Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Onder de Kerstboom.

  1. #1
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Onder de Kerstboom.

    Ja daar zitten we dan met de computer of laptop onder de boom.

    De laatste weken van het jaar soms eenzaam naar de club waar de favorieten al uitgezwaaid zijn.

    Door de sneeuw en met gematigde snelheid naar Duitsland toe en een parkeerplaats bemachtigen.
    Bij binnenkomst blijken er toch nog wel meer van onze gevallen binnen te zitten.

    Deze gevallen zitten in diverse clubs zoals bijvoorbeeld in Gt,LR,VV, of PHg;

    Ace2,Joepi,Michelj,Bosco,PP,Sir wankelot.Picasso,Big30
    Sonny,Picasso,rex,Jetliner,Dalton,Cupido,Jack42boe da,snellehenkie,Tiga,jansen,Foots,j.bravo,sphinx,s eksenfun,TheSaint,
    Thesickboy,Blauwbeer,knabbel,2 bad4 you,LocalHero,saruman,Raul7,Gustomas,Junther, sofaking, dingo,Nikxx ,Carpe momentum,SFL,Toppie,kater,Jozef,Goedenmorgenallema al enz.

    Dus een kerstnummertje maken met een meisje dat dan je engeltje moet zijn voor die avond.

    Ja en dan weer naar huis de kou in om eerst nog wat kilometers te maken.

    Rond 00.30 u zijn de meeste weer thuis en kijken even op de sapservice en Chatservice van het forum.

    Ja daar is het weer Anver is nog aanwezig samen met een rp een Big30,zl Extince,J.Bravo een dronken Joepi die wat wegvalt en Junther die even aan het controleren is of wij ook weten wat een 4x4 is
    Dus daar worden we ook niet beter van en dat chatverhaal heb ik al geschreven

    Ook het boek van Vila marisol is dicht dus hebben we geen rp en Joop slim meer die ergens in de kelder een feestje aan het bouwen zijn.

    Nee het wordt stil dus gaan we maar slapen ook edward blijft stil en leest door.

    De andere dag is het bijna kerst en willen we eigenlijk toch nog wel een dagje naar Duitsland terug maar dan moeten we even inloggen en ja hoor weer vrienden op de avond chat en worden er afspraken gemaakt om nog een maal te gaan deze week.

    Voor de vrijgezellen onder ons hopen we dat de feestdagen snel om zijn en onze vriendinnen uit Polen,Roemenie en Bulgarije weer terug zijn en daarom doen we het dan maar even met een verdwaalde Duitse.

    Voor de getrouwde onder ons hopen we dat het niet te duur gaat worden onder de boom met het eten erbij kan het toch snel oplopen tot enige honderden euro,s ( wat toch weer enkele kamerbezoeken,entree,s had kunnen zijn )
    Maar ook het gezever van leg die laptop eens weg of zet die computer eens uit, het lijkt wel of je daar verkering mee hebt.
    En op het moment dat de chat leuk wordt moet je aan tafel ( niet als ZL er is wand dan kan ik wel heel lang tafelen).

    Na de volgevreten dagen effe wat uit boeren en toch nog een keertje voor oud jaar naar Duitsland ?

    Dan Ace2 en MJ die willen weten of er nog iets te schrijven of te stemmen valt ? op oud jaar.
    Ook de Top 2000 is weer bina ten einde.
    Ja en dan is het oud jaar avond: om 00.00 uur komen de sms aan uit Polen,Roemenie,Bulgarije en andere landen tot ongeveer 03.00 u en dan is het stil.
    We kijken even op de chat en heeft Ace 2 al breaking news of de eindstand van miss ijsbeer al door MJ geplaatst ?

    Het urbi van de paus het nieuwjaarsconsert en het skischansspringen en kut ook nog even naar eventuele schoonouders om hun ook een goed nieuwjaar te wensen,ja en dan is het weer aftellen wanneer de dames weer terug zijn in Duitsland.

    Ik wil dan ook van deze plaats alle bovengenoemde ijsberen en de vergeten beren een heel gezond 2010 wensen en doe eens gezellig leg die laptop eens uit je eigen weg dat scheelt weer dat je een avond vaker weg mag.


