Megaboob (14 september 2013),Picasso 1 (14 september 2013),satanic surfer (15 september 2013),SeX++ (14 september 2013),Tiga (14 september 2013),vrije jongen (15 september 2013)

  23. #166
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Het verbaast me gewoon dat jij hetzelfde denkt als ik over een club. Verder een mooi stukje .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  24. #167
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 16:26
    Berichten
    3.056
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.425 in 1.792 posts

    Standaard

    Na vrijdags in World te zijn geweest (lees verslag hier https://www.ijsberenforum.com/forum/...lgemeen/page17) zaterdag 19/10 dag naar sharks gegaan.

    Bij binnenkomst om ongeveer 14.00 uur gelijk een heel mooie dame gezien. Deze was echter na het omkleden al snel bezet door een oudere ijsbeer. Ik de club een beetje verkend, zag nog wel een aantrekkelijke dame maar wel minder dan de andere. Mooie club, weinig sfeer er waren nog weinig gasten en ruim 30 dames. Aan de bar plaats genomen en ik werd door zo ongeveer elke dame benaderd al liet al merken er niks van te vinden. Er waren dan ook weinig andere mannen die actief waren. De mooie dame was na een erg korte sessie terug ik twijfelde maar ze was wel weer erg aantrekkelijk. Ze was echter alweer snel bezet door een oudere ijsbeer. Zou ik voor de andere dame gaan of wachten ik kon later altijd nog. Ik dacht laten we nog eens kijken hoe lang ze weg blijft kunnen we daarna altijd nog direct die andere dame mee nemen. Dit keer bleef ze een zo'n 30 minuten weg maar ook niet langer. Ik zag dit niet direct als iets goeds want als het met zo'n beauty goed was zou ik wel een uurtje op de kamer blijven. Toch nog even aan de bar blijven hangen en besloten ik moet haar toch absoluut proberen vandaag. Nadat ze wel door had dat ik haar leuk vond nog rustig even afgewacht met haar benaderen een beetje kat en muis spelen maar uiteindelijk naar haar toe gegaan en een aangenaam praatje gemaakt.

    Het bleek de 27-jarige Sophia te zijn al zag ze er jonger uit, Roemeens, slank, 1,65. Kleine maar stevige A/B cup. Brunette en 1 na mooiste dame die ik dit weekend heb gezien. Werkte er al een jaar. Stond zo ie zo al vast dat ik met haar naar de kamer zou gaan. Het werd een onverwacht goede sessie. Goed, niet te uitbundig tongzoenen, aangenaam kussen, Heel goed PZC en heerlijke sex. Een uitstekend uurtje mee geweest. Het was duidelijk dat ze het hele uurtje met mij ook erg aangenaam vond. Zeer aangename dame, die de hele tijd schattig moest lachen tussen het zoenen door. Overal de beste dame dit weekend en er was een absolute klik. Later nog wat verteld over m'n eerdere twijfel en dat dit niet terecht was en ze zei dat ze mij zo relax vond en zich daardoor zo op haar gemak voelde.

    Vervolgens voor de andere aantrekkelijke dame gekozen. Dit bleek Natascha, 1.70 te zijn, zwart haar, B.cup 1.70 te zijn. Ze was al die tijd nog niet naar de kamer geweest. Lang gesprek met haar gehad. Op de kamer TZ, PZC en NMC allemaal meer dan goed. Was ook een uitstekend uurtje.

    Hierna was de sfeer in shark uitstekend geworden en het is een hele mooie club met mooi welness area. Boy69 arriveerde en gezellig en lang gesprek met hem gehad. hij wacht op een leuke dame die hier ander de naam anita werkte en hij kende uit OASe onder een andere naam. Uiteindelijk ben ik met deze zeer slanke anita, 1.67, bruin haar. Naar de kamer geweest. Dit was ook een zeer goede sessie van een uur. 1 van de weinige dames die niet aanbood FT te doen wat ik daar iets te duur vind.

    Intussen was liep er nog wel 1 hele mooie dame maar ik heb tegen m'n voornemen voor het weekend in toch gekozen voor een tweede sessie met Sophia. Deze had duidelijk haar vriendinnen over mij verteld. Die allemaal met grote glimlach naar me keken en me ook wel mee naar de kamer wouden nemen. Sophia leek echter zeer verguld dat ik haar nogmaals meenam. Ik kreeg een nog betere sessie waarbij ze dit keer helemaal los ging bij het tongzoenen. Ik zou zeggen bijna helaas geen nummers uitgewisselt maar Frankfurt is toch iets te ver weg. Na dit weekend zeg ik dat ik niet per se terug hoef naar Frankfurt maar als ik ga dan zeker naar sharks en dan zal ik checken of ze er nog is. Misschien maar beter ook dat ze zover weg zit zou deze dame zomaar iets te leuk kunnen gaan vinden (verliefd op kunnen worden). Was voornamelijk ook erg fijn hoe deze dame zich bij mij op haar gemak leek te voelen en het naar haar zin leek te hebben en me graag terug wou zien.

