Pagina 3 van 37 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 908
  1. #51
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Volgens ISG alweer open en had inderdaad niks met waterschade te maken.

  2. #52
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Volgens ISG alweer open en had inderdaad niks met waterschade te maken.
    Waarmee dan wel?

  3. #53
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Het gebruikelijke, controleren van werkvergunningen van de dames, of er mensen handelaren mee gemoeid zijn, etc. Dit allemaal via, via. Een ijsbeer die daar vandaag met een dvp over heeft gesproken en daar over gepost heeft.

  4. #54
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Wat specifieker van een van de beren op ISG:

    "OK. Antonia (formerly know as Victoria. My favorite here) told me the story. Police arrived at 5:00 PM. All girls and mongers where kindly requested to leave the premise. No money return. Girls whose sessions where interrupted left unpaid. It looked pretty much as a dramatic situation with famous Atlantis. Antonia where waiting for the club reopening in FKK Rubin. It is not far from Lancelot. I don't know this club.

    Next part of her story sound like a detective movie. There the rumors that Sharks controlled by "Hell Angels". You know. These bikers gangs. This raid was a message that Police send them. Because club was re-opened we should understand that Hell Angels heard this message."

  5. #55
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    @VJ,

    Kopij is geen probleem hoor alleen het bericht op ISG is niet correct om niet te zeggen pure onzin, speculatief en suggestief.
    Er was een controle in Sharks dat klopt, niets bijzonder ook. Dat de club daarna even dicht was kwam omdat de Feuerwehr wat gebreken had gevonden. Vluchtroutes niet goed aangegeven, brand deuren die ontbraken en wel op de tekening stonden.
    Op ISG (engelstalig forum) lees je wel meer zaken die niet kloppen omdat de meeste leden daar nu eenmaal niet in de buurt van de clubs wonen.

    Voor de clubs in Hessen is denk ik Lustscout een forum waar je de meeste en ook betrouwbare info kunt lezen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #56
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    @VJ,

    Kopij is geen probleem hoor alleen het bericht op ISG is niet correct om niet te zeggen pure onzin, speculatief en suggestief.
    Er was een controle in Sharks dat klopt, niets bijzonder ook. Dat de club daarna even dicht was kwam omdat de Feuerwehr wat gebreken had gevonden. Vluchtroutes niet goed aangegeven, brand deuren die ontbraken en wel op de tekening stonden.
    Op ISG (engelstalig forum) lees je wel meer zaken die niet kloppen omdat de meeste leden daar nu eenmaal niet in de buurt van de clubs wonen.
    Gelukkig hebben we daar hier geen last van. Geloof zo dat er daar wat meer onzin wordt geschreven, vandaar dat ik overal aangeef dat via, via is. Volgens mij is dit wel van een veel schrijvende beer, maar dat betekent ook niet automatisch dat het klopt natuurlijk. Als je betere bronnen hebt geloof ik dat zo.

  7. #57
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Voor degenen die te laat zijn en alle kertsfeestjes hebben gemist: zaterdag de 17e nog een Weihnachtsparty in Sharks...Misschien ga ik dat eens proberen ipv World, is immers maar een kwartiertje van Fra Hbf.

  8. #58
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Niet eerder had ik in Sharks zoveel dames bij elkaar gezien. Een grove inschatting is dat er gisteren 80 dames aanwezig waren. Ook verschillende dames die ik weleens eerder in Oase of World had aangetroffen en zelfs enkele van Paradise. Vanwege het grote damesoverschot kwamen een hoop dames hun billen tegen mijn kruis aanwrijven en werd mijn gezicht regelmatig gekust en gelikt; had niks te maken met mijn attraction, mijn bijzonder mooie ogen en mijn atletisch gespierde lijf of het feit dat de club zich ver van NRW bevind, maar domweg met het feit dat ik als man schaars was tussen dat grote overschot aan erg appetijtelijke dames ; gelukkig ben ik iemand met beide benen op de grond voordat ik me hier met mijn schrijfsel compleet belachelijk ga maken . Een Duitse bekende van me kwam 's avonds binnen en vroeg me of ik Katalina nog had gezien. Ik dacht haar wel gezien te hebben maar was er niet zeker van; nog geen 5 minuten later wees hij me haar aan, dame met puntige borsten op het slanke lijf en haar typische 'Cleopatra' neus. Een dame met een rustige volwassen uitstraling en een warme omgang met klanten maar niet direct mijn smaak. Ook Roberta (het lieverdje van MJ :wink uit Oase was aanwezig; de Duitse bekende heeft een goede band met Roberta en in zijn openheid en eerlijkheid adviseerde hij haar meerdere keren een andere job te zoeken . Mijn kamersessies betroffen een Poolse en een Litouwse waar ik een GT waardige service van gekregen heb.
    Laat op de avond heb ik geclubhopt naar World waar ik onder andere Londonbasketcase aantrof. In World was de sfeer lauw en rustig, weinig mannen en ook vele dames ontbraken. Van Janine begreep ik dat de vrijdag net zo rustig was geweest; een soortgelijk beeld werd me geschetst door Londonbasketcase en zijn vrienden over Oase een dag eerder.
    Sharks was gisteren dus 'the place to be' met een groot overschot aan mooie vrouwen in een ruime diversiteit aan smaken.

  9. Onderstaande 13 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 februari 2012),Badslippers (26 februari 2012),bergm550 (26 februari 2012),Bosco (26 februari 2012),ketserr (26 februari 2012),Megaboob (26 februari 2012),MichelJ (26 februari 2012),RAUL7 (26 februari 2012),rob45 (26 februari 2012),satanic surfer (26 februari 2012),Tiga (26 februari 2012),vrije jongen (26 februari 2012),wervelwind (29 mei 2012)

  10. #59
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Laat op de avond heb ik geclubhopt naar World....
    Waarom ben je vertrokken als het the place to be was, ook al werd dit achteraf bevestigd...?
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  11. #60
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Waarom ben je vertrokken als het the place to be was, ook al werd dit achteraf bevestigd...?
    Ik vertrok natuurlijk niet ongepopt . Het was vooraf een twijfel voor mij of ik naar Sharks of naar World zou gaan en in World zijn er ook enkele voor mij zeer interessante dames. Ook in World heb ik er nog een aan toegevoegd. Op deze manier heb ik allebei de clubs gehad.

