Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 53
  1. #26
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Aangezien het dit jaar (net als in 2007) overduidelijk is deze verkiezingen door bepaalde dominante beertjes gedomineerd wordt, en dus de uitslag bij voorbaat al vast staat, breng ik dit jaar geen stem uit.

    Het lijkt er dit keer op dat de beste bar dame van limburg gekozen wordt, ipv de beste DVP, dus Miss Bardame 2009 ipv Miss Ijsbeer 2009, prima, maar dan graag de criteria aanpassen aan de te verwachten winnaar:
    - welke dame is het leukst om mee te kletsen?
    - welke dame kan het beste een biertje tappen met 2 vinger schuim
    - welke dame heeft het meeste levenservaring welke ze kan delen met de kroeggangers?
    - welke dame spreekt het beste de landstaal plus dialect van de gemiddelde kroegtijger (soms hier ook wel onterecht Ijsbeer genoemd)?
    - welke dame heeft al meedere kroegen (clubs?) van binnen gezien?
    - welke dame hoeft NIET meer tot haar 67e door te werken (ofwel: geboren voor 1955)?

    Hopelijk volgend jaar een handiger systeem, dat dit soort "doel redenering stemmen" voorkomt (idee: maak een voorselectie van 50 DVPs welke in aanmerking komen en schrijf een enquete uit waarvan de (tussen)resultaten NIET voor sluiting van de stembussen bekend worden).

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  2. #27
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    ja zo langzamerhand krijg ik ook meer het idee dat het zonde van mijn tijd was hier aandacht aan te besteden.

    Ik ben ook benieuwd wat manonneponnetje er zelf van zou vinden als ze miss ijsberenforum zou worden. En wat zij daar dan onder verstaat.

    Ik kan mij vorig jaar herinneren dat meerdere ijsberen op zoek waren naar Ella, miss ijsberenforum 2008. Ik kon ze toen doorverwijzen met de opmerking kijk naar een van de mooiste dames die aanwezig is in Gt met een geweldige uitstraling en vraag haar of zij het is. Vanzelf kom je dan na een of enkele verzoeken uit bij Ella!! Nogmaals niets ten nadele van Manonneponnetje zelf, maar ik denk dat als ik dat volgend jaar ook zou zeggen (als Manon dan tenminste in GT zou kunnen en mogen komen) dat ze dan niet bij Manon uit zullen komen.
    Gr.

    Cupido

  3. #28
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Aangezien het dit jaar (net als in 2007) overduidelijk is deze verkiezingen door bepaalde dominante beertjes gedomineerd wordt, en dus de uitslag bij voorbaat al vast staat, breng ik dit jaar geen stem uit.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    ja zo langzamerhand krijg ik ook meer het idee dat het zonde van mijn tijd was hier aandacht aan te besteden.
    Deze verkiezing is een aardigheidje en niet meer dan dat. Als je het te serieus neemt maak je de manipulatoren belangrijker dan ze zijn.

    Ik heb wel gestemd omdat dat mijn favo dames van dit jaar even in het zonnetje zet. Of en hoe andere beren stemmen zal me worst zijn. De jury doet volgens mij wat ze kan, meer moet je niet verwachten.

    Degenen die de zaak belazeren zijn sukkels en moet je verder negeren. Zie ook dit idee: https://www.ijsberenforum.com/forum/...2&postcount=93

    Fijne kerst verder .
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  4. #29
    Geregistreerd
    11 april 2009
    Last Online
    12 oktober 2013 @ 13:52
    Locatie
    eindhoven
    Berichten
    204
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Aangezien het dit jaar (net als in 2007) overduidelijk is deze verkiezingen door bepaalde dominante beertjes gedomineerd wordt, en dus de uitslag bij voorbaat al vast staat, breng ik dit jaar geen stem uit.

