Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 7 van 153 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 3903

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    22 december 2007
    Last Online
    4 februari 2021 @ 13:33
    Berichten
    328
    Discussies
    17
    Thanks
    14
    Thanked
    19 in 13 posts

    Standaard

    Is deze actie nog van kracht?

  2. Onderstaande leden hebben timd bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 juni 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Last Online
    1 mei 2024 @ 13:24
    Berichten
    320
    Discussies
    8
    Thanks
    581
    Thanked
    191 in 92 posts

    Standaard

    De banner geeft aan van wel. Bij twijfel even bellen of anrufen 😉

    Verstuurd van mijn D6503 met Tapatalk

  4. Onderstaande leden hebben potentebeer bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 juni 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    22 oktober 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 22:39
    Berichten
    172
    Discussies
    2
    Thanks
    213
    Thanked
    358 in 67 posts

    Standaard

    De 20 Euro actie is voorlopig nog van kracht.

  6. Onderstaande leden hebben format_z bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 juni 2015)

  7. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:30
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.660
    Discussies
    870
    Thanks
    4.683
    Thanked
    9.296 in 5.199 posts

    Standaard

    @Nacer,

    Zuerst Willkommen bei die Eisbären!
    Versuche auch mal "the sedcard generator":

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...do=form&fid=51
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #5
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Versuche auch mal "the sedcard generator":
    ...der hier paspoort-generator heißt.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  9. #6
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Last Online
    22 augustus 2023 @ 19:49
    Berichten
    144
    Discussies
    21
    Thanks
    35
    Thanked
    66 in 35 posts

    Standaard

    wlek van de nieuwe dames zijn nu een musthave.....wil volgende week weer eens aanleggen in GOLD....was toch altijd mijn favoriet voor lange tijd....

  10. #7
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.079
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Op basis van de recensie van Biged (ik was samen met hem in AG afgelopen vrijdag), lijkt me Maya een aanrader. Ook nog eens een dame met een mooi gezicht en strak lijf. Zelf ben ik met Aida 2x geweest. Russische. Aida heeft geen strak figuur, maar de service was volgens het Panthera concept en top!
    Luna, Belgisch/Poolse is uitstekend en Pantherawaardig(weet ik van Van Goch). Ik heb Luna vrijdag overigens niet gezien.
    Verder blijven toppers: Melodie, Lena, Nicole, Luziana, Celine en Denisa.

    Uiteraard alles ohne gewähr

  11. Onderstaande 5 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (16 juni 2015),biged (16 juni 2015),hasta la pasta (17 juni 2015),MiniME (16 juni 2015),phoenix (16 juni 2015)

  12. #8
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Uiteraard alles ohne gewähr
    Alles Ohne ????

  13. Onderstaande 2 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 (16 juni 2015),Sjeufke (16 juni 2015)

  14. #9
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Uiteraard alles ohne gewähr
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aamu Bekijk bericht
    Alles Ohne ????
    Alles zonder geweer, bedoelt Sjeufke waarschijnlijk.

    Hij had natuurlijk alleen zijn pistool bij zich ...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  15. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (17 juni 2015)

  16. #10
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    17 mei 2024 @ 07:29
    Berichten
    2.040
    Discussies
    207
    Thanks
    1.738
    Thanked
    5.586 in 1.462 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Alles zonder geweer, bedoelt Sjeufke waarschijnlijk.

    Hij had natuurlijk alleen zijn pistool bij zich ...
    I've got a pistol and I've got a gun. My pistol is for fighting, my gun is for fun.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  17. Onderstaande 4 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (17 juni 2015),fg22 (17 juni 2015),hasta la pasta (17 juni 2015),licky luke (17 juni 2015)

  18. #11
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    I've got a pistol and I've got a gun. My pistol is for fighting, my gun is for fun.

  19. Onderstaande 4 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (18 juni 2015),KanariePiet (18 juni 2015),licky luke (19 juni 2015),Sjeufke (17 juni 2015)

  20. #12
    Geregistreerd
    22 oktober 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 22:39
    Berichten
    172
    Discussies
    2
    Thanks
    213
    Thanked
    358 in 67 posts

    Standaard

    Luna was er vrijdag wel degelijk. Arriveerde eind vd middag en ging omstreeks 21:00 al weer weg helaas.

