Pagina 5 van 154 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 3849
  1. #101
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:20
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Het viel enigszins te anticiperen dat er behoorlijk wat volk zou afkomen op de gratis (her-)openingsparty in AcaGold, en dus bij aankomst rondom 13u ofzo niet eens moeite gedaan om de parking op te rijden, simpelweg vlakbij geparkeerd en 50 meter stappen in kwieke tred. Ontvangst vriendelijk en voorkomend met een glaasje schuimwijn erbij dat ter beschikking stond van iedereen, op dat moment kreeg ´k sleutelnummer 91, dus de 90é gast want een vooruitziende MankeGrijze had geanticipeerd. Doorheen de ganse dag dixit ingewijdden tussen de 650 en 700 bezoekers, dat zijn toch behoorlijk impressionnante cijfers op een woensdag. Te vermelden dat op de bar ook flessen schuimwijn ter aanlenging van het ene glaasje aan de entree stonden, ijsgekoeld. Voor de fans van bubbels een meerwaardetje. Jammer dat de lockers gedrieendeeld zijn en het dus wat krapper is, doch gelukkig langs de andere kant want de 172 lockers waren vanaf 16uur bijna continu volzet. Kledingtassen werden ingezet als alternatief en bij m´n vertrek rondom 21u15 ofzo Kollege Caracol m´n sleutel gegeven zodat ie z´n kloffie kon opbergen aldaar. Sabine maakte daar geen probleem van, excuus aan de heer aan de entree die nog effie langer moest wachten op een lockersleutel waarop ie wachtte. Te vermelden voor degenen die Freien Eintritt wichtig finden: heren die aan de balie opdoken kregen mits pér directe 360°-beweging (wegens overvolle drukte volgens hen dan niet binnengaan) een vrijkaart aangeboden voor een komend bezoek, erg keurig. Voorts dus zoals MiniMe al vermeldde een (tijdelijke) actie pér direct volgend op het succesvolle feest van 20E entree doorheen de ganse dag, naja, men kan de "nieuwe" eigenaars alvast niet verwijten dat ze geen moeite doen om klanten te lokken. Dat aangaande de entree enzo.

    Waren er minpuntjes, opzekers enkele, doch die kan men toch vlotweg naar de afdeling randverschijnselen schuiven, en boven behoort die bij de té anticiperen fait divers grotendeels.

    - watervoorziening niet uitgerust op zulk een massaal waterverbruik, gevolgen: koude douches onderaan (boven nog wél warm water voor snuggere mensen), mieterse waterstroom in de handspoelbakken, doch dat euvel kan men met de bademantel der liefde wegvegen dunkt me, soms gaat het zo.
    - dames waren erg druk bezet, logisch, en bij zulk een toestroom aan klanten kan men dan ook niet verwachten dat een dame een kwartier gaat pre- en aftersalen. Alle dames mits ietwat vernuft beschikbaar, doch inderdaad voor degenen die exclusiviteit hoog in het vaandel dragen een lastigere dag. ss vond dat allemaal prima, kamerde met wie ie wou kameren (na korte doch deugdelijke kennismaking in de kino) en freute sich voor de dames die allen goed te doen hadden. Ook Paulina beschikbaar desgewenst, voor het gros der ex-HPdames een big payday dunkt me, dus ietwat stressig maar alla, ik ga er gemakkelijkheidshalve vanuit dat een DVP er bottom line (groten-)deels voor de knaken ofte centen zit en dus stoort me dat geenszins.
    - dat ´k rondom 21 uur tijdens een dansvoorstelling van enkele sambadanseressen diende op te hoepelen richting elders. Doch iets zegt me dat het ook nadien nog drukdruk was en het bezoekerspubliek werd doorheen de avond sowieso al iets jonger en dynamischer zeg maar, voornoemde DVP´s kunnen zich maar freuen over zulke adonissen na al die bierbuikforalui voordien, althans, euh ja, die broeksknopen beginnen toch te knellen somtijds doch dat is nevenzaak...
    - dat er tot rondom 15/16 uur nog niet zoveel dames waren, een 25-tal doch dat aantal steeg gedurende de dag stelselmatig, ik had fél de indruk dat er elk kwartier een 3/4-tal dames binnendrentelden, het gros uit Aca Velbert. Minstens een 60-tal dames gezien tussen 13 en 21 uur, niet slecht behoudens voor degenen die na 2 uurtjes de club verlaten, tja, zo gaat dat.
    - somtijds lastig om een zitplaats te vinden, doch sommigen overdrijven, rondom 13u probleemloos op krukken aan de bar gekeuveld met Kanariepiet etc., in sofa´s ook nog plek voorhanden, op het rookterras dito en op het dakterras ook plek zat, tja, zoals gezegd, imaginaire exclusiviteitszoekers beleven op (gratis) feesjes geen hoogdag waarschijnlijk

    Waren er pluspuntjes, opzekers enkele

    + gratis entree en meteen vanaf de dag erop 20E gedurende de dag, met het beschikbare damespotentieel derzeit geen idee waar men voor die prijs toch behoorlijk veel goede tot excellente servicedames treft, in combi met zulk een entreeprijs. Blijkbaar vonden 650 andere gasten het ook de moeite om langs te komen, sommigen (zeer) snel weg, sommigen hingen/zuipten/vraten de halfganse dag, zo gaat dat
    + fijne mix van HP-stammvrouwen en AcaVelbert-stammvrouwen waarbij het niet erg lastig is om die groepen als uiteenlopend qua gemiddelde beautydichtheid en servicedichtheid in te schatten. Mijzelve kan het verdommen dat sommige dames qua looks niet m´n ding zijn (exHP bijvoorbeeld), ik zeg hen gedag, en that´s it, kunnen best zeer goede dames zijn, als ´k er qua looks niet warm van wordt voel ´k niet de benodigdheid om met hen te kameren. Mijzelve kan het eveneens verdommen dat sommige beauties uit Velbert géén service naar m´n verwachtingspatroon (zouden) hebben, dan ga ´k er niet mee, of als ze écht superknap zijn smijt men er toch 40E tegenaan om het maar ns lichtjes onrespectvol uit te drukken. Hetgeen ik wel vaststelde was dat enkele HP-stammies toch hun ogen meer dan uitkeken bij een aantal stunners van bij de buren, en dat enkele Aca-stammies uitermate breed lachen terugkwamen van hun sessie met een ex-HP dame enzovoorts..Ik vond de line-up redelijk impressionant, en ik meen dat ieder die ogen in z´n kop had dat ook vond. Menigeen gaf aan op basis van wat ie zag toch dringend nog ns richting Velbert te moeten, menigeen gaf aan dat Ratingen een goede indruk had gemaakt, naja, hét doel van een (gratis) openingsfeest lijkt me...
    + drank rijkelijk voorhanden, enkele fruitsapjes zelfs ditmaal met ananassap enzo, gratis bier voor da fans, schuimwijn, koffies voorhanden...tot rondom 21 uur geen laveloze mensen gezien...
    + eten prima te noemen, ruim ontbijtbuffet (gezien, niet gegeten zelf), grill met friet/salades etc., binnen een ruim visbuffet met spiesjes etcetera, garnaalcocktail en dit alles continu bijgevuld. Het mag dan ook niet verbazen dat sommigen zichzelf te pletter vraten. Impressionant en ditaangaande spaarde de clubeigenaars zich moeite noch (vooral dat) kosten...
    + socializen erg gezellig doorgaans met een rits Nederlandstalige bekenden, een boel Franstaligen en uiteraard Duitsers, somtijds wat chillen in m´n uppie of met een dame kletsen. Leuk om enkele AcaVelbert- dames hier te treffen, een mens heeft wat te babbelen somtijds, met enkele HPdames gekeuveld over hoe het voorts op "normale" dagen ging/gaat enzo.
    + personeel uitermate gedienstig, ze liepen zich somtijds de benen onder het lijf vandaan, ietwat stressig zulke dagen voor hen, los daarvan 1 keer geen bestek voorhanden, effe dat opgemerkt bij een dame, en 2 minuten later kon iedereen z´n grillvlees weer aansnijden. Bij "overrompelingen" gaat dat soms zo...Ten allen tijde zitplek voorhanden (zeker als je enkelen kende), jammer enkel dat sommigen urenlang vastgelijmd bleven aan de zitbanken nabij de Grill, dat bemoeilijkt de zaken voor anderen die ook effie comfortabel nabij de spijzen wensen te eten, doch voor tijdelijk mindervaliden knijpt men dan maar 3 uur een oogje dicht , laten we het weinig collegiaal noemen naar anderen toe, kortzichtig zelfs dixit Bekannten Weinig oog voor anderen denk ik dan maar, doch als het maar comfortabel is. Los daarvan weinig tot geen dombo´s gezien of extreem onderbroekenlolgegein.
    + muziek goed te noemen, s´avonds speelde een DJ ten dans...ook s´namiddags al redelijk wat hupfende meiden en tieten gezien, enkele paaldansacts van enkele Aca-dames vooral, voornoemde sambadames met pluimen die naam waardig...
    + fijn om het gros der AcaVelbertstammies te treffen, ook enkele aimabele Turkse bezoekers gesproken, een boel partynomaden voorts van Nederlandsche en Duitschen bloede, ahc, dat valt te anticiperen..Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, al waren er soms ietsje té veel zielen, doch rondom 21 uur even kwiek die 50 meter gelopen, dus no worries.
    + prima sessie met Malwina (Aca-dame mét meer dan bovengemiddelde HP-service)
    + redelijk veel eoxtisme ook: 4 donkere dames waaronder 1 absolute stunner (doch noviete in Saunaclubleven en nog niet op snee), Putri die de rangen was komen versterken en continu geboekt was (net als in Aca en voorheen Freude), zij gaf ook aan regelmatiger voorbij te zullen komen. Enkele latina´s voorhanden, voorts ook een riedel mooie Roemeentjes waarbij men mits enige common sense en inschattingsvermogen een aantal plausibele opties kunt uitkristalleren...