    Als Padre Sint Johannes neem ik graag weer de biecht af via I.M.
    Ook speciaal voor:
    Willem2 en gabi samen een gezond jaar gewenst en een bruiloft ?
    RP maak je niet gek ook al heb je een stapje terug gedaan we hebben ook vaak om je gelachen.

    Blijf mooie muziek insturen Sphinx

    Zl slaap en hang nog even wat uit we missen je niet ikvind Zakkenlieger in 2010 wel staan bij je.

    Joop slim weet waar je mee bezig bent.:mad

    Local hero niet te vlug op de kast springen.:hammer
    Bosco en Foots goede smaak hebben jullie
    Cupido als vriend leren kennen en als concurent.
    Sonny mijn maatje al 5 jaar daar feesten we binnenkort op.
    Joepi breng de lege flessen terug en lever de kratten in dat scheelt ook weer enkele honderden euri,s voor GT

    Extince denk aan je andere arm.

    Kater ik wil mijn spiegel terug uit VV.

    Dalton krijgt geld van Manon om haar op 1 te plaatsen!

    Ik ga stoppen en hoop jullie allemaal terug te zien in 2010

    Laatst gewijzigd door Jansen; 23 december 2009 om 22:28

  2. #2
    Geregistreerd
    6 mei 2009
    Last Online
    25 maart 2011 @ 07:00
    Berichten
    282
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Onder de kerstboom

    Mooi jansen precies zoals het is. Ik wens te tevens fijne kerstdagen en een gezond 2010


    Grtjs edward

  3. #3
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:29
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Beitrag Onder de kerstboom: jaaroverzicht van een racebeer

    Blijf mooie muziek insturen Sphinx
    "I've seen the yellow lights go down mount Acapulco. I've seen the kitchen of PSR and it's for real. I wore a key ring on my wrist without me even getting kissed. It still seems so unreal. I've seen the morning in the planes upon Hamminkeln. I've seen the sunset in Dierdorf and in Rheinbach. I've seen the glory that was Hof and whisked the Haagse Ladies home. It still seems for the best. And I'm far far away, with my head up in the clouds. And I'm far far away, with my feet down in the ground. Letting loose around the world, but the call of home is loud, still is loud!"

    2009

    Een jaar waarin ik onderaardse avonturen heb beleefd

    Een jaar waarin ik zonder verkoudheid carnaval heb overleefd

    Een jaar ook met veel garnalen op de menukaart

    Een jaar ook waarin deze racebeer zichzelf weinig heeft gespaard

    Een jaar waarin ik door toeval Kaarst heb leren kennen

    Een jaar waarin ik aan het luchtledige heb mogen wennen

    Een jaar waarin vaste waarden me op iets nieuws verrasten

    Een jaar waarin nieuwe sterren me soms met een luxeprobleem leken te belasten

    Een jaar waarin ik startende clubs niet heb vermeden

    Een jaar waarin ik meer dan eens verder Duitsland in ben gereden

    Een jaar waarin ik een paar keer Max ben genoemd

    Een jaar waarin ik niet alleen de keuken maar ook de prinses van PSR heb geroemd

    Een jaar waarin soms rare obstakels opdoken

    Een jaar waarin ik toch weer door de Mettmann-bug werd gestoken

    Een jaar waarin Benelux-trio's weer eens hoogtij vierden

    Een jaar waarin een Chinees nachtegaaltje zich op het nippertje mijn Top 3 aller tijden binnen kwinkelierde

    Kortom, toch weer een jaar om niet te vergeten.

    Dus luister maar lekker naar een muziekje, Prettige Feestdagen, ik ga een worstebroodje eten.

    Voor Frater Jansen

    Voor Ace de cijferbull/viking/hercules

    Voor Pistol Pete en Sonny, onze correspondenten vér over de grens

    Voor SFL

    Voor erpee

    Voor Joop Slim

    Voor Local Hero

    Speciaal voor Foots, muziek en mooie wijven

    Voor Saruman the White

    Voor Dalton, oppernomineerder en mede-Sherryfan

    Voor Tiga

    Voor de Spaanse fractie: Picasso en Raul

    Voor Willem2

    Voor Big30

    Voor Jetliner

    Voor Ijsbeer11

    Voor TheSickboy

    Voor Jünther

    Voor die bankhanger Zakkenleger

    Voor... weet ik veel, gewoon omdat het kan

    En voor alle dames: Bis zum nächsten Mal
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40.

Diamond 468*60