Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 68
  1. #26
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    En tegen mij vertelde ze een paar weken geleden eens haar geluk te gaan beproeven in Zwitserland....

    Ach, zolang iedereen maar gelooft dat de meiden juist de waarheid tegen alleen hun vertelt, is het ook goed
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  2. #27
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.678
    Discussies
    316
    Thanks
    1.803
    Thanked
    7.711 in 1.635 posts

    Standaard

    Vicky is mooi terug in LR aanwezig...
    Vicky vindt me een aardig man...
    Vicky had wel zin, maar SFL was nog niet klaar...
    Vicky was voor de rest van de avond bezet...
    Vicky zal binnen de kortste keren nog wel eens ten prooi vallen aan SFL!

    Zoveel chemie tussen ons en het wil er maar niet van komen!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  3. #28
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Berichten
    3.055
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.418 in 1.791 posts

    Standaard

    Iemand Viki afgelopen week nog gezien? Je weet in deze periode nooit of de dames niet naar huis zijn gegaan voor de feestdagen en pas eind januari weer terugkomen.

    Wil komende vrijdag weer eens naar een club en zou haar graag weer eens zien. Als ze er dit weekend of komende dagen is wil ik de gok wel wagen. Als zij er is weet ik zeker dat het geen weggegooide avond is anders kies ik misshien wel voor PHG want daar hoor ik geode verhalen.

    Wil het gevaar van een slechte avond dit keer graag vermijden want volgende keer dat ik kan is misschien pas weer in april en kan niet op de avond zelf naar de club bellen of ze er is want ik wil graag van te voren een hotel boeken en dat wordt dan in Kaarst of Grefath daarom zou uitwijken naar een andere club als het tegenvalt ook vervelend zijn want dan moet je dat end weer terug naar een hotel.

    Info wordt erg gewaardeerd.

    Over Viki hoef ik niet meer te zeggen dan dat ik al velen malen de kamer met haar heb gedeeld en het elke keer weer uitstekend is. Super aardig ook nog eens.

  4. #29
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Iemand Viki afgelopen week nog gezien? Je weet in deze periode nooit of de dames niet naar huis zijn gegaan voor de feestdagen en pas eind januari weer terugkomen.

    Wil komende vrijdag weer eens naar een club en zou haar graag weer eens zien. Als ze er dit weekend of komende dagen is wil ik de gok wel wagen. Als zij er is weet ik zeker dat het geen weggegooide avond is anders kies ik misshien wel voor PHG want daar hoor ik geode verhalen.

    Wil het gevaar van een slechte avond dit keer graag vermijden want volgende keer dat ik kan is misschien pas weer in april en kan niet op de avond zelf naar de club bellen of ze er is want ik wil graag van te voren een hotel boeken en dat wordt dan in Kaarst of Grefath daarom zou uitwijken naar een andere club als het tegenvalt ook vervelend zijn want dan moet je dat end weer terug naar een hotel.

    Info wordt erg gewaardeerd.

    Over Viki hoef ik niet meer te zeggen dan dat ik al velen malen de kamer met haar heb gedeeld en het elke keer weer uitstekend is. Super aardig ook nog eens.
    Nee, Viki was gisteren niet aanwezig. Dit is geen garantie dat ze er volgende week wel of niet is. Bel de club volgende week, dan weet je het.
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  5. #30
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Berichten
    3.055
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.418 in 1.791 posts

    Standaard

    Al heel lang niet meer in LR geweest hoor en lees niks meer over Vicky iemand haar de laatste weken nog gezien? Want dan zou ik vrijdag graag nog eens naar kaarst gaan andere toppertjes als kacey lopen er ook al niet meer rond.

  6. #31
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Een week of 2 geleden was Viki er.

  7. #32
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Al heel lang niet meer in LR geweest hoor en lees niks meer over Vicky iemand haar de laatste weken nog gezien? Want dan zou ik vrijdag graag nog eens naar kaarst gaan andere toppertjes als kacey lopen er ook al niet meer rond.
    Vicky was vorige week donderdag 03.03 in LR aanwezig.

  8. #33
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Berichten
    3.055
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.418 in 1.791 posts

    Standaard

    Bedankt voor de info. Ga het gewoon wagen vrijdag. Als zij er niet is misschien wel iets anders leuks maar wil haar toch erg graag nog eens zien.