    Het lijkt er dit keer op dat de beste bar dame van limburg gekozen wordt, ipv de beste DVP, dus Miss Bardame 2009 ipv Miss Ijsbeer 2009, prima, maar dan graag de criteria aanpassen aan de te verwachten winnaar:
    - welke dame is het leukst om mee te kletsen?
    - welke dame kan het beste een biertje tappen met 2 vinger schuim
    - welke dame heeft het meeste levenservaring welke ze kan delen met de kroeggangers?
    - welke dame spreekt het beste de landstaal plus dialect van de gemiddelde kroegtijger (soms hier ook wel onterecht Ijsbeer genoemd)?
    - welke dame heeft al meedere kroegen (clubs?) van binnen gezien?
    - welke dame hoeft NIET meer tot haar 67e door te werken (ofwel: geboren voor 1955)?

    Hopelijk volgend jaar een handiger systeem, dat dit soort "doel redenering stemmen" voorkomt (idee: maak een voorselectie van 50 DVPs welke in aanmerking komen en schrijf een enquete uit waarvan de (tussen)resultaten NIET voor sluiting van de stembussen bekend worden).
    `


    ik sluit mij hier volledig bij aan,maar dat is niet michelj enco zijn schuld

  5. #30
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Aangezien het dit jaar (net als in 2007) overduidelijk is deze verkiezingen door bepaalde dominante beertjes gedomineerd wordt, en dus de uitslag bij voorbaat al vast staat, breng ik dit jaar geen stem uit.

    ...

    Hopelijk volgend jaar een handiger systeem, dat dit soort "doel redenering stemmen" voorkomt (idee: maak een voorselectie van 50 DVPs welke in aanmerking komen en schrijf een enquete uit waarvan de (tussen)resultaten NIET voor sluiting van de stembussen bekend worden).
    De uitslag staat op geen enkele wijze bij voorbaat al vast. Alle dames staan momenteel heel dicht bij elkaar. Een 30-tal dames kan door 1 of 2 stemmen zo maar bij de eerste 3 komen. Bij de verkiezingen in 2008 is de laatste week van het jaar 15x gestemd.
    Een voor-selectie van 50 DVPs lijkt me geen goed idee. Iedereen heeft zijn eigen favorietjes en iedereen mag stemmen op de DVP's naar zijn keuze (mits aan de regels wordt voldaan).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    ja zo langzamerhand krijg ik ook meer het idee dat het zonde van mijn tijd was hier aandacht aan te besteden.

    Ik ben ook benieuwd wat manonneponnetje er zelf van zou vinden als ze miss ijsberenforum zou worden. En wat zij daar dan onder verstaat.

    Ik kan mij vorig jaar herinneren dat meerdere ijsberen op zoek waren naar Ella, miss ijsberenforum 2008. Ik kon ze toen doorverwijzen met de opmerking kijk naar een van de mooiste dames die aanwezig is in Gt met een geweldige uitstraling en vraag haar of zij het is. Vanzelf kom je dan na een of enkele verzoeken uit bij Ella!! Nogmaals niets ten nadele van Manonneponnetje zelf, maar ik denk dat als ik dat volgend jaar ook zou zeggen (als Manon dan tenminste in GT zou kunnen en mogen komen) dat ze dan niet bij Manon uit zullen komen.
    De definitie voor Miss IJsbeer is voor iedereen anders. De één kijkt naar de beste GFE- of PSE- ervaring, de andere naar de BJ, beste bankhang-evaring () etc. etc. Voor iedereen is het dus verschillend. Miss IJsbeer hoeft dus niet, per definitie, de mooiste meid van GT (of een andere club) te zijn.



    Zoals ZL al terect opmerkt is de verkiezing een aardigheidje. Behalve eeuwige roem voor de DVP staat er verder niets op het spel. Het is leuk om te zien dat bijna iedere ijsbeer een andere favoriet heeft. Laten we het leuk houden, stem gewoon om je favorietjes waar je afgelopen jaar een leuke tijd mee gehad en over geschreven hebt (met link) en over een week komt de terechte winnares uit de bus rollen.

