Pagina 1 van 37 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 907
  1. #1
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Pfeil FKK Sharks, Darmstadt, Algemeen

    ab 04.02.2010:

    => http://www.fkk-sharks.de/
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  2. #2
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    11 maart 2023 @ 17:14
    Berichten
    485
    Discussies
    88
    Thanks
    2
    Thanked
    55 in 29 posts

    Standaard Sharks, Darmstadt

    iemand hier al geweest?:

    www.fkk-sharks.de
    :thefinger

  3. #3
    Geregistreerd
    5 april 2008
    Last Online
    22 december 2012 @ 21:34
    Berichten
    24
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Voor recencies kijk op FKK-Sauna-Clubs.com of .de weet ik zo niet!

  4. #4
    Geregistreerd
    13 december 2007
    Last Online
    Gisteren @ 12:14
    Berichten
    50
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    ik ben in sharks geweest; ik vond geweldige club, zeer luxuese en zeer mooie vrouwen; een heel leuk avond gehad;
    alleen jammer die lange afstand vanuit Belgie, anders zou hey mij 'favorite club' geweest;

  5. #5
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cornaredo Bekijk bericht
    ik ben in sharks geweest; ik vond geweldige club, zeer luxuese en zeer mooie vrouwen; een heel leuk avond gehad;
    alleen jammer die lange afstand vanuit Belgie, anders zou hey mij 'favorite club' geweest;
    Vreemd. Volgens veel recencies op het Roemerforum is de club qua vrouwen teleurstellend. De club zelf daarentegen is inderdaad zeer mooi. Maar met feesten heb ik gehoord dat er dan wel vaak zo'n 50 vrouwen zijn.

  6. #6
    Geregistreerd
    19 juni 2008
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:17
    Berichten
    124
    Discussies
    11
    Thanks
    151
    Thanked
    93 in 38 posts

    Standaard

    Sharks is de mooieste Club die ik ken. En voor het Zommer woord het uit instalatie klar.

    Mijn Bericht op Youppie volgt : De mieux en mieux...
    Ce club monte en puissance.
    L'infrastructure a encore été améliorée. Par exemple des parasols géants, de nouveaux canapés, un coin table-dance ; à l'extérieur, bientôt une piscine...
    Plusieurs visites ce mois.
    Il y a plus de filles qu'à la même époque l'année dernière ; plus d'ours aussi.
    Ma favorite est Claudia. Une grande blonde au corps svelte et aux seins siliconnés.
    Malheureusement, à 3 reprises, mademoiselle était bookée pendant des heures par le même gugus. Il me casse les couilles, celui-là.
    Scéances fofolles avec Isabelle, une Roumaine tatouées vraiment fofolle.
    Pour savoir, qui est qui, il suffit de se renseigner auprès d'une des serveuses du superbe bar. Alex, la blonde, au joli sourire, est la plus sympa...

  7. #7
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Last Online
    21 januari 2020 @ 22:32
    Berichten
    8
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Standaard

    Zondagmiddag even binnengewipt. Even zoeken naar de oprit, er staat een bord langs de weg, maar heel hoog, ik keek eroverheen.
    Waanzinnig complex. Prachtige lounge sfeer met mooi meubulair, sfeervol verlicht, vette bar midden in de club en heel ruim. Het was qua beren en dames rustig. Even een drankje gedaan en werd door een paar meisjes beleefd benaderd.

    Uiteindelijk tussen een blonde en een donkere kanjer in gaan zitten en de Roemeense dames vervolgens meegenomen naar de Kino. Alle vooroordelen geloochenstraft. Prima sessie, keurig uitstellen als ik dat vroeg, tongen, beffen, goed pijpwerk en in de blonde doggy mijn kruit verschoten terwijl de vriendin met zichzelf speelde.

    Ik hoop dat ze de juiste instrumenten vinden om meer volk te trekken. Huisregels lijken goed op orde. als hardware absoluut mooier dan GT, OASE en Palace. Zeker de moeite waard om een keer op do vr za avond te gaan kijken. Alle randvoorwaarden voor een mooie sfeer zijn aanwezig.

    Ik dacht dat ik de thekefrau herkende uit GT of Artemis, heb het helaas niet gevraagd.

