Oorspronkelijk geplaatst door
Eagledriver
Ze was er weer een keer, maar ik wist in het begin helemaal niet dat het Tina was. Ze had mij al lang gespot. Bij het eerste gesprekje wist ze meteen te vermelden dat ik al naar de kamer was geweest.
Ze had me al vanaf mijn binnenkomst in de gaten gehouden. Zij zat in het nachtcafé aan de ronde tafel en ik zat in de sauna naar haar te gluren. Zij kwam afentoe opwarmen in de sauna en keek me dan geil aan. Ik kneep dan als een vieze man afentoe in haar lekkere billetjes. Dit ritueel speelde zich in korte tijd twee keer af. En ik had voor mijzelf de keuze gemaakt dat dit de tweede ronde zou worden. Dus hevig zwetend en met een redelijke paal
kwam ik de sauna uit. Dus eerst een koude douche en daarna naar Tina. Eerst zijn we aan de bar beneden gaan zitten en hebben we wat nader kennis gemaakt. Na een 20 minuten hebben we maar besloten verder te gaan op een kamer.
We gingen naar één van de kamers in het soutterain. Hier hebben we alle moeilijke standjes uit de Kamasutra uitgevoerd. Deze dame gaat zo in de spagaat voor je en is behoorlijk lenig.
Heb binnenkort weer een afspraak met haar , dus er was eigenlijk geen reet aan
Groeten Eagledriver :wink: :wink: