Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:50
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Daar is ze dan................

    Voor de liefhebbers onder ons van beroemd bloot, hierbij dan eindelijk (met toestemming van haarzelf) de foto's van mijn tv vriendin BRIDGET!!!!!!!!!!

    http://www.2damnhot.com/bridget_maasland.shtml
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Nou dat valt weer tegen. Zijn dat siliconen, lijkt er wel op. Zal schumacher wel weer zijn hand aan gehad hebben.

    :D

  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Beitrag

    Wederom een afknapper ja.....ik vind het niet geweldig

    Als dit in playboy kan, dan kunnen sommige dames in Oedt ook wel eens solliciteren
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Zal ze per nummer een bedrag overgemaakt krijgen of per klik :
    http://www.nieuwnieuws.nl/archives/i...ridgetplay.jpg


    Toch wel een tegenvaller dat zij zich ook heeft laten liften of heb ik dat totaal verkeerd gezien en moet ik nu vrezen voor een proces . Of is het een fototruc

    Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Zal ze per nummer een bedrag overgemaakt krijgen of per klik :
    http://www.nieuwnieuws.nl/archives/i...ridgetplay.jpg


    Toch wel een tegenvaller dat zij zich ook heeft laten liften of heb ik dat totaal verkeerd gezien en moet ik nu vrezen voor een proces . Of is het een fototruc

    Willem2


    In het volgende stuk geeft ze duidelijkheid omtrent haar borsten :


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AD
    Bridget vol trots bloot

    Nee, ze zijn niet echt. En ja, ze heeft extra hard getraind om er strak uit te zien. Presentatrice Bridget Maasland geeft zich bloot in de jongste Playboy. ‘Ik had een spannend verhaal in beeld voor ogen, een soort Hitchcock-dame. En ik vind dat het gelukt is.’

    Playboy was wel weer toe aan een nieuw toppertje, zoals dat in het bunny-jargon heet. Na de Harries van Georgina Verbaan smachtte het mannenmagazine naar vers Bekend Bloot.


    Want de concurrentie van naamloos naakt op internet en betrekkelijke nieuwkomers als FHM en Maxim blijkt moordend. Vip-vlees scoort. En dus steeg er een gejuich op bij uitgever Sanoma, toen Bridget Maasland eindelijk toestemde uit de kleren te gaan.


    Al tien jaar lag er een lucratief aanbod, inmiddels zwaar onder het stof, voor de blonde presentatrice klaar ten burele van het blad. Maar pas voor het goede doel - 150.000 euro ten bate van straathonden in Roemenië - besloot puppyfreak Maasland tot de full monty.


    Haar drijfveer maakt Playboy niet uit. Want: iedereen gebruikt iedereen en het gaat om de hype, aldus een woordvoerder, die er fijntjes op wijst dat schrijfster Heleen van Royen zichzelf onlangs uitnodigde voor een eventuele pikante naaktrepo om de aandacht voor haar nieuwe roman nog verder op te krikken. En zelfs het voortijdig uitlekken van Bridget-foto’s via internet draagt bij tot de gewilde buzz.


    Ook Maasland kent het belang van een goed geoliede marketingmachine. Daarom legt ze - in een stijlvolle, vervaarlijk laag uitgesneden jurk van Remix - onder het genot van een sloot groene thee de hele dag het hoe én waarom uit van haar fotoshoot. ,,Playboy vraagt me al tien jaar. En ik bedoel het niet arrogant, maar: ik heb dat geld helemaal niet nodig. Dus tot nu toe heb ik de boot afgehouden. Maar toen kwam het programma Katja vs. Bridget waarin we werden uitgedaagd heel snel zoveel mogelijk geld op te halen. Voor het goede doel wilde ik mijn principes wel overboord zetten.


    ,,Ik heb natuurlijk wel even met het thuisfront gebeld. Ik ben weliswaar een onafhankelijke vrouw die haar eigen beslissingen neemt. Zeker over mijn lichaam. Maar ik wil mijn zielsverwant geen pijn doen door in te stemmen met iets wat hij verschrikkelijk vindt. Want ja: iedereen kan nu zijn vriendin uitgebreid bekijken bij Albert Heijn.


    „Hij moest wel even slikken. Daarna zei hij: Je moet je niet gedwongen voelen tot iets vanwege het goede doel. Zo ervoer ik het echter niet. Onder voorwaarden ging ik akkoord.’’


    Tot die mitsen en maren hoorde onder meer Maaslands eis niet als een sexy stoeipoes te worden neergezet die met haar benen wijd het hitsige signaal geeft: kijk mij eens geil zijn. ,,Ik had een spannend verhaal in beeld voor ogen, waarin ik op een Helmut Newton-achtige wijze gefotografeerd zou worden. Als een soort Alfred Hitchcock-dame. Kunstzinnig met een andere twist. Dat past namelijk bij mij. En ik vind dat het gelukt is. Hoewel: één foto - waarop mijn doos wel erg expliciet te zien is - had voor mij niet gehoeven.’’


    Om goed voor de dag te komen, sportte Maasland gedurende een maand extra veel. Vier keer per week trainde ze met haar persoonlijke coach en ze lette eveneens op haar gewicht.


