Weergegeven resultaten: 1 t/m 22 van 22
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Beitrag Svetlana (Russische) (PHG)

    Naam : Svetlana

    Haarkleur/-lengte : blond

    Lengte dame : 1.60m

    Postuur/Cupmaat : Normaal slank, B-Cup

    Nationaliteit/Taal : Russische, spreekt geen andere taal of heel slecht...

    Leeftijd : 20 jaar

    Tatoeages/Piercings : -

    Service :

    Bijzonderheden : Laatst gezien op het Oktoberfest 2005

    Komt een recensie van JackD.......
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    juni 2005:
    Leuk uurtje doorgebracht met Svetlana op kamer 3 waar zij mij verzekerde dat het raam vanaf buiten niet doorzichtig was. Achteraf heb ik daar toch mijn bedenkingen over; misschien dat de voor het raam parkerende bestuurder van de BMW hier duidelijkheid in kan brengen?
    We waren beiden zeer vlot uit de kleren en Svetlana duwde haar kontje lekker tegen me aan. Mezelf heerlijk oraal laten verwennen en met Svetlana "on top" afgerond.
    Conversatie werd helaas nogal beperkt door haar gebrek aan kennis van de duitse of engelse taal en mijn gebrek aan kennis van het russisch. Maar toch een leuke, mooie en sympathieke meid!

    29 oktober 2005:
    Rond zeven uur in de kleedruimte geprobeerd met dit toevallig passerende mooie meisje (mooi koppie met vriendelijke uitstraling) een afspraak te maken voor half negen. Iets dat door taalproblemen niet echt leek te lukken. Rond half negen hadden we in de bar echter oogcontact en blikken naar de klok beklonken de zaak; het was tijd.
    Op de kamer waren we vlot uit de (spaarzame) kleren. Vlak voor de eerste zoen vond ik het wel zo beleefd om onszelf voor te stellen: Jack en … Svetlana. Svetlana? Ik was toch al eens met een Svetlana op de kamer geweest? Inderdaad, met deze Svetlana dus! :o
    Hoe kon ik haar vergeten???; wat een lief meisje, wat een schitterende ogen . Anderhalf uur zeer prettig vertoefd op kamer 5. Als ik het goed begrepen heb gaat Svetlana eind november (even?) terug naar huis.

    Voetnoot 1:
    PHGbezoek slecht voor geheugen?
    Wanneer je in juni een fijn uurtje doorgebracht hebt met Svetlana en haar dan vervolgens in oktober weer vraagt voor een kamerbezoek waarbij de herkenning pas komt wanneer zij op bed haar naam zegt, dan is er toch iets goed mis(?) En nee, ik was niet dronken!

    Voetnoot 2: Svetlana heeft volgens mij een tatoeage.

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Volgens mij heeft Svetlana haar haren nu rood geverfd. Ziet er wel heel erg lekker uit...

  4. #4
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Ben afgelopen woensdag met deze knappe jonge dame naar de kamer geweest. Ze was net geland op de luchthaven van Dusseldorf en had de eer haar eerste klant te mogen zijn. Toen had ze absoluut geen rood haar Ze was donkerblond.
    Ze had wel een drietal litekkens (zwarte puntjes) op haar bovenrug. Ze vertelde me dat ze was behandeld met bloedzuigers. Schijnt heel gezond te zijn.

    Ze ziet er heel mooi uit, alleen haar borsten zijn wat minder (hangen een beetje). Verder heeft ze een heel mooi jong koppie met stralende ogen.

    Voor mij zeker een herhalingsgevaar.

  5. #5
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard vakantie van 6 weken

    Svetlana gaat na deze week naar huis en komt pas in Maart terug.
    dus nog even voor de stamgasten snel naar PHG komen voor je ze lange tijd moet gaan missen.
    Sonny even Juliette laten wachten denk aan het shummi gevaar en wat met vieren betreft dat doen we als Carmen terug is in een mooie stad.

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liefhebber
    Vervolgens de gebruikelijke cyclus: drinken, praten, eten, rusten, drinken, praten.... DING!! (de bel voor de tweede ronde).
    Na wat verkenningsronden waarbij de hormoonspiegel behoorlijk steeg gekozen voor Svetlana uit Rusland; rood-paars, lang haar, witte bikini, kamer 1 (NIET mijn lievelingskamer), beetje profi op de kamer....

    xxx
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Hebben we het hier over een en dezelfde? Ik kan me een dergelijke russin herinneren maar das niet sweety! Maar goed ik ben een week niet geweest (woei) dus ik kan me vergissen.