  12. #61
    Geregistreerd
    12 mei 2008
    Last Online
    4 april 2024 @ 13:57
    Berichten
    346
    Discussies
    13
    Thanks
    110
    Thanked
    144 in 63 posts

    Standaard

    Habe heute das Sharks besucht und mich mit Katalina vergnügt....
    Wie immer eine Super schöne halbe Stunde.... Der Service ist ja hinlänglich bekannt ;-)

    Aufgefallen sind mir zwei sexy Mädels, ich hoffe ihr könnt mir etwas über sie berichten !!
    -Einmal eine Blondine mit hochgesteckten Haaren und süßem Halsband, sowie schwarzen Strümpfen bis zum Oberschenkel, schön gemachte b-c cubs sehr schlank und ein sehr sympathisches auftreten... Weiß leider ihren Namen nicht und auch nichts über den Service...
    - zum anderen eine dunkelhaarige ebenfalls sexy schlank, etwa 160 groß, beide arme tätowiert und auch an der Wirbelsäule entlang ein tatoo, auch schön gemachte c Boobs . Sieht verdammt heiß aus die kleine....
    Wer etwas über diese beiden weiß bitte Posten... Bin schonmal sehr gespannt.....

  13. #62
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Katalina achterna gereisd voor een half uurtje? Ik snap best dat je op het moment voor dit Roemeentje naar Darmstadt gaat, maar dan zou ik wel meerder halve uurtjes verwachten. Ieder zijn ding, I guess...

  14. #63
    Geregistreerd
    12 mei 2008
    Last Online
    4 april 2024 @ 13:57
    Berichten
    346
    Discussies
    13
    Thanks
    110
    Thanked
    144 in 63 posts

    Standaard

    Durchreise....
    Und morgen geht's in die andere richtung.....
    Mal sehen wie lang ich morgen bleibe....

  15. Onderstaande leden hebben paul-kuhn bedankt voor deze bijdrage:

    vrije jongen ( 8 maart 2012)

  16. #64
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Last Online
    29 april 2023 @ 14:48
    Berichten
    107
    Discussies
    6
    Thanks
    26
    Thanked
    101 in 27 posts

    Standaard

    The line up right now looks pretty pretty. The only problem might be that the hooker to ijsber ratio is so high that girls are thinking about changing venue.

  17. #65
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Everhard Bekijk bericht
    The line up right now looks pretty pretty. The only problem might be that the hooker to ijsber ratio is so high that girls are thinking about changing venue.
    Sounds good for the icebears, Everhard. Lot of women to choose, I guess.

  18. #66
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard FKK Sharks, een hernieuwde kennismaking

    In juli 2011 heb ik samen met 2 collega forumleden FKK Sharks voor de eerste keer bezocht.
    Destijds is de club me bijzonder goed bevallen, maar voldeden de aanwezige dames optisch niet geheel aan mijn eisenpakket.

    Ik had een 2 daagse World gepland, en wilde daar een “rustige relaxdag” tussenin hebben, om de accu een beetje op te kunnen laden.
    Relaxen kun je het beste in FKK Sharks, en dus nam ik het “risico” van een mindere line-up op de koop toe.
    Uit recensies had ik al vernomen dat Katalina, die ik kende van World waarschijnlijk in FKK Sharks zou werken, en stiekem had ik mijn hoop op haar gevestigd voor wat betreft het spelen met de dames

    Na een redelijk voorspoedige rit arriveerde ik na een kleine zoektocht (de navi liet me op het laatste stuk in de steek) voor de poorten van FKK Sharks.
    De entree alleen verraadt al dat je hier te maken hebt met een stijlvolle toptent.
    Omdat het al bijna een jaar geleden was, vond de ontvangstdame het nodig om me alles nog een keer uit te leggen en te wijzen, altijd leuk, maar niet echt nodig.

    Na de verkleedpartij vervolgde ik mijn hernieuwde kennismaking met FKK Sharks en liep op mijn dooie gemak door de club, alles goed in het oog houdende.
    Op dat moment waren er naar schatting al 10 dames aanwezig, en een handjevol beren.
    Helaas was er geen enkele dame bij die ik in mijn neuklijstje zou willen of kunnen opnemen.
    Over het algemeen veel Duitse meiden met hier en daar een kilootje teveel (of in sommige gevallen enkele tientallen kilo’s teveel), of een paar jaartjes over de houdbaarheidsdatum.

    Eerst maar een stevig ontbijt tot me genomen, en vervolgens mijn zoektocht naar het eerste speelkameraadje hervat.
    Regelmatig kwamen er dames langs voor een open sollicitatie, maar die heb ik stuk voor stuk laten weten niet geïnteresseerd te zijn.
    Langzaamaan kwamen er wat nieuwe meiden bij, en zowaar enkele met wie ik “het wel zou kunnen”.
    Het viel me op dat er relatief veel meiden bijzaten de ik kende van FKK World, maar die hun heil nu zochten in FKK Sharks, aangezien het moemnteel wat “slapjes” is in World (wat ik een dag eerder ook al had geconstateerd).

    De aanwezige dames bleven het maar proberen, er waren immers nog niet zoveel beren binnen, dus bleven ze jagen op de aanwezige beren. Ik voelde me af en toe net opgejaagd wild !!
    Nergens was je veilig, zelfs in de sauna kwamen ze nog zoeken of er wat leuks voor hen lag.
    Eentje ging zelfs zover dat ze in de sauna bovenop me ging liggen om me zo te beletten te vluchten.
    Je wilt zo’n meisje geen pijn doen, maar al te lang in een sauna van 95 graden in zo’n positie liggen was ook geen optie, dus heb ik haar toch maar van me af geduwd, waarbij ze eerder beneden was dan ze zelf had verwacht, tja, shit happens……

    Inmiddels was het al 16:00 uur, en had ik nog steeds niet geneukt, dat beloofde niet veel goeds, en dus spookten me de eerste gedachten door de kop om eventueel te verkassen naar FKK Mainhatten of toch terug naar FKK World.
    Toen ik voor bij de receptie het adres van FKK Mainhatten ging opzoeken in mijn telefoon, kwamen er echter net 2 erg mooie meiden binnenhuppelen, waarop ik besloot om toch nog even te blijven.

    Na een poosje werd ik aangesproken door de Roemeense Anda, een meid met een bijzonder aantrekkelijke uitstraling en dito lach.
    Optisch niet 100% mijn ding, maar zeker geen straf om mee te neuken.
    Na een kort gesprek besloot ik dan ook om het met haar te proberen, de druk moest immers van de ketel.
    Het werd een aangename sessie, weliswaar geen top 10-materiaal, maar toch meer dan gemiddeld.