    Verder iedereen een hele fijne Kerst toegewenst!

    MJ

  6. #31
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Standaard

    Een voor-selectie van 50 DVPs lijkt me geen goed idee. Iedereen heeft zijn eigen favorietjes en iedereen mag stemmen op de DVP's naar zijn keuze (mits aan de regels wordt voldaan).
    Je kunt ook één aspect er uit lichten, zoals op de Duitse Fora. Daar werd een hele tijd lang de Blasehase Contest gehouden welke dame de beste blowjob gaf, en dan geen top5, maar een top3. Ok, dat liep ook niet helemaal vlekkeloos (vorig jaar wilden de mods het eigenlijk niet meer doen, maar enkele fans zetten het toch door), maar het gaat even om het concept.

    maar dan graag de criteria aanpassen aan de te verwachten winnaar:
    - welke dame is het leukst om mee te kletsen?
    - welke dame kan het beste een biertje tappen met 2 vinger schuim
    - welke dame heeft het meeste levenservaring welke ze kan delen met de kroeggangers?
    - welke dame spreekt het beste de landstaal plus dialect van de gemiddelde kroegtijger (soms hier ook wel onterecht Ijsbeer genoemd)?
    - welke dame heeft al meedere kroegen (clubs?) van binnen gezien?
    - welke dame hoeft NIET meer tot haar 67e door te werken (ofwel: geboren voor 1955)?
    De definitie voor Miss IJsbeer is voor iedereen anders. De één kijkt naar de beste GFE- of PSE- ervaring, de andere naar de BJ, beste bankhang-evaring () etc. etc. Voor iedereen is het dus verschillend. Miss IJsbeer hoeft dus niet, per definitie, de mooiste meid van GT (of een andere club) te zijn.
    Grinnik, is het dan geen idee voor 2010 enkele categorieën op te zetten:

    - Beste PZC-ervaring
    - Beste GFE-ervaring
    - Beste PSE-ervaring
    - Beste optickfick

    Just my Fifty euros heren, beren
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  7. #32
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Oorspronkelijk geplaatst door Cupido
    ja zo langzamerhand krijg ik ook meer het idee dat het zonde van mijn tijd was hier aandacht aan te besteden.

    Ik ben ook benieuwd wat manonneponnetje er zelf van zou vinden als ze miss ijsberenforum zou worden. En wat zij daar dan onder verstaat.

    Ik kan mij vorig jaar herinneren dat meerdere ijsberen op zoek waren naar Ella, miss ijsberenforum 2008. Ik kon ze toen doorverwijzen met de opmerking kijk naar een van de mooiste dames die aanwezig is in Gt met een geweldige uitstraling en vraag haar of zij het is. Vanzelf kom je dan na een of enkele verzoeken uit bij Ella!! Nogmaals niets ten nadele van Manonneponnetje zelf, maar ik denk dat als ik dat volgend jaar ook zou zeggen (als Manon dan tenminste in GT zou kunnen en mogen komen) dat ze dan niet bij Manon uit zullen komen.


    Hieruit blijkt wel dat je manon niet kent het is een gezellige dame en wat uit de kluiten gewassen maar voor de rest ook een dvp die haar vak beter verstaat dan menigeen.
    In vm liep ze er het leukste bij van alle dames en een lust voor het oog en mijn pielemans begon spontaan te tintelen bij die aanblik.

  8. #33
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Hopelijk volgend jaar een handiger systeem, dat dit soort "doel redenering stemmen" voorkomt (idee: maak een voorselectie van 50 DVPs welke in aanmerking komen en schrijf een enquete uit waarvan de (tussen)resultaten NIET voor sluiting van de stembussen bekend worden).
    Inderdaad, maak een stuk of 6 subcategorieen, en de stemresultaten pas op het einde kenbaar maken!