  8. #8
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    17 maart 2024 @ 09:58
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Cool Dollface..

    Ik weet niet wie JIJ bedoeld nkg... maar DIT is de mijne!!
    (althans WAS de mijne.... voor een half uurtje dan.... nou... eh... om precies te zijn 23 minuten... want ze moest weg.... naar iemand anders....)

    :D
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  9. #9
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Gisteren (21 juni) heb ik Svetlana ook weer in PHG gezien. Hele mooie meid om te zien. Echt zo'n poppengezichtje. Jansen attendeerde me er nog op dat ze vrij rap is op de kamer. Ze wist gisteren zelfs een klant binnen 10 minuten af te werken. Ik heb trouwens niet kunnen ontdekken of ze inderdaad nog wat aan haar hangende snoeptafel heeft gedaan. De laatste keer dat ik bij haar was, vertelde ze me dat ze daar wat aan zou laten doen.

    BR, Sonny

  10. #10
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber
    Ik weet niet wie JIJ bedoeld nkg... maar DIT is de mijne!!
    (althans WAS de mijne.... voor een half uurtje dan.... nou... eh... om precies te zijn 23 minuten... want ze moest weg.... naar iemand anders....)

    :D
    Dan moet je misschien een nieuwe topic aanmaken. Sweety, Svetlana is namelijk nog steeds erg blond. Even voor Sonny. Haar snoeptafel zoals je dat noemt. Staat er prachtig bij. Viel me meteen op!!!


  11. #11
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Hier wacht een mooie taak voor Tiga en NKG . Haal het geheel maar mooi uit elkaar en zoek de echte Svetlana en Sweety en geef duidelijke beschrijvingen.

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  12. #12
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard Svetlana

    Ook van deze dame is geen thread aanwezig, dus bij deze;

    Naam : Svetlana

    Nationaliteit/Taal : Russisch (uit Siberie) / Spreekt een weinig Engels

    Leeftijd : 22 (weet het niet meer zeker)

    Haarkleur/-lengte : donkerblond / Tot op de schouders

    Lengte dame : ik schat zo 1.70 meter

    Postuur/Cupmaat : Zeer mooie verschijning met op het eerste gezicht ook zeer mooie borsten /Cupmaat B

    Tatoeages/Piercings : Niet op gelet, maar geloof het niet en anders niet opvallend

    Service: PZC, NMC, TZ, FT

    Voordelen: Verrukelijk figuur met mooie goed verzorgde lingerie, een prachtverschijning, op de kamer ook zeer goed, met name haar pijpwerk, vandaar ook FT.

    Nadelen: Het echte neukwerk een beetje plichtmatig, maar het bleek ook dat ze wat verkouden was. Daarnaast zei ze mij dat ze na vanavond terug naar Moskou vloog. Ze zou wel weer terugkomen, maar ging nu eerst studeren.

    Tijdsduur : 30 min

    Prijs : incl. FT € 75,=

    Extra’s bij het bezoek:

  13. #13
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard VV 4-4-08

    Bij haar binnenkomen in de villa viel ze mij meteen op. Wauw wat een mooie verschijning. Maar ja mandy was al een sleutel aan het halen. Dus zat er niets anders op dan daarna te hopen dat ze niet de hele dag al voorzien zou zijn. Inmiddels nam Sonny het heft al in handen en stortte zich op Svetlana. Na afloop toen ik van Mandy terug was gekomen en ook Sonny weer terug was van de kamer lichtte Sonny mij in over deze kanjer en voor zover ik dat nog niet was, was ik nu volledig in de ban van Svetlana.