    Omstreeks 17:30 werd het tijd om aan te schuiven voor het eten.
    2 menu’s werden geserveerd: Rijst met gehakt verpakt in een paprika en aardappelpuree met vis en groenten.
    Ik vroeg of een combinatie ook mogelijk was, maar volgens mij heeft ze me verkeerd begrepen en kreeg ik plotseling beide menu’s voorgeschoteld.
    Nu ben ik niet de moeilijkste met eten, en dus heb ik ze maar allebei genomen, en beide smaakten ze meer dan voortreffelijk.

    Katalina, mijn hoop in bange dagen, was inmiddels ook gearriveerd, herkende me van ons eenmalige intermezzo in World en kwam even een praatje maken.
    Boyke had haar ook gezien en begon zich met het gesprek te bemoeien door af en toe een tentje op te zetten onder de handdoek.
    Katalina had dat uiteraard ook al in de smiezen en stelde voor om ons gesprek boven voort te zetten, een voorstel dat ik uiteraard met beide handen aangreep.
    Het halfuur vloog voorbij, wat een geweldige meid is dit toch, en wat een super service.
    Beter kon je ze niet krijgen en dus heb ik haar maar direct “gereserveerd” voor later op de avond.

    Het vervolg van de avond stond dus niet in het teken van “met welke meid ga ik straks rollebollen”, maar van “hoe kom ik de uren tot het volgende avontuur met Katalina door”.
    Vanzelfsprekend kwamen erg veel dames nog eens informeren of ik niet geïnteresseerd was in een kamerbezoek, maar dit maal hoefde ik maar 1 ding te zeggen: “sorry, later i have an appointment with Katalina”, waarna ze afdropen.

    Na enkele uurtjes rondgedold te hebben, wat te hebben gegokt, wederom een menu tot me te hebben genomen (iets met kip), een saunaatje te hebben gepikt, en wat te hebben gezwommen was het omstreeks 21:30 dan zover: het tweede rondje met Katalina.
    De eerste keer was geweldig, de tweede sessie zou nog veel beter worden en ik besloot dan ook om een uurtje op de kamer te blijven.
    Moe, kapot, gesloopt maar ook intens gelukkig verliet ik de kamer en strompelde de trap af om haar nog wat euro’s te overhandigen voordat ik FKK Sharks zou verlaten.

    Terugkijkend moet ik zeggen dat ik bijzonder blij ben dat ik niet tussentijds ben verkast naar een andere club, en is de hernieuwde kennismaking met FKK Sharks me bijzonder goed bevallen.
    De voormiddag was niet helemaal mijn ding, maar naarmate er enkele interessante en zelfs bloedmooie (Roemeense) meiden binnenkwamen werd het beter en beter, met als ultieme beloning het dubbele onderonsje met Katalina.

  19. Onderstaande 18 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (21 april 2012),Badslippers (21 april 2012),bergm550 (21 april 2012),Bosco (21 april 2012),ButtinSky (21 april 2012),Costana (23 april 2012),dbd67 (21 april 2012),MichelJ (21 april 2012),Picasso 1 (24 april 2012),Pistol Pete (21 april 2012),RAUL7 (21 april 2012),Red Devil (31 mei 2012),rob45 (21 april 2012),satanic surfer (21 april 2012),terminator (21 april 2012),vrije jongen (21 april 2012),wervelwind (29 mei 2012),Znipper (21 april 2012)

  20. #67
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    16 februari 2019 @ 15:38
    Berichten
    182
    Discussies
    76
    Thanks
    3
    Thanked
    247 in 93 posts

    Daumen hoch Erstbesuch im SHARKS

    Kürzlich konnte ich den noch jungen Club Sharks in Darmstadt inspizieren. Er liegt in Autobahn-Nähe, ca. 15 min von Frankfurt enfernt.


    Ambiente

    Das Ambiente ist modern und nett. A little bit American / Florida-Style. Allerdings kein Luxus. Negativ: Es herrscht eine Art Fabrikhallen-Atmosphäre.

    Neben den Zimmern gibt es auf der Empore auch einige "Liebeshöhlen", da aber viel zu dunkel waren! Will doch sehen, wenn ich poppe!

    Besonders gut gefielen mir die zwei gut temperierten Whirlpools, von denen sich eine gute Übersicht über den gesamten Club bot.


    Essen

    Die Bewirtung war o.k. - Mehr aber auch nicht!


    Damen

    Die Damenbesetzung imponierte sehr gut. Ca. 30 Frauen, davon ein sehr hoher Anteil sehr hübsch. Auch ein oder zwei Top-Models gab es. Für einen noch jungen Club fand ich die Besetzung gut, insbesondere, da alle Nationalitäten und Typen vertreten waren.

    Da nicht viele Männer anwesend waren, konnte man in Ruhe auswählen.

    Negativ fiel mir nur das extrem aufdringliche Animieren einiger Damen auf.
    Ich saß einige Zeit mit einem Kumpel in Gespräche vertieft aufm Sofa. Währenddessen kamen mehrfach Damen und setzten sich ungefragt auf einen. Platzten einfach mitten ins Gespräch rein und waren auch durch unser unmißverständlich ablehnendes Verhalten nicht so schnell vom Schoß zu kriegen!! MÄDELS: Kapiert doch endlich mal: SO LÄUFT DAS NICHT!!

    Meine Nummer ging dann an eine natürliche Blondine aus Litauen. Den Namen hab ich leider vergessen. Service war gut, aber nicht Top.



    FAZIT:

    Netter Club mit ordentlicher Besetzung. Durchaus mal ne Alternative zu den bekannten Frankfurter Clubs.

  21. Onderstaande 6 leden hebben sirgreg bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (24 april 2012),dbd67 (24 april 2012),Picasso 1 (24 april 2012),RAUL7 (29 april 2012),satanic surfer (26 april 2012),terminator ( 2 mei 2012)

  22. #68
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Last Online
    29 april 2023 @ 14:48
    Berichten
    107
    Discussies
    6
    Thanks
    26
    Thanked
    101 in 27 posts

    Standaard Party event good but nothing special

    Fruhjahsparty yesterday. Not so different to a normal Saturday. Grilled ox, fireworks and better music. More guests than usual but not in any way crowded. I guess because of party at Oase same day. Many girls had come from smaller clubs to try their luck. Normal entrance fee this time. Some party in the winter had 100 euro entrance.

