Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 342
  1. #76
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frogger Bekijk bericht
    Is het morgen ook blote billetjes dag? Daar ben ik wel fan van
    Je zal het moeten doen met Bunny's! Maar die pakjes kan je uittrekken

  2. #77
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Op Karfreitag naar de Panthertjes geweest. Iets over enen op een volle parkeerplaats gearriveerd. Nog 2 plaatsen vrij. Zo vroeg al een volle parkeerplaats?! Ik werd door een voor mij nieuwe, doch vriendelijke Theke ontvangen. Na alle formaliteiten te hebben afgerond, heb ik gedoucht en mijn werkkleding aangetrokken.
    In de bar trof ik meteen een aantal bekende ijsberen: Laurent74, vice-leroy, MiniMi, Raze495, d'n Laaf en MichelJ. Peppino niet gezien, maar ik kan hem hebben gemist. Er was een ruime bezetting aan dames. Van de bekenden waren aanwezig Rebecca, Sabrina, Nicole, Veronika, Corina, Paula, Shila, Sunny, Ewa, Elena en Michelle. Kennis gemaakt met Bianca (ex Michelle Babylon). Over deze dame is al veel geschreven. Goed uitziende dame en is een vrolijk type. Rosa was ook weer eens aanwezig. Dat ging niet ongemerkt aan mij voorbij. Rosa stuurde zoals gewoonlijk meteen aan op een kamergang. Verder veel andere dames, waarvan ik de namen (nog) niet heb (kunnen) onthouden. De line-up was zeker goed te noemen voor een paasweekend.

    In de bar ontving ik mijn eerste Weisswein van Ilaria. Altijd vrolijk en heel veel spraakwater! Op het terras bijgekletst met MiniMi. In afwachting van Michelle had ik mij voorgenomen om geen 'voorgerecht' te nemen, maar eens lekker van de sauna te genieten en te rusten in de relaxruimte. Daar was ik wel aan toe na een stressweek. Doch dat plan werd wreed verstoord. Michelle die normaal haar opwachting maakt tegen 5 uur, stond geheel onverwacht om 2 uur voor mijn neus......! Überraschung! Met mijn Süsse eerst gezellig op het terras bijgekletst en 'zo'! Ze had nog niet gegeten. Voor mij het moment om toch nog een sauna te nemen. MiniMi zou in die tussentijd op haar passen. Nou heb ik met dat oppassen slechte ervaringen opgedaan met vriend Licky Luke. Maar enfin, met eten kan niet veel misgaan.
    De sauna deed me goed en even later zat ik weer bij Michelle die haar laatste hapjes naar binnen werkte. In de bar trof ik Laurent74, vice-leroy en nog andere Frans sprekenden. Na wat slap ouwehoeren kwam Michelle aan met een aantal handdoeken en een sleutel. Had ik zin in een kamer dan?

    Zonder morren liep ik mee naar boven. Er was geen badschuim. Gelukkig heb ik die meestal zelf bij. Dus dat probleem kon snel worden opgelost. Na een uurtje whirlpool werd ik gesommeerd om aan een verplichte condoomtest deel te nemen. Michelle had andere condooms aangeschaft. Flinterdun en beter 'afrolbaar', zei ze. Ik moet mijn naam "knaktuut" natuurlijk hoog houden als dè keuringsinstantie van condooms. Als de 'tuut' niet 'knakt' onder zware druk en extreme omstandigheden én het lijkt of de 'tuut' niet om 'knaktuutje' zit, pas dan wordt het keurmerk 'knaktuut ' afgegeven. Na behoorlijk wat tests te hebben uitgevoerd, van boven, van onder, ondersteboven, hangend, van opzij, alsmede een kleur, sterkte, stroef-/gladheids- en doorlatendheidstest, kon ik niet anders dan mijn keurmerk afgeven. Enigszins onder dwang (Peitsche), dat wel! De smaaktest heeft Michelle zelf uitgevoerd. In alle condooms heb ik mijn keurmerk gegraveerd om er zeker van te zijn dat namaak uit lagelonenlanden meteen kan worden herkend.

    Na deze intensieve testinspanning was het tijd voor een kalfsmedaillon van de pantherakaart. Zoals gewoonlijk altijd prima verzorgd en goed van smaak. Rosa kwam weer eens proberen, helaas zonder resultaat. Met Licky Luke ge-appt die zijn laatste uurtjes doorbracht met Crystal in Sixsens. LL kon aan mijn appjes geen touw meer vastknopen nadat Michelle haar vingeroefeningen op mijn iphone had uitgeprobeerd. Na dit alles met Michelle voor een 2e ronde naar de kamer. Alhoewel ik op dit moment nog steeds 'na geniet' van haar massages, die ellebogen in je rug laten toch zijn sporen na, lopen de meningen ten aanzien van de service van Michelle uiteen. Michelle blijft voor mij de topper in HP, beauty, adrem, immer viel Spaß en een topservice! Alleen met beffen en knuffelen/strelen heeft Michelle helaas minder op, dat vind ik wel jammer. Ondanks dat ik graag nog een 3e keer met Michelle op kamer was gegaan, ging ze deze keer om moverende redenen al om 10 uur naar huis. Scheisse!

    Het lag dan ook in de lijn der verwachting dat ik vroeg huiswaarts zou keren. Echter op het terras kwam ik met d'n Laaf en MichelJ in gesprek. De tijd vloog en zonder het in de gaten te hebben was het ineens half 12. Op het moment dat ik wilde vertrekken kwam Rebecca bij mij staan aan de bar. Ik heb Rebecca wel al vaker langs zien huppelen, maar mee gesproken nog niet. Ze valt op door haar vrolijkheid, zoals ik dat ook ken bij Maria. Van het een kwam het ander en ik besloot er nog maar een kamergang van een half uur aan vast te knopen. De service van Rebecca is gemiddeld. Maar wat kan je in een half uur. Zoveel zegt het dus ook niet. Op zich was haar PZC goed, dus liet ik het aankomen op een FT. Echter, zoals bij zowat alle dames stopte ook Rebecca te vroeg. Daarmee wordt het hoogtepunt toch om zeep geholpen.
    Wat FT betreft blijft Michelle de absolute nummer 1 in NordRheinWestfalen.

    Na deze kamergang nog even gekletst met de Franse vrienden van Laurent74. Rosa gunde me geen blik waardig. Ze begon zelfs haar afkeuring over mij uit te spreken tegen andere ijsberen. Rosa zou meer aan klantenbinding moeten doen en niet aan Eurojagen. Dat zou een heel verschil maken. Na afscheid genomen te hebben van Laurent74, vice-leroy, MiniMi, d'n Laaf en MichelJ heb ik het hazenpad gekozen. Omgekleed en 4 weisswein afgerekend bij de Theke.
    Ik keek weer terug op een heerlijk dagje bij de Panthertjes! Top! En zoals MiniMi al memoreerde: Panthera staat weer helemaal op de kaart!

    Illusion Plopp!

  3. Onderstaande 15 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (24 april 2014),biged (21 april 2014),Champollion (20 april 2014),Eddy_V (21 april 2014),gignnl (22 april 2014),hansdordt (20 april 2014),hasta la pasta (21 april 2014),licky luke (20 april 2014),Megaboob (20 april 2014),MichelJ (21 april 2014),MiniME (21 april 2014),Peppino (20 april 2014),Snor (20 april 2014),Wijze grijze (20 april 2014),Willi69 (21 april 2014)

  4. #78
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Had vrijdagavond HP op het program,maar een vervelend ongeluk aan het thuisfront maakte een eind aan dat idee............
    Na twee dagen van hectisch gedoe me zaterdagavond losgeworsteld en met gang naar Peppi in Goch !
    Van negen uur 's avonds tot vijf uur (sluiting) met haar gezwijmeld...........

  5. Onderstaande 3 leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (21 april 2014),licky luke (20 april 2014),Sjeufke (20 april 2014)

  6. #79
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 18:01
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.553
    Discussies
    57
    Thanks
    5.045
    Thanked
    3.586 in 983 posts

    Standaard

    Het bloed kruipt waar niet gaan kan … Door een weggevallen afspraak op de eerste paasdag viel er een gapend gat in de agenda dat nodig enige opvulling behoefte. Na het weekend sporten besloot ik daarom om maar eens af te reizen naar Panthera.

    Na het afrekenen was ik mede door de reis van twee uur en de fysieke inspanning van eerder op de dag toe aan wat ontspanning. Ik besloot daarom om na een glaasje water eens een kijkje te nemen in de sauna; jammer dan, die stond uit, dus ben ik boven op het terras een tijdje in de zon gaan zitten om me op te warmen en wat te genieten van de lekkere voorjaarszon. Toen ik weer beneden kwam was ik zo een beetje om me heen aan het kijken met welke van de aanwezige dames ik een kamer ronde zou willen maken.

    Ik ben al eens eerder op een zondag in Panthera geweest, de sfeer vond ik toen een heel stuk saaier dan nu: uitgerekend op eerste paasdag, als een groot deel van de dames dit feest in familiekring aan het vieren is en dus niet aanwezig zijn hier. De toko en sommige van de dames was geheel in paas stemming gedecoreerd. De barbecue stond buiten ook gereed onder de lentezon, wauw, ik had een slechtere zondag kunnen uitzoeken voor een bezoek.

    In de bar kwam ik Shila tegen, na onze eerdere ontmoeting in Februari. Ik was blij haar hier nu te zien. Na wat middag eten van de Q en gezellig kletsen zijn we naar een kamer vertrokken om een vervolg te geven aan eerdere ontmoetingen, dus fatsoenlijk aftasten wat we lekker vinden: heel intiem met veel gevoel er samen het beste van proberen te maken. Ik vond het niet meer nodig om op zoek te gaan naar een andere dame vandaag en bleef dus weer lekker plakken bij Shila.

    Na de sessie en de heerlijke avond BBQ, vergezeld met een paar locals uit Dusseldorf, ben ik binnen gaan zitten kijken bij een gitarist die heel verdienstelijk een aantal covers speelde, waaronder zelfs van J.J. Cale, ik werd er mede gezien de heerlijke sessie met Shila echt weemoedig van … Ik heb de rest van de avond nog verder van haar gezelschap genoten en ik heb om 02:00h het pand verlaten. Om 04:00h lag ik daarom compleet uitgeteld in mijn mandje.

