Pagina 37 van 37 EersteEerste ... 273334353637
Weergegeven resultaten: 901 t/m 909 van 909
  1. #901
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 03:15
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.711
    Discussies
    156
    Thanks
    5.414
    Thanked
    2.979 in 966 posts

    Standaard Sylvester.

    Verslagje van Sylvesteravond :

    Het feest begon om 16u en 1 uur later mocht ik al langs de straat parkeren. Gelukkig was het zondag waardoor er parking zat was in de Otto-Röhmstasse. Ik kreeg nog een ruime locker; diegene die na 22u kwamen mochten het met een kledingzak doen. Toch had ik de indruk dat het iets minder druk was dan vorig jaar.
    Er waren véél aziaten itt tot een jaar geleden, de covid-angst is weg, voorbarig misschien...

    Er waren een zestigtal dames, quasi allen in lingerie. Slechts een paar meisjes waren full FKK. Veel nieuwe gezichten, de bonus die elk jaar gegeven wordt aan de dvp's trekt meiden uit andere clubs aan. Concreet : wie een aantal dagen in de feestperiode komt werken krijgt de entree terugbetaald.

    Vanaf 18u was het buffet beschikbaar en dat was lichtjes teleurstellend. Ik heb ooit weelderiger banketten gezien, in FKK World bijvoorbeeld. De opstelling was dan weer beter georganiseerd, dat wel. Vorig jaar liep eea chaotisch en dat was nu niet het geval.

    Er was ook een saunameester beschikbaar, Merdi heet de man. Dat was zeker prima. Ook het stoombad en de bubbelbaden waren pico bello.

    Seks was er ook, jaja. Eerst een kamergang met Sky toen er nog geen wachttijden waren. En het was toppie. Deze keer 100 euro voor een ruim half uur.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ky-(Roemeense)

    Later, na 22u, heb ik nog een kamergang gemaakt met Julia, een nieuwe. Dat was eerder 'gewoontjes', goed zonder meer zeg maar.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ia-(Roemeense)

    En dan was het tijd voor het vuurwerk, stipt om 2 minuten voor 12. Dat zag er beter uit dan vorig jaar. De wind zat ook mee.

    Ik heb na middernacht nog wat dessertjes geconsumeerd, best lekker hoor. Dan was het tijd om hotelwaarts te keren. De lieden die toen nog binnenkwamen waren duidelijk niet daar om van sauna of bubbelbad te genieten; de flessen sterke vlogen in het rond bij wijze van spreken. Publiek dat je 10 jaar geleden nauwelijks in de clubs zag en nu 'core-business' is. Het zij zo.

    Ik vond het geheel toch minder dan vorig jaar. Misschien ga ik volgende Sylvester iets anders doen, maar ik kom zeker weer naar Darmstadt een van volgende weken.

  2. Onderstaande 26 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 januari 2024),Ascari ( 1 januari 2024),AVENTADOR ( 2 januari 2024),bierbeer ( 8 januari 2024),bram4826 ( 1 januari 2024),buttlover ( 2 januari 2024),cameltoe slide ( 1 januari 2024),comcom ( 2 januari 2024),DMZ001 (10 januari 2024),donkeywonkey ( 1 januari 2024),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 januari 2024),Giodude ( 1 januari 2024),Kurt Cobain ( 1 januari 2024),mentholbear ( 1 januari 2024),MisterBond68 ( 1 januari 2024),nick n. ( 1 januari 2024),Patjax ( 1 januari 2024),Picasso 1 ( 1 januari 2024),Pierke69 (17 maart 2024),Reinstecke Fuchs ( 2 januari 2024),satanic surfer ( 4 januari 2024),Shakir ( 1 januari 2024),stimpy3 ( 1 januari 2024),trickyD (12 januari 2024),WANDELAAR5 ( 1 januari 2024),Wentelt Eefje ( 1 januari 2024)

  3. #902
    Geregistreerd
    30 juni 2021
    Last Online
    4 januari 2024 @ 23:19
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik was heel erg benieuwd of je een een bepaalde dame misschien hebt gezien. Ik word aangesproken op reddit door wat zei zegt een dame uit Sharks. Ze zegt dat ze Alison heet, een 18 jarige studente uit Frankrijk. Lijkt me sterk maar ze weet veel en reageert op alles terug. Ook met foto’s. Ze zou heel petit zijn. 155 cm en 45/50 kilo ofzo. Brunette met zacht gezichtje en alles naturel. Bedankt alvast!