  23. Onderstaande leden hebben Everhard bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (29 april 2012)

  24. #69
    Geregistreerd
    31 januari 2012
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:35
    Berichten
    341
    Discussies
    4
    Thanks
    979
    Thanked
    263 in 131 posts

    Standaard

    Ik ga hier in juli heen heeft iemand ervaring met dit hotel? contel-darmstadt.de‎ staat in dezelfde straat als sharks.

  25. #70
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dbd67 Bekijk bericht
    Ik ga hier in juli heen heeft iemand ervaring met dit hotel? contel-darmstadt.de‎ staat in dezelfde straat als sharks.
    Hier kun je 70 ervaringen zien/lezen.

  26. #71
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dbd67 Bekijk bericht
    Ik ga hier in juli heen heeft iemand ervaring met dit hotel? contel-darmstadt.de‎ staat in dezelfde straat als sharks.
    Iets wat later reactie, maar nog voordat je gaat

    Simpel maar wat prijzig wat je de kamers vond ik, maar wel binnen een paar minuten loopafstand van Sharks. Ontbijt weet ik niet omdat ik na een nacht in dit hotel bij PSR ben gaan ontbijten

  27. #72
    Geregistreerd
    31 januari 2012
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:35
    Berichten
    341
    Discussies
    4
    Thanks
    979
    Thanked
    263 in 131 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aamu Bekijk bericht
    Iets wat later reactie, maar nog voordat je gaat

    Simpel maar wat prijzig wat je de kamers vond ik, maar wel binnen een paar minuten loopafstand van Sharks. Ontbijt weet ik niet omdat ik na een nacht in dit hotel bij PSR ben gaan ontbijten
    Heb het hotel reeds geboekt

  28. #73
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Goh, een prachtige tent en bovendien kennisgemaakt met een erg vrolijke en interessante Nederlandse medebeer gisteren, beste groeten J.
    uitgebreid verslag der feestelijkheden volgt binnenkort.

  29. #74
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard een quasi perfecte clubdag in visperspectief

    Goh, somtijds is het leven toch complex én ingewikkeld, net als sommige schrijfsels volgens bijtjesfans, maar daar had ik laatstleden woensdag hoegenaamd geen last van. Een eerste bezoekje aan fkk Sharks, ik had m'n plankje al omwikkeld met hoogspanningsdraden en dergelijke meer, safety first. De ruime parking van dit etablissement opgedraaid rondom 17 uur, godbetert, midden op een industriezone en van buitenaf was het simpelweg een metalen constructie zoals die budgetgewijs compleet verantwoord wel ns meer wordt opgetrokken in de industriële sector. Goh, wat een derderangs isolatiemateriaal zou er in deze wanden zijn gepropt vroeg ik me energiebewust af, en monsterde voorts de metalen cosntructie met een diplomaloze kennersblik van Rupert McBadslets. Aangezien het architecturale karakter toch ietjewat tegenviel van buiten gezien hield ik deze semi-culturele ogenschouw relatief kort, en dwarrelde ik de ruime ontvangstruimte van Sharks binnen alwaar een blondine me vriendelijk doch professioneel welkom heette, me kortweg de gangbare principes uit de vaatdoeken deed en me terloops complimenteerde met m'n aanpassingsvermogen aan de lokale klederdracht aangezien ik een t-shirtje met visjes droeg, jaja, oog voor details die thekemokkels in het frankfurtse... Ook enkele naakte mokkels die voorbijdrentelden giechelden en wezen me grijnzend aan als een modegoeroe in opleiding, een kleine tip, Jaws-shirtjes uit de ouwe doos worden op hoongelach onthaald volgens een Pools mokkel, tja, it's a thin line sometimes... Geheel in m'n nopjes legde ik 60E neer als entreekost, én gezien de eerder als fris in te schatten temperatuur opteerde ik voor het huren van een badjas, dit extraatje kost 5E, af te rekenen bij vertrek net als de eventuele alcoholische drankjes die zouden worden genuttigd eventueel. Als notoire fantaslurper moest ik dus 5E betalen omstreeks 03u45 bij een ditmaal donkerharige thekdame die me complimenteerde met m'n pladijsshirtje, goh zeg, ik bloosde me daar bijna te pletter door al die onnozelheden, het moest niet veel gekker worden. Voor eventuele geïnteresseerden, bijna elke vis is prijs, het leek wel de sinksenfoor. Voorts is de prijsstructuur kinderlijk eenvoudig, 50E per halfuur, no nonsense. Gewapend met een badjas/handdoeken én onnozele grijns de lockerruimte ingestapt en daarbij bijna gestruikeld over het kuismeisje van dienst, 1m50 hoog, maar wel angstaanjagend mooi en onopgemaakt, wat een minicutie; én een harde werkster bovendien, ze was de ganse tijd aan het poetsen en onderhouden dat het een aard had, spic and span, van de vloer eten was perfect mogelijk, maar dat zou zonde zijn voor de restauranthoek die daarvoor speciaal was ingericht, dus dat liet ik achterwege om plausibele redenen. Ze keek me lichtjes monsterend aan, en bloosde zich een zonnebrand factor 3 bijeen toen ik wat later op de avond haar ongevraagd bevrijdde van een stapel handdoeken en badjassen die ze rondtorste, een dankeschön of 17 volgden stamelend, pff, wat een lief meisje zeg. Genoeg gezeverd over het poetspersoneel, over naar de orde van de dag, en wel in a hurry...