  8. Onderstaande 3 leden hebben boristoris bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 4 juli 2011),rmjhexe ( 4 juli 2011),The Saint ( 4 juli 2011)

  9. #8
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Ja, ik heb ook van collega's op het Roemerforum gehoord dat dit toch wel een van de mooiste saunaclubs van Duitsland is, maar helaas is het vrouwenaanbod nog zeer beperkt. Had Sharks een vrouwenaanbod als GT gehad, dan zou het zeer zeker de mooiste en beste saunaclub van Duitsland zijn.

  10. #9
    Geregistreerd
    6 april 2008
    Last Online
    29 januari 2022 @ 17:15
    Berichten
    129
    Discussies
    23
    Thanks
    4
    Thanked
    52 in 24 posts

    Standaard FKK Shark`s Darmstadt

    Cooler Großclub in Darmstadt: Eintritt 60, CE 50

    Also Mein Software Check am vergangenen Mittwoch:

    in Bezug auf Latin + Black: am Abend = 0
    in Bezug auf Anzahl: ca. 30-35
    in Bezug auf Optik in Vergleich zu Oase: Nicht schlecht aber Oase sehe ich klar vorne
    in Bezug auf "einfach nett": Wirklich klasse

    Für mich 2 Buchungen
    1. Victoria aus Weißrussland, groß, schlank, intelligent, absolute Chemie, blonde Kurzhaarfrisur, B Cups mit erekt-baren Nipps. Schwanz etwas zahnend aber bis zum Anschlag und ficken mit 100% Illu Zuschlag. Tolle Nummer obwohl solche Frauen eigentlich nicht mein Ding sind.
    2. Beatrice Rum (HUN), klein süß, sehr hübsche Titten (kleiner Durchmesser und sehr stehend fest natur). Auch ne klasse nummer mti viel Engagement von Ihr.

    Achso, Hardware: Beeindruckend.

  11. Onderstaande 2 leden hebben Bluefox bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (17 juli 2011),Big30 (17 juli 2011)

  12. #10
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Gewoon een topclub! Ik heb de mooiste van de bende een lekker sekslesje geleerd.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  13. #11
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    De mooiste van de bende is de duitse Mercedes, 18 jaar oud en je hoeft haar geen lesje meer te leren. Man wat heb ik vrijdag een heerlijk uurtje met dit knuffelmeisje met een zeer hoog pistolgehalte beleefd. Boy69en Dupke zullen hier wel raad mee weten op hun aanstaande neuktoer. Recensie volgt asap.

  14. #12
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ik heb ze liever met wat meer karakter hoor.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  15. #13
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ik heb ze liever met wat meer karakter hoor.
    Grappig, ik had een dame, w.s. Met karakter , op t oog waarvan ik later hoorde dat t een bekende van jou was. Ik koos voor Mercedes die mss minder karakter heeft maar wel meer vlees op de botten. Maar zonder gekheid, jouw dame is ook erg mooi.

  16. #14
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Maar dus met karakter... maar zo heb ik ze dus graag. Het is een heel verhaal maar dat zal je dan ook wel kennen.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  17. #15
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:57
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard Shark's, dag 1 van de neuktour

    Dag 1: Shark's in Darmstadt

    De eerste club die we op de Neuktour bezochten was Shark's in Darmstadt.

    Net zoals bijvoorbeeld FKK Planet doet de buitenkant van het gebouw niet vermoeden dat er een waar sexparadijs is gevestigd.
    De ruime entree straalde direct klasse uit en na de vriendelijke ontvangst kregen we een handdoek en werd ons de weg gewezen naar de kleedruimte.

    Na de verre reis *was het eerst tijd om te eten: een goed ontbijt, zoals je eigenlijk in alle clubs krijgt.

    S&F was al bekend bij Shark's en hij diende dan ook als gids.
    Hij leidde ons eerst door de tuin, waar we door het slechte weer helaas geen of nauwelijks plezier van hadden.
    De tuin is met afstand de mooiste tuin die ik in clubland heb gezien, voorzien van een sauna, verwarmd zwembad, whirlpool, neukgelegenheden, tafels, ligstoelen, eettent, ruim opgesette BBQ, *etc....
    Bij de meeste saunaclubs is de binnenkant niet zo fraai als de tuin van Shark's !