    Ik heb beloofd (…) om binnen de maand weer terug te keren naar deze, oh zo relaxte club. Of ik het ga halen is altijd maar weer de vraag met alle keuze stress. Twee dingen houd ik in ieder geval in mijn achterhoofd: drie uur sporten plus drie uur kameren en dan weer terugrijden is misschien niet zo'n goed idee en als ik die leuke dame met die hele grote ogen (…) weer zie, wil ik daar op zeker eens mee stoeien. Wordt vervolgd ...
    Laatst gewijzigd door hasta la pasta; 21 april 2014 om 19:05
    Pluk de dag of een bloemetje

  7. Onderstaande 15 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Bubbelbader (22 april 2014),Don Rudo (21 april 2014),Eddy_V (21 april 2014),felrops (22 april 2014),hansdordt (21 april 2014),licky luke (22 april 2014),Megaboob (22 april 2014),Peppino (21 april 2014),rob333 (21 april 2014),Sjeufke (21 april 2014),Snor (21 april 2014),Sphinx (21 april 2014),sunny (22 april 2014),trophy (22 april 2014),Wijze grijze (21 april 2014)

  8. #80
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Als contrast ook eens met wat meer volslanke (B69 en PP zouden volupteus zeggen) dames de kamer op, waarbij Veronica uiteraard wereldtop is, maar ook de nieuwe Carmen prima mee kan met het service geweld in Panthera.
    Ik ga maar even de advocaat van de duivel spelen maar ME die overschakelt naar het contrast en anders daar zo kieskeurig in is... .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  9. #81
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard 1ste x Panthera.

    Zondagmiddag, 2de paasdag om 14:00 Whats appte ik mijn broer MJ wat hij ging doen die middag. "Ben onderweg met den Laaf naar Panthera en Ricardo banana is er ook bij" kreeg ik snel geantwoord. "Is het wel wat daar dan vandaag? was mijn volgende vraag. "Kom ik op terug, ben er nog niet" kreeg ik te horen. 20 min. later "Kom hierheen broer, er zijn 3 Bosco meisjes aanwezig, waarvan 1 hands off, het is ook maar 60 km voor je nu.

    Ik zat in een hotel in Roermond op dat moment. Mijn maat Suri was zat er fysiek compleet doorheen na 2 dagen golfen en een bezoek aan YY, hij was ook gesloopt door een dikke Brasiliaanse daar. Ik was ook wel moe maar vond het te zonde van mijn tijd om die rustend door te brengen zo dicht bij de Duits grens. Dus hem achterlatend in het hotel, knalde ik met zijn bolide met 160 km per uur naar Ratingen. Klein half uurtje later kwam ik daar aan. Kreeg de meest vriendelijke ontvangst van de theke die mij gelijk een vrijkaartje gaf voor de volgende keer.

    Tijdens het omkleden hoorde ik al het schaterlachen van Ricardo Banana in de tuin, waardoor ik het ijsberen mongolenteam snel vond. Het was maar goed dat ze er waren en dat er later nog 2 beren bij kwamen, want anders was er niet veel aan geweest in in de club volgens mij. Ik zag inderdaad 3 Bosco-meisjes maar die waren zo langweilig als de pest. De andere "dames"...... OMG!!! Het is de ideale tent voor Suri!

    Natuurlijk wist ik dat door Pasen ik de line-up hier ook niet serieus kon nemen. Met de BBQ was de Mississippi- sauce en de worsten alleen lekker, het vlees was groen en rauw. Maar het maakte mij allemaal niet uit, het was super gezellig met de beren onder mekaar en het bier smaakte goed. Af en toe had ik buikkramp en liepen de tranen over mijn wangen van het lachen met die mongolen.

    s 'avonds toen het wat kouder werd vluchten we met z'n allen naar binnen. Snel had ik al Elena in mijn armen die maar niet kon stoppen met mij tongen. Dus haar maar na een poosje de sleutel laten halen. Op de kamer met haar heb ik het femonitastisch gehad met deze mooie, jonge Roemeense full service girl.

    Terug van de kamer heb ik nog 'n uurtje gekheid uit gehaald en een soepie gegeten, en toen bleek het ineens al 1 uur te zijn. Het was de hoogste tijd om te vertrekken omdat ik de volgende ochtend voor de derde keer een rondje moest lopen op een van de mooiste golfbanen van NL. ( Golfbaan Herkenbosch )

    Herhalingsgevaar? Alleen als dat mongolen team er ook is!!

  10. Onderstaande 11 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (27 april 2014),Badslippers (23 april 2014),Bluebear (23 april 2014),gignnl (23 april 2014),MichelJ (23 april 2014),Pietjepik (23 april 2014),Ricardo Banana (24 april 2014),rob333 (23 april 2014),Sjeufke ( 1 januari 2015),Wijze grijze (25 april 2014),Willi69 (23 april 2014)

  11. #82
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ik ga maar even de advocaat van de duivel spelen maar ME die overschakelt naar het contrast en anders daar zo kieskeurig in is... .
    Liever een dame die optisch minder mijn smaak is met goede service en vol overgave (zoals Veronica), dan optisch perfect en zeer matig qua uitvoering (zoals Anna, en ook bv de jou bekende Melanie in PSR en de meeste GT beauties).

    Ideaal is natuurlijk zowel optiek goed, als uitvoering goed, zoals Evelina, Andra, Denisa, Aura, Elena, Sabrina, Alina, etc etc

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  12. Onderstaande 3 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    peterp095 (24 april 2014),Sjeufke (24 april 2014),vakantieganger24 (24 april 2014)

  13. #83
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Binnenkort zal ik voor de eerste keerbmijn opwachting maken bij HP. Ik las al verschillende berichten dat de service van
    de dames meestal uitmuntend is en dat het 's avonds in de bar een gezellige boel kan worden ( vooral vrijdag en zaterdag).
    Van knuffelen en tongen las ik al dat dat veelvuldig wordt beoefend maar durft de actie in de bar of elders (buiten de kamer en kino) ook
    wat verder gaan dan standaard presale-actie?
    Is altijd wel geil als je een dame een blowke ziet doen "en plein public" of een cowgirl op de bank in de bar.
    Het zijn misschien meer toestanden voor een ander soort clubs zoals partytreffs en pauschal.
    Ook al ben ik al een redelijk geoefende wandelaar het is toch altij spannend om een nieuwe club met een andere huisstijl te ontdekken.
    16 mei is het zover ... Kijk er enorm naar uit!

  14. Onderstaande 2 leden hebben pistoleeke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (26 april 2014),Megaboob (26 april 2014)

  15. #84
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    De actie durft buiten de kamers wel verder te gaan dan alleen tongzoenen ja. Ik heb al meerdere blowjobs/cowgirls... mogen 'bewonderen' op het dakterras, het tuintje buiten, de rustruimte naast de sauna, de kleine en de grote kino...

    Zelf ben ik op het dakterras en in de grote kino ook al een paar 'bespioneerd' door andere ijsberen. Oa eens toen Amalia mij op een zetel lekker wild aan het berijden was. Ik vermoed dat die ijsberen vooral de meiden aan het 'bespioneren' waren, en niet zozeer mij
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  16. Onderstaande 4 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (27 april 2014),licky luke (26 april 2014),Megaboob (26 april 2014),pistoleeke (26 april 2014)

  17. #85
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Het was weer even geleden om met Licky Luke samen de Panthertjes te bezoeken. En zo geschiedde afgelopen vrijdag. LL had op zijn beurt weer afgesproken met Eagelke. Rond 12 uur was de planning van aankomst. Met ons drieën naar binnen. Gewapend met een aantal vlaaien was het ontvangst door Sabine weer van harte!
    Na alle routinematige plichtmatigheden te hebben afgerond zaten we me met ons drieen te bakken in de zon. Ik had gelukkig een zonnebril bij, die ik zelf niet veel heb opgehad. Mijn zonnebril leek wel een DVP. Zo ongeveer alle dames hebben mijn brilleke van €5,-- op gehad. Enfin, Rebecca dacht dat het hele dure was. Achteraf had ik mijn bril beter kunnen ruilen tegen een kamergang van een half uur.
    LL had al snel zijn liefje Nicole naast zich zitten. Jammer dat zo'n gezellig kerel dan steeds afwezig raakt. We moesten hem regelmatig er bij halen. Hij was er tenslotte met zijn stapmaten. Die behoeven ook aandacht. Even later niets meer vernomen van LL en zijn Nicolleke.

    Ik had mij voorgenomen een 'voorgerecht' te nemen tot Michelle arriveerde. Ik had wel wat namen in mijn hoofd, maar die waren er niet of waren bezet met uitzondering van één. Bianca (ex Michelle Babylon). Voor 'Michelles' heb ik sowieso een zwak. Met Bianca een gesprek aangeknoopt aan een stehtisch. Dat gesprek verliep in eerste instantie wat stroef, maar later brak het ijs. Na een verkenning in de zitjes op het terras vervolgens naar de kleine kino. In de kleine kino gebeurde echter niet zo veel van haar kant. Op basis van eerder gelezen recensies had ik een ander beeld bij deze dame. Onplezierig was ze zeker niet. Ik vroeg Bianca een sleutel te gaan halen. Op de kamer verliep het eerste kwartier heel passief. Het beeld van €-tijger kwam bij mij op, in dit geval tijdrekken! Voor mij het besluit om meteen aan te geven dat het na 30 minuten zou eindigen. Dat bleek achteraf een verkeerde inschatting te zijn geweest. In dat laatste kwartier (dat iets langer duurde) heb ik een prima sessie meegemaakt. GFE, PZC en NMC. Jammer van de valse start, maar eind goed al goed.

    Ik was nog nooit op het dakterras geweest. Met eagelke daar een kijkje genomen. Het was veel ruimer dan ik aanvankelijk dacht. We besloten en niet te blijven.
    Beneden op het terras trof ik LL, die van een pannenkoeksessie met Nicole terug was. Met een toffe gast uit Twente was het weer gezellig 'ouwehoeren'! Michelle die normaal gesproken tegen 17 uur arriveert, kwam pas om 18:15uur panthera binnenlopen. Na een menu a la carte voor ons beiden vonden we het tijd om het hoger op te zoeken. Na een TOPsessie! van ongeveer 2,5 uur namen we afscheid. Michelle moest ook weer op tijd naar huis. Het was pas kwart voor tien, toen ik weer in de bar kwam. Inmiddels was het aantal bekenden flink uitgebreid. Een aantal Franse waaronder Laurent74 en Raze395, maar ook Amuu en Peppino gaven acte de precense.

    LL kreeg op een gegeven moment verkering met Sabrina en was toe aan een kamergang. Ik gaf LL al aan dat ik niet meer zo lang zou blijven. De vorige nacht was een korte en dat begon ik toch te voelen. Rond half twaalf verliet in de illusie van de huiskatjes.

    Resumé: De LineUp pas dezelfde als vorige week. Het aantal mannen was beduidend minder dan vorige keer. Deze keer wel muziek van DJ Sunny en op een beschaafde geluidsterkte.

    Cupido en IJBF bedankt voor de vrijkaart!

    Illusion Plopp!

  18. Onderstaande 11 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (27 april 2014),biged (27 april 2014),hansdordt (26 april 2014),hasta la pasta (26 april 2014),Henk74 (27 april 2014),licky luke (26 april 2014),mynasch (27 april 2014),Peppino (26 april 2014),pistoleeke (26 april 2014),sunny (27 april 2014),Wijze grijze (26 april 2014)

  19. #86
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Vrijdag was het weer eens tijd voor Panthera. Mijn 2e bezoek dit jaar. Had voor die dag ook wat andere opties. Een dagje clubben klonk steeds beter naar mate de week vorderde. Bijtijds werk verlaten om hopelijk voor de spits de toch naar ons buren te maken. Makkelijk bleek het niet; zowel op A1, de A12 en vervolgens in Duitsland rondom Hamminkeln stond ik goed vast.

    Ingecheckt in TRYP waar ik direct een gratis overnachting voor de volgende keer kreeg aangeboden. In het zonnetje, een tasje met badslippers in de hand het stukje richting de club gelopen. Het is een vast ritueel inmiddels. Spullen in kastje, een biertje uit de koelkast en direct wat te eten bestellen. De vis was al op en het was pas ronden 5en. Ik bestelde een schnitzel en mocht van de barvrouw het strijdtoneel niet verlaten. Het eten zou er snel zijn. Tijd om even te roken had ik nog wel dacht ik. Buiten de op meeting point op aanwezige beren de hand geschud en nog wat Nederlanders en Belgen die wel of niet schrijven.

    Ik zat net en mijn eten werd vrijwel direct gebracht. Licht tot verbazing omdat anderen een uur geleden al besteld hadden en net hun vorspeize kregen. Gegeten, gebabbeld, rondje dakterras en weer even beneden in de tuin buurten. Ik zat op de bank naast de nieuwe Bianca waar ik eerder dit jaar in Babylon mee op kamer was. Zij herkende me niet en had voornamelijk interesse in haar telefoon. Ik liet dat maar zo. In Babylon een prima uurtje gehad, zonder de behoefte omdat per se in Panthera over te doen. Onwelwillend stond ik er ook niet tegen over, maar dan moest het initiatief van haar komen.

    Initiatief kwam dit maal van Nicole die mij op slinkse wijze naar binnen lokte om te vragen of ik tijd voor haar had en of ik niet al met Bianca zat. Even voor geknuffeld op een bankje om vervolgens een vrij lange kamersessie te hebben. Erg fijne sessie.

    Om een paar minuten voor 10 wilde ik nog wat eten bestellen, maar Ilaria melde dat dit helaas niet meer kon. Had ergens gelezen dat de keuken tegenwoordig langer open bleef, maar misschien had ik dat verkeerd. Er zou nog algemeen eten komen, zoals er in het verleden ook wel soep was. Buiten plaats genomen op het terras had Ilaria nog een verrassing en dat was alsnog een bord eten. Haar excuses dat ik niet iets had kunnen kiezen, maar het gestoofde rundvlees met aardappelen en groente smaakte prima. Eigenlijk wilde ik voor de trek bestellen, maar halverwege het bord had ik toch door dat ik best honger had.

    De overige heren weer gevonden in het hoekje bij de gokkast, een niet al te smakelijke natuur film te kijken. Ben zelf geen groot pornofilm liefhebber en in clubs hoeft het voor mij niet. Ditzelfde geldt voor kangoeroefoetussen. Dus hop naar buiten gevlucht waar Licky Luke al rap Sabrina schaakte. Of andersom. Knaktuut’s alibi liep af en ging er vandoor. Of Laurent74 zijn dame nog gevangen had is nooit duidelijk geworden.

    Het was verder leeg in de club rond middernacht. Nog een half uurtje buiten gezeten en een Sauna gang te gemaakt. Ik vergeet hem altijd omdat hij boven zit. Echt goesting had ik toch niet meer vandaag en dus was het een mooie afsluiter. Ik zat nog in de tuin af te koelen toen Licky Luke terug kwam van zijn kamer. Nog tot sluitingstijd gezellig (en serieus) zitten babbelen. Met een tevreden gevoel richting Tryp gelopen. Waar ik de volgende dag voor een zware keuze zou komen te staan ...

  20. Onderstaande 5 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (27 april 2014),hasta la pasta (27 april 2014),licky luke (27 april 2014),Sjeufke (27 april 2014),Wijze grijze (27 april 2014)

  21. #87
    Geregistreerd
    25 maart 2014
    Last Online
    6 april 2024 @ 00:28
    Berichten
    308
    Discussies
    2
    Thanks
    909
    Thanked
    284 in 88 posts

    Standaard

    Had gisteren helemaal geen zin in Koningsdag, dus besloten om me zelf Koning te laten voelen @ Panthera. Lokatie is leuk opgezet, geluid tijdens de dj is beter dan als de muziek computer aanstaat, dus dat is al een plus. De dames waren ok, niet echt toppertjes qua looks, behalve Nicole en AnneMaria (?), waarvan Nicole super was en Anne niet echt (niet zoenen en maar lafjes pzc, ze had een keelontsteking gehad?). Volgens een dame waren er nog veel op vakantie. Heb me aardig vermaakt, maar volgende keer toch afspreken met een paar mede beren om wat aanspraak te hebben tussendoor. De schnitzel was goed, in totaal 2x besteld

  22. Onderstaande 3 leden hebben Kwant bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (28 april 2014),licky luke (27 april 2014),Sjeufke (27 april 2014)

  23. #88
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwant Bekijk bericht
    Had gisteren helemaal geen zin in Koningsdag, dus besloten om me zelf Koning te laten voelen @ Panthera. Lokatie is leuk opgezet, geluid tijdens de dj is beter dan als de muziek computer aanstaat, dus dat is al een plus. De dames waren ok, niet echt toppertjes qua looks, behalve Nicole en AnneMaria (?), waarvan Nicole super was en Anne niet echt (niet zoenen en maar lafjes pzc, ze had een keelontsteking gehad?). Volgens een dame waren er nog veel op vakantie. Heb me aardig vermaakt, maar volgende keer toch afspreken met een paar mede beren om wat aanspraak te hebben tussendoor. De schnitzel was goed, in totaal 2x besteld
    Je had één dag eerder moeten komen, dan had je behoorlijk wat mede-beren kunnen aanspreken...

    We zij met z'n drieën begonnen (eagelke, Knaktuut en ondergetekende) maar al snel daarna kwam de eerste bekende ijsbeer, en daarna nog een, en nog een... En zelfs toen ze er allemaal waren bleven ze komen... (ik ben zelf twee keer gekomen...)

    Maar op het laatst zijn ze uiteindelijk allemaal weer gegaan... waarna aamu, een onbekende maar zeer vriendelijke Duitser en ondergetekende het licht hebben uitgedaan...

    Bere-gezellig!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  24. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (28 april 2014),Kwant (28 april 2014),Sjeufke (27 april 2014)

  25. #89
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Haus Panthera, vrijdag 25 april 2014
    Serious Social Event..


    Het was weer tijd voor Haus Panthera!
    Ik was er als gevolg van vele omstandigheden en slechts één dame elders al veel te lang niet geweest en kreeg zelfs een beetje last van heimwee… en dan helpt een Knaktuut mij uit de brand door aan te geven dat ik dringend weer eens mee moet gaan omdat er dames zijn die hem telkens in verlegenheid brengen door naar mij te vragen… Tel daarbij een evenzo sympathiek gast als eagelke op die nog veel hoognodiger dan ik zijn goesting kwijt moest en de deal was al snel gesloten: vrijdag 25 april met z’n drieën naar Haus Panthera! En ook nog vroeg ook want wie weet hoe lang we nodig hadden om onze specifieke behoeftes in te kunnen (laten) vullen…

    Vanwege de lange afwezigheid en de angst om misschien niet meer herkend te worden had ik besloten om maar wat Belgisch-Limburgse vlaaien mee te nemen, dan zou men mij wellicht nog daaraan kunnen herkennen…. Dit bleek echter al ras in het geheel niet nodig te zijn geweest… ergens heb ik toch een indruk achter gelaten die langer dan 6 weken blijft hangen… wat voor indruk dat dan ook moge zijn…

    Awel, zoals mijn Belgische wandelvrienden zouden zeggen, om 12:30 uur ter plaatse aangekomen, waar eagelke en Knaktuut al zo vriendelijk waren geweest om de parkeerplaats op mij te wachten, dat was al weer handig om mee te helpen uitladen. Er waren op dat moment slechts 4 of 5 auto’s inclusief de onze, dus 5 vlaaien was misschien wel wat hoog ingeschat, maar goed, de dames vallen meestal als uitgehongerde leeuwinnen (lees: panthertjes) op deze lekkernij aan dus dat zou ook vandaag geen problemen moeten opleveren…

    Met z’n drieën naar binnen, wederom een allerhartelijkste begroeting door Sabine (inclusief de bijbehorende zoenen en knuffels), Bob ook effe gezien en gedag gezegd, 5 vlaaien overhandigd, vrijkaartje ingewisseld (met dank aan RB forum!), handdoeken en bedrijfskleding ontvangen en op naar de kleedkamers. Ikke zoeken naar locker met nummer 89, die niet gevonden, en door het gegrinnik van mijn mede ijsberen erachter gekomen dat ik mijn sleutelriempje op de kop hield en eigenlijk op zoek moest naar locker 68… Op die manier sta je dan weer als laatste in de kleedkamers en zijn je kameraden al lang in de bar… waarna je ook nog ontdekt dat je je telefoon nog in de auto hebt gelaten en weer naar buiten mag om die op te halen… Erg frustrerend als je zo graag naar de bar wilt en je komt er maar niet…

    Uiteindelijk in de bar gearriveerd, waar het zoals verwacht erg rustig was. Enkele dames aanwezig, waarvan weer wat nieuwe exemplaren, en gelukkig ook de dame die bovenaan mijn lijstje voor vandaag stond: Nicole… Haar heb ik twee weken nog gezien (en gekamerd) toen ik van de lustparty in Babylon was vertrokken en Raze495 op zijn weg naar Panthera ben gevolgd. Nicole wilde buiten in het zonnetje gaan zitten en vroeg of we met zijn allen (Knaktuut, eagelke et moi) daarheem konden gaan. Knaktuut en eagelke zetelden zich in enkele stoelen maar omdat toen alle stoelen aldaar bezet waren nam Nicole mij mee naar de tafel rechts verderop, waarna ik Knaktuut en eagelke vroeg om ons daarheen te vergezellen. Een en ander voornamelijk te zelfbescherming anders had ik waarschijnlijk al veel te snel met Nicole op kamer gelegen… Nicole zat lekker kort bij mij, gaf knuffels en zoentjes en zat stiekem onder de tafel te friemelen terwijl ik probeerde serieuze gesprekken met mijn mede ijsberen te voeren…. Zo zaten we samen wat te kletsen, drinken, erg gezellig, uiteraard op de momenten na dat Knaktuut mij en Nicole weer eens uit elkaar probeerde te halen met allerlei trucs waaronder het keihard slaan op de tafel, hetgeen gelukkig niet het voor hem gewenste effect had. Ik nam me toen al voor om hetzelfde te doen zodra Michelle zou zijn gearriveerd en bij hem op schoot zou kruipen, maar ik heb het later op de dag toch niet over mijn gouden hart kunnen verkrijgen om zo bruut en bot dit liefdesgeluk te verstoren…

    Eagelke had mij eerder al aangegeven dat hij ook met Nicole op kamer wilde en blufte dat ie al een nummertje getrokken had (figuurlijk gesproken), ik maakte natuurlijk een grapje daarmee en blufte uiteindelijk terug dat ik Nicole al veel eerder gereserveerd had en dus hem voor was. “Priority boarding” noemen ze dat bij Ryanair... dan mag je er nu eenmaal als eerste in… Eagelke trapte er vrolijk in en zag sowieso aan het gedrag van Nicole dat hij gewoon op zijn beurt moest wachten…

    We hebben een tijdje heerlijk relaxt in de zon, ik zag een kamergang sneller en sneller naderen en toen … werd Nicole geroepen voor private date… Ze gaf aan dat dat een half uur zou duren en dat ze dan naar me terug zou komen. Ik gaf uiteraard aan dat ik op haar zou wachten… Met een lief kusje liet ze me achter en moest ik mijn inmiddels tot vlaggemast uitgegroeide kleine Luke kalmeren en tot kleinere proporties manen, in afwachting van haar terugkomst…

    Met Knaktuut had ik al eerder afgesproken dat we onze kamergangen het beste konden wil synchroniseren zodat we ook genoeg tijd hadden om tussendoor bij te praten. Na het vertrek van Nicole gaf ik hem dus aan dat hij maar best op zoek kon gaan naar zijn voorgerechtje, omdat ik anders over een half uurtje anders alsnog alleen op een kamer zou vertoeven…

    Na een half uur kwam Nicole weer terug en heb ik haar meteen een sleutel laten halen. Ik was al meer dan genoeg opgewarmd en op de kamer bleek zij er ook meer dan voldoende zin in te hebben (de kenners weten dat je dat vrij makkelijk aan een dame kunt voelen, sommige dingen kunnen ze nu eenmaal niet faken). Een anderhalf uur durende zwoele, hete, inspannende en tegelijkertijd intieme sessie was het gevolg... wauw! Mijn toppertje in Haus Panthera…

    Na onze kamergang had ik honger gekregen en heb ik aan de bar wat te eten besteld. Het gestoofde rundvlees met aardappelen en groente smaakte prima. Nicole kwam naar buiten met een andere beer die duidelijk op haar gewacht had, gaf me een vette knipoog en ging met deze beer aan een tafeltje zitten. Het is natuurlijk altijd leuk als de dame waarmee je een fijne sessie hebt gehad nog wat bij je blijft hangen, maar ik weet dat dat niet altijd mogelijk is en weet inmiddels dat ik nog meer dan genoeg van haar aftersales kan genieten.

    Aan tafel nog van het eten en het zonnetje genoten, veel gekletst, ook over serieuze zaken, erg sociaal allemaal dus. Er verschenen steeds meer bekende ijsberen, waaronder Laurent74 + een vriend wiens naam ik even vergeten ben, Razé495, aamu, en later ook nog Peppino. Tijdens de meer serieuze gesprekken met o.a. aamu en Peppino besefte ik weer eens dat het goed is om voldoende bevriende ijsberen te kennen met wie je over de wat zwaardere materie in deze branche kunt praten. Het is nu eenmaal een geheel aparte wereld waar je in vertoeft en enkel degene die daar ook rondzwerven begrijpen vaak waar je zoals tegenaan kunt lopen. Zo kon ik met aamu goed praten over onze ervaringen met de zogenaamde dvp’s-met-een-klik en kon ik bij hem effe mijn frustratie kwijt over het vertrek van Crystal in SixSens… Ik heb hier ook al gesprekken over gehad met Knaktuut, KanariePiet, Eddy_V en eagelke en daarvan moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat het mij enorm heeft geholpen. Ook nog een goed gesprek gevoerd met Peppino waardoor ik hem en zijn clubachtergrond weer een stuk beter heb leren kennen en waarderen… Het was vandaag een echt Serious Social Event dus, maar gelukkig merkte ik ook langzaam weer een opkomende goesting voor seks…

    De hele middag en vooravond ook nog veel gelachen met Ilaria, die aan het eind van haar dienst maar liefst 5 stukken rijstevlaai met slagroom en
    vlokken naar binnen gewerkt had. We hebben echter deze keer ook met haar een serieus gesprek met haar gevoerd over haar privé situatie, weer een (sociaal) moment van beter-leren-kennen en waarderen… Een en ander resulteerde dan weer in meer dan gemiddeld aandacht van haar: veel langskomen voor praatje, grapjes, gratis cocktail mogen proeven, eten brengen, enzovoorts.

    Ook meer dan gemiddeld aandacht van Corina, die erg gezellig en vrolijk was en zich zichtbaar beter thuis voelt in HP dan vroeger (of ze doet heel erg goed alsof, dat weet je nooit). Regelmatig knuffeltje of zoentje (op de wang) halen, grapje uithalen of plagerijtje. Leuk voor de algemene sfeer.

    Na heen en weer oogcontact werd ik nog aangeklampt door Rebecca, die vorige week met Knaktuut op kamer was geweest (naar diens volle tevredenheid) en misschien dacht dat zijn vriend Licky Luke ook wel tevreden zou zijn…? In eerste instantie reageerde ik met “vielleicht später” maar ze bleef (heel lekker) aandringen, uiteindelijk toch afgehouden (kantje boord) en later onvindbaar… pech voor mij? Volgende keer maar eens uitzoeken..

    Later op de avond kwam ik tegen 23:30 uur weer buiten en daar stond Sabrina een peukje te roken. Laat die nou als tweede (na Nicole) op mijn lijstje staan. Effe bij haar staan, knuffelen, zoenen, even op het bankje en toen kwam de opmerking: “Besser auf Zimmer gehen?”. Normaal krijg ik niet zo snel de sleutelvraag maar na kort overleg met kleine Luke waren we alle drie akkoord en ging ze op zoek naar een sleutel. Mooie sessie weer, een dik uur hoog GFE gehalte, en hoewel ze altijd haar reserves blijft behouden is ze voor mij nog steeds voor herhaling vatbaar, deze schone lieverd.

    Intussen was het al weer 0:45 uur en trof ik aamu nog op terras (hij had een hotel en dus geen haast), was Knaktuut al naar huis gegaan (zonder toetje) en hebben we nog gekletst tot rond 2:00 uur. Toen we naar binnen gingen was alles leeg, enkel Razé495 nog aan de gokkast (die ging weer met meer geld naar huis dan waar hij mee was gekomen). Rebecca nog gezien, die aangaf dat ze de hele avond besetzt was geweest, goed voor haar en dus nächstes Mal dan maar… Omkleden, Sabine goedenacht gewenst (en zij ons goede thuisreis) en om 2:15 uur huiswaarts cq hotelwaarts gereden…

    Niet aanwezig: Elena, Christina, Maria, Mariana, Natasha, Melodie, Jacky, Denisa… en wellicht nog meer die mij door hun afwezigheid niet zijn opgevallen... waarvoor excuses...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  26. Onderstaande 13 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (28 april 2014),Bluebear (27 april 2014),Carlitos ( 4 mei 2014),Eddy_V (27 april 2014),gignnl (27 april 2014),hansdordt (28 april 2014),hasta la pasta (28 april 2014),Kwant (28 april 2014),lekkersfan (27 april 2014),Megaboob (27 april 2014),ratje_ratje (27 april 2014),Sjeufke (27 april 2014),Wijze grijze (27 april 2014)

  27. #90
    Geregistreerd
    23 januari 2009
    Last Online
    4 december 2021 @ 10:19
    Locatie
    Belgisch Limburg
    Berichten
    53
    Discussies
    3
    Thanks
    26
    Thanked
    134 in 33 posts

    Standaard

    Het moet zo ongeveer 6 weken geleden zijn geweest dat ik nog eens een bezoekje had gebracht aan om het even welke club. Vooral het werk staat me de laatste tijd vaker in de weg dan ik zou willen. Echter door een samenloop van omstandigheden (en een Licky Luke die me de dagen ervoor had aangemaand om mijn gezicht nog eens te laten zien in Ratingen), was de keuze erg snel gemaakt. Op het werk had ik me al op non-actief laten zetten met de booschap: indien ik niet opneem, bel ik wel terug... Ik ken mezelf immers: die GSM vergeet ik in HP wel eens op regelmatige basis na te kijken...

    De dag ervoor was ik nog gaan biljaaren tot een kot in de nacht, waardoor het opstaan niet zo heel erg vlot ging. De gedachte aan wat me allicht te wachten zou staan maakte echter onbestaande energie in me los (of was het die 2e redbull?)... Hoe dan ook rond 10u vertrokken en via een tussenstop bij de apotheek de rit naar het buitenland aangevat... Onderweg nog even een appie naar Licky Luke om te melden dat ik er allicht rond 12u15 zou arriveren. Uiteindelijk zou het net iets vlotter gaan waardoor ik als eerste van de 3 partners in crime de parking van het katjeshuis zou oprijden. Niet lang daarna, terwijl ik wat telefoons van het werk afhandelde, kwam knaktuut op zijn gemakje aangerold.
    Nu heb ik knaktuut wel al eens gezien en kort gesproken, het wachten op de komst van Licky Luke bleek toch een erg gezellige bedoening... In gezelschap van een sigaretje en de al volop stralende zon kletsten we wat bij tot de vlaaien arriveerden... gniffel Intussen stonden er 4 wagens op de koer... het beloofde erg rustig te worden in het begin van de dag...

    Gewapend met goed humeur en bakken goede voornemens hebben we ons dan naar de receptie begeven waar we hartelijk welkom werden geheten door Sabine. Sabine begrijpt het plaatje helemaal: een vriendelijke lach, 3 zoenen, wat kletsen en bovendien ook nog alle namen onthouden van de vaste gasten... Marketing & CRM ten top!
    De twee Nederlanders in het gezelschap waren niet beschaamd om me af te troeven met een vrijkaartje (het verwijzen naar het cliché heb ik hun dan ook maar bespaard). Bovendien waren hun gratis-toegang-kaartjes niet eens bekend bij de receptie, waardoor ik er toch wel erg mijn bedenkingen bij kreeg. Ik haalde op mijn beurt dan maar mijn monopoliegeld naar boven zodat ik ook de toegang zou worden ontleend.

    Na een akkefietje tussen Licky Luke en zijn sleutel (89 verwisselen met 68 heet dat dan dyscalculie op z'n kop?) kon ook hij zijn normale klederdracht omruilen voor een witte ijsberenjas. (Licky luke, geen nood, ik stuurde net even een mailtje naar HP dat ze locker 69 voortaan voor jou moeten reserveren... zo kan je er zelfs na een vat bier nog bij)

    Na een deugddoende douche kwam Nicole ons welkom heten in de douche. Licky Luke's Jolly Jumper steigerde bij het zien van het eerste (en zeker niet het minste) katje, ook al had ze alle kleren nog aan. En hoeveel moeite we ook hadden gedaan om hem te vertragen met een schijnbaar moeilijk te vinden locker, hij was er als de kippen bij om haar te vertellen dat hij haar had gemist na x-aantal-weken... Het moet dan ook niet verwonderen dat de toon onmiddellijk werd gezet toen hij in zijn adams-outfit, zij in haar Gucci-outfit malkander reeds uitvoerig aan een dentaal onderzoek hadden onderworpen.

    Goed, tijd voor koffie dacht ik... Ik klom dan ook als eerste op de barkrukken en zei Ilaria alvast een warme hallo. Niet zo lang erna werd ik door Licky Luke & Knaktuut vergezeld waarna de tocht verder werd gezet naar een tafel buiten in de zon. Hoe groot de goesting ook was, de zon en het even kunnen bekomen van enkele hectische weken lijmden me als het ware in de stoel vast zodat de eerste 2 uur werden gevuld met wat kletsen, lachen en kijken naar het gladde meubilair van HP.

    Na enige tijd gingen knaktuut en ik eens kijken op het dakterras. Het was me immers opgevallen dat de bel een aantal keer was gegaan, maar het mannenaantal niet in verhouding opliep. Ook waren enkele dames al enige tijd van het podium verdwenen. Boven aangekomen bleek dat het dakterras gezellig was gevuld met een aantal beren en veelal nieuwe HP-gezichten. Tussen de nieuwe aanwinsten herkende ik wel Paula, met wie ik nog een eitje te pellen had. Even goededag gezegd waarna we weer naar beneden trokken. Beneden in de bar trof ik Nicole aan, moederziel alleen. Er schoten me de wildste scenarios door het hoofd over wat licky luke zou moeten overkomen zijn om van de zijde van Nicole te wijken. Echter maakte ik (zo'n vriend ben ik dan ook) wel van de situatie gebruik om haar warm te houden tot hij weer aan kwam. Hoewel zijn reservatie niet bevestigd bleek te zijn - net zoals zijn toegangskaartje... gniffel, ben ik toch maar zo loyaal gebleven om haar droog weer af te leveren.

    Ik had immers mijn zinnen gezet op Paula, die ik na een korte zoektocht weer tegen kwam in de bar. Het zat me niet mee, terwijl knaktuut de eindeloze benen van Bianca - wat een kanjer - van naderbij inspecteerde, diende ik te wachten tot Paula haar eten, dat ze net had besteld, tot zich had kunnen nemen.
    Gelukkig had Paula door dat ik teleurgesteld was, ze wenkte me dan ook om plaats te nemen in de ligzetels van de tuin waar we innig wat woorden en andere dingen uitwisselden. Terwijl ze even later aan het eten was, kwam knaktuut weer onder de mensen na zijn voorgerechtje. De ervaring met Bianca werd oppervlakkig uitgewisseld want voor ik het wist kwam Paula weer uit de eetzaal voor haar allicht geplande sigaret. Na een korte rookpauze heb ik haar gevraagd om de sleutel te gaan halen. Presales had ik geen boodschap meer aan, ik had ondertussen te veel tieten gezien! :-)

    Nu moet je weten dat de vorige tête-á-tête met Paula nogal stroef verliep. Het was voor mij reeds de derde kamergang waardoor het allemaal niet zo vlot meer lukte. Ik had haar dan ook vorige keer laten weten dat ik het wel zou goedmaken als ik terug kwam. Met Paula vooraan in de rij stond ik dus sterk in mijn schoenen (lees:slippers).

    Ze moest haast gevoeld hebben waar ik aan toe was, want wat volgde was een erg erotische sessie waarin alles aan bod kwam. Tongzoenen, smeuïge massage, stomende maar ook intense seks, ... Alles overgoten met een sausje van GFE... Paula is een erg complexe dame waar je moeilijk hoogte van krijgt. Ze is in mijn ogen niet ervaren genoeg om de professionele relatie tussen klant en dame strikt gescheiden te houden. Het laatste jaar heb ik geleerd deze signalen te herkennen, waardoor ik me vaak erg terughoudend opstel t.o.v. dergelijke dames. Hoewel ik mezelf in het verleden al eens heb laten verdrinken in dergelijke woelige wateren, is het vaak erg moeilijk om niet de grens tussen wat kan en wat niet op te zoeken. Paula is niet echt iemand die je daarmee helpt... Waar anderen de illusie tijdig doorprikken, tracht Paula er bijvoorbeeld nog een schepje bovenop te doen door wat 'love-music' op te zetten ná het liefdesspel. Ze overhaalde me echter op die manier wel tot 2 maal toe om opnieuw in actie te schieten.

    Na een sessie van ruim 2 uur zijn we samen in de douches boven beland waar we het best nog gezellig maakten. Na het vereffenen van mijn schuld, zocht ik de buiten op waar ik Licky Luke trof die klaarblijkelijk nog niet echt was bekomen van zijn sessie met Nicole. Ook knaktuut had ondertussen zijn échte alibi gevonden, Michelle was immers ondertussen gearriveerd. Veel tijd om bij te kletsen was er echter niet meer. Ik werd immers rond 20u verwacht op een birthdayparty in Belgisch Limburg en het was ondertussen al 18u voorbij. Ondanks mijn voornemen om veel sessies op korte tijd te hebben (waarbij Nicole nog op mijn lijstje stond - nu ja, die doe ik wel eens als Licky Luke niet in de buurt is), had Paula daar dus een stokje voor gestoken.

    Nu ben ik echter geen klager, immers zijn er andere scenario's om een dergelijk zonnige vrijdag in te vullen...
    Ik maak me dan ook snel weer op om een vervolg te breien aan dit bezoek. Ik heb de smaak weer helemaal te pakken.

  28. Onderstaande 7 leden hebben eagelke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (28 april 2014),hansdordt (28 april 2014),hasta la pasta (28 april 2014),Kwant (28 april 2014),licky luke (28 april 2014),Sjeufke (28 april 2014),Wijze grijze (28 april 2014)

  29. #91
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    Am Mittwoch steigt unsere "Tanz in den Mai"-Party mit der Live-Band Frajos Drumland, die letztes Jahr schon öfters das Panthera gerockt hat. Hier im Video zusammen mit Neil Taylor (Gitarrist Robbie Williams, Tina Turner, Rod Stewart etc.). Leider ist dieser am Mittwoch nicht mit dabei, dafür aber rocken unsere Panthera-Girls kräftig mit ;-)

    https://www.youtube.com/watch?v=Xf1n5Ac57hM

  30. #92
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Wow, Neil's guitarplay is good! Very good!

  31. Onderstaande leden hebben palimo bedankt voor deze bijdrage:

    sunny (28 april 2014)

  32. #93
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik heb gisteren HP voor het eerst sinds eind januari nog eens bezocht. Het was zondagavond, ik had niks te doen en ik vroeg mij af hoe het de club (en Corina) ondertussen verging.

    FF gecheckt en Corina bleek gisteren aanwezig te zijn, weliswaar slechts tot 21u. Ik ben om 16u30 mijn auto ingesprongen en om 18u10 reed ik de parking van HP binnen. Ik had de voorlaatste vrije parkeerplaats.

    De theke herkende me nog en ontving me als vanouds heel vriendelijk. Ze was mijn naam wel vergeten. Komt er van als je ergens zo lang weg blijft hé.

    Enfin, het vaste aankomstritueel gevolgd en om 18u15 bevond ik mij in de bar waar ik werd opgewacht door Corina. Op dat moment waren er in de bar zo'n 10 à 15 vrouwen aanwezig, tegenover 2 mannen.

    Ik heb mij onmiddellijk een pasta besteld (nummer 3 op de kaart) en ben samen met Corina in de tuin gaan zitten. Niet veel later zou Rebecca ons vervoegen. Rebecca werkt ondertussen blijkbaar al een paar maanden in HP, maar voor mij was het gisteren de eerste keer dat ik haar zag.

    Na 10 minuutjes wachten was mijn eten klaar. Het was lekker als altijd en meer dan voldoende. Eten van dergelijke kwaliteit mis ik toch wel in clubs als Sixsens.

    Na het verorberen van mijn maaltijd moest ik mijn eten even laten zakken, waarop ik Corina een sleutel liet halen. We namen tijdelijk afscheid van Rebecca en trokken samen naar een kamer.

    Op de kamer bleek dat Corina zich gisteren jammer genoeg helemaal niet goed in haar vel voelde. De kamergang zou uiteindelijk dan ook uitdraaien op een knuffel- en troostsessie. Anderhalf uur later verlieten we de kamer en trok ik zonder orgasme en met gemengde gevoelens richting bar. Corina kwam niet veel later nog even afscheid nemen en verliet om 21u, zoals gepland, de club.

    Daar zat ik dan. Alleen in HP. Voor het eerst sinds ongeveer een half jaar zonder Corina haar gezelschap. Tja. Wat doe je dan? Blijven? Naar een andere club rijden? Naar huis gaan? Ik besloot te blijven en ik pakte me een pint.

    In de bar zaten op dat moment 6 vrouwen er heel troosteloos bij en was 1 man samen met Nicole op de slots aan het spelen. Verder viel er daar niks te beleven. Ik ging dan maar naar buiten (waar 5 andere vrouwen zielig voor zich uit zaten te staren) om nog even van de aangename temperatuur te genieten.

    Ik zat ongeveer 5 minuten neer, toen Rebecca zich naast me nestelde. Ze kwam knuffelen en kusjes geven en zocht steeds meer toenadering. Ik vertelde haar dat ik me een beetje verloren voelde in de club en dat ik absoluut geen zin had in een kamergang. Rebecca bleef me echter gezelschap houden en van het één zou het ander komen. Ik ben dan ook van 21u45 tem 23u15 met Rebecca op een kamer beland, hetgeen deze keer gelukkig wel tot een orgasme heeft geleid (voor meer details: zie Rebecca haar topic).

    Om 23u15 trokken we terug richting bar en daar werd er al duchtig opgeruimd. De barmeid schrikte dan ook hevig toen ze plots nog een man zag opduiken. Ik ben nog tot middernacht in de club gebleven en ik heb dat laatste kwartier nog 1 andere man gezien: een ijsbeer die al de ganse dag bij Sabrina was.

    Er waren om 23u15 nog een tiental meiden in de club aanwezig, die er allen heel beteuterd bij zaten. Blijkbaar viel er al sinds 22u geen geld meer te rapen en daar werden ze uiteraard niet vrolijk van. Het was ten andere blijkbaar de ganse dag 'gene vette' geweest.

    Van de mij bekende vrouwen heb ik gisteren btw enkel Corina, Sabrina, Tina en Nicole gezien.

    Ik ben gisteren 6 uur in HP geweest, waarvan 3u op kamer. De rest van de tijd heb ik doorgebracht in de tuin en in de bar. Zoals de meiden mij 's avonds ook bevestigden: het was gisteren maar een trieste bedoening in de club. Veel werkloze vrouwen, geen mannen, geen sfeer... Het voelde absoluut niet aangenaam aan. Dit was de eerste keer dat ik HP op een zondag heb bezocht en het zal ineens ook de laatste keer geweest zijn.

    Om middernacht kwam de barmeid Rebecca en mij zeggen dat de club ging sluiten. Ff nog afscheid genomen met een paar kusjes en om iets na middernacht verliet ik HP als laatste klant.

    Ondanks 6u aanwezigheid had ik maar 1 orgasme mogen vierenen was de goesting blijkbaar nog heel groot. Ik ben tegen 2u, na een nochtans vermoeiende terugrit, dus nog maar even op de Chaussée d'Amour in Brustem gepasseerd, waar ik nog even ben binnengesprongen bij Jessica, de oudere zus van Helena, die ik gisteren al geneukt had (voor meer info: zie Jessica haar topic). Ik heb nog een knallend orgasme gehad en zo sloot ik mijn uitstapje nog met een héél positieve noot af.

    En HP: tot later, maar niet meer op een zondag!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  33. Onderstaande 15 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (28 april 2014),Again and Again (29 april 2014),biged (28 april 2014),Bosco (28 april 2014),de duisburg spesjalist (28 april 2014),deket (28 april 2014),hansdordt (30 april 2014),hasta la pasta (28 april 2014),Kwant (28 april 2014),licky luke (28 april 2014),palimo (29 april 2014),ratje_ratje (30 april 2014),Teiresas ( 4 mei 2014),Wijze grijze (28 april 2014),Willi69 (28 april 2014)

  34. #94
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard Relaxt dagje Panthera (26-4)

    "We let go, we let goooo! We let go, we let goooo!

    Fools and victims of a perfect crime,
    move unto the next before we change our minds
    We just wanna keep on walking (We let go, we let goooo!)

    Words are wasted on the borderline
    You and me baby just a matter of time
    We just wanna keep on talking
    On sunday morning, we watch the clouds roll by
    We drown in beads of light, on sunday morning."


    Misschien moet ik even mijn excuus maken, misschien ook niet, maar dit nummer van het rock-academie studieproject Sunday Sun zit al vanaf dit weekend in mn hoofd. En na het lezen van Megaboob's flop bij een ijdele porno-tmm is het per ongeluk toepasselijk ook. Normaal gaat deze racebeer met koninginnedag altijd een club opzoeken, aangezien je daar een nuttige verplichte vrije dag voor kreeg. Helaas, nu Willem-Lex aan de macht is hebben ze met veel gevoel voor korte termijndenken een drietal weekend dagen achter elkaar koningsdag, dus een extra vrije dag kunnen we er niet meer aan kwijt en de tanz in den mai feestjes die veel clubs dan hebben kunnen we op onze buik schrijven. Toch had ik zaterdag genoeg stress opgespaard om 's morgens de Nederlandse economie weer een redelijk bedrag voor benzine, alcohol en boodschappen mis te laten lopen en 's middags nog eens in Ratingen langs te gaan bij Panthera. Parkeerplaats was om 16u helemaal vol, en het bleek dat er gasten genoeg waren, maar qua dames was het op dat moment redelijk overzichtelijk. De meesten kende ik niet, op Marina na die met ruikertje net naar de kamer trok.

    Smokey

    Shila zag ik buiten dus net als de vorige twee keren dat ik hier was, vreesde ik dat de opener meteen een uurtje werd. Toch even kollega Michelj en een van de companen van ruikertje begroet, want laten we wel beleefd blijven in het gezelschap van collega's. Toen Shila na een sigaret zich naar binnen verplaatst ben ik er maar achteraan gelopen en we hebben even een donker hoekje opgezocht. Ze is een klein beetje aangekomen al zegt ze het zelf, maar dat vind ik niet zo erg met haar werkhouding en inzet. Meestal is het niet slim om met een favoriete zo vlug de kamer op te gaan, maar deze racebeer heeft inmiddels door dat Shila het 's avonds veel drukker, dus als je er dan tussen wil komen kun je lang wachten. Wat echter ook een terugkerend thema wordt is onze pech met kamers. Weer kregen we de sleutel van een of ander rookhol mee en Shila ging dan ook maar terug terwijl ik een wat treurig deuntje van Editors nafluit: "The saddest thing that I'd ever seen, were smokers outside the hospital doors. Someone turn me around. Can I start this again?"

    Shila vindt van wel, want ze heeft een andere sleutel meegekregen. We hebben er een lekker rustige opener van gemaakt, eerste kwartier hebben we vooral veel liggen knuffelen en zoenen, voor het serieus werd en ik weer op Shila's goede dt-kwaliteiten wordt getrakteerd. Als ik haar later zelf lig te beffen merk ik dat ze ook aardig los ligt te gaan, want haar clitje is inmiddels twee keer zo groot geworden zo lijkt het. Als ik dan ook nog aanwijzingen meekrijg over wat ze lekker vindt weet ik al waar ze heen wil en ik mag niet ophouden voor ze letterlijk overloopt van enthousiasme Toch maar even deppen voor we verder gaan met een doggystandje waar ik niet meer uit ben gekomen, want het was veel te lekker om het zo af te maken. Na ongeveer een uur knalde het eerste motorblok aan diggelen. Bam

    Jet(trap)!

    Afrekenen, kus of 2,3 en douchen. Deze racebeer bestelt zich een schnitzel en gaat even zijn rust pakken. Minime pikt intussen een leuke dame op die ik nooit eerder gezien heb en daarna ook niet meer zal zien. Blijkbaar heeft ze het meestal zo druk dat ze zelden onder aan te treffen is, geen wonder dat ie zo snel reageerde. Ikzelf vraag me intussen af of een van de masseuses aanwezig is en ik krijg al snel antwoord als ik Anja langs zie lopen. Helaas was ik weer eens te langzaam, maar alla. Een dame in een luipaard printje probeert me op ongeveer dezelfde wijze voor een kamer te interesseren als ik normaal zou vragen, maar ik heb helaas geen zin. Gek genoeg was madame wel aanwezig op het moment dat Paul McCartney and Wings de Jettrap open laten gaan. Ik stond op de hoek van de bar geleund toen het rode snoepblikje wat ik altijd meezeul de aandacht van twee dames trok, de "luipaard" die ik zo net had afgewezen en een kleinere dame die plompverloren het hele blik had omgekeerd voor ik rustig opmerkte dat ie van mij was, waarop ze in de lach schoot. "Ga je die ook laten lopen?" grinnikte ruikertje.

    Blijkbaar moet deze racebeer meer tijd maken om dit topic na te lezen, want Nicole heeft gewoon prima kritieken verzameld. We stonden een tijd te kletsen, dat werd omhelzen en openlijk tongzoenen. En op dat moment loopt Anja weer langs, en neem ik binnen drie tongomwentelingen het besluit de pre-sale van Nicole niet af te breken; ik had Anja tenslotte nog niet eens aangesproken. In een van de donkere hoekjes krijg ik alvast een voorproefje van wat een onverwacht leuke sessie wordt. Kussen was al prima, wordt nog beter, zeker als ze het met een potje sleetjerijden combineert. Op kamer wordt het nog allemaal een tikkie geiler en heftiger, al bouw ik wel wat knuffelpauzes in, want 2e ronde of niet, ze krijgt me al snel weer naar een kookpunt gepijpt. Ik sla met een befbeurt terug en krijg er twee standjes uit (cowgirl waarbij we elkaar veels te lang aan liggen te kijken en een doggy als afsluiter) en het volgende blokje is gezien Bam!

    inspanning uit, ontspanning aan

    Na dat gelukte intermezzo was het begrijpelijk dat Anja alweer een klantje had, en toen deze racebeer het navroeg bleek ze wel een uurtje onder de pannen te zijn, dus sprak ik voor daarna af en ging eten. En nu moet ik toch even kwijt dat de keuken van Panthera, ondanks een mishap hier en daar kwalitatief uitstekend is. De schnitzel van eerder was prima, maar de "rinderstreifen" (zeg maar een paar repen biefstuk met een werkelijk uitstekende saus) lieten me even een moment van sprakeloosheid beleven. Goeiendag daar kon zelfs de PSR-keuken op zijn beste dagen niet tegenop!

    Gelukkig heb ik me niet gehaast met mn eten, want Anja kwam melden dat ze helaas nóg een wachtende gast had, die gelukkig niet veel langer dan een halfuur van haar diensten gebruik maakte. Dus na me twee keer ingespand te hebben was het als slotakkoord even volledig ontspannen, wat ook wel nodig was met mn vele uurtjes beeldschermwerk. Ik heb al eens geroepen dat er een aantal collega's met rsi-problemen, maar met een paar bezoekjes aan Anja denkt deze racebeer er voorlopig wel tegen te kunnen. Falco Benz speelde een soort italo-dubstep waar je heerlijk bij wegzwijmelt (leuk vakantiedeuntje ook). Ook nu werd ik pas wakker toen Anja op mn rug heen en weer gleed en in mn oor fluisterde of ik me om wilde draaien voor het meer erotische getinte vervolg. Ze probeerde er met wat zachte handeinsatz ditmaal wel een happy end uit te krijgen, maar daarvoor zal ik denk ik eerder op de dag langs moeten gaan

    Even afrekenen, olie afdouchen en nog een kop soep tot besluit. Het begon als een vrij rustige dag, volgens ruikertje zelfs dramatisch rustig, maar daar zal vandaag wel verandering in zijn gekomen denkt deze racebeer. Voor het geval DJ Sunny nog iets aparts op zijn draaitafel zoekt, raad deze racebeer Sparks aan. Helaas hadden de broers Ron en Russell Mael in NL maar één echte hit in de seventies, waarschijnlijk omdat men zich doodschrok van Ron's Chaplin-snor, die veel te vaak met een Duitstalige Dictator uit de slechte oude tijd werd vergeleken. Toch hebben ze in de clubscene aardig wat weerklank gevonden ondanks dat ze nauwelijks nog echte hits hadden. In de jaren 80 had Ron zijn beruchte snor wat bijgeschaafd. "Music that you can dance to" is een leuk plaatje dat zoals zoveel van Sparks' werk helaas zijn tijd veel te ver vooruit was.

    "Music that you can dance to
    That and that alone is enough for me
    Stark naked modern music
    Hotter than your momma will ever be

    Music that you can dance to
    Cracks you like a whip but it feels so right
    Outside the world is colder
    Every single night it's another fight

    So what's it gonna be
    A symphony tonight
    Perhaps a little jazz
    All I wanna hear everyday, every night..."
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  35. Onderstaande 3 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 1 mei 2014),Befke (30 april 2014),ratje_ratje (30 april 2014)

  36. #95
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Zoals te verwachten en al aangekondigd waren veel van de bekende toppers afwezig (Jacky, Evelina, Maria, Denisa, Diana, etc) maar verrassenderwij is er weer veel nieuw (Roemeens) talent aangetrokken: Gabrielle (1m76, ex-F39), Carmen, Andra (ex Babylon) plus nog een klein wild blondje en een verlegen lange (1m73) brunette. En nog een Bulgaarse nieuwe. Dit in combinatie met de al eerder opgesomde nieuwe dames van de afgelopen weken, was de bezetting prima op orde.

    De club staat weer helemaal op de kaart, laten we hopen dat dit voorlopig zo blijft!
    Het kleine, wilde blondje (Sonja genaamd) ontwikkelt zich tot een toppertje (zoals de meeste Roemeense in service clubs): uitgebreid repertoire, en zeer intiem. Helaas is de andere Roemeense kanjer Andra (Stefanie in Babylon) weer vertrokken, maar ook weer nieuwe aanwas. Een klein, 19-jarig Bulgaarse lolita ziet er schattig uit, maar beter vermijden (incapabel in combinatie met zielig, duidelijk niet vrijwillig aan het werk....).

    Als de afwezige dames zo meteen ook weer terug zijn, wordt het helemaal paradijs op aarde!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  37. #96
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Net terug van de Pantherjes.
    Terug van vakantie zijn: Evelina, Denisa en Elena. Opvallend afwezig was Paula (was er afgelopen vrijdag wel)
    Opvallend aanwezig was Michelle......die had mij verteld NIET aanwezig te zijn op de party Tanz in der Mai.....überraschung

  38. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 1 mei 2014),MiniME ( 2 mei 2014)

  39. #97
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren was het nog eens de moment om een paar van de recent gemaakte voornemens te breken . Ik heb dus voor de 2de opeenvolgende keer HP bezocht en ik zou slechts met 1 meid kameren (22 jaar jonge Bulgaars Nadia).

    Het was gisteren de 'Tanz in der Mai party', wat betekende dat het à la carte eten vervangen was door een barbeque en dat er een live band aanwezig was.

    Ik ben gisteren aanwezig geweest in HP van ongeveer 14u tot 0u.

    Er waren een handvol bekenden aanwezig zoals Knaktuut, NLNU, Razé... met wie ik op uiteenlopende tijdstippen meerdere leuke gesprekken heb gehad. Het was leuk hen terug te zien!

    Ik heb 2 keer van de barbeque gegeten. De 'groentenbar' was uitstekend verzorgd. Mijn (4) stukken vlees waren lichtjes verkoold . Het heeft desalniettemin gesmaakt

    Van de mij bekende meiden waren gisteren oa Evelina, Denisa, Elena, Shila, Michelle, Nicole, Tina, Nadia, Corina, Rebecca, Sabrina... aanwezig.

    Er waren gisteren weer niet echt veel mannen aanwezig en de meiden klaagden dat de aanwezige mannen niet kamerden.

    De uren dat ik niet op kamer zat, heb ik vooral buiten of in de bar doorgebracht. Op geen enkel moment heerste er een party-sfeertje. Gelukkig was Ilaria tot 18u aanwezig. Die brengt altijd wel een beetje ambiance in de keet.

    Ik heb Bulgaarse Nadia leren kennen (sinds 6 dagen in HP) en heb gisteren 3 keer met haar gekamerd. Wat een nymfomane. Piet is er nog altijd niet goed van .

    De live band speelde goede muziek, maar, zoals dat wel vaker voorvalt tijdens feestjes in HP: ze speelden bij momenten véél te luid. Ik heb dat 's avonds ook aan Bob gemeld. Ik hoop dat hij daar een volgende keer iets aan doet.

    Mijn conclusie van mijn bezoek van gisteren: ik heb me uitstekend gemamuseerd omdat er voldoende mij bekenden in HP aanwezig waren, waar het altijd leuk mee zeveren is en omdat ik 3 zalige kamergangen heb gehad met Nadia, maar de party vond ik eigenljik een dikke flop. De meiden deelden deze mening, want ik heb er heel veel geklaag over gehoord.

    Enfin: morgen nog eens naar een andere club en dan neem ik 2 weken 'pauze'.
    Laatst gewijzigd door KanariePiet; 1 mei 2014 om 08:50
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  40. Onderstaande 10 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 1 mei 2014),felrops ( 2 mei 2014),hansdordt ( 3 mei 2014),hasta la pasta ( 1 mei 2014),Henk74 ( 1 mei 2014),licky luke ( 1 mei 2014),noglangnietuitgewandeld ( 1 mei 2014),potentebeer ( 1 mei 2014),rmjhexe ( 1 mei 2014),Sjeufke ( 2 mei 2014)

  41. #98
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:31
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Onlangs mocht ik een vrijkaartje uitkiezen inzake de beste oneliner competitie. Dan heb ik een uitgesproken voorkeur voor clubs waar de service van de dames hoog in het vaandel staat. De randzaken zijn niet onbelangrijk, maar tellen bij mij toch iets minder, hoewel Panthera, want daar viel de keus op, hier toch ook wel goed scoort. Woensdag kwam met het werk goed uit, en het was ook nog eens de Tanz in den Mai Party. Met live muziek nog wel. Nu ben ik niet zo'n feestbeest, en van muziek heb ik al helemaal geen verstand. Het verschil tussen de negende van Beethoven en de nieuwste van Bruce Springsteen hoor ik nog wel, maar ook niet veel meer dan dat. Hoofdzaak is dat het er niet te luid aan toe gaat. Vandaar dat ik niet zo kapot ben van bandoptredens, want die moeten altijd even demonstreren hoeveel capaciteit hun boxen hebben. Laat ik stellen dat het meeviel. Buiten in de tuin tenminste. Gelukkig is er nog niemand op het idee gekomen om daar ook boxen op te hangen, houwen zo.

    De eersten die ik trof waren medeplegers Knaktuut en Kanariepiet. Altijd gezellig om bekenden te ontmoeten, dan heb je wat aanspraak tussen de bedrijven door. De meeste dames waren nieuw voor me, ik was er al een tijdje niet geweest. Shila moet ongeveer rond dezelfde tijd binnengekomen zijn. Ze kwam aangelopen met de lippen vuurrood gestift, wat me meteen een paar rode vlekken om mijn mond opleverde. Allebei nog Tagesjungfrau. Daar moest maar eens verandering in komen. We trokken ons terug op een bankje achterin, ze poetste de rommel even weg en we begonnen aan een aangename mondelinge kennismaking. En er kwam een geil kamertje achteraan. Een vol uur van die zachte zwoele lippen en die fluwelen roze tong liggen genieten, met op het eind een heftige explosie. Later hadden we het er nog over met Kanariepiet. Afrikaanse vrouwen achter de ramen zijn praktisch altijd een regelrechte ramp, maar als ze in een saunaclub opduiken, dan heb je vaak the top of the bill.

    Ik hield me een poosje op in de wellness om wat bij te komen. En daarna met Shila wat gegeten van de grill met een en ander uit de saladebar. Voor de tweede ronde eerst de kat nog even van de bar gekeken, maar dan toch op een speelse manier met Rebecca in contact gekomen. In het voorbijgaan de handjes vastpakken en niet meer loslaten. We stonden een poosje te zoenen in de gang, waarop ze al over een kamer begon. Eh, laten we eerst even nog wat nader kennismaken. Dat laatste gebeurde in de kino. Nadat ze me met haar plagerige zoenen weer een dikke paal bezorgd had, hurkte ze voor me neer en bleek een uitstekende blowjob in huis te hebben. Ze wenkte me mee naar het bed dat daar staat, en rommelde een condoom uit haar tasje. Dit bleek een merkwaardig geval te zijn. Maatje medium? Misschien had ze zich vergist en was het een vingercondoom? Ik hoop tenminste niet dat dat ding afgestemd was op wat de gemiddelde Pantherabezoeker in de broek heeft zitten. Want hoe het ook zij, het kreng zat vervelend strak en kwam afgerold ongeveer halverwege, er bleef zomaar een vingerlengte over. Tegen beter weten in toch naar binnen, en een paar minuten liggen stoten met dat lekkere tongetje binnen bereik. Ze voelde eens met haar hand hoe het ging, en ik trok hem er zomaar blank uit. Oeps, slordig. Ze hengelde met duim en wijsvinger een prutserig stukje latex uit haar doos en ging even weg om een normale maat te halen. Met staande mast bleef ik liggen in afwachting van. Mocht een oplettende lezer een spiernaakte meid tussen in dessous geklede dames hebben zien lopen, dan was dit de reden. Het tweede rubber paste wel goed, we neukten door tot het halve uur aardig opschoot, en spraken tussen de tongzoenen door af, om het met de mond af te maken. Waarop ze me met haar lekkere pijpwerk tot een tweede explosie bracht die half in haar mond en half over haar wang ging.

    Buiten nog wat na zitten kletsen met Knaktuut en Kanariepiet, tot ik me realiseerde dat het al acht uur was. De muziek begon aardig door te zetten, en ik had later op de avond nog wat werk te doen, dus vertrok ik maar. Toch weer een leuke dag gehad in een club waar ik graag kom en waar ik dan ook noglangnietuitgewandeld ben.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  42. Onderstaande 14 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 1 mei 2014),Carlitos ( 1 mei 2014),felrops ( 2 mei 2014),hansdordt ( 3 mei 2014),hasta la pasta ( 1 mei 2014),KanariePiet ( 1 mei 2014),licky luke ( 1 mei 2014),Megaboob ( 1 mei 2014),mynasch ( 1 mei 2014),ratje_ratje ( 1 mei 2014),Sjeufke ( 2 mei 2014),Snor ( 1 mei 2014),Wijze grijze ( 1 mei 2014),Willi69 ( 1 mei 2014)

  43. #99
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard HP, 2-5

    Vrijdagmiddag rond half 3 aangekomen in Pantera, in tegenstelling tot afgelopen weken was het redelijk rustig, zowel met ijsberen als met meiden, althans... ik zag geen meiden die ik 40€ of meer wilde sponsoren. Mezelf dus maar dood liggen vervelen in de Kino met m'n handy, terwijl ik tussendoor 34x een overjarige Poolse weg moest sturen . Gelukkig had ik deze dag een chauffeur bij me, anders was ik ongetwijfeld verkast naar elders. De chauffeur zag ook dat ik het niet naar m'n zin had en stuurde een klein blondje naar me toe. Even dacht ik dat het Anna-Maria was, maar die had ik vanwege geen TZ weer even hard teruggestuurd, ondanks ze voor mij één van de mooiste van HP is, maar het bleek een andere te zijn, kon haar van gezicht van vorige week, maar verder niet. Van het één komt het ander en voor ik het wist waren we een paar uur op kamer, bleek om de kleine Sonja te gaan. Prima service, een topper is (nog) een te groot woord, maar niks te mekkeren met dit mokkeltje.

    Samen met m'n chauffeur gegeten (de bediening aan het bar is vergeleken met andere clubs nog steeds slecht!), visfiletje met aardappelen, broccoli, paprika in een lekker sausje, HP-kwaliteit! Langzaamaan begon het gezelliger te worden, DJ Sunny liet z'n platenspeler weer draaien en er werd af en toe wat gedanst. Tegen een uur of 20-21 kwamen er ook weer wat meiden binnen, zoals Evelina, Elena, Bianka en Bambi (vanuit Haus Dupont). Hoe later het werd, hoe leuker het was. Elena kwam me vertellen dat we al een paar weken niet meer naar de kamer geweest waren en daar had ze gelijk in. Na een half uurtje met haar bankhangen en wat gegeten te hebben haar rond half 12 dus maar meegenomen naar boven. Haar Engels of Duits is beperkt tot enkele woordjes per zin, dus geen gezever, maar lekker gesekst.

    Rond 1 uur was het wel weer mooi geweest, dus plannen met de chauffeur gemaakt om op de terugweg langs Van Goch te rijden, aangezien die keet toch tot 5 uur in de ochtend open is, maar van die planning kwam niet veel. De chauffeur had z'n 4e meisje van de dag aan z'n badjas hangen, dus ging ik maar even kennis maken en wat rotzooien met een slank meisje met nauwelijks borstjes, bleek om Duitse Bambi te gaan. Met Duitse meiden heb ik totaal niks, maar Bambi is daar toch zeker een uitzondering op, wat kan dat snolletje lekker muilen.... Iets na 2 uur de chauffeur maar eens opgezocht, maar die bleek nog steeds foetsie te zijn, dus nog maar even wat tijd met Bambi doorgebracht. Rond half 3 konden we dan eindelijk vertrekken. De dag begon voor mij slecht, maar uiteindelijk is alles goedgekomen

  44. Onderstaande 10 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 3 mei 2014),Bosco ( 4 mei 2014),Costana ( 3 mei 2014),gignnl ( 3 mei 2014),hansdordt ( 3 mei 2014),hasta la pasta ( 3 mei 2014),KanariePiet ( 3 mei 2014),licky luke ( 3 mei 2014),MiniME ( 4 mei 2014),Wijze grijze ( 3 mei 2014)

  45. #100
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren na een bezoek aan YY samen met een kameraad ook weer in HP beland. Na verleden week woensdag (party) en zondag nu dus op een vrijdag.

    Net als bij mijn 2 vorige bezoeken, viel de sfeer tegen. Er waren niet veel mannen aanwezig, Sunny kreeg zelden iemand op de dansvloer en de meiden (zeker de nieuwere) hielden zich in groepjes op, zaten er maar droevig bij en namen weinig tot geen initiatief. Oa Nicole en Tina vertelden mij dat de sfeer al weken minder is (op een uitzonderlijke, leuke dag na) en dat ze beduidend minder goede zaken doen dan tijdens pakweg de laatste maanden van 2013. Tina overweegt dan ook heel sterk de club binnenkort te verlaten.

    Wat is nog het vermelden waard:

    Ondanks de niet echt grote drukte, was de bar iets te vaak onbemand. De barmeid leekt het niet goed onder controle te hebben.

    Mijn kameraad en ik hebben elk 2 keer gegeten. 2 van de 4 maaltijden waren niet wat we gevraagd hadden. Maar het eten smaakte, zoals altijd, wel.

    Mijn kameraad heeft 3 keer gekamerd, met mij onbekende meiden. Op Cindy na, wist hij hun naam niet meer. Het waren 2 gemiddelde kamergangen en 1 uitstekende kamergang. Typerend voor de nieuwe garde? Ik heb, tot mijn grote tevredenheid enkel gekamerd met Nadia.

    Nog 2 'hoogtepuntjes':

    Ergens na 23u was er dan toch eens een beetje animo op de dansvloer met vooral Rebecca die haar uiterste best deed om de sfeer er in te brengen.

    Mijn laatste douche heb ik samen met 4 dames genomen, hetgeen nog is uitgedraaid op een watergevecht. In dat ene moment heb ik meer plezier gemaakt met de meiden, dan in de 7 uren daarvoor.

    Enkele van de aanwezige meiden: Melody, Tina, Nicole, Jacky, Shila, Evelina, Corina, Rebecca, Nadia, Cindy, Sabrina, Elena...

    Conclusie: Ik heb weer een leuk dagje gehad in HP, maar Bob moet dringend iets aan de sfeer en aan de houding van (enkele van) de nieuwere meiden doen. Anders dreigen er de komende weken nog meer mannen weg te blijven dan nu al het geval is!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  46. Onderstaande 14 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 3 mei 2014),Befke ( 4 mei 2014),Costana ( 3 mei 2014),einzelganger ( 4 mei 2014),felrops ( 4 mei 2014),hansdordt ( 3 mei 2014),hasta la pasta ( 3 mei 2014),Henk74 ( 3 mei 2014),jacky pakutra ( 4 mei 2014),licky luke ( 5 mei 2014),MiniME ( 4 mei 2014),Peppino ( 3 mei 2014),Sjeufke ( 3 mei 2014),Wijze grijze ( 3 mei 2014)

 

 
Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34.

Diamond 468*60   Babylon 468*60