    Lockerruimte is dus kraakjenet, ruime kleerkastjes, keurige (eerder kleine) doucheruimte (5 stuks), rein toilethoekje, erg functioneel ingericht en netjes tout court. De portefeuille wordt idealiter opgeborgen in de kluisjes, de eerste aanblik van de barruimte is indrukwekkend te noemen. Prachtig ingerichte hal, oog voor details en accenten, zeer mooie en functionele ovalen bar, enkele fruitautomaten alwaar randioten geld verliezen, een kino, mooi verlichte trap richting impressionant wellnessgedeelte met 2 whirlpools en binnenzwembad, bovenaan links zijn 2 nette douches ter verfrissing, handdoeken wel meenemen vanuit de entreehal. 3 sauna's van verscheidene temperatuursregeling binnen, 2 sauna's buiten, buitenzwembad, pfff, qua installaties een indrukwekkend aanbod, en deswegens zelfs voor gepatenteerde niet-neukers de 60E wel waard me dunkt. Prachtige tuininrichting met overdaad aan liggelegenheden, wat zithoekjes, prachtig. Conceptueel en qua inrichting topklasse, alles tiptop, een hemelsbreed verschil met clubs in NRW, parksaunaresidenz tenagesproken op aanvaardbaar niveau. Kleine restauranthoek met voldoende zitggelegenheid, alhier at ik 2maal, 1 maal lekker en in lekker gezelschap (A), 1 maal slecht in gezellig gezelschap (F), hoe dat voorts puur technisch en wetenschappelijk te verklaren is laat ik over aan gediplomeerden, feit is dat de lasagna smaakte en de goulash met rijst baggerslecht was, case closed. Dus gemiddeld gezien was het eten matigjes, het enige minpuntje van de dag. Voorts gezelligheid troef, enkelme zeer leuke gesprekspartners doorheen de dag waaronder een leuke Nederlander, enkele Noren/Italianen/Duitsers/Koreanen/Turken, een internationaal gezelschap, opvallend jonge gemiddelde leeftijd, en helaas voor de dames niet in groten getale aanwezig, ik schat een 50-tal bezoekers aanwezig, maximum. Social time was dus leuk, en dat werd er alleen maar leuker op toen een bekende Münchense ijsbeer binnendrentelde, veel bijgepraat, een leuke gozer én clubkenner par excellence, m'n broodje was gebakken want het is een notoire veelneuker die gemiddeld een 5-tal sessie onderneemt per dag, héhé, en hij was ook dinsdag al in Sharks, things were looking good. Advies aangaande m'n 3é kameroptie verkreeg ik dus van F., waarvoor dank. Ikzelve raadde hem Katalina aan, we bleven goede buddies gezien ons beider aangeraden sessies voltreffers bleken te zijn, goh, wat een doldwaze pret.

    Line-up van de dames was goed, niet exceptioneel, een 40/50-tal dames, overwegend Oosteuropees getint, enkele donkere dames, geen Asiaatjes, een sporadische latina. Ik vond een 10-tal dames zeker qua looks kamerwaardig, maar ik had slechts 1 "vrije" kameroptie aangezien ik in Sharks was voor de beruchte servicetoppertandem Adriana/Katalina die was doorgefietst vanuit fkkWorld een tijdje geleden, en waarvan 1 andere oorden opzoekt sinds laatstleden week-end. Puur technisch was ik vanwege deze 2 topmokkels in Sharks beland, én een complete malloot zou dan niet met hen kameren, halve malloot die ik ben deed ik dat dus wel, en met volle tevredenheid, maar daarover later meer. Tussen 17u15 en 18 uur toen Adriana opdoemde zat ik wat in m'n uppie aan de bar doorgaans, aldaar werd ik aangesproken door een 7-tal dames die deze "rookie" wel wilden verlichten van 50E. Uiteraard vooral dames die ik überhaupt niet interessant vond, en die wimpelde ik dan ook beslist en kortweg af. 2 leukere mokkels waagden ook hun kans, 1 zeer leuk gesprekje eigenlijk, en deze dame bleef doorheen de ganse nacht me subtiel verleiden, een kamersessie zat er helaas niet in met deze Duitse Ella, mooie dame, enkele tattoos, mooie naturel tieten, leuke babbels, een optie voor een volgend bezoekje hopelijk. Opvallend weinig meisjes met siliconetieten, een 5-tal, een zeer mooi slank meisje genaamd Elli, ook een optie voor volgende keer misschien. Opvallend, nadat ik aan de bar werd welkom geheten door Katalina;énde andere mokkels dus doorhadden dat ze niet te doen hadden met een toevallige passant, werd ik nagenoeg niet meer aangesproken, ja hoor, deze waterduivel had de "sharks" vakkundig afgewimpeld, en dus deze test doorstaan zonder eventuele kleerscheuren, of gerateerde topsessie, wie zal het zeggen? Ik had alvast 2 topsessies gefikst met m'n 2 favo-dames uit het Frankfurtse in een oogwenk, en ter uitbreiding eentje welmeteen, of na 10 minuutjes presalen...Adriana zag er weer ns onbetamelijk appetijtelijk uit in al haar naaktheid, 1m73 schoonheid op hoge hakjes, een minimedewerkertje stijgerde al als een losgelaten rodeostier, maar enkele keren aan Desmond Tutu denken deed wonderen wat dat betreft, een toffe bovenstebeste peer, daar niet van, maar wel erectieverlammend, zomaar 'n tipje.

    ADRIANA, 20j, korte zwarte haren (momenteel), 1m73, 50kg, topmodellijfje, C-cups naturel die zwaartekrachtontkrachtend zijn (referentie), tot nog toe het bestbewaarde Frankfurtse clubgeheim van dit forum waarschijnlijk, een ster in World, een ster in Sharks en een ster in whatever club she'll work, 3 daagjes in Samya onlangs en aldaar het halve Keulense forum over haar heen gehad, en niet beschreven, it tells a story. Wat een mokkel, en wat een service. Absolute topklasse terwijl ze zich met gedegen service ook suf zou kunnen laten neuken, de beren staan bij wijze van spreken toch aan te schuiven in rotten van achtendutzend, én terecht. TZ als een geliefde, PZC als een blowjobqueen in opleiding en NMC als een keizerin, superlatieven tekort om dit meisje te beschrijven, het maar laten bij een excellente sessie dan maar, HHG 100%, anywhere, anytime. Uitmuntende service van zowat de perfecte looksmeedragende meid die op de koop toe nog ns supersympathico is ook...Het was een hartverwarmend wederzien na lange tijd, 1 uur kameren tot believen, nadien de obligate afrekening en na respectievelijke douche tezamen een sigaretje, lasagna eten in combo met knuffelkeuvelen, sigaretje nadien en voorts een naturel en charme waar zelfs een stijve hark als mezelve weke knietjes van krijgt, de perfectie nabij en een fikse bestendiging van haar halve-godinnenstatus werd geuit, en mits afscheidszoentje hartelijk ontvangen, recommended without a doubt. Topsessiemateriaal en bloedjemooi, AAA-rating.