    De voormalige hangar is op bijzonder fraaie wijze omgebouwd tot FKK club, waarbij geen enkel hoekje van het gebouw onbenut is gelaten, en men veel oog heeft gehad voor details. ( oa door de grote aquarium onder de VIP-ruimte).
    Rond de ruime bar bevinden zich de meeste meiden.
    Verder is de ruimte voorzien van een bistro, diverse zitgelegenheden, de gebruikelijke speelautomaten, danspalen, enkele kamertjes en liefst 3 sauna's (elk op een andere temperatuur ingesteld).
    Op creatieve wijze is er een tweede verdieping gecreëerd, welke door een prachtige trap is te bereiken.
    Was de begane grond al mooi ingericht, de eerste bovenverdieping was helemaal fraai.
    2 whirlpools, ligstoelen, neukgrotjes en een heus binnenzwembad (ongeveer 7x 3 mtr) waren op deze verdieping ondergebracht.
    Vanuit de bovenverdieping kan men de club ook goed overzien.

    Omstreeks 13:00 uur waren er ongeveer 15 dames aanwezig, een aantal dat in de loop van de dag zou oplopen tot ruim 35.
    Qua optiek waren de dames dik in orde, met voor ieder wat wils.
    Helaas weinig tot geen Pistolladies of MJ-meisjes, maar verder liepen er enkele erg mooie meiden rond, waarbij het aantal blondines opvallend hoog was.
    Er werd flink geanimeerd door de meiden, met name de Roemeense Elisa probeerde enkele malen om ons op leuke wijze te verleiden tot een kamerbezoek.
    Medestrijder Dupke werd het vaakst aangesproken door de diverse meiden (reden ???) maar hij liet zich niet uit de tent lokken.

    Ondertussen hadden we wat gegeten in de bistro.
    We hadden keuze uit 3 menu's en later op de avond nog eens uit 3 andere menu's.
    Ook qua eten scoort deze club een zeer ruime voldoende.

    Gekamerd heb ik uiteindelijk met de Duitse Georgina, een 21-jarige spontane *slanke meid.
    Waar ik normaal gesproken mijn pijlen richt op jonge slanke roemeentjes van 1,65 mtr, maatjes deze Duitse van 1,80 mtr direct indruk op me.
    Ze maakte een erg vriendelijke indruk, waardoor ik haar uitnodigde voor een "sollicitatiegesprek".
    Om misverstanden te voorkomen wilde ik vantevoren goede afspraken maken (zeker omdat de prijzen in het Frankfurtse anders liggen).
    Ze doorstond het gesprek met verve en was dus aangenomen.
    we togen naar de eerste verdieping, waar de kamers zich bevonden.
    Georgina bleek direct een voltreffer met een uitstekende service, pure GFE.

    Laat op de avond was het tijd voor de tweede sessie, en na een uitgebreide zoektocht kwam ik uit bij de eveneens Duitse Stacey.
    Deze 24-jarige blondine die strak in het vel zat, voldeed qua optiek vrijwel geheel aan mij wensen.
    Ook met haar heb ik goede afspraken gemaakt en ook zij bleek een meer dan uitstekende service te verlenen.

    2 prachtige dames en 2 super-sessies in een prachtige club.
    Het begin van de neuktour was daarmee zeer zeker goed te noemen.

    Beoordeling Shark's*

    Tuin: 10
    Eten: 7
    Dames: 7
    Wellness: 9

  18. Onderstaande 13 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (26 juli 2011),Badslippers (23 juli 2011),bergm550 (23 juli 2011),Big30 (23 juli 2011),Bosco (23 juli 2011),Don418 (25 juli 2011),duivenmelker (23 juli 2011),Hoofdstuk2 (26 juli 2011),MichelJ (23 juli 2011),Pistol Pete (23 juli 2011),rmjhexe (23 juli 2011),satanic surfer (25 juli 2011),Tiga (23 juli 2011)