    Logischerwijs gezien het massale herenoverschot minder sofatijd met een dame, een boel snelle kamergangen (ook van HP-dames overigens) die somtijds een vertekend beeld kunnen geven, als een HP-dame na 15 minuten weer beneden staat denken sommigen, oops, da´s niet van haar gewoonte...Als een AcaVelbert dame na 15 minuten weer beneden staat denken sommigen: oops, die moet wel knudde zijn ...Zo gaat dat met "dametjes-connotatie" etc. Wat duidelijk was is dat het voor fans van publieke actie niet de geschikte dag is, doch uiteraard logisch en ik geef de dames dan ook méér dan gelijk dat ze willen cashen op zulk een uitzonderlijke dag, en iedereen met ook maar ietwat inschattingsvermogen kan dat toch ietwat snappen...

    Gezien die dag uit ex-HP: 2 oudere blonde dames(namen ontgaan me), Luciana, Nicole, Anni (Brasil wieder da), Lena, Paulina, Natalia, Marina, Shila, Caroline, Thaise masseuse, Aida, Denisa, Beatrice, Jennifer (recente 1m80Chokomaus) zo ongeveer dacht ´k plus enkele waar ´k de naam niet van weet, 1 ex- VMarisol dixit een aimabele collega...Melody vanaf donderdag weer aanwezig... Voorts met Putri en Malwina enkele dames die onderhand voor de 4é keer ofzo Ratingen bezoeken, hopelijk vinden zij regelmatiger hun weg erheen...
    Gezien vanuit Samya/LR/PHG enzo: enkele dames doch weinig tot geen partynomaden qua dames dan
    Gezien vanuit Velbert: een 35/40-tal dames mindestens, met enkele gekeuveld etc...

    Weinig verrassend kamerde het gros van de Stammies met de respectievelijke Stammdames, en dat maakte dat vanaf 17/18 uur er korte wachttijden optraden voor sleutels, sommige dames liepen ietwat verloren wegens de Appartmentzimmers enzo...Koddig allemaal en voorts stervensdruk te noemen nabij de douches en een enkele eettafel nabij de grill...

    Fazit: AcaGold heeft zich kosten noch moeite gespaard om hun party tot een succes te laten uitgroeien, verlaagd zelfs meteen tijdelijk de entree, ongelooflijk eigenlijk dat er bijna 700 heren passeerden, tergend voor de dames is uiteraard dat er tijdens andere dagen slechts een gering aantal bezoekers langskomen maar alla, de eigenaars proberen en dat valt te prijzen... Leuke babbels doorheen de ganse dag, eten&drinken absolut top, enkele minpuntjes in de marge en vooral lachen met mensen die niet lijken te snappen dat exclusiviteit onbestaande is in clubland. Impressionante line-up qua looks en mits zin en stamina had ik makkelijk zat een 6-tal topdames kunnen uitnodigen ter kameren, naja, zulk een aantal had ik in geen enkele club in NRW getroffen de laatste tijd...Dus jammer dat sommigen afgeven op clubs waar ze al een eeuwigheid niet meer zijn geweest, ook daar zitten toppers, je mot enkel wat zoeken tussen de niet-tongzoenende Fraktion, doch neem het een dame maar ns kwalijk dat als ze voor 1 dag wordt "overgeheveld" naar een club er niet geneigd is topservice te bieden( als het ook nog ns stervensdruk is en zelfs Monkeys met voorbindtieten geld konden maken)...
    ss vermaakte zich prima, chillde wat en kamerde in de halfopen kamer met Malwina tot algehele tevredenheid en dat sommige heren dan langslopen en wat rondkijken kon mij én haar niet verdommen...Voorts me nog wat vergaapt aan turbotieten somtijds. Prima dagje en de club presenteerde zichzelf voorbeeldig en als er elke dag 5 procent van de totale mannenpopulatie zou voorbijkomen zouden de dames zich freuen lijkt me, ongelooflijk hoe 30, en nu zelfs 20E een issue lijkt...

    Peace out!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  2. Onderstaande 13 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 mei 2015),biged (16 mei 2015),deket (18 mei 2015),format_z (16 mei 2015),hasta la pasta (16 mei 2015),Heilenhaus (16 mei 2015),Hemaworst (16 mei 2015),KanariePiet (16 mei 2015),Laatbloeier (16 mei 2015),Nietsche (20 mei 2015),Oudebelg (16 mei 2015),Wentelt Eefje (18 mei 2015),Willi69 (16 mei 2015)

  3. #102
    Geregistreerd
    29 maart 2008
    Last Online
    27 augustus 2023 @ 22:28
    Berichten
    153
    Discussies
    3
    Thanks
    456
    Thanked
    549 in 85 posts

    Standaard

    172 lockers dat is nogal wat. Hebben ze dat speciaal voor de party gedaan of verwachten ze nu een storm vloed van klanten...
    Normaliter zou 1 kamer met lockers genoeg moeten zijn gezien de bezettingsgraad doorgaans in deze club.

  4. #103
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NeverEnough Bekijk bericht
    172 lockers dat is nogal wat. Hebben ze dat speciaal voor de party gedaan of verwachten ze nu een storm vloed van klanten...
    Normaliter zou 1 kamer met lockers genoeg moeten zijn gezien de bezettingsgraad doorgaans in deze club.
    Het is opgedeeld in 3 ruimtes, de 2 oude ruimtes zijn bekend, plus 1 nieuwe bij de douche. Altijd goed om voldoende ruimte te hebben, kan babylon nog wat van leren :-)

    Zoals ik al schreef, en ook SS, Is de huidige propositie zeker de moeite waard om af en toe eens te bezoeken. Het aanbod Is breder dan in HP, nu namelijk ook relatief veel optisch goed uitziende meisjes, in een mix met de ex Hp dames, waar ook nog wel wat moois tussen zit (luciana). Je zult alleen wat beter op moeten Letten voor je de kamer op gaat of de dame in kwestie doet wat jij leuk vindt, daarmee Is het feitelijk een normale club geworden, en dan Is de prijs / kwaliteit gewoon goed te noemen.

    Zou Acapulco gold dan ook hoger inschatten dan bv villa marisol, golden dreams of zelfs de originele Acapulco.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  5. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    biged (16 mei 2015)

  6. #104
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:20
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    @NeverEnough:
    goh, uiteraard zijn die lockers niet voor 1 keer te benutten geinstalleerd, da´s al effie zo en zorgt bij matige bezoekersbezetting voor een gunstigere spreiding der omkledenden dunkt me als positivist in ondergeschikt nevenberoepje. Dat de eigenaars hopen op een grotere bezoekerstoeloop lijkt me plausibel, en dan kan je maar beter anticiperen. Ze sparen in elk geval de inspanningen qua entreekosten niet, nieuwe sofa´s, uitbreiding van het terras, opwaardering zitplaatsen in- en outside en nog wat tralala waaronder dus meer lockers.
    Dus laten we voor de (nog)aanwezige dames hopen dat 1 kamer met lockers niet elke dag volstaat. Dat lijkt me op middellange termijn de enige valabele optie om goede servicedames te behouden, en nog belangrijker aan te trekken. Als een dame haar vooropgestelde amount of Euros stelselmatig niet (meer) bereikt vallen verhuisakten niet uit te sluiten zoals men op basis van enkele verhuisakten toch zou kunnen veronderstellen of verkassen nieuwkomers die iets kunnen wegens tegenvallende cashresultaten na haar verhuisakt vanuit elders ook ras, simpele boerenlogica toch...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  7. #105
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.461
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard Officiële opening Acapulco Gold - de Muppet-Matinee op 13 mei

    Al vroeg, een uurtje na openingstijd, maar iets later dan gepland door een probleem met de loc-wissel bij het passeren van de grens, zette ik met een hangslot mijn fiets vast aan één van de regenpijpen tussen parkeerplaatsen en hoofdingang in Ratingen. Ik had al gezien dat niet alleen de parkeerplaats al redelijk gevuld was, maar er ook redelijk wat auto's in de omgeving geparkeerd werden, dus ontvangst van de sleutel van locker 006 verschafte me al geen illusie meer... Volgende keer een oneven nummer vragen trouwens, dit was een vloerlocker.

    Je kan maar beter geen claustrofobie hebben in de kleedruimtes. Door de lockers, "kaptafel" en het bankje in het midden hou je met 2 ijsberen erbij evenveel ruimte over als ik thuis zou hebben wanneer ik me in de meterkast zou omkleden. Ik heb geen aanrakingsangst, maar vind vrijwillige lichamelijk contacten met DVPs een stuk interessanter dan gedwongen aanrakingen van en met mede-ijsberen.

    Na het douchen in ijsberenvel gehuld en vlotjes vastgesteld dat ik in een Muppet-Matinee terecht gekomen was. Misschien 2 aantrekkelijke dames en hetzelfde aantal ijsberen die slanker waren dan ik en ik ben de lichtste niet. Daarbij waren de meeste ijsberen (in tegenstelling tot Wijze Grijze) ten onrechte zonder looprekje of krukken onderweg gezien in dit geval hun leeftijd. Een soort "Miss Piggy chasing Waldorf&Stadtler" vond live voor mijn ogen plaats, alsof er ook geflyerd was in de regionale bejaardenhuizen en rusthuizen voor gepensioneerde DVPs...

    Van beiden namen de aantallen toe en niet af, het was alleen rustiger boven in de zon op het dakterras (waar het heerlijk toeven was) en in de wat temperatuur betreft prima sauna (en dat het daarin rustiger was is natuurlijk maar goed ook, want met 4 man erin stijgt de temperatuur al verder door het haringen in de ton effect). De drankjes en hapjes verzorging en aanreiken daarvan door het personeel was zondermeer, zeker bij deze toestroom van ijsberen, voorbeeldig te noemen.

