Pagina 31 van 37 EersteEerste ... 21272829303132333435 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 751 t/m 775 van 907
  1. #751
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Neue Öffnungszeiten ab 29.04.2022

    Fr.-So. schon ab 10.00 Uhr

    vanKees

  2. #752
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Vanaf volgende week zijn er weer opgietsessies met de populaire saunameester Dieter.
    Op zondag ('s middags) en op maandag, woensdag en vrijdag 's avonds.

  3. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (15 april 2022)

  4. #753
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 17:24
    Locatie
    Oost-Brabant
    Berichten
    187
    Discussies
    9
    Thanks
    37
    Thanked
    238 in 70 posts

    Standaard

    Prachtige grote club met enorm veel bloedmooie spiernaakte dames. Heel veel keuze dus, jammer dat het zo ver weg is. Ik ben er twee keer geweest en zoek een smoes om weer te gaan. Ik had hier sex met een bloedmooie meid, perfect zoenen, pijpen als de beste en zelfs neuken deed ze kennelijk iets, of haar kutje paste perfect, dat voelde alsof haar kutje me pijpte. Echt een club om permanent met een erectie te lopen. ik zou wel eens in de zomer hun tuin willen verkennen. Wordt er daarbuiten ook geneukt?

  5. Onderstaande 2 leden hebben DutchZeus bedankt voor deze bijdrage:

    Haradamannetje (18 april 2022),mechelen (18 april 2022)

  6. #754
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Jazeker. Er zijn een aantal neukhokjes en ook enkele open tentjes. Niet alle meisjes zijn daar fan van echter.

  7. #755
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 08:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    DutchZeus, ze zoeken nog een tuinman.

  8. #756
    Geregistreerd
    6 februari 2019
    Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    23
    Thanked
    576 in 89 posts

    Standaard

    Stille zaterdag. Bij aankomst in het pakhuis van naakte meisjes rond het middaguur was het inderdaad nog rustig: zo'n 15 naakte dames in de aanbieding. En ook hier al keuzestress: gelijk beginnen of eerst rustig ontbijten? Het aanbod zag er zonder meer goed uit.
    De club heeft alles om er een dag van te maken: uitgebreid ontbijtbuffet en diner, er zijn 3 jaccuzi's en een grote sauna en eindelijk was het weer om in de grote tuin te zitten.

    En uiteraard de dames: in de loop van dee dag kwamen er steeds meer binnen. Als iedereen zei: een stille zaterdag, dus een kleine line-up met minstens 50 dames. De club is te groot om te kunnen tellen. Zelden oveel variatie bij elkaar gezien in uiterlijk, zoveel verschillen in gemiddeld, knap en bijzonder mooi en de dress code van de club maakt er helemaal een feest voor het oog van.

    Als eerder gezegd, iedere dame heeft haar eigen prijzen voor het service pakket. Maar met degenen die ik sprak vielen goed afspraken te maken. Dus een beginnertje die haar inspiratie op de kamer ofwel uit haar zenuwen ofwel van het Duracel konijntje haalde en dat vrolijk rondsprong nadat de baby met succes in het plastic was beland. En Easter. Zelden zo'n bloedmooi meisje gehad. Lang, slank, licht getint, fraaie vormen en een schat op de kamer. De laatste van de dag een van siliconen en piercing voorziene vluchteling uit Palace, die liet zien dat ook hier nog gewoon goede service mogelijk is.

    Het is een eind weg, maar het blijft de lange reis meer dan waard.

  9. Onderstaande 8 leden hebben Wanderer13 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 april 2022),Massi (25 mei 2022),mechelen (18 april 2022),Megaboob (20 april 2022),mentholbear (20 april 2022),Patjax (18 april 2022),satanic surfer (18 april 2022),Shakir (18 april 2022)

  10. #757
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    DutchZeus
    Wanderer13

    Ich freue mich für Euch dass ihr Frauen mit gutem Service und ?? Liebeslohn gefunden habt. Aber Namen und €€ wäre für uns Andere
    Eisbären hilfreich!