  19. #16
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch

    Sharks is gewoonweg een prachtige grote relaxte en zeer sfeervolle club. De realiteit op website zetten is onmogelijk. Vaak als je een site van een club bekijkt, stel je ter plekke vast dat het toch allemaal net wat minder is. Hier is het omgekeerd. In het echt is de club nog veel mooier dan op de website. De twee filmpjes op de site geven wel al een erg mooie indruk.
    Het kan er niet op. De bediening is vlot en vriendelijk. De parking is groot en overal staan er bordjes dat de parking uitsluitend is voorbehouden voor de bezoekers van Sharks. Er grenzen immers wat bedrijfjes aan Sharks. Sharks ligt op een industrieterrein (kleine industrie). Sharks is eigenlijk een grote hangar die prachtig is omgebouwd tot een exclusieve club. Alles is mooi gekleurd verlicht (gekleurde spots…). De bar en de vele loungeruimtes (veel verdoken plekjes, waar alles kan en mag) vloeien in mekaar. Er is een heuse bistroruimte met open keuken. Je ziet de kokkinnen dus bezig. De club is gelijkvloers maar met trappen kan je toch naar twee bovenruimtes. De ene ruimte (vooraan) is om naar de kamers te gaan. Prachtige kamers overigens én vrij ruim. In de andere ruimte (achteraan) vind je aan de ene kant een HWP en aan de hele andere kant ook nog een HWP. Telkens met schitterend zicht op wat zich afspeelt beneden in de lounge en bar. Afgelopen zondag te horen gekregen van een dame dat als een dame bij jou in de HWP komt zitten (kussen, rijden…) dat € 50 zou kosten. Ik begreep uiteindelijk niet helemaal of ze dit meende. Feit is wel dat je in Sharks voortdurend actie ziet met dames in de HWP’s (en dat er nadien eventueel ook in een nabijgelegen grotje geneukt wordt). Als een dame komt voorstellen om bij in de HWP te kruipen dus misschien best even navragen of dat tegen betaling moet zijn. De ruimte waar de HWP’s zich bevinden is erg gezellig. Je vindt er ook grottenkamers, een verwarmd binnenzwembad (heerlijke temperatuur in vergelijking met andere verwarmde zwembaden in de clubs), ligzetels, strand met palmbomen en een klaterend riviertje met waterval en een bruggetje. Verder tref je in heel de club binnen prachtige planten (vooral klim en slingerplanten) aan. De tinten van de muren zijn voornamelijk bordeauxrood. De bar is in het midden van de voorste ruimte van de bar en de lounge ingepland. Dus niet tegen een muur aangebouwd. Altijd mooier. Ze hebben op het gelijkvloers ook nog een grote donkere kino en achteraan op het gelijkvloers bevinden zich drie sauna’s (75°C, 85°C en 95°C). Ook de warme en koude douches vind je daar. Prachtig samenvloeiend geheel. Ook bij het binnenkomen zijn er douches en toiletten aan de omkleedruimte. Achteraan op het gelijkvloers bevinden zich de overige sanitaire ruimtes en voorzieningen. Meer dan voldoende. De omkleedruimtes bestaan uit gewone kastjes (niet de typische halve kastjes die we gewend zijn in het Frankfurtse). Ze hebben die wel (voor als het heel druk zou zijn in de omkleedruimte twee). Best indrukwekkend is ook de aquarium. Zowat even groot als de meeste kamers in een doorsneeclub. Er zitten wat sidderalen, haaien en phirana's in .
    Tot zover een overzicht van de binnenkant van Sharks.
    Nu nog even naar buiten.
    De tuin is heel erg mooi en groot met prachtig tuinmeubilair. Het meubilair is in dezelfde stijl als bij Villa Vertigo. De tuin zal ongeveer even groot zijn maar is verdeeld in verschillende ruimtes, die toch in mekaar overvloeien. Men gebruikt haagjes en struikjes. Zo heb je steeds een overzicht over de tuin als je er doorloopt en tegelijkertijd kan je je knus wegstoppen. Rond het verwarmde buitenzwembad is het relaxmeubilair geplaatst. Tegenover het zwembad vind je een grote buitenbar en de BBQ-ruimte. Buiten is er nog een HWP op een verhoogje geplaatst. Vele buitenbedden, indianententjes en huisjes maken dat het geen enkel probleem is om aan buitenseks te doen bij warm weer. Het is een FKK dus openbare seksuele handelingen gebeuren. Soms in een tentje, soms in comfortabele ligmeubels, soms in een vierkante ruimte met aan vier zijden een bomenhaag (met ingang natuurlijk).
    Buiten en binnen speelt muziek uit de jaren 70 en 80, 90 en hedendaags. Overdag minder hedendaags, ’s avonds wat meer dansbare deuntjes. De muziek staat nooit te hard. Buiten hangen aan weerzijde van de (min of meer vierkante) tuin 3 x 3 boxen (verstopt achter bomen) zodat je een erg goed muziekeffect krijgt, overal even goed hoorbaar in de tuin. Het is dan wel geen concertruimte in Sharks in de tuin maar het is toch aangenaam zo. Buiten heb je ook nog twee buitensauna’s en een groot terras waar je kan eten en drinken. Je hebt geen last van lawaai (auto’s machines…). De omheining bestaat uit houten schutsels met planten aangekleed.

    Gemiddeld genomen over de vier dagen Sharks die ik nu al beleefd heb (een woensdag, twee donderdagen en een zondag) waren er tussen de 20 en 50 dames aanwezig. In de voormiddag wat minder, in de avond wat meer. Er zijn dames voor ieders wat wils. Tijdens de avondshift zijn pareltjes aanwezig zoals ik er enkele nog nooit gezien heb in clubs. Natuurlijk liet ik het mooiste pareltje niet ontglippen (maar da’s voor een andere keer).

    De BBQ was lekker met de nodige slaatjes en andere toebehoren erbij. Op de momenten dat het geen weer was voor BBQ was het avondeten ook meer dan o.k. Je hebt continue eten ’s avonds van 17.00 uur tot 00.00 uur. Verschillende maaltijden wisselen elkaar af en je hebt steeds keuze uit verschillende gerechten. Het ontbijt is ook meer dan voldoende, de tussendoortjes ook. Jammer dat ze nog nooit van cappuccino gehoord hebben in de club. Een stoombad hebben ze ook niet.


    Kort:

    Vriendelijkheid personeel: zeer tevreden

    Inkomprijs: correct (€ 60, geen promoties gebruikelijk)

    Service dames:
    geen minimumservice (enkel NMC en PZC is een verplichting)

    Uiterlijk dames:
    variatie troef, geen eenheidsworst (tweede shift steeds pareltjes bij)
    Acties buiten kamer:
    geen zeldzaamheid (vooral buiten bij mooi weer en in HWP)

    Prijzen dames:
    € 50/30’ (spuiten op lichaam: + € 25, FT: + € 50, anaal: + € 100)

    Damesaantal:
    + 40
    Sfeer: relaxt, gemoedelijk…

    Hygiëne:
    dik in orde

    Eten: beter dan gemiddeld genomen in de meeste saunaclubs
    Drank: uitgez. zwaar alcoholische dranken
    alles inclusief in de inkomprijs

    Bereikbaarheid club met openbaar vervoer, parkeerplaats:
    zeer o.k.

    Wellnessafdeling: super



    Tot zover wat over Sharks te Darmstadt: http://www.fkk-sharks.de/.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  20. Onderstaande 14 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (25 juli 2011),bergm550 (26 juli 2011),Big30 (26 juli 2011),Boy69 (26 juli 2011),ButtinSky (26 juli 2011),Costana ( 7 augustus 2011),Dalton (26 juli 2011),duivenmelker (26 juli 2011),Hoofdstuk2 (26 juli 2011),Megaboob (25 juli 2011),RAUL7 (26 juli 2011),remcosa2 (31 oktober 2011),rmjhexe (26 juli 2011),The Saint (26 juli 2011)

  21. #17
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Service dames: geen minimumservice (enkel NMC en PZC is een verplichting)
    Geen minimum service maar NMC en PZC is verplicht...........??? Schandalig is het!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  22. #18
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Buiten die twee zaken zijn de dames niets verplicht. Ik had het beter zo omschreven.