    Recuperatie was needed, zwembad ingetuimeld, whirlpool, sauna, alles tot tevredenheid en kraakjenet. Met voornoemde Nederlander gezellig wat gekletst, erg toffe ambitieuze kerel die het nog zeer ver zal schoppen schat ik in. M'n Münchense connectie was na 2 sessies in World waar de line-up fiks tegenviel volgens hem al vrolijk aan het kameren in Sharks, complexloos en charmant, zo ken ik hem. Zijn tip was Daria, een blonde überslanke krullenbol die me al eerder positief verleidend was opgevallen, ze kwam m'n collega effie knuffelen, hét uitgelezen moment om subtiel een praatje te maken ondertussen. Daria bleek een olijke losbol te zijn die wat dat betreft de volstrekte antipode was van mijn gebruiklijke sérieux in een club, erg leuk en bijdehands meisje dat lief en actief trachtte me in "haar" bedsponde te lullen, hihi, ze had niet in de smiezen dat dat al gefikst was...Leuke, licht erotiserende presales waarbij ze me alvast enkele servicekwaliteiten influisterde, jaja, dat zal wel dacht ik. Snel een douche en de trap naar boven om een kamer te vinden aldaar, een kleine tip van mezelve, kameren op de bovenverdieping lijkt me aangewezen, erg verzorgde en keurige kamers aldaar.

    DARIA, 22j, lange blond krulhaar, doorsnee gezichtje, hardbody van jewelste, 1m58 ofzo, 42 kg ofzo, erreg slank, A-cupje (mooi)... Service was zeer goed te noemen, TZ eerst wat wild en ongecontroleerd rondjesdraaien, na corrigerende tip en kamerduurverlenging naar 1 uur als veel beter en sensueler te catalogeren, de sessie ontvouwde zich vanuit PSE-insteek naar GFE-getinte verwennerij, leuk zeg. Het enige nadeel aan haar was het feit dat ze herhaaldelijk aangaf FT aan te bieden, somtijds was het bijna op het irritante af, die 50E krijg je wel als je me een halfuurtje lamneukt was de repliek na haar 3é vermelding ditaangaand, ben niet zo'n FT-fan was blijkbaar niet voldoende qua antwoord de eerste 2 keer. PZC prima te noemen, Daria heeft haar eigen, licht deviante techniek waarbij ze vooral eikelgericht werkt doorgaans, wel leuk en bovendien is ze niet vreemd van oogcontact, afwisseling en tempovariatie, excellent. NMC goed tot zeer goed, een slome start zeker benodigd want ze is strakker dan de ezeldraad op een kraakjenieuwe ukelele, wel een lekker ritme en bovenmatig leuke inzet. Weinig te mopperen al bij al beschouwd, sneu van de poging tot upsellen, al verklaarde ze me wel triomfantelijk de helft van haar sessies te volbrengen zonder méér intiem aan de slag te moeten, een PZC-referentiemokkeltje dus, én voor fans van FT, dat biedt ze dus wel degelijk aan...Herhalingsgevaar: 90%.

    Zo, met nog Katalina op he menu was de gelukzalige afsluiter wel verzekerd, lamlendig rondgehangen en gesocialised in een mengelmoesje van talen, een tietenluder nog afgewimpeld, al had ze wel verleidingsskills die konden tellen, maar ik wist me toch sterk te houden en de voorgenomen 3 sessies te respecteren. Wachten op K. dus, de beloning kwam omstreeks 02 uur gracieus aangelopen, wat een lijfje heeft ze toch. Prettig bijgekletst, een relaas aangaande allerlei etc., het leven van een hoer loopt niet over rozeblaadjes, naja, dat van een golvenschuimer ook niet hoor. Gedeelde smart is halve smart, opmonterend was het wil dixit haarzelve, ach, het is 'n profi hé. Kameren maar om het af te leren, en wel met deze Roemeense stunner pur sang.

    KATALINA, bruin krullend haar (momenteel), 1m68 ofzo, 48 kg ofzo, B-cup naturel tieten par excellence, ietwat grote rotneus volgens sommigen, niet volgens mij hoor, significang moedervlekje, één der stars uit World, tezamen met haar vriendin Adriana de ongekroonde fkk-clubkoningin van het Frankfurtse met een schare fans, benieuwd of die haar ook richting nieuwe verblijfplaats zullen volgen...Ach, ze is overal populair. Sessie was wederom een sessie om te koesteren, het is een servicekameleon die rimpelloos transformeert van poesjelieve GFEknuffelmagneet to lichtdominante PSE-fanate, een genot als steeds. TZ/PZC/NMC allen op referentieniveau en zodoende evenals A. een bevestiging van haar halve-godinnenstatus, wat een kanjer is ze toch. Al lijken de sores in haar hoofdje toch was neveneffecten te hebben, de gloed en warmte was ietsje minder dan voorheen, ze lijkt ietwat onevenwichtig, maar zelfs op 80% van haar mogelijkheden leverde ze een prima prestatie die 100% herhalingsgevaar inhoudt voor mezelve althans.

    Zozo, bademantel uit, visjes-t-shirtje aan, de haaien achterlatend vertrok ik met een industriehalbrede smile op m'n kop richting NRW, waar het ook aardig toeven is, maar puur qua installaties is dit toch een andere orde, nét als de servicetandem A/K die zorgden voor een quasi perfecte clubdag. ss

  30. Onderstaande 17 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (21 mei 2012),Ace2 (21 mei 2012),Badslippers (21 mei 2012),bergm550 (21 mei 2012),Big30 (21 mei 2012),Boy69 (21 mei 2012),Costana (21 mei 2012),Megaboob (21 mei 2012),MichelJ (21 mei 2012),RAUL7 (21 mei 2012),Red Devil (31 mei 2012),rob45 (21 mei 2012),seksenfun (22 mei 2012),Sphinx (21 mei 2012),vrije jongen (21 mei 2012),wervelwind (29 mei 2012),Znipper (21 mei 2012)

  31. #75
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch kokoska

    Bij het binnenkomen mij snel omgekleed en mijn ontbijt samengesteld om zowat de eerste keer dit jaar heerlijk in de tuin te kunnen brunchen. Wat voor weer ze ook voorspeld hadden, in Darmstadt was het vrijdag 18 mei zomer.

    Het was wel even verschieten toen ik merkte dat de thekefrau mijn naam al kent.

    De zelfsluitende deuren van de lockers blijf ik trouwens erg praktisch vinden.