    Hierna boy69 gedag gezegd en terug gegaan naar het hotel.

    In Sharks was, sfeer. De mooie dames waren net iets mooier en het waren er net 1 of 2 meer. Het is een erg mooie club.

  25. Onderstaande 5 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (25 oktober 2013),Ace2 (25 oktober 2013),bad pritt (25 oktober 2013),bergm550 (25 oktober 2013),palimo (24 oktober 2013)

  26. #168
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Sharks speelt al een tijdje opnieuw een prominentere rol in het Hessense. De club is behoorlijk populair aan het worden bij het internationale berenpubliek, en that figures. Méér en meer businesspeople zakken in groten getale af richting Darmstadt, merkelijke stijging der bezoekersaantallen en uiteraard tengevolge een stijging der damesaantallen. Tijdens enkele bezoekjes me vooral close bij een ritsje Letse dames genesteld waarbij het prima toeven was, sporadisch een Roemeens uitstapje met een modelfähig mokkel die gelukkig lijkt te beseffen dat ze met haar looks alleen er niet komt, prima dame dus tengevolge; daar valt voorts weinig onvertogens over te zeggen. Voor enkele dagen was een old favourite weer ns in town voor een starguestoptreden, tamtams deden hun werk en sms-diensten deden goede zaken tengevolge. Velen zullen haar nog wel herinneren als bloedjemooie dame met opvallend neusdéfaultje van voorheen, ditmaal was een gediplomeerd chirurg klaarblijkelijk met haar aan de slag geweest, dus dat défaultje is weggewerkt. Niet dat ze er tengevolge een spatje mooier of minder ravissant uitzag wat mij betreft; immer noch bloedjefraai met curves om van te duizelen en kameren aan schappelijke tarieven was dan ook een noodzakelijk kwaad dixit haarzelve...Ok dan, een mens moet wat en tengevolge wederom in haar geleende leenliefdenestje belandt alwaar er zich een intuïtieve sessie ontspon die generlei verveelde, Catalina kwam, zag en overwon wederom de smachtende massa, noblesse oblige. Het blijft een parel aan het clubfirmament en bovendien is ze down to earth ondanks overweldigend P6succes, dat betaamt mijns insziens en voorts wou ze uitzonderlijk ns bubbelen op de koop toe om wat Zwitserse smurrie van d'r referenzbody af te weken, naja, dan is ss niet de beroerdste om haar effe gezelschap te houden temidden de bacteriebak ter opleuking der ontweekwerkzaamheden. Rugje geschrobd, uiteraard sporadisch lichtjes afgeweken om ook minder zonlichtfähige plekjes niet te verwaarlozen en haar om de haverklap bij de spreekwoordelijke neus genomen om ns te testen ende dubbelchecken of die snijarts z'n job deugdelijk had volbracht. En yup hoor, geen klachten... Kan men Sharks aanbevelen: welja opzekers. Kan men Letse dames aanbevelen: welja opzekers. Kan men Catalina aanbevelen: welja opzekers. Is het een plek waar dames goed hun brood kunnen verdienen dezer dagen: welja opzekers. Ditaangaand kwam een blonde transfugée zich effie positief gestemd bijkletsend aanschurken ter verpozing; fijn om te merken dat ze gesettled is en weer op de goede weg is... Vrolijk gemutst met 3 topsessies onder de arm waarvan 0 met voorheen onbekende dames ( o wee de langeweile) afscheid genomen van Cat, life's a bitch somtijds. Vanuit de krochten van de hel groet u ss; een mens dient zich aan z'n gewoontes te houden... Peace out!

  27. Onderstaande 9 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (28 oktober 2013),Ace2 (27 oktober 2013),Badslippers (27 oktober 2013),Boy69 (27 oktober 2013),Hunziker (27 oktober 2013),kempie (27 oktober 2013),Megaboob (27 oktober 2013),MiniME (28 oktober 2013),vrije jongen (27 oktober 2013)

  28. #169
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch De koude donkere grijze dagen komen er weer aan.

    Laat het duidelijk zijn dat mijn geheugen na 10 maanden wel wat details vergeten zou zijn maar dat de recensie al lang in het klad uitgeschreven was.

    Nu de donkere dagen er weer aankomen en we stiekem al een beetje uitkijken naar de fijne dagen in die donkere dagen (lichtjes, vuurwerk, cadeaus - en vele mooie vrouwen en geile seks voor ons -), kan je het eindejaar van vorig jaar in Sharks nog eens herbeleven hier. Of het je zin zal doen krijgen om er dit jaar ook eens bij te zijn, is nog maar net de vraag.
    Wil je er volgend jaar bij zijn en wil je nadien 's morgens niet naar huis maar een knus bed opzoeken zou ik niet te lang meer twijfelen om een overnachtingsplek te regelen. Toch niet als je nog iets prijsgunstigs wil.


