Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Ausrufezeichen Knabbel en Babbel op tv

    Hoi beste ijsbeertjes,

    Tot mij grote genoegen waren vanavond twee van onze beste PHG vriendjes op tv, namelijk tijdens de Champions League voetbalwedstrijd Arsenal- Villareal. (zie http://www.telesport.nl/voetbal/2096...illarreal.html )

    Onze vriendjes waren een beetje ondeugend tijdens de wedstrijd omdat ze teleurgesteld waren dat Dennis Bergkamp niet opgesteld was begin van de wedstrijd. Daarom gingen Knabbel en Babbel zelf maar even een showtje weggeven zodat er toch nog 2 nederlanders op het veld stonden begin van de wedstrijd.
    Ik moet toegeven Knabbel en Babbel deden het niet onverdienstelijk, misschien krijgen ze wel een contract aangeboden door Arsenal.

    Ik ben trost op onze vriendjes alleen wil ik graag weten of ze nog lekkere nootjes hebben gevonden in London. Ik wacht met spanning op hun recensies van hun tripje London.

    Greetings JB
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  2. #2
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Wij, Knabbel en Babbel, keken even naar de wedstrijd en daarna hebben wij een gras-inspectie gedaan :D .
    Wij schrokken zo van die voetballers en prijzen van die dames in Engeland dat we snel besloten weer terug te gaan naar onze vertrouwde boomhutten. Pff het zonnetje begint te schijnen en de nootjes te rammelen we gaan er binnenkort weer op uit

    Knabbel

  3. #3
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel
    Wij, Knabbel en Babbel, keken even naar de wedstrijd en daarna hebben wij een gras-inspectie gedaan :D .
    Wij schrokken zo van die voetballers en prijzen van die dames in Engeland dat we snel besloten weer terug te gaan naar onze vertrouwde boomhutten. Pff het zonnetje begint te schijnen en de nootjes te rammelen we gaan er binnenkort weer op uit

    Knabbel
    Eindelijk weer een teken van leven van Knabbeltje.

    Ik was effe bang dat jullie met KLM gevlogen hadden!!!!!!!

    JB
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  4. #4
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bravo
    Eindelijk weer een teken van leven van Knabbeltje.

    Ik was effe bang dat jullie met KLM gevlogen hadden!!!!!!!

    JB
    Ja Knabbel en Babbel waren er weer en jij ook Johnny Bravo . Maar niks vliegen, rennen en weer doorgaan afgelopen zaterdag. Door al die verbouwingen moeten we even onze weg zoeken.

    De vliegende eekhoorn , Knabbel :wink:

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57.