    Zo druk zal het er ook nooit weer worden, overdag waren er ook zeer veel Velbert-stamgasten, die alleen al vanwege het sauna-uitzicht aldaar, hadden besloten nooit naar Ratingen terug te keren om tegen een blinde muur aan te kijken. Het dames-aanbod stemde niet vrolijk, maar werd optisch wel steeds beter, naarmate er meer dames uit de zustervestiging aangevoerd werden, evenals huishoudelijke hulptroepen. Ik zag een 4-tal zeer aantrekkelijke ex-Oceans dames die me daar echter nog nooit door een mede-ijsbeer aanbevolen werden, een reden om ze hier ook maar links te laten liggen,

    Opvallend was, ik had vanaf de bank waar ik zat - als ik niet boven in de buitenlucht of in de sauna was - buiten in de "wintertuin" goed zicht op de bar had en kon vaststellen wat een deel van het geheim achter het €40 voor 30 min. tarief lijkt te zijn, de dames kwamen vrijwel zonder uitzondering binnen 20 minuten, vaak zelfs 15, met de sleutel terug. Reden voor mij het kameren maar eens voor onbepaalde tijd uit te stellen, zelfs met Mia, die me op die bank in de wintertuin eigenlijk wel kon bekoren verder.

    Langzaam maar zeker vormde zich zelfs de gedachte, toch maar vanavond langs Oceans te rijden voor een kamer met Mickey voor ik me nog weer later naar de Altstadt zou begeven voor een Caribische party met bekenden. Nog maar even rustig aandoen, in elk geval hier eten, want geen eten in Oceans met mijn vrijkaart, en wachten op de entree van Wijze Grijze met wie ik had afgesproken. Wie weet wat gezel(lig)schap nog aan het verloop van de avond zou kunnen veranderen...

    En gezellig werd het. Heb me de heel avond uitstekend vermaakt in zeer aangename gesprekken met voornoemde Wijze Grijze, Neverenough en Format_Z het was bijzonder gezellig en leerzaam. De bejaarde witte dagstamgasten namen in aantal af, maar door een soort Medusa-effect kwamen voor elke verdwijnende bejaarde twee nieuwe gasten terug, afkomstig oorspronkelijk uit het gebied rond de Bosporus. Wel zorgden aanvullendé busladingen Velbert-dames dat de ratio ijsberen:dames niet nog verder verslechterde. Het eten smaakte me bijzonder lekker, dat had men prima onder controle bij deze bezoekersaantallen (uiteraard zijn er dan wel eens lege bakken, maar nooit te lang en ook de cuissons van de verschillende vleessoorten waren echt goed).

    En zo besloot ik toch rechtstreeks vanuit Ratingen naar de Altstadt te gaan later, hier misschien toch (met Mia) te gaan kameren en me te goed te doen aan de hoge amusementswaarde van de forumcollega's om me heen. Ook nog met Klatergoud van het aanpalende Nederlandse forum gesproken en vastgesteld dat er een zee van ijsberen is, die wel heel veel lezen, maar niets schrijven. Eigenlijk stelde Format_Z voor dat ik Mia zou testen, live-recensie zou verwoorden en hij zijn vertrekmoment daar op af zou stemmen. Ik talmde en het liep anders, toen ik op zoek ging naar haar binnen, kwam Format_Z haar juist afraden. Er waren geen onbezette kamers (niet verwonderlijk bij deze aantallen mannen en vrouwen) en Mia wilde niet wachten maar kino-sex en anders helaas... Dank, heer collega, daarmee is mij een sof bespaard gebleven vermoedelijk!

    Zat op de bank nog even naast Libanese Lena, maar ondanks haar reputatie ligt zij optisch zover buiten mijn doelgroep, dat ik daar zelfs geen €40 aan wilde riskeren. Ik vermaakte me zo ook wel, en het financiert op die manier ook weer een half uurtje te nemen risico de volgende dag in Oceans, waar ik me voorgenomen had zeker 1 langere Probefahrt te maken.

    Nadat Neverenough en Format_Z de thuisreis al aanvaard hadden, besloot ik zelf mijn stalen ros weer te bestijgen toen Wijze Grijze aangaf ook huiswaarts te gaan. Zijn genereuze aanbod om me bij DUS-AirPort af te zetten om vanaf daar per S-Bahn naar de Altstadt te kunnen heb ik in dank aanvaard! Het bespaarde me een fietstocht langs de bochtige duistere dreven tussen Ratingen en de luchthaven, die rond dit tijdstip ook door dronken clubgangers die toch menen nog te kunnen rijden benut zouden kunnen worden.

    Mijn dank voor een zeer geslaagde dag aan het zeer behulpzame personeel van Acapulco Gold, de club zelf voor deze gratis mogelijkheid de openingsfestiviteiten bij te kunnen wonen en uiteraard Neverenough, Format_Z en Wijze Grijze voor het aangenaam gezelschap en laatatgenoemde ook nog eens voor die zeer prettige lift met mijn vouwfiets in de kofferbak!
    Laatst gewijzigd door Wentelt Eefje; 16 mei 2015 om 23:02 Reden: Typo's

  8. Onderstaande 12 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    biged (17 mei 2015),format_z (16 mei 2015),Hemaworst (17 mei 2015),KanariePiet (19 mei 2015),Kwant (17 mei 2015),looper (17 mei 2015),NeverEnough (20 mei 2015),Nietsche (18 mei 2015),Oudebelg (17 mei 2015),phoenix (17 mei 2015),Wijze grijze (17 mei 2015),Willi69 (17 mei 2015)

  9. #106
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 14:13
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.553
    Discussies
    57
    Thanks
    5.045
    Thanked
    3.586 in 983 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    De entree prijs van 20 Euro is echt waar voor je geld. Goed ontbijt, prima bbq, voldoende koffie en frisdrank, sauna, dakterras, tuin, kino, etc.

    Gelukkig zijn er nog aantal ex Hp dames die wel echt weten te performen.
    En precies zo zit ik er ook in. Na een korte nachtrust besloot ik dat ik vanochtend naar AG zou gaan. Toen ik de voiture vanochtend om 11:30h op de parking zette stonden er al aardig wat auto’s, zeker voor zo vroeg op de zondagochtend. Ook de auto van een NL forumschrijver herkende ik direct, dus ik zou niet alleen vandaag de tijd tussen de kamers door hoeven brengen. Bij de binnenkomst werd me door Sabine verteld dat er een “kennenlern angebot” geldt van slechts 20 Eurootjes. Ach ja, de toko ken ik inmiddels al aardig, toch meegenomen dit. Ik had het nog nooit zo druk op een zondag gezien, toen ik om 18:00h het pand verliet waren er minstens 30 ijsberen binnen. Blijkbaar trekt zo’n actie toch het nodige volk en waarom ook niet.

    Na wat koffie besloten de andere ijsbeer en ik boven te gaan zitten op het terras om te kijken of er nog wat zonnestralen opgepikt konden worden. We kregen hierbij het prettige gezelschap van Melodie. Mooi hoe dan de gesprekstof luchtig van het ene naar het andere onderwerp zwiert. De dame en ik hadden verder nog het nodige te bespreken. Langzaamaan, stukje bij beetje schoven we steeds iets naar elkaar toe. De andere ijsbeer stond erbij en keek ernaar.

    Er is volgens mij meer dan genoeg over de kamer prestaties van Melodie geschreven, ik ga het niet in geuren en kleuren uit de doeken doen hier, het is van de buiten categorie. Toen ik op de kamer was besloot ik al direct dat zij vandaag de enige kamergenote zou worden en dat mijn dag budget in het geheel aan haar besteed zou worden. Ze vroeg me of er een muziekje opgezet kon worden. Graag! Tijdens een ingelaste pauze heb ik mijn telefoon opgehaald om tijdens de tweede helft de seks te omlijsten met muziek uit mijn speakers. Leuk om met een dame te genieten van elkaar en elkaars muzieksmaak.

    De scepsis over de overname van de club is bij mij inmiddels verdwenen, omdat ik nog steeds prima aan mijn trekken kom hier. Een of twee dames met wie het lekker seksen is op zo’n dag, wat aanspraak van een ijsbeer, meer heb ik niet nodig hier. Als laatste nog wat dames info van vandaag die ik heb gezien en bij naam ken: Melodie, Luciana , Anni en Aida, dat was het wel. Zou het gisteren druk zijn geweest, ik vermoed van wel.

    https://www.youtube.com/watch?v=zikBWdWUQrI
    Pluk de dag of een bloemetje

  10. Onderstaande 14 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (19 mei 2015),biged (17 mei 2015),format_z (17 mei 2015),KanariePiet (17 mei 2015),Kwant (17 mei 2015),MiniME (17 mei 2015),NeverEnough (20 mei 2015),Nietsche (18 mei 2015),Oudebelg (17 mei 2015),phoenix (17 mei 2015),satanic surfer (18 mei 2015),T&A Addict (21 mei 2015),Wentelt Eefje (17 mei 2015),Wijze grijze (17 mei 2015)

  11. #107
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Wegens een impulsieve wijziging van mijn plannen van een minstens even impulsieve tocht richting de oosterburen werd ik zo rond klok slag 11 in Trypp in Ratingen wakker, zonder dat ik nog bij de dichtst bijzijnde club was geweest.

    Ik fris me rustig nog even op en check uit. Om 11:15 rijd ik een stoet met oma’s in kleine autootjes tegemoet richting het ooit eens zo vertrouwde Haus Panthera. In elke auto zitten minstens twee oma’s – er gemakshalve ga ik er van uit dat zowel zijzelf als hun kinderen geworpen hebben. Hoewel het vol staat met vrachtwagens aan de kant waar de oma’s vandaan komen, rijd ik er maar langs met twee wielen op de stoep. Gelijk krijgen is me in dit geval geen linker zijspiegel waard.

    Om 11:20 rijd ik de parkeerplaats op waar al de nodige auto’s staan. Tel er toch een stuk of 8 en terwijl ik uit stap komen er nog 2 bij. Dat nieuwe ontbijt buffet moet wel heel goed zijn, hoop ik stiekem. Bij binnenkomst valt direct op dat er behoorlijk verbouwd is. Kan me niet precies heugen wanneer ik voor het laatst in Panthera was, maar toch al een tijdje terug. Helaas is er nu niet meer een eigen handdoek haakje voor mijn sleutel nummer (129) bij de douches. Iets wat ik altijd erg charmant vond. Ik loop langs de douches en dan kijk ik mijn ogen toch wel even uit als ik de woonkamer binnenloop. Het is net Acapculo in Velbert maar dan opnieuw uitgevoerd met aan bankjes geen gebrek. Met dames is het nog rustig, maar de meeste zitten buiten kom ik achter als ik met een bord met een paar schnitt broodjes mij richting het rokers terras begeef.

    Over de gehele dag herken ik alleen Luciana en Melodie. Een paar dames komt me bekend voor uit Velbert. Eentje uit Living Room en nog twee ex-Panthera dames waar ik geen naam ik kan plakken; eentje met een steekje los en een wat oudere blonde goed Duits sprekende.

    Op het terras krijg ik bezoek van een mede forumgenoot en regelmatig carpooler. Terwijl ik zit te praten met een Duitser welke hier vaker komt. Het is snik benauwd en dus verkassen we naar het dakterras. Bovenstaande schrijver wordt al snel ingepakt door Melodie terwijl ik er bij zat. Nou ik had nog een hoop te doen als in documentatie door te nemen – een van de redenen om mij uit mijn eigen huis te schoppen op zaterdag. Daar kwam het er niet van. Het belachelijk plan als in dit in de rust van een club door te nemen ging wonderbaarlijk goed. Het hielp waarschijnlijk dat ik in donderdag al in Babylon was en zaterdagavond ook al twee sessies had gehad.

    Bij binnenkomst zag ik de vertrouwde kok al door de gang lopen en dat stelde me gerust dat het eten prima zou zijn. Dat gelijk zouden we krijgen. Gedurende dag heerlijk gegeten, goed kunnen werken in de ruimte naast de sauna. Kreeg nog wel wat vragen of ik daar woonde, maar ach.

    Voor 20 euro had ik mijn natje en droogje geregeld. Een rustige plek om te werken en als ik wilde ook nog wat aanspraak, daarnaast een mooi uitzicht. Zo viel het niet eens zo op dat mijn maat een pannenkoek draaide. Ik ging toen pas mijn eerste pauze houden.

    ’s Avonds werd het drukker met mannen en kwamen er ook meer meisjes bij. De overeenkomsten met Acapulco in Velbert later op de avond waren nu wel te trekken. Me uiteindelijk nog laten verleiden tot een kamer met Melodie welke geen introductie meer nodig heeft. Sauna gepakt, een koude douche, een kop thee en op het buiten terras nog een half uurtje met haar gekletst om zo rond tienen aan de terug reis te beginnen.

    Update wat betreft de Pantertjes ..
    - Nicole en Shila waren awol wat ik begreep.
    - Marina heeft haar heil elders moeten zoeken.
    - Celine & Natasha beiden op vakantie.

    Het is een aparte mix van oud en nieuw wat de club nu heeft. Het oude vertrouwde van de dames die je kent en later op de avond een hoop nieuw. Duidelijk uit een ander stuk hout gesneden dames. Ach met zo'n combinatie heeft niets verkeerd te zijn. Ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen. Het is op moment nog een rustige club (zeker op deze zondag) ondanks dat er best veel bezoekers waren. Voor 20 euro is het qua club faciliteiten zeker de moeite waard, al kom je er slechts eten

  12. Onderstaande 10 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    biged (19 mei 2015),hasta la pasta (19 mei 2015),KanariePiet (19 mei 2015),licky luke (20 mei 2015),NeverEnough (20 mei 2015),Nietsche (20 mei 2015),Oudebelg (19 mei 2015),satanic surfer (19 mei 2015),Wijze grijze (19 mei 2015),Willi69 (19 mei 2015)

  13. #108
    Geregistreerd
    29 maart 2008
    Last Online
    27 augustus 2023 @ 22:28
    Berichten
    153
    Discussies
    3
    Thanks
    456
    Thanked
    549 in 85 posts

    Standaard

    De opmerking was enigsinds sarcastisch bedoeld. Volgens mij wil je echt niet tussen 172 man zitten op een normale dag daar. Ook lijkt me dat niet snel gebeuren, al gun ik de club vele bezoekers. Zo druk als de laatste tijd (lees leeg) is inderdaad niet goed voor de club. Ook zijn daardoor al meerdere grieten verkast naar andere oorden. Misschien trekt het nu aan door het succesvolle feestje. Zal binnenkort zeker eens gaan kijken hoe het nu is.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    @NeverEnough:
    goh, uiteraard zijn die lockers niet voor 1 keer te benutten geinstalleerd, da´s al effie zo en zorgt bij matige bezoekersbezetting voor een gunstigere spreiding der omkledenden dunkt me als positivist in ondergeschikt nevenberoepje. Dat de eigenaars hopen op een grotere bezoekerstoeloop lijkt me plausibel, en dan kan je maar beter anticiperen. Ze sparen in elk geval de inspanningen qua entreekosten niet, nieuwe sofa´s, uitbreiding van het terras, opwaardering zitplaatsen in- en outside en nog wat tralala waaronder dus meer lockers.
    Dus laten we voor de (nog)aanwezige dames hopen dat 1 kamer met lockers niet elke dag volstaat. Dat lijkt me op middellange termijn de enige valabele optie om goede servicedames te behouden, en nog belangrijker aan te trekken. Als een dame haar vooropgestelde amount of Euros stelselmatig niet (meer) bereikt vallen verhuisakten niet uit te sluiten zoals men op basis van enkele verhuisakten toch zou kunnen veronderstellen of verkassen nieuwkomers die iets kunnen wegens tegenvallende cashresultaten na haar verhuisakt vanuit elders ook ras, simpele boerenlogica toch...

  14. #109
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Het was afgelopen zondag drukker met mannen dan ik op een gemiddelde zondag vorig jaar gezien heb. Zag de meeste dames ook wel regelmatige kamers draaien dus het lijkt meer te lopen. Laten we het hopen.

    De club is inmiddels overspoelt met witte banken, ook in de kino bijvoorbeeld en ik denk dat je 170 man wel kwijt kunt over de club. Kamers en dames voor vertier zullen dan eerder een schaarste zijn

  15. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (20 mei 2015)

  16. #110
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 14:09
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    FAZIT: EMPFEHLENSWERT

    Zur Eröffnungsfeier bin ich NICHT gekommen. Mir war klar, dass es da viel zu voll sein würde und die Eindrücke nicht dem täglichen Normalzustand entsprechen. Heute hatte ich mir dann mal überlegt, das aktuelle 20 Euro Angebot wahrzunehmen. Wer mich kennt weiß genau, dass ich immer sehr kritisch bin. Das Acapulco Gold hat aber das Potential, ein erfolgreicher Club zu werden.

    Den Vorgängerclub Panthera hab ich nie besucht, die Räumlichkeiten waren für mich also komplett neu. Im Gegensatz zum dreckig siffigen Schwesterclub in Velbert ist das Gold wirklich ein sehr sehr schöner und bisher auch sehr gepflegter Club. Saubere Toiletten, funktionierende Duschen, eine mittelgroße Bar mit ordentlichen und gut platzierten Sofas, zwei große von überall einsehbare Flachbildschirme für Sport, eine kleine Bar, ein kleiner Restaurant-Bereich (zu klein vermutlich, falls es mal voller wird), ein großes Sex-Kino, ein ordentlicher Wellness Bereich im ersten Stock mit einer kleinen aber schönen Sauna, ein Extra-Entspannungsraum (!), eine sehr schöne Dachterasse, ein Raucher-Außenbereich im ersten Stock der erfreulicherweise mit gemütlichen Sofas bestückt ist, von dort kommt man auch noch in den "Biergarten" - es ist also reichlich Platz und bisher ist alles sauber und bestens gepflegt.

    Die Selbstbedienung an der Bar kenne ich ja vom Velbert Club - funktioniert tadellos Das Personal war durchweg SEHR FREUNDLICH. Zu den Highlights gehört zu meiner Überraschung auch das Essen. In Velbert ist das meistens ungenießbar und schon optisch nicht sehr ansprechend, hier arbeitet aber offenbar ein Koch, der wirklich etwas kann! Oder ich hatte heute Glück. Außerdem gibt es normal große Teller und nicht die winzigen Dinger aus Velbert. Die Lasagne war jedenfalls überragend. Ich hab mir davon mehrere Teller reingestapelt und hätte mich daran rund futtern können. Das Möhrengemüse war ebenfalls sehr gut und die Hähnchenrolladen mit Käse und Spinat gefüllt in Tomatensauce waren leider auch gut. Ich hab hier mehr gefuttert an einem Abend als in drei Jahren in Velbert zusammen.

    Fassen wir zusammen: Tolle Location, toller Wellness Faktor, klasse Essen - für aktuell 20 Euro. Wer da meckert, ist selber Schuld.

    Was ich bisher noch nicht erwähnt habe ist das Line-up. Na, da ist noch Luft nach oben. Ich hab ungefähr 15 Frauen gesehen - das ist nicht viel. Auch Gäste waren nur wenige vor Ort. ABER: Ich hab immerhin drei Frauen gesehen, die ich buchen könnte und EINE Frau, die ich buchen MUSSTE.

    Mit Monica (Ex-LR) die jetzt Tanja heißt, ist zumindest schon mal ein erstes echtes Beron-Highlight mit dabei. Sie war auch bestens gebucht, dürfte also zufrieden sein. Das zeigt: Frauen, die was hermachen, können dort schon jetzt erfolgreich sein - und wo tolle Frauen sind, da kommen irgendwann auch die Gäste hin. Ich bin gespannt, ob es den Betreibern gelingt, weitere gute Frauen an Board zu holen. Dann kommen auch die Gäste. Aktuell dürfte die geringe Zahl an Frauen noch viele abschrecken. Aber ich erinnere mich, dass es in Velbert in den ersten Monaten/Jahren nicht viel besser war. Diese Durststrecke muss der Laden überstehen, dann könnte hier eine echte Konkurrenz entstehen, besonders für den Living-Room, den ich vom Konzept her und vom Ambiente noch am ähnlichsten finde.
    Wenn ich bedenke, dass ich im LR schon 60 Euro Eintritt bezahle und noch mal 50 Euro für ein Zimmer, dann ist das Gold wirklich ne Alternative. Monica hatte ich im LR öfters - 110 Euro, für Zimmer und Eintritt! Heute hat mich der Eintritt 20 Euro gekostet und das Zimmer 40 Euro. Da ich rechnen kann: 60 Euro! Und es war kein bisschen schlechter als früher. Eher noch besser.

    Kritisieren würde ich vielleicht die Musik. Neben normaler Pop-Musik, läuft ausgiebig und öfters RumBul Gequäke. Das halt ich nur bedingt aus. Allerdings hält die Musik die Frauen bei Laune und wenn die fröhlich durch die Bar tanzen, ist das auch ne gute Sache.

    Fazit: 60 Euro bezahlt heute, dafür leckeres Essen, Sauna und guten Sex gehabt. Was soll ich da meckern?

  17. Onderstaande 17 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (24 mei 2015),Badslippers (21 mei 2015),biged (20 mei 2015),froop (25 mei 2015),hasta la pasta (21 mei 2015),Knabbel (21 mei 2015),LittleJoe (21 mei 2015),Manni1A (21 mei 2015),NeverEnough (21 mei 2015),Nietsche (21 mei 2015),rmjhexe (20 mei 2015),The Joker (21 mei 2015),vrije jongen (20 mei 2015),wellnessman (20 mei 2015),Wentelt Eefje (20 mei 2015),Wijze grijze (20 mei 2015),Willi69 (20 mei 2015)

  18. #111
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Leuke actie. Iemand bekend tot wanneer deze actie geldt?

  19. Onderstaande leden hebben T&A Addict bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 1 juni 2015)

  20. #112
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Wat speurwerk gedaan naar OV mogelijkheden:

    Vanaf Dusseldorf Hbf:
    Bus: 752 (Ratingen) /754 (Mühlheim Hbf)
    Uitstappen Annastrasse, 21 haltes.
    Frequentie (752/754 bij elkaar opgeteld) iedere 20 min. Reisduur bus ca 36 min. Inclusief lopen ca 45 min.

    Je moet er wat voor over hebben

  21. #113
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.461
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Acapulco Gold is met OV denk ik makkelijker te bereiken vanaf Düsseldorf Flughafen met het OV (en alle intercity's en in elk geval de meeste ICEs stoppen daar ook), 15 minuten met de bus en max. 10 minuten lopen, dan ben je er bommen het half uur vanaf het station. Bus 759 vanaf het station en overstappen op de 757

  22. #114
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Is op vele manieren te bereiken. Er gaan bussen langs aan de kant waar het Trypp hotel zit (de kant van het centrum van Ratingen) en er gaan bussen langs de andere kant. Je kunt vanaf Ratingen zelf of het vliegveld (plekken waar S bahn en treinen stoppen) bussen krijgen en soms moet je overstappen bij de halte Dieselstrasse. Het beste is om even op de site van VRR de routes te checken, zodat je weet wat op dat moment de beste verbinding is. Vaak kun je beter een bus nemen die snel gaat en daarna lopen.

  23. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (24 mei 2015)

  24. #115
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Last Online
    8 maart 2024 @ 15:02
    Berichten
    287
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262
    Thanked
    931 in 169 posts

    Standaard

    DONDERDAG 21 MEI

    Na mijn kort verblijf in Oceans iets na 17h00 de parking van Acapulco opgereden. Ik kon een plaats uitkiezen dus druk zou het niet zijn.
    Bij binnenkomst viel mij onmiddellijk de aangepaste welkomstbalie op.
    Nog aangenamer was het ontvangst door Laila. Ik denk niet dat ik ooit vriendelijker door een ontvangstdame ben verwelkomd. Al een goed begin.

    Nu dacht ik eerst wat te gaan eten. Maar wat er voorhanden was aan het buffet zag er absoluut niet smakelijk uit. De toog dame had dit snel geregistreerd door mijn gelaatsuitdrukking en stelde mij gerust.
    Om 18h00 wordt het avondeten geserveerd en ze somde alles op wat er op het menu stond.

    Dan maar eerst een inventaris maken van wat zoal voorhanden was aan dames. Mijn twee favorieten in Acapulco Gold, Nicole en Lena, waren afwezig.
    Nicole met vakantie en Lena een vrije dag. Een serieuze domper.

    De laatste tijd gebruik ik ook de bijdragen uit het freiercafe om mijn bezoeken in de Duitse saunaclubs te gidsen.
    De discrepantie tussen de twee fora wat betreft de weergegeven indrukken zijn vaak niet zo groot maar hier en daar zijn toch wat nuances merkbaar.

    Zo las ik dat nieuwe dames kosteloos hun diensten mogen aanbieden in Acapulco Gold wat bij de schrijver meteen de vraag deed rijzen of dit wel het niveau ten goede komt. Blijkbaar hebben dames die in Velbert bekent staan goede service te bieden hun weg nog niet gevonden naar Ratingen of wensen vooralsnog in Velbert te blijven.

    Toen ik na 18h00 mij begaf naar het buffet zag ik twee bekende ijsberen welke ik net ervoor ontmoet had in Oceans. Ze waren net als ik teleurgesteld in hun verblijf aldaar. Toen ik aangaf te vertrekken naar Acapulco Gold zijn ze mij blijkbaar snel gevolgd.
    Het was hun eerste bezoek aan AG. Later op de avond nog met hun gesproken ze hadden zich prima geamuseerd.
    Op hun vraag welke dames goede service bieden had ik Melody aanbevolen. Dat was een voltreffer want toen ik eentje de financiële kant zag afhandelen stak hij zijn duim omhoog.
    Melody blijft voorlopig bij mij in quarantaine. Een dame die na 35 minuten op de kamer mij een uurtarief aansmeert wordt principieel niet meer uitgenodigd. Eens kijken of ik het lang kan volhouden bij Melody.

    Het avondeten was althans voor mij van uitstekende kwaliteit.
    Tijdens het eten werd ik begroet door Shila. Alhoewel ik haar nog nooit geboekt heb blijft ze steeds zeer lief en vriendelijk.
    Tijdens mijn laatste bezoek liet ik de empathie meespelen en beloofde ik haar de volgende keer gaan we de kamer op.
    Nu is het wel zo de laatste keer dat ik met een zwarte dame seksuele handelingen heb verricht dateert al van zeker dertig jaar geleden en was op een teleurstelling uitgedraaid. En zwarte dame werkt eerder bij mij contraproductief.
    Zo ook met Shila na ongeveer 25 minuten de kamer verlaten. De voldoening heb ik gevonden in het feit dat ik een altruïstische daad verricht heb.

    Niettegenstaande de afwezigheid van Nicole en Lena heb ik mij uitstekend geamuseerd.
    Ik kan tegenwoordig zonder echt te kameren perfect genieten van de sfeer in een club.
    Leuke gesprekken gevoerd in het terrasgedeelte met vooral Angelina en enkele ijsberen.
    Kira was mij opgevallen een mooie verschijning zal ik de volgende keer bij aanwezigheid zeker boeken.
    Acapulco Gold is mede dankzij het lage kennismakingstarief en met behoud van de wel stilaan karig wordende panthera girls een bezoek meer dan waard.

  25. Onderstaande 6 leden hebben biged bedankt voor deze bijdrage:

    forgetskinnyletsgetfatty (25 mei 2015),Henk74 (25 mei 2015),KanariePiet (25 mei 2015),MiniME (25 mei 2015),Wijze grijze (25 mei 2015),Willi69 (25 mei 2015)

  26. #116
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    5 oktober 2019 @ 23:46
    Berichten
    465
    Discussies
    16
    Thanks
    567
    Thanked
    256 in 95 posts

    Standaard

    Zijn de dames op do,vr.za nog steeds naakt te bewonderen ??

  27. #117
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henk74 Bekijk bericht
    Zijn de dames op do,vr.za nog steeds naakt te bewonderen ??
    Nope. De FKK-dagen zijn afgeschaft.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  28. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Henk74 (25 mei 2015),licky luke (25 mei 2015)

  29. #118
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Daumen runter Acapulco de 2e

    Vrijdag middag met alleszins overzienbare vertraging het pinksterweekendverkeer getrotseerd en de A12 en A3 afgezakt. Onze Duitse medemens stond massaal in een wolk van uitlaatgassen geparkeerd om bij ons van de frisse lucht te gaan genieten… en op de radio namen ze alleen nog de moeite om files van 10 km of meer te noemen. Ik besloot maar om het lot niet te tarten en zo snel mogelijk de badslippers onder te binden; vandaar dat het Ratingen werd (en niet Rodenkirchen of zo). Eerst even langsgegaan bij oma en bij het laten zien van mijn rapport kreeg ik netjes een sleuteltje in laats van het gebruikelijke tientje (dementie he). Daarna uit gewoonte naar de club gewandeld en ik bedacht me pas halverwege dat ik met het huidige bierbeleid gewoon met de voiture verder had gekund. Een kleine steek in mijn linker borst bij het zien van de reclameuitingen van de “nr1 gentlemens club”, waar het je vroeger duidelijk werd dat je het hol van de panters ging betreden.