    Schandalig? Nee hoor. Zo zorg je er als management voor dat de klant niet voor verrassingen komt te staan. De clubs waar ik al geweten heb dat er spontaan een condoom gepakt werd om te pijpen zijn gelukkig duidelijk in de minderheid maar het bestaat. Denken we maar aan Oase, Planet en YY .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  23. #19
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    -mooiste club waar ik geweest ben
    -variatie in line-up (ongeveer 40 meiden, weinig MJ-meisjes)
    -relaxte club, leuke sfeer
    -eten niet erg uitgebreid maar smaakte goed
    -gay-taferelen in jacuzzi, Sonny stuiterde
    -goede tijd gehad in Sharks (met macedonische)
    -later meer, staan nu voor de deur van FKK World

  24. #20
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    -variatie in line-up (ongeveer 40 meiden, weinig MJ-meisjes)
    Dan moet ik daar zeker eens naartoe!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  25. #21
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard FKK Sharks, 30-7

    Na een ietwat tegenvallende avond in FKK Mainhattan besloten we dat we eerst even langs FKK Sharks gingen en vervolgens later op de dag in FKK World te gaan kijken. FKK Sharks lag op een klein half uurtje rijden van ons hotel en was prima te bereiken, rond half 2 stonden we voor de deur. Ik had verwacht dat het rond dit tijdstip nog een dode boel zou zijn, aangezien Sharks tot 4 uur in de ochtend geopend is, maar niets bleek minder waar. Bij binnenkomst bleken er toch zeker als zo'n 25-30 meiden te zijn.

    Standaard krijg je bij de meeste club in de regio Frankfurt alleen een handdoek, maar bij FKK Sharks is het geen probleem om een badjas te vragen (in Mainhattan kost dat 5 euro extra, in Sharks was dat gratis). Aangezien het voor mij de eerste keer was dat ik in Sharks was kreeg ik een rondleiding van de ervaren rotten Sonny en PP. De club was adembenemend mooi, veruit de mooiste club die ik ook gezien heb. Tot in de kleinste details was alles vrijwel in perfectie. Op de bovenverdieping was een zwembad en twee whirlpools. Vanuit de whirlpools had je uitzicht over de hele club. Verder had je op de bovenverdieping een relax-hoek met een aantal ligbedden, waar je heerlijk kon slapen en dat heb ik uiteraard ook even gedaan . Op de begane grond stond in de het midden een grote bar, omringd met krukken en verder waren over zitjes, sommige met uitzicht op de bar, sommige afgeschermde door planten of andere attributen. Ook de tuin van Sharks was prachtig mooi. Een buiten-zwembad en whirlpool, verschillende wigwams en hutjes waar je vieze dingen kon doen. Kortom veruit de mooiste club die ik ken!

    In tegenstelling to FKK Mainhattan hadden ze in FKK Sharks géén aparte rookruimte, voor zover ik me kan herinneren mocht je over roken. Op zich was dat ook geen probleem, aangezien Sharks een heel hoog gebouw is, met grote buizen aan het plafond, die waarschijnlijk voor de afzuiging zorgden, waardoor niemand last heeft van de rook. Terwijl ik met PP en Sonny op een bankje zat, zag ik aan de bar een leuk meisje, uiteraard met lang zwart haar, zitten. Ik zag direct dat het geen Roemeense kon zijn, maar kon naar nationaliteit niet direct plaatsen. Helaas stond er al vrij snel een andere gast bij haar en niet veel later gingen ze samen richting een whirlpool. Even dacht ik "shit, ik ben weer eens te laat", maar ach...we waren net een half uurtje in de club, ze zal vanzelf wel weer terugkomen en vrij zijn later op de dag. Sonny, PP en ik gingen ook wat bubbelen boven en zoals al gezegd kun je de hele club dan prima in de gaten houden. Ik zag op dat moment niet veel meiden waarin ik geïnteresseerd was. Er liepen genoeg meiden rond en velen waren zeker ook mooi, maar het waren helaas geen MJ-meisjes.