    De club opende vorig jaar op oudejaarsavond om 16:00. Omstreeks half zes was ik lang niet de eerste bezoeker. Er waren al flink wat mannen. De ontvangst was met champagne.





    Nadien kon je nog wel aan een glaasje geraken. Of dat écht de bedoeling was, weet ik niet. Ik vond dat het wel kon, ten slotte betaalde je vorig jaar € 100 inkom.

    De club was versierd met heel veel ballonnen en grote ballonnen met "2013" erop.





    Samen met de mooie niet-alledaagse goedkope kerstversiering en de knappe club op zich, was het schitterend.

    Twee jaar geleden nog ging ik voor de eerste keer naar een Silvesterparty en had toen gekozen voor Acapulco. Een pak goedkoper qua inkom maar ook meteen niet de beste keuze. In de vooravond in Sharks zag ik al meer vrouwen dan ik gezien had op de gehele avond toen in Acapulco. De truc van Sharks was dat ze de vrouwen € 1000 (van horen zeggen) betaalden als ze de gehele week (en wat ervoor en erna) van Kerstmis present zouden zijn. Het effect was er naar. Zo erg zelfs dat schijnbaar de omliggende clubs, die ook Silversteravond hadden, geen vrouwen hadden (ook de mega-club The Palace niet). Ik maakte dus de juiste keuze. Die keuze maakte ik overigens deels ook omdat ik goede recensies had gelezen van de vorige editie in Sharks.

    Het immense buffet stond al gereed.





    Vis, vlees, slaatjes, hapjes, warme en koude gerechtjes, desserts en allemaal heel erg mooi gepresenteerd. Na wat kennis gemaakt te hebben met de kliek vaste dames ben ik dan maar meteen gaan eten. Ik had er immers weeral wat uren reizen opzitten. Een buffet dat er erg gevarieerd uitziet, een buffet dat erg mooi gepresenteerd wordt, een buffet dat er zeer smakelijk uitziet, mag natuurlijk niet tegenvallen eens je ervan proeft. Dat was zeker het geval niet. Het smaakte allemaal heel fijn en lekker. Vele speciale hapjes, feestelijk in elk geval. Het eten kwam wel van een traiteur maar dat was een van de betere. Een vaak weerkerend pijnpunt bij zo'n buffet is dat het er na een tijdje rommelig begint uit te zien of dat de lekkerste hapjes snel uitverkocht zijn. Ook dit was goed geregeld. Alles werd tijdig aangevuld en met verschillende manschappen werden de gerechten netjes gehouden zodat het oog steeds wat kon willen.
    Een nadeel was het restaurant zelf. Dat was uiteraard nu niet groter dan op andere dagen dus op momenten dat toevallig iedereen wou gaan eten was het al eens wat puzzelen. Zo kwam het dat ik op een moment weer zin had in wat lekkers maar dat het een vrouw werd nadat we tijdens het wachten aan de praat waren geraakt.

    Je betaald dus € 100 inkom. Dat is € 40 meer dan normaal. Waarvoor dan, zal je zeggen. Natuurlijk voor het eten maar toch ook voor de garantie dat het geen homoparty zou zijn. Tot 22:00 waren er ongeveer 90 vrouwen voor steeds minder mannen. Na 22:00 uur sloeg de balans over in de andere richting. Er waren om middernacht (volgens den baas) 130 vrouwen maar mede door de flops in de andere clubs in Frankfurt waren er na middernacht meer mannen in Sharks dan vrouwen. Sharks is een enorme ruime club maar zoveel vrouwen en mannen maakten toch dat het een drukke volle bedoening werd. Niet zo triestig gesteld als op een zaterdagavond in LR, gelukkig maar. Je bleef steeds ruimte hebben. Ik voelde me beter voor middernacht. Ik hou van rust. Bijkomend was dat de vaste mannelijke gasten de bui zagen aankomen en voor deze avond het zekere maar voor het onzekere namen en met hun "liefjes" onderonsjes gingen organiseren. Trakteer de dames op wat alcohol en ze flaneren uren met je. Als je dan vaste gast bent, heb je een streepje voor en werd het dus voor de echte gasten wat moeilijker om dames op te pikken en al zeker om de mooiste aan de haak te kunnen slaan. Natuurlijk liet den deze zich niet doen.
    Het voordeel dan weer aan het groepjes vormen tussen vrienden en vriendinnen was dat er nooit wachttijden waren om te gaan kameren.