  9. #34
    Geregistreerd
    25 december 2010
    Last Online
    8 februari 2013 @ 20:57
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Vicky arbeitet jetzt in der Schweiz, hat Sie mir erzahlt. weis aber nicht wie lange Sie dort bleibt.

  10. #35
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Vicky is weer terug in Living Room. Hoewel ik nooit gekamerd had (en heb) met haar viel ze me dinsdag 30 oktober op vanwege haar oogverblindende schoonheid. Doordat ze nu zwart haar heeft, wat dus haar erg goed staat, herkende ik haar niet direct. Toen ze me aansprak viel het kwartje. Laurent74 wordt gemist...vanwege haar lengte, met highheels richting 190 cm kwam ze niet op mijn lijstje. Maar mijn 'vrees' voor lange meiden was sterker dan mijn overtuiging dat ik een topsessie zou kunnen krijgen. En zo scheiden onze wegen onder de belofte dat ik bepaalde beren zou alarmeren van haar terugkomst. Waaronder de topicstarter....

  11. #36
    Geregistreerd
    12 november 2005
    Last Online
    16 april 2017 @ 21:16
    Locatie
    tussen Schüttorf en Brüggen
    Berichten
    214
    Discussies
    20
    Thanks
    89
    Thanked
    99 in 22 posts

    Standaard

    Deze dame was gisteren ook aanwezig en herkende me nog van een aantal jaren geleden. Ze heeft inmiddels zwart haar in plaats van blond/donkerblond.
    Na een praatje met haar gekamerd. Conclusie: superlieve meid die haar vak uitstekend beheerst en je een prima GFE-gevoel geeft.
    Herhalingsgevaar: zeer groot!
    ............., я тебя люблю дорогая!

  12. #37
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Berichten
    3.055
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.418 in 1.791 posts

    Standaard

    Goh dit maakt het wel verleidelijk om weer eens in LR te gaan kijken echter ook een paar net nieuwe toppertjes in GT waarbij ik graag nog langs ga en altijd genoeg goede opties in GT als je toppertje er niet is. Enig idee of ze van plan is te blijven want dan ga ik vast nog wel eens Langs LR

  13. #38
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 11:21
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Weer terug in LR................ speciaal voor Dupkes verjaardag ?

  14. #39
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    mij vertelde ze dat ze van plan is te blijven voor een niet nader te bepalen periode,na wat omzwermingen oa in het Antwerpse schipperskwartier achter de ramen. deze langbenige lieve meid is letterlijk en figuurlijk oraal zeer begaafd;dus ze kan vlot praten,maar wat ik nog belangrijker vind zijn haar uitstekende pijpkunsten. daarom was ik met haar zaterdagavond een uur op de kamer,na ook en uur met Kathy omdat deze toffe meid maandag terug naar Roemenie vertrekt om later toch weer in de LR te werken,en drie sessies van een half uur was ik kapot,maar deze Vicky brengt zelfs een dode terug tot leven

  15. #40
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.678
    Discussies
    316
    Thanks
    1.803
    Thanked
    7.711 in 1.635 posts

    Standaard

    Wel wel wel, de goede ouwe tijden van weleer lijken weer opnieuw op te leven in LR, ondanks gedoe om entreegelden en openingstijden. Dat dit meesterwerk van de hand Gods terug in LR is, wekt mijn interesse. Puur toevallig moest ik onlangs nog eens aan haar denken en alsof het lot mijn gedachten leest, doemt ze nu terug op in LR. Zoals Deket hierboven ter verklaring brengt, heeft ze inderdaad korte tijd achter de vensters gezeten in Antwerpen. Maar daar geleden andere prijzen en de service is niet vergelijkbaar met de saunaclubs. Prachtmeid!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  16. #41
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.678
    Discussies
    316
    Thanks
    1.803
    Thanked
    7.711 in 1.635 posts

    Standaard

    Naam: Vicky
    Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels
    Leeftijd : 32
    Haarkleur/-lengte : Donker, halflang haar strak naar achter in dotje of staartje gedaan
    Lengte dame : 1m70 ofte 1m85 op killer-heels
    Postuur/Kont/Cupmaat : Slanke lichtgespierde hardbody / mooi sterk kontje / B-cup (mogelijk sili’s)
    Tatoeages/Piercings : niks noemenswaardig
    Roken: ja, 2 pakken per dag
    Service: GFE, TZ, PZC, NMC, beffen, Massage, droogneuken, rook fetisj…enz.
    Voordelen: Lief, correct, goed geheugen, vriendelijk, gedienstig, enorm veel ervaring, positief profi…
    Nadelen: geen
    Prijs : 75 voor een uur, maar ik deed er nog eens 20 bovenop uit tevredenheid
    En de punten zijn: op uiterlijk 7.5/10 en op dienstverlening 7.5/10

    Het was al laat op de avond. De geilheid stond op een laag peil en het voorzien budget van die dag was al helemaal weggeknaagd door de monstersessie met Roxana. Ik stond zo op het kruispunt van: we blijven tot 12u, malen een pizza naar binnen en rijden dan naar huis. Maar de Roemeense Vicky dacht daar anders over. We hadden elkaar 2weken voordien al eens gezien en ook nu eerder op de dag wisselden we enkele elementaire beleefdheden uit. Vroeger was ik helemaal wild van haar… een atypisch Roemeens lustobject met blonde haren in carrésnit. En ik meen dat ik één of twee keer met haar de eer had in een ver verleden en voor zover ik weet waren dat geweldige ervaringen geweest.

    Sinds ze na lange tijd weer terug is, heeft ze haar haren korter en meestal samen in een dot of in een staartje. Ze is nu donkerharig en daarmee ziet ze er iets meer trashy uit. Maar ze komt er mee weg en ik vind haar nog steeds heel sexy. Op een eenzaam moment kwam ze me gezelschap houden en we kletsten voor het eerst in jaren nog eens bij. Ze is een openhartig iemand en dat maakt haar makkelijk in omgang. Ze is beleefd, altijd nuchter en kan een gesprek interessant en op gang houden. Allemaal heel aangenaam en prettig, maar mijn geilheid had toch nog eerst een boost nodig alvorens ik voor de bijl zou gaan. Onbewust gaf ze me die boost toen ze gretig in haar handtas naar haar sigaretten begon te graaien. I need a cigarette, zei ze… Gevolgd door een hele uitleg dat ze 2pakken per dag wegblaast en dat ze dringend moet minderen. Op dat moment stond mijn pik al zo stijf dat ik er mijn badjas kon aanhangen. Toen ik haar vroeg of ze dit opzettelijk aan het uitkramen was, zonk ze even heel diep weg in gedachten en toen leek alles in een flits terug te komen. Aha, jij was diegene die rokende meisjes sexy vindt en van wie ik moest roken tijdens de seks… Tja, that’s me, antwoordde ik schaapachtig. Ze was nu helemaal in haar nopjes en zoog vol overgave aan haar sigaret. Ze blies me daar een wolk uit dat de zatte Roxana, die wat verder op de bar stond te dansen, helemaal in de mist verdween. We hebben daar nog staan ouwehoeren en zitten teasen tot haar sigaret op was en toen gingen we naar de kamer.

    Op de kamer verliep het heel relax… Alsof we elkaar al jaren kenden en elke week zagen. Dit is echt wel een wijf die volop op karakter gaat. Het is pure devotie die ze in haar job steekt! Eerst hardhandig knuffelen en daarna in vol ornaat tongen… Een geile rokerige bek, met lederachtige tong wat totaal beantwoordt aan haar profiel van 30plusser die al van in de vroege tienerjaren aan de sigaret hangt en gedurende de laatste 10 jaar dagelijks 2 tot 3 pakjes paft. Wat kon ik mezelf nog meer wensen? Haar lingeriesetje ging meteen uit en ik constateerde nog steeds dat prachtige lichaam van weleer. Kleine tieten, stevige kont en pezig lichaam met lichtgespierde rug (door haar lengte heeft ze voor de hoererij nog volleybal gespeeld en dat zie je nog altijd aan haar lichaam). Gezien haar leeftijd (32) stonden die prachtige B-cup tieten vrij stevig en gespannen. Daarom twijfel ik er wel aan of ze geen minimale boobjob ondergaan heeft. Maar ze heeft voorts prachtige tieten waar ik 10minuten aan liggen zuigen heb als een hongerige zuigeling met een lintworm.

    Het voorspel was meer dan alleen maar haar stevige tietjes onderkwijlen. We zoenden passioneel, en ik likte van haar hals tot haar tenen elke vierkante centimeter van haar lichaam af. Zelfs aan haar tenen heb ik zitten zuigen zoals een peuter op een fopspeen. Het hoogtepunt van het voorspel was de befpartij… Misschien was dat zelfs het hoogtepunt van heel de sessie. Ze heeft een uitermate smakelijke kut. Licht gezouten vanwege zweet, vaginaal vocht en pisresten van enkele uren geleden. Kortom een kut zoals we ze graag smaken! Ik moet wel toegeven dat het tijd in beslag nam alvorens ze echt nat werd. Gaandeweg produceerde ze toch vettige slijmpjes. In tegenstelling tot de meeste dames die nat worden en hun vocht eerder dun en liquid is, was het bij haar slijmerig, vettig en vaste nattigheid. Echt zo van die slierten die in z’n geheel kan doorslikken en waar je met je tong kaasdraden mee kan draaien. En de smaak was culinaire gastronomie… Dat soort wijven maken ze niet meer… Van de oude stempel, maar volop kwaliteit!!!

    Ook zij wou me na de lange befbeurt oraal plezier gunnen, maar ik zei haar nog dat ze het mocht overslaan. Mijn klepel stond nog steeds in de fik van de marathonsessie met Roxana en bovendien was al mijn huid eraf geschraapt door de stoppels op haar kut tijdens het droogneuken. Vicky hoefde het allemaal niet te weten, maar stond er prompt op om me even te pijpen. Net voor haar had ik nog een douche genomen, maar toen ze de sleutel ging halen ben ik toch nog even gaan zeiken. Dus ik wierp daartegen in dat ik naar het toilet geweest was en dat PZC geen noodzaak was. Toch vond ze het geen probleem en ze zoog korte tijd, mijn pislekkende en voorvocht sijpelende lul alsnog af. Maar net toen begon ik erectiestoornissen te ondervinden. Mijn pik had een zware dag gehad en bovendien was ik niet helemaal geil zoals het zou horen. Ze stopte met pijpen en begon toen mijn ballen te likken. Terwijl rukte ze ook zacht mijn paal af. Op enkele seconden had ze hem terug stijf gekregen en trok ze er een condoom overheen.

    Ze ging bovenop me zitten we begonnen te neuken. Ik kon haar ribben tellen op haar ranke en harde lichaam terwijl ik het ruw doch liefdevol streelde. Het neuken was zeer goed en ze wist hoe ze me kon beroeren. Nochtans kwam ik opnieuw in de problemen. Ondanks het zalige gevoel van in haar te zitten, verloor mijn werktuig zijn hardheid opnieuw. Dit schoot niet op en ze ging van me af. Ook het condoom was niet meer bruikbaar. Terwijl ze me terug zat af te rukken, zei ze dat ze me nu aan een eeuwige stijve ging helpen en ze stak met haar andere hand een sigaret op. Opnieuw was mijn kegel zo hard als beton en ze trok een nieuw condoom over me heen. Ze ging op mij zitten en handsfree rookte ze verder. Met haar sterke handen masseerde ze mijn borstkas terwijl ze traag, krachtig en intens aan het neuken was. Op die manier rookte ze haar hele sigaret op zonder ze zelfs één keer uit haar bek te halen. De assen vielen op mijn lijf en op het bed. Ik werd gek van opwinding en moest me concentreren om niet te spuiten, want de laatste lading vis zat al in mijn zak te borrelen. Ze stak een tweede sigaret op en toen ging ik op haar liggen. Ze trok haar mooie benen op en zwierde deze over mijn schouders. Op die manier kon ik extra diep gaan bij haar en ik had een mooi zicht hoe ze onder me lag te roken. Tussendoor boog ik verder naar voor en muilde ik haar rokerige bek. Op deze manier kon ik het niet lang meer onderdrukken en het leek me wel het meest intense en bevrijdende orgasme van de dag.