    Het nieuwe hekwerk dat voor de bekende voordeur is opgetrokken geeft je meteen een lekker huiselijk gevoel en ook de nieuwe ontvangstbalie is net “thuiskomen”. Deze dingen maken natuurlijk geen flikker uit, maar als ik toch al schrijf over deze kutavond, kan ik net zo goed ook de kleine dingetjes benoemen. De nieuwe ontvangstruimtebalie is overigens hartstikke mooi en je krijgt meteen twee handdoeken mee… als er iets is dat ze van mij wel van Aca hadden mogen overnemen, zijn het de kasten met zelfbedieningshanddoeken (helaas!).

    Een lockertje in de “nieuwe” kleedruimte. Helaas niet meer die prachtig grote lockers (alleen in Sharks nog lijkt het wel), maar als je vergelijkt met Samya en Babylon is de huidige maat prima te noemen. Op de begane grond voor de rest weinig herkenbaars. De nieuwe kino ben ik niet binnen geweest en de centrale ruimte is een beetje lulo achtig (met de nodige verschillen). Ik vond het eigenlijk niet echt op Velbert lijken, want daarvoor mis je een paar dozijn beroemeenste bankjes.

    Voor die twee tientjes entree was het bbq voedsel prima te doen en ook de koffie en frisjes waren ok (al is het apparaat achter de bar volgens mij beter dan dat zelfbedieningsding)… en eindelijk is het mogelijk een fantaatje te krijgen in Ratingen! Sfeer was er niet echt nog en vooral enkele oude bekenden van de facilitaire kant, straalden stress en vermoeidheid uit. Later draaide dat met Ilaria een beetje bij, een beetje.

    Line up zou zo een 20 tot 25 dames bevatten, waarvan een stuk of 7/8 “oud gedienden”. In tegenstelling tot een dag eerder (lees ik net), Nicole wel aanwezig. De meeste van deze oudgedienden gingen een beetje hun eigen weg en alleen Luciana lijkt zich bij het groepje Acapulco Roemeentjes te hebben aangesloten. Voor de rest wat bekend voorkomende clubhoppers, een ex van Bosco, etc. Van de oudgedienden vielen de meesten buiten mijn boekingsschema… althans, buiten Nicole en Luciana had ik geen van de dames ooit geboekt.

    Gelukkig toonden de meiden van vroeger nog een beetje hoe het moest, zodat er heel af en toe een tongzoentje te zien was in de bar. De niet HP meiden leken allen te vinden dat handjes vasthouden meer dan genoeg voorspel is. Ik herinner me nog hoe de zithoek buiten altijd goed was voor het ontstaan van een kamertje (of zelfs het afdraaien van een kamertje), maar nu heb ik alleen maar Roemeens koffieleuten gezien; aanwezige ijsberen waren alleen maar een obstakel om omheen te lullen. Een club krijgt de dames en klanten die het verdiend, dus krijg je bij het zusje van een kleuterclub ook kleuterclubbers. Gemiddelde kamertijd iets van 20 minuten en regelmatig ook een dame die binnen een kwartiertje terug was. Valt de dames niet echt aan te rekenen natuurlijk en ook de “oude garde” was regelmatig snel weer beneden.

    Na mijn buikje te hebben rondgegeten en een beetje te hebben rondgehangen – leuk dat er best veel Roemeense muziek werd opgezet (meisjes dansend rond de handtasjes) – kwamen er een paar nieuwe meisjes binnen. Een meisje met roodgeverfd haar zag er goed uit en van dicht bij kwam ze me erg bekend voor… een minuut of twintig later viel het kwartje over deze Spaanse uit Mondial (nu gewoon Roemeens) die destijds in verontwaardigde shock van haar stelten viel, toen ik vroeg of er nog gezoend werd. Als ze dat soort volk al binnen laten. Zo schoot het niet echt op en eigenlijk was er maar een van de nieuwe Aca meisjes die voor een kamer in aanmerking kwam… maar dat is voor later.

    Ik zat helemaal achter in het hoekje, kennelijk op een bank die een deerne zich eigen had gemaakt, want ze kwam zonder iets te zeggen naast me zitten… ok, prima. Op een bepaald moment schoten een paar van de donkere dames (2 + 1 Aziatisch aanwezig) in de lach omdat we zonder een woord te wisselen naast elkaar bleven zitten. Ik zei ze maar dat we probeerden een getrouwd stel na te doen, ook hierbij geen reactie van mijn “eega”. Een ander Roemeentje kwam even vertellen dat het meisje haar eerste dag had en niet veel meer dan Roemeens kon.

    Uiteindelijk sprak ze ook een beetje Engels, maar uitgebreide gesprekken zaten er niet in. Best een leuk snoetje, maar eigenlijk een maatje te vol voor mij. Toch kan het met nieuwe meisjes erg leuk zijn. Een beetje gefaald in het gesprekje en op aangeven van andere dames kwam een mogelijke kamer ter sprake. Daar heb ik dan een paar gestyleerde Roemeense zinnetjes voor, waaruit ten eerste bleek dat haar service uit oraal en neuken zou bestaan… mijn terugkoppeling over ietsje verder gaande verwachtingen werd niet erg enthousiast ontvangen. Gelukkig is het werkwoord “willen” een van de 4 Roemeense werkwoorden die ik half kan vervoegen, dus ik zei meteen dat het prima is als ze dat niet wilde (“dat” was zoenen dus). Hierop werd tamelijk beslist gesteld dat ze dat wel wilde… eigenlijk komt het met helemaal niet slecht uit dat ik bij god niet meer weet hoe ze heette. Zou een beetje lullig zijn om een nieuw meisje op haar eerste dag meteen als slechtste sessie van het jaar neer te zetten.

    Naar boven dus, waarbij ik het niet kon helpen op te merken dat haar doosje condooms nog in het cellofaan zat. Tja, ik kan eerlijk zeggen dat ik echt mijn best heb gedaan leuk te zijn en wat sfeer te scheppen… zonder ook maar enig succes. Zoenen was dus een stel stevig op elkaar gedrukte lippen en daar kwam geen verandering in. Haar poes had volgens mij al de hele dag in die slip zitten broeien, in ieder geval nat zat en een bepaalde geur die de kamer al snel vulde. Echt vingeren maar overgeslagen. Pijpen was interessant: met de tong tegen de onderkant van je eikel aantikken… dat was het dan. Waarschijnlijk is het idee om dat ding in de mond te nemen te ranzig voor zo een beginnertje. Na een paar minuten de vraag of ik wilde neuken, eerst nog even een poging het “leuk” te maken… met net zo veel succes als eerder. Bij de tweede condoomvraag keek ik even naar het verschrompelde huidzakje op mijn buik… lamazitten. Na een kwartier van de kamer is ook zo wat, dus eventjes wat knuffelen en op de wat paniekerige vragen gelogen dat ik haar nog hartstikke leuk vond en dat het aan mij lag en niet haar (wat moet je anders zeggen?). Wat een opluchting op haar gezicht toen ik voorstelde af te taaien. Je zou bijna zeggen dat ze “los” kwam: tijdens het opruimen en de gang naar beneden was ze een stuk spraakzamer dan eerder. Aftersales doen ze in Acapulco normaal niet echt aan, maar de rest van de avond zat ze de hele tijd oogcontact te zoeken en te lachen en weet ik wat. In ieder geval niet omdat de seks zo spetterend was geweest.

    Enige tijd later voegde ik me op het bankje bij Liana. Normaal slank, met mooie topless a cupjes en een knap koppie; herkenbaar aan de bril. Meisje is 24 en is al vier jaar aan het clubhoppen, inmiddels twee weken in Ratingen na een langer verblijf in Velbert. Uiterst Romantisch handjes vastgehouden terwijl we wat kletsten over het clublandschap en enkele van mijn favo clubjes rücksichtslos werden afgeserveerd. Desgevraagd gezegd dat ik me in Velbert altijd dood verveel… maar dat heb ik kennelijk mis. Zoals je bij een aca meisje verwacht werd de zoenvraag wat zuinigjes beantwoord… maar goed, zuinigjes positief.

