Pagina 2 van 37 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 909
  1. #26
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:14
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht

    Dan ga ik toch maar weer eens World uitproberen. Vond de optiek van de dames altijd al goed daar, maar de sfeer minder, maar als ik MJs verhaal zo lees was het er prima toeven. Kan me niet voorstellen dat er nog meer ravenzwarte Roemeense lopen dan in Oase, maar wie weet
    Er lopen er meer Roemeens/Bulgaarse dames dan in Oase. De dames switchen ook regelmatig tussen beide clubs. Komt op mij dan ook vreemd over dat MJ Oase niets vind en jij World ook niet zo goed vind. Tegenwoordig zijn deze twee clubs een pot nat.

  2. #27
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Helaas moet ik dit ontkrachten. In World lopen die MJ-typetjes in overvloed. Ik heb die nog nooit gezien in Oase (de drie keer dat ik er was). Ik wil nuanceren: niet in grote verhoudingen dan alle NRW-clubs. Bovendien is het eten er walgelijk in Oase en de hygiëne erbarmelijk .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. #28
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:14
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Helaas moet ik dit ontkrachten. In World lopen die MJ-typetjes in overvloed. Ik heb die nog nooit gezien in Oase (de drie keer dat ik er was).
    Wanneer was je derde en laatste keer in Oase? Ik kom zelf vrij regelmatig in beide clubs. Elke maand die voorbij gaat zijn er steeds minder blondines (pools, duits, etc) en neemt het aantal Roemeense dames alsmaar toe. Een paar weken geleden zag ik er meerdere roemeens/bulgaarse meiden die ik doorgaans alleen maar in World aantrof. Sterker nog, wat mijn smaak betreft begin ik zelfs World interessanter te vinden dan Oase (een club die naar mijn weten een complete transformatie heeft ondergaan in slechts twee jaar tijd). Van de wat langer aanwezige Roemeense dames in Oase werkten er overigens vele 1 a 2 jaar geleden ook in World.

  4. #29
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Ik was afgelopen zaterdag sinds ruim een jaar weer in World. En ik vond de line-up een stuk gevarieerder dan een jaar geleden en ervoor toen ik er regelmatig kwam. Inderdaad veel Roemeense dames, maar niet alleen raafzwart. Er liepen ook een aantal fraaie blonde exemplaren rond. Moest even aan club Privee denken. Ik was zeer positief verrast over de line-up. Voor ieder wat wils. Zowel MJ, PP en ik hadden een flinke "daar kan ik het wel mee" lijst. En onze smaken liggen zeer uiteen. Het komt denk ik ook doordat het aanbod kwantitatief erg hoog is. Ik schat dat er afgelopen zaterdag zeker 80 dames aanwezig waren.

    Ik had mijn beste sessie met een Hongaarse blondine. Een Sonnymeisjes gezicht, romig figuur en zo geil als de Poolse Kasia. Echt een dame welke mijn vroegere smaak combineerde met mijn huidige smaak dames.

    Een vergelijk met Oase kan ik helaas niet geven. Ben daar ook bijna een jaar niet meer geweest. Het zal nu geen jaar duren voordat ik weer naar World ga. Ik heb al gezien dat ik daar met de huidige line-up zeer goed uit de voeten kan.

  5. #30
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:14
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Ik was afgelopen zaterdag sinds ruim een jaar weer in World. En ik vond de line-up een stuk gevarieerder dan een jaar geleden en ervoor toen ik er regelmatig kwam. Inderdaad veel Roemeense dames, maar niet alleen raafzwart. Er liepen ook een aantal fraaie blonde exemplaren rond. Moest even aan club Privee denken.
    Ben zelf ook al in Privee geweest en moest bij mijn laatste bezoek aan World inderdaad daar ook aan denken. De blondines zijn dus ook veelal Roemeens maar wel van de mooiste soort zoals bijvoorbeeld Angie en Chanel.
    Ik kwam trouwens Marie nog tegen in Sharks; had jij haar ook overdag al ontmoet?


    PS Dit gaat Big een hoop werk kosten

  6. #31
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Komt op mij dan ook vreemd over dat MJ Oase niets vind
    Vind is met een t. Is Pic1 dan toch Jansen??

    Dat ik Oase niks vind is tekort door de bocht. Ik ben daar een paar keer geweest en qua dames kon ik zeker aan mijn trekken komen. Verder is het wellness-gedeelte (zwembad en whirlpool) prachtig, maar het eten is verschrikkelijk, evenals bv. de douches en wc's. Wat dat betreft is het een smerig bende, wat in World veel beter is. In beide clubs (weet niet hoe Oase nu is, ben er driekwart jaar niet meer geweest) liepen genoeg MJ-Roemeentjes rond, maar ik vind het totaalplaatje van World absoluut beter.