    We hadden nog 10minuten over alvorens het uur om was. Ik was me zeer bewust van de tijd, maar zo af en toe test ik de dames eens. Deze Vicky is heel correct… Dat was vroeger al zo en nu nog steeds. Eigenlijk is ze té eerlijk voor het beroep, want ik denk dat ze met een meer Roemeensere mentaliteit ondertussen veel rijker had kunnen zijn dan nu het geval is. Maar goed, dat is haar zaak… en ik kan het alleen maar koesteren dat er nog zo’n fraaie persoonlijkheden zijn in dit milieu. De resterende 10minuten zou ze dus volmaken met een massage. De massage was best wel naar behoren. Niet op het niveau van de Thaise sloeries of van professionele masseurs, maar laat ons stellen dat ze in massages geven toch ook boven het gemiddelde van de club scoort. Niet zozeer op techniek, maar ze heeft veel kracht en sterke handen… En een massage mag voor mij nu eenmaal stevig zijn.

    Professioneel, correct en met dankbare beleefdheid verliep ook de afrekening aan de lockers. Van zulke goede manieren zouden veel andere mokkels nog een lesje kunnen leren. Ook nadien besteedt ze nog aandacht aan aftersales. Zowel in pre- en aftersales is ze niet pusherig en plakt ze niet aan je vast, maar het is steevast aangenaam en ze laat je in vrijheid. Een aanrader voor iedereen die haar nog niet kent, en voor diegene die haar wel kennen (waaronder ikke) laten we haar nog koesteren zolang ze nog in het vak zit! Topwijf!!!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  17. Onderstaande 7 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 februari 2013),Badslippers (25 februari 2013),chiefinspector (26 februari 2013),hansdordt (25 februari 2013),Magic-G (26 februari 2013),Megaboob (25 februari 2013),rolo (27 februari 2013)

  18. #42
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.678
    Discussies
    316
    Thanks
    1.803
    Thanked
    7.711 in 1.635 posts

    Standaard

    Sexy Vicky:

    Meteen na aankomst had ik al een korte babbel met deze slanke, ranke schone. Ze is altijd lief en correct en zodus maakte ze ook meteen haar felicitaties over. Ik stond buiten aan de tent, waar de mokkeltjes vanaf heden moeten gaan roken. Zien hoe Vicky aan haar sigaret zoog en me continu een lief en geil lachje schonk, liet de geslachtsdriftigheid wederom in me opborrelen. Toch besloot ik nog even te wachten totdat alle genodigden aanwezig waren…

    Maar blijkbaar konden mijn twee wingmannen dat geduld niet opbrengen. Badslippers en Rob45 hadden reeds vanalles achter mijn rug zitten bedisselen. Op zeker ogenblik komen de twee schlemielen mij wegplukken uit de meute ijsberen en hertjes en ontvoeren me naar de gang met kamers. Ik begon al te vrezen dat die twee me zouden gaan verkrachten op een kamer. Het zou je maar overkomen dat BS me in de greep houdt terwijl Rob kurkdroog zijn pik in mijn schijter steekt. Wanneer hij zou gedaan hebben, zouden ze afwisselen. Met deze theorie in mijn achterhoofd was ik al klaar om mijn flesje Salitos tegen de muur stuk te slaan en het in BS zijn kletskop te timmeren en me daarna van Rob te ontdoen door hem een achterwaartse trap in zijn kloten te geven. Maar gelukkig was dit soort van geweld niet nodig, want toen BS de deur openflikkerde zag ik de lieftallige kop van Vicky glunderen.

    Gelukkig bleven mijn twee kameraden niet staan toekijken en verdwenen ze weer. Vicky leek wel zenuwachtiger dan mij, want ze was niet zeker of ik wel met haar naar de kamer wou gaan. Dom wicht, ze moet toch van zichzelf weten dat ze tot de betere klasse van LR behoort, dan ga je mij niet horen klagen dat ik met haar opgescheept zit. Zeker niet als cadeau, want Rob en Badslippers hadden haar reeds op voorhand betaald. Na wat getongzoen, verontschuldigde ik me nog even bij haar, want ik diende me eerst nog te douchen. In een sneltempo mijn ballen en klepel geschrobd tot ze spik en span waren en ikke weer terug naar de kamer. Vicky lag al klaar op het bed… Met haar hardbody, doch zachte velletje en sympathieke tietjes. Eerst nog wat knuffelen en zoenen, daarna ging ze me oraal verwennen. Toegegeven… Ze heeft haar werk gehad met mij. Niet dat Vicky niet weet hoe ze een fatsoenlijke pijp moet zetten, maar de verassing van mijn twee kornuiten was totaal onverwachts en overweldigend. Daarbovenop was het weer 3 weken geleden dat ik me nog eens mocht vergrijpen aan een DVP.