    Op weg naar de kamer mijn best gedaan Liana bij te houden en iets van contact was toch al moeilijk omdat ze zich tijdens mijn douche in een handdoekmummie had getransformeerd. Eerst een minuutje naakt met mijn piemel heen en weer staan zwaaien terwijl madame de uitrusting verzorgde (aanrakingen waren niet de bedoeling). Bril af, slip uit en haar in de staart en dan eindelijk die geile tongzoenen… niet dus: zachte kusjes die bij een hint van tong werden afgebroken. Ze zakte al snel naar beneden voor het pijpen en toen ik even later op bed lag nog even… in ieder geval niet van dien aard dat je er een dag later nog iets van weet (zoals dit schrijven laat zien). Voor een dame die het werk al vier jaar doet leek ze erg van haar stuk gebracht toen ik aangaf na 6 minuten nog geen zin te hebben om te neuken. Ze kwam naast me liggen voor nog wat voorzichtig en tongloos zoenen. Ik op mijn rug en zij zo half boven je hangend… heerlijk. Het allerbovenste deeltje van de poes mocht voorzichtig betast worden, voor de rest was er weinig tot niets mogelijk. Dan toch maar gaan neuken en bij de snelle installatie van het rubber kwam haar ervaring toch bovendrijven. Enkele standjes werden gevetoed, maar op de zij was prima (al had ze denk ik liever een snelle missionaris gehad). Verassend genoeg was het neuken prima. Ze nam een positie in waarbij er makkelijk wat gezoend kon worden en met haar benen omklemde ze mijn benen of deed ze in ieder geval dingetjes die de seks wat intiemer maken. Met een paar vingers op haar klit kan je haar wat steviger op de plaats houden… dit leek ze lekker te vinden; niet wegens een nat wordende poes of zo, want met de hoeveelheid flutschi daar was dat niet te merken (aan het eind van de sessie zagen mijn handen er uit alsof ik had zitten papier-machéen); maar plotseling kreeg ik een paar korte tongzoentjes (helemaal niet slecht). In enkele gevallen zou je het bijna zelfs een “gepassioneerd tongzoentje” noemen. Toen ik met mijn hand even naar de borsten ging, was dit meteen weer afgelopen… dus met hand op de poes naar het einde gewerkt. Jammer dat ze me net toen ik ging komen, dan weer met twee gesloten lipjes opzadelde. Aftersales klassiek: nog geen blik, absoluut nul. Wat dan weer mooi overeen komt met het herhalingsgevaar.

    Nog een tijdje blijven hangen en zonder reden blikjes en lachjes uit zitten wisselen met dat nieuwe meisje. Voor een derde sessie zou ik geen aca meisje meer nemen en veel van de oude garde was bezet. Daarbij heb ik met Nicole geen klik (ondanks dat ze goed is) en was eigenlijk Luciana degene die het meest voor de hand zou liggen. In mijn ervaring heel goed als ze zelf initiatief naar je toe toont, maar soms wat minder als je er zelf op af stapt. Al snel duidelijk dat ze het prima naar de zin had in haar bank met andere huppelkutjes, dus ik ging lekker op tijd naar mijn bedje op zolder bij oma.

    Voor mij lijkt het duidelijk dat de nieuwe club zich op een doelgroep richt waar ik niet bij hoor. Ik zie mezelf eigenlijk alleen terugkomen als een favootje elders het onzalige idee krijgt om wat doorligwonden op haar kont te verzamelen hier.

  30. Onderstaande 25 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 3 juni 2015),Ace2 (31 mei 2015),biged (25 mei 2015),Bluebear (25 mei 2015),Bosco (25 mei 2015),Costana (14 juni 2015),forgetskinnyletsgetfatty (25 mei 2015),hasta la pasta (25 mei 2015),Laatbloeier (26 mei 2015),lekkersfan (25 mei 2015),licky luke (25 mei 2015),LittleJoe (26 mei 2015),looper (26 mei 2015),MiniME (25 mei 2015),NeverEnough ( 8 juni 2015),Nietsche (25 mei 2015),noglangnietuitgewandeld (25 mei 2015),Oudebelg (25 mei 2015),phoenix (25 mei 2015),rmjhexe (26 mei 2015),Sjeufke (25 mei 2015),stimpy3 (25 mei 2015),T&A Addict (26 mei 2015),Wijze grijze (25 mei 2015),Willi69 (25 mei 2015)

  31. #119
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Acapulco Gold 22 mei 2015

    Anderhalve maand heb ik als een monnik geleefd voor wat betreft het schrijven over onze mooie hobby. Dank aan allen die pm hun zorg hebben geuit tijdens mijn afwezigheid. Soms komen zoveel dingen samen op hetzelfde moment dat het schrijven er even bij inschiet. Inmiddels is de achterstand ingelopen. Zie ook mijn recensies van Lena en Angel (AG; 10/04) én Luna en Peppi (VG; 24/4).

    Afgelopen vrijdag AcaGold bezocht.
    Mijn voorraad aan volgelingen was zodanig dat er sprake was van de druppel die de emmer doet overlopen. Uiteraard met bijhorende Epididymale hypertensie oftewel blauwe ballen. Kortom, het werd tijd om de Oost-Europese ontwikkelingshulp weer een impuls te geven.
    Met een halfvolle parkeerplaats in Ratingen was mijn minibolide zo geparkeerd. De reclames aan het gebouw zijn veranderd én verlicht!

    Het nieuwe hekwerk voor de 'oude' ingang was inmiddels bekend van mijn laatste bezoek. De vernieuwde receptie nog niet. Een frisse entree! Een vooruitgang! Met Sabine aan de receptie is het een warm onthaal. Drie dikke smakkerds. Een tientje extra voor twee bellen wijn en door naar de kleedruimte. De bekende lockers zijn passé. Dat vind ik persoonlijk wel jammer. De oude lockers zagen er weliswaar fabrieks-achtig uit, maar wel met veel ruimte. We moeten het doen met de helft, dezelfde lockers als in Velbert. Twee lockers boven elkaar. En nu maar hopen dat je een locker krijgt op ooghoogte.....! Dat was bij dit bezoek het geval.

    Aan de bar mijn eerste vinoke te gelde gemaakt. Ondanks dat ik nog nooit met Shila op kamer ben geweest, krijg ik van haar altijd een dikke knuffel bij binnenkomst. In de barruimte is niet zo veel gewijzigd ten opzichte van mijn laatste bezoek behoudens twee lage schotten direct bij de ingang. Aanwezig een 20-tal dames dat later op de dag zou verdubbelen. Zo ook met de bezoekers. Wellicht dat de '€20 entree actie' extra klanten naar AG heeft gelokt. Na 20 uur was het gezellig druk. Rond 22 uur toch zeker 40-50! De partysfeer van een jaar geleden is er nog niet, maar al veel beter dan de laatste maanden. Op basis van mijn drie laatste bezoeken in 2 maanden zit er een stijgende lijn in. Voor wat het waard is, want de vakantietijd komt er aan. De loze ruimte op het terras voorbij de BBQ is gevuld met 8 tot 10 tafels en een veelvoud aan stoelen. Kortom, de nieuwe eigenaar lijkt voornemens de club flink op te pimpen!

    Veel nieuwe gezichten. Van de bekenden waren aanwezig Luciana, Shila, Nicole, Lena, Nesrina en Melodie. Oude bekende Paulina was ook weer aanwezig. Denisa en Marina waren er niet.
    Nicole leek op afstand een paar kilootjes te zijn aangekomen, maar dat bleek achteraf 'slechts' 1200 gram te zijn volgens haar eigen zeggen. Daarentegen is Lena er een paar kwijt. Haar stootkussens daarentegen hebben nog dezelfde omvang.
    Een kamer met Nicole, Lena, Nesrina of Melodie had ik op mijn lijstje staan, eventueel aangevuld met een onbekende. Nicole was bezet, Lena, Melodie en Nesrina in de middag nog niet gezien. Doch rond half 5 verscheen Melodie ten tonele en plofte zo maar naast mij op sofa op het terras. Met Melodie zijn de gesprekken vaak zo dat er geen touw aan vast valt te knopen. Maar wel met veel humor. Gezien het feit dat ik na een maand behoorlijk op scherp stond, vertrokken we al vrij snel naar boven. Over Melodie is al veel geschreven. Uitstekende service.

    Melodie: Zwart bruin haar, 75B, lengte 1,70m, 26/27 jaar, Bulgaarse, spreekt goed Duits
    PZC: Uitstekend; GOSP = 0,9M
    EL: Een zuigbeest.
    TZ: Zeer diep en gevarieerd
    Vingeren: Ja en diep naar binnen
    Beffen: yep en komt tot een hoogtepunt (fake of niet)
    NMC: Doggy
    GFE: 80%
    PSE: 100%
    Optiek: slank, girl next door
    Extra's: FT met vuurwerk, waarbij de proffesortjes in haar neusholte zijn gezwommen
    Herhalingsgevaar 100%
    Aftersales: Regelmatig
    Kamertijd: 60 minuten

    Nieuw in Aca Gold (en gekopieerd uit Aca Velbert) zijn de kasten met lakens op de gang. Dames nemen verplicht een okerkleurig laken mee op de kamer, waarmee het gehele bed ruim wordt afgedekt. Het aanschouwen van zweetsappen, vaginale lekkages en uit de richting geschoten fluitekruid in cominatie met prostaatvocht van voorgangers is verleden tijd. Qua hygiëne een verbetering.

    Vrijdag en zaterdag de inmiddels bekende BBQ met constant verse frites en diverse salades. Prima verzorgd en smaakvol. Tijdens de maaltijd kwam Nicole naast mij zitten met een bordje eten. Ze had genoten van een weekje vakantie. De openingsparty had veel van haar gevergd, vertelde ze. Naar het schijnt zijn er enkele honderden gasten op de openingsparty afgekomen. Wachttijden voor een kamer en er werd gevogeld waar ook maar plaats was in het gebouw en (dak)terras.
    Eén keer eerder ben ik op kamer geweest met Nicole. Hoewel de kamer met Melodie nog maar net achter de rug was, durfde ik met Nicole een volgende kamer wel aan. Nicole is een ideale dame voor een date met whirlpool. Helaas is dat verleden tijd in AcaGold.
    Op de kamer bouwt ze de spanning langzaam op. Alle gevoelige plekjes komen wel aan bod alvorens ze afglijdt naar de 7-granenknuppel. Met mond, borsten of handen, het spel blijft constant uitdagend. Met name de handmassage met olie kon ik erg waarderen. De vrees dat de sessie met Nicole te kort volgde op die van Melodie was onterecht. Ik moest enkele keren stevig inhouden ter voorkoming van een vroegtijdige oerknal. In 69 afgemaakt met een prima FT.