    De eerste die mij riep was Flori. Meteen wat kusjes geven en wat knuffelen maar niet voor lang. Ik had immers zin om mijn ontbijt buiten te gaan verorberen.

    Kokoska (Maraja) komt ook even buitengelopen met een vriendin en ik krijg een leuke welkomst maar ze gaat weer snel naar binnen. De dames toch. Het zijn stuk voor stuk kastplantjes, hebben altijd koud. De deur tot de toegang naar het buitengedeelte stond open en ik liet ze dus openstaan. Flori kwam tot bij de deur en deed ze weer dicht. Ze liet merken dat ze vond dat er koude binnenkwam. Dat zou eventueel nog gekund hebben ook omdat je binnen enkel de luchttemperatuur voelt binnenkomen en niet de zonnewarmte natuurlijk. Toch bleef het overdreven maar ja… die kamerplantjes.
    Toch kwam er een vrouw bij mij aan tafel zitten buiten met wat groentjes en een pistolet. Ze luisterde naar de naam Yvonne en kwam uit Hongarije. Ze was blij met de eerste zonnewarmte. Ze zou nog wat blijven zonnen in de tuin. Ik liep echter naar binnen tegen een uur of twaalf omdat de eerste zonnestralen op de middag gevaarlijk zijn. Ik wou niet roodverbrand mijn 3-daagse tegemoet gaan.

    Ik had best nog wel zin in een dessertje. Dat at ik dus binnen op. Ik koos voor twee muffins. Een witte met chocoladestukjes en een bruine vol met chocolade. Kokoska kwam er bij zitten en vroeg me waar ik die muffins had gevonden. Ik had echter de twee laatste genomen en wou haar die chocolademuffin geven. Ik moest dat echter niet doen. Ik bleef aandringen en we deelden uiteindelijk de chocolademuffin.

    Zoals gebruikelijk in Sharks waren ook vandaag zo goed als alle dames vriendelijk en toegankelijk. Ze wensen je bijvoorbeeld allemaal smakelijk eten, wat toch maar een kleintje is.

    Van Daria was nog geen spoor te bekennen maar ik was nog niet gedesillusioneerd omdat ik ondertussen al weet dat ze maar tegen de vroege namiddag aankomt.

    Na de muffin opgegeten te hebben, gingen kokoska en ik onze eigen weg, zij het niet voor lang. Aan de bar bestelde ik een koffie. Een dame vroeg waarom ik ook niet voor haar wat bestelde. Ik wees haar er op dat er drank (alcohol) voor haar stond maar ze beweerde dat dat niet van haar was maar dat ze dat wel erg graag lust. Ik maakte haar maar meteen duidelijk dat ik niet inga op zo’n directe vraag om drank van een dame die ik voor de rest niet eens ken. Ze was er niet kwaad voor. Later probeerde ze mij te verleiden met eens in mijn haar/nek te krabben maar omdat ze ook al niet mijn type was, reageerde ik heel koel. Ze liep dan maar door.

    Ik ging nog even een kijkje nemen buiten. Eens kijken hoe het met de wellness was gesteld. Vorig jaar tijdens de zomer was het buitenzwembad verwarmd maar dat was het nu zeker niet. Ik vermoed dan ook dat ze om kosten te besparen de verwarming van het zwembad maar pas opzetten als het buiten nog wat warmer is en blijft. De twee buitensauna’s stonden wel aan, evenals de drie sauna’s binnen.

    Eens terug binnen kwam kokoska weer naar mij en probeerde ze me nog maar eens op kamer te krijgen. Haar vriendin was weer aan haar zijde. Die week trouwens niet van haar zijde. Ik vermoedde dan ook sterk dat haar vriendin aan eerste dagen in de job bezig was (of toch de eerste dagen in het saunaclubsysteem). Ze oogde in elke geval heel erg jong. Ik schatte ze geen twintig jaar. Ze was ook niet actief in het verleiden. Kokoska leidde me naar een sofa in de bar, recht tegenover een kamer. Ik wist genoeg maar wou vandaag niet met haar kameren. Tussen haakjes, ik wou de eerste keer van vandaag bewaren voor mijn Dariake. In de zetel wat gepraat, kleine kusjes, mondkus, benen van haar over mijn benen, lief vastpakken… ze wou me tongzoenen. Ik heb dan maar snel gezegd dat ze tot de betere lievere dames in Sharks behoort, voor mij maar dat het nu even niet het juiste moment was. Ze nam er vrede mee, niet vies gezind maar ze bleef ook geen drie minuten meer zitten. Moet natuurlijk niet maar kan eventueel ook tactvoller en anders, misschien.

    Alsof de dames van Slovenië mij maar niet uit hun hoofd konden zetten. Kokoska stond plots weer bij mij toen ik uit de douche kwam. Weer samen met haar vriendin, die nieuwe. Ze wou met mij in de HWP kruipen. Net als vorige keer dus. Dat had ik wel door. Ik weet wel wat daar de bedoeling van is. Vandaag niet, dus niet. Ik bedankte haar voor het aanbod.

    Weer beneden gekomen om een eerste saunaronde te doen (een beetje in afwachting toch wel van Daria), zaten ze met drie aan de bar. De vermiste vriendin van Kokoska, die anders altijd bij haar was (Jessy), was toegekomen. Ik zei ook haar goeiedag: kusje…. Plots hadden ze mij met drie in de greep. Pfoe, nee, dat is me helemaal te veel. Dan schiet er niets meer over voor Daria. Kokoska en haar nieuwe vriendin lieten me vrij snel weer los, de derde (Jessy) pakte me nog steviger en inniger vast. Ze vroeg wat ik zinnens was. Eerlijk antwoordde ik dat ik eigenlijk net op weg was om een eerste saunaronde te beginnen. Weer net als vorige keer, wou ze meegaan. Dat was leuk voor een keer maar niet voor elke keer. Ik zei haar ook dat ik lang in de sauna wou blijven zitten deze keer (15 minuten). Het kon voor haar geen kwaad. Ze zou er ook zo lang blijven inzitten. Ik maakte haar duidelijk dat ik deze keer écht alleen in de sauna wou. Trouwens, zij er lang inblijven? Ik ken dat. Als puntje bij paaltje komt, verleidt ze jou er toch vroeger uit.