    Toen ik na 10minuten blowjob nog geen volledig harde pik had, stelde ik haar gerust dat ze zich niet op het halfuur moest vastprikken. Ik zou desnoods wel geld opleggen voor een uur of langer. Uiteindelijk kreeg ze mijn slaghout toch zo hard als beton en konden we overgaan tot geslachtsgemeenschap. Ik moest enkel maar blijven liggen… Het was mijn verjaardag en zij wou persé het werk doen. Dus ze zet zich boven op mij, schroeft zich voldoende vast op mijn pik en begint te huppelen als een jong veulentje op mij. Altijd mooi uitzicht op Vicky wanneer ze rechtop boven op je zit. Die mooie wiebelende tietjes, dat geile snoetje, die lieve ree-oogjes en dan die strakke flanken en dito dijen, waar ik met mijn jatten heftig zat over te strelen. Naar gelang het neuken opschoot, boog ze zich meer voorover en zoenden we passioneel. Vicky is lekker en toegewijd, dus het mag dan geen wonder wezen dat ik na 20minuten met mijn lul in haar doos toch tot een orgasme kwam.

    Uiteindelijk zullen we iets van een 40minuten op de kamer geweest zijn met de snelle douche reeds van de tijd afgetrokken. Toch werd mij verder niets meer gevraagd, want mijn twee goede vrienden hadden de financiële transactie al afgehandeld. Maar omwille van de goede zorgen en de puike service vond ik toch dat ze nog een fooi verdiende. Dat hoefde voor haar niet (hoe eerlijk kan je zijn ten opzichte van al haar andere collega’s), maar ik stond erop en gaf haar nog een tientje extra.

    Vicky is een klassewijf, met zeer behoorlijke service en toch is ze de nuchterheid zelve. Dat maakt dat ik nog vaak met haar zal herhalen. Eind mei gaat ze weer een bepaalde tijd op vakantie, maar hopelijk blijft ze nog terugkomen. Een aanrader voor iedereen die een slanke en ervaren 30plusser wel kan smaken… En bovendien karakter nog meer verkiest dan uiterlijk vertoon. Maar wees gerust, ze heeft het beide!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  19. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 4 mei 2013),hansdordt ( 4 mei 2013),rob45 ( 4 mei 2013),Wijze grijze ( 3 mei 2013)

  20. #43
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 11:21
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Komt net binnen LR, weer terug van vakantie

  21. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    kempie (25 juni 2013)

  22. #44
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    14 april 2024 @ 23:36
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    al effie actief in AcaGold
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  23. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (10 april 2016)

  24. #45
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    AcaGold lijkt wel het beloofde goudland? Overal hoor ik, "het is hier in de week te kalm, ik trek naar AcaGold"nu ik was er bij de opening, die weliswaar niet representatief kan zijn, maar vond Panthera voorheen toch een stuk gezelliger..
    maar kan een momentopname zijn.
    die Maddie schijnt er ook al rond te lopen

  25. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (10 april 2016)

  26. #46
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    1 april 2024 @ 17:07
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Visit of Thursday, February 21th :

    Service : After an excellent social time, the session was very nice from beginning to end. She is sweet and sensual as I like it and it was a real pleasure to share this pleasant moment with her . The repetition is assured.

    Appreciation : 8,5 / 10

    Price : 40 € / 30 min – no extra.

    Repetition : 100 %.

  27. Onderstaande 8 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 februari 2017),blauwebeer (17 maart 2019),cassenoisette (26 februari 2017),cheasehead (28 februari 2017),delaplace1 (11 februari 2018),molaar (25 februari 2017),Mr Bluenose (25 februari 2017),Sjeufke (25 februari 2017)

  28. #47
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 16:35
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    Very good service from this lovely lady (I knew her from LR days). Her body is firm, she's interesting during the social time and in the room she's just good ! Very good sensations during the BJ, she lacked some endurance during CG but when I did her in mish the feeling was very good.