    Om middernacht was er natuurlijk vuurwerk.




    Na het vuurwerk kregen de vuurwerkmakers een daverend applaus. Terecht!

    De sfeer zat er goed in. Toch moet ik meegeven dat de eerste uren na opening van de club er qua ambiance niet veel verschil te merken was met een gewone dag. Natuurlijk is het gevoel anders omdat het geen gewone dag is maar het leventje in de club ging zijn gewone gangetje een beetje. De dames op zoek naar geld, de heren die bepalen wanneer en aan wie ze hun geld uitgeven. Uiteraard met dat verschil dat er heel, héél veel mooie vrouwen om je heen te bespeuren waren. Niet allemaal op een hoop aan de ronde bar maar verspreid over de club. Overal botste je dus wel op een mooie droom. Ook het wellnessgebeuren was niet anders dan anders. Nog een verschil was dat de dames er op deze dag ook een stuk vrolijker bijliepen, een stuk uitbundiger waren en wat meer tijd om te pre salen voor je namen dan op een gewone dag in Sharks. Dat uitgebreider pre salen kwam natuurlijk wel te vervallen na middernacht. Uiteraard bulkte elk pre sale moment ook van traditionele en minder traditionele verleidingstactieken. Daarvoor zijn de dames er immers.

    De muziek stond ook vandaag niet té luid. Enkel wanneer er één van de vele paaldansacts zouden gaan plaatsvinden, zetten ze de muziek een pak luider. Er werd telkens aangekondigd wanneer er een paaldansact ging beginnen. De paaldansacts werden uitgevoerd door de dames van de club zelf maar daarom was het er niet minder om. Meestal showkes met meerdere dames, lesbische act tussendoor maar ook one-vrouw-shows. Het prachtige aan Sharks is dat er achter de danspaal een grote spiegel geplaatst is waardoor een act met drie dames lijkt alsof er zes aan het showen zijn. De mooiste acts die ik zag waren die waarop een dame danste op de muziek van Dirty Diana en nog een andere dame op Sadness van Enigma. De beste lesbieshow was in elk geval een pak beter dan de beste pornoactrices het zouden brengen. Als dit niet écht was dan leek het zeer zeker zo!





    Ze beften mekaar eerst alsof hun leven ervan afhing en daarna mekaar echt goed tongzoenen. Een dame werd getongzoend terwijl ze aan de paal ondersteboven hing door een andere dame en door de derde dame werd ze gebeft en gelikt aan haar aars. Er werd een tijdje ook wisselend gespeeld. Twee dames die telkens de derde dame samen vingerden, tongzoenden, met haar borsten speelden.... Ook werd er lesbie geneukt. http://www.sextubenl.com/lesbische-p...ed-138346.html
    Op het einde betrokken ze er een man bij.

    Organisatorisch dan. Daar durft het schoentje ook wel eens knellen op zo'n dagen. Ook hier weer niets van aan in Sharks. Geen kamerwachttijden, geen handdoeken tekort , snelle bediening aan de bar. Er waren zelfs kluisjes voorzien voor de waardevolle spullen voor de gasten die maar tegen middernacht toekwamen en waarvoor geen lockers meer waren maar plastic zakken om hun kledij in te doen.

    Nog wat "konkelfoesjes" met de dames.

    - Ik ben weg moeten lopen bij een dame die veel te veel babbelde. Ze wist van geen ophouden. Ik voelde me precies niet goed worden ineens.
    - Boven ben ik verleid geworden door een Italiaanse bom. Ze kwam bij me op de ligzetel en begon al snel flink en erg goed te tonzoenen. Daarna begon ze me super te pijpen. Zelfs ik denk er dan nog niet aan om nee te zeggen bij de kamervraag.
    - Een dame komt op me af en verkondigt dat ze de allereerste dag in Sharks is en dat het haar allereerste keer is dat ze voor DVP speelt. Ik zag aan van alles dat dat inderdaad de geheel oprechte volledige waarheid was. Ik stelde daartegenover dat het voor mij ook de allereerste keer was dat ik in een seksclub kwam. Na een tijdje begon ik haar te vervelen en later te enerveren. Het kon me niet schelen. Vandaag kwam het niet op één dame aan.
    - Zo nu en dan werd er ook "nen trage" gespeeld. Dit was ondermeer ook zo op het moment dat een dame mij kwam versieren. Ik begon meteen een slow met haar te dansen. Ze vond het perfect zo. Op kamer ging het er niet in slow motion aan toe, zonder te willen zeggen dat ze de tijd inkortte.
    - Ineens valt mijn oog op een dame, ja érg knap, die met zichzelf aan het pronken was en veel show bijhad. Ze loopt me met veel chi-chi voorbij. Dat kan ik natuurlijk ook. Veel show verkopen en stoer doen. Dat doe ik dan ook, loop op haar af en pak haar stevig beet. Ze begint tegen me aan te wrijven. Ik doe dan maar mee. Op dat moment begonnen ze juist weer een plakker te draaien. Ik dans dan met haar maar een trage maar deze keer met veel gefrunnik tussendoor aan haar. Ik wou ze tegen het einde van de trage ook binnendraaien maar dat wou ze absoluut niet. Ze laat me ineens los en vraagt of we nu dan op kamer zouden vertrekken. Zonder tonggezoen madam? Nee, natuurlijk niet. Heb ik dan helemaal voor niets met jou gedanst? Nee, zo moet je het nu precies ook weer niet zien. Ik heb ervan genoten, zeker ook van jouw zijdegladde huid. De dame had precies een andere soort humor dan ik. Al pronkend weer naar een andere man, was ze. Dansen, seksenfun en dames, het loopt wel eens fout in de clubs.
    - Boven (alsof ik al in de hemel was) kwam een dame verkleed in een engel boven op me liggen. Het engelenpakje vond ik erg mooi, de dame minder. Ik attendeerde er haar dan ook voorzichtig op dat ik geloofde dat engeltjes zulke dingen niet doen.
    - Flori dacht de laatste dag van 2013 alles weer goed te kunnen maken met mij maar dat is niet gelukt.
    - Mijn derde sessie begon in de HWP. Vijf, ja vijf dames, zaten lekker wat te broebelen.

