Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 53 van 53
  1. #51
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    he local hero,

    Als Manon mij een signaal geeft dat ze naar GT wil komen doe ik dat zeker. Ik mag haar graag!!! Sterker nog ik denk dat Manon mij ook mag, ook als ik wat kritisch ben. Ik mag dat gerust zijn, want ik erken ook dat ik zelf ook niet moeders mooiste ben!!!

    Ik schrijf ook niets negatiefs over Manon. Ik ben alleen de mening toegedaan dat als je een miss Universe verkiezing houdt onder de dames in saunaclubs dat er niet alleen gekeken wordt naar de persoonlijkheid van de dame en de kwaliteit op de kamer maar ook naar ik noem het maar de fysieke schoonheid van de vrouw. Sterker nog een miss verkiezing is een wedstrijd die vooral, maar niet altijd geheel, draait om fysieke schoonheid van de deelnemers en in veel later stadium om haar persoonlijkheid, talent en kennis.

    Gr.
    Cupido

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    ja zo langzamerhand krijg ik ook meer het idee dat het zonde van mijn tijd was hier aandacht aan te besteden.

    Ik ben ook benieuwd wat manonneponnetje er zelf van zou vinden als ze miss ijsberenforum zou worden. En wat zij daar dan onder verstaat.

    Ik kan mij vorig jaar herinneren dat meerdere ijsberen op zoek waren naar Ella, miss ijsberenforum 2008. Ik kon ze toen doorverwijzen met de opmerking kijk naar een van de mooiste dames die aanwezig is in Gt met een geweldige uitstraling en vraag haar of zij het is. Vanzelf kom je dan na een of enkele verzoeken uit bij Ella!! Nogmaals niets ten nadele van Manonneponnetje zelf, maar ik denk dat als ik dat volgend jaar ook zou zeggen (als Manon dan tenminste in GT zou kunnen en mogen komen) dat ze dan niet bij Manon uit zullen komen.
    Aha Cupido ...
    ... als je dan toch bezig bent over Manon & GT, dan wordt het volgens mij tijd dat je onderstaande belofte inlost:


    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door Cupido
    he Manon,

    Mocht je naar GT willen dan kan de Hollandse kolonie wellicht een goed woordje doen bij de thekendames van GT. Wat mij betreft zien we elkaar daar vaker in ieder geval!!!

    __________________
    Gr.

    Cupido

  2. #52
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popey01 Bekijk bericht
    je kan beter gewoon niet stemmen met dit kinderachtige gedoe.
    Niks kinderachtig gedoe. Het bijplaatsen van de linken wordt gevraagd om verwarringen te vermijden, om te kunnen checken of de betreffende beer weldegelijk een recensie heeft geschreven én om het leven van de beer die de spreadsheet bijhoudt (in casu MichelJ) wat leefbaar te houden.

    TSB, met een aantal verkiezingen en dito spreadsheets achter de kiezen.
    Cancel my subscription to the ressurection...

  3. #53
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    ja zo langzamerhand krijg ik ook meer het idee dat het zonde van mijn tijd was hier aandacht aan te besteden.

    Ik ben ook benieuwd wat manonneponnetje er zelf van zou vinden als ze miss ijsberenforum zou worden. En wat zij daar dan onder verstaat.

    Ik kan mij vorig jaar herinneren dat meerdere ijsberen op zoek waren naar Ella, miss ijsberenforum 2008. Ik kon ze toen doorverwijzen met de opmerking kijk naar een van de mooiste dames die aanwezig is in Gt met een geweldige uitstraling en vraag haar of zij het is. Vanzelf kom je dan na een of enkele verzoeken uit bij Ella!! Nogmaals niets ten nadele van Manonneponnetje zelf, maar ik denk dat als ik dat volgend jaar ook zou zeggen (als Manon dan tenminste in GT zou kunnen en mogen komen) dat ze dan niet bij Manon uit zullen komen.
    Prima verwoord door Cupido

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09.

Babylon 468*60   Diamond 468*60