    Nicole: Lang bruin haar, 75C, lengte 1,65m, 26 jaar, Roemeense, spreekt goed Duits/Engels
    PZC: Uitstekend; DT; GOSP = 0,9M
    EL: ja en stevig zuigen
    TZ: gevarieerd; uitstekend
    Vingeren: ja; pussysliding
    Beffen: yep en komt tot een hoogtepunt (fake of niet)
    NMC: Doggy
    GFE: 100%
    PSE: 25%
    Optiek: slank, goed gevormde borsten, mooie dame
    Extra's: FT uitstekend
    Herhalingsgevaar 100%
    Aftersales: Regelmatig komt ze even haar bosten op het gezicht duwen.
    Kamertijd: 100 minuten

    Ik las dat vrije jongen ook aanwezig was afgelopen vrijdag. Graag had hem eens de hand geschud.
    Ik heb nog getwijfeld om een derde kamer met een onbekende dame te doen. Er liep een aantal hele mooie dames bij. Het verstand won het echter van de zwaffelzweep. Rond half 11 trok ik de deur achter mij dicht.

    Illusion Plopp

  32. Onderstaande 17 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 3 juni 2015),Ace2 (31 mei 2015),biged (26 mei 2015),hasta la pasta (26 mei 2015),Henk74 (27 mei 2015),KanariePiet (26 mei 2015),MiniME (26 mei 2015),NeverEnough ( 8 juni 2015),Nietsche (26 mei 2015),noglangnietuitgewandeld (28 mei 2015),Oudebelg (26 mei 2015),phoenix (26 mei 2015),satanic surfer (26 mei 2015),T&A Addict (26 mei 2015),Teiresas ( 3 juni 2015),Wijze grijze (27 mei 2015),Willi69 (28 mei 2015)

  33. #120
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:20
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Hoogstuitzonderlijk én op verzoek zonder samengestelde zinnen behoudens deze ene dan die het moet stellen zonder leestekens

    Ontvangst hoogstvriendelijk. 20E entree overhandigd. Umkleide proper. Douches ook. Toiletten waarop nog niet gescheten was voorheen leek het wel. Toiletpapier tweelagig. Parking was bijna vol rondom 15 uur. Dat was vroeger toch vaak anders. Ontbijtbuffet geskippt. Zag er behoorlijk lekker uit. Het ontbijt meen ik te bedoelen. Ikzelve allesbehalve doch. Dat kan hoeren bottom line niet verdommen. Enkele aimabele Bekannten om mee te quatschen. Veel gele nummerplaten aanwezig ook. Een 25-tal dames aanwezig. 2 daarvan uitgenodigd ter kameren. Na deugdelijke presales. Openlijk enzo. Avondbuffet erg lekker. Ruimschoots voorhanden. Softdrinks uit glazen te drinken. Fanta is lekker. Vermoeiend al die leestekens hé. Witregelaankondiging!

    Prettige ongedwongen sfeer tussen de heren. Meeste dames zitten vaak in "hun" sofa. Sommigen zijn actiever. Elke dame vlot boekbaar eigenlijk. Op sommigen effie wachten. Sessie 1 met een oude Bulgaarse bekannte. Absolut Top! Sessie 2 met een nieuwe Roemeense unbekannte. Absolut Top! Coulante afrekening bij dame 1. Zoals dat bij haar altijd is. Lees dat maar na in haar draadje in FC. Quarantaine een hilarisch woord. Ongepast bovendien! Coulante afrekening bij dame 2. Mooi toch. Sauna goed van temperatuur. Dakterras gezellig om te vertoeven tussendoor. Rookterras somtijds "free Rumanian-lessons"-like. Oeps. Té veel leestekens. Witregelpenalty.

    Fazit: goede line-up. 2 absolute topsessies. 1 nieuwe dame getest. Herhalingsgevaar Pflicht!

    Peace out!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  34. Onderstaande 11 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 3 juni 2015),biged (28 mei 2015),hasta la pasta (28 mei 2015),licky luke (28 mei 2015),Nietsche (28 mei 2015),noglangnietuitgewandeld (28 mei 2015),phoenix (28 mei 2015),potentebeer (28 mei 2015),Sjeufke (28 mei 2015),Teiresas ( 3 juni 2015),Wentelt Eefje (28 mei 2015)

  35. #121
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Last Online
    12 april 2024 @ 14:45
    Berichten
    320
    Discussies
    8
    Thanks
    581
    Thanked
    191 in 92 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Sessie 2 met een nieuwe Roemeense unbekannte. Absolut Top!
    Is deze "unbekannte" de voor mij bekende Anka. Was op vakantie, maar ondertussen wellicht weer zuruck!

  36. #122
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:20
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    @ potentebeer: neen, niet Anka, geen idee of zij terug zou zijn, sorry...me onbekend namelijk
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  37. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    potentebeer (28 mei 2015)

  38. #123
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Last Online
    8 maart 2024 @ 15:02
    Berichten
    287
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262
    Thanked
    931 in 169 posts

    Standaard

    Geplaatst door Santanic Surfer

    Sessie 1 met een oude Bulgaarse bekannte. Absolut Top! Sessie 2 met een nieuwe Roemeense unbekannte. Absolut Top! Coulante afrekening bij dame 1. Zoals dat bij haar altijd is. Lees dat maar na in haar draadje in FC. Quarantaine een hilarisch woord. Ongepast bovendien!



    Je eerste sessie was dus met Bulgaarse Melody.
    Een zeer terechte opmerking van jou Santanic Surfer om mijn woordkeuze "quarantaine" als ongepast te bestempelen.
    Ik ben hier in de fout gegaan dit hoort niet.
    Quarantaine gebruiken in deze context is zelfs niet alleen ongepast maar ook beledigend.

    Even nog wat verduidelijking.
    Melody vroeg dus een uurtarief na 35 minuten op de kamer.
    Toen ik haar confronteerde met dat feit zei ze in eerste instantie "ik heb mij vergist met de vorige klant"
    Bij de lockers vroeg ze toch 80 euro.
    Het kan best zijn dat ze zich vergist heeft in het tijdsbesef en eerlijk gezegd geloof ik dat ook.
    Alleen ben ik principieel geworden na enkele ervaringen met dames die al na 32 minuten 100 euro vroegen.
    Los van dit voorval vind ik Melody's service top 5 all time voor mij.

    Hier mijn verslag voor eventueel geïnteresseerden.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...013#post431013
    Laatst gewijzigd door Willem2; 28 mei 2015 om 17:31

  39. Onderstaande 2 leden hebben biged bedankt voor deze bijdrage:

    SAS ( 1 juni 2015),Sjeufke (28 mei 2015)

  40. #124
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag voor het eerst naar AG gegaan, sinds de ombouwing van HP.
    Dankzij de huisdealer van vrijkaartjes Wijze Grijze, kon ik zelfs extra gratis binnen komen, waarvoor dank.
    Samen met Knabbel en Oncle Marco afgesproken en genoten van het lekkere zonnetje wat later doorbrak op het dakterras.
    De club is strakker georganiseerd dan vroeger en zoals ik op dag 1 al verwachtte een 1 op 1 kopie van de gewone Acapulco geworden.
    Grootste nadeel is de matige kwaliteit van de frisdrank en het ontbreken van gewoon plat water.
    Voordeel is dat er nu wel hele dag door onbeperkt te eten is en er niet slechts 2 bordjes per dag besteld kunnen worden.
    Ondanks verhalen dat de line up optisch verbeterd zou zijn, werd ik er nog niet vrolijk van, voornamelijk kleine dikke Roemeentjes, dus mijn pik kon vandaag in de verpakking blijven.
    Mocht ik tzt berichten lezen dat er weer echte stunners gesignaleerd worden, kom ik wel terug, eerder helaas niet.

  41. Onderstaande 6 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Henk74 (29 mei 2015),licky luke (28 mei 2015),Nietsche (29 mei 2015),Oudebelg (29 mei 2015),Sjeufke (29 mei 2015),Wentelt Eefje (28 mei 2015)

  42. #125
    Geregistreerd
    29 maart 2008
    Last Online
    27 augustus 2023 @ 22:28
    Berichten
    153
    Discussies
    3
    Thanks
    456
    Thanked
    549 in 85 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag wederom Acapulco Gold bezocht na het heropenings feest van de week ervoor. Het was nu echt drukker dan als ik gewend was op een normale zaterdag. Het feest heeft zeker geholpen, ook zal de kennismakings prijs van 20 euro een positief effect hebben.

    Het was erg gezellig, een aantal onverwachte bekende gezichten gezien. Ook veel nieuwe vrouwen. Niet zo mooi als de dames van de grote zuster club vind ik persoonlijk. De meeste leken het ook niet zo heel druk te hebben. Benieuwd hoe lang ze zullen blijven. De aanwezige ex-hp dames daarentegen lopen nog steeds goed en hopelijk gaan er nu niet nog meer weg. De nieuwe aanwas van mannen zal misschien het tij keren. Ook Paulina was er weer, en zoals gewoonlijk weinig te zien beneden.

    Ben benieuwd hoe de club zich verder ontwikkeld. De club voelt nu meer aan als Acapulco dan Panthera. Als je niet voor de ex-hp dames komt ben je toch volgens mij beter af in de grote zuster club. Daar zitten meer en knappere dames. Het eten en drinken is hetzelfde. Blijft alleen het entree verschil over voor zolang ze nog een kennismakings entreeprijs hanteren. Daarentegen blijft de service van ex-hp dames ongekend goed en daar kom je voor terug.

  43. Onderstaande 8 leden hebben NeverEnough bedankt voor deze bijdrage:

    biged (29 mei 2015),Klatergoud ( 4 juni 2015),licky luke (30 mei 2015),MiniME (31 mei 2015),SAS ( 1 juni 2015),Sjeufke (29 mei 2015),T&A Addict ( 1 juni 2015),Wentelt Eefje (30 mei 2015)

 

 
Pagina 5 van 154 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.