  4. #903
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:46
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.574
    Discussies
    270
    Thanks
    26.120
    Thanked
    15.854 in 6.443 posts

    Standaard

    Wees voorzichtig met dat soort contacten. Straks vragen ze nog geld voor een vliegticket om je te ontmoeten ofzo.

  5. #904
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    Vandaag @ 05:58
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Kan ook je vrouw zijn die in je telefoon heeft gekeken
    I´m an educated fool with money on my mind

  6. #905
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 03:15
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.711
    Discussies
    156
    Thanks
    5.414
    Thanked
    2.979 in 966 posts

    Standaard

    Is natuurlijk nonsens.

  7. #906
    Geregistreerd
    6 februari 2019
    Last Online
    24 april 2024 @ 18:03
    Berichten
    121
    Discussies
    1
    Thanks
    23
    Thanked
    614 in 94 posts

    Standaard

    kort bericht uit het pakhuis met naakte meisjes (alles wat ik wil vertellen heb ik hierboven al eens gedaan, alles wat belangrijk is staat hierboven in de berichtjes van Mechelen):

    - afgelopen woensdag line-up van ongeveer 120 naakte vrouwen (telling van receptie)
    - woensdag is korting op entree, dus drukker met mannen & vrouwen, donderdag is rustiger(=nog steeds meer vrouwen dan in andere clubs), vrijdag en zaterdagavond is de club overvol met vrouwen en mannen
    - Sharks trekt vrouwen van overal. Ik ontmoette verhuizers uit Oceans, Oase, Laufhaus, privat en Haagse ramen.
    - De forsere poolse laufhausdame had zich een topservice aangeleerd
    - Beetje rondvragen en veel Sharks dames geven nog de klassieke club service
    - Er was een heel mooie 20jarige uit Oase. Je weet, jong is niet de beste in bed, maar ze zoende wel lief en was gewillig
    - Met wat favorietjes wordt het lijstje met dames die ik zo weer wil herhalen langer en langer
    - Schade na dag in paradijs 350 Euro.
    - Je hebt wel eens gehoord over de grote aantallen in Sharks. Dit keer voor het eerst dat ik een line-up van over 100 gezien heb. En dan heb je naakt in elke hoek. Je kan eindeloos kijken naar de variatie in uiterlijk, en door de concurrentie is vrijwel iedereen het aanzien meer dan waard. En we leren weer eens dat dokters ook goede beeldhouwers kunnen zijn.

  8. Onderstaande 18 leden hebben Wanderer13 bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR (26 februari 2024),bierbeer (27 februari 2024),buttlover (25 februari 2024),donkeywonkey (17 maart 2024),Elmo3108 (24 februari 2024),Hoerenfluisteraar (24 februari 2024),mechelen (24 februari 2024),mentholbear (26 februari 2024),nick n. (25 februari 2024),Patjax (24 februari 2024),Pierke69 (17 maart 2024),pret (25 februari 2024),satanic surfer (25 februari 2024),schoolmeester (24 februari 2024),Shakir (24 februari 2024),trickyD ( 4 maart 2024),WANDELAAR5 (25 februari 2024),Wentelt Eefje (24 februari 2024)

  9. #907
    Geregistreerd
    11 februari 2014
    Last Online
    26 april 2024 @ 14:29
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    985
    Thanked
    322 in 95 posts

    Rotes Gesicht

    Parelvissers en bodemvissen
    Zo’n vier keer per jaar proberen we dit fabriekspand aan te doen. Na de heenrit met stopover in Vaals op donderdag en donaties aan servicekogels Bulgaarse Nancy en Oekraïense Nathalia & Gloria waren we op zoek naar Lolita’s in de mist. Qua uitleg van de club en faciliteiten verwijs ik naar voorgaande post. Nu vrijdag waren er 120, zaterdag 150 dixit receptie maar we zijn terug heel tevreden huiswaarts gekeerd. De eer en het genoegen gehad met Simina, Lola, Lissy (dankzij Das, waarvoor dank ) en tweemaal Claudia. Samenvattend voor deze school vissen : milieuvriendelijke topservice zonder TZ (wie betaalt daar 50 extra voor ?) met veel inzet en geen gezever aan 10030 of 15060. Uiteraard is onderhandelen tot rond 18hr mogelijk als je dit te duur vindt maar daarna wens ik je veel succes, als de dames je niet herkennen gaan ze voor minimaal 100 per halfuur. Uiteraard zijn er ook bodemvissen zoals Donatella, Andrea en Lulu die goedkoper werken en vollediger service aanbieden maar daarvoor hebben we gepast. Speciale vermelding voor Claudia qua optics: maatje 34 met heel expressieve melocake-tepels en een service die aanleunt bij wat 10 jaar gelden in GT zelf uitzonderlijk zou genoemd zijn. Vandaar de herhaling met haar op dezelfde dag en de langere kamer. Voor de liefhebbers worden er niet enkel op de kamers pannenkoeken gebakken : na 18hr in de veranda kan je naar wens pannenkoek laten bakken met banaan en nutella of kinderchocolade. Wat moet een ijsbeer nog meer wensen. Ik vrees in juni-juli terug te keren. Ondanks upselling, afstand en prijzen maar gezien optics, lolita’s, kwantiteit en globale beleving blijft het een aanrader. Dat wordt wat als we met de rode duivels daar een wedstrijd moeten spelen tijdens het EK. Fick-fabriek next level, Kuifje goes Roemenia