  21. Onderstaande leden hebben format_z bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (17 juni 2015)

  22. #13
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.079
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door format_z Bekijk bericht
    Luna was er vrijdag wel degelijk. Arriveerde eind vd middag en ging omstreeks 21:00 al weer weg helaas.
    Mijn welgemeende excuses
    We waren er idd zaterdag ipv vrijdag. Tja, ik club hoogst zelden op zaterdag. Is ilibitechnisch bijna niet mogelijk. Dat op vrijdag clubben zit er zo ingebakken

  23. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (17 juni 2015),format_z (17 juni 2015)

  24. #14
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    De Duitse Chanel die nu in AG rondloopt is een slanke 20-jarige van 1m78 (zonder schoenen) en 1 van de weinige nieuwe AG dames die de moeite waard is in AG op dit moment. Nu kort rood haar, vroeger had ze lang blond haar, perfect lijf, schitterend hoofd met mooie blauwe kijkers. Samen met Luciane de enige reden op dit moment om AG te te bezoeken.

    Verder sluit ik me helemaal aan bij het verslag van KanariePiet, los van paar bekende toppers (Luciana, Denisa, Celine, Nicole) is de line up optisch nog wel ok, maar qua performance zeer matig. Zelfs Roemeense newbee Mia, die een positieve uitzondering was, heeft zich helaas aangepast aan de heersende mores ter plekke.

    Chanel en Luciana hebben de dag gelukkig meer dan gered, maar meer dan 1 bezoek per 3 maanden zal er niet in zitten vrees ik. YBF/W2 weer dank voor de vrijkaart, ondanks de zeer schappelijke entreeprijs van Euro 20 altijd geeft dat altijd een extra stimulans

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  25. Onderstaande 4 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (18 juli 2015),KanariePiet (18 juli 2015),Nedlovefkk (18 juli 2015),seksenfun (18 juli 2015)

  26. #15
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Last Online
    22 april 2024 @ 09:51
    Berichten
    287
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262
    Thanked
    931 in 169 posts

    Standaard

    We waren er niet vrijdag maar zaterdag de 13 juni een vergissing van Sjeufke.
    Toen was Luna er niet Format_Z.

  27. Onderstaande leden hebben biged bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (17 juni 2015)

  28. #16
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.079
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Zaterdag 14 juni AcaGold bezocht. De kat was van huis

    Rond half 2 ingecheckt.
    Het aantal dames was nog beperkt maar zou later oplopen tot ongeveer 25 dames. Minder dan de vorige keer. Slechts een paar bekende dames gezien deze dag: Lena, Denisa, Shila, Celine, Luziana, Nesrina. Geen Nicole, Luna, Paulina en Melodie. Voor de rest onbekende en nieuwe aanwas.
    Biged had zijn opwachting ook gemaakt. Beiden kwamen we tot de conclusie dat het aanbod deze keer magertjes was. Dit in tegenstelling tot mijn laatste bezoek. Later werd Hasta la Pasta ingevlogen om het mannenpotentieel wat op te voeren, want ook het aantal bezoekers hield deze keer niet over.

    Natuurgetrouw met een belleke vino naar het terras en de 'kat uit de boom kijken' De BBQ werd langzaam opgestart en weldra schoven de eerste bourgondiërs hun eerste bordje worst en pommes overgoten door een of andere vette saus naar binnen. Ik wachtte nog even, want worst ligt zwaar op de maag tijdens het wippen.

    Lena is altijd wel een optie, maar zoals zo vaak moeilijk te vangen, Denisa had direct na binnenkomst al een keer een inspectie onder de badjas uitgevoerd, maar op dat moment moest ik nog aan de temperatuur wennen. Later kwamen wat vaste klanten van Denisa binnen. Het was duidelijk dat die voorrang genoten. No problem, zo gaat dat nou een maal. Tja, dan maar eens iets onbekends.
    Maya met haar verleidelijke uitstraling en body zou een mogelijkheid kunnen zijn. In het achterhoofd dat mooi niet altijd goede service geeft, gaf met name twijfels bij Biged. Later zou blijken dat het een schot is de roos was en veronderstellingen niet altijd waar hoeven te zijn. Zie daarvoor het verslag van Biged.