    Even weg van de drukte moeten ze gedacht hebben. Ik weet niet meer of ik zinnens was om te gaan HWP-en op dat moment maar langer dan 1/100 van een seconde moest ik er niet over nadenken om er bij te kruipen. Eerst keken ze eens heel raar. Ze maakten echter snel plaats en kregen dan geen beter idee dan om mij te gaan bepotelen, zowaar zowat met zijn allen. Omdat de mooiste van de hoop mij ook nog op de juiste manier bepotelde en bespeelde, wou ik met haar op het droge geraken. Wat ook gebeurde. Toch praktisch die ijsgrotten (verwarmd) in Sharks aan de HWP's. Nog nat doken we de ijsgrot binnen.

    De dag nadien nog een zeer lekker verzorgd ontbijt kunnen eten in het hotel en daarna de weg naar huis. Het begon met een busrit tot aan de luchthaven. De busrit was zowat de gehele weg langsheen (en bijna doorheen) Frankfurt luchthaven. Indrukwekkend was het om al die vliegtuigen op zeer korte afstand te zien. Op safari in Frankfurt.
    Omdat de overstaptijd in Luik erg ruim was, profiteerde ik van de gelegenheid om eens langs de ramen daar te lopen. Natuurlijk was de eerste januari een slechte dag maar buiten enkele oude en Afrikaanse dames, was daar niets te zien. Een extra wipje kon ik dan ook makkelijk laten.

    Vorig jaar had ik niet het geluk/idee om een overgangswip te maken. Dit jaar keer ik weer naar Sharks op 31 december en ga ik al vroeg trachten een dame warm te maken voor zo'n 2013/2014-wip. Er zal toch wel één uiterst mooie dame ook liever seksen dan vuurwerk kijken, denk ik dan maar .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  29. Onderstaande 5 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 4 november 2013),bad pritt (18 november 2013),Megaboob (18 november 2013),MiniME (31 oktober 2013),terminator (31 oktober 2013)

  30. #170
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 17:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Goede line up in Sharks

    Na de vrijdag in World, dacht ik Sharks maar eens te gaan bezoeken. Hotelletje geboekt, de brede A5 afgeraced, sleuteltje opgehaald en om een uurtje of twee gaan lunchen in de club. Daarna een koffietje waarbij ik in gesprek raakte met een leuke Duitser die goed op de hoogte is van het Hessense en Stuttgartse (beter dan ik in ieder geval). Al snel kregen we gezelschap van de net teruggekeerde Hongaarse Hannah (die vooral hem op een kamer wilde krijgen). Een begrip in het Hessense als Heidi in Oase en inmiddels ook terug van een tijdje Zwitserland. Gezellig een uurtje geouwehoerd over clubs, conculegas en hoerenlopers.

    Na een tijdje in de jacuzzi te hebben gezeten (het plexiglas wordt niet goed schoon gemaakt, dus je kunt er nauwelijks nog doorheen kijken), zat ik in een bankje toen Roxana (170, reteslank, a cupjes, geblondeerd en een leuk snoetje) bij me kwam zitten en pruilde dat ik haar eerder genegeerd had toen ze me gedag wilde zeggen. Voor mij al een positieve verrassing dat ze me überhaupt nog kende en ze zag er super uit, met die goofy smile van haar. Ook een beetje benieuwd wat ik de vorige keer nou gemist had, aangezien ze door velen op handen wordt gedragen. Een kort praatje en een paar kusjes zonder echt te tongzoenen… maar een beetje op elkaars lipje sabbelen was een aanvaardbaar alternatief en een betere start als de vorige keer.