    Na het avondeten zag ik haar weer rondlopen en de keuze was snel gemaakt. Dat moest ook wel anders, zou ze weer met een ander op de kamer zijn had ik inmiddels al goed begrepen. Gelukkig keek ze me aan en ik gaf haar aan dat ze maar eens bij mij moest komen. Jammer voor Jack42 waar ik totaal geen aandacht meer voor had. Sorry Jack42. Ik merkte dat met haar ook niet veel te praten viel (Duits kon ze niet en ook haar Engels was niet om over naar huis te schrijven!!!), wat mij natuurlijk wel iets afviel, maar ik wilde haar natuurlijk niet laten gaan. Tsjonge wat een figuurtje. Dus liet ik haar maar snel een sleutel halen. Eenmaal op de kamer aangekomen ontdeed ze zich snel van haar kledingstukken, maar liet ze ook nog enkele dingen aan. Dit maakt het extra spannend. Haar pijpwerk was heerlijk, al had ze moeite met ademhalen ivm een lichte verkoudheid. Langzaam gingen ook de rest van de kleidingstukken uit. 1 van haar borsten was lichtelijk vervormd, maar dit mocht de pret niet drukken en toen kwam ze met haar kutje boven mijn mond. Wat een heerlijk stukje vers vlees. Heerlijk mals zacht. In de tussentijd bleef ze me heerlijk pijpen. Daarna werd het tijd voor een condoom, want er moest toch ook geneukt worden. Meerdere standje uitgevoerd, maar dat pijpwerk bleef maar in mijn gedachte. Jawel ook ik deed goed mijn best. Toen het moment er rijp voor was haalde ik het condoom er vanaf en gaf ik haar de beloning waar ze recht op had of kreeg ik de beloning waar ik recht op had. Ohhhh, wat kwam ik heerlijk klaar in dat mondje van haar.

    Al met al een zeer goede GFE en herhalingsgevaar.

  14. #14
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Verkoudheid was over na ons bezoek

    Nadat ik al vertelde bij mijn verhaal Vila Vertigo ben ik op aan rade van meerde beren met haar naar de kamer gegaan.
    Ik liep achter haar de trap op en kon het niet laten om met twee handen haar even van achteren vast te pakken zodat ze stopte, en met mijn mond en tong haar billen en haar kruis even te bewerken.
    Na dit oponthoud zijn we doorgelopen met ik alleen oog voor haar bilpartij.
    Op de kamer heb ik haar dan ook eerst stevig gezoent en haar meegeholpen het laken op bed te leggen.
    Ze verdween even naar de badkamer om haar van haar slipje te ondoen en even wat watergebruik.
    Ik ben na haar ook even me gaan wassen om ook fris en schoon van elkaar te gaan genieten.
    Na weer wat zoenen ging haar hand naar mijn paal die ze ook heelijk begon te verwennen en niet alleen met haar vingertoppen.
    Haar mond dwaalde af via mijn borst en ze nam dan ook heel teder mijn paal in haar mond.
    Na een lekkere pijpbeurt en gelik langs mijn schacht werden mijn ballen ook even schoongelikt.
    Ze vroeg Condoom maar ik knikte nee en ze zag wat mijn bedoeling was.
    Heel langzaam ging ze op haar rug liggen met haar benen iets uit elkaar waar ik een dik kussen onderlegde zodat ze met haar kruis wat hoger kwam en ik beter van haar kon genieten.
    Ik kuste haar in haar mond en ging via haar borsten die helaas iets te veel invallen naar beneden.
    Ik cirkelde met mijn tong via haar bovenbenen tot onder haar navel richting haar schaamheuvel.
    Ik stopte en voelde aan haar spanning in haar benen dat ze wachte op het moment dat mijn tong haar lippen zouden betasten.
    Gemeen dat ik was deed ik dit dan ook heel lichtjes en ging meteen weer terug.
    Ze opende haar ogen en keek met een blik dat vertelde wat is er ?
    Ik knipoogde en ging meteen met mijn tong verder tussen haar lippen en deed dit met ook met mijn tong en bovenlip over haar clitoris.
    Ze kreunde heel zacht na een minuut of vijf voelde ik dat ze heel diep een orgasme aan het voorbereiden was.
    Ze kronkelde met haar billen op het kussen en mijn hoofd werd vastgehouden door een hand van haar.
    Ook haar bekken gingen iets omhoog en ik voelde het vocht op mijn kin.
    Na heel even een pauze met mijn mond stil op haar lippen ben ik daarna heel zachtjes een vinger in haar gaan brengen die ik licht gebogen op haar G plek ging stimuleren.
    Met ook met mijn tong op haar clitoris kwam er een nieuwe spanning die bij haar tot een hoogtepunt bracht met een kreet en voor ik het wist lag ze een halve meter naast me op haar buik.
    Nog intens na te genieten van het gebeuren. (verkoudheid weg)
    Ik streelde haar rug en zij kuste me om meteen daarna weer een heerlijk PZC te geven.
    Nu zei ik Condoom en ze pakte deze vlug om hem om mijn inmiddels zeer harde paal te schuiven en boven op me te gaan rijden.
    Na enige minuten zag ik dat ze dat niet volhield door haar spanning die ze was kwijt geraakt tijdens haar orgasme,s.
    En heb ik haar eerst op zijn hondjes genomen en later lepeltje lepeltje waar zij tevens haar klitje betaste en mijn pik streelde en ik met een hand me vast hield aan haar borsten totdat Ik tot een hoogtepunt kwam.
    Ik stoote dan ook nog een paar keer heel diep na om heel traag weer terug te trekken en dit meerdere malen te herhalen.
    Ik kuste haar rug en nek en ging over tot diepe tongzoenen.
    We keken elkaar aan en ik zei nu zouden we zo heerlijk in slaap moeten vallen ze knikte ja, waarbij ik meteen zei dat ik dit ook wel een paar jaar eerder met haar had kunnen doen.
    Ze antwoorde me met en Marina dan ? ik lachte kuste en we verlieten de kamer.
    Na betalen zei ze dat ze wel aan een pauze toe was ik gaf ook haar een goede fooi en wenste ze vast een goede reis die nacht naar huis ,en tevens dat ze de groeten moest doen aan Marina die ze spoedig zou zien.