  7. #32
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Flori (Roemeense - met latina trekjes -)

    haarkleur/-lengte: donkerbruin-zwart/lang
    ogen: bruin
    lengte: ong.
    1,70 m
    postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B
    nationaliteit/taal: Roemeense/Duits
    leeftijd: ong. 23 j
    tatoeages/piercings: ?/? (zeker niet overdreven dan)
    service:
    (volledig) strelen, knuffelen, massage, tongzoenen, PZC, NMC, FT, (Anaal dacht ik ook maar ben niet meer zeker.), spuiten over lichaam, beffen, vingeren
    opmerkingen: heeft wat Spaanse en latina trekjes in zich maar is zo eerlijk als wat en verklaart gewoon Roemeense te zijn, speelt graag en vaak op de gokkasten waar ze dus ook vaak te vinden is, doet normaal de avondshift en komt omstreeks 18.00 uur binnen om om 19.00 uur te starten na haar avondeten, rustdag = woensdag .

    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  8. #33
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Cool De avonturen tussen Flori en ik.

    In Sharks kwam de eerste dag al snel een dame aan de bar rond mij hangen. Ik wist niet wat ik zag. Wat een pareltje. Het pareltje der pareltjes in Sharks constateerde ik later en de volgende dag. Hoewel ze Spaanse en latina uiterlijke trekjes had, zei ze voor de verandering dat ze gewoon Roemeense was. Dit wekte bij mij al zulke danige sympathie op. Dat gecombineerd met haar vrouwelijke schoonheid. Je zou gewoon direct van de kaart zijn maar dat was ik niet. Ze heeft heel de dag mij verschillende keren komen opzoeken zonder opdringerig te doen voor een kamertje. Ze kwam mee in de schommelstoel, ze kwam aan het zwembad…. Sterk als ik was, wou ik op deze zomerse dag nog wat van het buitengebeuren genieten in deze club en liet ik alles met haar wat blauw blauw. Ze viel voor mijn ogen, maar dat zeggen ze allemaal.
    Toen de tijd rijp was om met haar dolle pret te gaan beleven op kamer kon ik ze van heel de avond niet meer vinden/te pakken krijgen. Eigen schuld dikke bult.
    De volgende dag wou ik er zo lang niet mee wachten (hoewel het ook weer topzomer was in Frankfurt, wat bij ons in België toen bijlange niet het geval was). Echter, ik zag ze niet. Ze was er niet. Ze zou nochtans maar binnen twee weken naar Roemenië gaan.
    Ze kwam dan toch binnen maar pas in de avond. Ik liep haar voorbij aan de bar, zei goeiedag en zij ook. Eventjes later zat ik aan de bar en zij over mij. Ik waaide en ze waaide (na enige twijfel) eens terug en ging bij ander klanten hangen om kort daarna met een van hen naar de kamer te trekken.
    Intussen was een oude bekende beer ook in de club gekomen en vertelde ik hem alles in geuren en kleuren. Ondermeer omdat hij mij vroeg wat ik zo alleen in een sofa lang lag te doen. Ik wachtte dus op haar. Ze zou me niet ontsnappen als ze terug in de bar zou komen.
    Ze kwam dus wat later (een uur later) terug in de bar en ik snelde er op af. Ze keek gelaten. Het deed haar maar weinig, mijn enthousiasme voor haar. Ik vroeg dan maar waar mijn kus bleef. Gisteren vroeg ze dat aan mij toen ik voor het eerst van haar wegliep na kennis gemaakt te hebben met haar. Die kus kreeg ik. Ik vervolgde daarna of ze met mij niet wat wou flaneren in een sofa. Ze vroeg daarop of ik met haar wilde gaan kameren. Ik antwoordde positief. Als er iets was wat ik écht zeker wist, was het wel dat. Recht uit de buik antwoordde ik dus positief, niet het slimste om een dame daar al direct van te verzekeren, maar goed. Haar antwoord was dat ze dan dadelijk tijd voor mij zou vrijmaken. Oeps, klinkt zo officieel. Ze ging nog even naar haar kastje en kwam bij me zitten. Als snel wou ze dansen aan een van de twee danspalen van Sharks. We zaten net naast de danspaal beneden (want boven op het eerste verdiep springt er ook nog een dansvloer met danspaal uit). Ze danste op de muziek erotisch aan de paal en daagde mij wat uit. Ze kwam weer even bij mij zitten en begon met de oude bekende beer te praten. Die kon wat Roemeens en dat vond ze leuk. Ze ging even later over mijn benen liggen en ik gaf haar een nek/rugmassage. Ook weer even. Dan ging ze weer even weg, dan weer even bij me, dan weer aan de bar met haar vriendin wat praten…. Ze zat met andere woorden geen vijf minuten stil bij haar klant. Zo weinig interesse. Zo kwam het toch over. De zin om met haar te gaan was bijna nihil geworden. Toen ze weer bij me kwam zitten en vroeg om wat te gaan boem-boemen, vertelde ik haar van niet en verklaarde mij ook (dat wou ze natuurlijk). Ze was kwaad zei ze dat ik eerst zei om te gaan kameren en nu niet meer. Ze liep niet weg maar schoof wat van me weg. Zo bleven we daar zitten. Na even legde ik mijn hoofd in haar schoot en vroeg of ze nog kon lachen…. Ik maakte van heel dit gebeuren natuurlijk een spelletje en voelde mij in mijn nopjes. Ik had natuurlijk begrepen dat ze het meer dan normaal zou gevonden hebben als ik gisteren al met haar naar kamer had geweest.
    Uiteindelijk zijn we naar kamer getrokken (toen ze weer kon lachen). Daar speelde zich ook weer een heel spel af.

    Op de kamer smijt ze nog voor ik goed en wel wat kon zeggen en haar er nog even van kon weerhouden, haar weinige kledij uit. Ik smijt mijn handdoek ergens op de grond. Ze neemt een condoom uit haar tasje.
    In die tijd hadden we nog maar weinig tegen mekaar gezegd. Ik kreeg meteen een gevoel. Een slecht gevoel. Ik dacht dat ze écht (nog) kwaad was en mij er in wou luizen door een slechte service te leveren.

    Ik weet niet hoe ze anders op kamer is maar een slechte sessie mij laten overkomen, probeer ik ten alle prijzen te vermijden. Dat was ik hier dus ook zinnens en Flori leek me absoluut geen dame die je niet naar je hand kan zetten (sommige kan je gewoon niet kneden).

    Ze zei me dat ik gewoon op het bed moest gaan liggen. Ja, ja... ik ken dat. Snel wat beginnen pijpen (en liefst nog met veel handwerk), een paar standjes en dat ie maar snel klaarkomt zodat we op 18' van kamer zijn. Zoiets laat ik nooit (zeg nooit nooit, dus) gebeuren! Ik liet het dus gebeuren. Gedwee, zonder veel woorden, ging ik op mijn rug liggen met de handen in de nek. Bij mij is dat dan niet om te gaan genieten. Seks moet bij mij rustig (step by step) opgebouwd worden. Hoewel ik wist dat het zo niet zou lukken, wou ik toch wel eens gek doen en vooral kijken wat ze nu zou gaan doen. De jongeman die zoveel zin in haar had (al twee dagen). Eens kijken of ze de jongeman zijn jongeman overeind kan krijgen.
    Dat lukte natuurlijk van geen kanten. Als het in mijn hoofdje zit (nee), dan lukt dat ook niet. Na wat pijpwerk (ach, niet eens zo slecht)... keek ze me aan, stopte met pijpen en vroeg ze me wat er aan de hand was. Ik had kunnen zeggen dat het misschien haar hand was dat er te veel aan was maar eigenlijk gebruikte ze haar handje nog niet eens zo overdreven. Ik zei dus maar niets. Ja, ik zei niets.... Ik keek haar enkel aan. Staarde ik haar aan, bewonderde ik de schoonheid voor mij, keek ik bevragend, keek ik snullig...?

    Het wat dus aan haar om te reageren en reactie uit te lokken. Ze begon niet met nog meer vragen af te vuren, ze begon geen veronderstellingen te uiten, ze werd niet woest, ook niet boos, ze begon niet terug te pijpen, ze begon niet te zuchten, ze begon niet te lachen, niet te huilen.... Wat dan wel zal je denken? Ik denk niet dat je het zou kunnen raden als ik het niet zou verklappen. Ze ging gewoon op haar buik naast mij liggen, tegen me aan en zei niets en keek van me weg.
    Ik draaide mij om en ging ook op mijn buik naast haar liggen. Of het me iets deed dat de tijd aan het lopen was. Nee, echt niet. We zaten ook nog maar amper aan 10'. Even bleven we zo liggen tot ik mijn arm over haar legde en haar vastpakte. Ik deed mijn ogen toe. Ik voelde dat ze haar hoofd beweegde en deed mijn ogen terug open. Ze keek verrast, dat was duidelijk. Ze was in de war. Ze wist niet goed hoe dit mogelijk was. Hoe kan een man het nu niet op zijn seskes (zenuwen voor de Nederlanders onder ons) krijgen als ik (lees: Flori) zo doe? Vanaf het moment dat ik dit duidelijk door had, schoot ik plots een beetje in de lach. Ze vroeg meteen waarom ik moest lachen. Ik wou daar geen juist antwoord op geven en schudde de vraag van me af door te zeggen dat ik gewoon spontaan moest beginnen lachen, zonder veel reden.

    Ze moest ook eens gniffelen. Ze had in elk geval door dat ik bij alles zeer relaxt bleef (nu moet er ook al heel héél veel gebeuren om mij stress te doen krijgen). Was het nu uit professionalisme dat ze ineens een andere Flori werd of begon ze het werkelijk zelf grappig te vinden?

    Ineens begint ze mij te knuffelen, te strelen en beginnen we mekaar heerlijk te tonzoenen. We geven mekaar overal kusjes en verwennen mekaar om beurten en tezamen oraal. Ze wordt er helemaal nat van en vraagt om flink gevingerd te worden. Ze deed ook hoe langer hoe meer mijn wilde lusten naar boven komen. Een stevige neukpartij met verschillende standjes volgde dan ook. Zo kwam het dat ik een geweldig orgasme kreeg en bijna strompelend en oververmoeid van kamer kwam. We waren alletwee bezweet.