    Op de kamer grappige tongzoenen, in de trant dat het wel leuk is maar weinig met ‘echt tongzoenen’ te maken heeft. Voor de rest blijf ik de hullabaloo niet snappen. Ze is mooi en vrolijk; en ze geeft standaard service… niet echt een dame om tot superster van Hessen uit te roepen. Maar goed, pijpen best aardig, vingeren en pussyslides expliciete no-go’s, neuken best lekker… maar ‘anaconda’. Allemaal helemaal niet slecht, maar ook niet speciaal heel goed. Meer een optickfick die standaardservice geeft, dan een ‘servicebom’. Aftersales bleven ook beperkt tot een ce faci toen ze per ongeluk achter me stond bij het eten.

    De line up was een stuk beter dan in World… de dames met een maatje meer waren haast niet aanwezig, met dus enorm veel slanke modelletjes. Het deed me een beetje aan het Oase van een paar jaar geleden denken en kennelijk was het nog een tamelijk zwakke zaterdag ook. Veel opties dus… en ook veel bekende gezichten. Amalia en Bianca liepen samen met nog een ex-oase meisje rondjes (dat kun je die Oase chicks toch niet afleren), nog wat meiden uit World en sowieso heb ik niemand gesproken die in Sharks begonnen is. De hele dag een stuk meer meiden dan mannen en opvallend dat alle dames waar ik ooit mee kamerde me nog kenden (behalve Daria, die zei me wel ergens van te kennen maar geloofde het niet dat we gekamerd hadden… waar ze vroeger een hoogtepuntje was, valt ze nu niet speciaal op overigens). In sommige gevallen had ik de dames anderhalf jaar geleden dat ik met ze was geweest.

    Een van deze dames was Francesca (180+, reteslank, a-cups, donker haar) waar ik toen een minuut of twintig mee heb zitten presalen op een barkruk… en met presalen bedoel ik dan tongzoenen. Nu een kort praatje en ze wilde naar een bankje en dat moest perse achterin. Nog even gekeuveld en wat zitten tongzoenen. Blijkt dus dat zoenen en ‘aanraken’ echt niet meer mogen in de club; later bevestigde die kerel van eerder dat, hij was aanwezig toen alle dames naar boven waren geroepen voor de instructies. ‘Like a Kindergarten…’; haar woorden.

    Na een tijdje naar boven: zelfde kamer als toen. Tongzoenen zeer goed en eindeloos, heel close, pijpen zeer goed met ballletjes likken enzo, geile pussyslides, neuken ook intiem… net als de vorige keer een super kamer, die ook ditmaal een uurtje duurde. Zal er niet veel meer woorden aan vuil maken, als dit meisje je mag dan heeft al snel weinig met pay6 meer te maken. Als ze je niet mag, schat ik in dat je met een goede prostituee te maken hebt.

    Weer eens wat gaan eten en de Kalfsgoulash was erg lekker (een stuk beter dan de droge zalmsteaks). Voor een derde kamergang waren er veel mogelijkheden, maar na een aanbeveling had ik mijn zinnen gezet op Leona. Mooi, maar komt wat onbenaderbaar over. Als je met haar kletst blijkt ze heel leuk en open te zijn… maar dit was ongeveer een half uur na Francesca. Volgens mij is ze vroeg naar huis gegaan, want op een gegeven moment kon ik haar niet meer vinden. Die derde kamergang kwam er dan toch toen Hongaarse Andrea me aansprak (mooi koppie, slank modellenlijfje, met kleine b-cups, lekker kontje, leuk lachje, ex-Oase, 22).
    In de bar dus weinig actie, maar van alles werd toegezegd. Op de kamer eerst een sms-je naar haar pooier dat ie een half uur later moest komen, want na de kamer zou ze naar huis gaan… goed idee, zoals zou blijken. Tongzoenen terughoudend en al redelijk snel weinig lol meer aan, op bed leek ze vooral zin te hebben om te liggen. Van het pijpen weet ik niet eens zo veel meer, want dit was nogal kort en zonder enige inzet. Af en toe alsof je aan een dood kalf aan het leuren bent. Uiteindelijk vonden we dan toch iets dat ze wel kon: boven op me liggen en met haar poes over mijn lul glijden… niet speciaal geil, maar het is ook niet echt een straf om zo een meisje dicht op je te hebben liggen terwijl ze wat over je heen glijdt. Dit zo de laatste 20 minuten van de kamer liggen doen, want voor de rest zou er toch niks van komen. Dat een orgasme niet aanstonds was, leek haar niet veel te interesseren. Uiteindelijk dus een half uurtje knuffelen met een paar twijfelende tongzoenen, waar dan wel 50 euro voor moest worden overhandigd. Wie weet is ze wel heel goed als ze niet moe is (denk het niet).