    Over ongeveer een maand komt ze terug en ik misschien volgende week al in Vila Vertigo.:green_smi

    P.S. voordat andere reageren :

    Dit komt niet uit de Chick,Candy,Tuk of ander goor blad maar het zou wel eens in de Penthouse kunnen als het niet in een club was gebeurd.
    Ook is kopieren van dit verhaal verboden zonder toestemming van de schrijver.
    Het wordt ook geen gang-Bang party :green_smi:green_smi:green_smi

  15. #15
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Uit de oude doos

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    Ook van deze dame is geen thread aanwezig, dus bij deze;
    Je had het niet kunnen weten, maar er bestaat wel degelijk een draadje van Svetlana. Even terug in de oude doos en daar vinden we Svetlana in de tijd dat ze in PHG werkte.

    Hierbij haar oorspronkelijk draadje.

    Sonny:wink:

  16. #16
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Svetlana, 4-4-2008

    Oude tijden herleefden in VV afgelopen vrijdag.

    Svetlana ken ik nog uit de tijd dat ik net begon met ijsberen. Sterker nog, ze was één van de eerste dames waarmee ik ooit mee de kamer op ben geweest.

    Het zat al in de lucht dat ze weer ten tonele zou verschijnen, ik begreep van haar dat ze er al tien dagen op had zitten in VV en enkelen weken geleden was er ook een aantal dagen samen met Mila.

    Toen ik haar afgelopen vrijdag binnen zag komen twijfelde ik geen moment om aan haar zijde plaats te nemen. We hadden heel wat bij te praten gezien een gezammelijke vriendin Ze is nog even zo mooi als twee jaar geleden. Echt het schoolvoorbeeld van een Russisch uitziende dame.

    Na dit inleidende intermezzo heb ik haar uitgenodigd voor een bezoek aan de kamer. Ik zal niet zo in details treden als Jansen, maar ik kan jullie melden dat VV met deze Svetlana een echte topper in huis heeft gehaald

    Haar pijptechnieken zijn uitzonderlijk te noemen

    Helaas vind ik haar borsten wat minder, maar daarintegen maakt de rest van haar lichaam haar nog steeds een zeer mooie vrouw.

    Ik heb in ieder geval een zeer goede sessie met haar beleeft, zoals Jansen al schreef, ze is afgelopen vrijdag nacht vertrokken naar Rusland, maar ze liet doorschemeren dat ze zeker weer terug komt in VV en Mila zal dan ook weer van de partij zijn.

    Sonny:wink:

  17. #17
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Goed nieuws... Als dat zo is kan ik dan misschien bericht krijgen als ze dr nog wel zijn!! IPV ze WAS in vv,.... ... Bij deze Mila gespot in VV Flipper bellen/smssen!!

    :D

  18. #18
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Goed nieuws... Als dat zo is kan ik dan misschien bericht krijgen als ze dr nog wel zijn!! IPV ze WAS in vv,.... ... Bij deze Mila gespot in VV Flipper bellen/smssen!!

