Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 82
  1. #1
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Idee YY vragenbakje, December 2007

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Heb eigenlijk de hele week nog maar weinig van YinYang gelezen , is er daar niets meer te doen of moet Stiffler er zelf even gaan kijken , zal niet meevallen in mijn winterslaapje die eigenlijk niet mag worden onderbroken
    En dat weekend was ik er en was het er drukker dan anders.

    Maar het is weer stil qua recensies over YY. Houden we graag geheimpjes voor onszelf?... alhoewel ik van een mede-ijsbeer vernam dat het vorige zaterdag erg kalm was. De feestdagen zijn toch nog effe weg en in de Sint geloven we toch al lang niet meer....
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln ik geloof......

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    ... en in de Sint geloven we toch al lang niet meer....
    Neen, daar geloven we niet meer in, in de kerstvrouw daarentegen :D


    Een dezer dagen eens een kijkje gaan nemen of ik haar niet in YY kan vinden

  3. #3
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    En dat weekend was ik er en was het er drukker dan anders.

    Maar het is weer stil qua recensies over YY. Houden we graag geheimpjes voor onszelf?... alhoewel ik van een mede-ijsbeer vernam dat het vorige zaterdag erg kalm was. De feestdagen zijn toch nog effe weg en in de Sint geloven we toch al lang niet meer....
    Gezien het feit dat er relatief weinig nieuws uit YY komt denkt de Stiffmaster erover om dit met eigen ogen zaterdag 8 december maar eens te gaan onderzoeken , ik denk dat een uitstapje het verdere winterslaapje niet al te veel zal beinvloeden :D , nu nog hopen op wat bekende beertjes .
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Gezien het feit dat er relatief weinig nieuws uit YY komt denkt de Stiffmaster erover om dit met eigen ogen zaterdag 8 december maar eens te gaan onderzoeken , ik denk dat een uitstapje het verdere winterslaapje niet al te veel zal beinvloeden :D , nu nog hopen op wat bekende beertjes .
    Slaapwandelen, noemen we dat, Stiffmaster :D
    Ook benieuwd naar de kerstvrouw? :teuflisch

  5. #5
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Slaapwandelen, noemen we dat, Stiffmaster :D
    Ook benieuwd naar de kerstvrouw? :teuflisch
    I love it, sleepwalking . En ja echt wel, wil het wel eens met de kerstvrouw doen :D:D:D:D
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  6. #6
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:52
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard Vraagje mbt extra service

    heb op dit forum al vaker gelezen dat je voor FT gebuikelijke extra 25 betaald.
    Stel dat je in een uur 2xFT wil, naar ik vandaag heb ervaren is dat dan Eur 75 voor 1 uur en 2xFT apart dus 2x25 = Eur 125. Is ze gaan navragen!
    Heb ik het dan niet goed gelezen?

  7. #7
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    NEEN een extra mag maar 1 keer aangerekend 1 uur met FT (al was het 10 keer) is 100€ 1 uur met anaal is 125€ (l neem je ze 2 keer anaal) 1 uur met anaal en FT is 150€

  8. #8
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:52
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Frage Andere visie door Hollandmale

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nami Bekijk bericht
    .....
    Dacht edoch dat je Eur 25 voor dat extra genoegen moest betalen.
    Dus 75 + 25 euri = 100, maar na navraag ook aan de balie moest er extra gelapt worden dus 2x eur 25 voor 2xFT.
    Is dat gebruikelijk vraag ik aan de medeberen?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    .....dat is gebruikelijk, getuige de ervaring met andere dames in YY .



    Begin nu wel benieuwd te worden hoe het dan (meestal) zit. De ijsberen spreken zich tegen! Feit is dat ik in elk geval 2x extra betaald heb ervoor dat is ze (Marina) aan de balie speciaal gaan navragen. Niet dat het om die extra 25E gaat , maar meer omdat ik die service erg op prijs stel!

  9. #9
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    .....dat is gebruikelijk, getuige de ervaring met andere dames in YY .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    NEEN een extra mag maar 1 keer aangerekend 1 uur met FT (al was het 10 keer) is 100€ 1 uur met anaal is 125€ (l neem je ze 2 keer anaal) 1 uur met anaal en FT is 150€
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nami Bekijk bericht
    Begin nu wel benieuwd te worden hoe het dan (meestal) zit. De ijsberen spreken zich tegen! Feit is dat ik in elk geval 2x extra betaald heb ervoor dat is ze (Marina) aan de balie speciaal gaan navragen. Niet dat het om die extra 25E gaat , maar meer omdat ik die service erg op prijs stel!
    Gewoon afspraken maken voordat je de kamer op gaat, dan heb je zeker geen problemen .
    Het hangt sterk van de dames af hoeveel ze rekent voor een dubbele FT ( dat is in iedere club zo ). Ik vind het niet zo gek dat ze nog een keer het extra tarief vragen (en dat vonden ze aan de balie ook niet).
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  10. #10
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:52
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard Forum FAQ's

    In de FAQ's van de meeste sauna's staat er iets over vermeld.

    Afspraken maken vantevoren , daar heb je gelijk in!!!
    Als het het geld maar waard was en dat was zo!

  11. #11
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Het hangt sterk van de dames af hoeveel ze rekent voor een dubbele FT ( dat is in iedere club zo ). Ik vind het niet zo gek dat ze nog een keer het extra tarief vragen (en dat vonden ze aan de balie ook niet).
    In bijna alle clubs is het gebruikelijk dat je om het maar plat uit te drukken "per Ft betaalt".
    Maar mocht je dit overwegen natuurlijk als gezegd beter dit van te voren met de dame afspreken, het is aan haar of ze het gewoonte recht wil toepassen of er van wil afwijken.

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #12
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln echt???

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    I love it, sleepwalking . En ja echt wel, wil het wel eens met de kerstvrouw doen :D:D:D:D
    De Kerstvrouw was er gisteren, vermomd als Hongaarse Viviane :D
    Met nog wel een 60-tal andere Meiden, het was weer als vanouds lekker gezellig
    Er wordt wel weinig geschreven, maar daarom is het er niet slechter op geworden. Sfeer was optimaal, en de Meiden gisteren wel van zeer zeer lichte zeden :teuflisch
    Later op de avond een iets uitgebreider verslag van een avondje YY.
    Met een knettergekke afsluiter, nog nooit meegemaakt

    rplover

  13. #13
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Later op de avond een iets uitgebreider verslag van een avondje YY.
    Met een knettergekke afsluiter, nog nooit meegemaakt

    rplover
    Nog hélemaal betoverd dat het ongelofelijke verhaal nog niet gepost is?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  14. #14
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Weet iemand of YY op 2 januari open is, en zo ja aan wat ik me kan verwachten, of is op zo een dag GT of PHG beter.
    Kwestie van het jaar plezierig in te zetten

  15. #15
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln te gek om los te lopen

    Donderdag zoals al vermeld nog een keertje, na lange afwezigheid (werkverplichtingen alom), YY bezocht.
    Ook nieuwsgierig gemaakt door de weinig berichten, de stilte, en de berichten over kwaliteiten hier en daar.
    Ik moet zeggen, heb eens voor een avondje gekozen, in plaats van een ganse dag, noodgedwongen.
    De wegen zaten potdicht, ben vertrokken in Bergen Op Zoom omstreeks kwart voor drie, en parkeerde mijn tuf tuf op de parking van YY omstreeks kwart voor zeven.
    Maar daar hebben we weinig aan. Het viel me meteen op, bomvolle parking, nu ja, redelijk vol.
    Toe ik me omkleedde, en na een douchke (hygiëne voor alles) op verkenningsronde ging, wist ik meteen waarom. Meer dan 60 vrouwen dartelden er rond. Nog nooit meegemaakt. En wat een verscheidenheid, van klein naar groot, van dun naar minder dun, met weinig en veel voorgevels, van knap naar uiterst knap.
    Als je dan je gading niet kan vinden, ben je ofwel stekeblind, ofwel ben je zwaar homo. Zelfs bi kan niet helpen, je komt dan wel aan je trekken :teuflisch

    Na een prettig weerzien met Carmen en Sandra (het blijven schatjes van konijntjes), en nog wat andere bekenden, rustig de inwendige mens gaan versterken. Lekker, zelf op eigen tempo grillen, en intussen het aanwezig wild gadeslaan, wat wil een mens nog meer? :D
    Dat wild in je netten krijgen uiteraard, of gevangen worden in hun netten

    Nu was ik nogal onder de indruk van Sarah, maar die lieverd, die ook wel wat in petto heeft, was de ganse avond bezet. Next time, en die date hebben we alvast vastgelegd.
    Aan de toog, bij een colatje (ik giet me echt niet vol met alcohol, de terugweg is nog lang en donker, en je weet maar nooit waar het gevaar loert), kennis gemaakt met enkele beertjes.
    De flyers van de (eikes) hookersparty lagen verspreid her en der, en aan de praat geraakt met een Belg en een Nederlander. Heren, gegroet :wink:
    En toen kwam daar Malou. Tot mijn verbazing Nederlands pratend, en wat een ondeugende oogjes....(dit moeten jullie maar verder lezen onder haar topic).....
    Na twee en een half uur spetterend van deze Meid te hebben genoten, of zij van mij, nog eentje (alweer een colatje) gaan drinken, en fluitend naar huis toe gereden.
    Toen ik de parking afreed, neuriede ik.....I am a....neen, niet dat deuntje, ik neuriede "Nachtzuster" van The Scene. Waarom, dat ontdekken jullie straks wel onder Malou's topic

    rplover :wink:

  16. #16
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard effe bellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Weet iemand of YY op 2 januari open is, en zo ja aan wat ik me kan verwachten, of is op zo een dag GT of PHG beter.
    Kwestie van het jaar plezierig in te zetten
    Als je hen even belt, en het vraagt, en het dan hier neerpent, weten wij het ook

    rplover

  17. #17
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Weet iemand of YY op 2 januari open is, en zo ja aan wat ik me kan verwachten, of is op zo een dag GT of PHG beter.
    Kwestie van het jaar plezierig in te zetten
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Als je hen even belt, en het vraagt, en het dan hier neerpent, weten wij het ook

    rplover
    Zijn gewoon open. En het is een gewone woensdag.Dus ik denk dat er wel genoeg dames zullen zijn.

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  18. #18
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag nog een (te) korte intieme ontmoeting gehad met een Hongaarse

    Haarkleur/-lengte : zwart/halflang
    Lengte dame : 1.65?
    Postuur/Cupmaat : Slank, A/B
    Nationaliteit/Taal : Hongaars/Engels
    Leeftijd : ?
    Tatoeages/Piercings : voor, achter/piercing aan de mondhoek
    Service: Zeer goed
    Voordelen: Prachtig meisje, zeer slanke figuur
    Extra’s bij het bezoek: fruitcondoom :wink:
    Service : PMC, NMC, passioneel zoenen

    Loopt topless rond,heeft dankzij die donkere teint + zwart haar iets van een Egyptian Queen
    Iemand enig idee wie dit zou kunnen zijn?

  19. #19
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Cleopatra ? :D

  20. #20
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    3 oktober 2010 @ 12:27
    Berichten
    171
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Frage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Local Hero Bekijk bericht
    Afgelopen donderdag nog een (te) korte intieme ontmoeting gehad met een Hongaarse

    Haarkleur/-lengte : zwart/halflang
    Lengte dame : 1.65?
    Postuur/Cupmaat : Slank, A/B
    Nationaliteit/Taal : Hongaars/Engels
    Leeftijd : ?
    Tatoeages/Piercings : voor, achter/piercing aan de mondhoek
    Service: Zeer goed
    Voordelen: Prachtig meisje, zeer slanke figuur
    Extra’s bij het bezoek: fruitcondoom :wink:
    Service : PMC, NMC, passioneel zoenen

    Loopt topless rond,heeft dankzij die donkere teint + zwart haar iets van een Egyptian Queen
    Iemand enig idee wie dit zou kunnen zijn?
    Misschien gaat het om Alicia ?
    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=7397

  21. #21
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard Egyptian Queen

    Alicia? Hmmmmmmm, je ne sais pas quoi.
    Het paspoort klopt voor een stuk, maar ik denk dat ze wel wat groter is dan 1m55 + opvallende tatoos op de buik en rug + die piercing in de mondhoek is opvallend en uniek. Ze lijkt mij ook te behoren tot die nieuwe lichting van het Hungarian Army of Lovers van de laatste maanden. Het gekke is dat ze bij de eerste kennismaking eerst haar (echte) naam prijs gaf en daarna haar artiestennaam, wat het allemaal nog verwarrender (en mysterieuzer) maakt.
    En TZ wou ze bij die eerste kennismaking in het natte gedeelte pas doen als geen van haar vriendinnen in de buurt was

    laten we het voorlopig op Cleopatra houden :D

  22. #22
    Geregistreerd
    24 november 2007
    Last Online
    3 augustus 2012 @ 23:48
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Misschien een laat berichtje, maar dan toch.
    Op vrijdagmiddag 30 november heb ik voor de tweede keer YY bezocht.
    Tegen half twee kwam ik aan en ben direct voor de eerste keer in het restaurant een broodje gaan eten. Ziet er daar zeer verzorgd uit en de keuze is prima. Ik ben aan geschoven aan het tafeltje van een lieftallige Hongaarse ( jammer ik ben haar naam kwijt). Gezellig gekletst en getafeld. Later op de middag heb sterk getwijfeld om met haar naar een kamer te gaan, maar dat komt vast een volgende keer.
    Het plan was eerst whirl pools , massage en dan de ontwikkelingen laten komen. Welnu afspraak gemaakt met de masseuse ; kon pas om drie uur terecht. Dus eerst soppen in de whirlpool er waren geen gelijkgestemden wat dat betreft dus rijk voor mij alleen met uitkijk op de deur en in en uit paraderende dames.
    Aansluitend een rondje gelopen en aan de bar beland.
    SAM bleek druk bezet. Een type dat me aantrekt, maar ze is zo druk dat je haast je er tussen moet wringen en dat vind ik nou net niet leuk. Er moet tijd zijn om het spel van lonken, praten , overwegen etc te spelen.
    Er waren relatief veel Hongaarse en andere OostEuropese interessante dames. Maar ook een echte dame ( Nederlandse naam ..?..) die met een nieuwe outfit zich via de bar "meldde". Ze ging eerts bijpraten met haar collega's. Ik vond haar te stijlvol om hier te werken. En ja ik moest eerst naar de massage. Dat bleek een ontspannende sessie van een half uur.
    Shannon verstaat haar vak en voert dit in stilzwijgen uit. Ik vond het echt passen in het middagprogramma ondanks het feit dat de "jacht" onderbroken werd en uitgesteld. Na afloop ben ik een kwartietje de sauna in gekropen lekker door en
    door warm. Na een douche opgekikkerd naar de bar het bleek tegenhalf vijf te zijn. Er waren enkele voor mij nieuwe dames bijgekomen te zijn. Zoals bijv een stevige Hongaarse die met een strakje net rokje haar body accentueerde. Heerlijk hoerig. Rondje gelopen naar beneden en ja hoor in de ruimtes werd actief de sex bedreven. Het is een bijzonder plaatje dat nogal stimulerend werkt.
    Via het zwembad opnieuw naar de bar. SAM was alweer weg. Luana (tip van Gustomass) niet aanwezig, Nederlandse niet echt geil kijkend, mijn eetpartner zocht kontakt, maar nu even niet. Er liep ook een prachtige meid met fraaie blote borsten enigszins onrustig rond. Op de gang liep ik echt letterlijk tegen Aline aan de stevige Hongaarse.
    Ok eerst wat kletsen, bijvoorbeeld vooraan in het zwembadgedeelte. Ze blijkt zachter van aard dan ze van afstand doet bevroeden.
    En ja hoor laten we het maar eens nader onderzoeken op de kamer. Het werd kamer 27. Super met die spiegels alom. Na een wederzijdse opfrissing. Uitgebreid gezoend met uitzicht via spiegels op haar Rubens lijf. Ze heeft van de volle lippen, die zich lekker laten zoenen. Ze wil er ook van genieten en doet haar best. Langdurig gebeft en ze werd super nat, waarbij ze een beetje professioneel aangaf hoe lekker het was. Nou gewoon doorgaan en genieten van het moment. Het pijpwerk was van hoge klasse en haast zonder einde. Dus het werd een uur in plaats van een half uur. Ze drong daar enigszins op aan en ik vond het al lekker zo. Dus nog eens haar poesje goed onderzocht en doggy style genomen met uitzicht op die volle derriere. Dus dat wilde wel. Het was al met al tegen zessen, dus eigenlijk te laat. Een volgende keer zal ik haar in eerste instantie passeren om het met een ander hertje ( term: Seqoya ) te doen. Het is bij YY een verdomd mooie formule.
    Ik zal de andere lokaliteiten tzt ook eens bezoeken.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 10 december 2007 om 01:16 Reden: tf

  23. #23
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Hallo,

    Misschien ga ik over een dikke week ook eens de YY verkennen. (Eerste bezoek) Het staat helemaal nog niet vast hoor, eerlijk gezegd is de grote afstand een probleem, zeker deze tijd van het jaar nu het zo vroeg donker is en met dat vieze weer. Maar bon. Er zou een gelegenheid kunnen zijn dus ik ben erover aan't nadenken.
    Een tijdje geleden waren er hier allerlei alarmerende berichten over langdurige wegenwerken en ingewikkede omleidingen in de buurt van Roermond, en zelfs een waarschuwing om geen gps te gebruiken omdat die je helemaal verkeerd zou leiden.

    Daarom wou ik eens informeren hoe dat ondertussen zit met die moeilijkheden. Als ik zou gaan zou ik vanuit België Nederland binnenrijden langs de E314/A2. Zijn er momenteel moeilijkheden te verwachten om tot aan de YY te geraken ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  24. #24
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch zondag 9/12/07 (nog)

    Heen gegaan op m'n eentje, teruggekomen met een nieuwe ijsbeer, die er een meer dan toffe dag YY aan overhoudt in gedachte.

    Toegekomen zoals gebruikelijk na een frisse douche m'n maag gevuld met heerlijke sandwiches en spek met appeltjes, een paar expresso's, wat sinaasappelsap en een stukje taart, hmmm. Klaar voor de start!

    Eerst een babbeltje geslagen met de inmiddels aangekomen new born ijsbeer Marlboro, hem een korte rondleiding gegeven in YY en hem daarna natuurlijk niet aan z'n lot overgelaten en hem gezegd welke meiden beter te mijden zijn (niet mijden te meiden ) en welke top zijn. Dus kwam Claudia snel ter sprake.

    Daarna een heetwaterbaddeke genomen, waarna ik in de sauna neerstreek, gevolgd door het koude dompelbad.

    Nog wat aan de toog gehangen en na al dat moois voorbij te zien flaneren en paraderen werd ik behoorlijk geil en moest en zou er actie ondernomen worden. Oogcontact gemaakt, meermaals, met Mariann. En er dan maar naartoe gegaan en bij gaan zitten om later.... (zie elders recensie).

    Een tweede saunarondje en nadien begon ik honger te krijgen. Maar een vol restaurant, dus nog maar even gewacht. En plots... loopt daar zomaar Claudia voorbij. Ik zei tegen Marlboro dat dit zijn kans was. Maar hij was niet snel genoeg (die nieuwtjes hè :smile. Hij had echter na het avondeten het geweldige geluk dat ze weer(??) even vrij was. Ik zei: "laat die pas getapte pint maar voor wat ze is en speel op zeker". En hij zal het geweten hebben.

    Ik maar even gaan brubbelen. Tot Sonja erbij kwam zitten en me klaarmaakte voor een anaalspelletje, bleek later.

    Terwijl Marlboro zijn verhaal deed over Claudia in het natte gedeelte (om even uit de muziek (disco) te geraken, zat al snel Dorothy naast me, die ik eerder (toen ik net binnen was) al tegenkwam en waarvan ik een uitgebreide goeiedag kreeg, maar haar zei dat ik het nog wat té vroeg vond. En met haar mijn laatste supersessie beleefd. Herhalingsgevaar ook supergroot, nee zéker!

    En zo kwam er tegen tienen weer een einde aan deze geweldige dag YY. Was het maar elke dag zondag .

    Ah ja, vandaag onder andere niet gekamerd met Nipa, Maya... (reden: afwisseling doet eten) en nátuurlijk ook niet met die meiden die door half YY roepen: "lust" :thefinger.

    Yin Yang, ik kom terug!
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  25. #25
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Zondag 9/12 waren er een goed uurtje na 1 uur al 35 dames aanwezig. Het was weer moeilijk kiezen.... en hoe later het werd hoe meer vrouwen er aanwezig waren. De verhouding ijsberen/vrouwen was heel o.k.. Duidelijk meer ijsberen dan vrouwen, wat de vrouwen ten goede kwam. De sfeer was weer uitermate top!
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36.

Babylon 468*60   Living Room 468*60