    Nesrina was er op dat moment nog niet. Goede verhalen over haar massages gelezen.
    Dan wordt het een tombola. Rond half vijf, ik was al 3 uur binnen, nagenoeg geen dames te bekennen. Veel mannen in de sofa's in de bar en 2 dames. Het woord homobar wil ik nog net niet 'in de "mond" nemen'.
    Sinds de laatste 3-4 bezoeken aan AcaGold krijg ik regelmatig aandacht van deze Russische dame, genaamd Aida. Leuke gesprekken altijd, maar het was tot op heden geen optie voor mij. Het zou zeker niet mijn keuze zijn geweest als er ander potentieel aanwezig zou zijn geweest. Een paar kilootjes minder zouden haar niet misstaan (hoor wie het zegt of liever gezegd, lees wie het schrijft ). Aida was verbaasd dat ik naast haar ging zitten. Evenals vorige keren een leuk gesprek. Ze had mij al opgegeven als potentiële klant. Dames hebben dat natuurlijk door als je keer op keer geen interesse hebt. Enfin, uiteraard gepolst welke service ze in haar pakket heeft, want zonder TZ en stevig PZC is er voor mij geen kamer. Ze voegde maar meteen de daad bij het woord en voerde haar orale kwaliteiten in de bar naar behoren uit. Ik bezig de stelling TZ of meer, dan ook kameren. Aida vroeg niet om een sleutel, ook dat is een +punt!

    We belandden op de kamer waar de bekende Ravel zijn partituren van de Bolero op de muur heeft gekalkt.
    Bij Aida klopt het beeld dan weer wel, hoe minder de optiek hoe beter de service. TZ was perfect. Diep maar ook weer niet zo dat je huig wordt gewassen. Een stevig PZC dat dicht tegen de GOSP 1.0 M aan zit. De appels des levens worden goed onderhanden genomen (ik dacht dat ze ze opvrat). Ze weet precies daar de plekjes te masseren of te ploppen waar de gevoeligheid het meest aandacht vraagt zonder daar mee over de top te gaan. Ik wel eens gekamerd met dames die daar weer net in doorschieten. Aida is een van de weinige dames die pussysliding in haar pakket heeft, althans die ik ben tegengekomen.

    Na de kamer met Aida hebben we samen gesmikkeld van de BBQ. Ook nu weer goed verzorgd en smaakvol.
    Tijd voor een bakmoment in de sauna. Ik was er alleen. Dat was ook niet zo vreemd, want het licht in de sauna functioneerde niet. De temperatuur was oké, maar doordringende warmte gaf het ook niet. Met een klats water op de kooltjes werd aan de gevoelstemperatuur een boost gegeven. Doch de sauna bleek offline te zijn. De temperatuur daalde nu snel. Afgeblust met koud water en op naar de volgende date!

    Zowel op het terras als in de bar nauwelijks dames te vinden. Iets wat ik niet gewend ben in deze tent. Alle dames op kamer? Geen idee. Geen Luziana, Nesrina, Lena en Denisa. Slechts drie dames in de sofa's en op het terras waar ik zeker GEEN kamer mee wilde. Heel vreemd. Ik schreef de afgelopen keren dat AG weer in de lift zat. Dit bezoek moet ik buiten deze constatering laten.
    Aida kwam in beeld en genoot van een stukje taart waarvan ik enkele hapjes mee mocht genieten. Ik zei tegen biged, gezien het aanbod sluit ik niet uit dat ik nog een keer naar de kamer ga met Aida. En zo geschiedde het!
    Ik ga niet in herhaling vallen. Ook de tweede kamer met Aida was uitstekend. Voor mijn gevoel nog beter dan de eerste kamer. Een aanrader als je de mindere optiek van de Aida voor lief neemt.