    Ek is bly vir jou dat jy vroue met 'n goeie diens en ?? Het liefdesbeloning gevind. Maar naam en € € sou vir ons ander wees
    Ysbere nuttig!

    vanKees

  11. #758
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    beginnertje: could be a lot of options aangezien er hoogstfrequent novietes in Darmstadt aantreden: ss gokt op Julia doch dat kan uiteraard mis zijn
    Easter : lijkt me Esther (al jarenlang actief da)
    Palacetransfer: Renata (al maanden actief da en door de beschrijving duidelijk herkenbaar)

    Voilà, hopelijk neemt Wanderer13 het me niet kwalijk doch het is uiteraard z´n goed recht om namen&prijs niet expliciet te vermelden doch ietwat regelmatige Sharksbezoekers konden er 2 uitvissen met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid. Waarom er expliciet iemand komt fischen naar namen&prijzen als ie er zelve maximaal 1 of pak ´m beet 2 keer per jaar überhaupt komt is me ein Rätsel. Iedere ijsbeer schrijft toch hoe is zelf wil en voorts is de info voorts van Wanderer13 toch duidelijk, aantal dames, culinaire noot, wellnessnoot, opticsvergelijk met elders dat er niet om liegt en blijkbaar 3 sessies tot tevredenheid inclusief monetaire afspraken maken want dat hoort er in Hessense grootclubs helaas bij (doch dat is al jarenlang bekend). Prima verslagje behoudens voor de copycats blijkbaar.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  12. Onderstaande 8 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Massi (25 mei 2022),Megaboob (20 april 2022),Meme Moo (18 april 2022),Patjax (18 april 2022),schoolmeester (19 april 2022),trickyD (21 april 2022),WANDELAAR5 (19 april 2022),Wentelt Eefje (19 april 2022)

  13. #759
    Geregistreerd
    6 februari 2019
    Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    23
    Thanked
    576 in 89 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Voilà, hopelijk neemt Wanderer13 het me niet kwalijk ................
    Dank. Diep onder de indruk van de clubkennis van een duidelijke kenner.

  14. Onderstaande leden hebben Wanderer13 bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (24 april 2022)

  15. #760
    Geregistreerd
    6 februari 2019
    Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    23
    Thanked
    576 in 89 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    ......... Aber €€ wäre für uns Andere Eisbären hilfreich!
    Voor iemand die dit draadje van het forum leest zijn de prijzen in Sharks toch bijzonder overzichtelijk:
    50 / 15-30 min. -> Basis service, alles met. Begin van de dag /dame met rustig moment / instapprijs van aantal oudgedienden
    50 / 30 min. -> Uitgebreide service. Minder populaire dames
    50 / 30 min. + 50 -> Kamer + upgrade naar klassieke service. Diverse dames
    100 / 30 min. -> Uitgebreide service. De mooiere dames
    100 / 60 min. -> Basis service. Mooiere dames op rustig moment
    100 / 60 min. -> Uitgebreide service. Bekende bezoekers / vaste klanten / populaire mannen / rustige momenten
    150 / 60 min. -> Uitgebreide service. vraagprijs mooie dames
    200+ / 60 min. -> Verwaande en verwende prinsesjes. Twijfelachtige service.

    Dezelfde dame heeft op verschillende momenten verschillende prijzen. Dit hangt af van dag, tijdstip, drukte en man.

  16. Onderstaande 6 leden hebben Wanderer13 bedankt voor deze bijdrage:

    Massi (25 mei 2022),Megaboob (20 april 2022),mentholbear (20 april 2022),Patjax (20 april 2022),Shakir (19 april 2022),Wijze grijze (19 april 2022)

  17. #761
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Jeetje, wat een complex gedoe

  18. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Shakir (20 april 2022),stimpy3 (20 april 2022)

  19. #762
    Geregistreerd
    1 november 2018
    Last Online
    25 mei 2023 @ 12:08
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Goedendag mede ijsberen,
    Binnenkort ga ik voor het eerst Sharks bezoeken. Ik ben heel erg benieuwd naar de dames? Ik lees hier en daar dat er heel veel Roemeense aanwezig zijn. Ik zelf ben helemaal weg van dames met een dikke reet en enorme naturel tieten. Hoe zien de dames eruit bij Sharks? Ben ik dan op het juiste adres? Of moet ik ergens anders zijn? Ben benieuwd.
    De groeten!