    Tamelijk snel weer op zoek naar de volgende, waarbij een paar Duitse chicks (vooral Lea is mooi) de keuze makkelijker maakten door te beginnen over me te ontvoeren voor een trio…pff. Op een gegeven moment zat ik tegenover een naturel Roemeentje dat niet veel te doen had gehad, en erg begon te lachen om het gesprek van haar vriendin met de een of andere loser. Ben er even bij gaan zitten en die gast was kennelijk aan het proberen een meisje te vinden die voor 20E mee naar een kamer wilde. Ik heb later regelmatig een meisje bij hem weg zien lopen. Nou dit meisje was best vriendelijk…maar kut, wat irritant ook. Ik denk dat dit de eerste keer is dat ik een meisje wel zag zitten (en zij een kamergang ook), maar dat ik wegens te hoge irritatiefactor ben gevlucht. Lachen als hinnikend schaap, vulgair, ordinair, ‘o god’ je komt uit coffeeshop Holland. Pff, ik trok het echt niet… en dus maar verder, al zou het me niet verbazen als de service best aardig is.

    Sfeer was er overigens niet. Geen DJ op de zaterdag en sowieso veel langzaam gehang in banken. Af en toe een paaldans showtje van Jana of Flori en twee keer werd de manele aangezet, met rinkelende sjaaltjes die aan de Roemeentjes werden uitgedeeld. Duidelijk afgekeken bij Samya… alleen werkt het in Samya wel. Na die twee manele nummers, zakte het hier dan meteen weer in.
    Een van de meiden die leuk gedanst had, was een plaatje van een meid. Gestyleerde blonde haren, mooi snoetje, mooi lijfje… ze deed me aan een iets mooiere versie van Adel in Samya denken. Eigenlijk wilde ik met haar dan toch nog een orgasmetje voor elkaar krijgen… maar ze ging weer even weg en voor ik het wist had ik het lekkere lijfje van Lorena in mijn armen. Totaal andere optick: donker zigeunertje, met een mooie lach en meteen al veel lichaamscontact… nou ja, het voelde allemaal heel lekker en die lange boekingen die ze deed zouden toch ook wel iets betekenen. Een paar zoentjes, maar voor meer moesten we naar een kamer.

    Vlakbij kwam er eentje vrij en dus maar naar binnen. Het viel wederom wat tegen. Zoenen ok, maar tongzoenen was wat raar met de tong uit de mond… na ja, niet zoals het hoort. Pijpen was nat en goed en daarna ging ze gelijk met de hand maar verder… kennelijk geen zin om te neuken en ik inmiddels ook niet meer. Een minuut of twintig liggen prutsen en me tot op het randje laten pijpen; en daarna maakte ze het met de hand af terwijl ze me zoende en ik haar een beetje vingerde. Het popje was er in ieder geval. Ze had me het papier nog niet aangegeven of ze kwam met gesloten ogen naast me liggen om 5 minuten later verschrikt wakker te schrikken…dit herhaalde zich nog eens. Toch wel schattig zo een meisje dat in slaap sukkelt… maar niet ideaal voor een goede sessie.

    Hierna mijn lockers geleegd en een rustige club achtergelaten. Een redelijke sessie, een super sessie en twee doodvermoeide meisjes. Nou ja nog genoeg opties voor een volgende bezoek, maar ik heb hier het idee toch wat minder snel goede service te krijgen als in World (eigenlijk altijd zo geweest).

  31. Onderstaande 8 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (18 november 2013),Big30 (18 november 2013),biged (18 november 2013),ButtinSky (21 november 2013),jacky pakutra (18 november 2013),Megaboob (18 november 2013),MiniME (18 november 2013),Pistol Pete (18 november 2013)

  32. #171
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    De line up was een stuk beter dan in World… de dames met een maatje meer waren haast niet aanwezig, met dus enorm veel slanke modelletjes.
    Ik heb dit ook van veel gasten in World gehoord dat de line up in Sharks beter is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Nou ja nog genoeg opties voor een volgende bezoek, maar ik heb hier het idee toch wat minder snel goede service te krijgen als in World (eigenlijk altijd zo geweest).
    Daar ben ik het mee eens. Ik kan me eigenlijk niet herinneren in World ooit slechte service te hebben gehad.