    Dit gebeurde dus de tweede dag dat ik in Sharks was. De eerste keer dat ik in die club kwam. Ik bezocht ze twee dagen na mekaar. De eerste dag zorgde (zoals hierboven reeds beschreven) de wet van Murphy ervoor dat ik niet met haar heb kunnen kameren.

    De na service van haar was o.k..

    Bij het afrekenen hield ik ze nog eens voor de zot. In Sharks zijn aparte kastjes om je waardevolle spullen te bewaren en zoals de meeste dames lopen ze bijna altijd daar naar toe om af te rekenen. Dat deed Flori dus ook. Ik opende het kastje en beschuldigde haar direct van diefstal. Ze was er ter plekke heel even mee weg. Mijn portefeuille lag natuurlijk in mijn kledingkast.

    Een goeie week later kwam ik terug in Sharks, tezamen met dupke en boy69 op onze 4-daagse Frankfurt-clubtoer.

    Intussen wist ik dat mijn lievelingetje pas 's avonds zou verschijnen. Ik was écht benieuwd hoe ze zou reageren als ze mij zag. Ze wist niets van mijn komst. Was ze nu écht kwaad en maakte ze op kamer laatste keer er ook maar gewoon het beste van... of....

    Ze was duidelijk niet kwaad. Toen ze mij zag, kreeg ik onmiddellijk een flinke innige omhelzing. Na de nodige en voldoende voor service om me weeral erg geil te krijgen, zijn we naar een kamertje geteend.

    Dit keer weer een voortreffelijke sessie, zonder het spel van vorige keer te herhalen. Na een uur seksen (geen massage, geen gepraat) zei ik haar dat ik dringend een plasje moest gaan doen. Ze begon over de kamer wat rein achterlaten. Ik vertelde haar dat ik dadelijk terug kwam. Hier moet een misverstandje geweest zijn want ze was klaar om te vertrekken. Ik pakte haar op de gang vast, zij vrijde mij weer op, ik kreeg op slag weer een stijve en vroeg haar om met een uurtje te verlengen. Natuurlijk vond ze het helemaal niet erg. Met zo'n sympathieke boy nog wat in bed vertoeven :smile:.

    Ai, ai, ai... wat gebeurde er nu allemaal. Ze wou een sigaretje roken. O.k. dan. Ze begon te praten, te praten.... Ze vroeg of ik haar nek en bovenrug even kon masseren. Dat deed ik graag maar al snel ging de goesting over toen ik merkte dat ze daar niet speciaal van aan het genieten was. De tijd liep, dat was haar grootste bekommernis. Ik stopte gelijk met masseren. Ze begon gelijk weer te praten over klanten die haar twee uur boeken en geen seks willen. Zo ben ik natuurlijk niet en ik tracht het hele gebeuren in goede banen te leiden (lees: weer goeie seks te hebben). Het lukt amper. Ik heb haar dan maar gezegd dat ik het verlengde uurtje wil inkorten tot 30'. Na ongeveer dik 20' gingen we van kamer.

    Ik voelde mij bedrogen. Ze wou zich er het tweede uurtje minstens erg gemakkelijk van af maken. Kan zijn dat dat vaak lukt. Niet bij mij dus.

    We gingen naar beneden en ik rekende 1,5 uur met haar af, waarvan ik vond dat het laatste halfuur zo goed als weggesmeten geld was. Ze bleef uiterst lief en vriendelijk bij het afrekenen. Ze was zichzelf er schijnbaar niet van bewust dat ik over dat laatste halfuurtje niet tevreden was. De na service bleef mooi. Ik deed dan maar mooi mee. Zo had ik nog iets terug van mijn zo-goed-als-verloren-laatste-halfuurtje. Ik ging nog uitgebreid afscheid van haar nemen (weeral aan de automaten) toen we naar ons hotel gingen vertrekken. Ik vertelde haar niet dat we allicht zondag al terug hier zouden staan.
    Ze kwam me nog dikke kussen geven en nog eens goed vastpakken toen ik bij de theke stond en het sleuteltje aan het inleveren was. Op zich maakt dat indruk op me. Nu was het gevoel dubbel. Zij wist dus écht niet wat ze in mijn ogen verkeerd had gedaan op kamer (of is het over acting)?

    Zondag stonden we dus inderdaad terug in Sharks. Ik verwachtte haar omstreeks 19.00 uur en was van plan om gewoon te pre salen met haar, gewoon te doen of er niets gebeurd was, om mijn verloren tijd op kamer nog wat te recupereren met wat geflirt in de bar, lounge....

    Om 18.00 uur kwam ze al binnen en vloog me meteen om de nek. Wat later kwam ze bij me zitten in een sofa, nog wat later kwam ze weer bij mij flaneren en wat flirterig doen. Niet aan eens stuk. Ze kan niet stilzitten en wil zo graag gaan gokken (en als er iets is wat ik niet graag doe is het achter de rug van een dame staan en kijken hoe goed (of slecht) ze aan het spelen is.

    Ondertussen hadden boy69, dupke en ik besloten om nog wat te gaan eten in het restaurant en nadien stilletjes aan te vertrekken omdat we nog een hele reis naar België voor de boeg hadden.

    Net toen ik mijn eten besteld en genomen had, net toen ik wou gaan aanschuiven bij dupke en boy, kwam ook Flori het restaurant binnen, nam snel een hap eten en ging aan een tafeltje alleen zitten. Ze vroeg meteen of ik niet bij haar kwam zitten. Dan moest ze niet zo alleen eten. Ik ging speciaal daarvoor bij haar zitten.

    Tijdens het eten vertelde ze af en toe wat in het Roemeens tegen een vriendin van haar. Ik babbelde zo nu en dan ook met die vriendin (maar dan niet in het Roemeens). Ik kende ze van een andere club. Zij kende mij ook van een andere club: PSR. Hoe kan dat nou, dat ze mij kennen van ergens anders, van PSR nog wel?!

    Tijdens het eten maakten Flori en ik nog wat lol. Tegen dat ons eten bijna op was, zei Flori mij dat ze wat met mij wou bespreken in de lounge. Ik stemde in en was best benieuwd wat ze te bespreken had. Ik vertelde mijn berenvrienden dat ik niet langer dan 15' zou wegblijven.

    We gingen in een sofa in de lounge zitten. Al snel werd duidelijk dat ze niets speciaals tegen mij te zeggen had. Het was haar intro voor een kamergang. Hierin moest ik ze natuurlijk teleurstellen omdat we afgesproken hadden om de keet vroeg te verlaten omdat we nog een flinke autorit voor de boeg hadden en het maandag werkendag was (voor boy en dupke toch).

    Ze had voordien al flink op de automaat gespeeld (belangrijk detail). Ze nam dit niet zo vrolijk op. Ze was (speelde ja/nee?) weeral kwaad. Ik had vanaf dat ze vanavond binnen was verschillende keren met haar wat onnozel gedaan, gegrapt, gespeeld, glachen, geflirt, gegeten in het restaurant.... Met ander woorden: ze had al heel wat (??) tijd in mij gestoken en nu zei ik doodleuk dat ik naar huis ging. Tja....

    De reden dat ze al veel op de gokautomaat had gespeeld zal wel parten gespeeld hebben hier. Ze had blijkbaar al geld voorzien op voorhand van mij. Ze had al ingecalculeerd dat ze 200 euro van mij zou ontvangen vandaag. Ingecalculeerd? Hoe weet ik dat zo zeker? De aap kwam pas uit de mouw toen we onderweg naar huis in de auto zaten. De vriendin in het restaurant waar ze zo nu en dan wat in het Roemeens tegen aan het praten was, had ze gezegd dat ze twee uur met mij op kamer zou gaan. Die vriendin vertelde dat aan dupke en boy toen ik met Flori naar de lounge liep na het eten. Een mooie misrekening van Flori dus.

    Een innig afscheid bij de theke toen ik mijn sleuteltje afgaf, volgde deze keer niet meer.

    Wat gaat de volgende keer geven als ik weer in Sharks ben? Zou ik maar beter op een woensdag gaan .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  9. Onderstaande 8 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (11 augustus 2011),Badslippers (11 augustus 2011),bergm550 (22 augustus 2011),Big30 (11 augustus 2011),Dolfie (11 augustus 2011),jacky pakutra (11 augustus 2011),Megaboob (11 augustus 2011),rmjhexe (12 augustus 2011)

  10. #34
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard voetbal

    Voor de liefhebbers van voetbal laat ik even weten dat ze bij Sharks bij belangrijke voetbalmatchen de kinoruimte omtoveren tot een zaal om voetbal te kijken op een levensgroot scherm. De lichten blijven gedoofd. Het is zo eens iets anders, voetbal kijken en terwijl een blow job ontvangen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  11. #35
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard



    met dank aan Raul7

  12. Onderstaande 4 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (30 augustus 2011),Boy69 (31 augustus 2011),RAUL7 (14 augustus 2011),seksenfun (14 augustus 2011)

  13. #36
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Idee

    Deze club moet wel telkens erg ver gezocht worden op het forum terwijl het één van de betere clubs in Duitsland is .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  14. #37
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag daar nog eens geweest.

    Kort en bondig:

    - aangenaam weer maar tegelijk heel onstabiel waardoor er geen buitenactiviteiten opgestart werden zoals BBQ, buitenbar..., wel de buiten HWP genoten en het buitenzwembad die lekker verwarmd waren
    - ontbijt was top
    - avondeten was eenvoudig in vergelijking met vorige keren (het was heel de week topzomer in Darmstadt: BBQ heeft veel gekost?)
    - damesaantal: eerste shift ongeveer 40, tweede shifit wat meer maar - ongewoon - minder knappe dames
    - personeel: vriendelijk en bijdehand zoals altijd
    - belangrijke voetbalmatchen waren te volgen zowel buiten als op reuzescherm in de kino, sommige dames deden alsof het nog een gewone kino betrof
    - meer slanke en lolita dames dan vorige keren, eveneens meer gebotst op niet-tongzoenende dames (rechtevenredig?)
    - vele dames die onervaren, zwakke beren trachtten in te pakken door professioneel gedrag bij de korte pre sales: wees maar sterk om nee te kunnen zeggen als ze je arm om je heen leggen en met hun handjes tussen je benen komen en met hun nagels zachtjes over je ballen wrijven --> leek wel of vele dames een cursus gevolgd hadden: hoe een man met zo weinig mogelijk troeven zo snel mogelijk door de knieën laten gaan
    - wellnessfaciliteiten weeral top als altijd
    - topsessie beleefd met topdame (zie elders)
    - weer een paaldansact meegepikt van Flori (is ze er voor ingehuurd, ik zie andere dames niet "stangen")
    - hygiëne en zuiverheid weer dik o.k. .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  15. Onderstaande 3 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (30 augustus 2011),Big30 (31 augustus 2011),Boy69 (31 augustus 2011)