    Wanneer ik mijn eerste saunaronde er had opzitten, een koude douche had genomen en wat baantjes in het buitenzwembad had getrokken en weer naar binnen wou, kwam Daria net buiten in het gezelschap van twee beren. Die had dus nog wel even wat werk. Ze hield het bij een knikkende goeiedag (omdat ze met die twee beren was, vertelde ze me later, wat overigens normaal is). Dat ze nog wel even werk had, vermoedde ik omdat ze in het zonnetje gingen liggen. Geen erg. Ik moest toch even recupereren van de saunaronde.

    Later op de dag, toen ik met haar op kamer was geweest en toen we de sessie aan het afronden waren, vernam ik, ze vertelde dat, dat ze maar met één beer op kamer was geweest en dat die tegen haar had gezegd dat hij een uur met haar op kamer wou gaan. Ze zei me dat het maar bij een halfuur kamer was gebleven maar ook een halfuur buiten. De manier waarop ze dat vertelde, leek het me duidelijk dat ze dat halfuur pre salen buiten ook had aangerekend. Hopelijk heeft die man dan wat meer gedaan met haar daarbuiten dan wat ik de eerste 10 minuten zag (wat tegen mekaar zitten en praten). Misschien toch een puntje waar je attentie moet op doen bij Daria? Ik bleef nog even wat buiten rusten onder een prieeltje in de schaduw. Dat prieeltje (vooraan aan het terras) stond er vorige zomer nog niet. Mooi!
    Natuurlijk kwamen enkele dames polsen of ik al niet uitgerust was.

    Nadat ik was uitgerust wilde ik opnieuw een saunarondje doen (de bio-sauna deze keer). Ik was net van onder de douche gekomen, had me net afgedroogd en wou de sauna instappen toen ik Daria weer in mijn gezichtsveld kreeg. Ze excuseerde zich nog eens voor het feit dat ze daarstraks buiten niet veel meer deed dan voorzichtig dag knikken. Ik verstond dat wel, ze was in gezelschap van twee beren. We knuffelden mekaar wat, kropen dicht tegen mekaar aan, kusje… en ineens was ik niet meer geïnteresseerd in de sauna. Ik wou een spelletje gaan spelen met Daria op kamer.

    Op kamer was alles met Daria weer dik o.k. Spijtig genoeg was ik te zwak om mijn spel aan haar op te leggen. Ik probeerde dat voorzichtig maar ze was niet zo volgzaam. Ze drong min of meer haar spel op. Omdat ze zo goed is, omdat ze zo mooi is, omdat ze zo lief is, gedroeg ik mij nog “slofferig”. Natuurlijk was wat ze deed weer super. Toch had ik gefaald. Ik wou mijn spel opleggen. Ik hield het deze keer maar bij een erg tof halfuurtje omdat ik om een of andere reden geen zin had om nu nog eens te proberen om mijn spel op te leggen. Ik legde het haar ook uit, waarom het maar bij een halfuurtje bleef. Zij wou alsnog zich overgeven aan mijn spel maar zo in scenario gegoten hoeft het voor mij absoluut niet. Het zal voor een volgende keer zijn.
    Bij het afrekenen vertelde ze me dat ze bezeten was van mij. Niet negatief, niet positief bedoeld. Tja, kan ik maar weinig aan verhelpen natuurlijk want normaal doen is voor mij moeilijk.

    Nadien ging het leven zijn gewone gangetje weer in Sharks. De kleine momenten met de verschillende dames. Een dame vroeg me ineens waar ik zo snel naar toe ging. Snel? Blijkbaar slenteren de meeste heren zich overal naar toe. Nee, dat doet mij te veel denken aan gaan shoppen met je vrouw. Bwah! Jessie/Jessica kwam ik ook weer tegen. Ze zei me op de man af (beetje vragend toch, dus toch niet helemaal zeker van haar stuk) dat ik vandaag niet met haar zou gaan kameren. Onze professionele dame trok die juiste conclusies uit mijn manier van doen tegenover haar.
    Boven zat ik even languit in een van de vele poefen die Sharks rijk is, wat uit te blazen. Daria kwam me daar verleiden. Laat ze maar proberen. Ze herinnerde mij aan het feit dat ze beloofd had om zich te laten gaan in mijn spelletje. Ik ging niet op haar voorstel in. Nog eens, niet zo geprogrammeerd. Daria was nog niet weg of Fabiola kwam nog eens goeiedag zeggen. Ze kwam gewoon knus bij mij liggen in de poef. Daar lagen we dan. Haar benen over mij, in mekaars armen, haar hoofd op mijn borstkas. Ik zou zo met haar een dutje hebben kunnen doen. Bedpret zat er echter niet in. Ze moet veel meer uit de kast halen. Ze is immers mijn type niet, eigenlijk. Terwijl ik aan het zwemmen was, herinnerde een dame mij aan onze bedprestaties. Ik kan ze nog steeds niet thuisbrengen. Vreemd?

    Tijdens het avondmaal kreeg ik compagnie van Jennifer. Een Zuid-Afrikaanse die mij zeer zeker ziet zitten. Andersom valt dat nogal mee.

    Tussendoor nog even meegeven dat Sharks reclame maakt op de achterkant van het netplan van het openbaar vervoer in Darmstadt. Origineel.

    Bij het buitengaan zei de thekedame dat ze mij al lang niet meer gezien had. Ik zei haar dat ze dan wel heel erg veel vakantie neemt. Toch niet dus.

    Nog even voor de geïnteresseerden. Het avondeten: gebraad/vis. Desserts: ’s morgens: muffins en madeleintjes en ’s avonds cake (2 soorten), wafels (met confituursoorten) en chocolade- en vanillepudding.

    Onderweg naar huis merkte ik dat er ergens iets moest te doen zijn in Darmstadt. Een hoerenparty voor de jeugd of zo? Grote en kleine groepen (maar vooral veel tieners) jongeren met zo goed als niks aan en wat ze aan hadden was hoerig.

    Zo, een perfecte dag Sharks zat er dus weeral helemaal op .




    Kokoska: Slovenisch voor piepkuiken. Maraja roept me vaak met kokoska en kent zowat als enig Vlaams woord: piepkuiken. Dit komt doordat ik rond Pasen ook in Sharks was en er als versiering op de bar van die roze piepkuikentjes stonden.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  32. Onderstaande 3 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 7 juni 2012),bergm550 ( 7 juni 2012),satanic surfer ( 8 juni 2012)

 

 
Pagina 3 van 37 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31.

  Babylon 468*60