  20. #763
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 08:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    Bij Sharks werken zeer veel dames, dus een dame met een dikke reet en enorme naturel tieten zal er altijd wel bij zitten.
    Succes.

    Groet, schoolmeester.

  21. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Haradamannetje (23 april 2022)

  22. #764
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    @KeiranLee:

    am besten nog effe wachten tot de nefaste effecten van Orthodox Pasen (morgen) zijn weggewerkt (I would say 2 weken alvorens er numeriek weer enigszins schot in de zaak komt) en er wat méér aanbod is ter tip doch alla. Momenteel rondom de 40/50 dames, dat zou richting 80/90 motten gaan begin mei ofzo.

    Betreffende uw fysieke preferenties: een dik handvol opties comes in mind al is "enorm" qua tieten niet van toepassing grotendeels. Degene die het dichtst bij uw preferenties aanleunt is Angelika ( Letse, zij zit doorgaans direct links vooraan aan de bar als u de barzone betreedt, bleekhuidig, D-cups naturel). Sommige kwatongen beweren dat ze 2 krukken nodig heeft om comfortabel te zitten ...Bekannten van me kameren frequent met haar tot grote tevredenheid aan een tarief van 70 Euronen pér halfuur....Ook Dilek (Roemeense), zit doorgaans achteraan aan de barzone beantwoord min of meer aan uw prefenties. Service acceptabel en als ik me niet vergis hanteert zij 100/30 en 150/60 qua prijs..De rest der dikbillen is me niet bepaald qua naam bekend doch een paar zullen er ongetwijfeld wel aanwezig tekenen die aan uw "ideaalbeeld" voldoen.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  23. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Kurt Cobain (24 april 2022)

  24. #765
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:07
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KeiranLee Bekijk bericht
    Goedendag mede ijsberen,
    Binnenkort ga ik voor het eerst Sharks bezoeken. Ik ben heel erg benieuwd naar de dames? Ik lees hier en daar dat er heel veel Roemeense aanwezig zijn. Ik zelf ben helemaal weg van dames met een dikke reet en enorme naturel tieten. Hoe zien de dames eruit bij Sharks? Ben ik dan op het juiste adres? Of moet ik ergens anders zijn? Ben benieuwd.
    De groeten!
    Heb jij even geluk juist bij de dikke konten club zal je vast nog wat dames kunnen vinden die wel 50/30 voor ouderwedse service bieden.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  25. #766
    Geregistreerd
    1 november 2018
    Last Online
    25 mei 2023 @ 12:08
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Goedenavond mede ijsberen!
    Ik wil jullie enorm bedanken voor de reacties! Ik kijk er zeker naar uit.
    Groeten

  26. #767
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 08:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    Schrijf ff een recensie als je geweest bent.
    Bij voorbaat dank.

    Groet, schoolmeester.

  27. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Haradamannetje (23 april 2022)

  28. #768
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Schrijf ff een recensie als je geweest bent.
    Bij voorbaat dank.

    Groet, schoolmeester.
    Vraagt de man die als “deskundige” in een one-liner beschrijft wat aan te treffen in een club waar hij nog nooit was, zodat hij daar zijn “kennis” weer mee uit kan breiden voor volgende nietszeggende one-liners… bij voorbaat dank om vooral, of zelfs alleen, uit eigen ervaring te berichten in plaats van al dan niet onjuist te papegaaien…
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  29. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (24 april 2022)

  30. #769
    Geregistreerd
    1 november 2018
    Last Online
    25 mei 2023 @ 12:08
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Zal ik doen komt goed! Ivm vakantie ga ik er wel pas volgende maand naar toe

  31. Onderstaande leden hebben KeiranLee bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (24 april 2022)

  32. #770
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Ik was afgelopen donderdag weer in Darmstadt. Er was een zéér matige line-up, slechts een 40 tal dames en ook aan de heren-kant was de opkomst laag. Het lijkt dat de knaldrang voorbij is en dat men spaarzaam is geworden, of bang voor wat komen gaat.