  16. #38
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Gisteren een bezoek gebracht aan Sharks. Hier is flink wat geld ingepompt want ik kon flink wat vinkjes zetten op mijn checklist. Eigenlijk is alles al gezegd maar ik doe het nog even dunnetjes over.

    De club is schitterend en doordacht opgezet. Bijzonder is het wellnessdeel dat gedeeltelijk verhoogd in het achterste deel os gerealiseerd. Er id ook een VIP deel waar ik het nut niet zo van inzie. Ik stond daar helemaal alleen met mijn goed gevulde knip en ik vond mezelf best belangrijk. Blijkbaar wilden ze me daar dan ook met rust laten.

    De tuin is geweldig. Beetje apart dat je vanuit de ligstoel de vlaggetjes van de Hornbach boven de schutting uit ziet komen. De Bbq was super. Heerlijk bereid vlees. Wederom beetje raar dat je na het halen van het vlees of van te voren binnen je salades moet gaan halen. Naast de drie sauna's binnen zijn er buiten nog twee.

    Dan de dames. Na alle lovende woorden viel dat ietsje tegen. Welgeteld 3 blondjes waarvan een oude bekende (Tsjechische Evita uit gt) en twee niet zo bijzondere exemplaren. Een behoorlijk aantal Roemeense dames waarvan er eentje wel leuk was (Laura of Lori oid, met stijlvolle bril). In totaal een handvol brunettes die me wel konden bekoren. Vrijwel allen Duits.

    De kamer gedeeld met Juliana (?) een Duitse die me aan de bar wist te strikken. Was niet verkeerd, deed goed haar best, maar geen hoogvlieger.

    De tweede was Sammy, meer mijn straatje. Beetje arrogante vertoning maar zeker vriendelijk. Haren in een knotje, flink wat oost-Indische inkt op haar huidje, zilveren high heels. Ze had een tijdje in Groningen en den haag en sprak daardoor best aardig Nederlands. Service was erg goed, heerlijk zoenen, PZC en intiem. Prima sessie.

    Al met al een geslaagde avond in een club met hoog potentieel. Ik zal er echter niet snel nog een keer naartoe gaan omdat er qua dames betere alternatieven zijn.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  17. Onderstaande 3 leden hebben Tiga bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 3 september 2011),MichelJ ( 3 september 2011),noglangnietuitgewandeld ( 3 september 2011)

  18. #39
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Misschien dat je juist op een verkeerde dag daar was Tieg. Een paar weken geleden toen ik er was liepen er meer dan genoeg Tiga-exemplaartjes rond. Mja...in Mainhattan liepen een week of 6 geleden veel MJ-meisjes en een week later toen ik er was kon ik er met veel pijn en moeite een enkele vinden . Je moet net op het juiste moment op de juiste plek zijn

  19. #40
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 12:27
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Bekeek net even de web-site en als je dat ziet en dan vergelijkt met de bekende clubs in NRW of ook de Big3 in Hessen tjsa laten we zeggen toch wel een verschilletje!

    - Lees weinig over (storend) animeren in Sharks, dus neem aan dat het daar minder is dan in bv. Oase of Palace?
    - Darmstadt ligt wat zuidelijker maar is kwa afstand vergelijkbaar met Oase .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #41
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    - Lees weinig over (storend) animeren in Sharks, dus neem aan dat het daar minder is dan in bv. Oase of Palace?- Darmstadt ligt wat zuidelijker maar is kwa afstand vergelijkbaar met Oase .
    In Sharks wordt nauwelijks geanimeerd. Je moet eerder zelf naar een dame dan dat een dame naar jou komt.Overigens vind ik het animeren in World ook niet storend, aandacht is leuk al moeten ze na 2x 'nee' niet blijven zeuren voor de 'sleutel'.