  33. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (18 november 2013)

  34. #172
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Het is maar wie je treft, allicht. Ik kom al jaren niet meer in World (als ik dan toch in het Frankfurtse ben) net omdat ik de service de laatste keren maar zeer oppervlakkig vond (en de optik ook nog achteruit ging) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  35. #173
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 17:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Voor de heren SEF en Bergm: op de 31e gaan ze om 16 uur open en blijft het feest tot 7 uur doorgaan. Ik zie het nergens duidelijk op de site staan, maar de ubermod op Lustscout bericht hiervan... en die weet meestal wel hoe het zit. Niet te vroeg aan de bel hangen dus .

  36. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 2 december 2013)

  37. #174
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Bedankt voor je berichtje. Da's dan zoals vorig jaar .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  38. #175
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Zaterdagavond 21 december heb ik een bezoek gebracht aan Sharks. Om 19 uur aangereden was de parkeerplaats al bijna vol. Nog net 1 plekje voor mijn nieuwe bolide. Fkk Sharks blijft toch een schitterende club, voor mij een van de mooiste van Duitsland. Aan de andere kant is de sfeerloosheid tekenend. De ontwerpers van het gebouw hebben kosten nog moeite gespaard iets fraais neer te zetten. Maar het blijft een fabriekshal. De dj probeert er wat van te maken maar alleen zijn plek maakt al dat hij alle contact met de mensen. Hij draait vanaf een plateau tussen beide whirlpools in op ca. 5 meter hoogte van het klootjesvolk dus.

    om bij te komen van de drie uur durende rit besloot ik eerst te eten en daarna een observatierondje te maken. De line up was niet slecht maar zeker niet verrassend. ca 80 a 100 vrouwen, genoeg keus dus. wel veel Roemeense standaardlooks.

    De nood bij veel vrouwen was hoog en er werd druk geanimeerd. Voor mij vooralsnog geen kamer. Een unresistable stunner voor een snelle kamergang zag ik niet. Derhalve tijd voor een wellnessrondje. Bij de whirlpool kreeg ik al snel gezelschap van een oude bekende uit World. Zij herkende mij wel, ik haar niet meer. Toch had ik in World veel plezier met haar beleefd. Mooi voor een afsluitende sessie. Beginnen met een nieuw meid was mijn plan.

    Na de whirlpool een saunaatje en de jacht kon beginnen. Eigenlijk was er niet veel van mijn gading. Ja, er liepen zeker 10 roemsen rond, zeer slank met a cupjes maar ik wou iets speciaals. Ik had al enkele keren kort kontakt gehad met Aryna, ex oase en daar eerder dit jaar goed voor drie sessies tijdens evenzovele bezoekjes. Ik trof haar achter gokautomaat en besloot bij haar te gaan zitten. Lekker dicht tegen haar aan en ondertussen haar borste, rug en billen strelend. ze had nog steeds een megalekkere body. na een minuut of 10 gokken had ze 40 euro winst en luisterde ze naar mijn advies te stoppen. Later op de avond was ze weer veelvuldig aan het gokken maar eerst....eerst gingen wij naar de kamer. Ik genoot met volle teugen. Kussen was weliswaar beperkt maar het pijpen was outstanding. Ook was dit pp meisje zeer befbaar. ik rondde de sessie dan ook af in facesitting. Terwijl zij met haar pussy op mijn gezicht zat had ik een fraai uitzicht op haar heerlijke body. Het duurde dan ook niet lang meer voordat....

    na deze sessie ging ik weer een half uurtje relaxen in de jacuzi. Vandaar heb je een goed overzicht op de bar en alle meiden die daar zitten. Inmiddels had ik mijn zinnen gezet op het meisje dat ik kende uit World. Ze bleef lang bezet maar tegen 23 uur was ze dan eindelijk klaar. Toen ze me zag kwam ze direct naar me toe. Ze wou mee de jacuzi in en dat werd een heel spektakel. Hummie. na een kwartiertje badespass begaven we ons naar een kamertje. Ze fluisterde al in de jacuzi: ich will dich ficken...Ik zou het weten. Het werd een pure pse sessie. Ik begon al met doggy iets wat ik zelden doe. Na 35 minuten en twee hoogtepunten verlieten we de kamer. Hoewel we bijna een uur samen waren nam ze genoegen met 50 euro. in mijn zak had ik een tientje fooimzitten en ze keek verrast en blij toen ik dit aan haar gaf. Een toppertje, of ik voor haar weer snel terug ga naar Sharks weet ik nog niet. De rest van de line up en algehele sfeer was toch niet helemaal wat ik hoopte. Toch heb ik me weer prima vermaakt.


    Say Yes To Sex

  39. Onderstaande 9 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (25 december 2013),bad pritt (26 december 2013),Badslippers (25 december 2013),bergm550 ( 1 januari 2014),MiniME (25 december 2013),Mr Pussy (25 december 2013),palimo (28 december 2013),rmjhexe (25 december 2013),vrije jongen (25 december 2013)

 

 
Pagina 7 van 37 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48.

Babylon 468*60   Living Room 468*60