    MiniMe, een wijs man.
    Altijd op zoek naar honing

  9. #34
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Volgend jaar kiezen uit een voorselectie? Misschien een optie. Want de verkiezing is al niet representatief: de opkomst is extreem laag (minder dan 0,5% van de kiesgerechtigden komt opdagen, op zich al reden genoeg om de bureau's te sluiten) en die moeten dan gaan schiften uit een nauwelijks in kaart te brengen zee van dvp's. Je ziet dat iedere kiezer een andere lijst met weer 5 nieuwe dames aanbrengt. M.a.w. er komt geen afscheiding in het klassement. Er tekenen zich geen favorietes af. Een hele trist dames met 5 punten, gevolgd door een peloton met 4 punten. De winnares zal straks gekozen zijn door pakweg een drietal beren? Niet dat ik daar wakker van lig, hoor.
    Maar met een hechtere kopgroep aan dames (dan worden het ècht kandidates) zou de verkiezingskoorts spannender zijn. Er zou ook meer gebakkeleid worden tussen voor-en tegenstanders van dames... Politiek sfeertje... Wat de 'polarisatie' op het forum weer ten slechte komt

    In rubriekjes (idee van Sphinx) zoals beste pijpster, mooiste tieten, heetste seks? Liever niet! Dan wordt het een rariteitenkermis. Mensen opdelen naar uiterlijk, gebreken/kenmerken, gebaseerd op eigen dunk is kwalijk. De beren zullen onderling wel naar hartelust stereotypen van zichzelf en mekaar blijven maken.
    Ik zie het liefst het totaalbeeld van een dame. Laten we met deze verkiezing vooral de verschijning van een dame eren! Eigenlijk zou ze als prijs een soort aureool mogen ontvangen
    Laatst gewijzigd door Jetliner; 25 december 2009 om 14:43 Reden: smaajlie toegevoegd
    #Ursi polari, aardig beest#

  10. #35
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard Bending the rulez

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jetliner Bekijk bericht
    Volgend jaar kiezen uit een voorselectie? Misschien een optie. Want de verkiezing is al niet representatief: de opkomst is extreem laag (minder dan 0,5% van de kiesgerechtigden komt opdagen, op zich al reden genoeg om de bureau's te sluiten) en die moeten dan gaan schiften uit een nauwelijks in kaart te brengen zee van dvp's. Je ziet dat iedere kiezer een andere lijst met weer 5 nieuwe dames aanbrengt. M.a.w. er komt geen afscheiding in het klassement. Er tekenen zich geen favorietes af. Een hele trist dames met 5 punten, gevolgd door een peloton met 4 punten. De winnares zal straks gekozen zijn door pakweg een drietal beren? Niet dat ik daar wakker van lig, hoor.
    Maar met een hechtere kopgroep aan dames (dan worden het ècht kandidates) zou de verkiezingskoorts spannender zijn. Er zou ook meer gebakkeleid worden tussen voor-en tegenstanders van dames... Politiek sfeertje... Wat de 'polarisatie' op het forum weer ten slechte komt

    Hey Jet, ik geloof dat je ergens een verkeerde gedachtensprongetje gemaakt hebt
    Door mee te doen aan de stemming verklaar je je akkoord met de regels. Een van die regels is: je moet van deze dames een recensie moet hebben geschreven. Hierdoor is het aantal stemgerechtigden serieus beperkt. Ik schat dat er op dit ogenblik maar pakweg een dertigtal collega-beren recenseren, de rest houdt zich bezig met small-talk in de chatbox


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht

    Wie bei jeder Wahl gibt es einige Regeln zu beachten:

    Du kannst 5 Mädels wählen. Jedes Mädel muß noch nachvollziehbar aktiv sein.
    Besser ist es in jedem Fall, wenn Du einen Bericht über sie geschrieben hast.
    Teile auch mit wo sie arbeiten.


    Nummer 1 bekommt 5 Punkte, Nummer 2 bekommt 4 Punkte und so weiter.
    Wichtig: Du kannst nur einmal abstimmen!


    Die Wahl läuft bis zum 31 Dezember 2009. Genug Zeit um Deine Stimme abzugeben.
    Weitere Regeln liegen im Ermessen des Vorsitzenden des Wahl-Ausschusses.


    Die Wahlkommision besteht aus folgenden Mitgliedern:

    Vorsitzender des Wahlausschusses: Big30
    Überprüfung der Postings und Zählen der Stimmen: MichelJ en Carpe Momentum
    Allgemeine Überprüfung: Tiga und Willem2

    Und nun viel Spaß beim Wählen!!!
    [/COLOR]

    anderzijds weet je natuurlijk ook perfect de essentie van de verkiezing in een paar zinnen te vatten:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jetliner Bekijk bericht
    Ik zie het liefst het totaalbeeld van een dame. Laten we met deze verkiezing vooral de verschijning van een dame eren! Eigenlijk zou ze als prijs een soort aureool mogen ontvangen
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

  11. #36
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard Verkiezing Miss IJsbeer 2009 - Geleuter

    Alle berichten die geen stemmen bevatten aub in deze discussie plaatsen.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  12. #37
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Local Hero Bekijk bericht
    Hey Jet, ik geloof dat je ergens een verkeerde gedachtensprongetje gemaakt hebt
    Vertroebeld door een poosje regime
    #Ursi polari, aardig beest#

  13. #38
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard Doorgeslagen regelneukerij

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Bovenstaande stem is ook ongeldig verklaard aangezien er niet aan de voorwaarden wordt voldaan.
    Dit is een voorbeeld van doorgeslagen regelneukerij.. Omdat er geen links bij staan is deze stem niet geldig? Je reinste flauwekul... iedere ervaren ijsbeer kan zowat blind alle 5 de dames aanwijzen in deze clubs.


    Dat is mijn mening, (ook meervoudig organisator van miss ijsberenforum verkiezing)

    Groet, H1

  14. #39
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one Bekijk bericht
    Dit is een voorbeeld van doorgeslagen regelneukerij.. Omdat er geen links bij staan is deze stem niet geldig? Je reinste flauwekul... iedere ervaren ijsbeer kan zowat blind alle 5 de dames aanwijzen in deze clubs.


    Dat is mijn mening, (ook meervoudig organisator van miss ijsberenforum verkiezing)

    Groet, H1
    Is dit forum alleen voor het amusement van de "ervaren" ijsberen ? Of is het een open forum voor elke wandelaar ?
    Ervaren ijsberen hebben geen enkel excuus om geen link toe te voegen. Ze weten waar de links zijn en weten hoe ze in te voegen. Dus, 50 zweepslagen, schandpaal, 5 jaar uitgesloten van vrijkaarten en eliminatie voor de verkiezing is een milde straf.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  15. #40
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one Bekijk bericht
    Dit is een voorbeeld van doorgeslagen regelneukerij.. Omdat er geen links bij staan is deze stem niet geldig? Je reinste flauwekul... iedere ervaren ijsbeer kan zowat blind alle 5 de dames aanwijzen in deze clubs.
    Dat is mijn mening, (ook meervoudig organisator van miss ijsberenforum verkiezing)
    Niks regelneukerij, die linkjes zijn er ook als controle middel. Bij het optellen van de punten is het niet altijd gemakkelijk om de verschillende Lorena's (uit VV?, uit LR??, uit GT???) of naamverwisselingen tijdens het afgelopen ijsberenjaar uit elkaar te houden.
    Meervoudig organisator van Miss IJsberenforum? Amehoela, hou jij je maar meer bezig met vleselijke genoegens Horny
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

  16. #41
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one Bekijk bericht
    Dit is een voorbeeld van doorgeslagen regelneukerij.. Omdat er geen links bij staan is deze stem niet geldig? Je reinste flauwekul... iedere ervaren ijsbeer kan zowat blind alle 5 de dames aanwijzen in deze clubs.


    Dat is mijn mening, (ook meervoudig organisator van miss ijsberenforum verkiezing)

    Groet, H1
    Stemmen worden alsnog meegeteld aangezien het verlinken niet in de duitse tekst is opgenomen.

    Over besluiten van de kiescommissie kan niet worden gecorrespondeerd
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  17. #42
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Stemmen worden alsnog meegeteld aangezien het verlinken niet in de duitse tekst is opgenomen.

    Over besluiten van de kiescommissie kan niet worden gecorrespondeerd
    Sinds wanneer moeit de kiescommissie zich met interne correspondentie?
    Als ik een IM stuur naar een collega-ijsbeer over de verkiezingen, dan moet de hele jury daar niet bij betrokken te worden


    Intussen spreekt de (onbekwame) jury zichzelf wel tegen want het volgende berichtje (gisteren gepost om 10u50) staat er nog altijd:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Bovenstaande stem is ook ongeldig verklaard aangezien er niet aan de voorwaarden wordt voldaan.
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

  18. #43
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Local Hero Bekijk bericht
    Sinds wanneer moeit de kiescommissie zich met interne correspondentie?
    Als ik een IM stuur naar een collega-ijsbeer over de verkiezingen, dan moet de hele jury daar niet bij betrokken te worden
    Sinds wanneer ben jij gerechtigd stemmen ongeldig te verklaren?
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  19. #44
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Sinds wanneer ben jij gerechtigd stemmen ongeldig te verklaren?
    Ah, Tiga we zullen dit varkentje eens snel wassen
    Gisteren om 10u50 verklaart MichelJ de stemmen van collega ijsbeer Robin ongeldig

    Vind ik nogal sneu voor Robin, hij doet de moeite om mee te doen met de stemming en wordt direct door de jury afgewezen. En mijn filosofie bij deze verkiezingen: hoe meer geldige stemmen hoe meer vreugde Waarschijnlijk is het collega Robin het intussen aangepaste linken-regelment ontgaan.

    Dus stuur ik om 11u06 een mail naar Robin om hem te melden dat zijn stemming ongeldig is en bitte om linkjes toe te voegen zoals de jury vereist om toch geldig te stemmen, maar ik krijg als reactie de stemmingscommissie op mijn dak ...

    En nu jij weer
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

  20. #45
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Sinds wanneer ben jij gerechtigd stemmen ongeldig te verklaren?
    Een waarlijk erpeeiaanse verdraaiing van de werkelijkheid .
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  21. #46
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Local Hero Bekijk bericht
    Ah, Tiga we zullen dit varkentje eens snel wassen
    Noem jij mij een varken?

    ZL: is dit er ook een? Zo'n verdraaiing?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Local Hero Bekijk bericht

    Vind ik nogal sneu voor Robin, hij doet de moeite om mee te doen met de stemming en wordt direct door de jury afgewezen. En mijn filosofie bij deze verkiezingen: hoe meer geldige stemmen hoe meer vreugde

    Dus stuur ik om 11u06 een mail naar Robin om hem te melden dat zijn stemming ongeldig is en bitte om linkjes toe te voegen zoals de jury vereist om toch geldig te stemmen, maar ik krijg als reactie de stemmingscommissie op mijn dak ...

    En nu jij weer
    Het is erg aardig van je maar niet jouw taak een lid daarop te wijzen. Waarom niet? Omdat je niet tot de commissie behoort misschien? Omdat wij dat misschien al gedaan hebben? Er zijn genoeg mensen betrokken bij de verkiezing om zich daarmee bezig te houden. We zullen het er maar op houden dat je het met de beste bedoeling hebt gedaan.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  22. #47
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    ZL: is dit er ook een? Zo'n verdraaiing?
    Nee. LH leest wat MJ schreef en herhaalt alleen wat MH verklaard heeft, in een IM aan Robin.

    Het is erg aardig van je maar niet jouw taak een lid daarop te wijzen. Waarom niet? Omdat je niet tot de commissie behoort misschien? Omdat wij dat misschien al gedaan hebben? Er zijn genoeg mensen betrokken bij de verkiezing om zich daarmee bezig te houden. We zullen het er maar op houden dat je het met de beste bedoeling hebt gedaan.
    Tikkie flauw van je Tiga. Als MJ als jury aangeeft dat een stem niet geldig is, klinkt dat definitief en is er geen enkele reden om te veronderstellen dat achter de schermen bijv Robin alsnog gevraagd wordt die links erbij te zetten. Dat had de jury nl ook al kunnen doen alvorens die stem ongeldig te verklaren.

    Dus LH stuurt een IM. Goede bedoelingen lijkt mij.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  23. #48
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    je kan beter gewoon niet stemmen met dit kinderachtige gedoe.
    en gewoon lekker met je favorite dame(s) gaan plezieren

  24. #49
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    ja zo langzamerhand krijg ik ook meer het idee dat het zonde van mijn tijd was hier aandacht aan te besteden.

    Ik ben ook benieuwd wat manonneponnetje er zelf van zou vinden als ze miss ijsberenforum zou worden. En wat zij daar dan onder verstaat.

    Ik kan mij vorig jaar herinneren dat meerdere ijsberen op zoek waren naar Ella, miss ijsberenforum 2008. Ik kon ze toen doorverwijzen met de opmerking kijk naar een van de mooiste dames die aanwezig is in Gt met een geweldige uitstraling en vraag haar of zij het is. Vanzelf kom je dan na een of enkele verzoeken uit bij Ella!! Nogmaals niets ten nadele van Manonneponnetje zelf, maar ik denk dat als ik dat volgend jaar ook zou zeggen (als Manon dan tenminste in GT zou kunnen en mogen komen) dat ze dan niet bij Manon uit zullen komen.

    Aha Cupido ...
    ... als je dan toch bezig bent over Manon & GT, dan wordt het volgens mij tijd dat je onderstaande belofte inlost:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    he Manon,

    Mocht je naar GT willen dan kan de Hollandse kolonie wellicht een goed woordje doen bij de thekendames van GT. Wat mij betreft zien we elkaar daar vaker in ieder geval!!!:smile:
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

  25. #50
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popey01 Bekijk bericht
    je kan beter gewoon niet stemmen met dit kinderachtige gedoe.
    en gewoon lekker met je favorite dame(s) gaan plezieren
    hola de pianola popeye, ik veronderstel dat je effe niet weet waar je het over hebt. Wake up, wake up

    Ik heb deze verkiezingen met meer dan gezonde (neutrale ) belangstelling gevolgd. Deze verkiezingen zijn juist een van de weinige dingen waarbij het volledige forum bij betrokken raakt. Om dit te bewijzen zal ik eens effe een paar statistiekjes over deze verkiezingen tonen:
    • 37 collega-ijsberen hebben tot nu toe hun (geldige) stem laten horen
    • 137 verschillende dames hebben al een stem gekregen
    • 178 geldige stemmen zijn er in totaal uitgebracht (exclusief de Pistol-lijstjes )
    • 13 verschillende clubs zijn vermeld


    Dus als je het mij vraagt, dan was 2009 toch een zeer mooi IJsberenjaar waarin we de dames meer dan bijzonder hebben geplezierd. En dat het een spannende, meeslepende, geanimeerde, edoch vooral eerlijke verkiezing MISS IJSBERENFORUM 2009 is mag dit onderstrepen. Hulde aan de jury van de verkiezingen, want ik kan je alvast vertellen dat dit geen sinecure is ...
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.

  FKK Artemis 468*60