  21. #42
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Wat verstaan we precies onder animeren? Ik ben ondertussen vijf keer in Sharks geweest. Ik vind dat de vrouwen gemanierd de mannen uitnodigen om goesting te krijgen en best op een aangename niet-opdringerige manier.
    In Sharks is het mij nog niet gelukt om een uurtje ergens te rusten zonder bezoek te krijgen van dames. Lees onder andere mijn Flori avonturen, lees onder andere hoe ik op kamer geraakte met Quana. Feit is dat de dames niet de (voor mij) storende manier van animeren (lees: jagen in de letterlijke zin) hanteren: aan je lul trekken en meteen vragen of je zin hebt, om maar één voorbeeld te noemen. Nee, ze doen het verleidelijker: komen lief naast je zitten, kusje, streeltje, beentjes over jouw benen, handje schuivend tussen je benen.... Je bepaalt zelf bij welke stap je afbouwt. 95 % van de dames zal bij jou niet op herhaling komen als je ze (voorlopig) afwijst. 40 % van de vrouwen doet (buiten een glimlach of een "hallo") geen moeite om je te versieren. Let ook op de vernuftige details: houdingen en gedragingen.... Het hangt natuurlijk ook van jezelf af. Zit je centraal in de bar? Ga je naar de kino? Zit je meer in een hoekje alleen? Zit je in de HWP (waar overigens veel vrouwen graag mee in gaan)? Niet overal wordt evenveel geanimeerd (om een algemeen woord te gebruiken) .

    Een extreem voorbeeld van niet animeren is Evita. Kamert bijna niet maar zit ook maar wat naar de grond te staren de gehele dag vanop haar barkruk tegenover de ingang.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  22. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 4 september 2011)

  23. #43
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:14
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    In Sharks wordt nauwelijks geanimeerd.
    In Sharks spreken de dames vaak de heren aan en wordt regelmatig geanimeerd maar op een leuke manier. Verder gaan de benen regelmatig open en de kontjes hoog gezet wanneer ze je blik vangen. Een vergelijking met World gaat volledig mank want wat vele dames daar doen is niks anders dan klanten lastig vallen en op momenten zelfs 'wegjagen'.

  24. #44
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Ik ben regelmatig aangesproken door dames in Sharks, niet vervelend overigens... oke misschien 1 keer dan, ik dacht door Hongaarse Nicky die het woord nee/no/nein/nu/nincs niet begreep op de vraag of ik zin had om met haar naar de kamer te gaan. Of ze kwamen even een praatje maken aan de bar of even op mijn schoot zitten toen ik van een bank het spektakel aanschouwde. Echter evenmin heb ik het in World als vervelend ervaren.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  25. #45
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Een vergelijking met World gaat volledig mank want wat vele dames daar doen is niks anders dan klanten lastig vallen en op momenten zelfs 'wegjagen'.
    Klopt, toen ik daar was, was het zo vervelend dat ik iedere keer als ik een dame op mij zag afkomen al ging lopen.
    Ze lieten me nergens met rust, ook beneden in de zithoek niet!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  26. #46
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard FKK Shark's, 5-11

    Na een avondje FKK Oase vertrekken we om 3 uur in de nacht naar het Mercure-hotel waar je al voor 42 euro kunt slapen als je ruim een week van te voren boekt, dat is geen geld voor een 4 sterren hotel, veel betere bedden dan in het Etap-hotel en dat voor 5 euro meer....

    Voordat ik ga slapen zet ik mijn telefoon even aan en zie dat ik een bericht heb: "Herzlich Wilkommen in FKK Sauna Welt Hessen. Ich bin ein Sperma Geiles Luder und liebe Vergewaligungen. Am liebsten gangbang durch Sonny van hinten und durch MJ von vorne. Wunsche ich euch viel Spass und viele Grussen von meinen Zuhalter". Ik stuur het smsje door naar Sonny en vraag welke meisje ons mist . Nog voordat heb bericht afgeleverd is val ik als een blok in slaap. Rond 7 uur word ik even wakker en zie dat het nog te vroeg is om op te staan, het zou nog een lange dag worden. Nog 3 uurtjes slaap ik en begin me voor te bereiden op de dag die komen gaat. Even het laatste IJBF-nieuws lezen op de iPad, poepen, scheren, douchen en een daar bakken koffie drinken in de bar van het hotel. Met Sonny neem ik de planning van de dag door. 's Avonds zou World op het program staan, maar what to do in the afternoon? Mainhattan? Sharks? Iets anders? In Mainhattan zou een feest zijn en we hadden het vermoeden dat het pas laat op gang zou komen daar. We besloten om overdag naar relax & lounge-club FKK Sharks te gaan.

    Ik was er al eens eerder geweest in Sharks, een paar maanden geleden. Qua meiden was het toen niet mijn club, de club zelf is wel schitterend. Absoluut de mooiste club die ik ken. Zeer mooi aangekleed en goede relax-mogelijkheden. Overal staan bankjes en ligbedden om heerlijk te slapen en daar heb ik uitgebreid gebruik van gemaakt . Tegen 13.30u kwamen we bij het industrieterrein waar Sharks gevestigd is. Ondanks het vroege tijdstip was er al redelijk wat leven. Eerst een ontbijtje gedaan wat uit een bord plakjes cake bestond om zo wat energie op te doen. Dat bleek niet te helpen. Ik voelde me nog steeds bar slecht en kreeg er in de loop van de middag een flinke koppijn bij die de dag dreigde te verpesten. Met een aspirine op trok ik me terug naar een rustig hoekje van de club om nog wat slapen, zodat ik me de rest van de dag misschien wat beter voelde. Na een schoonheidsslaapje trof ik Sonny boven in de whirlpool. Niet veel later kwamen er ook 2 doorgewinterde Litouwse dvp in de whirlpools. Degene die bij mij kwam was een 100% geen MJ-meisje. 1.80m, stevig gebouwd, lang blond haar, teller is waarschijnlijk al 2x rond geweest en tevens had ze de moeder kunnen zijn van een MJ-meisje. Even dacht ik hoe kom ik hier in godsnaam weg? Gelukkig had ze zelf ook direct door dat ze aan mij geen geld kon verdienen en zette haar zinnen op een Duitse beer. Pffff....