    Ik liet het niet aan mijn hart komen. Het zonnetje scheen, de temperatuur was aangenaam en er werd dan ook al flink gezond rond het zwembad. Gebarbequed werd er natuurlijk nog niet.

    Op donderdag zijn er vooralsnog geen georganiseerde opgietsessies, maar een paar would be saunameesters voerden dan maar een showke op. Mét toestemming van de clubleiding. Was best prima.

    En seks was er ook ja. Met Roxi. Kan je echt niks verkeerd mee doen.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...xi-(Roemeense)

    Mijn frequentie van Sharks bezoekjes is wat gedaald, de afstand begint me wat parten te spelen. Maar toch kom ik hier nog steeds graag. Tot de volgende, over 5 weken wellicht.

  33. Onderstaande 7 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 (30 april 2022),Massi (25 mei 2022),mentholbear (30 april 2022),Patjax (30 april 2022),schoolmeester ( 1 mei 2022),Shakir (30 april 2022),Wentelt Eefje (30 april 2022)

  34. #771
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:07
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard FKK Sharks, Darmstadt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Ik was afgelopen donderdag weer in Darmstadt. Er was een zéér matige line-up, slechts een 40 tal dames en ook aan de heren-kant was de opkomst laag. Het lijkt dat de knaldrang voorbij is en dat men spaarzaam is geworden, of bang voor wat komen gaat.:
    Vindt je het raar het was 4 dagen na orthodox pasen veel dames nog op vakantie en veel ervaren ijsberen weten dat dus blijven nog even weg. Misschien een beetje voorbarig die conclusie te trekken.

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  35. Onderstaande leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 1 mei 2022)

  36. #772
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Sharks am Mi. den 11.05.2022

    Da sich ein Sonnentag ankündigte, war die Entscheidung schnell gefällt, all den Nackedeis
    im Haifischbecken meine Aufwartung zu machen.
    Nette Begrüßung, mit den aktuellen Clubinfos versorgt und ab in den schon gut gefüllten
    Umkleidebereich. Leider diesmal einen von den L Schränken im hinteren Bereich. Gottseidank
    ist mein BuKo nicht so groß und es passte alles in den Spind.

    Erfrischt und mit meinen Poolutensilien erstmal nach draußen und ….neeeee…da liegt eine
    nackte Schönheit schon in der Sonne.
    Sachen abgelegt, mit Milchkaffee und Wasser Minuten wieder zurück und jetzt liegt Sie auch
    noch auf dem Rücken. Schwarze längere Haare, ca. 165 groß, schön gebräunt, eine handvoll
    B-Titten, Gesicht leichter Latina-Touch.
    Nene, wie soll ich mich da auf mein Buch konzentrieren. Beim Einölen konnte ich immer wieder
    einen versteckten Blick riskieren. Hat mein Buch überhaupt Zeilen mit Wörtern? Und nicht nur
    meine Augen habe ich nicht im Griff. Unter dem Handtuch rührt sich schon wieder mein
    „Bankroteur „ (wenn ich dem immer nachgeben würde…). Nene, ist noch viel zu früh zum
    Zimmern. Sie geht rein, kommt mit Getränk wieder raus, raucht eine und blickt ungeniert
    rüber zu mir. Sie weiß wie Sie wirkt! Mist, und mir steht es auf der Stirn. Ein älterer Herr
    interviewt Sie und klappert ihren Service ab. Brauche nur zuzuhören um an die wichtigsten
    Infos zu kommen.

    Da dieses kurze Gespräch nicht zielführend war schwebte Madame erstmal ins Clubinnere,
    lies aber Handtuch und Tasche da. Also kommt Sie wieder.
    Da kommt ein Deutscher und erklärt seinem Kumpel zwei Liegen weiter: Die Türkin schnappe ich mir!
    Kurz darauf kam Sie zurück schnappte sich Tasche und den Kerl und sie liefen auf eine der
    Hütten zu. Gottseidank, Lesestunde. Neee, ging nicht. Schon vielzuviel Kopfkino.
    Links neben mir, 3 Männer. Die ist sicher eine Latina, der Ami aus der Gruppe. Kolumbianerin!
    Er macht dort 2x im Jahr Urlaub und kennt sich aus. Wirklich?
    Nach einer Stunde kam Sie zurück um weiter Sonne zu baden. Jetzt war ich dran. Beugte mich zu
    Ihr und sprach sie auf spanisch an: Du wirst als Latina/Kolumbianerin gehandelt. Sie: No.
    Ich (rumänisch): Du bist Rumänin und ich tippe Galati oder Konstanta. Da! Kam es rumänisch
    zurück.
    Könnt ihr Euch die Blicke der 3 vorstellen? Ich konnte mir das Lachen nicht verkneifen
    und Sie lachte mit. Sie ist: Ev(w)a, 25 Jahre, war vor 1,5 Jahren schon mal im Sharks, will bis
    Mitte/Ende August bleiben. Noch einige Minuten uns unterhalten, deutsch wenig, englisch,
    spanisch und rumänisch. War ein lustiger Kauderwelsch von mir.
    Ewa wurde es dann doch zu heiß und wir verabschiedeten uns mit: Wir sehen Uns.
    Ufff, meinen inneren Trieb und Drang erstmal nicht nachgegeben. Diese Frau ist genau der
    Typ auf den ich stehe.
    Die Liegen am Pool füllten sich mehr und mehr und so gab es einige ablenkende Gespräche,
    Vw ist ein guter Hort von Informationen zu einigen SC’s in der Umgebung. Danke! Einer von
    Wenigen, mit denen ich mich gerne unterhalte, weil es nicht das primitive Puff-Blabla ist.

    Im Verlauf des Nachmittags mit Ewa eine Zigarettenpause verbracht, sie beim Spazierengehen
    getroffen.
    Was soll es, bin zum Duschen und dann direkt zu ihr. Ewa’s Platz ist bei dem Fernseher gegenüber
    dem Aquarium. Meine Kurze Frage ob wir zusammen aufs Zimmer wollten beantwortete Sie
    mit einem Lächeln und wird erklommen den 1. Stock. Rechts und ein Zimmer auf der rechten
    Seite.
    Bett hergerichtet, beide uns langsam genähert, streicheln, schmusen, erste zärtliche Küsse.
    Sie ist für Zärtlichkeiten zugänglich die Sie auch genoß. Kurz das Feuchttuch benutzt, und mir
    einen sanften BJ angedeihen lassen. Reiter mag sie nicht ( machst Sie nicht. Auch nicht für gute
    Worte), aber Löffelchen brachte die ersten leisen Stöhner hervor. Das Küssen vergisst Ewa nicht und
    wurden auch etwas intensiver. Wechsel in Missio und ich wollte in dem Slowmodus weitermachen.
    Mit offenen Augen machte sie die Bewegungen teilweise mit. Mir gefiel es so, ihr auch?
    Irgendwie muß ich bei Ihr einen sensiblen Nerv getroffen haben, denn ihre Augen wurden leicht
    feucht. Zum Ende des Zimmers erklärte Sie mir auch warum, aber das gehört nicht hierher.
    Unten gab es den Liebeslohn 150€ für eine Stunde (halbe wäre 100€, was mein kleines Mathehirn
    immer noch nicht begreift!). Ob es eine Wiederholung gibt? Ja und Nein…Ewa ist eine Frau mit
    Erfahrung und Steigerung ist bestimmt möglich.

    Später klärte mich Vw über gewisse Territorial-Rechte bei den Frauen auf, die mir bei meinem
    nächsten Besuch sicherlich helfen werden.
    Gegen 22.00 Uhr habe ich den Club verlassen, den der Schuft in Leibesmitte rebellierte bei der
    Vielzahl von hübschen, willigen Frauen. Aber ein guter Zimmergang muß momentan im Sharks
    reichen.
    Wir sehen Uns bald wieder am Pool (vielleicht zu einer Schwimmstunde?).

    vanKees

  37. Onderstaande 4 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (27 mei 2022),mentholbear (25 mei 2022),Patjax (23 mei 2022),Wentelt Eefje (25 mei 2022)

  38. #773
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Tel. E. Gram-bericht uit het haaienbassin:

    * damesaantal is weer duchtig op pijl mag worden gesteld: 80/90 ongeveer waaronder 5 chokomousse.
    * nieuwe aanwas met de regelmaat van de koekoeksklok: er werden 4 nieuwe rondgeleid waaronder 2 plaatjes en 2 ietwat oninteressante moppies. Eveneens opmerkelijk dat er minstens een handvol Globemoppies rondstruinden wat wederom een zooi gehannes was qua socializen enzo. Van alte Bekannten die er bijna 10 jaar werkten tot een paar recentere transfugées enzo. Eveneens een paar Moldavische uit een andere Zürichse toko, godbetert nog aan toe.
    * beursgewijs lijkt het van dattum: 100/30m, 150/60m is bijna compleet ingeburgerd en sommige fraaiere exemplaren trachten tha boundaries richting 200/60 te pushen, sommigen zowaar met succes vreest ss stellig.
    * ter spijsvertering slaat de Barbiecue weer ongenadig toe en die blijft knudde van kwalitiet doch alla. Kouwe pastaschaal is my advice.
    * tuin werd opgewaardeerd en opgeleukt met van die koddige relaxhutjes waar men stengelen kan desbenodigd, altijd geinig.
    * entree blijft vooralsnog onveranderd met bifi-tagen of men neemt een 6-beurtenkaart wat maakt dat men steeds voor 50 Neuronen binnenkomt. Een schijntje bijna als men het optisch geweld numeriek (en het servicegeweld as well als men zich wat uitkent elders of uit het verleden enzo) vergelijkt met toko´s waar men 65 of 70 Euronen vraagt voor with all due respect wat buurmeisjesboerderieloemeentjes...
    * de bezoekersstructuur is halvelings post-corona weer uitermate internationaal, ss kwebbelde met aimabele peren uit oa Down Undel, Mejico, Israjel, Kolea, Japan, Zwitselland, Zweden en een zooi Hamelikanen waaronder een patliot van jewelste die gaarne met wapens speelt doch een Liebeskaspersyndroom van jewelste meetorst want hij liet zich maar liefst 7 uur entertainen door een moppie wat ss tot geduld aanzette doch hem vooral quasi met een halve nekfractuur opzadelde door overmatig schuddebollend gedoe...Oelewappers zonder Grenzen zeg maar.
    * Saunabellen rinkelen weer naar oude traditie met Dietel de olijke klawaat.
    * Fysieke uitspattingen ga ik u niet mee vermoeien, dat schiet allemaal niet op. Laten we zeggen dat het de halve prijs was ivm hun normale habitatverloningen ongeveer. Elleg plijsbewust die ss.
    * muzikaal eveneens in schuddebollende modus na wat gisternacht in Texas voor de zoveelste keel heftig uit de krauwen liep: Tony Sly&Joey Cape: Tragic Vision (with lyrics): zoek zelf maal op stelletje luilakken. Voor degenen die van méél tempo houden uiteraard het origineel van Lagwagon: Tragic Vision... Tchüssikovski flom hell
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  39. Onderstaande 11 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 mei 2022),Badslippers (25 mei 2022),bram4826 (25 mei 2022),hasta la pasta (25 mei 2022),HellaHolla (26 mei 2022),mechelen (25 mei 2022),mentholbear (26 mei 2022),Patjax (26 mei 2022),trickyD (28 mei 2022),WANDELAAR5 (25 mei 2022),Wentelt Eefje (26 mei 2022)

  40. #774
    Geregistreerd
    8 mei 2022
    Last Online
    28 september 2022 @ 16:51
    Berichten
    147
    Discussies
    4
    Thanks
    16
    Thanked
    142 in 70 posts

    Standaard

    Deze club blijft er bovenuit steken. Prachtige line-up, geen enkele zo talrijk en topklasse. Alleen een pokkeneind rijden...

  41. #775
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Wie geld te veel heeft of graag eens zot wil doen, de prijzen van het VIP-Bereich :

    https://fkk-sharks.de/vip.php

  42. Onderstaande 3 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    freek12000 (31 mei 2022),Shakir (29 mei 2022),WANDELAAR5 (29 mei 2022)

 

 
Pagina 31 van 37 EersteEerste ... 21272829303132333435 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10.

  Babylon 468*60