    Aida: Blond, 80C, lengte 1,65m, 26 jaar, Russische, spreekt goed Duits
    PZC: Goed en gevarieerd; GOSP = 0,95M
    EL: yep en hoe
    TZ: perfect
    Vingeren: No problem
    Beffen: het lijkt er op dat ze tot een hoogtepunt is gekomen (je weet nooit of het fake is)
    NMC: Cowboy + pussysliding
    GFE: 80%
    PSE: 70%
    Optiek: Girl next door, leuk snoetje, maar een paar kilootjes te veel
    Extra's: Herhalingsgevaar 100%
    Aftersales: regelmatig
    Kamertijd: 2 x 60 minuten

    Na de financiële afwikkeling meteen vertrokken naar het thuisfront. De kat komt ook weer thuis en dan moet je ontspannen op de bank liggen,....toch?

    Illusion Plopp!

  29. Onderstaande 12 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (22 juni 2015),biged (21 juni 2015),Cat (21 juni 2015),hasta la pasta (21 juni 2015),KanariePiet (21 juni 2015),Klatergoud (22 juni 2015),Kwant (25 juni 2015),Nedlovefkk (22 juni 2015),Oudebelg (21 juni 2015),potentebeer (25 juni 2015),seksenfun (21 juni 2015),Wijze grijze (21 juni 2015)

  30. #17
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ik was tot twee maal toe in deze club , een week geleden op vrijdagavond, was er gril en ook de dames die mij bekoorden waren er volop aanwezig, dik dun slank rond...de dag erop was ik in de avond weer teruggekeerd om nog 1 maal van bil te gaan met aida. Vrijdagavond goed vanen sauna genoten, de cake, de grilworst van kippenvel, kipfilet. Natuurlijk had ik ook weer zin om met lena van bil te gaan, maar hasta la pasta kreeg er geen genoeg van geloof ik. Naast aida heb ik het genoegen gehad om na lang wachten een overheerlijke felatio van nesrina te krijgen. In September wanneer ze terug ik van vakantie zal ik zeker bij haar terugkeren. Een volslanke roeemense met echt een mega mooie reet, ( helaas naam even ontschoten) zou ik graag eens penetreren, ze was volop aan de knuffel met ene klant in de kino. Nee ik ben nog lang niet uitgekeken in deze club, ondanks dat het geen pantera meer is.

  31. Onderstaande 6 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    biged (22 juni 2015),hasta la pasta (22 juni 2015),Klatergoud (22 juni 2015),MiniME (21 juni 2015),Sjeufke (21 juni 2015),T&A Addict (21 juni 2015)

  32. #18
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.079
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    Nee ik ben nog lang niet uitgekeken in deze club, ondanks dat het geen pantera meer is.
    Idd! ondanks dat het misschien wat minder is allemaal, heeft AG (HP) toch iets dat grote aantrekkingskracht blijft uitoefenen.

  33. Onderstaande 4 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    biged (22 juni 2015),hasta la pasta (22 juni 2015),MiniME (21 juni 2015),potentebeer (25 juni 2015)

  34. #19
    Geregistreerd
    18 augustus 2014
    Last Online
    19 mei 2024 @ 07:34
    Berichten
    52
    Discussies
    0
    Thanks
    124
    Thanked
    35 in 13 posts

    Standaard

    Sinds februari niet meer geweest. Misschien tijd om weer kennis te maken.

  35. #20
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    20 mei 2024 @ 07:58
    Berichten
    4.706
    Discussies
    354
    Thanks
    5.155
    Thanked
    10.165 in 2.568 posts

    Standaard

    Bevreemdend waarom er bijna steevast semi-angstig wordt geformuleerd en ervanuit wordt gegaan dat er buiten de "oude Pantheradames" er weinig tot niets deugdelijks zit...Erg vreemd allemaal. Een goede mix van nationaliteiten zelfs momenteel, met Russische, Slowaakse, Tsjechische, Marokkaanse dames dabei. Sommigen zullen wel opperen, jaja, allen ex-AcaVelbert en die zoenen niet...Naja, Bollocks natuurlijk. Ex-Freude39, ex-Neby, ex-Luderlounge, ex-GT, ex- sla me dood van waar. Voorwaar ook weer enkele jonge mooie dames die het gemiddelde looks-level naar boven tillen, 2 donkere dames, somtijds 2 Asias...Onbegrijpelijk dat er dusdanig kort door de bocht wordt geredeneerd. Bovendien heeft zowel het buitengedeelte als de barruimte een upgrade gekregen, is het ontbijt beter geregeld dan voorheen. Bovendien kunnen de dames momenteel eten wanneer ze willen; en hoeveel ze willen, niet meer zoals voorheen 1 menu (en dan vaak nog het duurste uitgesloten voor hen), bovendien lastig zat voor de dames toen want werden ze tussen de bestelling van het menu en het aanreiken daarvan "geboekt" konden ze koude kost vreten. Bovendien dient men toch te melden dat 20E entree ipv 50E en behoorlijk verschil is. Een bedenkelijker publiek misschien somtijds, doch bezopen stumperds waren ook niet jé dat. Een line-up van een 25/30-tal dames doorgaans, ik ken premiumclubs waar sommigen geen slecht woord over kunnen verdragen die het met 10 dames dienen te stellen van maa- tot woensdag...En wat daar optisch tussen zit is weinig opbeurend bovendien. Bovendien is er nog altijd redelijk wat "activiteit in sofa's in de barzone, wordt er in de Pornokino nog redelijk ver gegaan, doch van het publiek stengelen wordt toch via de clublleiding geopperd dat ze daar niet warm voor lopen. Nog info voor de Whirlpoolfans; voor 100E extra kan u de whirlpool benutten dixit Bekannten...Het werkt in 2 richtingen, lage entree is een baat, whirlpool laten vol- en leeglopen is een kost...Ter vergelijking, ook in bijvoorbeeld Samya kost het benutten van de whirlpools (in 2 kamers voorhanden) extra. Degenen die menen dat AcaGold een stap achterwaarts zou zijn in vergelijk met HausPanthera het laatste jaar dwalen, dat lijkt me voorts geen kernwetenschap...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  36. Onderstaande 10 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (30 juni 2015),Befke (26 juni 2015),hasta la pasta (25 juni 2015),NeverEnough (30 juni 2015),phoenix (26 juni 2015),potentebeer (25 juni 2015),Sjeufke (25 juni 2015),stimpy3 (28 juni 2015),T&A Addict (26 juni 2015),uurtje (26 juni 2015)

  37. #21
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 09:50
    Berichten
    548
    Discussies
    38
    Thanks
    764
    Thanked
    2.765 in 382 posts

    Standaard

    Ik was nog niet geweest in ACA gold na de overname van Panthera. Er zijn een aantal zaken aanzienlijk opgeknapt, allemaal nieuwe bankje en een grote zitruimte is wel het meest opvallend daarvan. De aanpassingen zijn reeds genoemd:
    - Lager entreebedrag (nu tijdelijk? slechts €20)
    - Bier apart betalen a €5 per flesje
    - Mooie grote zitruimte, waar helaas de muziek te hard staat
    - Ook nieuwe bankje in de cinema
    - Buffet eten ipv a la carte (soms ook bbq).

    Al met al best mooi geworden, maar de meiden vond ik wel tegen vallen. Zowel het aantal als de line up was niet echt geweldig voor een zaterdag. Celine kende ik nog van Panthera en daar heb ik voor gekozen, vanwege haar goede service (over 2 weken gaat ze met vakantie). Wilde eigenlijk nog met een andere dame, maar het meisje dat ik op het oog had was erg druk bezet. Andere meiden had ik geen klick mee.

    Al met al toch een beetje tegenvallend, vooral vanwege de line-up. Wellicht dat vakanties daarbij meespelen. Ik ga na de vakantieperiode wel weer eens kijken.

  38. Onderstaande 9 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (19 juli 2015),hasta la pasta (19 juli 2015),MiniME (19 juli 2015),Nedlovefkk (19 juli 2015),phoenix (19 juli 2015),rmjhexe (19 juli 2015),seksenfun (19 juli 2015),Sjeufke (19 juli 2015),Wijze grijze (19 juli 2015)

  39. #22
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Het was mijn bedoeling gisteren de beide Aca's te bezoeken. Maar dit is helemaal mis gegaan. Ik heb voor AG een vrijkaart, nog geldig tot 26 juli. Wie het eerst komt... Bericht via pm.

  40. #23
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Kaart je is inmiddels vergeven

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T&A Addict Bekijk bericht
    Het was mijn bedoeling gisteren de beide Aca's te bezoeken. Maar dit is helemaal mis gegaan. Ik heb voor AG een vrijkaart, nog geldig tot 26 juli. Wie het eerst komt... Bericht via pm.

  41. #24
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag 20 juni weer eens met “Gatenvuller” op stap. De smoes die we ons zelf hadden verstrekt, was dat we in de buurt van Venray bij een plaatselijke Hifi handelaar een subwoofer box moesten afhalen.
    “Gatenvuller” had voor deze gelegenheid 1 van zijn bolides van stal gehaald, deze keer maar met de Maserati “Grand Sport” met een slordige 480 pk’tjes aan boord.
    Eenmaal de “woofer” afgehaald, nog even gesnuffeld bij een grote motorzaak met BMW’s en Triumph’s. Modelletjes van het type “stalen ros” waar ik ook wel in interesse in heb, naast de modelletjes van het type “slank getailleerde dvp”.

    Ik had “Gatenvuller” wijs gemaakt dat het goed toeven was in “Ying Yang” te Roermond. Daar zouden we dus heengaan, echter onderweg sprekende over de service van de dames aldaar, vond “Gatenvuller” dat we beter om konden keren, om Babylon te bezoeken.
    Goed weer omgedraaid, om via Tegelen weer op de A67 te geraken. De 8-pitter even lekker op het getrapt zouden we aldaar in Elsdorf met een half uurtje aan kunnen landen.
    Echter onderweg vlak voor Elsdorf kwamen we de afslag Dusseldorf tegen, dus er ging “Gatenvuller” een lichtje op, zo van he Dusseldorf, is dat niet richting Ratingen.
    Het stuur van de Maserati werd behendig de A67 afgeleid, richting Dusseldorf en Ratingen dus.

    Onderweg bleek dat de benzinemeter een duikvlucht omlaag had genomen, en reeds eenmaal getankt bij de motorzaak, was het nu (al)weer tijd om de tank bij te vullen.
    Inmiddels waren we wel in Ratingen, de tank was echt leeg, en we konden geen benzinepomp vinden. Weldra zouden we echt stil komen te staan. Besloten maar bij Pantera aan te kloppen, en de theke te vragen waar de dichtbij zijnde benzinepomp was. Zij uitgelegd bleek het vlak achter Acapulco Gold te zijn, dus met de allerlaatste druppel aldaar in een slakkegangetje naar toe gereden. Prijstechnisch zeer interessant 140,6 voor litertje is erg goeie koop.
    Weer terug naar Acapulco Gold, 30 eurootjes entree betaald, het was party time, daarom geen 20 maar dus 30 euro dus.

    Het was gezellig druk in de barruimte, er waren zo’n 30-35 dames aanwezig, waaronder ook enkele oudgediende zoals Shila, Celine, Melody, Luciana en Denisa.
    “Gatenvuller” kon het erg goed vinden met Celine, en zat in het zicht van een ieder lekker met haar in het openbaar te tongzwaffelen aan de bar, even later was hij een uurtje met haar onder de pannen.
    Ondertussen was er een DJ die de hele tijd een beetje Roemeense dansherrie zat te draaien. Hij had wel een mooie op het oog professionele draaitafel installatie op de hoek van de bar staan.
    Zelf was ik op zoek naar Maya en Lorret, die beide dames kon ik niet vinden, maar liep wel Libanese Kira tegen het lijf in de Kino, ze heeft een erg mooi oosters uiterlijk. Ook had ik een gesprekje met dame met knetter mooi figuur, haar hoofd leek als 2 druppels water op prinses Stephanie van Monaco, echter een goede klik tijdens het gesprek ontbrak. Nog aangepapt met een mooie meid, met een erg mooi figuur, donker haar en een donker schooljuffrouwbrilletje op. Zij liet weten gematigd blij te zijn, er kon geen lachje vanaf, even geprobeerd, maar laat ook maar zitten dan.
    Ondertussen had “Gatenvuller” een leuk onderonsje met Slowaakse Vanessa. Bij gelegenheid had ze haar bh afgedaan, en liep ze te pronken met haar wel erg mooie borsten.
    “Gatenvuller” echter was moe van de muziek, en had geen zin meer te langer te blijven. Besloten af te taaien en nog even bij Villa Marisol langs te gaan op de terugweg. Bij de balie liet "Gatenvuller" nog even zijn grieven weten betreffende de muziekkeuze.