    :D
    Zoals Sonny en ik schreef is ze vertrokken vrijdag nacht 03.00 u naar Rusland en komt over een maand weer terug.

    Als ze terug is bel ik je wel of stuur een sms net voordat ze gaat :thefinger

    Geintje

  19. #19
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Oude tijden herleven in PHG. Deze Svetlana is sinds een week weer terug in PHG!!! Zojuist een ouderwetse sessie gehad op hoog Russisch niveau!! Nog steeds een Engelen gezichtje ondanks dat ze al 28 lentes jong is. Svetlana, één van het groepje van 2006: Rosa, Marina, Mila en Juliette😍

    En nee, Mila is niet gesignaleerd.

    Svetlana kan dus weer terug naar het PHG draadje.

  20. Onderstaande 3 leden hebben Jorah Mormont bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (10 augustus 2012),Manni1A (11 augustus 2012),terminator (11 augustus 2012)

  21. #20
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    9 december 2023 @ 19:34
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard

    Eenmaal in de bar viel mijn oog op een dame die mij de vorige keer ook al (positief) was opgevallen…….nl. Svetlana (28jr, Rus.) Daarvoor zag ik haar alleen maar rondjes lopen, het leek alsof niemand met haar in gesprek ging oid……en dat terwijl het toch een mooie verschijning was. Dus zo rond17.30 raakte ik met haar in gesprek en heb haar gevraagd om een sleutel te halen.

    Zonder haar kleding zag ze er nog mooier uit dan met, maar wat helemaal opviel was dat deze dame die in de bar een wat schuchtere en verlegen/afwachtende houding aannam op de kamer toch een leuke, spontane en gezellige dame was. Eenmaal op bed nam ze meteen het initiatief door een goede TZ, vervolgens was het pijpen aan de beurt…..wat toch niet verkeerd was! Gedurende deze sessie was alles mogelijk ik mocht haar vingeren, likken, Tz enz.

    Na ruim een half uurtje vroeg ze mij netjes wat ik wilde of ik wilde stoppen of dat ik het uurtje wilde volmaken. Tja, dat was geen moeilijke keuze…..de tijd ging eigenlijk veels te snel, dus hebben we het uurtje ruim volgemaakt.

  22. Onderstaande leden hebben Jovibeer bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (22 augustus 2012)

  23. #21
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jovibeer Bekijk bericht
    Eenmaal in de bar viel mijn oog op een dame die mij de vorige keer ook al (positief) was opgevallen…….nl. Svetlana (28jr, Rus.) Daarvoor zag ik haar alleen maar rondjes lopen, het leek alsof niemand met haar in gesprek ging oid……en dat terwijl het toch een mooie verschijning was. Dus zo rond17.30 raakte ik met haar in gesprek en heb haar gevraagd om een sleutel te halen.

    Zonder haar kleding zag ze er nog mooier uit dan met, maar wat helemaal opviel was dat deze dame die in de bar een wat schuchtere en verlegen/afwachtende houding aannam op de kamer toch een leuke, spontane en gezellige dame was. Eenmaal op bed nam ze meteen het initiatief door een goede TZ, vervolgens was het pijpen aan de beurt…..wat toch niet verkeerd was! Gedurende deze sessie was alles mogelijk ik mocht haar vingeren, likken, Tz enz.

    Na ruim een half uurtje vroeg ze mij netjes wat ik wilde of ik wilde stoppen of dat ik het uurtje wilde volmaken. Tja, dat was geen moeilijke keuze…..de tijd ging eigenlijk veels te snel, dus hebben we het uurtje ruim volgemaakt.
    Nee schuchter op de kamer is ze nooit geweest de Russen houden je mooi voor de gek aan de bar als verlegen meisjes maar op de kamer barsten ze los
    ( zie mijn verhaal maar eens terug hierboven )

  24. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Jovibeer (22 augustus 2012)

  25. #22
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    9 december 2023 @ 19:34
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Nee schuchter op de kamer is ze nooit geweest de Russen houden je mooi voor de gek aan de bar als verlegen meisjes maar op de kamer barsten ze los
    ( zie mijn verhaal maar eens terug hierboven )
    Nou ja, ik had nog niet zoveel ervaring met een Russin. Maar volgens mij zijn er ook maar een paar in Happy? Za je verhaal eens goed bestuderen .

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01.

  Living Room 468*60