  29. Onderstaande 4 leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 (11 februari 2018),Kwakje (23 april 2017),Manureva (22 april 2017),Sjeufke (23 april 2017)

  30. #48
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    14 april 2024 @ 11:09
    Berichten
    397
    Discussies
    3
    Thanks
    1.759
    Thanked
    1.407 in 286 posts

    Standaard

    Vicky (Ro)
    Ze was me al enkele keren opgevallen; lang, slank, prachtig figuur, mooie B-cup en lang zwart haar dat vaak in een staart is samengebonden. Vicky kan wat nors kijken en dat zegt ze ook van zichzelf. Maar als je een praatje met haar maakt blijkt er een enorm lieve jonge vrouw achter die façade te zitten. Ze is 30+ en heeft de nodige ervaring. Dat kun je merken ook want ze raakt nergens door van slag, heeft bij voorkeur lekker te babbelen in het Engels en ze geeft een prima service. Met haar had ik vlot een wat inniger contact. Dat houdt in dat ze wat vertelde over verleden, maar meer nog over haar toekomst. Met de nieuwe wetgeving in aantocht kan het maar zo zijn dat Vicky met dit werk gaat kappen.
    Ze vertelde dat ze in haar thuisland een aantal (materiele) zaken goed voor elkaar heeft waardoor ze met vertrouwen de toekomst in kijkt. Vicky wil in zaken en heeft daar enkele goede ideeën over. Slimme tante die zich de afgelopen jaren goed heeft voorbereid op haar toekomst.
    De sessie met haar was een heuse GFE. Zo goed zelfs dat ik met veel plezier al weer terug ben geweest voor Vicky. Wat een top wijffie en ik zal haar missen als ze idd na 1 juli niet terug komt. Vette pech, maar de afwisseling is voor mij ook belangrijk.

  31. Onderstaande 5 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (10 mei 2017),Kwakje (29 mei 2017),Manureva (10 mei 2017),molaar ( 4 juni 2017),Sjeufke (10 mei 2017)

  32. #49
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    13 april 2024 @ 09:52
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.906
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Nondeju wat een killer babe. Knappe verschijning en super leuk in de omgang. Eerst leek ze wat afstandelijk maar toen ze bij me zat super gezellig.
    Ondertussen een jaartje in ACA gold en voorheen in Livingroom.
    Op kamer alles erop en eraan. Tongzoenen, blowjob en wat andere standjes. Zeker weten bij deze meid val je je geen buil.
    Graag nog een keer.

  33. Onderstaande 2 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 3 juni 2017),Sjeufke ( 3 juni 2017)

  34. #50
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:01
    Locatie
    Delft Zuid Holland
    Berichten
    220
    Discussies
    13
    Thanks
    19
    Thanked
    111 in 45 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klatergoud Bekijk bericht
    Vicky (Ro)
    Ze was me al enkele keren opgevallen; lang, slank, prachtig figuur, mooie B-cup en lang zwart haar dat vaak in een staart is samengebonden. Vicky kan wat nors kijken en dat zegt ze ook van zichzelf. Maar als je een praatje met haar maakt blijkt er een enorm lieve jonge vrouw achter die façade te zitten. Ze is 30+ en heeft de nodige ervaring. Dat kun je merken ook want ze raakt nergens door van slag, heeft bij voorkeur lekker te babbelen in het Engels en ze geeft een prima service. Met haar had ik vlot een wat inniger contact. Dat houdt in dat ze wat vertelde over verleden, maar meer nog over haar toekomst. Met de nieuwe wetgeving in aantocht kan het maar zo zijn dat Vicky met dit werk gaat kappen.
    Ze vertelde dat ze in haar thuisland een aantal (materiele) zaken goed voor elkaar heeft waardoor ze met vertrouwen de toekomst in kijkt. Vicky wil in zaken en heeft daar enkele goede ideeën over. Slimme tante die zich de afgelopen jaren goed heeft voorbereid op haar toekomst.
    De sessie met haar was een heuse GFE. Zo goed zelfs dat ik met veel plezier al weer terug ben geweest voor Vicky. Wat een top wijffie en ik zal haar missen als ze idd na 1 juli niet terug komt. Vette pech, maar de afwisseling is voor mij ook belangrijk.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Op naar de volgende keer!

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51.

  Freude 468*60