    Ik besloot rustig te wachten op dat ene "niet-Roemeense" meisje. Hier en daar wat drinken, een rondje lopen, wat kletsen met Pistol Pete en ineens zag ik haar weer. Heel even hadden we wat oogcontact, we lachten naar elkaar, maar we "hapten" allebei niet. Zij ging even bij een vriendin zitten, ik besloot om even alleen op een iets meer afgelegen bankje te gaan zitten om te kijken wat ze zou doen. Waarschijnlijk heeft ze me wel in de gaten gehouden. Hooguit een paar minuutjes zat ik alleen toen ze naar me toe kwam en vroeg of ze bij me mocht komen zitten. Natuurlijk was dat geen probleem, we raakten aan de praat. Ze stelde zich voor als Cyndia uit Macedonië. "Ai", dacht ik even....geen Roemeense dus, maar dat had ik eigenlijk ook al verwacht, ze had geen typisch Roemeens uiterlijk. Ik besloot de gok maar te wagen en haar niet weg te sturen . Samen zitten we op een bankje wat te knuffelen en te strelen, niet veel later gaat haar hand onder mijn handdoek en begint ze me langzaam af te trekken. Nadat mijn plasser helemaal strak staat geef ik haar een teken dat het beter is om een kamer op de zoeken. Net als in Mainhatten loop je zo naar het dichtstbijzijnde hokje en kun je je gang gaan. De kamersessie begon erg stroef en matig. Zoenen was heel voorzichtig en het pijpen was ook minimaal. Ik besloot het om een paar minuutjes aan te kijken, maar ze had zelf ook al vrij snel door dat ik niet tevreden was. "What is wrong?" vroeg ze. Nadat ik mijn wensen duidelijk had gemaakt veranderde zij ook. Het pijpen was nu echt pijpen in plaats van wat kusjes geven op de eikel. Na een minuut of tien overgegaan op NMC. Even begon ze weer te zeuren dat mijn piellemans te groot was, maar (net als gisteren in Mainhattan) bleek dat allemaal wel mee te vallen, het paste perfect . Eerst kwam ze bovenop me zitten en begon me heerlijk te berijden, vervolgens heb ik haar doggy genomen, zodat ik tijdens het neuken haar lekkere borsten vast hield. Uiteindelijk ging ze plat op haar buik liggen en schoot ik het condoompje vol. Ondanks een stroef begin was het toch een prima sessie geworden.

    Na me gedoucht te hebben had ik honger gekregen, we hadden die dag nog niets gegeten. Helaas bleek het ontbijt in Sharks al opgeruimd te zijn, slechts twee kleine cakejes stonden er nog. De vermoeidheid, na slechts 3 uurtjes geslapen te hebben, sloeg toe. Ik trok me terug naar de bovenverdieping in de hoop wat bij te slapen. Ik denk dat ik een half uurtje mijn ogen dicht gehad heb. Door de muziek en andere geluiden kon ik niet echt slapen, maar het was toch lekker om even alleen te liggen. Juist toen ik weer wakker was kwam Cyndia naar me toe, terwijl ik nog op het bed lag. Terwijl ze me een beetje masseerde vroeg ze mij of ik uitgerust was voor de volgende sessie. Ik gaf haar aan dat ik niet meer twee keer met dezelfde meid op kamer ga op dezelfde dag, die tijd heb ik gehad. Daar had ze alle begrip voor en liet bij verder met rust. Ik nam nog een duikje in het zwembad en vervolgens in de whirlpool waar ook PP en Sonny waren. We praten wat over dingen die je zoal meemaakt in saunaland en Sonny probeert me nog maar eens duidelijk te maken hoe mooie raafzwarte haren de meiden in Estark Spanje hebben. Sonny kent mijn smaakt, maar in Spanje zal ik het sauna-club (lekker relaxen, bubbelen, drinken en eten tussen de sessies door) missen. Ach ja... Sonny heeft me van GT naar LR gehaald, hij heeft me weg de weg naar Frankfurt leren kennen....Spanje zal ongetwijfeld wel volgen .