    Per saldo heeft de transitie van Panthera naar Acapulco Gold positieve invloed gehad op de aankleding en indeling van het geheel. Nu bleek de balie bij de entree geheel vernieuwd, zag er professioneel modern uit. Ook de hoek waar vroeger de fruitautomaten stonden, waar ook gegeten kon worden, is nu omgetoverd in een “eet”ablissement in de stijl van de oude Acapulco. Acapulco Gold is weer de moeite waard, zelf heb ik moeite om de toppertjes uit de vijver te vissen op dit moment. Maar bij vakere bezoekjes komen deze “toppers” vanzelf weer boven drijven, en wordt AG mogelijk weer regelmatiger reisdoel. Wel jammer dat er in deze gelegenheid geen openbare actie meer is te ervaren en te aanschouwen, daarvoor moeten we nu in andere gelegenheden zijn.

  42. Onderstaande 16 leden hebben palimo bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (30 juni 2015),biged ( 1 juli 2015),forgetskinnyletsgetfatty (26 juni 2015),hasta la pasta (26 juni 2015),hotmister1985 (27 juni 2015),jemame (26 juni 2015),Klatergoud (26 juni 2015),mrourke (28 juni 2015),NeverEnough (30 juni 2015),Oudebelg (26 juni 2015),phoenix (26 juni 2015),satanic surfer (26 juni 2015),Sjeufke (27 juni 2015),T&A Addict (26 juni 2015),Wentelt Eefje (26 juni 2015),Wijze grijze (26 juni 2015)

  43. #25
    Geregistreerd
    29 mei 2015
    Last Online
    20 maart 2022 @ 22:00
    Berichten
    120
    Discussies
    36
    Thanks
    13
    Thanked
    232 in 72 posts

    Standaard

    Freitag Nacht im Acapulco Gold

    Am sehr späten Abend entschloss ich mich nach einem Spaziergang das AcaGold zu besuchen. Da der Eintrittspreis immer noch bei 20€ beträgt kann man absolut nichts falsch machen.

    Erstmal was gegessen was absolut OK war und ausgiebig sauniert.
    Einige Gäste und einige neue Frauen.
    Da ich kein Wiederholungsbucher von Frauen bin, erstmal relaxt . Allerdings flüchtete ich nach kurzer Zeit auf die Dachterrasse. Nicht nur die schwüle Luft war der Grund, sondern die dauernde Zickerei zwischen den neuen Frauen mit der Stammbesetzung war primär der Grund. Innerlich mit der Möglichkeit ein Zimmer zu haben, waren einfach dahin.Also weiterhin relaxt und dank der Ansage der Thekendame war endlich Ruhe da die Stimmung sich auf die Gäste übertrug.Doch dann kam eine Lady in den Raucherbereich und meine Lust brodelte wieder auf.Sofort war es klar und ich setzte mich zu Melissa, die rumänische Version von Pamela Anderson.Info gibt es bei ihrer Setcard.
    Mit einem sehr zufriedenen Abschluss, verließ ich den Club.
    Auch wenn es nur ein Spaziergang von mir entfernt ist, werde ich erstmal eine Pause machen.

  44. Onderstaande 3 leden hebben Nacer bedankt voor deze bijdrage:

    Henk74 (28 juni 2015),satanic surfer (28 juni 2015),Sjeufke (28 juni 2015)

 

 
Pagina 7 van 153 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60