  10. Onderstaande 18 leden hebben bierbeer bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (17 maart 2024),AVENTADOR (17 maart 2024),buttlover (18 maart 2024),comcom (17 maart 2024),donkeywonkey (17 maart 2024),forgetskinnyletsgetfatty (17 maart 2024),Giodude (17 maart 2024),mechelen (17 maart 2024),mentholbear (17 maart 2024),Patjax (31 maart 2024),Pierke69 (17 maart 2024),pret (17 maart 2024),rmjhexe (17 maart 2024),satanic surfer (23 maart 2024),schoolmeester (17 maart 2024),trickyD (28 maart 2024),WANDELAAR5 (17 maart 2024),Wentelt Eefje (17 maart 2024)

  11. #908
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 12:20
    Berichten
    3.073
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.518 in 1.807 posts

    Standaard

    Het is bijna twee jaar geleden dat ik in sharks was. Een toen teleurstellende line-up en een slechte service was een reden om niet meer daar te gaan kijken. In het afgelopen jaar heb ik echter positieve berichten over Sharks gehoord. Omdat ik in de NRW clubs de optiek van de line-up vind tegenvallen en vaak weinig opties tussen vind zitten, zat het al een tijdje in m’n hoofd om weer eens in sharks te gaan kijken.

    Aaangezien mijn favorietje twee weken weg was, was het een mooie gelegenheid vorig weekend op pad te gaan. Het plan was in eerste instantie dus hiernaartoe te gaan met de motor. Een maat kon echter de komende tijd ook maar weinig Dus had ik hem voorgesteld samen te gaan. Plan was een autootje te huren. En sharks en Oase aan te doen. Maar we spraken ook over gewoon twee dagen naar Globe te gaan. We zouden het af laten hangen van de line up in globe een week van te voren. Die was best goed maat voor hem ontbraken favorieten en voor mij de topfavoriet. Hij moest uiteindelijk toch afhaken dus zelf de lange rit maar aangegaan. Prima hotel gevonden met 24 uur receptie dus hoefde niet te vroeg uit de club weg.

    Eerste dag dus uur of 1.30 aangekomen. Zag best wel wat dvp’s die er prima uitzagen. Zou er een aantal wel hebben gedaan als ik in een nrw club was maar zo ver rijden hoopte ik toch iets mooiere meiden te zien. Waren er maar 2 bijzonder mooi. 1 deed helemaal niks ander twijvelde ik ook over. Maar uiteindelijk praatje meegemaakt. Was 100p30 en 200p60. Ook nog pmc. Niet zolang geleden dat ik met dat laatste geen slechte ervaring had dus toch maar geprobeerd. Maar dat voelde niet goed. Was matig kamertje en bij 30 minuten gehouden.

    Na 6 uur kwamen er nog een hoop dames bij. Nog een stuk of 4 echt mooie exemplaren. Eentje leek er wel erg op een dame die ik 2 weken eerder in penelope te volle tevredenheid mee naar kamer had genomen. Ze was druk. Besloot uiteindelijk op haar te wachten maar toen zat daar tegenover me 1 van de andere mooie dames en het contact was goed. Uiteindelijk uur met haar naar kamer geweest voor 200p60. Was prima kamer. Naam begon met een V. Misschien valentina.

    Vervolgens kwam ik nog met de dame waarop ik aan het wachten was in gesprek. Bleek niet de dame uit penelope te zijn. Ze zei ga even eten zie je daarna. Maat wist nog helemaal niet zeker of ik m’n keuze dan maar op haar wou laten vallen. Zit bij de ingang te wachten. Zit een dame die helemaal mijn type is maar betwijvel wel of ze goede service geeft. Ze is iig wel spontaan. We raken toch op kamer en het is een top kamer. Dame heeft tenslotte of ruim 5 jaar ervaring in zwitserland en oostenrijk. Ze kende al mijn favo’s uit welcumm. Uurtje waarbij ze het als extra met het mondje afmaakte. 250. Het is hierna 1 uur als ik het hotel op zoek.