    Inmiddels hadden we honger gekregen en laat nou het toeval zijn dat het 'diner' geopend is. Ook het eten in Sharks smaakte prima (rijst, noodles, gehakt in een paprika en vlees (ik dacht kip) in een saus. Verder kon je dat aanvullen met wat salades/groenten. Het was allemaal niet heel erg uitgebreid, maar de inwendige mens was weer voorzien. Terwijl PP een Pistollady aan de haak geslagen had zaten Sonny en ik wat uit te buiken. Een mooi blondje kwam bij Sonny op schoot zitten, een blondje waar MJ ook wel iets mee zou kunnen. Sonny vroeg aan mij of ik interesse had, maar ik gaf aan dat ik mijn krachten wilde sparen voor FK World later op de dag. Als we niet nog een club op het programma hadden staan dan had ze zeker een goede kans bij me gemaakt.

    Conclusie van Sharks: Absoluut de mooiste club die ik ken, alles tot in de puntjes perfect. Veel variatie in de line-up, maar helaas ontbraken de MJ-Roemeentjes. Eten was goed, wellness was uitstekend. Prima club als je een relaxte dag wilt hebben en niet persé opzoek ben naar prototype Roemeentjes
    Tuin: 10
    Eten: 7
    Dames: 6
    Wellness: 9

    Zo tegen 18 uur dronken we nog een laatste glaasje in FKK Sharks en besloten we richting Pohlheim Garbenteich te rijden: FKK World!
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 31 juli 2011 om 17:51

  26. Onderstaande 10 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (31 juli 2011),bergm550 (31 juli 2011),Big30 (31 juli 2011),Boy69 ( 1 augustus 2011),Costana ( 7 augustus 2011),Cupido (31 juli 2011),MiniME (31 juli 2011),Picasso 1 (31 juli 2011),Pistol Pete (31 juli 2011),seksenfun ( 1 augustus 2011)

  27. #22
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:04
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht

    Zo tegen 18 uur dronken we nog een laatste glaasje in FKK Sharks en besloten we richting Pohlheim Garbenteich te rijden: FKK World!
    En om 20 uur kwam ik binnen
    Ik zal kort zijn; Sharks is inderdaad geen club waar je de MJ, PP, Boy69 etc type meiden aantreft. Maar zeer beslist een club waar de Picasso, Rex, Raul, Tiga, Jansen etc type meiden ruimschoots aanwezig zijn. Eindelijk een club met voldoende sexy dames uit Polen , Litouwen , Oekraïne , Duitsland en bovenal.....erg weinig roemeense dames!
    Kortom, een club waar ik heerlijk heb kunnen kliederen

  28. Onderstaande 5 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 1 augustus 2011),Costana ( 7 augustus 2011),MichelJ ( 2 augustus 2011),MiniME ( 1 augustus 2011),seksenfun ( 1 augustus 2011)

  29. #23
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    En om 20 uur kwam ik binnen
    Ik zal kort zijn; Sharks is inderdaad geen club waar je de MJ, PP, Boy69 etc type meiden aantreft. Maar zeer beslist een club waar de Picasso, Rex, Raul, Tiga, Jansen etc type meiden ruimschoots aanwezig zijn. Eindelijk een club met voldoende sexy dames uit Polen , Litouwen , Oekraïne , Duitsland en bovenal.....erg weinig roemeense dames!
    Kortom, een club waar ik heerlijk heb kunnen kliederen
    Was door de recensie van MJ al ontmoedigt om er een kijkje te gaan nemen, maar dank voor deze aanvulling, nu hoeft het zeker niet meer

    Dan ga ik toch maar weer eens World uitproberen. Vond de optiek van de dames altijd al goed daar, maar de sfeer minder, maar als ik MJs verhaal zo lees was het er prima toeven. Kan me niet voorstellen dat er nog meer ravenzwarte Roemeense lopen dan in Oase, maar wie weet

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  30. #24
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Kan me niet voorstellen dat er nog meer ravenzwarte Roemeense lopen dan in Oase, maar wie weet
    Ik werd vorige week gek van al die Roemeense dames in World, heb nog nooit zoveel Roemeense bij elkaar gezien!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  31. #25
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Ik werd vorige week gek van al die Roemeense dames in World, heb nog nooit zoveel Roemeense bij elkaar gezien!
    Ik werd er ook gek van, zoveel Roemeentjes op één hoop . Heerlijk!

 

 
Pagina 1 van 37 1234511 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31.

  Living Room 468*60