    Tegen 17 uur ging de keuken open, veel honger had ik niet, maar besloot toch een bord eten te namen. Rijst met rundvlees, smaakte niet verkeerd. Langzaam aan begon ik me beter te voelen. De hoofdpijn was weggetrokken en ook de vermoeidheid nam langzaam maar zeker af. Aan de ene kant had ik wel zin om te gaan poppen, maar ik zag niet direct meisje met een wow-gehalte. Er liep best wat leuks rond, waar ik mee zou kunnen kameren, onder andere een vrij lange Roemeense die ik al eerder ergens gezien had. Aan de andere kant zat ik met mijn gedachte al in World, waar ongetwijfeld meer voor mij rond zou lopen en waar ik tenminste één meisje zeker moest 'doen'. Ik besloot mijn zaad in de zak te houden en energie te sparen voor World.

    Fazit: Sharks is een mooie club, maar biedt mij niet wat ik zoek. Prima club om de tijd door te brengen zoals nu het geval was, maar ik zal er zeker niet speciaal voor naar Darmstadt rijden.

    Tegen 19 uur stappen we op in Darmstadt en rijden we richting het noorden met Pohlheim als bestemming....
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 6 november 2011 om 18:07

  27. Onderstaande 13 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 november 2011),bergm550 ( 6 november 2011),Bosco ( 6 november 2011),Costana ( 6 november 2011),Knabbel ( 6 november 2011),lustman ( 6 november 2011),Megaboob ( 6 november 2011),MiniME ( 6 november 2011),NikXXX ( 6 november 2011),Picasso 1 ( 6 november 2011),RAUL7 ( 6 november 2011),rmjhexe ( 6 november 2011),Rudi_NL ( 6 november 2011)

  28. #47
    Geregistreerd
    14 oktober 2010
    Last Online
    7 februari 2024 @ 01:25
    Berichten
    518
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624
    Thanked
    1.049 in 165 posts

    Cool SMS flauwekul

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Voordat ik ga slapen zet ik mijn telefoon even aan en zie dat ik een bericht heb: "Herzlich Wilkommen in FKK Sauna Welt Hessen. Ich bin ein Sperma Geiles Luder und liebe Vergewaligungen. Am liebsten gangbang durch Sonny van hinten und durch MJ von vorne. Wunsche ich euch viel Spass und viele Grussen von meinen Zuhalter". Ik stuur het smsje door naar Sonny en vraag welke meisje ons mist .
    Bedankt voor jouw verslag van FKK Shark's MJ!!!


    Niet alleen in NRW (met name LivingRoom) zijn jullie een populair gezelschap, maar ondertussen ook al in de deelstaat Hessen.


    Alleen moet ik als "Zuhalter" nu wel nog mijn overgrote deel van de winst gaan ophalen bij dat SGL, ik bied haar natuurlijk niet voor niets zogenaamde bescherming!!!


    Jullie hebben haar toch wel betaald, hè??? Of zou ze dat ondertussen alweer uitgegeven hebben aan goud en diamanten???
    Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.

  29. Onderstaande leden hebben Rudi_NL bedankt voor deze bijdrage:

    MichelJ ( 6 november 2011)

  30. #48
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 12:27
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Volgens info op Roemerforum heeft er 9 Nov een controle plaats gevonden in Sharks. Dat is op zich niet zo bijzonder wel dat de club op 10 Nov ook gesloten was (scheen dat er een bordje hing met "waterschade", op zich al een leuke woordspeling!).
    Meestal na zo'n controle is de club even later weer open in geval van Sharks dus niet. Geen idee wat dit betekent. Kan best zijn dat de club vandaag al weer open is (dat was wel de verwachting), maar mocht je toevallig vandaag of morgen die kant op gaan zou ik van te voren voor de zekerheid wel even bellen of ze daadwerkelijk open zijn.

    http://www.roemerforum.com/forum/showthread.php?t=25109
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  31. #49
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Kan best zijn dat de club vandaag al weer open is (dat was wel de verwachting)
    De huidige verwachting is dat Sharks maandag om 18u weer opengaat. Er zal wel iets niet in orde zijn, waterschade is natuurlijk onzin. Mainhattan heeft ook een controle gehad en die zijn direct weer open gegaan.

  32. #50
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    FKK Sharks is geopend op 31 december 2011 en geeft dan een Silvesterfeest.

    http://www.fkk24.de/fkk-sharks/5015-...ez-2011-a.html

 

 
Pagina 2 van 37 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14.

Freude 468*60   FKK Artemis 468*60