    Normaal ik naar oase zijn gegaan maar de laatste kamer was echt top. Ze zou ee volgende dag 4 uur weer zijn en op me wachten en dus maar weer naar sharks. Ze is er helaas pas 5.30 en dan komt ze in kleding binnen. Echter er zijn geen andere opties het was eigenlijk net als vrijdag. Ondanks de al vele aanwezige dames kwamen de meer intressante pas ruim na 18.00. Na 6 uur staat ze in de deur van kledingruimte. Ze zegt nog een uurtje ik baal er wel van. Nog maar wachten. Ik zie de andere goede dame van gister en een andere dvp die ik ook erg aantrekkelijk vindt. Zal ik? Nee wacht nog maar even tot 19.00. Daarna nog tijd zat voor een andere kamer voor ik naar huis ga. Ze komt uiteindelijk om 20.00 en ik baal flink en zit met het gevoel dat ik hoe goed het die dag ervoor ook was beter niet had kunnen wachten. Gelijk naar kamer. De goede blowjob krijgt hem gelijk geod stijf maar na een korte onderbreking lukt dat niet meer zo makkelijk. Uiteindelijk wordt het een beetje een sof. Gewoon te lang moeten wachten na half uur kamer verlaten zonder klaar te komen.

    Ik ben dan wel snel weer klaar voor een nieuwe kamer. Eerst praat ik met een andere dame. Nieuw bloedmooi gezichtje en druk bezet en vaak een uurtje weg. Paris pas 2 weken in sharks. Helaas ook zei geeft aan alleen pmc en tarief toch 200 per uur. Gezien mijn ervaring daarmee de vorige dag bedank ik vriendelijk. Ze garandeerd dat het absoluut top zou zijn. Dat andere klanten dat ook vinden. Ze blijft inderdaad steeds een uur weg maar ik zeg toch nee. Ik spot de nieuwe dame die mij eerder opviel tijdens het wachten. Was er vrijdag ook maar was me niet opgevallen. Naam is met ontschoten zo iets als inna (iig 4 letters en begon met een i volgens mij) of zo maar is een mooie jonge dame van 21. Met zwart haar een heel bescheiden siliconen club maatje b schat ik. Bij deze dame was tz ook mogelijk maar dan moest er nog wat meer betaald worden. Niet gedaan aangezien tz niet zo m’n ding is. Rest van de service was uitstekend en achteraf is het misschien de dame ik het liefst ergens hoop tegen te komen. Na deze kamer snel naar huis gegaan. Rijd wel lekker door in de nacht dus na een rit van 4 uur was ik mooi om 2.00 thuis. Kom wel eens later terug uit NRW.

    Alle dames vroegen mij 200p60. Een bekende die ik daar sprak op de zaterdag zei dat het is omdat ik nieuw ben anders krijg je wat vaker 150p60 te horen.

    Er waren ruim 100 dames denk ik maar het was dus rustig met dames en gasten hebbik begrepen. Die wow’s waar ik voor gekomen was dat waren en misschien 6 of 7 waarvan je als ervaren ijsbeer zo kunt zien dat je er een paar maar beter links kan laten liggen. Verder heel veel, misschien wel bijna de helft, dames met mooie lichamen en zeker wat aantrekkelijks. Als die dames in living room of sixsens waren tijdens mijn bezoekjes en zoals vaak daar maar 1 of soms zelfs geen dame is die ik mee wil nemen zouden die dan zeker wel in aanmerking komen om te proberen. Dus eigenlijk zeker een zeer sterke line-up. Ook betere kamers het is op dat vlak beter dan 2 jaar terug. En ook op het valk van het eten. Net een gerechtje meer om uit te liezen beide avonden maar ook beide avonde een stuk of 8 bijgerechten zoals friet, aardappelkroketjes, worstjes.

