Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Last Online
    1 november 2011 @ 04:14
    Berichten
    34
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard 1ste keer betaalde seks !

    Op een avond in een lokaal café waar ik woon, zit ik met ik zal hem "David" noemen wat te lullen en te zeveren over koetjes en kalfjes, waar ook straffe prostitutie verhalen ter sprake komen van de kant van David. Ondanks ik het al lang wilde doen, vraag ik David om naar een club te gaan in de buurt en nog geen 10 minuten later ben ik onderweg naar deze club. Eenmaal aangekomen bij de club was het even aarzelen om binnen te gaan, ga jij maar eerst kondig ik aan terwijl David de deur open zwaait. Een dame van rond de 40j heet ons welkom en vraagt ons wat te drinken. ik zet me ondertussen op een kruk aan de bar en voel me ongemakkelijk, wat ik ook meteen zeg tegen de bardame. De bardame zet onze bestelde biertjes op de toog terwijl er 3 dames de ruimte binnenwandelen, en ons met een precies dwangmatige kus welkom heetten. Echter geen van deze meiden staan me aan, dus heb er totaal geen aandacht naar. Terwijl David, die al vaker naar zo een club gaat al onmiddellijk zit te kletsen met een van de meiden, begin ik uit verveling maar te praten met de bardame en vertel haar dat ik voor de eerste keer in een club ben binnengestapt en dat ik niet weet wat mogelijk is, wat ik mag verwachten, hoe het werkt en dergelijke. Na een 10min. durende uitleg ben ik heel wat wijzer geworden over het concept van zo een club en vertel de dame dat er geen meid bij is die me aanstaat. Tezelfdertijd komt er een 4de dame " toen in mijn ogen te mooi om prostituee te zijn" de ruimte binnengewandeld met een rus in de hand die er nogal zwaar uitgeteld en dronken uitziet. Na wat gespeculeer en aarzeling laat ik weten aan de bardame dat ik graag wat wil drinken met deze meid. Niet wetend hoe dit zal verlopen begin ik een gesprek met mijn "eerste toekomstige betaalde seks meid". Na wat standaardgebabbel vraagt de 22jarige Roemeense schone "you want to go to a room?" waarop ik na even denken toch maar "YES" antwoord. Ook tegen haar vertel ik dat ik een groentje ben op het gebied van clubs waarop ze meteen zegt " i Will teach you everything" . Eenmaal op de kamer begint de Roemeense meteen aan een PMC sessie. Maar mijn gespannen gevoel en zenuwen zijn zo groot dat mijn waardige vriend niet overeind komt, waardoor de kamersessie langzaam overgaat tot een leuke praatsessie. Ze verteld me over haar leven en ik over het mijne enz.. totdat ze uiteindelijk aangeeft dat we de kamer moeten verlaten en ik even later ook samen met David de club verlaat. Al snel treed er een herhalingsgevoel op wat de volgende dag resulteert in een volgende sessie met de Roemeense. Deze keer is de seks wel goed, maar is ze echter niet meer gemotiveerd om me op mijn gemak te stellen en een babbeltje te slaan. Ze wil het precies zo snel mogelijk afhandelen en al snel bedenk ik bij mezelf dat zij er maar om 1 reden is: “geld”

  2. #2
    Geregistreerd
    2 oktober 2008
    Last Online
    18 augustus 2015 @ 09:40
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    259
    Discussies
    20
    Thanks
    6
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Alles draaid om geld. Maar het gaat
    ook om de experience! Geniet ervan!

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.

  FKK Artemis 468*60