    Retoucheren? Nee. Want: wat je ziet, zo ben ik echt, zegt ze. Op één - of liever twee - ding(en) na dan. ,,Nee, ze zijn niet echt. En daar heb ik ook nooit een geheim van gemaakt. Toen ik een jaar of 24, 25 was, heb ik ze laten doen. Een cupmaat groter, ik schaam me er niet voor. Dat vond ik mooier.


    ,,In die tijd was ik ook erg zoekende. Ik ging weg bij TMF, mijn relatie liep op de klippen en ik wilde zaken uitproberen. In die tijd heb ik ook een tatoeage laten zetten: een schorpioen, naar mijn sterrenbeeld - op mijn onderrug. Nu zie je iedereen ermee op het strand. Afschuwelijk, want ik wil altijd apart zijn. Dus ben ik nu bezig dat ding weg te laten halen. Pijn... Ontzettend.’’


    Plotseling steekt ze een preek af over de hedendaagse cultuur waarin schoonheidsidealen wel erg verheerlijkt worden. ,,Het klinkt tegenstrijdig en ik weet dat ik er zelf ook hard aan meedoe, maar: soms denk ik dat we met z’n allen de verkeerde kant opgaan. Dat alleen maar het uiterlijk en de buitenkant telt. Dan zie ik meiden van 25 bezig met botox. Of vrouwen die zichzelf totaal uithongeren. Belachelijk!


    ,,Maar we doen het onszelf aan. Vrouwen kijken veel naar andere vrouwen. Uit onzekerheid, vanwege reflectie of juist om je goed te voelen. Misschien dat de dames deze Playboy nog meer grijpen dan de mannen.’’


    Hoe dan ook, Maasland is trots op zichzelf. Een opsteker na het sneuvelen van NSE bij Talpa. ,,Heel erg jammer, maar ik gooi me nu volledig op mijn nieuwe project Hoe word ik een Gooische vrouw? Een soort reallife drama zonder dat het reallife is, met een knipoog.’’
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #6
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Beter bestedingsdoel

    Maar pas voor het goede doel - 150.000 euro ten bate van straathonden in Roemenië - besloot puppyfreak Maasland tot de full monty.
    Met alle respect, maar Bridget had 'n beter bestedingsdoel kunnen vinden. Tientallen Roemeense weeshuizen hebben dringend geld nodig om kinderen 'n bestaansminimum te bieden, zodat ze niet op straat terecht komen. De gevolgen behoeven hier geen verdere uitleg .
    Founding Member

  7. #7
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex
    Voor de liefhebbers onder ons van beroemd bloot, hierbij dan eindelijk (met toestemming van haarzelf) de foto's van mijn tv vriendin BRIDGET!!!!!!!!!!

    http://www.2damnhot.com/bridget_maasland.shtml
    Een fraaiere dame dan ik dacht! En ja, siliconen, niet ideaal, maar het zou mij toch niet belemmeren... :teuflisch Voor de rest: prachtig figuur, mooi koppie, goede visagist(e) :green_smi .

  8. #8
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard Playboy vreest voor voortbestaan

    Bron: Novum

    Hoofdredacteur Jan Heemskerk vreest voor het voortbestaan van blootblad Playboy. Heemskerk liet dat gisteren weten op de website 'Sterrenstek'. Het komt de oplage van het tijdschrift niet ten goede, dat naaktfoto's van beroemdheden 'uitlekken' op internet, voordat het blad in de winkelschappen ligt.

    De nieuwste Playboy, met Bridget Maasland als één van de naaktmodellen, kwam afgelopen donderdag uit. Voordat het blad echter in de winkel lag, waren er al foto's van Bridget op internet te bekijken. Onder andere op de website 'VKMag' waren alle foto's te vinden. Vervolgens werd een foto op televisie, in het programma RTL Boulevard vertoond. Playboy dreigde met stappen. Website 'Jaggle' beweerde de foto's te mailen, als mensen hun email-adres achter mailden naar de site. Dit bleek later een hoax te zijn; Jaggle was nooit van plan om de foto's echt te mailen.

    "Wanneer wij niets ondernemen, zal Playboy door al deze illegale acties wel eens kunnen ophouden te bestaan", aldus Heemskerk. "Dit besef leeft gewoon te weinig; en dan heb ik het maar niet over het feit dat er mensen op straat komen te staan", waarschuwt de hoofdredacteur aan verspreiders van de foto's.

    De redactie van het blad onderzoekt ook mogelijkheden om illegale verspreiding van de foto's voor te zijn. "We overwegen op dit moment heel sterk om zelf de foto's op de dag dat de nieuwe Playboy uitkomt op het internet te zetten", meldt Heemskerk. "Het voordeel hiervan is dat wij dan zelf de bezoekers naar ons toe kunnen trekken.". De uitgever van het mannenblad is volgens Heemskerk veel minder rijk dan iedereen verwacht.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #9
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Last Online
    24 augustus 2013 @ 19:19
    Locatie
    Beekbergen
    Berichten
    122
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    tja, kan mij ook niet echt boeien eerlijk gezegd.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35.

Freude 468*60   Babylon 468*60