    Zal niet heel snel weer voor 2 dagen dat hele eind rijden maar vast nog wel een keer dit jaar. En kan ook best zijn dat ik op de terugweg uit oostenrijk hier nog een dagje stop. Uitje heeft me wel aan het denken gezet misschien zo af en toe eens wat anders te beoeken voor nieuwe dames. Al moet je er wat meer voor betalen was de moeite waard. Grote kans dat ik tijdens het volgende tripje dan wel oase aan doe. Of in oostenrijk eens in kufstein ga kijken.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. Onderstaande 21 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (31 maart 2024),AVENTADOR (18 april 2024),bierbeer ( 3 april 2024),bram4826 ( 4 april 2024),cameltoe slide (31 maart 2024),comcom (31 maart 2024),donkeywonkey (15 april 2024),forgetskinnyletsgetfatty (31 maart 2024),Haradamannetje (31 maart 2024),Hoerenfluisteraar (31 maart 2024),lekkersfan ( 2 april 2024),mechelen (31 maart 2024),mentholbear ( 2 april 2024),nick n. (31 maart 2024),pret (31 maart 2024),satanic surfer ( 2 april 2024),schoolmeester (31 maart 2024),Shakir (31 maart 2024),snaal88 (31 maart 2024),WANDELAAR5 (31 maart 2024),Wentelt Eefje (31 maart 2024)

  13. #909
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 12:20
    Berichten
    3.073
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.518 in 1.807 posts

    Standaard FKK Sharks, Darmstadt, Algemeen

    Gisteren dus sharks. Dag liep iets anders dan verwacht. Dacht intressante dames zullen wel weer om 18.00 binnen komen dus ik maak nuttig van de tijd gebruik voor een verslag en vermaak me met wat wellness rondjes.

    Je ziet daar de meiden binnenkomen en waren toch paar nieuwe gezichtjes bij t.o.v. enkele weken geleden. Dus ik ging maar eens in de bar kijken. Sta bij kluisjes om m’n telefoon weg te stoppen komt er een belgische veel pleger binnen ik heel vaak in aca enzo tegenkom. Die was vorig jaar zonder dat we het hadden afgesproken precies dezelfde week in wellcum. We barsten allebei in lachen uit bij dit toeval. Hij was er om een franse vriend weer eens te zien en mee kennis gemaakt en gezellig met z’n 3-en hele dag gekletst. Ondertussen de jonge dame die ik intressant vond mee naar kamer genomen en een dame die ik in sixsens eens had gehad en daarna er direct weer weg was. Tegen m’n principe in maar half uurtjes ondanks dat het prima kamers waren.

    Later op de avond kwam er gewoon nog een bekende binnen waar we altijd wel een praatje mee maken in aca. Nog gezelliger. Kwamen na 18.00 inderdaad weer aardig wat mooie dames binnen. Niet dat er bij zaten die ik echt wou doen behalve de 2 van vorige keer. Degene die ik uit eindelijk al echt hoopte te zien meegenomen naar kamer. Werd een echte top kamer. Blowjob top Sex was in dit geval super. Beetje bijgeklets maar volgende keer is er wel precies mogelijk wat ik wil. Zijn geen eens vieze dingetjes maar veel dames is dit gewoon wat te hard werken en bedanken ervoor. Nummers uitgewisseld. Misschien zoek ik sharks wel eens op desnoods wel op de heen of terug weg naar Wellcum maar als mijn favo haar worden eens een keer wel waarheid maakt en deze keer echt niet meer terug komt naar NRW dan zou ik zo nu en dan best eens naar frankfurt af kunnen reizen. Zonder haar zou ik tjjdje geleden hebben gezegd de clubs weinig te bieden hebben maar zit nu in Penelope en daar loopt alweer meer intressants rond dan laatst maar goed had al gezegd dat ik ook daar nog verslag van moet doen.

    Al met al wederom topdag sharks dus door gezelligheid en vooral 1 dame.

    Trouwens top hotelletje om te boeken als je in sharks bent. Best hoge prijzen normaal maar al een keer voor 63 gehad. Zakken in prijs laatste dagen als het niet volgeboekt is. Netjes, je kan in checken zolaat je wilt dus man gerust eerst naar club. Bar die tot laat open is. Hele nette kamers voorzien van veel gemak. Goed beveiligd. Je komt alleen op de etage met een kamer pas. Wel 8 minuten rijden.

    https://www.booking.com/Share-EbNH2U



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door kempie; 19 april 2024 om 21:23

  14. Onderstaande 14 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR (22 april 2024),Badslippers (20 april 2024),bierbeer (20 april 2024),buttlover (20 april 2024),comcom (20 april 2024),donkeywonkey (20 april 2024),Hoerenfluisteraar (19 april 2024),mechelen (19 april 2024),mentholbear (20 april 2024),pret (19 april 2024),schoolmeester (20 april 2024),Shakir (20 april 2024),WANDELAAR5 (19 april 2024),Wentelt Eefje (20 april 2024)

 

 
Pagina 37 van 37 EersteEerste ... 273334353637

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33.

  Living Room 468*60